Πρώτη κάθετη προσνήωση για το F-35B
Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011
Την πρώτη του κάθετη προσνήωση πραγματοποίησε το F-35B στις 3 Οκτωβρίου στο ελικοπτεροφόρο USS Wasp (LHD-1). Ακολουθεί το ενδιαφέρον σχετικό βίντεο:
Την πρώτη του κάθετη προσνήωση πραγματοποίησε το F-35B στις 3 Οκτωβρίου στο ελικοπτεροφόρο USS Wasp (LHD-1). Ακολουθεί το ενδιαφέρον σχετικό βίντεο:
© Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008
Back to TOP
7 σχόλια:
Καλά τα πάει το πρόγραμμα από ό,τι φαίνεται...
Κατακόρυφη και όχι κάθετη, παιδιά. Εκτός αν εννοείτε κάθετη στο κατάστρωμα!
Φανταστείτε το σε μερικά χρόνια να απογειώνεται από το υπό κατασκευή τουρκικό LHD. Ξέρω, ξέρω είναι εύκολος στόχος και αλλά εύκολα λόγια. Όμως ποτέ δεν λάβατε υπόψη σας αεροναυτικές επιχειρήσεις στην ανατολική μεσόγειο. Η Τουρκία αργά και σταθερά, δημιουργεί ένα ναυτικό ανάλογο του ισπανικού ή ακόμη χειρότερα του βρετανικού κι εμείς σίγα σίγα με τα επανωτά λάθη της περασμένης δεκαετίας με τα ΠΤΜ τις κορβετοφρεγάτες και τις αναβαθμίσεις μεταχειρισμένων που ανήκουν στο διαλυτήριο, να μείνουμε χωρίς ναυτικό. Τα λάθη πληρώνονται και μάλιστα πολύ ακριβά.
Η Τουρκία έχει παραγγείλει F-35A (την έκδοση της αεροπορίας, χωρίς δυνατότητα κάθετης απο/προσγείωσης) και όχι την -Β
Αν κάνω λάθος, με διορθώνετε
@8/10 11:08
Δεν κὰνεις λὰθος.
Ὂμως,ὸπως ὲγραψε ο 8/10 5:37,η Τουρκὶα προσπαθεὶ να αντιγρὰψει την Ισπανὶα,για την ὼρα,και ὶσως την Βρεττανὶα αργὸτερα.Το F-35Β αντιμετωπὶζει περισσὸτερα προβλὴματα απὸ το -A,αλλὰ απὸ την ὰλλη,εὶναι μὰλλον περισσὸτερο αναγκαὶο για την Αμερικανικὴ στρατηγικὴ ,οπὸτε ἲσως προωθηθεὶ κατὰ προτεραιὸτητα.Ἔτσι ὸμως,καθὶσταται πιθανὴ και η απὸκτηση του -B απὸ πελὰτες που αρχικὰ ενδιεφὲροντο για το -A,εὶτε αποκτὰται εκ παραλλὴλου.
Ἄν το πρὸγραμμα ξεπερὰσει τους σκοπὲλους,θα εὶναι απλὼς θὲμα αποφὰσεως.
Για το δικὸ μας χὰλι,περιττεὺει να γρὰψω.
Το -Β αντιμετωπίζει τα περισσότερα προβλήματα από τις άλλες εκδόσεις και είναι η μοναδική έκδοση που κινδυνεύει με ακύρωση.
Όσο για την "σημασία" που έχει για την Αμερική η συγκεκριμένη έκδοση, εκτίμηση μου είναι ότι είναι μικρότερη:
α) από πλευράς αριθμών και δυνητικών εξαγωγών, η έκδοση -Α είναι σημαντικότερη
β) η έκδοση -Β (μετά την μετατροπή της "παραγγελίας" της Αγγλίας στην έκδοση -C για αεροπλανοφόρα) προορίζεται μόνο για τους Αμερικανούς Πεζοναύτες (οι οποιοι όμως θα αγοράσουν παράλληλα και αριθμό έκδοσης -C)
γ) για την προβολή στρατιωτικής ισχύος από την Αμερική σε όλη την υδρόγειο, τα αεροπλανοφόρα (και συνακόλουθα η έκδοση -C) είναι σημαντικότερη
δ) σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις, η -Β είναι πιο πολύπλοκη (λόγω του δεύτερου κινητήρα), πιο ακριβή και με μικρότερη εμβέλεια και δυνατότητα μεταφοράς φορτίου. Για αυτούς τους λόγους, είναι και η πιο πιθανή να ακυρωθεί ενώ (ειδικά λόγω του συνεχώς αυξανόμενου κόστους του F-35) είναι απίθανο (λόγω επιπλέον κόστους και μικρότερων δυνατοτήτων) να υιοθετηθεί από πελάτες που αρχικά ενδιαφέρονταν για -Α
To F-35Β θα μποροὺσε να αποτελὲσει υποκατὰστατο του -C,υπὸ το φως της μειὼσεως των συμβατικὼν ομὰδων αεροπλανοφὸρων,οπὸτε LHD θα μποροὺσαν να καλὺψουν εν μὲρει το κενὸ,με το -B να αντικαθιστὰ το AV-8B.
Υπὸ την προüπὸθεση,πὰντα,ὂτι το πρὸγραμμα θα ξεπερὰσει τους σκοπὲλους.
Δημοσίευση σχολίου