Ξαναζεσταμένες θεωρίες συνομωσίας εις βάρος των Ενόπλων Δυνάμεων σερβίρει το "Βήμα"
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012
Με σημερινό της δημοσίευμα η εφημερίδα "Το Βήμα" επαναφέρει στο προσκήνιο το σενάριο συνομωσίας περί απειλής πραξικοπήματος, που προσπάθησαν να διακινήσουν το Νοέμβριο του 2011 οι Γ. Παπανδρέου και Π. Μπεγλίτης, μη διστάζοντας να καρατομήσουν το σύνολο της ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων για να του δώσουν υπόσταση. Τότε ο Γ. Παπανδρέου προσπάθησε να "σερβίρει" το σενάριο στους Ευρωπαίους ηγέτες, σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να δικαιολογήσει την προκήρυξη δημοψηφίσματος και να κρατηθεί στην εξουσία. Τώρα "Το Βήμα" προσπαθεί να ξανασερβίρει το ίδιο πιάτο, ξαναζεσταμένο, στον ελληνικό λαό. Όμως τα ξαναζεσταμένα πιάτα συνήθως προκαλούν αηδία...
Υπενθυμίζουμε ότι πρώτο το "Εν Κρυπτώ" είχε αποκαλύψει τότε την πραγματική αιτία της καρατόμησης των τεσσάρων αρχηγών, αναδημοσιεύοντας από το twitter τη μαρτυρία του γνωστού Γάλλου δημοσιογράφου J. Quatremer, ότι κατά τη διάρκεια του δείπνου στις Κάννες το βράδυ της 2ας Νοεμβρίου 2011, ο κ. Παπανδρέου είπε στους Ευρωπαίους ηγέτες ότι η προκήρυξη δημοψηφίσματος ήταν αναγκαία για να αποφευχθεί ο κίνδυνος πραξικοπήματος. Στη συνέχεια με άρθρο στο βραβευμένο blog του "Παρασκήνια των Βρυξελλών (Coulisses de Bruxelles)" ο έγκυρος Γάλλος δημοσιογράφος επιβεβαίωσε το συμβάν, προσθέτοντας ότι οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν πείστηκαν ούτε στιγμή από τους εξωφρενικούς ισχυρισμούς του Γ. Παπανδρέου, που προκάλεσαν "αναστεναγμούς ενόχλησης". Επιπλέον, σε ραδιοφωνική συνέντευξη ο Jean Quatremer είπε ότι «αν ο Γ. Παπανδρέου μιλάει για κίνδυνο πραξικοπήματος στους Ευρωπαίους, πρέπει να δώσει εξηγήσεις και λεπτομέρειες, γιατί ρεζίλεψε την ίδια του τη χώρα» και εκτίμησε πως ένα πραξικόπημα στην Ελλάδα δεν ήταν πιθανό.
Το τίμημα που πλήρωσαν οι Ένοπλες Δυνάμεις για να δοθεί κάποια επίφαση αλήθειας και δραματικότητας στην ψεύτικη δικαιολογία του πρωθυπουργού ήταν βαρύτατο, με την αποστρατεία όλων των αρχηγών, και συνολικά 18 ανώτατων αξιωματικών. Αλλά εκτός από το πλήγμα σε επίπεδο εμπειρίας και συνέχειας της ηγεσίας, οι Ένοπλες Δυνάμεις υπέστησαν και ένα ηθικό πλήγμα, βαρύτατο και άδικο: μετά από 37 χρόνια δημοκρατικού βίου και απόλυτης αφοσίωσης στα καθήκοντά τους, με την προσήλωσή τους στο δημοκρατικό πολίτευμα να είναι δεδομένη και αδιαμφισβήτητη, και χωρίς να υπάρχει ούτε ελάχιστο ψήγμα αλήθειας σε τέτοιες κατηγορίες, οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις είδαν τον πρωθυπουργό της χώρας να διασύρει τη φήμη τους στο εξωτερικό, ως πιθανές υπαίτιες πραξικοπήματος! Και τον αρμόδιο υπουργό Εθνικής Άμυνας όχι μόνο να μην προστατεύει τα στελέχη του, αλλά και να επικυρώνει αυτές τις λογικές εκτελώντας αδιαμαρτύρητα το έργο της καρατόμησης. Είχαμε γράψει τότε ότι "είναι πραγματικά αδιανόητο πώς ο πρωθυπουργός, χωρίς ούτε ψήγμα αποδείξεων, παρουσίασε στους Ευρωπαίους την Ελλάδα σαν τριτοκοσμική χώρα όπου γίνονται ακόμα πραξικοπήματα".
Όλα αυτά όμως αποτελούν προφανώς "ψιλά γράμματα" για το "Βήμα" που, άγνωστο γιατί (μήπως για να συγκρατήσει το απογοητευμένο "πασοκογενές" αναγνωστικό κοινό του; μήπως για να στρέψει την κοινωνία κατά των στελεχών των ΕΔ και των αποστράτων και να δικαιολογήσει τις περικοπές στα μισθολόγια και τις συντάξεις τους;), στρέφεται στο παλιό καλό κόλπο των "αντιχουντικών" αντανακλαστικών. Έτσι μας πληροφορεί ότι ο Γ. Παπανδρέου, επηρεασμένος από τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη (αποδοκιμασία Παπούλια και διακοπή της παρέλασης), συμπέρανε ότι βρισκόταν σε εξέλιξη μια διαδικασία διαμόρφωσης συνθηκών κοινωνικής αναταραχής και πολιτικής αποσταθεροποίησης με στόχο να δημιουργηθεί πρόσφορο έδαφος για ανατροπή της κυβέρνησης και επέμβαση του στρατού. Οι μυστικές υπηρεσίες μάλιστα φέρεται να παρείχαν στον Γιώργο Παπανδρέου διαρκώς ενημέρωση για "ύποπτες κινήσεις" ακροδεξιών στοιχείων. Δεν είναι λίγοι εκείνοι, σύμφωνα με το δημοσίευμα, που ισχυρίζονται ότι η Ελλάδα, έπειτα από συντονισμένες κινήσεις ακραίων στοιχείων πάσης φύσεως, έφτασε κοντά στην "κόκκινη γραμμή" της αποσταθεροποίησης. Οι στρατιωτικοί, σύμφωνα με αυτό το σενάριο, θα αναλάμβαναν τη διακυβέρνηση για να αποκαταστήσουν την τάξη σε μια Ελλάδα στην οποία η Αθήνα και άλλα αστικά κέντρα θα θύμιζαν Δεκέμβριο 2008. Η αναπόφευκτη... "παρενέργεια", κατά το δημοσίευμα, θα ήταν η κατάλυση της Δημοκρατίας, η αναστολή της συμμετοχής στην Ευρωπαϊκή Ένωση και η αποχώρηση από την Ευρωζώνη.
Το "Βήμα" κρατάει βέβαια τα τυπικά δημοσιογραφικά προσχήματα με εκφράσεις του τύπου "σύμφωνα με συνεργάτες του τότε πρωθυπουργού" κλπ., αλλά στην πραγματικότητα υιοθετεί το κατάπτυστο σενάριο, τόσο με τον πρωτοσέλιδο τίτλο, όσο και με το editorial του Σ. Ψυχάρη. Και με εκτενείς αναφορές στον τότε Α/ΓΕΣ στρατηγό Φραγκούλη Φράγκο, τον "φωτογραφίζει" ως εγκέφαλο του υποτιθέμενου πραξικοπήματος, ενώ αφιερώνει ένα απλό μονόστηλο στη μαρτυρία του Quatremer, που δείχνει πώς γεννήθηκε το μπαγιάτικο σενάριο και σε τι χρησίμεψε. Και δεν ντρέπεται να "ξανασερβίρει" το σενάριο αυτό, ενώ στην πραγματικότητα δεν αποκαλύπτει κανένα νέο στοιχείο σε σχέση με το 2011. Εκτός αν είναι νέο στοιχείο η υποτιθέμενη μαρτυρία "πολιτικού της εθνικοπατριωτικής πτέρυγας της Δεξιάς" ότι λίγες ημέρες πριν από τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου είχε δεχτεί βολιδοσκόπηση από απόστρατο αξιωματικό για την πιθανότητα συμμετοχής του σε μεταβατική κυβέρνηση στρατιωτικών. Αυτό είναι προφανώς το αναγκαίο καρύκευμα, για να νοστιμίσει λίγο ένα φαγητό εντελώς μπαγιάτικο (και σάπιο...). Και τίθεται το προφανές ερώτημα: αν πράγματι υπάρχουν τέτοια στοιχεία για σχέδια πραξικοπήματος, γιατί δεν τα καταθέτει ο "μάρτυρας" ή η εφημερίδα στον εισαγγελέα, ώστε να απαγγελθούν κατηγορίες στον εν λόγω απόστρατο αξιωματικό και τους υποτιθέμενους συνεργούς του; Αν τα σενάρια ευσταθούν, αφορούν γεγονότα που συνέβησαν πριν ένα χρόνο το πολύ, οπότε δεν υπάρχει θέμα παραγραφής. Γιατί λοιπόν δε λέει η εφημερίδα ονόματα; Γιατί δεν καταθέτει όλα τα στοιχεία στις εισαγγελικές αρχές; Μήπως επειδή η αλήθεια είναι διαφορετική; Μήπως επειδή δεν υπάρχει κανένα τέτοιο στοιχείο; Μήπως επειδή ο στρατηγός Φράγκος, αντίθετα από αυτά που τον κατηγορούν, έχει δηλώσει ότι "δεν χαρίζω το δημοκρατικό ήθος των αξιωματικών σε κανέναν"; Μήπως επειδή και στην πράξη επέδειξε δημοκρατικό φρόνημα και προσήλωση στην αποστολή των Ενόπλων Δυνάμεων, όταν αρνήθηκε να συναινέσει στη χρήση των ΕΔ σε αποστολές εσωτερικής καταστολής;
Το δημοσίευμα του "Βήματος" διαψεύστηκε από τον πλέον αρμόδιο, τον τότε διοικητή της ΕΥΠ Κ. Μπίκα, ο οποίος με δήλωσή του διευκρίνισε ότι "επί προηγούμενης Διοίκησης, η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών ουδέποτε ενημέρωσε τον τότε Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου για ενδεχόμενο πραξικόπημα. Επίσης η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών ουδέποτε έγινε αποδέκτης από άλλη Αρχή σχετικών Πληροφοριών, ώστε να προβεί στις από το νόμο προβλεπόμενες ενέργειες για την προστασία του Δημοκρατικού Πολιτεύματος". Το δημοσίευμα διαψεύστηκε και από τον Γ. Παπανδρέου - προς τιμήν του, αν και παραμένει το ερώτημα, γιατί το Νοέμβριο του 2011 διακίνησε ο ίδιος τα κατάπτυστα σενάρια πραξικοπήματος. Τέλος πάντων, αν κρίνουμε από το επίπεδο πολιτικής ανάλυσης του περιβάλλοντός του όπως προκύπτει από το δημοσίευμα του "Βήματος", του αναγνωρίζουμε το ακαταλόγιστο...
Σε τελική ανάλυση, ας μην ξεχνάμε ότι λίγους μήνες μετά την καρατόμησή του με τη "λαδιά" του επίδοξου πραξικοπηματία, ο στρατηγός Φραγκούλης Φράγκος τιμήθηκε με τη θέση του υπουργού Εθνικής Άμυνας στην υπηρεσιακή κυβέρνηση Πικραμένου. Θα έβαζαν ποτέ οι πολιτειακοί παράγοντες "το λύκο να φυλάει τα πρόβατα", δηλαδή έναν επίδοξο πραξικοπηματία ως υπουργό Εθνικής Άμυνας; Θα τον επέλεγε ποτέ ο πρωθυπουργός Π. Πικραμένος, πρόεδρος του (κατ' εξοχήν και κατά παράδοση ευαίσθητου στις συνταγματικές ελευθερίες) Συμβουλίου της Επικρατείας; Θα τον αποδέχονταν τα κόμματα; Θα τον όρκιζε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, αν υπήρχε έστω και η ελάχιστη υποψία από αυτές που διακίνησαν ξεδιάντροπα, πρώτα ο ΓΑΠ και τώρα το "Βήμα";
Αιδώς Αργείοι. Σεβασμό στις Ένοπλες Δυνάμεις. Το ξαναζεσταμένο φαγητό σας βρωμάει από μακριά...
Υπενθυμίζουμε ότι πρώτο το "Εν Κρυπτώ" είχε αποκαλύψει τότε την πραγματική αιτία της καρατόμησης των τεσσάρων αρχηγών, αναδημοσιεύοντας από το twitter τη μαρτυρία του γνωστού Γάλλου δημοσιογράφου J. Quatremer, ότι κατά τη διάρκεια του δείπνου στις Κάννες το βράδυ της 2ας Νοεμβρίου 2011, ο κ. Παπανδρέου είπε στους Ευρωπαίους ηγέτες ότι η προκήρυξη δημοψηφίσματος ήταν αναγκαία για να αποφευχθεί ο κίνδυνος πραξικοπήματος. Στη συνέχεια με άρθρο στο βραβευμένο blog του "Παρασκήνια των Βρυξελλών (Coulisses de Bruxelles)" ο έγκυρος Γάλλος δημοσιογράφος επιβεβαίωσε το συμβάν, προσθέτοντας ότι οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν πείστηκαν ούτε στιγμή από τους εξωφρενικούς ισχυρισμούς του Γ. Παπανδρέου, που προκάλεσαν "αναστεναγμούς ενόχλησης". Επιπλέον, σε ραδιοφωνική συνέντευξη ο Jean Quatremer είπε ότι «αν ο Γ. Παπανδρέου μιλάει για κίνδυνο πραξικοπήματος στους Ευρωπαίους, πρέπει να δώσει εξηγήσεις και λεπτομέρειες, γιατί ρεζίλεψε την ίδια του τη χώρα» και εκτίμησε πως ένα πραξικόπημα στην Ελλάδα δεν ήταν πιθανό.
Το τίμημα που πλήρωσαν οι Ένοπλες Δυνάμεις για να δοθεί κάποια επίφαση αλήθειας και δραματικότητας στην ψεύτικη δικαιολογία του πρωθυπουργού ήταν βαρύτατο, με την αποστρατεία όλων των αρχηγών, και συνολικά 18 ανώτατων αξιωματικών. Αλλά εκτός από το πλήγμα σε επίπεδο εμπειρίας και συνέχειας της ηγεσίας, οι Ένοπλες Δυνάμεις υπέστησαν και ένα ηθικό πλήγμα, βαρύτατο και άδικο: μετά από 37 χρόνια δημοκρατικού βίου και απόλυτης αφοσίωσης στα καθήκοντά τους, με την προσήλωσή τους στο δημοκρατικό πολίτευμα να είναι δεδομένη και αδιαμφισβήτητη, και χωρίς να υπάρχει ούτε ελάχιστο ψήγμα αλήθειας σε τέτοιες κατηγορίες, οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις είδαν τον πρωθυπουργό της χώρας να διασύρει τη φήμη τους στο εξωτερικό, ως πιθανές υπαίτιες πραξικοπήματος! Και τον αρμόδιο υπουργό Εθνικής Άμυνας όχι μόνο να μην προστατεύει τα στελέχη του, αλλά και να επικυρώνει αυτές τις λογικές εκτελώντας αδιαμαρτύρητα το έργο της καρατόμησης. Είχαμε γράψει τότε ότι "είναι πραγματικά αδιανόητο πώς ο πρωθυπουργός, χωρίς ούτε ψήγμα αποδείξεων, παρουσίασε στους Ευρωπαίους την Ελλάδα σαν τριτοκοσμική χώρα όπου γίνονται ακόμα πραξικοπήματα".
Όλα αυτά όμως αποτελούν προφανώς "ψιλά γράμματα" για το "Βήμα" που, άγνωστο γιατί (μήπως για να συγκρατήσει το απογοητευμένο "πασοκογενές" αναγνωστικό κοινό του; μήπως για να στρέψει την κοινωνία κατά των στελεχών των ΕΔ και των αποστράτων και να δικαιολογήσει τις περικοπές στα μισθολόγια και τις συντάξεις τους;), στρέφεται στο παλιό καλό κόλπο των "αντιχουντικών" αντανακλαστικών. Έτσι μας πληροφορεί ότι ο Γ. Παπανδρέου, επηρεασμένος από τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη (αποδοκιμασία Παπούλια και διακοπή της παρέλασης), συμπέρανε ότι βρισκόταν σε εξέλιξη μια διαδικασία διαμόρφωσης συνθηκών κοινωνικής αναταραχής και πολιτικής αποσταθεροποίησης με στόχο να δημιουργηθεί πρόσφορο έδαφος για ανατροπή της κυβέρνησης και επέμβαση του στρατού. Οι μυστικές υπηρεσίες μάλιστα φέρεται να παρείχαν στον Γιώργο Παπανδρέου διαρκώς ενημέρωση για "ύποπτες κινήσεις" ακροδεξιών στοιχείων. Δεν είναι λίγοι εκείνοι, σύμφωνα με το δημοσίευμα, που ισχυρίζονται ότι η Ελλάδα, έπειτα από συντονισμένες κινήσεις ακραίων στοιχείων πάσης φύσεως, έφτασε κοντά στην "κόκκινη γραμμή" της αποσταθεροποίησης. Οι στρατιωτικοί, σύμφωνα με αυτό το σενάριο, θα αναλάμβαναν τη διακυβέρνηση για να αποκαταστήσουν την τάξη σε μια Ελλάδα στην οποία η Αθήνα και άλλα αστικά κέντρα θα θύμιζαν Δεκέμβριο 2008. Η αναπόφευκτη... "παρενέργεια", κατά το δημοσίευμα, θα ήταν η κατάλυση της Δημοκρατίας, η αναστολή της συμμετοχής στην Ευρωπαϊκή Ένωση και η αποχώρηση από την Ευρωζώνη.
Το "Βήμα" κρατάει βέβαια τα τυπικά δημοσιογραφικά προσχήματα με εκφράσεις του τύπου "σύμφωνα με συνεργάτες του τότε πρωθυπουργού" κλπ., αλλά στην πραγματικότητα υιοθετεί το κατάπτυστο σενάριο, τόσο με τον πρωτοσέλιδο τίτλο, όσο και με το editorial του Σ. Ψυχάρη. Και με εκτενείς αναφορές στον τότε Α/ΓΕΣ στρατηγό Φραγκούλη Φράγκο, τον "φωτογραφίζει" ως εγκέφαλο του υποτιθέμενου πραξικοπήματος, ενώ αφιερώνει ένα απλό μονόστηλο στη μαρτυρία του Quatremer, που δείχνει πώς γεννήθηκε το μπαγιάτικο σενάριο και σε τι χρησίμεψε. Και δεν ντρέπεται να "ξανασερβίρει" το σενάριο αυτό, ενώ στην πραγματικότητα δεν αποκαλύπτει κανένα νέο στοιχείο σε σχέση με το 2011. Εκτός αν είναι νέο στοιχείο η υποτιθέμενη μαρτυρία "πολιτικού της εθνικοπατριωτικής πτέρυγας της Δεξιάς" ότι λίγες ημέρες πριν από τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου είχε δεχτεί βολιδοσκόπηση από απόστρατο αξιωματικό για την πιθανότητα συμμετοχής του σε μεταβατική κυβέρνηση στρατιωτικών. Αυτό είναι προφανώς το αναγκαίο καρύκευμα, για να νοστιμίσει λίγο ένα φαγητό εντελώς μπαγιάτικο (και σάπιο...). Και τίθεται το προφανές ερώτημα: αν πράγματι υπάρχουν τέτοια στοιχεία για σχέδια πραξικοπήματος, γιατί δεν τα καταθέτει ο "μάρτυρας" ή η εφημερίδα στον εισαγγελέα, ώστε να απαγγελθούν κατηγορίες στον εν λόγω απόστρατο αξιωματικό και τους υποτιθέμενους συνεργούς του; Αν τα σενάρια ευσταθούν, αφορούν γεγονότα που συνέβησαν πριν ένα χρόνο το πολύ, οπότε δεν υπάρχει θέμα παραγραφής. Γιατί λοιπόν δε λέει η εφημερίδα ονόματα; Γιατί δεν καταθέτει όλα τα στοιχεία στις εισαγγελικές αρχές; Μήπως επειδή η αλήθεια είναι διαφορετική; Μήπως επειδή δεν υπάρχει κανένα τέτοιο στοιχείο; Μήπως επειδή ο στρατηγός Φράγκος, αντίθετα από αυτά που τον κατηγορούν, έχει δηλώσει ότι "δεν χαρίζω το δημοκρατικό ήθος των αξιωματικών σε κανέναν"; Μήπως επειδή και στην πράξη επέδειξε δημοκρατικό φρόνημα και προσήλωση στην αποστολή των Ενόπλων Δυνάμεων, όταν αρνήθηκε να συναινέσει στη χρήση των ΕΔ σε αποστολές εσωτερικής καταστολής;
Το δημοσίευμα του "Βήματος" διαψεύστηκε από τον πλέον αρμόδιο, τον τότε διοικητή της ΕΥΠ Κ. Μπίκα, ο οποίος με δήλωσή του διευκρίνισε ότι "επί προηγούμενης Διοίκησης, η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών ουδέποτε ενημέρωσε τον τότε Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου για ενδεχόμενο πραξικόπημα. Επίσης η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών ουδέποτε έγινε αποδέκτης από άλλη Αρχή σχετικών Πληροφοριών, ώστε να προβεί στις από το νόμο προβλεπόμενες ενέργειες για την προστασία του Δημοκρατικού Πολιτεύματος". Το δημοσίευμα διαψεύστηκε και από τον Γ. Παπανδρέου - προς τιμήν του, αν και παραμένει το ερώτημα, γιατί το Νοέμβριο του 2011 διακίνησε ο ίδιος τα κατάπτυστα σενάρια πραξικοπήματος. Τέλος πάντων, αν κρίνουμε από το επίπεδο πολιτικής ανάλυσης του περιβάλλοντός του όπως προκύπτει από το δημοσίευμα του "Βήματος", του αναγνωρίζουμε το ακαταλόγιστο...
Σε τελική ανάλυση, ας μην ξεχνάμε ότι λίγους μήνες μετά την καρατόμησή του με τη "λαδιά" του επίδοξου πραξικοπηματία, ο στρατηγός Φραγκούλης Φράγκος τιμήθηκε με τη θέση του υπουργού Εθνικής Άμυνας στην υπηρεσιακή κυβέρνηση Πικραμένου. Θα έβαζαν ποτέ οι πολιτειακοί παράγοντες "το λύκο να φυλάει τα πρόβατα", δηλαδή έναν επίδοξο πραξικοπηματία ως υπουργό Εθνικής Άμυνας; Θα τον επέλεγε ποτέ ο πρωθυπουργός Π. Πικραμένος, πρόεδρος του (κατ' εξοχήν και κατά παράδοση ευαίσθητου στις συνταγματικές ελευθερίες) Συμβουλίου της Επικρατείας; Θα τον αποδέχονταν τα κόμματα; Θα τον όρκιζε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, αν υπήρχε έστω και η ελάχιστη υποψία από αυτές που διακίνησαν ξεδιάντροπα, πρώτα ο ΓΑΠ και τώρα το "Βήμα";
Αιδώς Αργείοι. Σεβασμό στις Ένοπλες Δυνάμεις. Το ξαναζεσταμένο φαγητό σας βρωμάει από μακριά...
24 σχόλια:
ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
«Με την υπ' αριθμόν 1919/2002 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, η οποία κατέστη αμετάκλητη με απόφαση του Αρείου Πάγου, οι α) «Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.», β) Σταύρος Ψυχάρης και γ) Νίκος Χασαπόπουλος υποχρεώθηκαν να καταβάλουν στον πρώην υφυπουργό Εθνικής Αμυνας κ. Ιωάννη Π. Σταθόπουλο χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης του από δημοσιεύματα της εφημερίδας «Το Βήμα» κατά το χρονικό διάστημα από 21.6.1999 ως και 22.7.1999, κατά τα οποία αυτός φερόταν να εμπλέκεται σε δωροδοκία στην οποία προέβη η αμερικανική Litton Industries για την εκ μέρους της ελληνικής αεροπορίας προμήθεια πρωτοτύπου συστήματος ηλεκτρονικής αυτοπροστασίας Aspis στα μαχητικά αεροσκάφη τύπου F-16 το 1993 έναντι 130 εκατ. δολαρίων περίπου»
http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=180792
Φαινεται οτι πραγματι ο Yorgakis Papandreou μαγειρεψε το σεναριο πραξικοπηματος για να βγει απο τη δυσκολη θεση στις Καννες, οπου ετυχε εξευτελιστικης μεταχειρισης απο τους Ευρωπαιους. Εβαλλε και τον Μπεγλιτη να κανει τις αποστρατειες για να το κανει αληθοφανες, πλην ομως οι κουτοφραγκοι δεν τσιμπησαν, και μαλλον εξοργιστηκαν περισσοτερο διοτι καταλαβαν οτι τους δουλευε.
Εγω εχω να πω το εξης: Λυπαμαι που δεν ηταν αληθεια. Οι Ενοπλες Δυναμεις μας απογοητευσαν με το να ΜΗΝ κανουν πραξικοπημα.Υποθεστε οτι γινοταν πραξικοπημα και πετυχαινε. Η Στρατιωτικη Κυβερνηση θα κηρυσσε αμεσως σταση πληρωμων. Το Νοεμβρη του 2011, απο τα 340 δις. ευρω δημοσιου χρεους, τα 73 δις. ευρω ηταν Δανεια του Μνημονιου με εμπραγματες υποθηκες και σε αγγλικο Δικαιο. Τα υπολοιπα 267 δις. ευρω ηταν ακομα παλαια δανεια, υπο ελληνικο δικαιο και ελευθερα υποθηκων. Με ενα απλο νομο η Στρατιωτικη Κυβερνηση θα μετεθετε την πληρωμη του παλαιου χρεους κατα 999 χρονια (ουσιαστικως θα το διεγραφε). Θα διαγραφαμε 267 δις. ευρω, θα εμεναν μονο 73 δις. ευρω. Η μαζικη απελαση των λαθρομεταναστων θα ξεκινουσε με ταχυτατους ρυθμους. Η Χρυσης Αυγη δε θα ειχε ευκαιρια να αναδειχθει, καθοτι την Ελλαδα θα κυβερνουσαν σοβαροι, υγιεις εθνικιστες. Οι σχεσεις με το Ισραηλ θα γινονταν στενοτερες απο ποτε.
Η Στρατιωτικη Κυβερνηση θα υιοθετουσε φιλελευθερη οικονομικη πολιτικη, συμφωνα με τις ορθες συμβουλες του ΔΝΤ, οπως εκανε η Δικτατορια του 1967, και η Οικονομια θα ανεκαμπτε ταχυτατα, μετα απο μια αρχικη αναταραχη. Ειτε με ευρω ειτε με δραχμη. Ο Στρατος θα τουφεκιζε αρκετους κλεφτες πολιτικους, θα φυλακιζε περισσοτερους, δημευοντας τις περιουσιες τους. Θα απολυονταν απο το δημοσιο τα μελη των κομματικων στρατων, θα εκλειναν οι ζημιογονες ΔΕΚΟ. Οι φοροφυγαδες θα φυλακιζονταν. Η Αριστερα θα λουφαζε. Τερμα καταληψεις, αποκλεισμοι δρομων κλπ. Ταξη και Ασφαλεια παντου. Ο Στρατος θα ανεθετε τα υπουργεια σε μυαλομενους τεχνοκρατες, και μονο ο ΥΕΘΑ θα ηταν στρατιωτικος.
Διευκρινηση: Ο Στρατος ΔΕΝ θα εκανε βασανιστηρια αντιφρονουντων, και αλλες τετοιες απαραδεκτες πρακτικες των Απριλιανων του 1967. Οι αριστεροι (και οχι μονο) ταραξιες θα στελνονταν στα κατεργα (αγροτικες φυλακες). Ομως οσοι περιοριζονταν σε προπαγανδα και χαρτοπολεμο θα εμεναν ανενοχλητοι.
Θα αναστελλοταν η συμμετοχη μας στην ΕΕ, μεχρι να γυρισει η Δημοκρατια. Οι Ευρωπαιοι θα αντιδρουσαν: Στα λογια, οπως και το 1967. Θα επεβαλλαν εμπαργκο: Εικονικο, οπως τοτε. Γιατι και τοτε συνεχισαν να εχουν κανονικοτατες εμπορικες σχεσεις με την Ελλαδα ενω δεχθηκαν ευχαριστως τις μεγαλες παραγγελιες των υποβρυχιων 209 (1969) , των αρματων ΑΜΧ-30 ( 1971) και των Mirage F1 (1974). Οι Αμερικανοι δε θα ειχαν κανενα απολυτως προβλημα, ουτε και οι Ρωσοι.
Θα γινοταν διαπαιδαγωγηση του λαου, ωστε να ψηφιζει εφεξης για το συνολικο και οχι το ατομικο συμφερον. Και μετα απο 3 χρονια θα επεστρεφε η Δημοκρατια.
Αντι αυτων ηλθε ο puppet Papademos. Με το PSI το χρεος δεν μειωθηκε ουσιαστικα, ενω υπηχθη ολοκληρο στο αγγλικο δικαιο, και ασφαλιστηκε με εμπραγματη υποθηκη την περιουσια του ελληνικου κρατους, με ταυτοχρονη παραιτηση απο το state immunity. (νομικη ασυλια λογω εθνικης κυριαρχιας). Οι ξενοι επικυριαρχοι με τη βοηθεια των διεφθαρμενων ΜΜΕ κατατρομοκρατησαν τους παππουδες («αν μας κοψουν τα δανεικα, δε θα εχουμε λεφτα για συνταξεις!») Και αυτοι ψηφισαν μαζικα τους μνημονιακους, και τους επανεξελεξαν. Αλλοι ψηφισαν ΣΥΡΙΖΑ ελπιζοντας –οι αφελεις- οτι θα ξαναρχιζε το παρτυ της περιοδου 1981-1989. Ολοι οι κλεφτες πολιτικοι ειναι ελευθεροι πλην Τσοχατζοπουλου, και τρωνε τα κλοπιμαια εις υγειαν των κοροϊδων. Η Εθνικη Κυριαρχια παραδοθηκε στους ξενους, που εγκατεστησαν επιτροπους σε ολα τα υπουργεια. Η Γερμανια κανει οτι θελει, αφου κραταει τους πολιτικους λογω SIEMENS.
Να χαιρομαστε τη Δημοκρατια μας!
Και μετά ο ιππότης θα έπαιρνε τη φυλακισμένη πριγκίπισσα πάνω στο άσπρο του άλογο και θα κάλπαζαν μαζί προς τη χώρα που ο ουρανός είναι πράσινος και τα λιβάδια γαλάζια...
@ Ανώμυνος 30 Σεπτεμβρίου 2012 10:53:00 μ.μ.
"Και μετά ο ιππότης θα έπαιρνε τη φυλακισμένη πριγκίπισσα πάνω στο άσπρο του άλογο και θα κάλπαζαν μαζί προς τη χώρα που ο ουρανός είναι πράσινος και τα λιβάδια γαλάζια..."
ΚΟΡΥΦΑΙΟ!
Γιάννης
Το Βήμα έγινε σκέτη ρόμπα με αυτό το ρεπορτάζ. Εκτός από τον Παναγιωτόπουλο και τον Κωσταράκο το διαψεύσανε ο ΓΑΠ, ο τότε διοικητής ΕΥΠ Μπίκας, ο πρώην διευθυντής γραφείου του Μπεγλίτη υποστράτηγος ε.α. Τόσκας, δηλαδή χοντρικά όλοι οι εμπλεκόμενοι εκτός από τον Μπεγλίτη.
Μήπως αυτό μας δείχνει και ποιος προκάλεσε το ρεπορτάζ;...
Και η κατρακύλα μιας κάποτε σοβαρής εφημερίδας συνεχίζεται..
Το βήμα ΟΥΔΕΠΟΤΕ υπήρξε σοβαρή εφημερίδα! Πάντοτε ήταν "όπου φυσά ο άνεμος" και γιατί να μην τα έχουμε καλά με τους εκάστοτε κυβερνούντες!
Γιάννης
Η απάντηση Τόσκα προς το Βήμα
"Κύριε Καρακούση,
Το σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας σας με τίτλο «το πραξικόπημα που δεν έγινε…», μου προκάλεσε κατάπληξη και οργή σε ό,τι με αφορά κυρίως για όσα γράφει ή δεν γράφει ο συντάκτης σας Π. Παπαδόπουλος.
Ο εν λόγω συντάκτης επικοινώνησε μαζί μου προκειμένου να ενημερωθεί σχετικά με την περίοδο των κρίσεων αξιωματικών τον Νοέμβριο του 2011.
Εξέφρασα την απορία μου λέγοντας ότι διευκρινήσεις θα έπρεπε να δώσει ο κ. Μπεγλίτης σαν ο μόνος αρμόδιος να μιλήσει, γιατί ήταν ο υπουργός Άμυνας στην περίοδο που αναφέρεται το δημοσίευμά σας, ενώ εγώ είχα ήδη παραιτηθεί από τη θέση του διευθυντή του γραφείου του πέντε (5) μήνες πριν την αλλαγή της στρατιωτικής ηγεσίας διαφωνώντας για χειρισμούς σε σειρά θεμάτων που αφορούσαν την λειτουργία του υπουργείου. Εξάλλου οι πολιτικές ηγεσίες πρέπει να αιτιολογούν τις αποφάσεις τους με πραγματικά δεδομένα και με θάρρος.
Σχετικά με το ενδεχόμενο πραξικοπήματος, απάντησα κατηγορηματικά αρνητικά «από το 1974 ουδέποτε υπήρξε κίνδυνος πραξικοπήματος» και επόμενα «πιστεύω σε τέτοια σενάρια ούτε για την περίοδο της αλλαγής της στρατιωτικής ηγεσίας τον Νοέμβριο του 2011» (όπως από τότε είχα γράψει σε δημοσιεύματα), δήλωση που ο εν λόγω συντάκτης σας, συνειδητά δεν ενέταξε στο ρεπορτάζ του.
Ουδέποτε απέφυγα να μιλήσω για οτιδήποτε, ούτε έθεσα κανένα θέμα αφοσίωσης για τον κ. Φράγκο. Άλλο πράγμα οι απόψεις μου για την διοίκηση του κ. Φράγκου ως αρχηγού του ΓΕΣ όσον αφορά θέματα όπως το κλείσιμο ή την συγχώνευση στρατοπέδων. Απέκρυψε ο συντάκτης σας δήλωσή μου ότι «η αντιπαράθεση με τον κ. Φράγκο δεν ήταν ιδεολογικοπολιτικής φύσης αλλά αφορούσε υπηρεσιακά θέματα».
Ουδέποτε μέχρι τώρα υπήρξα μέλος κόμματος. Μάλιστα οι αναφορές για το Πολυτεχνείο είναι ψευδείς ακόμη και η χρονολογία γέννησής μου είναι λάθος. Ο συντάκτης σας δεν ανακαλύπτει μόνο φανταστικά πραξικοπήματα, αλλά και φανταστικά πολιτικά «φλερτ».
Ως στρατιωτικός που πέρασα όλη μου τη ζωή υπηρετώντας την πατρίδα και γνωρίζοντας το πνεύμα που επικρατεί στις Ένοπλες Δυνάμεις, σας διαβεβαιώ ότι τέτοιου είδους δημοσιεύματα προσβάλουν το δημοκρατικό φρόνημα του στρατεύματος. Οι στρατιωτικοί παρότι έχουν χάσει το 40% του μισθού τους, συνεχίζουν να εργάζονται στις ακριτικές περιοχές, στη θάλασσα και τον αέρα, πιστοί στα καθήκοντά τους και αρνούνται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε. Η Δημοκρατία δεν κινδυνεύει από τις Ένοπλες Δυνάμεις αλλά από το Μνημόνιο και από την εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας μας στην Τρόικα, από την εξαθλίωση μεγάλου μέρους του πληθυσμού.
Όσον αφορά τον συντάκτη σας, πραγματικά εκφράζω τη θλίψη μου, γιατί χειρίζεται με ανεπίτρεπτο τρόπο και με παντελή έλλειψη σεβασμού στους κανόνες δεοντολογίας, ζητήματα που φέρνουν στη μνήμη μας τραγικές στιγμές της χώρας μας.
Και κάτι ακόμη για τον συντάκτη σας. Ποιος του είπε ότι κάνω κριτική για τα «εθνικοπατριωτικά ιδεώδη» τα οποία άλλωστε υποστηρίζω, όταν αυτά συνδέονται με τα συμφέροντα της κοινωνίας και δεν υποκρύπτουν άλλες σκοπιμότητες; Ελπίζω στην δημοσίευση της επιστολής μου για την αποκατάσταση της αλήθειας.
Με εκτίμηση
Νίκος Τόσκας
Υποστράτηγος (ε.α.)"
@ 30 Σεπτεμβρίου 2012 10:53:00 μ.μ. EEST
Με δύο λόγια έδωσες την απάντηση που έπρεπε
@ Ανώνυμος 30 Σεπτεμβρίου 2012 11:33:00 μ.μ. EEST
+1
ΥΓ: Τα εύσημα για ένα ακόμη επιτυχημένο άρθρο στον Οδυσσέα, η καυστική και διεισδυτική πένα του οποίου μας είχε λείψει και συγχαρητήρια στον ΕνΚρυπτώ, για την ομάδα που έχει επιλέξει να τον συνδράμει στο εξαιρετικό ιστολόγιο που δημιούργησε
Marines 575
TO BHMA, εγκυρώτατη εφημερίδα!!! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε? Θυμάστε το άρθρο για την επίσκεψη του τούρκου πρωθυπουργού στην Ελλάδα? Πόσο ωραία τα γράφανε τότε για τις συναντήσεις του και τις δηλώσεις του? Μόνο που αυτή η επίσκεψη δεν έγινε ποτέ. Νομίζω την είχε ακυρώσει λόγω ασθένειας ο Ερντογάν!!! Αλλά ο έγκριτος δημοσιογράφος της εφημερίδας δεν πτοήθηκε απο αυτό! Έκατσε και έγραψε ένα άρθρο, που απο την αρχή εως το τέλος ήταν ένα ψέμα!!! Ρε! Μας δουλεύουνε κανονικά και πουλάνε και φύλλα με τα ψέματα!!! Κατευθυνόμενη ειδησεογραφία των συμφερόντων.
marines575
Αγαπητέ @ NF (30 Σεπτεμβρίου 2012 7:50:00 μ.μ. EEST) το σενάριό σου είναι πολύ καλό έχει ξαναπαιχτεί με Ι. Μεταξά παλαιότερα και Γ. Παπαδόπουλο πρόσφατα, το 1967 για άλλους λόγους. Αυτό θα εξυπηρετούσε τους δανειστές μας, για να είναι σίγουροι ότι θα πάρουν τα χρήματά τους και εμάς σαν χώρα, να μπει κάποια τάξη, να υπάρξει ανάπτυξη, να ανασάνει ο Λαός και να γίνει ανανέωση του Πολιτικού μας συστήματος. Εδώ όμως υπάρχει ένα μεγάλο μειονέκτημα, ότι η τωρινή διεθνής συγκυρία δεν επιτρέπει τέτοιες επεμβάσεις και δη στην Ευρώπη. Για να γίνει μια τέτοια εκτροπή πρέπει να έχει την έγκριση και την σχεδίαση της Αμερικής (CIA), διαφορετικά δεν γίνεται, αυτοί είναι οι οικοπεδούχοι. Η Αμερική θα κρίνει, ανάλογα με τα συμφέροντά της, τι θα πρέπει να γίνει. Ίσως αυτή την στιγμή την συμφέρει η Ελλάδα να βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση, στην αντιπαράθεσή της με την Ευρώπη ( Γερμανία ),να θέλει να βάλει την Γερμανία να πληρώνει, στην συνέχεια μπορεί τα δεδομένα να αλλάξουν. Υπάρχει και η καθ΄ όλα Συνταγματική λύση, με την άδεια της Βουλής, Κυβέρνηση για περιορισμένο χρονικό διάστημα, με έκτακτες εξουσίες, με Πρωθυπουργό φυσικά ένα κατάλληλο εξωκοινοβουλευτικό πρόσωπο, πχ τον Στρατηγό Φράγκο Φραγγούλη. Πως σου φαίνεται αυτό το σενάριο ?
Ο αγαπητός κ. Νίκος Τόσκας Υποστράτηγος (ε.α.), μετακόμισε στον ΣΥΡΙΖΑ ? φυσικά μαζί με άλλους καλούς του φίλους ! ! !
Επειδή το να απαντήσω σε ιδεολογικό επίπεδο στον ΝF ή τον Νέστωρα θα ήταν μάταιο και άσκοπο, όπως έχει αποδειχτεί στο παρελθόν, θα απαντήσω μέσω αρχαίων κειμένων, τόσο προσφιλή άλλωστε στους θιασώτες της κάθε πολιτικής εκτροπής στον τόπο μας. Μετάφρασμένα τα κείμενα,για να μπορούν να παρακολουθήσουν απρόσκοπτα το νόημα οι όλοι αναγνώστες.
ΠΛATΩΝΑΣ, Επιστολές 324b–326b [7η επιστολή. Οι τριάκοντα τύραννοι καλούν τον Πλάτωνα να συμμετάσχει στο καθεστώς]
"Μερικοί από αυτούς έτυχε να είναι συγγενείς και γνωστοί μου· με παρακινούσαν, λοιπόν, εξαρχής να συμμετέχω στις ενέργειές τους, με τον ισχυρισμό ότι πρόκειται για πράγματα που μου ταιριάζουν. Κι αυτό που μου συνέβη τότε δεν είναι καθόλου παράξενο για έναν νέο άνθρωπο· πίστεψα, δηλαδή, ότι αυτοί θα διοικήσουν την πόλη οδηγώντας την από έναν άδικο σε έναν δίκαιο τρόπο ζωής και γι' αυτό είχα έντονα στραμμένη την προσοχή μου σ' αυτούς, για να δω τις μελλοντικές ενέργειές τους. Βλέποντας, λοιπόν, ότι οι συγκεκριμένοι άνδρες, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, έκαναν να φαίνεται χρυσάφι η προηγούμενη μορφή πολιτεύματος ―εκτός των άλλων, και τον φίλο μου, τον αρκετά ηλικιωμένο Σωκράτη, για τον οποίο εγώ δεν θα δίσταζα να πω κατηγορηματικά ότι ήταν ο πιο δίκαιος από τους τότε πολίτες, τον έστειλαν μαζί με άλλους να φέρει με τη βία κάποιον πολίτη, για να θανατωθεί· στόχος τους ήταν να τον κάνουν, είτε ήθελε είτε όχι, συνένοχο στις ενέργειές τους· εκείνος όμως αρνούνταν να υπακούσει και προτίμησε να διακινδυνεύσει να υποστεί κάθε συνέπεια, παρά να γίνει συνεργός σε ανίερες πράξεις― επειδή έβλεπα αυτά τα γεγονότα κι άλλα παρόμοια εξίσου σημαντικά, αγανακτούσα και απομακρυνόμουν από τις τότε εγκληματικές ενέργειες."
Και κάτι από Ξενοφώντα. Τι τραβάνε οι τύραννοι. Αφιερωμένο σε όσους πιστεύουν οτι οι λίγοι ή ο ένας μπορούν να επιλέγουν καλύτερα συνεργάτες και υφισταμένους από τους πολλούς. Διάλογος του τυράννου Ιέροντα με τον ποιητή Σημωνίδη.
Ξενοφώντος Ιέρων, 5.1-5.4
Θα σου πω, Σιμωνίδη, και ένα άλλο δυσάρεστο πάθημα τυράννων. Αυτοί ξέρουν πολύ καλά και τους σεμνούς και τους σοφούς και τους δίκαιους πολίτες, αλλά αντί να τους εκτιμούν τους φοβούνται· άλλους ―τους ανδρείους― μήπως και αποτολμήσουν κάτι για χάρη της ελευθερίας τους, άλλους δε, τους σοφούς, μήπως μηχανευτούν κάτι εναντίον τους και τέλος, τους δίκαιους, μήπως επιθυμήσει ο λαός να τον κυβερνήσουν αυτοί. Όταν όλους αυτούς τους απομακρύνουν από φόβο, ποιοι άλλοι απομένουν για να τους χρησιμοποιήσουν, παρά οι άδικοι, οι ανήθικοι και οι δουλοπρεπείς; Οι άδικοι προσελκύουν την εμπιστοσύνη των τυράννων γιατί δεν φοβούνται ότι αν καμμιά φορά ελευθερωθούν οι πολιτείες θα ανατεθεί η εξουσία στους αδίκους αυτούς. Τους ανήθικους τους εμπιστεύονται γιατί δεν ενδιαφέρονται παρά για την παρούσα εξουσία, ενώ τους δουλοπρεπείς τους θέλουν γιατί ούτε για τον εαυτό τους δεν διεκδικούν την ελευθερία. Πιστεύω, λοιπόν, πως και τούτο το πάθημα είναι δυσάρεστο, δηλαδή αυτούς που τους θεωρείς ως χρηστούς άνδρες να μη μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις κι αυτούς που δεν εκτιμάς ν' αναγκάζεσαι να τους χρησιμοποιείς.Ακόμα πρέπει ο τύραννος ν' αγαπά την πόλη του, γιατί χωρίς την πολιτεία δεν μπορεί ούτε να υπάρξει, ούτε να ευδαιμονεί. Η τυραννίδα, όμως, αναγκάζει τους τυράννους να κακομεταχειρίζονται και τις ίδιες τους τις πατρίδες και να τις μειώνουν με τα διάφορα μέτρα τους. Δεν χαίρονται καθόλου να κάνουν τους πολίτες δυνατούς και μαχητικούς, αλλά ευχαριστούνται περισσότερο να καθιστούν τους ξένους πιο ισχυρούς από τους πολίτες και αυτούς τους χρησιμοποιούν ως φρουρούς τους. Αλλά και στην περίπτωση καλής εσοδείας που θα δημιουργηθεί αφθονία αγαθών, ούτε τότε χαίρεται ο τύραννος, γιατί έχει την ιδέα πως αν οι πολίτες του είναι φτωχότεροι, θα συμπεριφέρονται πιο υποτακτικά στην εξουσία του.
@ΦΜΚ 1 Οκτωβρίου 2012 1:53:00 μ.μ.
Εν κατακλείδι, στα ως άνω εκτεθέντα ο λαός μας λέει: "δώσε μου φτωχέ μη γίνω σαν και σένα!"
οι φουκαράδες εθνοπατέρες μας παραπονέθηκαν προχθές ότι διάφορα δημοσιεύματα τους διαβάλλουν! και ως άμωμες και άσπιλες παρθένες ΔΕΝ δύνανται να αντικρούσουν τους κατηγόρους των διότι ΟΛΟΙ ακούν τους συκοφάντες! και όχι τους θιγόμενους!
Να κάνουμε κι ένα έρανο "υπερ αναξιοπαθούντων βολευτών!!"
Άντε γιατί παράγινε το κακό τους!
Γιάννης
@ 30 Σεπτεμβρίου 2012 11:41:00 μ.μ. EEST
Τι "σοβαρή" εφημερίδα είναι αυτή, που αναγκάστηκε μετά τον πόλεμο να αλλάξει όνομα, διότι απαγορεύτηκε η κυκλοφορία της ("Ελεύθερο Βήμα" την έλεγαν), λόγω συνεργασίας με τον κατακτητή;
Από πού βγαίνει η "σοβαρότητά" της; Από το ότι ήταν δεκανίκι του αλήστου μνήμης Παπανδρέου;
Εκτός κι αν εννοείς ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΗΣ, οπότε το πράγμα αλλάζει.
@ 1 Οκτωβρίου 2012 1:53:00 μ.μ. EEST
Ωραία και σοφά τα αρχαία κείμενα, αλλά για μένα τίποτε δεν είναι θέσφατο. Βλέπω τα σημερινά δεδομένα και κρίνω αναλόγως. Συμμερίζομαι την γνώμη των δύο άλλων και νομίζω ότι από την αρχή έπρεπε να είχε αναλάβει κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας από μη κομματικά πρόσωπα, με ενισχυμένες εξουσίες, να προσπαθήσει σοβαρά να βγάλει την χώρα από την κρίση. Αντ' αυτού, συρθήκαμε από την μία κυβέρνηση στην άλλη, πληρώσαμε δύο εκλογικές αναμετρήσεις, για να γίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός και πού βρισκόμαστε τώρα;
Καλά τα αρχαία κείμενα, αλλά δεν φτάνουν για να σταματήσει η κατρακύλα, η πείνα, ο ευτελισμός, οι αυτοκτονίες και τελικά η πτώχευση.
Ολη η αλήθεια για το δήθεν Πραξικόπημα του Στρατού
Αγαπητέ @ ΦΜΚΜ,
σε ευχαριστώ πολύ διότι με πήγες πίσω πολλά χρόνια όταν έδινα Προφορικά Πτυχιακά στην Νομική Αθηνών (Τμήμα Δημοσίου Δικαίου και Πολιτικών Επιστημών ) και μου ετέθη ερώτηση από τον τότε Καθηγητή και αφορούσε την Πολιτεία του κορυφαίου φιλοσόφου Πλάτωνος, στον οποίον αναφέρθηκες. Ο Πλάτων αφιερώνει μεγάλο τμήμα της Πολιτείας του στις συζητήσεις σχετικά με την Ιδεώδη Πολιτεία. Στο θέμα του τύπου διακυβέρνησης η συζήτηση καταλήγει σε τέσσερα είδη πολιτευμάτων, τα οποία δεν μπορούν να επιβιώσουν: η τιμοκρατία, η ολιγαρχία (πλουτοκρατία), η δημοκρατία και η τυραννία (δεσποτισμός). Ο τρόπος διακυβέρνησης που προτείνει ο Πλάτων δεν είναι πάντως η Δημοκρατία. Ο Πλάτωνας μετέβη στην Αυλή του τυράννου των Συρακουσών Διονυσίου του Β΄, τρεις φορές, με την ελπίδα πως θα εφάρμοζε τα πολιτικά του ιδεώδη, χωρίς βέβαια να επιτύχει. Ο φιλόσοφος Καρλ Πόπερ, εξέφραζε στο έργο του ότι η Πολιτεία του Πλάτωνα άσκησε μεγάλη επιρροή στα σύγχρονα ολοκληρωτικά καθεστώτα( Στάλιν, Χίτλερ), για μένα λίγο υπερβολικό. Γνωστή έχει παραμείνει η φράση του: "όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί". Όσον αφορά τον Ξενοφώντα, αγαπούσε τον τρόπο ζωής των Σπαρτιατών και συνδέθηκε φιλικά με τον βασιλιά της Σπάρτης Αγησίλαο, στο πλευρό του οποίου πολέμησε το 394 π.Χ. στην μάχη της Κορωνείας εναντίον του αντισπαρτιατικού συνασπισμού, μέλος του οποίου ήταν και η ίδια η πατρίδα του, η Αθήνα. Όπως ήταν φυσικό, για την πράξη του αυτή τιμωρήθηκε με εξορία από την Αθήνα.
Αυτά εν ολίγοις σε φιλοσοφικό επίπεδο, δεν είναι απλή η συζήτηση. Δεν πρέπει λοιπόν να χρησιμοποιούμε αποσπάσματα τμηματικά και όπως μας βολεύουν. Θα ήθελα να πω επίσης ότι εγώ περιέγραψα απλά την τρέχουσα πολιτική κατάσταση και έκανα μια εκτίμηση, δεν αναφέρθηκα καθόλου σε προσωπικές μου απόψεις για το πως θα πρέπει να κυβερνηθεί σήμερα η Ελλάδα. Απέρριψα κάθε μορφή άμεσης επέμβασης των Ελληνικών ΕΔ και αυτό το κάνω συνεχώς, διότι αυτή την στιγμή, λόγω του Διεθνούς περιβάλλοντος το θεωρώ καταστροφικό για πολλούς και διάφορους λόγους, που προκύπτει από την εμπειρία μου από διπλωματικοστρατιωτικές θέσεις όπου υπηρέτησα.
Αν οι αριστεροι δεν ειχαν παχυλη αγνοια της ελληνικης ιστοριας, θα γνωριζαν τα εξης:
1)Ο Ξενοφων υπηρετησε τους Τριακοντα, και θαυμαζε τοσο πολύ τη Σπαρτη, ώστε πολεμησε στο πλευρο των Σπαρτιατων, και εναντιον της ιδιας του της πολης στη μαχη της Κορωνειας, το 394 πΧ! Αυτος ηταν ο λογος που οι Αθηναιοι τον καταδικασαν σε ισοβια εξορια. Εγραψε τη «Λακεδαιμονιων Πολιτεια», υμνο στο στρατοκρατικο ολιγαρχικο πολιτευμα της Σπαρτης.
2)Ο Πλατων ηταν εναντιον του δημοκρατικου πολιτευματος της Αθηνας. Ελεγε ότι η Πολιτεια πρεπει να κυβερναται από μια ομαδα ειδικων, με επικεφαλης έναν φιλοσοφο, και όχι από πολιτικαντηδες δημαγωγους, που ειχαν εκλεγει παραπλανωντας τον ανιδεο οχλο, και που ηταν εντελως ασχετοι με τα προβληματα που επρεπε να αντιμετωπισουν ως κυβερνητες. Παρομοιαζε τους πολιτικους στη Δημοκρατια με τους ναυτες σε ένα καραβι που τσακωνονται για την πορεια του πλοιου, ενώ ολοι τους είναι ασχετοι από ναυτιλια.
Αληθεια τι τον θελετε τον Πλατωνα οι Αριστεροι; Εχετε τους δικους σας «φιλοσοφους»: Τραβατε στις Κ.Ο.ΒΑ. σας να μελετησετε Μαρξ, Μπακουνιν, Πουλαντζα, και ιδιως τους αρχει(δ)ομαρξιστες,που τοσο αγαπαει η Ανανεωτικη Αριστερα.
@Νεστωρ
Η Δικτατορια θα πρεπει να γινει ακριβως για να ΜΗΝ πληρωθουν οι Δανειστες μας.
Οι Ελληνες βουλευτες είναι διεφθαρμενοι μεχρι μυελου οστεων, και δεν θα εδιναν ποτε ψηφο εμπιστοσυνης σε μια Κυβερνηση εντιμων τεχνοκρατων, για πολλλους λογους. Σε ότι αφορα τις θεωριες περι CIA, μαλλον πολλες ταινιες του James Bond βλεπεις.Δεν ζηταει ο αμερικανικος παραγων την αφοσιωση των πολιτικων μας. Οι πολιτικοι την προσφερουν από μονοι τους!
Ας αρχίσουμε από τα βασικά. Πρώτον είμαι φιλόλογος, διδάσκω Πλάτωνα και Ξενοφώντα πάνω από είκοσι χρόνια και σε λίγη ώρα θα πάω να διδάξω Πρωταγόρα - από Νοέμβρη Πολιτεία. Οπότε στον Πλάτωνα παίζω εντός έδρας, αφού μάλιστα στο πανεπιστήμιο παρακολούθησε δυο εξάμηνα την "Πολιτεία" (ή 'Λόγος περί δικαιοσύνης")
Ο NF με εκπλήσσει με την παπαδοπουλική προέλευσης και υφής εμφυλιοπολεμική ρητορική του. Δικαίωμά του να υποβιβάζεται σε επίπεδο...Καραϊσκάκη της ΧΑ αλλά κρίμα. Έχω υποχρέωση ωστόσο να διευκρινήσω ότι: 1. Ο Ξενοφώντας ήταν οπως οι περισσότεροι αριστοκράτες φιλολάκων αλλά όχι προδότης. Θαύμαζε τον Αγησίλαο και την ιδέα της πανελλήνιας ένωσης και όταν η πατρίδα του εξυπηρέτησε περσικά συμφέροντα και έπαιξε το παιγνίδι των Περσών (μάχη Κορώνειας) έπραξε κατά συνείδηση. Προς τιμή του. Άλλωστε ο μεγάλος του γιος Γρύλος (το όνομα του πατέρα του Ξενοφώντα) σκοτώθηκε στη μάχη της Μαντίνειας. Και δεν ήταν ισόβια η εξορία του, επέστρεψε στην Αθήνα όπου και εκεί - μάλλον - πέθανε. Άσε που ίσως τον εξόρισαν λόγω της φιλίας του με τον Κύρο (αυτόν που σκοτώθηκε στα Κούναξα, στη μάχη που συμμετείχαν οι Μύριοι. Τέλος το πολίτευμα της Σπάρτης ήταν ολιγαρχία. Κυβερνούσαν οι εκλεγμένοι πέντε έφοροι. Η διαφθορά τους θεωρήθηκε από τον Αριστοτέλη η καταστροφή της πόλης.
2. Ο Ξενοφώντας, όπως όλοι οι αριστοκρατικοί - όχι οι ολιγαρχικοί, οι αριστοκρατικοί, συχνότατα δεν είναι το ίδιο) μισούσαν σφόδρα την τυραννία. Η δημοκρατία τους ήταν οχληρή αλλά με χρηματισμό και ισχυρές πελατειακές σχέσεις μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά τους. Όλοι οι μεγάλοι ηγέτες της Αθήνας πλήν του Εφιάλτη και του Θεμιστοκλή είχαν αριστοκρατική καταγωγή. Οι Αλκμεωνίδες είχαν τη μερίδα του λέοντος. Δημοκρατικοί και ολιγαρχικοί εκπροσωπούνταν από σχεδόν πάντα από αριστοκράτες στην καταγωγή. Η τυραννία πάλι στρέφονταν ενάντια στο μπλοκ των αριστοκρατών και είχε ευρεία λαίκή βέση (μια πολύ χοντρική αναλογία είναι ο περονισμός στην Αργεντινή)και όπου επικρατούσε κυνηγούσε τους αριστοκράτες. Γι'αυτό και απέκτησε το όνομα που έχει σήμερα, άδικο κάπως για το ιστορικά πολύ ενδιαφέρον αυτό πολίτευμα. Ας σημειώσω οτι η τυραννία-πραξικόπημα των σικελικών πόλεων είναι τελείως διαφορετική και συνήθως πιο άγρια και αιματηρή - γι αυτό και ο Ξενοφώντας επιλέγει τον Ιέρωνα, Συρακούσιο τύραννο (πετυχημένο ωστόσο).
@Νέστορα. Μεγάλο το θέμα που θίγεις. Θα απαντήσω - βιάζομαι γιατί έχω σε λίγο όπως είπα, μάθημα - αλλά χωρίς να έχεις άδικο για τον Πλάτωνα, δεν έχεις και απόλυτο δίκιο. Χαίρομαι που ανέφερες τον Πόπερ - έχω ακόμη στα αγγλικά τους δυο τόμους του The Open Society and Its Enemies. Θυμάμαι οτι ήταν βαρετό και περισσότερο φιλοσοφικό παρά κοινωνιολογία ή πολιτική - αλλά πραγματεύεται ουσιαστικά πολιτικά ζητήματα. Θα επιστρέψω, ελπίζω
Ο Πλάτωνας λοιπόν κατασκευάζει, στην πορεία μιας συζήτησης για τον ορισμό της δικαιοσύνης, μια πολιτεία που δεν θα έχει - όπως πιστεύει - τις παθογένειες των υπαρχόντων πολιτικών συστημάτων. Η εικόνα του καραβιού σε τρικυμία σχετίζεται με το κάθε παθογενές πολίτευμα και όχι μόνο τη δημοκρατία – έρμαιο δημαγωγών. Θεωρεί οτι ουσιαστικά οι πολίτες θα πρέπει να διαιρούνται σε τρεις τάξεις, χειρώνακτες, φύλακες, νομοθέτες. Η τρίτη τάξη θα προέρχεται από τους καλύτερους της δεύτερης αλλά, αν και θα ασκεί διοίκηση, δεν θα έχει προνόμια ή πλούτη. Επιπλέον όλες οι τάξεις θα έχουν επαρκή εκπαίδευση και όσοι έχουν ανώτερη θέση και εκπαίδευση θα είναι υποχρεωμένοι να την χρησιμοποιούν προς το κοινό όφελος και όχι ως αυτοσκοπό ή υστερόβουλα. Τα παιδιά, ανεξάρτητα από καταγωγή γονιών θα κατατάσσονται σε μια από τις τρεις τάξεις ανάλογα με τις ικανότητές τους, εξασφαλίζοντας έτσι μια κοινωνική - ταξική κινητικότητα που δεν επιτρέπει - όπως πιστεύει - το νεποτισμό και την οικογενειοκρατία.
Βέβαια το πολίτευμα του Πλάτωνα δεν είναι δημοκρατία. Άλλωστε, εσκεμμένα επέλεξα τα δύο παραπάνω αρχαία κείμενα, γνωρίζοντας το πολιτικό ποιον των συγγραφέων. Αλλιώς θα παρέθετα τον Επιτάφιο του Περικλή (που και πάλι όμως τον καταγράφει ο μετριοπαθής ολιγαρχικός Θουκυδίδης). Ο Πλάτωνας όμως έχει πολύ δίκιο στην κριτική του για μια δημοκρατία που κολακεύει τους αμαθείς και δίνει αξιώματα σε ανίκανους. Σωστά επίσης θεωρεί ότι η εκπαίδευση είναι το κλειδί για την κοινωνική ανόρθωση και, λογικά, εφόσον μόνο οι αριστοκράτες μπορούσαν να λάβουν ανώτερη εκπαίδευση, υποστήριζε την τάξη του αλλά με μια ουσιαστική διαφορά: όχι την αριστοκρατία της καταγωγής αλλά του μαχόμενου διανοούμενου. Αυτήν προκρίνει και μια τέτοια τάξη επιδιώκει να δημιουργήσει.
Κατά βάθος o Πλάτωνας προτάσεις κάνει, παρά έχει στο νου του ένα μοντέλο έτοιμο και λειτουργικό. Αν το δούμε έτσι έχει κάποιες θέσεις που σηκώνουν αρκετή συζήτηση. Ένα πολίτευμα όπου οι νόμοι θα εφαρμόζονται αυστηρά, που οι πολίτες θα έχουν ίση αντιμετώπιση και οι καλύτεροι θα αναλαμβάνουν, μέσω αυστηρότατων κριτηρίων θέσεις ευθύνης με πενιχρό πάντα μισθό και αντιστάθμισμα την τιμή που τους γίνεται να αναλάβουν υψηλές ευθύνες– αντίθετα οι χειρώνακτες θα επιτρέπεται ως ένα βαθμό να πλουτίζουν – δεν είναι πραγματικά δημοκρατία (αν ως δημοκρατία εννοείται η εξίσωση προς τα κάτω όλων). Είναι πάντως σαφώς πολύ δημοκρατικότερο από το ανάπηρο πολίτευμα της σύγχρονης δήθεν αντιπροσωπευτικής res publica όπου η Σύγκλητος (Senatus) των αριστοκρατών - πλουσίων κυβερνά με όργανο τις λεγεώνες και τους μπράβους - πελάτες (clientes) του κάθε αριστοκράτη (δημοσιογράφοι, δικαστικοί, αστυνομία, παρατρεχάμενοι στο δημόσιο) ρίχνοντας ψήγματα εξουσιών στους επίσης διεφθαρμένους και όργανά της δημάρχους - βουλευτές (tribune plebi) και το λαό (plebs) που νοιάζεται μόνο για άρτο και θεάματα (panem et circenses). Ούτε καν την ατελή δημοκρατία των αρχαίων δεν έχουμε, είμαστε πιο κοντά στους Ρωμαίους και μάλιστα προς το τέλος της res publica. Η Πολιτεία του Πλάτωνα παραμένει πάντοτε ανοιχτό πεδίο συζήτησης και χρησιμότατο εργαλείο να δει κανείς που στραβώνει η δημοκρατία και να επιχειρεί διορθώσεις. Αυτό δεν κατάλαβε ο Πόπερ – που γενικά έχει αρκετά καλουπαρισμένες θέσεις και μια μάλλον δύσκαμπτη σκέψη.
Μας κανουν μαθηματα Δημοκρατιας οι Αριστεροι. Επειδη η ανοχη στην υποκριδια εχει και ορια:
Ειναι γνωστο οτι το ΚΚΕ εσωτερικου, πολιτικος προγονος του ΣΥΡΙΖΑ, εχρηματοδοτειτο απο τον Τσαουσεσκου, αλλα και απο τον Κιμ Ιλ Σουγκ, δικτατορα της Βορειας Κορεας! Για να ξεπληρωσει τη χαρη στους Βορειοκορεατες, ειχε εκδωσει τα «απαντα» του Κιμ Ιλ Σουνγκ !
Στο παρακατω link θα δειτε φωτογραφια του γραμματεα του ΚΚΕ εσωτερικου Μπαμπη Δρακοπουλου, σε συναντηση του με τον Νικολάι Τσαουσεσκου, οπου χαμογελα πανευτυχης! Τακτικοτατος συνομιλητης του Ρουμανου δικτατορα η Ανανεωτικη Αριστερα!
http://istorikesphotografies.blogspot.gr/2010/12/blog-post_4705.html
Επισης παραθετω αποσπασμα απο αρθρο του αριστερου δημοσιογραφου Σηφη Πολυμιλη με τιτλο «Αριστερα και Δικτατορες»
«Θυμάμαι στη δεκαετία του 70 - η μήπως του 80; -διαβάζαμε στην Αυγή περισπούδαστα άρθρα για την περίφημη θεωρία τζου-τζε του μεγάλου Κορεάτη ηγέτη Κιμ Ιλ- Σούνγκ... Ηταν η εποχή της μεγάλης σύγκρουσης ΚΚΕ και ΚΚεσωτ. και ένα από τα ελάχιστα κομουνιστικά κόμματα που υποστήριζαν το «εσωτερικό» ήταν αυτό της Β. Κορέας.....».
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=435799
Ερωτω τους αριστερους:
1)Για ποιο λογο ο Γ.Παπαδοπουλος ηταν «κακός», ενω ο Τσαουσεσκου «καλος»; Ποια τα κριτηρια της Ανανεωτικης Αριστερας σε οτι αφορα την επιλογη των δικτατορων για να τους χαρακτηριζει καλους ή κακους;
2) Τι τη θελετε τη μελετη του Πλατωνα οι Αριστεροι; Εχετε τους δικους σας «φιλοσοφους»! Τραβατε στις οργανωσεις σας να μελετησετε τα «απαντα» του Κιμ Ιλ Σουγκ. Τι δηλαδη, τζάμπα τα εκδώσατε;
Τελειωνω με τα λογια του Μεγαλου Αρχηγου!
τί δὲ βλέπεις τὸ κάρφος τὸ ἐν τῷ ὀφθαλμῷ τοῦ ἀδελφοῦ σου,(υποστηριξη πραξικοπηματος) τὴν δὲ ἐν τῷ σῷ ὀφθαλμῷ δοκὸν οὐ κατανοεῖς;(χρηματοδοτηση απο κουμμουνιστες δικτατορες) ἢ πῶς ἐρεῖς τῷ ἀδελφῷ σου, ἄφες ἐκβάλω τὸ κάρφος ἀπὸ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ ἰδοὺ ἡ δοκὸς ἐν τῷ ὀφθαλμῷ σου; ὑποκριτά, ἔκβαλε πρῶτον τὴν δοκὸν ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ τότε διαβλέψεις ἐκβαλεῖν τὸ κάρφος ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ τοῦ ἀδελφοῦ σου.
Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ (μην παραδωσετε την Ελλαδα στους ΣΥΡΙΖΑιους) μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων,(μην αναθετετε την παιδεια της νεολαιας σε αριστερους δασκαλους) μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν καὶ στραφέντες ρήξωσιν ὑμᾶς.
ΥΓ: Οι υγιεις εθνικιστες δεν εχουμε καμμια σχεση με τη Χρυση Αυγη.
Υπαρχει μια μειοψηφια Πατριωτων Αριστερων.
Ειναι αυτοι που εξεφρασαν τον αποτροπιασμο τους οταν ο Πετρακης Ευθυμιου παρεδωσε την Ελληνικη Σημαια σε Τουρκαλβανο Σημαιοφορο μαθητη το 2000.
Ειναι οι Ενωτικοι του ΑΚΕΛ: Οταν η ανθενωτικη ηγεσια του κομματος τους ελεγε το 1964 οτι αν γινει η Ενωση της Κυπρου με την Ελλαδα θα πανε φυλακη, αυτοι απαντουσαν «Να καμουμε την Ενωσιν και ας παμε εμεις φυλακην!»
Οι Πατριωτες Αριστεροι απεχθανονται τους αλλοφυλους εισβολεις που κατακλυζουν την Ελλαδα, και γενικως εχουν πατριωτικες θεσεις. Συνηθως κρυβονται, για ευνοητους λογους.
Ειναι προφανες οτι τα ππροηγουμενα σχολια μου ΔΕΝ αφορουν αυτους.
Όντως και εγώ θυμάμαι οτι το χρήμα έρρεε άφθονο στο αείμνηστο ΚΚΕ εσωτερικού. Δεν ξέρω από που προέρχονταν αλλά ήταν πολλά και πάντοτε σε δολάρια. Σε αντίθεση με το ΚΚΕ που τους πλήρωναν σε ρούβλια και ένιωθαν ριγμένοι. Οι πιο ριγμένοι από όλους όμως ήταν οι ακροδεξιοί, το μακρύ χέρι της ΝΔ. Δεν τους εκτιμούσαν (γιατί ήταν σαν τον χωριάτη συγγενή ενός νεόπλουτου) και ους ανέθεταν βρωμοδουλειές. Τους χρηματοδοτούσαν σπάνια και που, κυρίως όταν ήταν να εκτελέσουν "επιχειρήσεις" (να δείρουν καμιά φοιτήτρια, για τόσο ήταν). Βέβαια αργότερα μάθαμε οτι κάποιοι ήταν μπλεγμένοι με την Κόκκινη Προβιά και είχαν κονομήσει καλά (εκτός από ασυρμάτους και πιστόλια υπήρχαν και λίρες στη χρηματοδότηση της CIA - ψάξτε λίγο το θέμα και θα βγουν ενδιαφέροντα στοιχεία.
Μια και το ανέφερα, ποτέ δεν έγινε έλεγχο για το ποιοι στρατιωτικοί ήταν μπλεγμένη στην ιστορία. Βλέπετε, λογικά θα έπρεπε μετά να απαγγελθούν κατηγορίες...βαρύτατες κατηγορίες. Στα τέλη του 90 το θέμα ήταν ανοιχτό αλλά ο Βαρβιτσιώτης το έθαψε κατόπιν υπερατλαντικών εντολών. Έτσι, όλος ο πυρήνας οπαδών και συνεργατών του Ιωαννίδη που δεν είχε εκτεθεί άμεσα, μετακόμισε για ξεκάρφωμα σε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ συνεχίζοντας ωστόσο της μπίσνες με αμερικάνικη πρεσβεία. Μπίσνες κυριολεκτικά γιατί δεν δουλεύουν τζάμπα. Τζάμπα γράφει ο NF και άλλα κορόϊδα που τους ταΐζουν μπαγιάτικο τεταρταυγουστιανό εθνικισμό. Παλεύουν να φτιάξουν εθνικοσιαλισμό ελληνικού τύπου χωρίς τη γερμανική κηδεμονία (και κυρίως χωρίς την επαίσχυντη κληρονομιά του). Το πακέτο όμως είναι ολόκληρο. Ή το αποδέχεσαι ή το αφήνεις. Εάν το αποδέχεσαι, εγέρθητι
Τέλος να αποκαλύψω στους αγαπητούς αναγνώστες του εν κρυπτώ οτι εγώ αν και ασήμαντο στέλεχος του ΚΚΕ εσωτερικού (τότε), κολύμπησα στο χρήμα. Έφτιαξα μεζονέτα και έχω δυο Μερσεντές, χώρια τι έβγαλα σε τράπεζες της Ουρουγουάης. Μέχρι και στη Β.Κορέα με κάλεσαν να εγκατασταθώ αλλά εκεί τρώνε σκυλιά και μου πέφτει βαρύ το έδεσμα. Μετά με το ΚΚΕ χάλασε η δουλειά λόγω της διάλυσης του κεντρικού μαγαζιού αλλά και πάλι η νέα διοίκηση Πούτιν φαίνεται διατεθειμένη να πληρώσει. Οπότε σκέφτομαι σοβαρά να αρχίσω να γράφω στο Πραβδανετ που έχει παρει την εν Ελλάδι αντιπροσωπεία. Εκεί βέβαια θα χρειαστώ και τη βοήθεια του NF γιατί οι γνώσεις μου πάνω στους ΕΛ και τις προφητείες του Αγαθάγγελου καθώς και τα μυστήρια του βυθού της Αρκτικής ή της σελήνης είναι ανεπαρκείς. Επίσης και όλα τα αντικομμουνιστικά και χωροφυλακίστικα θα τα αφήνω στον NF που τα ξέρει καλά. Εγώ αναλαμβάνω τον έπαινο του αφεντικού και τη διαφήμιση της ρώσσικης πολεμικής βιομηχανίας (παλιά μου τέχνη). Ποντάρω στον Πούτιν, πιστεύω οτι σε λίγα χρόνια που θα καταπιεί και την Ουκρανία θα μου παραχωρήσει καμιά βίλα (ντάτσα) κοντά στο Κίεβο να την περνάω σαν τον Μπερλουσκόνι και τα παρτυ του. Δεν είναι καλό το σχέδιό μου;
Οι διαχειριστές φύγανε διακοπές, ή θα βάλουν κάποια τάξη στην αυλή του Γυμνασίου;
Δημοσίευση σχολίου