Πολιτικός παραλογισμός και σχιζοφρένεια, εν όψει της επίσκεψης Νταβούτογλου στην Αθήνα
Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012
Του Σάββα Καλεντερίδη
Ο υπουργός εξωτερικών της Τουρκίας, Αχμέτ Νταβούτογλου, που αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες για επίσημη επίσκεψη στην Αθήνα, με σκοπό τον καθορισμό των θεμάτων που θα συζητηθούν στην επόμενη συνάντηση του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας – Τουρκίας που θα γίνει στην Άγκυρα και την Κωνσταντινούπολη, σε συνέντευξη που παρεχώρησε στη δημοσιογράφο Τζανσού Τσαμιμπέλ (Cansu ÇAMLIBEL) και δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Χουρριέτ (17 Σεπτεμβρίου 2012), είπε πράγματα που θα πρέπει να έχουν υπ’ όψιν τους οι αναγνώστες της Δημοκρατίας, οι Έλληνες πολίτες και κυρίως ο κ. Αβραμόπουλος, που θα φιλοξενήσει τον Νεοοθωμανό αξιωματούχο οσονούπω.
Ιδιαιτέρως ο κ. Αβραμόπουλος, εκτός αυτών που θα αναφέρουμε παρακάτω, θα πρέπει να έχει υπ’ όψιν του ότι ο κ. Νταβούτογλου ζει τις δυσκολότερες ημέρες από τότε που ανέλαβε τα ηνία της τουρκικής εξωτερικής, και θα χρησιμοποιήσει ως σωσίβιο ή σανίδα σωτηρίας την επίσημη επίσκεψή του στην Αθήνα και το Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας – Τουρκίας, που θα γίνει κι αυτό στη σκιά της συνεχιζόμενης κατοχής της Κύπρου, της συνεχιζόμενης αποσταθεροποιητικής πολιτικής της Άγκυρας στη Θράκη και της απειλής πολέμου, μια κατάσταση που αποτελεί τον ορισμό της πολιτικής αλλοπροσαλλοσύνης και σχιζοφρένειας. Και θα το χρησιμοποιήσει -ήδη έχει αρχίσει να το κάνει- ως σωσίβιο, για να αποδείξει στους επικριτές του ότι η πολιτική των μηδενικών προβλημάτων, που έχει καταρρεύσει σε όλα τα μέτωπα, λειτουργεί επιτυχώς τουλάχιστον στην περίπτωση της Ελλάδος!
Όμως, όπως είναι και επιστημονικώς επιβεβαιωμένο, εκτός από την αγάπη, δεν γνωρίζουν σύνορα ο παραλογισμός και η σχιζοφρένεια και σε πολιτικό επίπεδο. Στη συνέντευξή του, η οποία έχει μεγάλο ενδιαφέρον να μεταφραστεί ολόκληρη και να διαβαστεί από τους Έλληνες λέξη προς λέξη, ο Νταβούτογλου, αφού αναγνωρίζει εντελώς αυθαίρετα στην Τουρκία κεντρικό και πρωταγωνιστικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, της Βόρειας Αφρικής, της Μέσης Ανατολής και του Καυκάσου, και αφού προσδίδει μια φυλετική, ιστορική και πολιτιστική ανωτερότητα στο τουρκικό έθνος, αναφερόμενος στα κράτη που αποσπάστηκαν από την Οθωμανική Αυτοκρατορία μετά από εθνικο-απελευθερωτικούς πολέμους, λέει επί λέξει ότι «οι πόλεμοι αυτοί διέλυσαν του οργανικούς δεσμούς που είχαν αποκτήσει οι λαοί αυτοί με την Οθωμανική Αυτοκρατορία κατά τα διάρκεια της Ιστορίας και δημιούργησαν προσωρινές και τεχνητές ταυτότητες και αντιπαλότητες. Τώρα ήλθε η ώρα να δώσουμε όλοι μας λογαριασμό γι’ αυτήν τη διασπαστική νοοτροπία-πολιτισμό... Οι Τούρκοι, οι Άραβες, οι Ρωμιοί, οι Αλβανοί και πόσες άλλες εθνικές και θρησκευτικές ομάδες, που μέχρι μόλις πριν από δυο αιώνες ζούσαν όλοι μαζί στις πόλεις και τις γειτονίες μας, σήμερα έχουν αποκοπεί από την οργανική τους δομή. Δεν θα επιτρέψουμε άλλες αποχωρήσεις (σ.τ.μ. εννοεί τους Κούρδους)».
Να επισημάνουμε εδώ ότι ο Νεοοθωμανός αξιωματούχος, αναφερόμενος σ’ εμάς, τους κατοίκους της Ελλάδος, που αποκτήσαμε την ελευθερία μας από τον σκληρότατο οθωμανικό ζυγό, δεν μιλάει για Έλληνες, αλλά για Ρωμιούς. Και όπως είναι γνωστόν τοις πάσι, πλην των γνωστών και μη εξαιρετέων αναθεωρητών της Ιστορίας, που γίνεται και με κονδύλια του Σόρος, οι Ρωμιοί ήταν -και στη συνείδηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Τούρκων σουνιτών παραμένουν- υποδεέστερα όντα ανάμεσα στους υπηκόους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, με κανένα δικαίωμα στη ζωή, την τιμή και την περιουσία μέχρι τις μεταρρυθμίσεις του 19ου αιώνα, που, σημειωτέον, τις επέβαλε η κακή Δύση και οι Μεγάλες Δυνάμεις.
Τέλος, να υπογραμμίσουμε ότι οι Ρωμιοί της Τουρκίας, όπως λέει ο Αχμέτ Νταβούτογλου, δεν αποσπάσθηκαν από την Οθωμανική Αυτοκρατορία-Τουρκία, αλλά σφαγιάστηκαν από τους Τούρκους κατά εκατομμύρια με τον πιο άγριο τρόπο, μαζί με τους Αρμενίους και τους Ασσυρίους της Ανατολής.
Μάλιστα, τους τελευταίους 150.000 Ρωμιούς, τους εξαφάνισαν οι Τούρκοι από την Πόλη, την Ίμβρο και την Τένεδο, εφαρμόζοντας άγριο σχέδιο εθνοκάθαρσης.
Δεν ξεχάσαμε και δεν κάναμε λοβοτομή όλοι οι Έλληνες κύριε Νταβούτογλου.
Εφημερίδα Δημοκρατία
Ο υπουργός εξωτερικών της Τουρκίας, Αχμέτ Νταβούτογλου, που αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες για επίσημη επίσκεψη στην Αθήνα, με σκοπό τον καθορισμό των θεμάτων που θα συζητηθούν στην επόμενη συνάντηση του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας – Τουρκίας που θα γίνει στην Άγκυρα και την Κωνσταντινούπολη, σε συνέντευξη που παρεχώρησε στη δημοσιογράφο Τζανσού Τσαμιμπέλ (Cansu ÇAMLIBEL) και δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Χουρριέτ (17 Σεπτεμβρίου 2012), είπε πράγματα που θα πρέπει να έχουν υπ’ όψιν τους οι αναγνώστες της Δημοκρατίας, οι Έλληνες πολίτες και κυρίως ο κ. Αβραμόπουλος, που θα φιλοξενήσει τον Νεοοθωμανό αξιωματούχο οσονούπω.
Ιδιαιτέρως ο κ. Αβραμόπουλος, εκτός αυτών που θα αναφέρουμε παρακάτω, θα πρέπει να έχει υπ’ όψιν του ότι ο κ. Νταβούτογλου ζει τις δυσκολότερες ημέρες από τότε που ανέλαβε τα ηνία της τουρκικής εξωτερικής, και θα χρησιμοποιήσει ως σωσίβιο ή σανίδα σωτηρίας την επίσημη επίσκεψή του στην Αθήνα και το Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας – Τουρκίας, που θα γίνει κι αυτό στη σκιά της συνεχιζόμενης κατοχής της Κύπρου, της συνεχιζόμενης αποσταθεροποιητικής πολιτικής της Άγκυρας στη Θράκη και της απειλής πολέμου, μια κατάσταση που αποτελεί τον ορισμό της πολιτικής αλλοπροσαλλοσύνης και σχιζοφρένειας. Και θα το χρησιμοποιήσει -ήδη έχει αρχίσει να το κάνει- ως σωσίβιο, για να αποδείξει στους επικριτές του ότι η πολιτική των μηδενικών προβλημάτων, που έχει καταρρεύσει σε όλα τα μέτωπα, λειτουργεί επιτυχώς τουλάχιστον στην περίπτωση της Ελλάδος!
Όμως, όπως είναι και επιστημονικώς επιβεβαιωμένο, εκτός από την αγάπη, δεν γνωρίζουν σύνορα ο παραλογισμός και η σχιζοφρένεια και σε πολιτικό επίπεδο. Στη συνέντευξή του, η οποία έχει μεγάλο ενδιαφέρον να μεταφραστεί ολόκληρη και να διαβαστεί από τους Έλληνες λέξη προς λέξη, ο Νταβούτογλου, αφού αναγνωρίζει εντελώς αυθαίρετα στην Τουρκία κεντρικό και πρωταγωνιστικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, της Βόρειας Αφρικής, της Μέσης Ανατολής και του Καυκάσου, και αφού προσδίδει μια φυλετική, ιστορική και πολιτιστική ανωτερότητα στο τουρκικό έθνος, αναφερόμενος στα κράτη που αποσπάστηκαν από την Οθωμανική Αυτοκρατορία μετά από εθνικο-απελευθερωτικούς πολέμους, λέει επί λέξει ότι «οι πόλεμοι αυτοί διέλυσαν του οργανικούς δεσμούς που είχαν αποκτήσει οι λαοί αυτοί με την Οθωμανική Αυτοκρατορία κατά τα διάρκεια της Ιστορίας και δημιούργησαν προσωρινές και τεχνητές ταυτότητες και αντιπαλότητες. Τώρα ήλθε η ώρα να δώσουμε όλοι μας λογαριασμό γι’ αυτήν τη διασπαστική νοοτροπία-πολιτισμό... Οι Τούρκοι, οι Άραβες, οι Ρωμιοί, οι Αλβανοί και πόσες άλλες εθνικές και θρησκευτικές ομάδες, που μέχρι μόλις πριν από δυο αιώνες ζούσαν όλοι μαζί στις πόλεις και τις γειτονίες μας, σήμερα έχουν αποκοπεί από την οργανική τους δομή. Δεν θα επιτρέψουμε άλλες αποχωρήσεις (σ.τ.μ. εννοεί τους Κούρδους)».
Να επισημάνουμε εδώ ότι ο Νεοοθωμανός αξιωματούχος, αναφερόμενος σ’ εμάς, τους κατοίκους της Ελλάδος, που αποκτήσαμε την ελευθερία μας από τον σκληρότατο οθωμανικό ζυγό, δεν μιλάει για Έλληνες, αλλά για Ρωμιούς. Και όπως είναι γνωστόν τοις πάσι, πλην των γνωστών και μη εξαιρετέων αναθεωρητών της Ιστορίας, που γίνεται και με κονδύλια του Σόρος, οι Ρωμιοί ήταν -και στη συνείδηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Τούρκων σουνιτών παραμένουν- υποδεέστερα όντα ανάμεσα στους υπηκόους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, με κανένα δικαίωμα στη ζωή, την τιμή και την περιουσία μέχρι τις μεταρρυθμίσεις του 19ου αιώνα, που, σημειωτέον, τις επέβαλε η κακή Δύση και οι Μεγάλες Δυνάμεις.
Τέλος, να υπογραμμίσουμε ότι οι Ρωμιοί της Τουρκίας, όπως λέει ο Αχμέτ Νταβούτογλου, δεν αποσπάσθηκαν από την Οθωμανική Αυτοκρατορία-Τουρκία, αλλά σφαγιάστηκαν από τους Τούρκους κατά εκατομμύρια με τον πιο άγριο τρόπο, μαζί με τους Αρμενίους και τους Ασσυρίους της Ανατολής.
Μάλιστα, τους τελευταίους 150.000 Ρωμιούς, τους εξαφάνισαν οι Τούρκοι από την Πόλη, την Ίμβρο και την Τένεδο, εφαρμόζοντας άγριο σχέδιο εθνοκάθαρσης.
Δεν ξεχάσαμε και δεν κάναμε λοβοτομή όλοι οι Έλληνες κύριε Νταβούτογλου.
Εφημερίδα Δημοκρατία
6 σχόλια:
ποτε δεν καταλαβα γιατι ενα κρατος που τρωει σφαλιαρες απο Συρια και Κουρδους εδω και χρονια οι δικοι μας πολιτικοι το παρουσιαζουν σαν κατι τρομερο
Καντε ενα αφιερωμα στην φοβερη Τουρκια στο φοβερο επιπεδο που απο την Αγκυρα και μετα ζουνε σε καλυβες
αυτους φοβουνται?
Το παμπόνηρο, μοχθηρό και αηδιαστικό χαμόγελο του νέου πασά κρύβει ΟΛΟ το μίσος της ανθρωπότητος!
Όμως κε Καλεντερίδη "έχουν γνώσιν οι φύλακες", κατά τα λεγόμενα του Έλληνος ΥΠΕΞ, οπότε δεν φοβόμαστε ΤΙΠΟΤΑ και ΚΑΝΕΝΑΝ!
Γιάννης
Εντάξει, οι Τούρκοι μας έχουν κατατάξει ως (κατώτερους)Ρωμιούς. Γιά εμάς όμως ισχύει το Γραικός=Έλληνας=Ρωμιός; Γιατί ορισμένοι εξ ημών θεωρούν (όπως και ο νεοοθωμανός επισκέπτης μας)ότι το Ρωμιός χρησιμοποιείται ως προσδιορισμός γιά τα "παιδιά ενός κατώτερου Θεού". Ή ακόμα χειρότερα ως ύβρις...
http://pheidias.antibaro.gr/Hellas_names/Pappa.html
http://www.romanity.org/htm/rom.e.05.kostis_palamas_kai_romiosini.01.htm
Με πρόλαβε ο Γιάννης_Άλιμος. Ήθελα και γω να σχολιάσω ότι κάκιστα την τελευταία εκατονταετία παραπετάμε το Ρωμιός, θεωρώντας το υποδεέστερο του Έλλην. Το Ρωμιός ήταν το όνομα αυτού του έθνους για πολλούς αιώνες και ήταν συνδεδεμένο με την πορεία του. Η βυζαντινή αυτοκρατορία λεγόταν "Βασιλεία/Κράτος Ρωμαίων" ή Ρωμανία, ο δε αυτοκράτορας "Βασιλεύς Ρωμαίων". Γι' αυτό και οι Τούρκοι μας έμαθαν ως Ρουμ (Ρωμιούς). Ωστόσο πρέπει να σταματήσουμε να το θεωρούμε υποτιμητικό και να σταματήσουμε να λέμε "οι Έλληνες" για τους εν Ελλάδι και "οι Ρωμιοί" για τους εν Πόλη.
Έλλην=Ρωμιός=Γραικός=Yunan
http://en.wikipedia.org/wiki/Names_of_the_Greeks
ΠΚΠ
Πάγκαλος: "[Αβραμόπουλος] ο κύριος τίποτα"
Λούτβακ: "The man [ο Νταβούτογλου] is an idiot"
Οπότε το "τίποτα" συναντά την "ηλιθιότητα".
Ε και;...
ΕΤΣΙ...ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΣΧΙΣΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
Δημοσίευση σχολίου