|
Φωτογραφία από την φάση κατασκευής του εμποδίου,
διακρίνεται η εξωτερική περίφραξη |
Oλοκληρώθηκαν χθές οι εργασίες κατασκευής του φράκτη αποτροπής εισόδου λαθρομεταναστών στον Έβρο. Το έργο εκτείνεται σε όλο το μήκος του προγεφυρώματος Καραγάτς, από το φυλάκιο Καστανέων μέχρι και τον ποταμό Έβρο. Η ημερομηνία επίσημης παραλαβής του έργου από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα. Χρειάστηκαν περίπου 7,5 μήνες για την ολοκλήρωση του μήκους 10.365 μέτρων φράκτη, ειδικής κατασκευής. Οι εργασίες κατασκευής ξεκίνησαν με χωματουργικές εργασίες αφαίρεσης του πρανούς, κατα μήκος του αγροτικού δρόμου επί της συνοριακής γραμμής. Η εξωτερική περίφραξη που βλέπει προς την τουρκική πλευρά έχει ύψος 2,5 μέτρων,
ενώ η δεύτερη περίφραξη προς την ελληνική πλευρά έχει ύψος 3 μέτρων. Ανάμεσα τους τοποθετήθηκε κονσερτίνα (λεπιδοφόρο συρματόπλεγμα) στρατιωτικού τύπου, η οποία θα εκτείνεται ψηλότερα από τους πασσάλους. Το συνολικό ύψος του εμποδίου είναι τέσσερα μέτρα και θεωρείται ανυπέρβλητο χωρίς την χρήση μηχανικών μέσων. Ολόκληρη η κατασκευή εδράζεται σε βάση οπλισμένου σκυροδέματος.
|
Τομή τεχνικού εμποδίου |
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρίας που είχε αναλάβει την κατασκευή, κ. Δαγρέ, για την κατασκευή του φράχτη χρησιμοποιήθηκαν περίπου 6.000 κυβικά μέτρα σκυρόδεμα, 800 τόνοι χάλυβα, 20.700 μέτρα συρματοπλέγματος, 140.000 μέτρα κονσερτίνας και 210.000 μέτρα σύρματος (ούγια). Ο κ.Δαγρές απέδωσε την καθυστέρηση στην παράδοση του έργου στις δυσχερείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στην περιοχή κατά τους χειμερινούς μήνες, αλλά και στην οριστικοποίηση της χάραξης, που τελικά ολοκληρώθηκε στις 3 Μαΐου. Το έργο, το οποίο άρχισε να εκτελείται στις 5 Μαΐου και ολοκληρώθηκε στις 15 Δεκεμβρίου, κόστισε 3.160.000 ευρώ, χωρίς καμία υπέρβαση.
|
Χάρτης της περιοχής. Με κόκκινο χρώμα η θέση του εμποδίου. |
9 σχόλια:
Νωρίς το σκέφτηκαν.
θα μπορουσαν να βαλουν και ηελκτρικη ταση χαμηλη
ισα ισα να μην μπορεις να σκαρφαλωσεις πανω
Δηλαδή τώρα αυτός ο φράκτης θα μας σώσει από τους λάθρο; Το γεγονός ότι μπορεί να εφοδιάσουν οι Τούρκοι τους λάθρο με κόφτες συρμάτων ή σκάψουν κάτω από το σκυρόδεμα και παρακάμψουν το φράκτη, το σκέφτηκε κανείς από αυτούς που το σχεδίασαν; Αν τα σύρματα ήταν ηλεκτροφόρα (για να αποτρέψουν το κόψιμο με κόφτες) και αν είχαν τοποθετηθεί νάρκες κατά προσωπικού από την δική μας πλευρά (προς αποφυγή του να σκάψουν σε βάθος χρόνου σύραγγα παράκαμψής τότε ίσως να είχε κάποια χρησιμότητα... αλλά πολύ φοβάμαι ότι σύντομα θα ανακαλύπτουμε τρύπες πάνω στην περίφραξη και λαγούμια μέσα και έξω από το φράκτη... άσε που ακόμα και τίποτα να μη συμβεί, είναι βέβαιο ότι οι Τουρκοι θα τους στέλνουν απο τα παράλια όπου για αυτή την περίπτωση οι δικοί μας δεν έχουν κάνει τίποτα να σφραγίσουν τα θαλάσσια σύνορα...οπότε μηδέν εις το πηλίκιον που έλεγε και ένας υπέρμαχος της λαρομετανάστευσης που οι βλάκο- Ελληνες τον έκαναν και πρωθυπουργό (τρομάρα του και τρομάρα τους)
Αιώνιος Έλληνας.
Δεν γίνεται τίποτα - γκρινιάζει.
Ξεκινά να γίνεται κάτι - πάλι γκρινιάζει.
Είναι ενθαρρυντικό ότι μετά από πολλές αθετημένες υποσχέσεις, οι αρμόδιοι του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη έμπρακτα αποδεικνύουν ότι προσπαθούν να περιορίσουν την παράνομη μετανάστευση.
Η στρατηγική πρέπει να είναι τετράπλευρη. 1) Η ασφάλιση των χερσαίων και θαλασσίων συνόρων, 2 ) Επιβολή αυστηρών κυρώσεων σε εργοδότες που απασχολούν παράνομους μετανάστες. 3) Καταπολέμηση του παρεμπορίου και 4) Απέλαση όλων των παράνομων μεταναστών μετά την έκτιση της ποινής φυλακίσεως τους.
Πολυ σωστα φιλε.
Μια ζωη γκρινια και ασχετα αν εχει γινει μια αξιολογη προσπαθεια η οχι.
Μιλαμε για ενα θετικο βημα και αποδειξη ειναι η δραματικη μειωση λαθρομεταναστων!
@ Ανώνυμος 16 Δεκεμβρίου 2012 7:52:00 μ.μ. EET
Αδελφέ, ο φράκτης δεν μπορεί από μόνος του να αποτρέψει την εισροή παράνομων μεναναστατών. Ο φράκτης συμπληρώνει τα άλλα μέτρα που έχουν παρθεί όπως διαρκείς περιπολίες στην περιοχή από την Frontex και την Αστυνομία και η λειτουργία ενός κέντρου παρακολούθησης εξοπλισμένο με κάμερες ημέρας και νύχτας.
Όσον αναφορά τα θαλάσσσια σύνορα μας, οι δυσκολίες πολλαπλασιάζονται επειδή υπάρχουν χιλιάδες νησιά και βραχονησίδες που πρέπει να φυλαχτούν. Όταν αρκετά κέντρα κράτησης μεταναστών λειτουργήσουν, και οι διαδικασίες έκδοσης ασύλου και απέλασης επισπευθούν, τότε τα πράγματα θα γίνουν διαχειρίσιμα. Εφόσον οι Τούρκοι επωφελούνται οικονομικά και στρατηγικά από την κρίση, και υπάρχουν αποφασισμένοι παράνομοι μετανάστες που επιδιώκουν να μπουν στην ΕΕ, τότε υπάρχουν όρια και περιορισμοί ως προς το τι μπορεί να επιτευχθεί από την Ελληνική πλευρά.
O φρακτης ηδη αποδειξε τη χρησιμοτητα του και μαλλον θα αποδεσμευσει προσωπικο απο τη φυλαξη χερσαιων συνορων . Ειναι ΚΑΙ αυτο στοχος. Οπως γραφει το startegy: "Σε δεύτερη φάση, προωθείται η εγκατάσταση συστήματος ανίχνευσης παρείσφρησης με δίκτυο θερμικών καμερών και ανιχνευτών κίνησης κατά μήκος της απόστασης Νέας Βύσσας – Καστανιών, το οποίο θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις κινήσεις δουλεμπόρων και λαθρομεταναστών στη συνοριογραμμή Ελλάδας – Τουρκίας". Θα ηθελα να γνωριζω τι χρησιμοτητα εχει ο φρακτης και τα συστηματα επιτηρησης για καθαρα στρατιωτικους σκοπους - και αν η σχεδιαση ελαβε υπ'οψιν αυτα.
Δυστυχως, απελπισμενοι ανθρωποι θα εξακολουθησουν να πληρωνουν μια περιουσια για να ερθουν απο τις χωρες τους στην Ελλαδα και οι καλοι γειτονες να τους "προωθουν" (οχι τζαμπα βεβαια) για να θαλασσοπνιγουν στο Αιγαιο .
Κοίτα να δεις, τελικά η Ελλάδα είναι μικρή, θα βγούμε όλοι συγγενείς μεταξύ μας. Η εταιρεία που έφτιαξε τον φράχτη στον Έβρο ονομάζεται "ΔΑΓΡΕΣ ΑΤΕ" ιδιοκτησίας του κου Π. Δαγρέ. Όμως, αν θυμάμαι καλά, ο Διευθυντής Μηχανικού του ΓΕΣ είναι ο Υποστράτηγος κος Θ. Δαγρές. Αυτός, που είχε κάνει και την ΕΔΕ για τον φιλοχουντικό Ευέλπι τέτοιες ημέρες πέρισυ, που ο πατέρας του είναι Ταξίαρχος στον Έβρο. Βέβαια, και τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο, το έργο ολοκληρώθηκε εντός χρονοδιαγράμματος, όπως προβλεπόταν και χωρίς παρεκκλίσεις από τον αρχικό προϋπολογισμό, αυτό δεν μπορεί κανείς να τους το αρνηθεί, αλλά και πάλι, κοίτα να δεις μικρός που είναι ο κόσμος.
Δημοσίευση σχολίου