Προτάσεις συνιστώσας του ΣΥΡΙΖΑ για την αναμόρφωση του Στρατού...
Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013
Tου Στεφανου Κασιματη
«Για πρώτη φορά μετά το 1944 ένας εκπρόσωπος του ηρωικού ελληνικού κομμουνιστικού κινήματος βρίσκεται τόσο κοντά στην εξουσία». Δεν το λέω εγώ - προς Θεού! Είναι διαπίστωση που προέρχεται από την εισαγωγή της «πλατφόρμας», την οποία κατέθεσε προς συζήτηση στο πλαίσιο του ιδρυτικού συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ η Κομμουνιστική Τάση του ΣΥΡΙΖΑ. Η εν λόγω τάση διαπιστώνει, επίσης, ότι «η σοσιαλιστική επανάσταση, όπως κάθε κοινωνική επανάσταση στο παρελθόν, από τη φύση της δεν μπορεί να είναι μια ειρηνική διαδικασία». Ως εκ τούτου, λοιπόν, κρίνει ότι «ένας από τους πρώτους στόχους της νικηφόρας εργατικής τάξης θα πρέπει να είναι η καταστροφή του παλιού αστικού κρατικού μηχανισμού, που, όπως κάθε μορφή κράτους σε μια ταξική κοινωνία, αποτελεί ένα όργανο ταξικής εξουσίας και καταπίεσης».
Ιδού, λοιπόν, τα μέτρα που προτείνει στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ η Κομμουνιστική Τάση για την αναμόρφωση του Στρατού: «Πλήρη συνδικαλιστικά και πολιτικά δικαιώματα για όλους τους στρατιώτες και τους κατώτερους αξιωματικούς. Οι εκλεγμένες και ανακλητές επιτροπές στρατιωτών και κατωτέρων αξιωματικών πρέπει να αποφασίζουν για όλα τα ζητήματα που αφορούν τη μονάδα. Εκλογή και δικαίωμα ανάκλησης όλων των αξιωματικών από τους στρατιώτες. Μέτρα βελτίωσης της ζωής στις στρατιωτικές μονάδες (υγιεινή, διατροφή, επαρκείς άδειες) και αύξηση του μισθού του φαντάρου στο ύψος του επιδόματος ανεργίας. Επαρκής εκπαίδευση στα όπλα καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας.
Οχι στον επαγγελματικό στρατό. Θητεία με εκπαίδευση στα όπλα όλου του εργαζόμενου λαού, σαν εγγύηση για την προάσπιση των δικαιωμάτων και των κατακτήσεων του. Αμοιβή όλων των αξιωματικών με τον μισθό ενός ειδικευμένου εργάτη. Πλαισίωση του στρατού από στρατιωτικά αποσπάσματα των εργατικών οργανώσεων που θα εκπαιδευτούν στα στρατόπεδα με έξοδα του κράτους». (Σ. σ.: Φαντασθείτε μόνο να εφαρμοσθούν όλα αυτά τα ωραία και έπειτα να έχουμε μια μικρή σύρραξη! Ως και για τις ένοπλες δυνάμεις της πΓΔΜ η προέλαση στη Θεσσαλονίκη θα είναι ένας περίπατος...)
Οι προτάσεις όμως επεκτείνονται και στην αναμόρφωση των Σωμάτων Ασφαλείας: «Κατάργηση όλων των ειδικών δυνάμεων καταστολής και αστυνόμευσης των αγώνων του εργαζόμενου λαού και της νεολαίας. Απαγόρευση παρουσίας των σωμάτων ασφαλείας στους χώρους στους οποίους διεξάγεται πολιτική και συνδικαλιστική δραστηριότητα και επέκταση του ασύλου σε όλους τους εκπαιδευτικούς και εργασιακούς χώρους. (Σ.σ: συγγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά φαντάζομαι την πανεπιστημιούπολη στου Ζωγράφου να έχει μετατραπεί σε μια τεράστια χασισοφυτεία...) Κατάργηση κάθε αυτοδιοίκητου των σωμάτων ασφαλείας. υπαγωγή τους στον έλεγχο των μαζικών οργανώσεων του εργαζόμενου λαού και της νεολαίας και μετατροπή τους σε πολιτοφύλακες, με εκ περιτροπή (sic) συμμετοχή σε αυτές επίλεκτων μελών των μαζικών εργατικών οργανώσεων και της νεολαίας. Καθορισμός του προγράμματος εκπαίδευσής τους από εκλεγμένη επιτροπή εκπροσώπων από τις μαζικές οργανώσεις».
Κατόπιν αυτών, δεν φαντάζομαι να καταπλαγείτε, αν σας πω ότι, για την αναμόρφωση της Δικαιοσύνης, προτείνουν «αμοιβές δικαστών στο ύψος ενός ειδικευμένου εργάτη», καθώς και «εκλογή των δικαστών απευθείας από τον λαό». Το τελευταίο θα καταστεί δυνατό, διότι προβλέπεται και «εφαρμογή ενός προγράμματος μαζικής λαϊκής επιμόρφωσης πάνω σε ένα αναμορφωμένο και εκσυγχρονισμένο Δίκαιο σύμφωνο με τα συμφέροντα του εργαζόμενου λαού».
Τα παραπάνω δημοσιεύθηκαν προ δύο εβδομάδων σε ειδικό ένθετο, εν όψει συνεδρίου, της «Αυγής», με τον τίτλο «Θέσεις της Κεντρικής Επιτροπής - Κείμενα Συμβολής - Καταστατικό». Δεν ξέρω κατά πόσον είναι δυνατόν να συζητηθούν σοβαρά στο συνέδριό τους παρόμοιες βλακείες, μολονότι τους έχω ικανούς. Καλοπροαίρετος ως είμαι πάντα, δεν αποκλείω να εντάσσονται απλώς στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα του συνεδρίου...
Καθημερινή
«Για πρώτη φορά μετά το 1944 ένας εκπρόσωπος του ηρωικού ελληνικού κομμουνιστικού κινήματος βρίσκεται τόσο κοντά στην εξουσία». Δεν το λέω εγώ - προς Θεού! Είναι διαπίστωση που προέρχεται από την εισαγωγή της «πλατφόρμας», την οποία κατέθεσε προς συζήτηση στο πλαίσιο του ιδρυτικού συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ η Κομμουνιστική Τάση του ΣΥΡΙΖΑ. Η εν λόγω τάση διαπιστώνει, επίσης, ότι «η σοσιαλιστική επανάσταση, όπως κάθε κοινωνική επανάσταση στο παρελθόν, από τη φύση της δεν μπορεί να είναι μια ειρηνική διαδικασία». Ως εκ τούτου, λοιπόν, κρίνει ότι «ένας από τους πρώτους στόχους της νικηφόρας εργατικής τάξης θα πρέπει να είναι η καταστροφή του παλιού αστικού κρατικού μηχανισμού, που, όπως κάθε μορφή κράτους σε μια ταξική κοινωνία, αποτελεί ένα όργανο ταξικής εξουσίας και καταπίεσης».
Ιδού, λοιπόν, τα μέτρα που προτείνει στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ η Κομμουνιστική Τάση για την αναμόρφωση του Στρατού: «Πλήρη συνδικαλιστικά και πολιτικά δικαιώματα για όλους τους στρατιώτες και τους κατώτερους αξιωματικούς. Οι εκλεγμένες και ανακλητές επιτροπές στρατιωτών και κατωτέρων αξιωματικών πρέπει να αποφασίζουν για όλα τα ζητήματα που αφορούν τη μονάδα. Εκλογή και δικαίωμα ανάκλησης όλων των αξιωματικών από τους στρατιώτες. Μέτρα βελτίωσης της ζωής στις στρατιωτικές μονάδες (υγιεινή, διατροφή, επαρκείς άδειες) και αύξηση του μισθού του φαντάρου στο ύψος του επιδόματος ανεργίας. Επαρκής εκπαίδευση στα όπλα καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας.
Οχι στον επαγγελματικό στρατό. Θητεία με εκπαίδευση στα όπλα όλου του εργαζόμενου λαού, σαν εγγύηση για την προάσπιση των δικαιωμάτων και των κατακτήσεων του. Αμοιβή όλων των αξιωματικών με τον μισθό ενός ειδικευμένου εργάτη. Πλαισίωση του στρατού από στρατιωτικά αποσπάσματα των εργατικών οργανώσεων που θα εκπαιδευτούν στα στρατόπεδα με έξοδα του κράτους». (Σ. σ.: Φαντασθείτε μόνο να εφαρμοσθούν όλα αυτά τα ωραία και έπειτα να έχουμε μια μικρή σύρραξη! Ως και για τις ένοπλες δυνάμεις της πΓΔΜ η προέλαση στη Θεσσαλονίκη θα είναι ένας περίπατος...)
Οι προτάσεις όμως επεκτείνονται και στην αναμόρφωση των Σωμάτων Ασφαλείας: «Κατάργηση όλων των ειδικών δυνάμεων καταστολής και αστυνόμευσης των αγώνων του εργαζόμενου λαού και της νεολαίας. Απαγόρευση παρουσίας των σωμάτων ασφαλείας στους χώρους στους οποίους διεξάγεται πολιτική και συνδικαλιστική δραστηριότητα και επέκταση του ασύλου σε όλους τους εκπαιδευτικούς και εργασιακούς χώρους. (Σ.σ: συγγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά φαντάζομαι την πανεπιστημιούπολη στου Ζωγράφου να έχει μετατραπεί σε μια τεράστια χασισοφυτεία...) Κατάργηση κάθε αυτοδιοίκητου των σωμάτων ασφαλείας. υπαγωγή τους στον έλεγχο των μαζικών οργανώσεων του εργαζόμενου λαού και της νεολαίας και μετατροπή τους σε πολιτοφύλακες, με εκ περιτροπή (sic) συμμετοχή σε αυτές επίλεκτων μελών των μαζικών εργατικών οργανώσεων και της νεολαίας. Καθορισμός του προγράμματος εκπαίδευσής τους από εκλεγμένη επιτροπή εκπροσώπων από τις μαζικές οργανώσεις».
Κατόπιν αυτών, δεν φαντάζομαι να καταπλαγείτε, αν σας πω ότι, για την αναμόρφωση της Δικαιοσύνης, προτείνουν «αμοιβές δικαστών στο ύψος ενός ειδικευμένου εργάτη», καθώς και «εκλογή των δικαστών απευθείας από τον λαό». Το τελευταίο θα καταστεί δυνατό, διότι προβλέπεται και «εφαρμογή ενός προγράμματος μαζικής λαϊκής επιμόρφωσης πάνω σε ένα αναμορφωμένο και εκσυγχρονισμένο Δίκαιο σύμφωνο με τα συμφέροντα του εργαζόμενου λαού».
Τα παραπάνω δημοσιεύθηκαν προ δύο εβδομάδων σε ειδικό ένθετο, εν όψει συνεδρίου, της «Αυγής», με τον τίτλο «Θέσεις της Κεντρικής Επιτροπής - Κείμενα Συμβολής - Καταστατικό». Δεν ξέρω κατά πόσον είναι δυνατόν να συζητηθούν σοβαρά στο συνέδριό τους παρόμοιες βλακείες, μολονότι τους έχω ικανούς. Καλοπροαίρετος ως είμαι πάντα, δεν αποκλείω να εντάσσονται απλώς στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα του συνεδρίου...
Καθημερινή
33 σχόλια:
Α ρε κατακαημένη Ελλάδα… πόσο πιο χαμηλά μπορείς να πέσεις …
χαχαχα Τι γελαω? Αν ειναι αληθεια αυτα ειμαστε για πολλα κλαματα. Μπροστα στον Συριζαικο επαναστατικο στρατο και τις στρατηγαρες του ο στρατος του Σταλιν και του Μπερια που θεριζοταν λογω κομματικης βλακειας κατα εκατονταδες χιλιαδες και αιχμαλωτιζοταν κατα εκατομμυρια το πρωτο διαστημα της Ναζιστικης εισβολης θα φανταζει υπεραποτελεσματικος!
Κασιμάτη έρχονται οι μπολσεβίκοι για τον τρίτο γύρο και κρατάνε κονσερβοκούτια. Τρέχα να γράψεις για τα δυο άκρα και να σπονσοράρεις τη ΧΑ για να σωθεί ο τόπος από τους εαμοβούλγαρους. Περιττό να πω ότι βλέποντας τέτοια κείμενα, προσυπογράφω με το παραπάνω τις απόψεις της συνιστώσας. Άλλωστε οι θέσεις αυτές είναι πάγιο αίτημα όλων ημών των κουκουέδων που μηχανευόμαστε με κάθε τρόπο να ξηλώσουμε την καλοκουρδισμένη μιλιταριστική μηχανή που αποτελεί ο ΕΣ και την αντικατάστασή του με έναν γνήσιο λαϊκό αυτοδιοικούμενο στράτευμα στα πρότυπα οργάνωσης του Κόκκινου Στρατού (όπως ξεκίνησε και πριν επιστρέψει σε συντηρητικές επιλογές).
Πάμε για εκλογές. Σίγουρα. Και το αποτέλεσμα είναι πολύ ρευστό. Όταν η επίσημη φυλλάδα της Κομαντατούρ (εγχώριας και ξένης) ξεπέφτει στο να τσιτάρει τις απόψεις κάθε ανθυπομάδας του ΣΥΡΙΖΑ που ζει στο 1917, το ζόρι της είναι μεγάλο. Τεράστιο. Γι'αυτό και το παρασκήνιο της διακριτικής προσέγγισης ΝΔ-ΧΑ που φημολογείται έντονα τα δυο τελευταία 24ωρα δε θα ξεφύγει ποτέ στον επίσημο τύπο. Για να συνεχίσει το κορόιδο να ψάχνει τα δυο άκρα στις μπούρδες αριστερών απολιθωμάτων. Και να μην βλέπει πόσο ακροδεξιά έχει αρχίσει να γίνεται ξεκάθαρα και οι πρακτικές και η ρητορική ολόκληρης της ΝΔ. Τόσο που και η ΧΑ έχει ανησυχήσει για το copyright.
(Παρακαλώ να εκτεθούν και οι απόψεις του κ. Πορτοσάλτε για λόγους αντικειμενικής ενημέρωσης και εφόσον η κρατικοδίαιτη ΕΡΤ μας τελείωσε.
Αντιγραφή του εγχειριδίου του Κιμ Γιονγκ Ούν !!!
Διαφωνώ κι εγώ κάθετα με τα παραπάνω του κειμένου αλλά να λέμε και το άλλο:
Να είχαμε σωστή Ελληνική κυβέρνηση για να μην είχαμε και την "απειλή" του ΣΥΡΙΖΑ.
Εάν ανατρέξει κανείς σε κάποιο έντυπο παραεκκλησιαστικής οργάνωσης ή τοπικής μητρόπολης, πιθανόν να εντοπίσει κείμενο που καταπιάνεται με το φαινόμενο της Παγκοσμιοποίησης. Πολύ πιθανόν αυτό να αναπτύσσεται στο θεματικό άξονα: "το χάραγμα του αντίχριστου"- με κάμποσες τελεολογικές αναφορές, την απώλεια εθνικής ταυτότητας και το ρόλο της ορθοδοξίας ως τελευταίο ανάχωμα.
Φυσικά, και τα ουσιώδη στοιχεία που μπορεί να πραγματεύεται μια τέτοια ανάλυση, συρρικνώνονται και λαμβάνουν μια σχεδόν γελοία μορφή, εξαιτίας της ανεπάρκειας του σχολιαστή-αναλυτή στο ζήτημα.
Εάν κανείς επιθυμούσε να αποδομήσει εκ του πονηρού, τη θέση της εκκλησίας της Ελλάδος σε ζητήματα οικουμενικού ενδιαφέροντος αλλά έξω από την παραδοσιακή θεολογικής θεματική, όπως η παγκοσμιοποίηση ή
η οικονομική κρίση, θα έπραττε τη λαθροχειρία να αναδείξει και να καυτηριάσει τις θέσεις μιας τέτοιας παραεκκλησιαστικής οργάνωσης ή τοπικής οργάνωσης κάπιας μητρόπολης.
Μια τέτοια κίνηση θα ήταν ουσιώδης; Θα αναδείκνυε την ανεπάρκεια του θεολογικού και εκκλησιαστικού λόγου για τα επιμέρους πεδία, θα προσέθετε τίποτα στην κριτική της δραστηριότητας της εκκλησίας της Ελλάδος;
Όχι, θα ήταν μια πολεμική, χαμηλού επιπέδου πολιτικαντισμός.
Σε ευθεία αναλογία, η τάση του σύριζα που αποκαλείται κομμουνιστική -και προσβλέπει στην κατάκτηση της εξουσίας με εκλογές, αλλά ταυτόχρονα κάνει λόγω για σοσιαλιστική επανάσταση- δεν μπορεί να αποτελεί αξιόπιστη αναφορά για αναλύσεις εθνικής πολιτικής, αμυντικής πολιτικής, σωμάτων ασφαλείας.
Προσωπικά αμφιβάλλω αν ο σύριζα έχει σαφείς θέσεις για εθνική πολιτική. Αμφιβάλλω αν μπορεί να δομήσει εθνική στρατηγική και επιπλέον αν αντιλαμβάνεται τη σπουδαιότητα του ρόλου των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας. Παρόλα αυτά η κριτική μου στο σύριζα δεν θα γινότανε μέσω του συγκεκριμένου χωρίου, της συγκεκριμένη συνιστώσας.
Θεωρώ προβληματική την αναδημοσίευση των κειμένων του Κασιμάτη από το εν κρυπτώ. Όταν ο ίδιος χώρος ασκεί κριτική για την υποβάθμιση του αξιόμαχου των ενόπλων δυνάμεων, του εκφυλισμού των θεσμών που αφορούν την εθνική πολιτική, την κριτική στον εθνομηδενισμό κλπ, είναι τραγικό να αναπαράγει με αυτή την άνεση το κατεξοχήν όργανο της πολιτικής που επιτείνει και διογκώνει τα παραπάνω φαινόμενα: τον προπαγανδιστικό μηχανισμό της Καθημερινής.
Η Καθημερινή είναι το όργανο της επιβολής του νεο-φιλελευθερου μοντέλου στην Ελλάδα, της επιβολής του δόγματος του Σοκ, του επιθετικού εκσυγχρονισμού που θεωρεί καθυστέρηση και εμπόδιο τις αναφορές σε πατρίδα, έθνος κλπ.
Από τους "μεγάλους έλληνες" μέχρι το 1821, ο εσμός των εκσυγχρονιστών του ΣΚΑΙ και της Καθημερινής εντοπίζουν σε ένα στοιχείο, την ανάγκη απεμπλοκής από τα βαρίδια που κρατάνε πίσω την Ελλάδα κλπ (βλ. επίθεση σε "εθνικούς μύθους"). Τουτέστιν εκσυγχρονισμός ίσον νεο-φιλελευθερη οικονομία, τάξη και ασφάλεια. Από τη Χιλή του Πινοσέτ μέχρι τη Βρετανία της Θάτσερ, η συνταγή είναι δοκιμασμένη και πετυχημένη.
Η δε περίπτωση Κασιμάτη είναι η πλέον χαρακτηριστική ευτελούς προπαγανδιστή. Αυτός είναι ο τύπος υποτακτικού που το αφεντικό μετά τη χειραψία μαζί του πλένει τα χέρια του. Ο Κασιμάτης ανήκει στο κομάντο που βγάζει τη βρώμικη δουλειά: Μανδραβέλης και Παπαδημητρίου έχουν αναλάβει οικονομία και θεσμούς, Κασιμάτης έχει αναλάβει την κοινωνική αντίσταση.
Εν πάση περιπτώσει, η κριτική στο σύριζα για ζητήματα εθνικής πολιτικής = εξωτερικής πολιτικής, αναδιάρθρωσης του παραγωγικού μοντέλου, άμυνας κλπ πρέπει να είναι σκληρή και συνεχής. Το μόρφωμα αυτό είναι πιθανό να κυβερνήσει και τα λάθη στη συγκυρία που διανύουμε μπορεί να είναι ολέθρια για τη μοίρα του λαού και του τόπου. Η κριτική αυτή όμως δεν πρέπει να έχει το χαρακτήρα της πολεμικής του Κασιμάτη. Από αισθητική και μόνο άποψη.
Χιτζάζ
Θεωρω οτι ο Συριζα εχει ευθυνη που υπαρχουν τετοιες συνιστωσες εντος του . Ο Τσιπρας πρεπει να παρει θεση . Αλλα απο την αλλη μερια αν ηταν "αστειοι" για τον Συριζα , δεν θα τους εβγαζαν φατσα φορα στην Αυγη . Εκτος και ηταν στην στηλη "ανεκδοτα"
Υγ. Τελικα ο Σαμαρας εχει ευθυνη που στο παραδιπλανο κομμα που στηριζει την κυβερνηση του υπαρχει μια βουλευτης του "επιπεδου" της Ρεπουση; Μην ξεχναμε οτι οι αποψεις της δεν ειναι αποδεκτες ουτε απο το κομμα της και αυτο βρισκεται δυο κομματα αριστερα της ΝΔ.
Πρεπει καποτε να αποφασισουμε .
Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Σταλιν....
Μα σε μια πραγματικά σοσιαλιστική κοινωνία δεν υπάρχει ο όρος "ανεργία"....και αφού δεν υπάρχει, πώς θα ορίζεται το επίδομα ανεργίας για να δίνεται στους στρατευμένους?...
Πέρα από την πλάκα.....η κατάστασή τους κρίνεται με μεγάλη επιείκεια, Ιδιαιτέρως Σοβαρή.
"Τόσο που και η ΧΑ έχει ανησυχήσει για το copyright."
Έτσι ακριβώς.
Βέβαια αλίμονό μας αν οι... φαντάροι αποφασίζουν δημοκρατικά για τις δραστηριότητες της μονάδας (κ δεν σχολιάζω τις υπόλοιπες αρλούμπες). Τι άλλο θα ακούσουμε.
@Χιτζαζ
Ατυχές το παράδειγμα. Η εκκλησία δεν διεκδικεί το τιμόνι της χώρας, εν αντιθέσει με τους οπαδούς του Μπέρια.
Ατυχής επίσης η προσπάθεια προληπτικής λογοκρισίας με τις "νουθεσίες" προς το Εν Κρυπτώ.
Δεν έγραψε ο Κασσιμάτης το κείμενο των κομμουνιστών του ΣΥΡΙΖΑ. Οι ίδιοι το έγραψαν, ο Κασσιμάτης απλά τους λοιδωρεί, όπως τους αξίζει.
Σιγά μην τα κάνει αυτά ο ΣΥΡΙΖΑ. Όλοι πριν να πάρουν την εξουσία λένε ότι μ@λ@κία θέλουν, όταν όμως την πάρουν πρώτο τους μέλημα είναι να ελέγξουν πρώτα τον στρατό.
Με κολπάκια τέτοια δεν ελέγχεις τίποτα γιατί μπορεί να έρθει εναντίων σου.
Τρέλα!!!
Αδυνατώ να σχολιάσω το παραμικρό συγχωρείστεμε..
Νομίζω το παρακάτω video απεικονίζει το κλίμα.
http://www.youtube.com/watch?v=V_AUDyaqtKY
Σε ένα πράγμα μόνο θα συμφωνήσω.
Ο στρατός δεν πρέπει να είναι καθαρά επαγγελματικός.
Η άμυνα της χώρας είναι ευθύνη των πολιτών και αυτό δεν σημαίνει να βάζουν μόνο το χέρι στην τσέπη.
@ ΦΚΜΚ
Το κείμενο που μέμφεσαι δεν είναι του Κασιμάτη, αλλά της συνιστώσας και ο Κασιμάτης το αναπαρήγαγε μέσα σε εισαγωγικά για να είναι ευκρινές ότι δεν είναι δικές του απόψεις.
Οπότε ήταν λίγο προπετής η μομφή σου προς τον Κασιμάτη ότι δήθεν μιλάει μπολσεβίκους με κονσερβοκούτια, καθώς οι ελάχιστες φράσεις που είναι εκτός εισαγωγικών αποτελούν σχόλια πάνω στο
κείμενο της συνιστώσας και όχι κινδυνολογίες (εκτός και αν υπονοείς ότι δεν πρέπει να σχολιάζονται οι κατατεθειμένες προτάσεις για το ιδρυτικό συνέδριο του Σύριζα, κάτι που όμως δεν συνάδει με την εντύπωση που έχεις δώσει από τα υπόλοιπα σχόλια σου στο ιστολόγιο)
@ Χιτζάζ
Η διαφορά με το παράδειγμα που έφερες με την παραεκκλησιαστική οργάνωση είναι ότι αυτές τις πιθανολογούμενες απόψεις τους δεν τις δημοσίευσαν στο επίσημο έντυπο της Εκκλησίας ούτε τέθηκαν ως θέμα στην Ιερά Σύνοδο. Ενώ το κείμενο που αναπαρήγαγε ο Κασιμάτης δημοσιεύτηκε στην επίσημη εφημερίδα του Σύριζα ως επίσημη πρόταση μίας συνιστώσας του και προορίζεται να συζητηθεί στο συνέδριο τους.
@Ανώνυμο 20 Ιουνίου 2013 - 11:37:00 μ.μ.
Το ποιος είναι ο Κασιμάτης και τι επιλέγει να σχολιάσει τα έγραψε ο Χιτζάζ και με απαλλάσσει από περιττές εξηγήσεις. Το κείμενο εξάλλου δεν παρατίθεται σε κενό αέρος αλλά από συγκεκριμένο συντάκτη συγκεκριμένης εφημερίδας που στόχος του (προφανής) είναι να απομονώσει τις ιδεοληψίες ενός γκρουπούσκουλου και να τις προβάλλει έμμεσα ως απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ. Πολύ καλά κάνει η Αυγή και δεν τους φιμώνει γιατί ως εφημερίδα ενός χώρου είναι υποχρεωμένη να δίνει το λόγο σε όλους όσους τον συνθέτουν, γραφικούς και μη. Τέλος το κείμενο δε μένει ασχολίαστο: σχολιάζεται και μάλιστα ποικιλοτρόπως με σαφέστατα ειρωνική χροιά.
Και λίγα του είπα λοιπόν. Και άμα θέλει φαντάσματα του παρελθόντος ας ψάξει στην παράταξή του να δει τις διαδρομές νεαρών στελεχών της ΕΠΕΝ και λοιπών τσεκουροφόρων καθώς και τα ακροδεξιά μπουμπούκια του ΛΑΟΣ (εντυπωσιακό: το ΛΑΟΣ ενισχύθηκε από το ΠΑΣΟΚ και τα μέσα του στον τύπο και τηλεόραση, κυνήγησε με λύσσα την ΝΔ του Καραμανλή Β΄, συνέπραξε με τον Άβερελ στο μνημόνιο αλλά τελικά...όλοι κατέληξαν ένας ένας στη ΝΔ που τους ανταμείβει με θέσεις και προβολή.) Μια είναι τελικά η πολυκατοικία ή μήπως όλες οι οικογένειες έχουν και τα μαύρα πρόβατά τους (και η δική μου εμένα σε όλο το δεξιόσογο);
@Ανώνυμο 08:17:00
Το σχόλιό μου αφορά την πρακτική του αρθογράφου να αναδεικνύει ένα μερικό, περιθωριακό λόγο στο όνομα ενός ευρύτερου οργανισμού, για να πλήξει το σύνολο του οργανισμού αλλά και του λόγου που παράγει. Γιατί φυσικά του Κασιμάτη καρφί δε του καίγεται για το μέλλον των ενόπλων δυνάμεων, αλλού στοχεύει (αν κανείς βρεί κείμενό του που να αγωνιά για τις ένοπλες δυνάμεις ή την εξωτερική πολιτική, εγώ θα ψηφίσω Άννα Νταλάρα). Έκανα μια αναλογία για να γίνει αντιληπτή η τακτική.
Και έλεος, όχι και απόπειρα λογοκρισίας. Στο βαθμό που αλληλεπιδρούμε εδώ, στο blog που φιλοξενεί τις απόψεις μας νιώθω ελεύθερα να αξιολογώ και τις αναρτήσεις του.
Το ζήτημα είναι κατά πόσο ο κάθε Κασιμάτης που λοιδορεί ό,τι δεν συνάδει με τις προθέσεις των αφεντικών του είναι αξιόπιστη περίπτωση ή όχι και τι χαρακτήρα έχει η κριτική του.
υ.γ.: θέλω να δω, όταν αρχίσει η προπαγανδιστική καμπάνια για το προωθούμενο νέο σχέδιο Ανάν, κι όλα αυτά τα φυντάνια που το παίζουν κομμουνιστοφάγοι (Κασιμάτης, Καλύβας) ξεσαλώσουν, πως θα τους αντιμετωπίσουν όσοι τώρα τους επιδοκιμάζουν.
Χιτζάζ
Στο μονο που θα συμφωνησω απο τις ”προτασεις”, ο Θεος να τις κανει, ειναι η καταργηση του επαγγελματικου-μισθοφορικου μοντελου ΕΔ και η στηριξη στο μοντελο κληρωτων-εφεδρων και λα’ι’κης αμυνας, με εκπαιδευση στη χρηση οπλων για ολους τους πολιτες.
Αγαπώ Χιτζάζ (2)
εδώ που τα λέμε όμως, μήπως ο Κασιμάτης και οι της Καθημερινής θέλουν όντως ένα στρατο για τις αποστολές του ΝΑΤΟ και για την εθνική αμυνα τα εχουν βρει πλήρως με τους Τούρκους;;;
Να υπενθυμίσω ο Λυγερος έχει φύγει, και μένουν μόνο η Ζήκου και ο Ξυδάκης αξιοπρεπείς φώνες στο μονοπύθμενο φύλλο.
Απλά είναι τα πράγματα, κι ας προσπαθούν ο Χιτζάζ και ο Καουμπόης να τα συσκοτίσουν:
1. Η "Κομουνιστική Τάση" είναι ή όχι μια από τις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ; Είναι.
2. Το κείμενο αυτό είναι ή όχι οι απόψεις της για την οργάνωση του στρατεύματος; Είναι.
3. Το κείμενο αυτό δημοσιεύτηκε ή όχι στην επίσημη εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ την Αυγή; Δημοσιεύτηκε.
Από και και πέρα τι μας νοιάζει ποιος είναι ο Κασιμάτης που το έβγαλε στο φως, τι καπνό φουμάρει ο ίδιος, τι ρόλο παίζει η εφημερίδα του κλπ. Όπου κι αν δημοσιεύτηκε αυτό το κείμενο, είναι οι θέσεις μιας συνιστώσας του ΣΥΡΙΖΑ.
Και όπως είπε και κάποιος παραπάνω, οι περιθωριακές παραεκκλησιαστικές αντιλήψεις για το "χάραγμα του αντίχριστου" δε δημοσιεύονται σε επίσημα έγγραφα της Εκκλησίας ούτε φιλοδοξούν να κυβερνήσουν τη χώρα. Όμως η Κομουνιστική Τάση αυτό επιδιώκει.
Και κανείς δε μας βεβαιώνει ότι είναι "αστεία" η απήχησή της. Ανάλογες (ή εξ ίσου βλαβερές) αντιλήψεις για το στρατό και τα εθνικά θέματα έχουν εκφράσει και ο Μπαλάφας και ο Θεοδωρίδης και πολλοί άλλοι.
ποια κομμουνιστική τάση καϋμένε επιδιώκει να κυβερνήσει τη χώρα? ακόμη εκεί έχετε μείνει? στα μιάσματα που δεν αγαπούν την ελλαδίτσα μας?
η υπερδύναμη κίνα, κομμουνιστική κατά τ΄άλλα, δέρνει με το χρήμα τους πάντες. Ακόμη και στην ελλαδίτσα μας έχει βάλει πόδι και ζητάμε σαν τρελλοί τα λεφτά τους.
άλλα αυτό δεν είναι κομμουνιστική διείσδυση και εισβολή των κόκκινων είναι ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ. την εθνική άμυνα και την ασφάλεια του ελλ. λαού δεν θα τη διαλύσουν οι κουμούνες, αλλά τα ντόπια και ξένα τσιράκια του δντ και των βρυξελών, γκέγκε?
@ Ανώνυμο 21 Ιουνίου 2013 - 11:25:00 π.μ
Όπως τα λες είναι. Η Κομουνιστική Τάση θα κυβερνήσει, γι αυτό άντε να μαζέψουμε την πολυκατοικία μη μας φάνε οι μπολσεβίκοι. Δε μας ενδιαφέρει λοιπόν το ποιόν του Κασιμάτη και πού σκοπεύει όταν γράφει όσα γράφει... Δηλαδή αν σου παραθέσω ένα κείμενο του Δημοσθένη που αποκαλεί βάρβαρο τον Φίλιππο, δεν θα ψάξεις να βρεις ποιος το λέει. πότε το λέει και με τι σκοπό; Ή μήπως όταν βουλευτές της ΝΔ μιλούν ανοιχτά για κατασχέσεις πρώτης κατοικίας ή λοιδορούν αυτούς που αυτοκτονούν εκφράζουν το σύνολο του κόμματος; Κατά τα άλλα της κοντής ψ... οι τρίχες της φταίνε. Άντε να παραλάβουν τα υποβρύχια ή καλύτερα τις μπαταρίες πρώτα πρώτα και μετά μιλάμε για την Κομουνιστική Τάση...
@ όλους:
Όσοι θέλουν να συμβάλουν στο διάλογο με επιχειρήματα, είναι ευπρόσδεκτοι.
Όσοι θέλουν να μιλήσουν για Γράμμο Βίτσι κλπ. και να αναβιώσουν εμφυλιοπολεμικές συζητήσεις, μπορούν να απευθυνθούν στο πλησιέστερο καφενείο.
απευθυνεστε σε εμενα 0δυσσεα? Για τι αν απευθυνεστε σε εμενα να κοιταξετε πρωτα να αποκρουσετε την κομμουνιστικη προπαγανδα του ΦΚΜΚ! αραγε θα δημοσιευθει το σχολιο μου? για τι δεν διαγραφετε τα σχολια του ΦΚΜΚ?
Ναι σε εσάς απευθύνομαι κύριε.
Όσα γράφει ο ΦΚΜΚ, και ας διαφωνώ μαζί του, είναι δομημένα επιχειρήματα, που τα αντέκρουσαν άλλοι σχολιαστές, επίσης με δομημένα επιχειρήματα.
Αν μπορείτε να μιλήσετε κι εσείς με επιχειρήματα, είστε ευπρόσδεκτος να τα εκθέσετε.
Αν πάλι θέλετε να μιλήσετε με συνθήματα για το Βίτσι και το Γράμμο, δεν είστε ευπρόσδεκτος. Απλά πράγματα.
@ ΦΚΜΚ και Χιτζάζ
όσο και αν θέλετε να αποδώσετε ύποπτα και ιδιοτελή κίνητρα στον Κασιμάτη για το άρθρο του, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι δεν πρόκειται για δικά του λόγια, αλλά για απόψεις που εκφράστηκαν από τμήμα του Σύριζα και δημοσιεύτηκαν στην επίσημη εφημερίδα του.
Καθώς μέχρι στιγμής κανένας δεν ισχυρίστηκε ότι ο Κασιμάτης τα έβγαλε από το κεφάλι του, οι συγκεκριμένες απόψεις αποτελούν πράγματι τις επίσημες θέσεις ενός τμήματος του Σύριζα, οι οποίες κατατέθηκαν προς συζήτηση (και ενδεχομένως υιοθέτηση) στο επίσημο συνέδριο. Και σαν τέτοιες αποτελούν αντικείμενο σχολιασμού και κριτικής (ακόμη και περιπαικτικής/ειρωνικής κριτικής, όπως αυτή του Κασιμάτη).
Η επιλογή σας όμως, αντί να συζητήσετε/σχολιάσετε τις απόψεις αυτές, να κατηγορήσετε για ύποπτα κίνητρα αυτόν που τις επεσήμανε, υποδηλώνει προσπάθεια αποπροσανατολισμού της συζήτησης (για ποιον λόγο άραγε, αν η συγκεκριμένη συνιστώσα είναι περιθωριακή και οι απόψεις της δεν εκφράζουν την πλειοψηφία των μελών του Σύριζα; η έντονη και επανειλημμένη προσπάθεια αποπροσανατολισμού της συζήτησης πάντως δίνει την εντύπωση για το αντίθετο)
Ανώνυμος 20 Ιουνίου 2013 - 11:37:00 μ.μ. EEST
Πατριώτες, και δεν το αναφέρω ειρωνικα αυτό. Εχθρος αυτή την ώρα ειναι ο εθνομηδενισμός, είτε προέρχεται απο συνιστώσες του Συριζα, την ΔΗΜΑΡ, το ΠΑΣΟΚ την ΝΔ είτε από την δεξια ναυαρχιδα του εθνομηδενισμου την παλαι ποτε πατριωτικη Καθημερινη, του Παπαχελα.
Εχθρος δεν ειναι αυτος που προτεινει μια αλλη μορφη οργανωσης του στρατου, και ο κοκκινος μια χαρα την εκανε την δουλεια του, αλλα αυτος που θεωρει οτι η Μυτιληνη, η Ροδος και το Καστελοριζο ειναι πολυ μακρια. Και η Καθημερινη και οι Κασιματιδες το νομιζουν.
Η ΚΟΕ αν απο αυτην ειναι η τοποθετηση ειναι μια απο τις ξεκαθαρα μη εθνομηδενιστικες και πατριωτικες του Συριζα. Σε οποιον ειναι αληθινος πατριωτης, αξιζει να ακουσουμε και να συνομιλησουμε με αυτους τους ανθρωπους. Ειτε με το χακι του σήμερα ειτε με την φουστανελλα του 21, τακτικος ή ατακτος, πατριωτης ειναι ενας.
Μολις σημερα η ΚΟΕ συμμετείχε σε εκδηλωση του Καραμπελια. http://ardin-rixi.gr/archives/13362
Ο Καραμπελιας θα πρεπει να αναγνωρισουμε οτι ειναι ενα μεγάλος πατριώτης διανοούμενος. Τον ανθρώπων που μπορουν να συνομιλουν σε αυτη τη βαση τους αξιζει σιγουρα περισσοτερο σεβασμος απο τον ειρωνα και εξυπνακαι, αλλα μηδενικου περιεχομένου, Κασιματη.
Η μονη εννοια του Κασιματη ειναι μην χρησιμοποιησουμε το στρατο για τον μοναδικο λόγο που αξιζει να τον χρησιμοποιησουμε. Για τους Τουρκους και για την εθνικη ανεξαρτησια.
όταν ο κόσμος, η πολιτική ηγεσία και οι ίδιοι οι στρατιωτικοί καταλάβουν οτι ο στρατός υπάρχει για τον ανασκολοπισμό του εχθρού (Vlad III Ţepeş ο μόνος άνθρωπος που ήξερε πως να συμπεριφέρεται σε τούρκους) και της ερήμωσης της χώρας του τότε θα φτιάξουμε και στρατό.
Τα είπε ο τάκιτος για τους ρωμαίους: Auferre trucidare rapere falsis nominibus imperium, atque ubi solitudinem faciunt, pacem appellant. (To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace)
έρημος κύριοι. αυτό είναι ο στρατός.
οι προτάσεις για οτιδήποτε άλλο είναι χάσιμο χρόνου.
μηδενιστής
Vlad III Ţepeş...
Δέν λέω,ἀλλά και ὁ Βασίλειος Β΄ἤξερε να τους περιποιηθεί.
Ἀπλώς δέν του ἔλαχε να πέσουν ἐπάνω του.
@ΑΧΕΡΩΝ
αν έπεφταν στον βασίλειο χο χο χο θα τον είχαμε κάνει άγιο με κόκκινα ρούχα και δώρα τα χριστούγεννα.
νομίζω μέχρι τα 60 του (αρχαίος για εκείνη την εποχή) ίππευε και προέλανε με την πρώτη γραμμή.
δυστυχώς τα όρκ δεν έπεσαν σε βελισάριο, νικηφόρο κτλ και ευτυχώς δεν μας επισκέφτηκε το σόι τους απο την μογγολία μαζικά.
μηδενιστής
Οι επιθέσεις ad hominem (π.χ. "ο Κασιμάτης είναι Χ, Ψ, Ω") δεν είναι επιχείρημα. Για την ακρίβεια φανερώνουν έλλειψη επιχειρημάτων.
Κανείς δεν αμφισβητεί πως οι συνιστώσες δεν διαλύθηκαν ακόμα, και μάλλον δεν θα διαλυθούν. Δεν έχει διαγραφεί κανείς από τον ΣΥΡΙΖΑ για τέτοιες απόψεις. Άρα...
Μηδενιστής ftw! Σωστός
Δημοσίευση σχολίου