Κουμουτσάκος: Καμία αλλαγή στο FIR Αθηνών
Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009
Αβάσιμες για τον εκπρόσωπο του υπουργείου Εξωτερικών οι πληροφορίες περί αλλαγής του FIR Αθηνών.
Απαντώντας σε δημοσιογραφική ερώτηση σχετικά με δημοσίευμα περί αλλαγής του FIR Αθηνών, ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών Γ. Κουμουτσάκος, χαρακτήρισε «απολύτως αβάσιμες» τις εκτιμήσεις και τους ισχυρισμούς περί αλλαγής του FIR Αθηνών, τονίζοντας ότι «ουδόλως ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα».
Ο κ. Κουμουτσάκος διευκρίνισε ότι πρώτον, ως προς το έγγραφο-πρακτικό που δημοσιεύτηκε «αφορά απεικόνιση του FIR Αθηνών και όχι επανακαθορισμό ή τροποποίησή του».
Δεύτερον, η διενέργεια ...συσκέψεων για την διευκρίνιση αυτών των διαδικαστικών θεμάτων γίνεται γιατί η αποτύπωση με σύγχρονο, ψηφιακό τρόπο συνεπάγεται εξειδικευμένη εργασία από αρμόδιους φορείς και έχει οικονομικό κόστος που θα καλυφθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Τρίτον, στο πρακτικό αναφέρεται ρητά ότι θα ακολουθηθεί η συμφωνηθείσα στο πλαίσιο του ICAO γραμμή και ότι θα ληφθεί ειδική μέριμνα προκειμένου να συμπέσει η συγκεκριμένη απεικόνιση με τα θαλάσσια ελληνοτουρκικά σύνορα. «Δεν μετακινείται τίποτα», τόνισε ο κ. Κουμουτσάκος.
Τέλος, υπενθύμισε ότι τα όρια του FIR Αθηνών έχουν καθοριστεί με περιφερειακή, άρα με διεθνή συμφωνία, στο πλαίσιο του ICAO (1950-1952-1958) και για οποιαδήποτε μεταβολή τους απαιτείται αντίστοιχη διεθνής συμφωνία.
Πηγή :
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_article.../01/2009_264163
2 σχόλια:
Καταρχήν συγχαρητήρια για το μπλογκ. Είμαι καινούριος σε αυτά, αλλά είναι από τα πιο ενδιαφέροντα που έχω διαβάσει, μαζί με του Σ. Καλντερίδη.
Η κ. Αδαμ, επανήλθε με καινούριο άρθρο.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=21.01.2009,id=66080060,73978556
Εκεί παραθέτει το επίμαχο σημείο από συνεδρίαση του ΥΠΕΞ. Βγάλτε τα συμπεράσματα σας. Η φράση "αρχή της μεσης γραμμής", προέρχεται κατευθείαν απο τους Τουρκικούς ισχυρισμούς βάση του κανονισμού για την Υαφλοκριπίδα.
ΑΠΦ 5560/FIR/7/ΑΣ462//8.9.2008
5. Μέχρι την ολοκλήρωση της παραγωγής του εν λόγω χάρτη, η ΥΠΑ θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τον χάρτη της ΓΥΣ. Εφόσον, στο ενδιάμεσο διάστημα, ανακύψουν ειδικά αιτήματα παροχής συγκεκριμένων συντεταγμένων που καθορίζουν όρια FIR (π.χ. σε πλαίσιο SAR, NAVTEX κ.λπ.), τα αιτήματα αυτά θα αντιμετωπίζονται σε ad hoc βάση. Σκόπιμο, ωστόσο, θα ήταν ως κατευθυντήρια αρχή να ληφθεί η γραμμή ICAO 1952, διορθωμένη στα σημεία όπου υπάρχουν Ε/Τ σύνορα [είτε συμφωνημένα (Εβρος και Δωδεκάνησα) είτε βάσει της αρχής της μέσης γραμμής (απόσταση έναντι ακτών μέχρι 12 ν.μ.)], ώστε αυτή (η γραμμή) να συμπίπτει με τα σύνορα αυτά.
καταρχήν ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια,η αναφορά και μόνο σε άλλα πιο δημοφιλή ιστολόγια σαν αυτό του Σ.Καλεντερίδη ,μας τιμά ιδιαιτέρως
εκτιμούμε ότι πιθανότατα πρόκειται για διαρροή της τελευταίας στιγμής η οποία απέτρεψε την παραχώρηση απο μέρους μας
διαρροές οι οποίες έχουν πληθύνει αρκετά τον τελεταίο καιρό
Δημοσίευση σχολίου