ΚΥΣΕΑ, επειγόντως ανταλλακτικά
Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012
Να υπενθυμίσουμε ότι το 2011, ένδειξη των μεγάλων συσσωρευμένων αναγκών ήταν και οι δυο παραγγελίες για 160 εκατομμύρια δολάρια (διάφορα ανταλλακτικά) και 100 εκατομμυρίων δολαρίων (απάρτια για κινητήρες F-16) που γνωστοποιήθηκαν από την αρμόδια αμερικανική υπηρεσία στο κογκρέσο για έγκριση τον Μάρτιο και Απρίλιο αντίστοιχα εκείνης της χρονιάς. Το θέμα όμως σκάλωσε στη συνέχεια καθώς το «πακέτο» των ανταλλακτικών για τους κινητήρες των F-16 ήταν τριπλό, ένα για τους F110-GE-100 (Block 30), ένα για τους F110-GE-129 (Block 50) και ένα για τους F100-PW-229 (Block 52+/Μ).
Το πρώτο φαίνεται να είναι το μόνο που ικανοποιήθηκε με μεγάλες πιθανότητες να έχει ικανοποιηθεί και το δεύτερο. Το τρίτο όμως για την «ραχοκοκαλιά» του στόλου των Fighting Falcon εκκρεμεί (με όλα τα επακόλουθα στην διαθεσιμότητα) και φαίνεται να είναι και το κύριο θέμα στην ατζέντα του ΚΥΣΕΑ. Άγνωστο παραμένει επίσης και το κατά πόσο έχουν αναπληρωθεί τα αποθεμάτων ανταλλακτικών για Mirage, καθώς λόγω μη δημοσιοποίησης στοιχείων από την γαλλική πλευρά, είναι κάτι που δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί. Υπομονή όμως μέχρι και την Τετάρτη.
Πηγή
8 σχόλια:
Επιτέλους...!!!
Πρέπει να γίνει κάτι και με τα C130!!!
Ο Αλάσκας
Εγώ πάλι ποτέ δεν κατάλαβα την αγορά των τελευταίων F16 με κινητήρες F100-PW-229. Τόσο μεγάλη διαφορά ώσης είχαν από τους F110-GE-129 του Block 50 ώστε να θυσιαστεί η ομοιοτυπία που είναι σχεδόν πάντα βασικό ζητούμενο;
Τελικά, φαίνεται ότι η συζήτηση περί οροφών έχει κυρίως ακαδημαϊκό ενδιαφέρον...
@Φτωχός και μόνος κάου-μπόυ
Δες εδώ μια συζήτηση: http://www.f-16.net/f-16_forum_viewtopic-t-6436-postdays-0-postorder-asc-start-15.html
Οι απόψεις διίστανται όπως θα δεις. Άλλοι στη χώρα επικαλέστηκαν στρατηγικούς λόγους όπως ότι αν συμβεί κάτι στο στόλο με τον τάδε κινητήρα (ανταλλακτικά, καθήλωση κ.λπ.) τουλάχιστον κάποια αεροσκάφη θα πετούν. Εμένα η γνώμη μου είναι μία: επειδή στην Ελλάδα ζούμε και κάποιοι υπεύθυνοι πρέπει να ικανοποιούν όλους τους πελάτες, έγινε και η ανάθεση αυτή.
Καλή χρονιά σε όλους εύχομαι και μία ελπίδα για πρόοδο, σεβασμό, ανάπτυξη, παιδεία, αλλάγη νοοτροπίας και καλύτερες μέρες για την πατρίδα μας. Μπράβο στο εν κρυπτώ για άλλη μια φορά για την ενημέρωσή, στους καλούς σχολιαστές, και εύχομαι καλή συνέχεια στο νέο έτος!
@Φτωχός και μόνος κάου-μπόυ,
Οταν τη δεκαετια του '80 μοιραζαν την πιτα του ΝΜΑ (Νεο Μαχητικο Αεροσκαφος) σε 2 αντι ενος οπως επρεπε, λες τη δεκαετια της ΜΓΟ (Μιζα Για Ολους) να κολλαγανε στον κινητηρα? Ετσι και τοτε λεγανε οτι "εξασφαλιζεται η ΠΑ απο εμπαργκο κλπ μεσω των 2 προμηθευτων" , ενω απλα ο Μιτεραν απαιτησε ευσχημως απο τον φιλο Αντρεα κομματι απο την πιτα. Ακομη και η διαφοροποιηση κινητηρων στα Φ-16 για ...αποφυγη καθηλωσης στολου που ειχε ακουστει δεν ισχυει, διοτι οι 2 γενιες κινητηρων της GE ειχαν τοσες διαφορες ωστε να μην θεωρουνται ομοιοι. Για την επιλογη λογω διαφορας ώσης , ουτε καν σχολιο , μπροστα στην (εστω και οχι 100%) ομοιτυπια. Θα πρεπει να συμφωνησουμε με τον D-Mitch.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά. Είχα την - αμυδρή - ελπίδα ότι ήταν μια επιλογή με επιχειρησιακά κριτήρια αλλά μάλλον ήταν και πάλι μια μιζαδόρικη ιστορία. Όπως και να'χει καλή χρονιά σε εσάς και σε όλον τον κόσμο.
Χρόνια πολλά σε ὄλους.
@D-Mitch
Φίλε μου,δέν μου βγαίνει το λίνκ.
Ναίμεν συνδὲει με f-16net,ἀλλά ὂχι με φόρουμ,και ὂταν με λίνκ συνδὲει με το φόρουμ,δέν βγάζει το πόστ.
Μπορείς να το δείς κάποια στιγμή;
Τhanks.
@Αχέρων
Σε εμένα λειτουργεί κανονικά όσες φορές και αν το δοκίμασα. Δεν καταλαβαίνω γιατί εσένα όχι, λυπάμαι. Δοκίμασε να βάλεις στο google: F 100 P&W 229 vs. F 110 GE 129 - for and against, μπορεί να μπορεί να το δεις έτσι.
Χαιρετισμούς φίλε μου!
Δημοσίευση σχολίου