Επιθεώρηση ε/π AB-212 από προσωπικό της ΔΕΝ

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώνεται ότι πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά επιθεώρηση Major Reinforced Inspection (MRI) σε Ε/Π AB 212, από προσωπικό της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού στις εγκαταστάσεις της Βάσης Ελικοπτέρων Ναυτικού. Η απόδοση του ελικοπτέρου σηματοδοτεί την ουσιαστική αναβάθμιση των αυτοεπισκευαστικών δυνατοτήτων της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού και πιστοποιεί τόσο την αναπτυγμένη αίσθηση καθήκοντος όσο και το υψηλό επίπεδο τεχνικής κατάρτισης και επαγγελματισμού των στελεχών της, διανοίγοντας νέους ορίζοντες αλλαγών στην επισκευαστική πολιτική και στην περαιτέρω μείωση του κόστους.

Η επιθεώρηση MRI πραγματοποιήθηκε από το ήδη υφιστάμενο προσωπικό χωρίς να διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία και χωρίς καθυστέρηση σε ότι αφορά τις υπόλοιπες εργασίες επισκευών και συντηρήσεων. Ολοκληρώθηκε δε, με ελάχιστο κόστος σε οκτώ μήνες ενώ στο παρελθόν διαρκούσε κατά μέσο όρο δεκαπέντε μήνες με κόστος που κατά κανόνα ξεπερνούσε τις 500.000€.

19 σχόλια:

ΑΧΕΡΩΝ 26 Ιουλίου 2012 στις 2:10:00 π.μ. EEST  

Πὸση ψυχὴ ὲχει επιτὲλους αυτὴ η Εθνικὴ Ὰμυνα;
Περικοπὲς εκεὶ,περικοπὲς εδὼ,συκοφαντὶες απὸ δεξιὰ και αριστερὰ,αλλὰ κὰποιοι εκεὶ,επιμὲνουν να παρὰγουν ὲργο,αθὸρυβα,χωρὶς να δὲχονται την στοργὴ καμμιὰς κλαδικὴς.
ΕΥΓΕ!

Ανώνυμος 26 Ιουλίου 2012 στις 9:58:00 π.μ. EEST  

σιγά σιγά η αφραγκία στις ΕΕΔ θα κάνει ότι έκανε το γαλλικό εμπάργκο στο ισραήλ και το νατοικό στην τουρκία το 74-80: στρατιωτική αμυντική βιομηχανία.
θα δούμε εργοστάσια βάσεως να κάνουν σέρβις εκατομμυρίων με μερικές χιλιάδες ευρώ, θα δούμε στρατιωτικούς να βγάζουν πατέντες... ίσως δούμε και το ρημάδι το ερευνητικό πουθενά γιατί το ακούω μόνο όταν ρωτάω 18χρονο, που θα παρουσιαστεί, και μου λέει στην πάτρα στο κέτεςςςς.

μηδενιστής

Ανώνυμος 26 Ιουλίου 2012 στις 10:26:00 π.μ. EEST  

To ''Kέτες'' δεν έχει βέβαια να κάνει κάτι με έρευνα, απλώς έτσι λέμε στην Πάτρα για συντομία το ΚΕΤΧ. Και βέβαια όσοι υπηρετούν εκεί υπηρετούν στα ''Σύνορα'', αφού έτσι λέγεται η περιοχή...

Ανώνυμος 26 Ιουλίου 2012 στις 11:14:00 π.μ. EEST  

ΚΕΤΕΣ
http://www.army.gr/default.php?pname=deplhketes&la=1

είναι η μονάδα που τραβάει τα "διδακτορικά"

σχεδόν όλοι λένε το κετχ κέτες κάτι που έχει να κάνει με απλή άγνοια ή προφορά ανα περιοχή.

μηδενιστής

HBS 26 Ιουλίου 2012 στις 1:02:00 μ.μ. EEST  

ΠΟΛΥ σωστός ο αδερφός Μηδενιστής..

Ανώνυμος 26 Ιουλίου 2012 στις 2:58:00 μ.μ. EEST  

Ρε τους αντιπαραγωγικούς ζημιά που κάνουν!!!
Και οι πολιτικοί από που θα βγάλουν τα προς το ζειν;
Εύγε εύγε σε όλους!!!

aviationlive 26 Ιουλίου 2012 στις 7:26:00 μ.μ. EEST  

Τα δύο AB-212 EW (ηλεκτρονικού πολέμου) υπόκεινται σε αναβάθμιση με Ελληνικής έμπνευσης "πακέτο έκπληξη".

Από άρθρο του ΛΣΜ για τη ΔΕΝ στο τρέχων τεύχος του περιοδικού Ελληνική Άμυνα και Τεχνολογία

Απόσπασμα από την εκπομπή "Πόλεμος εν Ειρήνη" :

https://www.youtube.com/watch?v=VQE1uq5PFSM&feature=player_embedded

Ανώνυμος 27 Ιουλίου 2012 στις 3:47:00 π.μ. EEST  

Τη στιγμή που οι Τούρκοι κατασκευάζουν το δικό τους άρμα μάχης, εμείς πανηγυρίζουμε επειδή κάναμε επιθεώρηση σε ένα ελικόπτερο με ελάχιστη εως μηδαμινή επιχειρησιακή αξία;Ίσως και επικίνδυνο υπο κακές καιρικές συνθήκες;Πανηγυρίζουμε για κάτι που έπρεπε να βρίσκεται στο μουσείο;
Αν υπήρχε στοιχειώδης ελληνική αμυντική βιομηχανία θα είχαμε φτιάξει μόνοι μας ρουκέτες αυξημένου βεληνεκούς για τα BM-21, για παράδειγμα. Ή έστω ένα κράνος. Ή πυρομαχικά με συμπαραγωγή έστω των 120mm για τα άρματα. Αλλά ούτε για κάτι τόσο απλό δεν είμαστε άξιοι. Αυτό θα ηταν μια απειροελάχιστη πρόοδος και όχι επιθεωρήσεις σε ελικόπτερα δεκαετιών.

Ανώνυμος 27 Ιουλίου 2012 στις 2:19:00 μ.μ. EEST  

ΑΝΩΝΥΜΕ 27 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 47 ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΕΠΑΙΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΟΜΕΑ . ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΣΚΟΝΙΣΕΙΣ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ {ΒΛΕΠΕ ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ, ΥΓΡΟ ΠΥΡ, ΤΡΙΗΡΕΙΣ, ΣΑΡΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ}

Ανώνυμος 27 Ιουλίου 2012 στις 2:29:00 μ.μ. EEST  

@ 27 Ιουλίου ώρα 3.47 π.μ
Δεν πανηγυρίζει κανείς επειδή έγιναν εργασίες σε ελικόπτερο μας. Το τούρκικο άρμα για να κατασκευαστεί τους βοήθησαν με το αζημίωτο οι νοτιο-κορεάτες. Λίγες χώρες στον κόσμο μπορούν να βγάλουν καθαρά δικό τους άρμα. Για το ΑΒ-212 που έπρεπε να ήταν στο μουσείο και άλλες μεγάλες και μικρές χώρες το χρησιμοποιούν σε διάφορους ρόλους. (Ιταλία, Η.Π.Α, τουρκία, Βενεζουέλα κ.α)Με κακό καιρό τα άλλα ε/π δεν κινδυνεύουν ?? Πρόοδος είναι και το να επισκευάσεις κάτι μόνος σου με μικρό κόστος αυτό που θα σου επισκεύαζαν κάποιοι άλλοι με πολλαπλάσιο κόστος. Σωστά ??

Insider 28 Ιουλίου 2012 στις 12:17:00 π.μ. EEST  

Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά:
η ΕΑΒ που εκτελούσε την MRI απασχολούσε πρωτίστα το προσωπικό της υπερωριακά (για να ανεβαίνει και ο μισθός) και το Ε/Π παραδιδονταν περίπου στα 2 χρόνια. Προσθέτουμε οτι κατά καιρούς κάποια ανταλλακτικά πήγαιναν στην μονάδα για κάλυψη άμμεσων αναγκών.
Επίσης το προσωπικό της ΔΕΝ δεν εχει την πιστοποιημένη κατάρτιση που έχει το προσωπικό της ΕΑΒ (jar 66).
Η "εύρυθμη λειτουργία" διαταράχθηκε, αλλά αυτό δεν φάνηκε προς τα έξω.
Κάποιοι από τους συμμετέχοντες ήρθαν από κανονική άδεια για την τελετή.

@aviationlive: Για τα 2 ΕW Ε/Π από πού αντλεις την πληροφορία για αναβάθμιση; Ειναι περα για πέρα μη αληθής.

Για τους υπόλοιπους σχολιαστές: Δείτε τον δείκτη ατυχημάτων του 212 του ΠΝ, δείτε την ηλικία του,
και μετά ξαναμιλήστε.
Οσο για την "μηδενική επιχειρησιακή αξία" λυπάμαι αλλά το 212 του ΠΝ εξακολουθεί να κάνει dip, να εντοπίζει Υ/Β και να μπορεί να εχει έτοιμη μια Mk46 για όταν χρειαστεί.

Ανώνυμος 28 Ιουλίου 2012 στις 3:23:00 π.μ. EEST  

Αγαπητέ Insider
Συμφωνώ μαζί σου για την επιχειρησιακή αξία των AB-212ASW.
Ωστόσο το ενδιαφέρον μου εστιάστηκε στο σχόλιό σου για τα 2 AB-212EW. Πιο πάνω ο "aviationlive"
παραθέτει ως πηγή του άρθρο ενός συγκεκριμένου περιοδικού. Έχω κι εγώ υπ'όψιν το εν λόγω άρθρο το οποίο μάλιστα συνοδεύεται και από σχετική φωτογραφία* όπου πράγματι φαίνεται πως στα (μέχρι πρότινος ευρισκόμενα σε καθεστώς αποθήκευσης) AB-212EW εκτελούνται κάποιου είδους εργασίες.
Επιπρόσθετα, σε πρόσφατη τηλεοπτική εκπομπή, ο διοικητής της Δ.Ε.Ν. έκανε λόγω για "αναβαθμίσεις" μέσων, οι οποίες πραγματοποιούνται εντός της Μονάδος.
Δυστυχώς δεν έχω "εσωτερική" πληροφόρηση για το θέμα και έτσι δεν μπορώ να αμφισβητήσω ή να υποστηρίξω τα λεγόμενά σου περι μη αληθούς πληροφορίας. Επειδή όμως φαίνεται πως γνωρίζεις κάτι παραπάνω, θα ήθελα να ρωτήσω τι εργασίες εκτελούνται στα AB-212EW, εφόσον δεν πρόκειται για αναβάθμιση (προφανώς για να επανέλθουν σε ενεργή υπηρεσία);;;

*στη φωτογραφία απεικονίζεται το
ΠΝ-12 ενώ μπροστά του φαίνεται μια ταμπέλα με την επιγραφή "ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΠΝ-11/ΠΝ-12 (EW) ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ε1,Ε2...."

Με εκτίμηση,
Γ.Μ.

Ανώνυμος 28 Ιουλίου 2012 στις 3:46:00 π.μ. EEST  

Ε, αν είναι έτσι κακώς πήραμε τη ναυτική έκδοση του S-70 ή Aegean Hawk; (Δεν θυμάμαι την ονομασία τους). Όπως καταλαβαίνετε δεν κατηγορώ τις ένοπλες δυνάμεις. Αυτοί κάνουν ότι μπορούν με αυτά που διαθέτουν. Αυτό όμως δεν είναι αρκετό. Το πρόβλημα μου είναι άλλο. Και όπως πάει η δουλειά στο τέλος θα αγοράζουμε ακόμα και τα βλήματα για τα G-3. Επίσης, καλό είναι να μη χρησιμοποιούμε σαν δικαιολογία ότι τους Τούρκους τους βοήθησαν άλλοι. Όλοι κάποιους βοηθούν και όλοι βοηθιούνται ή αγοράζουν βοήθεια. Ας αγοράζαμε βοήθεια και τεχνογνωσία και εμείς.

Ανώνυμος 28 Ιουλίου 2012 στις 2:03:00 μ.μ. EEST  

Διαβασα προσεκτικα τα σχολια ολων και επιγραμματικα θα πω τα εξης...οντως το τεχνικο προσωπικο της ΔΕΝ εχει χαμηλοτερου επιπεδου πιστοποιηση απο το αντιστοιχο της ΕΑΒ ομως λογω της χρονιας ενασχολησης με το συγκεκριμενο τυπο Ε/Π εχει πολυ υψηλο επιπεδο γνωσεων (απο το αρχικου επιπεδου γνωσεων που του παρειχε η Σχολη Ελικοπτερων Ναυτικου ...και πολλες φορες εδωσε λυση εκει που η κατασκευαστρια εταιρεια ειτε αδιαφορουσε ειτε δεν ειχε τη δυνατοτητα...Αυτες τις υπηρεσιες τις παρεχει χωρις να τις πληρωνεται εξτρα οπως η ΕΑΒ και μαλιστα παραλληλα με τα στρατιωτικα υπηρεσιακα καθηκοντα του με μισθο που ουτε στις τεχνικες του υπηρεσιες αλλα ουτε και στις στρατιωτικες καλυπτεται απο το μικρο μας κρατος. Το μονο που καλυπτει αυτους τους ανθρωπους ειναι ενα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ απο τη Διοικηση Ελικοπτερων Ναυτικου και ενα μικρο ευχαριστω απο εμας...

Ανώνυμος 28 Ιουλίου 2012 στις 2:19:00 μ.μ. EEST  

Αγαπητέ Ανώνυμε 3:46:00

Μη συσχετίζεις ανόμοια πράγματα:
Άλλο θέμα η αγορά νέου υλικού και η παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων (αγορά S-70 Aegean Hawk) και άλλο η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του ήδη υπάρχοντος υλικού (συντήρηση/υποστήριξη με τον αποδοτικότερο τρόπο και ίσως αναβάθμιση των AB-212) ώστε να συνεχίσει να προσφέρει επιχειρησιακά. Το ένα είναι συμπληρωματικό του άλλου και όχι ανταγωνιστικό.

Το σχόλιό σου για την απόκτηση τεχνογνωσίας από της Τουρκία και την δική μας αδράνεια στον τομέα αυτόν με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

Γ.Μ.

Ανώνυμος 28 Ιουλίου 2012 στις 7:24:00 μ.μ. EEST  

@ Ανώνυμο 27 Ιουλίου 2012 3:47:00 π.μ. EEST

Είναι εσφαλμένη η άποψη ότι το AB 212ASW έχει ελάχιστη ή μηδαμινή επιχειρησιακή αξία και ότι είναι για το μουσείο. Το AB 212ASW μπορεί να υστερεί σε τεχνολογία, αξιοπιστία και επιδόσεις σε σύγκριση με το S-70B-6 Aegean Hawk, αλλά μόνο αμελητέα ποσότητα δεν είναι για τα υποβρύχια του Τουρκικού Ναυτικού. Για να μη μιλήσουμε για τα AB 212ASW του τελευταίου, στα οποία έχει εγκατασταθεί ποντιζόμενο σόναρ AN/AQS-18A, το οποίο υπερτερεί σε επιδόσεις σε σχέση με το AN/AQS-18(V)3 των Aegean Hawk. Οι επιχειρησιακές ικανότητες των ανθυποβρυχιακών ελικοπτέρων εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό αποστολής τους, όμως καμία τεχνολογία, όσο προηγμένη κι αν είναι, δεν μπορεί να αξιοποιηθεί πλήρως αν ο φορέας των συστημάτων δεν συντηρείται σωστά και δεν πετά με ασφάλεια. Και σε αυτό ακριβώς το σημείο έγκειται η σημασία της ολοκλήρωσης της MRI από το προσωπικό της ΔΕΝ.
Α.Ε.

aviationlive 29 Ιουλίου 2012 στις 6:04:00 μ.μ. EEST  

Insider:Ελληνική Άμυνα και Τεχνολογία τεύχος 30 σελ.45

Οδυσσέας 30 Ιουλίου 2012 στις 12:46:00 μ.μ. EEST  

@ Insider:
Το νέο σχόλιό σου δυστυχώς δε μπορεί να δημοσιευθεί για λόγους προστασίας απορρήτου.

SZAE 31 Ιουλίου 2012 στις 10:41:00 π.μ. EEST  

Συγχαρητήρια και απο εμένα στο προσωπικό της 1 μοίρας στην οποία υπάγονται τα ελικόπτερα.
Αν και οι Στρατιωτικοί εχουν χαρακτηριστοι και σαν αντιπαραγωγικοί οι συγκεκριμενοι πρέπει να "χαλάνε την πιάτσα".
Πάντα τέτοια!!!

Επειδή αναφέρθηκε απο άλλους σχολιαστές απο όσο ξέρω δεν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα εξυγχρονισμού/αναβάθμισης για τα 2 ελικόπτερα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP