Η Φωτογραφία της εβδομάδας

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Ο ένας κινητήρας J79 του καταρριφθέντος τουρκικού RF-4E σε βάθος 1260 μέτρων όπως εντοπίστηκε απο το βαθυσκάφος του E/V NAUTILUS



Στη δεύτερη φωτογραφία βλέπουμε μέρος του κάθετου σταθερού του αεροσκάφους. Είναι ενδιαφέρον ότι το συγκεκριμένο τμήμα έχει κοπεί από το υπόλοιπο κάθετο σταθερό με μάλλον ασυνήθιστο τρόπο - θυμίζουμε ότι οι συριακές αρχές είχαν ανακοινώσει ότι βρήκαν και παρέδωσαν στην Τουρκία ένα τμήμα του κάθετου σταθερού που έφερε ίχνη από βολίδες Α/Α πυροβόλων...

54 σχόλια:

TED 6 Ιουλίου 2012 στις 12:36:00 μ.μ. EEST  

Πάντα τέτοια.

Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2012 στις 3:07:00 μ.μ. EEST  

Άντε και στο Αιγαίο με το καλό....

Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2012 στις 3:42:00 μ.μ. EEST  

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΙ ΓΙΑ F-16

Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2012 στις 4:06:00 μ.μ. EEST  

Να χαίρεστε το κοινό σας.

Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2012 στις 4:12:00 μ.μ. EEST  

χαχαχα τα σχολια τα σπανε!

TED 6 Ιουλίου 2012 στις 4:22:00 μ.μ. EEST  

Γνωρίζουμε άν οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν πάνω στο E/V Nautilus ή αλλού;

Είναι τουρκική η στολή του Αξ/κού που εμφανίζεται;

Μορεί κανείς να ζουμάρει στο όνομά του;

Gor 6 Ιουλίου 2012 στις 4:36:00 μ.μ. EEST  

1αεροσκαφος/εβδομαδα να καταρριπτουμε (απ'τα 15 περιπου που μπαινουν μεσο ορο [κ λιγα λεω]), θα ειναι -(μειον)52αεροσκαφη/χρονο!!

Σε 2-3χρ δε θα τους εχει μεινει ουτε ιχνος απο σωληνα Pitot!


[γκουχου..φοβερη στρατηγικη εε!?]

TED 6 Ιουλίου 2012 στις 7:06:00 μ.μ. EEST  

@ 6 Ιουλίου 2012 4:06:00 μ.μ.

Bu zor zamanda lütfen yüreğimizin derinliklerinden gelen başsağlığı dileklerimizi kabul edin.

Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2012 στις 8:00:00 μ.μ. EEST  

Αν ηταν πυραυλος, θα ηταν ενιαιος ο κινητηρας? η χιλια κομματια?

ΑΧΕΡΩΝ 6 Ιουλίου 2012 στις 8:00:00 μ.μ. EEST  

@6/7/2012 4:06:00
Και εσὺ να χαὶρεσαι την πολιτικὴ σου ορθὸτητα.

Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2012 στις 8:35:00 μ.μ. EEST  

Να χαίρονται οι τραμπούκοι κεμαλοφασίστες τα καουμποϊλίκια τους.

Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2012 στις 8:40:00 μ.μ. EEST  

Μια καλή αρχή...
Και εις άλλα, χωρίς υγεία...

Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2012 στις 9:42:00 μ.μ. EEST  

Κρίμα! Μολύνανε τον βυθό!!!

Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2012 στις 10:45:00 μ.μ. EEST  

Κουμπότρυπες το κάνανε λέμε οι Σύριοι.....!! Με τις υγείες τους.. Πάντα τέτοια!

Ανώνυμος 7 Ιουλίου 2012 στις 12:44:00 π.μ. EEST  

http://strategyreports.wordpress.com/2012/07/06/abrams/

ισχυει οτι χαθηκαν μερος προς παραχωρηση ?

Ανώνυμος 7 Ιουλίου 2012 στις 1:03:00 π.μ. EEST  

Διαβάζω καθημερινά το εν κρυπτώ. Είναι η πρώτη φορά που αποφάσισα να σχολιάσω. Διάβαζα τα σχόλια όλων. Σίγουρα άξιζε στους Τούρκους πιλότους να καταριφθούν, γιατί δεν μπορούν να κάνουν αυτά τα καμποϋλίκια. Σίγουρα χαιρόμαστε για το χαστούκι που δέχτηκε η Τουρκία και προβληματιζόμαστε για τα δικά μας φοβικά σύνδρομα. Όμως νομίζω ότι δεν πρέπει να φαινόμαστε τόσο χαιρέκακοι για τους δύο νεκρούς όπως μερικοί από τους σχολιαστές. Ναι συμπεριφέρονται εχθρικά δεν παύουν όμως να είναι δυο αξιωματικοί που σκοτώθηκαν σε διατεταγμένη υπηρεσία για την πατρίδα τους ακόμη και αν αυτή είναι εχθρική απέναντι μάς. Στην ιστορία τους όμως οι Έλληνες πάντοτε τιμούσαν τους αντιπάλους τους και έδειχναν αξιοπρέπεια. Ίσως θα έπρεπε να δείξουμε και εμείς λίγο περισσότερη με τα σχόλια μας. Ίσως βέβαια να είμαι απλά αφελής.

ΝF 7 Ιουλίου 2012 στις 7:25:00 π.μ. EEST  

Πραγματι, οι Τουρκοι αεροποροι εκτελεσαν τις διαταγες τους σαν καλοι στρατιωτικοι, και κανεις δεν δικαιουται να τους κατηγορησει.

. Η ευθυνη για την κραυγαλεα καταπατηση του Διεθνους Δικαιου, την παραβιαση του εναεριου Χωρου της Συριας, τη διενεργεια κατασκοπιας σε βαρος της, και εν τελει το θανατο των 2 αεροπορων βαρυνει αποκλειστικα την τουρκικη ηγεσια.

Ν.Μ.Π. 7 Ιουλίου 2012 στις 9:38:00 π.μ. EEST  

Ανώνυμε 7 Ιουλίου 1:03

Με πρόλαβες. Σεβασμό στους νεκρους. Ακόμη και αν ειναι εχθροί.

Ν.Μ.Π.

Οδυσσέας 7 Ιουλίου 2012 στις 9:53:00 π.μ. EEST  

@ Ανώνυμο 1.03 & Ν.Μ.Π.:
Συμφωνώ απολύτως ότι οι νεκροί χειριστές είναι "δυο αξιωματικοί που σκοτώθηκαν σε διατεταγμένη υπηρεσία για την πατρίδα τους" και ως εκ τούτου τους οφείλεται σεβασμός. Αλλά δε νομίζω ότι κανείς εδώ προσέβαλε τη μνήμη τους.

Η ικανοποίηση κάποιων σχολιαστών αφορά το χαστούκι που δέχτηκε η Τουρκία ως χώρα και η "τσαμπουκαλίδικη" λογική της στις διεθνείς σχέσεις. Όχι το θάνατο των χειριστών, αυτοί δικαιούνται σεβασμό.

Αυτό που με προβληματίζει εμένα από ηθική άποψη είναι ότι χαιρόμαστε για κάτι που εμείς δεν τολμήσαμε να κάνουμε (τουλάχιστον επίσημα). Αυτό είναι κακό δείγμα.

Αριστοτέλης 7 Ιουλίου 2012 στις 10:39:00 π.μ. EEST  

Όταν σύντομα, οι τούρκοι στρατιωτικοί έρθουν σε διατεταγμένη υπηρεσία να μας γ%$@&σουν, θέλω να δω ποιος από του προλαλήσαντες ευγενείς θα συνεχίσουν να λεν αυτές τις μ@@@@@ς.

Η τουρκία είναι ΔΗΛΩΜΕΝΟΣ εχθρός μας, το μόνο που τους τιμάει είναι ότι ποτέ δεν το έκρυψαν, έχουν πει ακριβώς τι θέλουν από εμάς και δεν θέλουν το καλό μας.

Ναι λοιπόν φίλε είσαι αφελής και δυστυχώς τα καταντήματα και πάμπολλες ήττες οφείλονται σε πολλούς αφελής σαν εσένα.

Παράδειγμα κάποιοι αφελής σαν εσένα λυπήθηκαν τους Βουλγαρους και σλάβους και τους αφήσανε να εποικήσουν την Ρωμυλία; την γνωστή τώρα ως Βουλγαρία; μήπως εξαιτίας αυτών των αφελών, έστω και μετά από αιώνες οι γηγενείς Ρωμηλιώτες με πλήρη ελληνική συνείδηση δεν εκδιώχθηκαν το 1910 από τους Βουλγάρους;

Πότε αυτός ο τόπος προόδευσε; Όταν τα κάκαλα ξέραμε σε τι χρησιμεύουν και τα τιμούσαμε.

Πότε ο ελληνικός πολιτισμός θριάμβευσε; όταν οι παππούδες μας ήταν έτοιμοι να πολεμήσουν με αποφασιστικότητα.

proteus2 7 Ιουλίου 2012 στις 11:04:00 π.μ. EEST  

Αγαπητέ Αριστοτέλη, τα "κάκαλα", δεν προσιδιάζουν επιχαίροντα ανθρωποειδή για ξένες επιτυχίες...

Περισσότερο κατά τη γνώμη μου χαρακτηρίζουν ανθρώπους που αναμένουν - Καβαφικά- στα σκοπευτικά τους.

Χωρίς φτηνά αλυχτήματα : τουλάχιστο σ'αυτό το χώρο ακούγονται παράταιρα

Π2

TED 7 Ιουλίου 2012 στις 2:20:00 μ.μ. EEST  

@ Αώνυμο 7 Ιουλίου 2012 1:03:00 π.μ.
@ Ν.Μ.Π. 7 Ιουλίου 2012 9:38:00 π.μ. EEST

Επειδή είμαι απ'αυτούς που επιχαίρουν για την κατάρριψη του RF-4, να διευκρινίσω το προφανές:

σαφώς και θα προτιμούσα οι δύο άτυχοι χειριστές να είχαν επιστρέψει ζωντανοί και ηττημένοι στη Μητέρα πατρίδα τους. Πανηγυρίζω ΜΟΝΟ για την απώλεια του αεροσκάφους. Για τους δε πεσόντες Τούρκους αξιωματικούς δεν τρέφω ούτε μίσος, ούτε συμπάθεια, παρά μόνο (στρατιωτική) τιμή.

ARKAN 7 Ιουλίου 2012 στις 4:18:00 μ.μ. EEST  

Πάντα τέτοια!!!Μακάρι την επόμενη φορά να ψάχνουν ενα C-130 με 60 αλεξιπτωτιστές φορτωμένο...

ΑΧΕΡΩΝ 7 Ιουλίου 2012 στις 5:26:00 μ.μ. EEST  

Mὴπως θα πρὲπει να θρηνὴσουμε για τους Τοὺρκους χειριστὲς,ὸπως π.χ θρὴνησαν οι Τοὺρκοι για τον Κωνσταντὶνο Ηλιὰκη;

Ανώνυμος 7 Ιουλίου 2012 στις 5:37:00 μ.μ. EEST  

θα μπορουσα να ρωτησω την μοναδα που υπηρετησαν οσων γραφουν σχολια επιδοκιμασιας σε αυτο το υφος?
και ρωτω γιατι γεμισαμε υπερπατριωτες του πληκτρολογιου που με θρασυδειλα σχολια προσβαλλουν και προκαλουν

Ανώνυμος 7 Ιουλίου 2012 στις 7:47:00 μ.μ. EEST  

"Αυτό που με προβληματίζει εμένα από ηθική άποψη είναι ότι χαιρόμαστε για κάτι που εμείς δεν τολμήσαμε να κάνουμε (τουλάχιστον επίσημα). Αυτό είναι κακό δείγμα."

ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!

Ανιχνευτής 7 Ιουλίου 2012 στις 9:20:00 μ.μ. EEST  

Κρίμα τα Τουρκάκια οι πιλότοι και τις μανάδες τους που τώρα κλαίνε. Πληρώσανε την αλαζονεία της μαμάς Τουρκίας. Θάνατος χωρίς λόγο (για αυτούς).

Τα συλλυπητήριά μου στις οικογένειές τους.

Αριστοτέλης 7 Ιουλίου 2012 στις 10:01:00 μ.μ. EEST  

Για να μην τρελαθούμε κιόλας.

Πρώτα πρώτα οι τούρκοι αξιωματικοί ξέρουν σε ποιον στρατό υπηρετούν και για να μην ξεχνιόμαστε μέχρι προχθές αυτοί κόβαν και ράβαν μέσα στην τουρκία.

Τέτοιες απώλειες θα κάνουν το σινάφι τους να το σκέπτεται διπλά και τριπλά, όταν θα μπαίνουν για βολτούλα μέσα σε ξένες χώρες.

ΟΧΙ ΔΕΝ ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ.

ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΔΙΑΛΕΓΕΙ.

Αν τους έκαναν με το ζόρι ρε παιδιά, τότε να τους λυπόμουν.

Ξέρω πολύ καλά τι εστί τούρκος αξιωματικός.

Κάποτε είχα πάει τουρκία για προσκύνημα (Αγία Σοφία), έτυχε λοιπόν σε μία στάση του Λεωφορείου στην Κεσάνη, να καθήσω για φαγητό. Λίγο αργότερα κάθισαν και δύο τούρκοι αξιωματικοί με τις οικογένειές τους. Όταν μετά από ένα δεκάλεπτο κατάλαβαν ότι κάθονταν δίπλα σε έλληνες (εγώ και το φιλαράκι) χτυπώντας τις γροθιές τους στο τραπέζι σηκώθηκαν και ζήτησαν άλλο τραπέζι από τα γκαρσόνια, τα οποία μέχρι τότε ξεσκίζονταν για αυτούς τους "κυρίους" και μόνο όταν αποχώρησαν "ξαναθυμήθηκαν" τα λίγα ελληνικά που ήξεραν για να μας πάρουν παραγγελία.

Μέχρι να λήξει η εμπόλεμη κατάσταση με τους γείτονες δεν θα στεναχωριέμαι για αυτούς που τόσο μας μισούν.

Θέραπς 8 Ιουλίου 2012 στις 12:17:00 π.μ. EEST  

Οι Τούρκοι εισβολείς έπαθαν αυτό που τους άξιζε να πάθουν. Οι ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ καταρίπτονται. Τίποτε λιγότερο τίποτε περισσότερο.

Η εγκληματική και προβοκατόρικη χώρα που ονομάζεται Τουρκία πήρε ΑΛΛΟ ΕΝΑ μάθημα τον τελευταίο καιρό.

Εύχομαι ολόψυχα -χωρίς ίχνος μικροψυχίας- να μάθουν ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ να σέβονται.

Ανώνυμος 8 Ιουλίου 2012 στις 1:08:00 π.μ. EEST  

Οι λευκοι ογκοι σαν σβωλοι που φαινονται ειναι ξεραμενος αφρος ? Μπορει να μας διαφωτισει κανεις ?

Υπαρχει η περιπτωση πυροσβεστικος αφρος να ξεραθει και να παραμεινει σε παρομοια με της φωτο κατασταση οντας βυθισμενος επι μερες ?
Διοτι αν οντως ειναι αφρος, τοτε εχω την εντυπωση οτι αναδυονται πολυ περισσοτερα πιθανα σεναρια για το συμβαν.

Ανώνυμος 8 Ιουλίου 2012 στις 1:49:00 μ.μ. EEST  

Οντως χαιρομαστε που το εκαναν οι αλλοι για εμας.

Σεβασμος στον Σιαλμα και τον Ηλιακη.

Αλασκας.

SZAE 8 Ιουλίου 2012 στις 7:05:00 μ.μ. EEST  

Αυτός που κρατάει τα χειριστήρια γνωρίζει και τα ρίσκα, αλλιώς δεν θα έκανε αυτό το επάγγελμα.

Ειλικρινά δεν τους λυπάμαι...

Ανώνυμος 9 Ιουλίου 2012 στις 4:37:00 μ.μ. EEST  

Ναι Πράγματι στο νεκρό "αντίπαλο" αξίζει σεβασμος.
Όχι όμως όταν αυτός είναι Τούρκος, στο παρελθόν ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ οι Τούρκοι αξιωματικοί (πόσο μάλλον οι υπόλοιποι) δεν έδειξαν συμπεριφορά ευγένειας στους αντιπάλους τους άμαχους και μη.
Το μόνο που θα μπορούσα ίσως να πω είναι συλλυπητήριά στις οικογένειές τους και τίποτα άλλο.

Ανώνυμος 9 Ιουλίου 2012 στις 9:56:00 μ.μ. EEST  

@ 9 Ιουλίου 2012 4:37:00 μ.μ. EEST

Ώρες-ώρες ντρέπομαι για αυτά που διαβάζω γραμμένα από συμπατριώτες μου, αλλά μετά συνειδητοποιώ ότι η εθνικότητα δεν αποκλείει την καφρίλα και την άγνοια.


Προς πληροφόρηση σου, και για να μην ξαναγράψεις "ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ" αν δεν είσαι απολύτως σίγουρος, όταν τουρκική φρεγάτα παρέδωσε σε ελληνικό SuperPuma τον θανόντα Σγο (Ι) Αθ. Μπατσάρα, το σώμα του οποίου περισυνέλεξε από την θάλασσα μετά το ατύχημα του, η σωρός του ήταν τυλιγμένη με την ελληνική σημαία ενώ τουρκικό άγημα απέδιδε τιμές.

Ανώνυμος 9 Ιουλίου 2012 στις 11:24:00 μ.μ. EEST  

@9 Ιουλίου 2012 9:56:00 μ.μ. EEST
σοβαρα μιλάς? πρωτη φορα το ακουω.
υπάρχει κάπου αυτο σαν είδηση/πληροφορία?

enkripto 10 Ιουλίου 2012 στις 12:12:00 π.μ. EEST  

έχει δίκιο ο 9.56, υπάρχει διαθέσιμο βίντεο/φωτογραφίες

karnik 10 Ιουλίου 2012 στις 12:57:00 π.μ. EEST  

Ως έλληνα πολίτη και χριστιανό, με λυπεί το γεγονός της απώλειας δύο ζωών κι αν ήμουν στρατιωτικός, θα απέδιδα τις τιμές που αποδίδονται στους εχθρούς μαχητές, ως αξία που προέρχεται από τον Ελληνικό Πολιτισμό.

Ως έλληνα πολίτη όμως, που γνωρίζει καλά τον ιμπεριαλιστικό χαρακτήρα του τουρκικού κράτους - σε τοπικό επίπεδο- καθώς και τον επιθετικό προσανατολισμό του τούρκικου στρατού, θα έλεγα ότι πήρα ικανοποίηση από την απώλεια του τούρκικου αεροσκάφους και των χειριστών του, γνωρίζοντας την υψηλότατη αξία του ειδικευμένου έμψυχου υλικού κι ιδιαίτερα των πιλότων... υπό την έννοια... δύο ειδικευμένοι εχθροί λιγότεροι.

Σωστές οι στρατιωτικές τιμές, αλλά δυστυχώς αυτή είναι η στυγνή κι αμείλικτη πραγματικότητα του πολέμου.

Ανώνυμος 10 Ιουλίου 2012 στις 11:35:00 π.μ. EEST  

Νομίζω πως για το θέμα που αναφέρεστε υπάρχουν πολλά αμείλικτα ερωτήματα (που όμως δεν είναι της παρούσης) και όσο για το βίντεο που έδωσε τότε στη δημοσιότητα το Τουρκικό ναυτικό νομίζω ότι δεν έχει υπάρξει ποτέ μεγαλύτερη Τουρκική προπαγάνδα (με προφανείς στόχους). Εκτός αν νομίζουμε ότι ξαφνικά όλα έγιναν αγγελικά πλασμένα...
Από εκεί και πέρα τιμή (στρατιωτική) σε όσους έπεσαν σε διατεταγμένη υπηρεσία για την πατρίδα τους. Ο πόνος του πατέρα που είδα στο βίντεο της κηδείας είναι ο ίδιος με τον πόνο των οικογενειών από εδώ. Μέχρι εκεί.

Ανώνυμος 12 Ιουλίου 2012 στις 9:15:00 π.μ. EEST  

ΩΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...

ΕΝ ΚΡΥΠΤΟ,ΒΑΛΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ!

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΥΠΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ;;;

ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 1000 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΦΑΞΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ;;;

ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΣΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΤΕΡΥΓΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ;;;

ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΦΑΞΑΝ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 35.000 ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΩΝ ΑΙΧΜΑΛΩΤΩΝ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟ 1922;;;

ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΩ ΣΤΑ ΚΟΡΜΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΥΠΡΙΩΝ;;;

ΠΟΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΑΛΑΔΕΣ ΜΕΜΕΤΙΔΕΣ ΟΤΑΝ ΕΙΣΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ;ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΛΗΣΕ ΟΤΑΝ ΑΜΥΝΕΣΑΙ ,ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΙΣΒΑΛΕΙΣ.

ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΜΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΦΡΟΙ ΚΑΙ ΑΓΝΟΟΥΝ ;

ΚΑΦΡΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΣΟΥ !!!

ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ ΑΙΩΝΙΟ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ !!!

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΟΓΓΟΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ,ΟΜΩΣ Η ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ !!!

ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΦΡΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΝ...

ΑΛΛΑ ΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ...

ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΑΜΕ...

ΟΥΣΤ! ΡΕ ΟΥΟΥΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΦΡΟΙ,Ε ΚΑΦΡΟΙ!!!

Ανώνυμος 12 Ιουλίου 2012 στις 11:59:00 π.μ. EEST  

Σχετικά με τους τούρκους και τους τούρκους αξκους: μιλάμε για πατριώτες καταρχήν με εθνική συνείδηση και συμφέρον. Το τριτοκοσμικό τους κράτος στα επόμενα χρόνια θα είναι στα πρώτα παγκοσμίως σε οικονομία. Ο πληθυσμός τους απο διπλάσιος το 22 έφτασε να είναι 7πλάσιος. Οι "αγράμματοι" μας πέρασαν σε πανεπιστήμια και σε ανάπτυξη. Οι "κοπρίτες" έχουν γεμίσει εργοστάσια και ξενοδοχεία. Επίσης ενώ κατέλαβαν την κύπρο κατα 1/3 ενώ θα μπορούσαν να την πάρουν και όλη ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ έχουν να μας κάνουν επιθετικό πόλεμο απο το... ουπς... δεν μας έχουν επιτεθεί ποτέ πρώτοι απο το 1821.
Φυσικά και είναι σκληροί όσο σκληροί είμασταν και μεις όταν φοράγαμε παντελόνια και όχι παρεό. Και φυσικά έσφαξαν και βασάνισαν πολύ περισσότερο απο μας, αλλά και μεις δεν πήγαμε πίσω όταν θα έπρεπε να είμαστε άσπιλοι λόγω πολιτισμού. Ναι έκαναν και γενοκτονία κοντά 3,000,000 ελλήνων, αρμενίων και ασσυρίων. Με τον ίδιο τρόπο που είχαμε καθαρίσει την μ. ασία χίλια χρόνια νωρίτερα όταν είχαμε το ίδιο επίπεδο με αυτούς. Όταν σφάζαμε για να γεμίζουμε με χρυσάφια τις εικόνες της εβραϊκής μυθολογίας ξεθεμελιώνοντας την σπάρτη και την αθήνα...
Ας πάμε όμως στον αιώνα μας. Ας δούμε ποιος φταίει για τα δεινά μας.
Ποιός κατάστρεψε και πούλησε την Β Ήπειρο, την Ιωνία, την Κύπρο; Ποιός ξέχασε τους έλληνες του πόντου, της μ. ελλάδας, της συρίας;
Ποιός διάλυσε την οικονομία, την παραγωγή, την παιδεία;
Ποιός μας γέμισε ναρκωτικά, εγκληματίες, ανεργία και μιζέρια; Ποιός μας σκίζει σε φόρους, ποιός διαλύει το στρατό;
ποιός αντικαθιστά με αγγλικές λέξεις και γράμματα τον ελληνισμό; ποιός αλλάζει την ιστορία μας; ποιός κάνει πρότυπα πρεζάκηδες, μαστροπούς, παιδεραστές, αγράμματους ζογκλέρ μπάλας και μικροφώνων στα παιδιά μας;

όχι οι τούρκοι χειριστές. αυτοί είναι ΠΡΟΤΥΠΑ. ΜΑΚΑΡΙ τα παιδιά μου να τους μοιάσουν στην αγάπη για την πατρίδα τους.

όταν ξυπνήσετε απο τον λήθαργο και δείτε ποιον πρέπει να μισείτε και ποιόν απλώς να προσέχετε θα είναι αργά. οι τούρκοι δεν είναι ο εχθρός. ο εχθρός είναι ανάμεσά μας.

μηδενιστής.

ΑΧΕΡΩΝ 12 Ιουλίου 2012 στις 3:27:00 μ.μ. EEST  

Φὶλε μηδενιστὴ
Δεν συμφωνὼ 100% με τα γραφὸμενὰ σου,αλλὰ δεν θα εξειδικεὺσω τις λὶγες διαφοροποιὴσεις μου,εκτὸς απὸ δὺο, επειδὴ κρὶνω ὸτι αυτὰ που γρὰφεις θα πρὲπει να τα κλωθογυρὶσουμε στο μυαλὸ μας,να τα βασανὶσουμε και να μας βασανὶσουν,να τα επεξεργαστοὺμε και να τα αξιολογὴσουμε.
Σὶγουρα δεν εμπλουτὶζει κανεὶς την σκὲψη του ακοὺοντας μονὸτονες κολακεὶες,αλλὰ παὶρνοντας ερεθὶσματα.
Θα περιοριστὼ λοιπὸν σε δὺο τοποθετὴσεις:
α)''με τον ὶδιο τρὸπο που εὶχαμε καθαρὶσει την Μικρὰ Ασὶα 1000 χρὸνια πριν...ξεθεμελιὼνοντας την Σπὰρτη και την Αθὴνα''.
Ὸμως φὶλε μου,εμεὶς δεν εὶμασταν ο εαυτὸς μας τὸτε.
Μιας και αναφὲρθηκες και στην εβρα'ι'κὴ μυθολογὶα,θα σου περιγρὰψω την εβρα'ι'κὴ δοξασὶα του ''Ντυμποὺκ''.Αυτὸ,εὶναι το φὰντασμα ενὸς νεκροὺ,που κυριεὺει την ψυχὴ ενὸς ζωντανοὺ τον οποὶον μισεὶ,και τον οδηγεὶ στην αυτοκαταστροφὴ-καλὴ(κακὴ) ὼρα.
β)Για τους Τοὺρκους αξιωματικοὺς,οι σημερινοὶ δεν εὶναι,στην μεγὰλη τους πλειοψηφεὶα,σαν εκεὶνους που
εὶχε ο Μουσταφὰ Κεμὰλ.
Η μεγὰλη τους μαγκιὰ εὶναι οι Κὶσσινγκερ και οι Αννὰν,οι Χατζανὲστηδες και οι Ρεποὺση.
Στην Κὺπρο δεν αρκὲστηκαν στο 1/3 απὸ μεγαλοψυχὶα,αλλὰ επειδὴ τους αρκοὺσε για να επιβὰλλουν ομηρὶα στα υπὸλοιπα 2/3.
Αλλὰ και αυτὸ,μὸνο χὰρη στην εκ μὲρους μας προδοσὶα,αλοιὼς θα γελοὺσε και το παρδαλὸ κατσὶκι.
Κὰτι που διὰβασα στο βιβλὶο ''Ὰγνωστοι Στρατιὼτες της ΕΛΔΥΚ 1974''του τὸτε λοχὶα Αθανασὶου Χρυσὰφη,και μου ὲκανε εντὺπωση,εὶναι το εξὴς:πὲντε ἢ ὲξη ντακὸτες γεμὰτες Τοὺρκους αλεξιπτωτιστὲς πὲρασαν κατ´επανὰληψη πὰνω απὸ την ΕΛΔΥΚ,προσφὲροντας ονειρεμὲνο στὸχο,και αυτὸ επειδὴ ο επικεφαλὴς αξιωματικὸς δεν ὲβρισκε το θὰρρος να πραγματοποιὴσει το ὰλμα.Κὰποιος Ὲλλην αξιωματικὸς,ἂν δεν κὰνω λὰθος λοχαγὸς,ανεγνὼρισε τον διοικητὴ της τουρκικὴς ταξιαρχὶας αλεξιπτωτιστὼν της Καισαρεὶας(Κα'υ'σερὶ).
Δυστυχὼς,ο ὶδιος μὰλλον λοχαγὸς,δεν επὲτρεψε στα αντιαεροπορικὰ μας να κονιορτοποιὴσουν τις ντακὸτες και το φορτὶο τους...
Επὶσης,στο Κουρδιστὰν ὲχουν αποδεὶξει και την κλὰσση τους,αλλὰ και το ὴθος τους.
Ὸπως στην πὸλη Σιρνὰκ κατ´επανὰληψη.

Ανώνυμος 12 Ιουλίου 2012 στις 4:38:00 μ.μ. EEST  

@ΑΧΕΡΩΝ
Σχετικά με τα σχόλια:
1."Ὸμως φὶλε μου,εμεὶς δεν εὶμασταν ο εαυτὸς μας τὸτε."
Όσο φταίει ο αξκος που γεννήθηκε το 1970 για την κύπρο και τις σφαγές του 23, φταίω και γω για την σφαγή της Τύρου απο τον Αλέξανδρο...
Γιατί ο τούρκος να είναι φονιάς εξ ορισμού και γω όχι; Μήπως να αρχίσουμε να μισούμε και τα βρέφη;

2. "Για τους Τοὺρκους αξιωματικοὺς..." Έθιξα τον πατριωτισμό και την αγάπη τους προς το κράτος. Οχι την ικανότητά τους.
ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ αν είναι ικανοί.
Με νοιάζει οτι είναι φυλακή για την βαριοπούλα όταν οι εδώ "πατριώτες" υπερ-ικανοί αξιωματικοί πούλαγαν το στράτευμα για μια θέση στα ελληνικά πετρέλαια και μια θέση υφυπουργού...

Εκεί είναι η ξεφτίλα μας. Οι προδότες, οι επίορκοι, οι κλέφτες είναι ο ΕΧΘΡΟΣ. Ήταν και θα είναι.

Οι τούρκοι απλώς είναι ένα πέρασμα απο την ιστορία του ελληνισμού που έτυχε να πέσουμε μπροστά του.

Μην κράζουμε τους πεθαμένους πατριώτες τους ας κράζουμε τους ζωντανούς μη-πατριώτες μας.

μηδενιστής

Φτωχόα και μόνος κάου - μπόυ 12 Ιουλίου 2012 στις 6:32:00 μ.μ. EEST  

Μερικές διορθώσεις:
1. Ουδείς κατέστρεψε την Αθήνα και την Σπάρτη πλην του εμφύλιου πολέμου (Πελοποννησιακού)που κατέστερεψε όλες τις πόλεις κράτη και επέτρεψε την δεύτερη κάθοδο των Δωριέων (Μακεδόνες). Έκτοτε οι ελληνικές πόλεις απλώς αργοπεθαίνουν. Το καλό είναι οτι οι αξίες και οι αρχές τους διαδόθηκαν ως την Ινδία (υπάρχουν ινδικά νομίσματα με ονόματα ελληνοϊνδών βασιλέων: Μένανδρος, Ευκρατίδης κ.ά)

2. Ουδείς έσφαξε στο Βυζάντιο εθνικούς πλην ελαχίστων περιπτώσεων που τις έχουν κάνει σημαία οι νεοπαγανιστές (περίπτωση Υπατίας). Υπάρχει ένα ρεύμα διαρκούς υποτίμησης του βυζαντινού πολιτισμού που στη σύγχρονη εκδοχή του εκπορεύεται από μια στείρα αρχαιολατρεία - παλιότερα ήταν η θρησκευτικη εμπάθεια της δύσης. Το Βυζάντιο είναι μια ζωντανή εποχή που δεν τη συνθέτουν σκυθρωποί μοναχοί που ερίζουν για το φύλο των αγγέλων. Απλώς ο μεσαιωνικός κόσμος έχει επίκεντρο τη θρησκεία. Όταν αυτό δε γίνεται θεοκρατία, δεν είναι απαραίτητα κακό. Και ό,τι και να σας πουν διάφοροι εμπαθείς, ουδέποτε υπήρξε θεοκρατική εποχή στην ελληνική ιστορία από την κρητομυκηναϊκή εποχή ως τώρα. Πολλοί θα το ήθελαν αλλά δεν...

Η Μικρά Ασία ήταν εξελληνισμένη ήδη σε όλη την παραλιακή ζώνη από τον δεύτερο αποικισμό και ήδη την ελληνιστική εποχή είχε εξελληνιστεί και η ενδοχώρα. Αν ως σφαγές εννοούμε τις συγκρούσεις ελλήνων και ντόπιων στο Β΄αποικισμό, να τονίσω οτι η αρμονική συμβίωση ήταν ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Κανείς λαός δεν είναι άγιος αλλά σε αντίθεση με άλλους και δη γείτονες οι σφαγές στα τυφλά δεν είναι το φόρτε μας. Θυμάμαι τα κείμενα του "Ιού" στην Ελευθεροτυπία που προσπαθούσε να εξισώσει τις σφαγές του βουλγάρικου κομιτάτου με μεμονωμένα και μετρημένα έκτροπα τωων ελληνικών σωμάτων. Με έκπληξή μου είδα οτι αντέγραφε από το bulgarmak....απ'όπου αντέγραφε και ο γνωστός (...προσθέστε χαρακτηρισμούς...)Νάσος Θεοδωρίδης (τώρα μόλις είδα οτι τα εμετικής μεμετοφιλίας άρθρα του τα δημοσίευε στην εφημερίδα Trakya΄nin Sesi. [http://pontosandaristera.wordpress.com/tag/bulgarmak/]. Μικρός που είναι ο κόσμος των τουρκοπροσκυνημένων...

HBS 12 Ιουλίου 2012 στις 8:11:00 μ.μ. EEST  

Φίλε Μηδενιστή,
Ποιοι είναι αυτοί οι "υπερπατριώτες" που θαυμάζεις; Αυτοί που πουλάγανε τα μυστικά της πατρίδας σε Ρωσίδες πόρνες γιατί ήταν τόσο γατάκια που φοβήθηκαν την παντόφλα της συζύγου; Μήπως είναι αυτοί που δεν δίσταζαν να θυσιάσουν τουρκικό αίμα για να ξεκινήσουν πόλεμο με απώτερο σκοπό να ρίξουν τον "ισλαμισταρά"; Ή μήπως αυτοί που τους συνέλαβαν (και συνεχίζουν να συλλαμβάνουν ΟΠΟΙΟΝ τους γουστάρει πια) είναι πατριώτες;
Αν θες να δείξεις πατριώτες στα παιδιά σου να τους μοιάσουν αγαπητές φίλε προτείνω να τα πας σε καμιά μοίρα της ΠΑ. Είναι Έλληνες βέβαια, αλλά είναι τόσο ΑΡΣΕΝΙΚΟΙ που όχι μόνο ζουν και πεθαίνουν ΚΑΘΕ μέρα για τη σημαία, ΑΛΛΑ (κι αυτό είναι σημαντικότερο) δεν εκπορνεύονται διαβιώνοντας μέσα σε ένα ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ κράτος.

Φτωχός και μόνος κάου μπόυ 13 Ιουλίου 2012 στις 1:37:00 π.μ. EEST  

Μια νεώτερη εκδοχή για την πτώση του RF-4 εδώ (πακιστανικό μάλλον)http://dawn.com/2012/07/12/turkey-says-no-traces-of-explosives-on-downed-fighter/

Ανώνυμος 13 Ιουλίου 2012 στις 9:39:00 π.μ. EEST  

Καλημέρα,
βρήκα και διάβασα τη νεώτερη εκδοχή, στην οποία αναφέρεται ο ΦΚΜΚ,στην οποία όμως προς το τέλος αναφέρεται ότι: τα τούρκικα μμε υποθέτουν ότι ο α/φ κατεστράφη από λάθος του πιλότου ή από τεχνικό πρόβλημα!

Γιάννης

Ανώνυμος 13 Ιουλίου 2012 στις 9:51:00 π.μ. EEST  

Τα πράγματα είναι απλά:
Η Τουρκία δε βρίσκει ίχνη πυραύλου στο αεροσκάφος. Άρα η κατάρριψη έγινε από ΑΑ πυροβόλα, που σημαίνει κοντά στη συριακή ακτή.
Που σημαίνει εντός (πολύ εντός) συριακού εναερίου χώρου. Που σημαίνει ότι οι θεωρίες τους πάνε για βρούβες.
Η μόνη επιλογή για να μη γίνουν εντελώς ρόμπες είναι να αρχίσουν να "θολώνουν" το περιστατικό ως προς το ποιος έριξε το αεροσκάφος και να πουν ότι δεν ήταν η Συρία. Αρα μπορεί να ήταν κάποιο πλοίο, άρα μπορεί να ήταν πιο μακριά από τις ακτές, άρα ίσως και εκτός συριακού εναερίου χώρου, κλπ

Ανώνυμος 13 Ιουλίου 2012 στις 10:28:00 π.μ. EEST  

@Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ
Μερικές διορθώσεις στις διορθώσεις σου:
1. Η αθήνα, η σπάρτη, οι δελφοί, η ολυμπία κτλ κτλ δεν χάθηκαν στους πελοποννησιακούς αλλά στους μεταρωμαικούς θρησκευτικούς πολέμους και στην μετέπειτα οργανωμένη απο την εκκλησία εισβολή των σλάβων. Δεν αλλάζει κάποιος όνομα, γλώσσα ή θρησκεία με παρακαλετά. O Κίμων δεν έγινε Γιονάθαν-Ιωάννης από μόδα.

2. Ναι ναι το βυζάντιο δεν έσφαξε... Απλώς μια ημέρα οι φρύγες, οι λύδες και οι λοιποί είπαν "αααα τι ωραία!! ας γίνουμε χριστιανοί και ρωμαίοι! και έτσι πχ στην καισαρεία εμφανίστηκαν "ρωμαίοι" άρα βυζαντινοί άρα έλληνες!
Ο μύθος οτι όλοι οι μ.ασιάτες ήταν έλληνες κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει πιστεύω. Μην το κάνουμε σαν τους εβραίους που έχουν μαύρους, απόγονους του Σολομώντα και της Σίβα. Επίσης οι σφαγές αυτές δεν έχουν να κάνουν με την μετέπειτα εξέλιξη της αυτοκρατορίας. Είναι τα θεμέλια στα οποία αυτή χτίστηκε. Για να σε πάω στις μέρες μας δες πως η νέα "θρησκεία" πέρασε στην αυτοκρατορική ρωσία το 18. Οι ουκρανοί έγιναν σοβιετικοί φανατικά όσο φανατικά ξαναέγιναν ουκρανοί αργότερα.
Αυτά τα ξέρεις καλύτερα απο μένα.

@φίλε HBS
γιατί τα νεύρα; συγκρίνεις τους πιλότους των τούρκων βάση ορισμένων προδοτών; δηλαδή έλληνες προδότες δεν υπάρχουν; πιστεύεις οι έλληνες δεν πουλάνε σχέδια; μάλλον ζεις σε άλλο κόσμο. Σκέψου τί γίνεται τώρα με τα χρέη, τα δάνεια και τις μειώσεις μισθών.
Επίσης όσο γελάμε με τα επιχειρησιακά χάλια των τούρκων ας γελάμε και με τα δικά μας.
Θυμάσαι κάτι νοράτλας που δεν απογειώθηκαν; Κάποια που πήγαν ρόδο (μερικοί πιλότοι τους έγιναν και Α/ΓΕΑ!!!!!!!!!). Κάτι φάντομ που δεν πέταξαν; Κάτι πτεράρχους που ΥΠΑΚΟΥΣΑΝ στην διαταγή οπισθοχώρησης πίσω απο τον 25ο τα τελευταία 10 χρόνια; Κοιτάς λανθασμένα τα χαμηλά κλιμάκια αξκων...
Μόλις φτάνουν στον βαθμό του Σχη -και όπως σε όλο το στράτευμα- είτε αποστρατεύονται είτε ακούνε τα πολιτικά αφεντικά τους.
Ποιός ανώτατος αξκος της ΠΑ άφησε το στίγμα του; Ποιός παραιτήθηκε όταν του αρνήθηκαν να ρίξει έναν S-300 για δοκιμή;

Και ναι θαυμάζω κάποιους που δεν διστάζουν να χύσουν το αίμα της φυλής τους για το καλύτερο αύριο. Αυτούς που κοιτάνε το έθνος και όχι την θέση. Οποιασδήποτε φυλής σε οποιοδήποτε κράτος.

μηδενιστής

HBS 13 Ιουλίου 2012 στις 11:08:00 π.μ. EEST  

Αγαπητέ Μηδενιστή,
συμπάθα με, για τα νεύρα μάλλον φταίει η ζέστη. Αν σε έθιξα ζητώ να με συγχωρέσεις.
Δε σύγκρινα τους Τούρκους πιλότους με κανέναν προδότη. Αναφέρθηκα στην άποψη που έχεις για τους Τούρκους αξιωματικοὺς και τα σχετικά με "τον πατριωτισμό και την αγάπη τους προς το κράτος".
Και θαυμάζω κι εγώ όποιους δεν διστάζουν να χύσουν το αίμα της φυλής τους για το καλύτερο αύριο. Αυτούς που κοιτάνε το έθνος και όχι την θέση. Οποιασδήποτε φυλής σε οποιοδήποτε κράτος. ΑΛΛΑ, περισσότερο απ' όλους θαυμάζω εκείνους του δικού μου έθνους. Και περισσότερο σήμερα γιατί ξέρω πως το κάνουν κάτω από τις πλέον αντίξοες συνθήκες. Και προτιμώ από το να "προκρίνω" στο μνημονικό μου τα νοράτλας που τους "σκάσαν τα λάστιχα" ή αυτά που βρέθηκαν "κατά λάθος" στη Ρόδο κι όχι στα Άδανα, να ανακαλώ αυτά τα νοράτλας που πέταξαν και εκτέλεσαν το αδύνατο σε μια αυτοκτονική αποστολή που 2 χρόνια μετά ενέπνευσε την "επιχείρηση αστροπελέκι" των Ισραηλινών στο Έντεμπε, προτιμώ να θυμάμαι το μακελειό του Κοτζά Καγιά..
Δεν διαφωνώ μαζί σου σχεδόν ποτέ στην ουσία των πραγμάτων. Απλά, νιώθω πως σε αυτή τη σκοτεινή εποχή για την Ελλάδα, περισσότερο από μηδενιστική απαξίωση (που ούτως ή άλλως γίνεται παντού και κυρίως στα σωθικά των ανθρώπων)χρειάζεται ανάδειξη προτύπων και τόνωση της εθνικής συνείδησης. Αλλά, αυτή είναι η δική μου οπτική των πραγμάτων...

Ανώνυμος 13 Ιουλίου 2012 στις 12:04:00 μ.μ. EEST  

@φίλε HBS
Δεν θίχτηκα. Δεν θίγομαι απο κριτικές άλλων ελλήνων με τα ίδια ενδιαφέροντα και την ίδια αγάπη με μένα είτε είναι καλές είτε κακές.

Οι μηδενιστικές τάσεις που έχω δεν έχουν να κάνουν με "έλλειψη σεβασμού" σε έλληνες μαχητές πίσω απο κόπκιτ ή περισκόπια. Έχει να κάνει με την επαγρύπνηση όλων αυτών που μας διαβάζουν. Μια σφαλιάρα είναι καλύτερη απο ένα παρακάλι μερικές φορές.

Εννοείται οτι σέβομαι όλους ασχολούνται με την ασφάλεια μου/μας.

Τα σχόλια υπέρ των τούρκων αξκων βασίζονται σε 2 θέσεις:
1. οι ανώτεροι αξκοι τους κάνουν δουλειά που βγάζει μάτια και δεν φοβούνται ούτε φυλακή ούτε αποστράτευση. Αξίζουν τουλάχιστον επιβράβευση όταν κάνουν κάτι καλό και σεβασμό όταν πεθαίνουν για αυτό.
2. Οι φυσικοί εχθροί μας ήταν είναι και θα είναι έλληνες.

Οι έλληνες τιμούν τους νεκρούς εχθρούς απο την εποχή της Τροίας. Απο εκείνη την εποχή επίσης ο μεγαλύτερος εχθρός των Δαναων ήταν ο φθόνος, η μισαλλοδοξία και ο εγωισμός μεταξύ των βασιλέων-ηγετών. Δεν ήταν ούτε τα τείχη ούτε οι τρώες.

μηδενιστής

Ανώνυμος 13 Ιουλίου 2012 στις 6:22:00 μ.μ. EEST  

Μηδενιστεί μάλλον είσαι άσχετος ως προς τα γεγονότα του 74.
1.Τα NORATLAS που δεν απογειώθηκαν τότε ήταν γιατί
δεν επετράπη η απογείωση μετά τα μεσάνυχτα.Και ο λόγος,διότι η επιστροφή θα ήταν μέρα με ότι αυτό συνεπάγεται για μεταγωγικά χωρίς συνοδεία.Κάποιοι όμως
δεν υπάκουσαν και απογειώθηκαν.
2.Το ότι κάποια δεν βρήκαν στόχο και προσγειώθηκαν
Ρόδο δεν είναι παράξενο σε τέτοιες αποστολές.
Ήταν νύχτα πετούσαν χαμηλά και πάνω από θάλασσα,
και το κυριότερο με αεροπλάνα όπου κανονικά η θέση τους ανηκε σε κάποιο Μουσείο.Με σχεδόν καθόλου όργανα.
Αν εσύ σε παρόμοια αποστολή τα κατάφερες καλύτερα τότε εύγε.

Για τα υπόλοιπα δεν χρειάζεται να σχολιάσω.
Όταν είσαι υψηλόβαθμος αξιωματικός κάποιες καταστάσεις τις ταξινομείς διαφορετικά.
Γιατί γνωρίζεις περισσότερα από τους άλλους.

Ταξίαρχος (I) E.A K.A

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 13 Ιουλίου 2012 στις 11:42:00 μ.μ. EEST  

Μηδενιστή: κανονικά θα έπρεπε να πληρωθώ για μη λήψη αδείας γιατί ενώ το σχολείο έκλεισε, με βάζεις να δουλεύω έξτρα. Αλλά ας είναι. Θα πρέπει να είμαι ευχαριστημένος που με πληρώνουν ακόμη (για πολύ δεν το κόβω...)
Λυδοί, Φρύγες, Κάρες.....τι μένει από αυτούς την ελληνιστική εποχή; σχεδόν τίποτα. Γιατί; Καμμία σχέση με εξαναγκασμούς και σφαγές. Την ελληνιστική και - περισσότερο - τη ρωμαϊκή εποχή οι πληθυσμοί μετακινούνταν από πόλη σε πόλη για εργασία ή ασφάλεια. Δεν υπήρχαν οι περιορισμοί και οι δεσμεύσεις της πόλης κράτους. Ταυτόχρονα οι δεσμοί που συνδέουν τους πολίτες σε μια πόλη κράτος διαλύονται (στον ελληνικό χώρο η διάλυση ξεκινά από τον πελοπονησσιακό πόλεμο ο οποίος ήταν διπλά εμφύλιος: όχι μόνο έλληνες εναντίον ελλήνων αλλά και πολίτες εναντίον συμπολιτών). Σε αντίθεση με την περσική αυτοκρατορία η οποία περιορίζονταν στη συλλογή φόρων και στρατιωτών, οι νεώτερες ελληνιστικές και ρωμαικές δυναστείες επέβαλλαν σταδιακά στις πόλεις τους (που πια είναι μέλη μιας αυτοκρατορίας και όχι αυτόνομα κράτη) ένα μοντέλο πολιτισμού, αυτό που ονομάζουμε ελληνορωμαϊκό. Στούς ήδη παρηκμασμένους και φτωχούς πολιτιστικά μικρασιατικούς λαούς ήταν ήδη γνωστό το μοντέλο αυτό από αιώνες και δε δυσκολεύτηκαν να το υιοθετήσουν. Κάποιοι από αυτούς, όπως οι Λύκιοι ή οι Λυδοί, είχαν σχεδόν εξελληνιστεί από την κλασσική εποχή. Οι υπόλοιποι ακολούθησαν αργότερα. Αρκεί να σκεφτούμε οτι δεν βρίσκουμε εύκολα σημάδια της ιδιαίτερης ταυτότητάς τους γιατί δεν υπάρχουν γραπτά κείμενα στη γλώσσα τους: είναι σίγουρο οτι αν υπήρχαν οι αντιγραφείτων βιβλιοθηκών της ελεξανδρινής και ρωμαϊκής εποχής θα τα είχαν πάση θυσία αποκτήσει (έδιναν τρελλά λεφτά...) και μεταφράσει στα ελληνικά. Αντίθετα σε περιοχές με σημαντικές πολιτιστικές ιδιαιτερότητες όπως η Αίγυπτος, η Συρία, η Παλαιστίνη, ή επιπλέον και μακρινές (Μεσοποταμία, Περσία, Βακτριανή) ο ελληνισμός προχώρησε ελάχιστα και άφησε πολύ λιγότερα ίχνη.

Ο χριστιανισμός πάλι απλώς αντικατέστησε μια θρησκεία νεκρή. Από τη ρωμαϊκή εποχή επικρατεί ένας θρησκευτικός συγκρητισμός. Λατρεία του Μίθρα, της Ίσιδας, ο Άμμων-Δίας μαζί με τον παραδοσιακό Δία, μυστικιστικές λατρείες και φιλοσοφικά δόγματα ανακατεμένα. Ο χριστιανισμός ήταν νέα θρησκεία, καταργούσε τη δουλεία και τις κοινωνικές διαφορές (στο δόγμα γιατί στην πράξη το ζήτημα είναι πολιτικό, όχι θρησκευτικό), είχε ήδη εξαπλωθεί και δεν μπορούσαν να τον σταματήσουν και το σημαντικότερο: δεν αμφισβητούσε την αυτοκρατορική εξουσία αλλά αντίθετα, από τον Κωνσταντίνο και μετά, τη νομιμοποιούσε ως ελέω θεού μοναρχία. Για να καταλάβεις το σκεπτικό: αν ένας βυζαντινός αυτοκράτορας έχανε το θρόνο, αυτό σήμαινε οτι έχασε την εκτίμηση του Θεού και γι'αυτό τιμωρείται. Ο Θεός είναι ο κέντρο, όχι το άτομο, το σύνολο των πιστών όχι το σύνολο των πολιτών. Θρησκεία και πολιτική πάνε μαζί το μεσαίωνα όμως θεσμικά οι ρόλοι είναι διακριτοί. Στην πράξη βέβαια τα πράγματα γίνονται πολύ πιο περίπλοκα αλλά δεν γενικά υπάρχουν φαινόμενα καισαροπαπισμού.Μην προσπαθείς να ερμηνεύσεις το μεσαιωνικό κόσμο με τωρινά κριτήρια. Κάτι τέτοιο θα ήταν σαν τους μαρξιστές που προσπαθούν να βρούν την πάλη των τάξεων στην Ελλάδα του 7ου και 6ου αιώνα πΧ - όπου ο όρος "τάξη" και "πάλη" σημαίνουν πολύ διαφορετικά πράγματα από σήμερα.

Το Βυζάντιο τέλος χρησιμοποίησε τη θρησκεία ως εργαλείο ενοποίησης όχι μόνο των υπό τον έλεγχό του λαών αλλά και των γειτόνων του και παραπέρα ακόμη. Όποιος μπορείς ας διαβάσει το δίτομο έργο του Dimitri Obolensky "Η Βυζαντινή Κοινοπολιτεία" όπου καταλαβαίνει κανείς οτι δεν θέλει κόπο ή βία για να επιβάλλεις τις απόψεις σου αλλά τρόπο. Δες και την ανάρτηση του εν κρυπτώ για το βιβλίο του Edward Luttwak " The Grand Strategy of the Byzantine Empire" (http://www.enkripto.com/2010/03/blog-post_9665.html). Άλλωστε και σήμερα τα F15 επεμβαίνουν μόνο όταν αποτύχει το Χόλυγουντ. Σπάνια βέβαια...

Ανώνυμος 14 Ιουλίου 2012 στις 10:35:00 μ.μ. EEST  

@ Μηδενιστης

"μετέπειτα οργανωμένη απο την εκκλησία εισβολή των σλάβων"
Ειναι η πρωτη φορα που ακουω κατι τετοιο.Ποια ειναι η πηγη σου ;

Ν.Μ.Π. 1 Αυγούστου 2012 στις 5:11:00 μ.μ. EEST  

@Οδυσσεα

Πρώτα απ'ολα συγγνωμη για την καθυστέρηση.  Μου ηταν αδύνατο να απαντήσω μεχρι σημερα ελλείψη χρόνου. 

Πράγματι κανένας δεν προσέβαλε την μνημη των νεκρών ευθέως (δεν το επιτρέψατε εσείς φανταζομαι). 
Τους πανηγυρισμούς οπαδικου επιπέδου τους θεωρησα προσβολή.

Στην πραγματικότητα αυτο που με πείραξε περισσότερο στα σχολια ηταν αυτο που εντόπισες κι εσύ και το κατάλαβα εκ των υστέρων οταν διάβασα το σχόλιό σου:

"Αυτό που με προβληματίζει εμένα από ηθική άποψη είναι ότι χαιρόμαστε για κάτι που εμείς δεν τολμήσαμε να κάνουμε (τουλάχιστον επίσημα). Αυτό είναι κακό δείγμα."

Ν.Μ.Π.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP