Υπουργείο Εξω(φρεν)ικών..

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Πλησιάζει η στιγμή της ανακοίνωσης των ψηφοδελτίων των μεγάλων κομμάτων και το ενδιαφέρον παραμένει για το τι θα πράξουν στη Ροδόπη και στην Ξάνθη. Το ΠΑΣΟΚ έχει δώσει κάκιστα δείγματα γραφής. Ο κ. Τ. Μάντατζη στην Ξάνθη προκάλεσε πολλά προβλήματα με τη στάση του, ενώ δεν έχουν ξεχασθεί τα κηρύγματά του ως προέδρου της «Συμβουλευτικής» περί τουρκισμού. Όσο για την κ. Καραχασάν, μετά τις νομαρχιακές εκλογές, που ρίχθηκε στον λάκκο των λεόντων, ακολούθησε την… πεπατημένη.
Όπως τα έχουμε καταφέρει, οι περισσότεροι δρόμοι στην περιοχή καταλήγουν στην Ίωνος Δραγούμη όπου στεγάζεται το τουρκικό προξενείο. Ο κ. Χατζηοσμάν στην Κομοτηνή έχει μαζευτεί αρκετά τελευταία και είναι εμφανής η προσπάθειά του να μην προκαλεί, ώστε να παραμείνει στις λίστες του ΠΑΣΟΚ. Στην Κομοτηνή ο Α. Ιλχάν από τη ΝΔ θα διεκδικήσει την εκλογή του κόντρα στον Ευριπίδη Στυλιανίδη, που όπως κι αν το δεις είναι δύσκολος αντίπαλος μετά το πέρασμα από τρία υπουργεία.

Στις 2 Οκτωβρίου ορίσθηκε να συζητηθεί στο προεδρείο της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης προς έγκριση το «Σχέδιο Σύστασης» που έχει καταρτίσει ο «ραπορτέρ» γάλλος βουλευτής Μισέλ Ινό. Το «Σχέδιο Σύστασης» έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς περιλαμβάνει σειρά συστάσεων προς την Τουρκία, ιδιαίτερα χρήσιμες για το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τις άλλες μη μουσουλμανικές μειονότητες. Συγχρόνως όμως, και εδώ είναι το ωραίο, περιλαμβάνει και σειρά συστάσεων προς την Ελλάδα (για εκλογή μουφτήδων με κατάργηση της Σαρίας, άδεια λειτουργίας συλλόγων που έχουν στον τίτλο τον όρο «τουρκικός» κ.λπ.).
Το πιο γλαφυρό της υπόθεσης είναι ότι ο κ. Ινό επανειλημμένα αναφέρει ότι δεν μπορεί τα ανθρώπινα και μειονοτικά δικαιώματα να τίθενται υπό τον όρο της αμοιβαιότητας.
Το αναφέρουμε γιατί ακριβώς στην αμοιβαιότητα παραπέμπει ο τίτλος της έκθεσης του κ. Ινό «Θρησκευτική ελευθερία και άλλα ανθρώπινα δικαιώματα των μη μουσουλμανικών μειονοτήτων στην Τουρκία και της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη (Ανατολική Ελλάδα)».
Αλλά, όπως μάθαμε, ήταν απαράβατος τουρκικός όρος για να δοθεί το πράσινο φως στη διεξαγωγή της έρευνας, να υπάρχει στο ίδιο κείμενο συσχετισμός με τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης. Και έτσι σε ένα ακόμη κείμενο εισάγεται διά της πλάγιας οδού η λογική της αμοιβαιότητας. Δηλαδή αυτό ακριβώς που λέει ο κ. Ερντογάν: Θεολογική Σχολή της Χάλκης ζητάτε; Δώστε πρώτα μουφτήδες και εκπαιδευτικά της μειονότητας στη Θράκη…

ΤΟ ΠΑΡΟΝ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP