Περιπολικά ανοικτής θαλάσσης για το Τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό

Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Στις 20 Απριλίου 2011 παραδόθηκε στο Τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό (TDK) το ΤCG KARABURUN (P1201), δεύτερο Περιπολικό Σκάφος Νέου Τύπου εκτοπίσματος 400t (YTKB-400) από τα ιδιωτικά ναυπηγεία Dearsan AS. Είχε προηγηθεί το 2010 η παράδοση του ΤCG TUZLA (P1200), αρχικού σκάφους του τύπου ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η ναυπήγηση δύο επιπλέον με συνολικές απαιτήσεις για 16 ώστε να παροπλισθούν τα απαρχαιωμένα περιπολικά του TDK.

Τα περιπολικά ανοικτής θαλάσσης (OPV) YTKB-400 είναι σχεδιασμένα για παράκτια ανθυποβρυχιακή περιπολία και θεωρούνται ιδανικά για το περιβάλλον του Αιγαίου. Τα κύρια χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν μήκος 55,75m, πλάτος 8,85m, βύθισμα σχεδίασης 2,5m και ενδιαιτήσεις για 34 επιβαίνοντες. Δύο πετρελαιοκινητήρες MTU 16V4000 M90 ισχύος 2.720kW (3.700hp) στις 2.100rpm κινούν Έλικες Σταθερού Βήματος (FPP) παρέχοντας ταχύτητα 25 κόμβων και μέγιστη αυτονομία πλεύσης 2.000 ναυτικών μιλίων. Δύο πετρελαιοκίνητες ηλεκτρογεννήτριες παρέχουν ισχύ 250kW έκαστη. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται:

- Δίδυμος Συμπαγής πύργος πυροβόλων 40mm/70cal (Twin 40L70 Compact) της Oto Melara.

- Δύο τηλεχειριζόμενα Σταθεροποιημένα Βάθρα Πολυβόλου (STAMP) 12,7mm της Aselsan, με θερμική μονάδα διπλού οπτικού πεδίου μήκους κύματος 8-12μm και τηλεοπτική Εξαρτήματος Σύζευξης Φορτίου (CCD).

- Σύστημα Εκτόξευσης Ανθυποβρυχιακών Ρουκετών (ASRL) της Aselsan.

- Βόμβες βάθους.

- Σόναρ SP92MKII της Simrad εμπορικής προέλευσης. Πρόκειται για σταθεροποιημένο σόναρ με 11 συχνότητες λειτουργίας στο φάσμα 20-30kHz, με εμβέλεια εντοπισμού μεγαλύτερη των 3.000m. Χρησιμοποιεί τεχνολογία μορφοτροπέα υπερβολικής Διαμόρφωσης Συχνότητας (FM) παρέχοντας απεικόνιση χωρίς θόρυβο και υψηλότερης λεπτομέρειας από τα συστήματα Συνεχούς Κύματος (CW) και τυποποιημένης τεχνολογίας FM. Η μονάδα σόναρ σκάφους με μήκος καλωδίου 120cm μπορεί να αντεπεξέλθει σε ταχύτητα 24 κόμβων πλήρως εκτεταμένη.

- Ραντάρ ναυτιλίας Χ-ζώνης συχνοτήτων (8-12GHz) ισχύος 25kW με Βοήθημα Αυτόματης Αποτύπωσης Ραντάρ (ARPA) και ικανότητα Συστήματος Απεικόνισης Ηλεκτρονικού Χάρτη και Πληροφοριών Πολεμικού πλοίου (WECDIS).

- Hλεκτροπτικό σύστημα πρόσκτησης στόχων και ελέγχου βολής AselFLIR 300T της Aselsan.

Τα τουρκικά ναυπηγεία Dearsan έλαβαν από το Τουρκμενιστάν παραγγελία ύψους $100 εκατ. για τη ναυπήγηση δύο περιπολικών σκαφών του τύπου, σημειώνοντας σημαντική εξαγωγική επιτυχία.

www.strategyreport.gr

11 σχόλια:

ΑΧΕΡΩΝ 25 Απριλίου 2011 στις 7:47:00 μ.μ. EEST  

Οι Τουρκοι πραγματοποιουν,στην σκια των μεγαλυτερων και εντυπωσιακωτερων προγραμματων,οπως JSF,ελικοπτερα,κλπ,παραλληλα''προγραμματακια'',σαφως χαμηλοτερου κοστους,αλλα πολυ καλα τεκμηριωμενα και ζυγισμενα,τα οποια καλυπτουν πολυ συγκεκριμενες επιχειρησιακες απαιτησεις,η επιχειρησιακα κενα αντιστοιχως.
Ταυτοχρονα δε,επενδυουν στην πολεμικη τους βιομηχανια επεκτεινοντας την ποικιλια του παραγομενου οπλισμου,και εξασφαλιζοντας εξαγωγες.
Σκαφη οπως το YTKB-400,ειναι εξισου χρησιμα και για το Π.Ν,αλλα ουδεποτε ασχοληθηκε κανεις με τιποτε λιγωτερο απο πυραυλακατους.
Σαν,μαλιστα να μην εφταναν ολα αυτα,προκυπτουν καθε τοσο παραπλανητικες αντιπαραθεσεις σχετικα με την καταλληλοτητα φρεγατων η κορβετων για το Αιγαιο,και αλλα τετοια,τα οποια θα μπορουσαν να ηταν φαιδρα,αν δεν ηταν υποπτα.

Ανώνυμος 25 Απριλίου 2011 στις 11:32:00 μ.μ. EEST  

Κι όμως ασχολήθηκε με τα Osprey 55/HSY 55 αλλά ως συνήθως δεν υπήρξε συνέχεια. Είναι ντροπή να έχουμε 2 ναυπηγεία και να μην φτιάχνουμε μόνοι μας όλα τα πλοία που χρειαζόμαστε. Προσέξτε ότι τα Dearsan είναι ιδιωτικά ναυπηγεία.

Ανώνυμος 26 Απριλίου 2011 στις 7:27:00 π.μ. EEST  

Ένα ακόμα κατάλληλο πολεμικό σκάφος για το Τουρκικό ΠΝ ώστε σε παράλληλη παρέα με τα πολεμικά σκάφη MILGEM να γίνεται η σχετικά ΣΥΧΝΗ ΚΑΙ ΦΘΗΝΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ των Ελληνικών και Κυπριακών συμφερόντων ΑΟΖ. Παραλείποντας το γεγονός ότι το Ελληνικό ΥΕΞ ακόμα διερωτάται άν πρέπει να επισημοποιηθεί η Ελληνική ΑΟΖ στην Α. Μεσόγειο, η παρούσα Ελληνική οικονομική κατάσταση υπαγορεύει αυστηρές επιλογές στο Ελληνικό ΠΝ ακόμα και στο άν θ' αποπλεύσει για περιπολίες μία φρεγάτα ή ένα πολύ μικρότερο περιπολικό σκάφος ή ένα ναρκαλιευτικό. Όσο δε αφορά Ελληνικά προγράμματα ναυπηγήσεων καινούργιων πολεμικών σκαφών, αυτά μάλλον ανήκουν στο απώτερο μέλλον λόγω της διεθνούς οικονομικής επιτήρησης από ΕΕ-ΔΝΤ. Παληότερα βέβαια υπήρχε και κάποιος Γ. Αβέρωφ κι ένα θρυλικό ομώνυμο εύδρομο. Τέτοιες πρωτοβουλίες βέβαια έχουν λείψει και ούτε καλλιεργούνται από το επίσημο Ελληνικό κράτος τόσο στην Ελλάδα όσο και μεταξύ της ομογένειας του εξωτερικού (όπου λεφτά υπάρχουν).

Λάμπρος Ε.Π.-εν Η.Π.Α. μετανάστης
26/4/2011, τοπική ώρα 00:37 - ώρα Ελλάδος 07:37

ΑΧΕΡΩΝ 26 Απριλίου 2011 στις 12:01:00 μ.μ. EEST  

@25-4 11.32
Τα Osprey-55 ειχαν συνεχεια,ως HSY-56,αλλα αντιμετωπιστηκαν ως συμπληρωμα των πυραυλακατων,και ενταχθηκαν στην Διοικηση Ταχεων Σκαφων.Τωρα βεβαια,πoσο δικαιολογειται ο χαρακτηρισμος''ταχεα σκαφη''για τις Κ/Φ των 22 κομβων,ρωτηστε το ΓΕΝ,εγω αδυνατω να απαντησω.
Εαν ειχε εξ αρχης εγκατασταθει ανθυποβρυχιακη δυνατοτητα στις Κ/Φ,δεν θα ασκουσα κριτικη εδω.

Ανώνυμος 26 Απριλίου 2011 στις 1:33:00 μ.μ. EEST  

''ενταχθηκαν στην Διοικηση Ταχεων Σκαφων''


Η ΔΤΣ ΔΕΝ περιλαμβάνει στις 3 μοίρες πυραυλακάτων καμία κανονιοφόρο.ΔΕΝ έχουν χαρακτηριστεί ταχέα σκάφη,τα ονόματα των πλοίων είναι Κ/Φ Μαχητής,Νικηφόρος κλπ.Για το ναυτικό είναι κανονιοφόροι και όχι ΤΠΚ.Υπάγονται σε δική τους διοίκηση την ΔΚΦ (διοικηση κανονιοφόρων) στο ναύσταθμο Σαλαμίνας και όχι στο Σκαραμαγκά-ΝΣ Αμφιάλης που βρίσκονται τα ταχέα σκάφη.

Ανώνυμος 26 Απριλίου 2011 στις 3:39:00 μ.μ. EEST  

με χαρα διαπιστωνω οτι οι φαιδροι ελληνες δινουν και ακριβη θεση διοικησεων πλοιων κ.λ.π. τα κραβαρα δηλαδη απο την επαρχια επιασαν ιντερνετ και δινουν ακριβη θεση στους τουρκους ...και μετα πανε για κανενα διπιτο στην πλατεια βαθης για κανα γκομενακι μια και στην τσεπη τους εχουν 2 ευρω οι απλητοι αλλα εδω χρειαζονται ελληνες οχι ξεπληματα και βοθροι ...που υπηρετησαν στην απορητητη θεση του καντηλαναυτη.....στο ναυσταθμο.

Ανώνυμος 26 Απριλίου 2011 στις 5:16:00 μ.μ. EEST  

Όλ' αυτά που κατασκευάζουν οι Τούρκοι, τα οφείλουν στον ραγιαδισμό των "ελλήνων" εφοπλιστών που έτρεχαν "πατείς με πατώ σε" να "επισκευάσουν" τα πλοία τους στα φτηνά τούρκικα ναυπηγεία, μιας και στα εδώ κυρίαρχοι ήταν οι συνδικαλισταράδες, που δεν άφηναν κουνούπι να περάσει. Λίγο λίγο οι τούρκοι μάθαιναν και να τ'αποτελέσματα. Μιλώ μετά πλήρους γνώσεως μιας και ανήκω στο Εμπορικό ναυτικό και έχω δουλέψει πάνω από 20 χρόνια στα ναυτιλιακά γραφεία σαν τεχνικός. Όσο για τους εδώ "επαΐοντες", θα σας θυμίσω από το σίριαλ των αρματαγωγών τύπου Ιάσων που ξεπεράστηκαν τεχνολογικώς πριν ακόμα παραλειφθούν από το Ναυτικό λόγω μακροχρόνιας διαμάχης του Ναυπηγείου με τις κυβερνήσεις, μέχρι την παρουσίαση της ελληνικής σχεδίασης κορβέτας "Αλς" την οποία "έθαψαν" οι μιζαδόροι των εξοπλισμών.

ΑΧΕΡΩΝ 26 Απριλίου 2011 στις 8:26:00 μ.μ. EEST  

Aνωνυμε 26/4 3.39
Πανε κανε καμμια γαργαρα με αλατονερο,πρωτευουσιανε μου εσυ,μηπως παει το μυαλο σου,οσο εχεις,στην θεση του,και μετα τρεχα να σωσεις τα εθνικα απορρητα,συνταγματαρχα Βαρτανη.
Καταλαβαινω οτι καπου πρεπει και εσυ να το παιξεις ωραιος και μαγκας,αλλα εκει που σε παιρνει.
Ανωνυμε 26/4 1.33
Ισως να εχω χασει κεφαλαια στο συγκεκριμενο αντικειμενο.
Παντως δεν ειναι πολυς καιρος που το ειχα διαβασει,δλδ ειναι καποια χρονια,στην περασμενη δεκαετια.
Προφανως αλλαξε αυτη η αδοκιμη υπαγωγη.Ευχαριστω για την διορθωση.

Ανώνυμος 26 Απριλίου 2011 στις 8:28:00 μ.μ. EEST  

''με χαρα διαπιστωνω οτι οι φαιδροι ελληνες δινουν και ακριβη θεση διοικησεων πλοιων κ.λ.π.''


Καραγκιοζιλίκια σε μία εποχή οπου:
α)Υπάρχουν δορυφόροι
β)Αξιωματούχοι και αντιπροσωπείες διαφόρων κρατών επισκέπτονται τους Ελληνικούς ναυστάθμους,όπως επίσης και ελληνικές αντιπροσωπείες επισκέπτονται τους τούρκικους.
γ)Τα ''άκρως απόρρητα'' στοιχεία που σε τάραξαν αναγράφονται στην επίσημη ιστοσελίδα του ναυτικού.
δ)Οι κάτοικοι του Περάματος απο το μπαλκόνι τους έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες αυτές.
Να χαρείς πάρε την ασχετοσύνη σου και πήγαινε αλλού.Αντίστοιχα στοιχεία για το τούρκικο ναυτικό μπορείς να βρείς ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ απο το ίντερνετ και τον ελληνικό ειδικό τύπο.Αλίμονο αν περίμεναν οι τούρκοι τα μπλογκ για να βρούν ποιά πλοία ελλιμενίζονται που.Περνώντας απο το Πέραμα προς Σαλαμίνα ακόμα και με γυμνό μάτι βλέπει ο καθένας ποιά πλοία βρίσκονται στους ναυστάθμους.Αυτό προφανώς το αγνοείς καθώς ούτε απ'έξω δεν έχεις περάσει.Προφανώς δεν ξέρεις για τι μιλάς.Τα υπόλοιπα για κράβαρα,γκομενάκια,2 ευρώ και ''απορητητη θεση του καντηλαναυτη'' (τα γράφεις και λάθος,άνοιξε κανένα λεξικό για να μην γίνεσαι ρεζίλι μιας και εσύ δεν είσαι απο τα κράβαρα...) δείχνουν τα μαύρα μεσάνυχτα που έχεις και το κόμπλεξ που κουβαλάς.Το Πολεμικό Ναυτικό δεν χρειάζεται υπερασπιστές ειδικά σε ενα θέμα που είναι ηλίου φαεινότερον.Δες και αυτό και μετά μίλα:
http://www.ellinikos-stratos.com/naytiko/ploia_1.asp

Ανώνυμος 26 Απριλίου 2011 στις 8:46:00 μ.μ. EEST  

Προς 26 Απριλίου 2011 3:39:00 μ.μ. GMT+03:00
Πρίν μπείς σε ένα μπλόγκ να ξεράσεις την χολή σου καλό είναι να αναρωτηθείς αν έχεις δίκιο.Οι Ναυστάθμοι του πολεμικού ναυτικού είναι σε σημείο που ο καθένας μπορεί να δεί με μεγάλη ευκολία τον τύπο των πλοίων και τον αριθμό τους.Δεν χρειάζονται καν κυάλια.Τα δε ελληνικά περιοδικά όπως Πτήση,Στρατηγική κλπ έχουν κάνει πολλές φορές ρεπορτάζ και μάλιστα με φωτογραφίες τόσο στην ΔΤΣ όσο και στον ναυσταθμο Σαλαμίνας.Η παρατήρηση σου περι παραβίασης απορρήτων είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου,για τα υπόλοιπα δε που αναφέρεις τι να πεί κανείς.Μάλλον τον εαυτό σου περιγράφεις.Μην ρίχνεις το επίπεδο του μπλόγκ.Το σχόλιο σου δεν έπρεπε καν να έχει δημοσιευθεί καθώς περιέχει ύβρεις.Εδώ λέμε την άποψη μας,οι περισσότεροι με κόσμιο τρόπο και σεβασμό στον άλλο.Δεν χρειαζόμαστε τον κάθε...πικραμένο να πετάει τις σαχλαμάρες και τις ύβρεις του.

Ανώνυμος 26 Απριλίου 2011 στις 8:54:00 μ.μ. EEST  

''Ευχαριστω για την διορθωση.''


Εδω μέσα βρίσκεις τον μπελά σου απο αυτόκλητους προστάτες.Χαίρομαι πάντως που το ξεκαθάρισαμε.Επι του θέματος το πολεμικό ναυτικό θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια τέτοια σχεδίαση (δεν είναι και ατομική φυσική) για αντικατάσταση των πεπαλαιωμένων παράκτιων περιπολικών που βρίσκονται στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου.Οι 22 κόμβοι των Κ/Φ που αναφέρεις έχουν θετική επίδραση στην αυτονομία και την κατανάλωση καυσίμων μιας και σχεδιάστηκαν για πολυήμερες περιπολίες.

Υ.Γ
Τα τρόλ και τις υστερίες τους τα έχουμε γραμμένα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP