Επικράτηση της λογικής και μετεγκατάσταση του 2ου ΤΕΕΠ στο Στεφανοβίκειο

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Από αυτό εδώ το βήμα έχει κατ΄επανάληψη τονισθεί ότι η διατήρηση της μαχητικής ικανότητας του ΕΣ υπό τις παρούσες δημοσιονομικές συνθήκες επιβάλλει τη μείωση του λειτουργικού του κόστους – σε απλά ελληνικά την κατάργηση/συγχώνευση Μονάδων και Σχηματισμών, τη μείωση του αριθμού των ανωτάτων αξιωματικών με παράλληλη κατάργηση διοικητικών θέσεων, τη μείωση της γραφειοκρατίας και την αναδιάταξη του ΕΣ στον οριζόντιο (Μακεδονία-Θράκη) και κάθετο άξονα (Αιγαίο) της ελληνικής επικράτειας.

Στο πλαίσιο υλοποίησης των παραπάνω βρίσκεται σε εξέλιξη η μετεγκατάσταση του 2ου Τάγματος Επιθετικών Ελικοπτέρων (ΤΕΕΠ) στο Στεφανοβίκειο του Βόλου, όπου θα συγκεντρωθεί το σύνολο των επιθετικών ελικοπτέρων της Αεροπορίας Στρατού, διορθώνοντας την παράλογη υφιστάμενη κατάσταση με διασπασμένο το στόλο των Apache. Στο θέμα αναφέρεται σήμερα γνωστός ιστότοπος αμυντικών θεμάτων, εκτιμώντας το κόστος της μετεγκατάστασης των 10 επιθετικών ελικοπτέρων ΑΗ-64DHA Longbow Apache, των υλικών και του προσωπικού από την Πάχη Μεγάρων στο Στεφανοβίκειο στο εξωφρενικό ποσό των …€2 εκατομμυρίων, κάτι που ασφαλώς δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Η διαμόρφωση των εγκαταστάσεων στο Στεφανοβίκειο για την υποδοχή της Μονάδας έχει ήδη ολοκληρωθεί ενώ είναι εύκολα αντιληπτό ότι οι μόνες δαπάνες αφορούν τα μηδαμινά έξοδα μεταθέσεως των στελεχών μιας Μονάδας μεγέθους του 2ου ΤΕΕΠ και το κόστος της οδικής μετακίνησης των υλικών.

Αντιθέτως, με τη συγκέντρωση των 19 ΑΗ-64Α+ και 11 ΑΗ-64DHA στο Στεφανοβίκειο:

Επιτυγχάνονται άμεσα σημαντικές οικονομίες κλίμακας στην εκπαίδευση και στη συντήρηση.

Επιλύεται σε σημαντικό βαθμό το πρόβλημα της υποεπάνδρωσης.

Αυξάνεται η διαθεσιμότητα των μέσων και αντιμετωπίζονται δραστικά προβλήματα ασφαλείας προσωπικού και μέσων αφού η επί ετών παραμονή των υπερσύγχρονων ελικοπτέρων εκτεθειμένων στα στοιχεία της φύσης και ιδιαίτερα στο παραθαλάσσιο περιβάλλον της Πάχης Μεγάρων είχε ως αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση εμφάνισης βλαβών στα ηλεκτρονικά τους συστήματα και κατ΄επέκταση την αύξηση του κόστους και του χρόνου συντήρησής τους.

Επιλύονται χωροταξικά ζητήματα της ΑΣ και διασφαλίζεται η ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των υπολοίπων Μονάδων που εδρεύουν στη Πάχη Μεγάρων καθώς είναι γνωστό ότι ο αριθμός των υποστέγων και των χώρων στάθμευσης δεν επαρκεί και για τη φιλοξενία των υπό παραλαβή ΝΗ-90 (βλ. Άφιξη τέταρτου ελικοπτέρου ΝΗ-90, χωροταξικά και άλλα προβλήματα).

Σημαντικότερο όλων, επιτυγχάνεται επιχειρησιακή ευελιξία και μείωση των χρόνων αντίδρασης καθώς μέχρι σήμερα τα επιθετικά ελικοπτέρα ΑΗ-64DHA που είτε εκτελούσουν βολές είτε διεξήγαγαν ασκήσεις σε Θράκη και ανατολικό Αιγαίο ήταν υποχρεωμένα να μεταβούν πρώτα στο Στεφανοβίκειο αφού εκεί φυλάσσεται, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, το σύνολο του οπλισμού τους. Στα παραπάνω αξίζει να αναφερθεί και η γειτνίαση με το ΠΒ Λιτοχώρου όπου το σύνολο των επιθετικών ελικοπτέρων εκτελεί βολές σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Η υπόθεση του 2ου ΤΕΕΠ είναι μόνο μία περίπτωση λογικής του παραλόγου που επικρατεί σήμερα στον Ελληνικό Στρατό. Φαίνεται πως ορισμένοι, ένστολοι και μη, δεν έχουν αντιληφθεί ούτε το διακύβευμα ούτε το δίλημμα που τίθεται πιο αμείλικτα από ποτέ: Άμεση προώθηση δραστικών αλλαγών στη Δομή Δυνάμεων και σύγκρουση με προσωπικά, συντεχνιακά, κομματικά και τοπικιστικά συμφέροντα/νοοτροπίες ή οδυνηρή προσγείωση στη σκληρή πραγματικότητα. Αυτά ας τα έχουν υπόψη τους άπαντες καθώς ο ΕΣ βαλτώνει μέρα με τη μέρα στο βούρκο του λειτουργικού κόστους.

strategyreports

21 σχόλια:

Ανώνυμος 21 Αυγούστου 2012 στις 8:43:00 π.μ. EEST  

Όχι ένα ούτε πέντε αλλά 30 απάτσι φτάσαμε να έχουμε. Πανάκριβα ελικόπτερα με ταλέντο στις καταστροφές σχηματισμών (όχι μονάδων αλλά σχηματισμών!)

Οπότε οι κομματικοί "στρατηγοί" λένε: πώς θα κάνουμε @@@ και αυτή την δύναμη;
Κόφτε τη στα 2, στείλτε τα πιο ικανά 500 χλμ μακρυά, σε ανοιχτό στρατόπεδο, δίπλα σε βουνό (για να τα βαρέσουνε με barret/όλμο οι σύμμαχοι) και φυσικά κρατήστε τα πυρομαχικά στο πρώτο στρατόπεδο...
Για shelter ούτε λόγος φυσικά!

Κύριοι ψάχνουμε για τούρκους όταν ο εχθρός είναι δίπλα μας, ανάμεσά μας.

Ας δούμε ποιοί δεν θέλουν να πάει η ΑΣ στην ΠΑ! Μόνο μαύρο μπερέ δεν τους φόρεσαν ακόμα!
Ας δούμε ποιοί δεν αφήνουν για διακλαδική διοίκηση ελικοπτέρων
Ας δούμε ποιός αφήνει 30!!! ε/π σε πυροσβεστική, λιμενικό, νοσοκομεία να κάθονται άχρηστα!

Μετά κοιτάμε και εκτός συνόρων.

μηδενιστής

Caspian 21 Αυγούστου 2012 στις 10:57:00 π.μ. EEST  

Το 2001 εγκρίθηκε 1η φορά η "Αμυντική Στρατηγική Αναθεώριση", προκειμένου ο ΕΣ να προσαρμοστεί στα μεταψυχροπολεμικά δεδομένα (10 χρόνια μετά το τέλος του ψυχρού πολέμου!). Αρχικά το χρονοδιάγραμμα προέβλεπε το πέρας της αναδιοργάνωσης το 2003. Εν συνεχεία αυτό μετατέθηκε στο... 2010. Στην ουσία προέβλεπε τσιρότα την ώρα που χρειάζονταν τομές (π.χ διάλυση του Α' ΣΣ και αντικατάστασή του από σχηματισμό επιπέδου μεραρχίας).

Ακόμα και από αυτά τα λίγα επωφελή που προβλέπονταν, είναι άγνωστο πόσα υλοποιήθηκαν, αλλά σε γενικές γραμμές δεν πρέπει να άλλαξε κάτι επί της ουσίας. Στρατιωτικό κατεστημένο και τοπικοί παράγοντες έχουν ακυρώσει μέχρι και αυτήν τη δειλή και ανεπαρκή προσπάθεια.

NF 21 Αυγούστου 2012 στις 3:06:00 μ.μ. EEST  

Τα ελικοπτερα είναι πονεμενη ιστορια. Η λογικη θα υπαγορευε να παρουμε ΕΝΑ τυπο μέσου ελικοπτερου γενικης χρησης ( UH-60 Blackhawk, που το ειχαμε από το 1995 στο ΠΝ στην εκδοση S-70) ΤΑ ελικοπτερα επειτα θα διαμορφωνονταν με τον καταλληλο εξοπλισμο αναλογα με την αναγκη. (Πχ νοσοκομειακο για το ΕΚΑΒ, ανθυποβρυχιακο για το ΠΝ, μεταφορικο για το Στρατο, κλπ)
Στρατος Ναυτικο, Αεροπορια, Σωματα Ασφαλειας , ΕΚΑΒ, με έναν τυπο ελικοπτερου, σε μια ενιαια διακλαδικη Διοικηση, όπως σωστα αναφερθηκε παραπανω, υπο τον ελεγχο του ΓΕΕΘΑ.

Η ομποιοτυπια εχει προφανη πλεονεκτηματα στην εκπαιδευση, τη διαθεσιμοτητα, το κοστος χρησης, τη συντηρηση, και τα αποθεματα ανταλλακτικων

Παρομοια απορια ειχα και το 1999. Γιατι πηραμε κινητηρες Pratt and Whitney για τα νεα F-16 αντι για τους υπαρχοντες Genenral Electric, αφου απεδιδαν την ιδια ωθηση; Σημερα ξερουμε ετην απαντηση. Μιζες, μιζες, μιζες, μιζες!

Ανώνυμος 21 Αυγούστου 2012 στις 4:27:00 μ.μ. EEST  

δηλαδή, αντί οι εχθροί να αναλώσουν τις δυνάμεις τους στην εύρεση και καταστροφή πολλών στόχων τώρα έχουν μόνο έναν, και γνωρίζουν πολύ καλά που βρίσκεται;

Ανώνυμος 21 Αυγούστου 2012 στις 5:16:00 μ.μ. EEST  

@21 Αυγούστου 2012 4:27:00 μ.μ. EEST

όντως είναι αεροπορικός στόχος. ο ίδιος που θα ήταν αν ήταν σε 10 στρατόπεδα: Για να βαρέσουν α/β οι τούρκοι πάει να πει οτι δεν υπάρχει πια ΠΑ οπότε τί μια βάση τί 10.
Οι ισραηλινοί έχουν α/β με μονάδες του στρατού μέσα, μονάδες ελικοπτέρων και μονάδες α/α. Επίσης οι αμερικανοί έχουν την ίδια τακτική όπως και οι τούρκοι. μια εγκατάσταση με μέσα ότι χωράει.

Ο λόγος είναι και οικονομικός. έχουμε ειρήση 70 χρόνια. αν δεν χαλάγαμε λεφτά για 10 εγκαταστάσεις θα είχαμε λεφτά να φτιάξουμε σωστά την μία .
σωστή βάση και όχι σταύλοι μουλαριών των ιταλών ή ελενιτ της χούντας. σκέψου νοίκια, λογαριασμούς, οδοιπορικά για τα 1200+ και βάλε στρατόπεδα.

τέλος ένα παράδειγμα:

ΕΣ και κέντρα εκπαίδευσης νέων: 40+ μονάδες τάγματος/συντάγματος βασικής συν 3 για ΠΑ/ΠΝ
πεζοναύτες αμερικανών: 2 κέντρα.
ακριβώς ο ίδιος αριθμός νεοσυλλέκτων το χρόνο. 2 ταξίαρχους οι αμερικάνοι, την μισή πρωσική φρουρά η ελλάδα.

μηδενιστής

Ανώνυμος 21 Αυγούστου 2012 στις 8:55:00 μ.μ. EEST  

Υπάρχει το κοινονικό κομμάτι υπάρχει και το επιχειρησιακό.

Δυστηχώς και στα 2 τα πάμε χάλια

Ο Αλάσκας

Ανώνυμος 22 Αυγούστου 2012 στις 2:07:00 π.μ. EEST  

Αγαπητέ NF

Επέτρεψέ μου να σχολιάσω επί των λεγομένων σου:
-Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει μικτή διοίκηση που να συγκεντρώνει ΟΛΑ τα ελικόπτερα ΟΛΩΝ των φορέων ενός κράτους (Ένοπλες Δυνάμεις, Σώματα Ασφαλείας, Υπηρεσίες Πολιτικής Προστασίας κτλ.). Προφανώς κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο, εν αντιθέσει με την υπαγωγή όλων των στρατιωτικών (και μόνο) ελικοπτέρων σε μια Διακλαδική Διοίοκηση υπό το ΓΕΕΘΑ.

-Για τα περί ομοιοτυπίας έχεις απόλυτα δίκιο. Συμφωνώ επίσης μαζί σου στο ότι οι μίζες είναι συχνότατο φαινόμενο. Όμως η περίπτωση των F-16 είναι διαφορετική, ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται. Συγκεκριμένα η Πολεμική Αεροπορία είχε βολιδοσκοπήσει την General Electric για τον αυξημένης ώσης (32.000 λιβρών) κινητήρα που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για τα F-16 Block-60 των ΗΑΕ. Όμως η εταιρεία αρνήθηκε να προσφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο (προφανώς κατόπιν κάποιας συμφωνίας με τα ΗΑΕ) και περιορίστηκε στην υποδυέστερη έκδοση ώσεως 29.000 λιβρών. Το γεγονός αυτό στάθηκε αφορμή να ψυχρανθούν οι σχέσεις με την εταιρεία και έτσι η Π.Α. στράφηκε στην λύση της PW. Φυσικά, δνε υποστηρίζω ότι αυτή η κίνηση ήταν αναγκαστικά και η σωστή...

Με εκτίμηση,
Γ.Μ.

NF 22 Αυγούστου 2012 στις 4:55:00 π.μ. EEST  

Αγαπητε ΓΜ:

Τα ελικοπτερα του ΕΚΑΒ ηδη υπαγονται στην Αεροπορια. Παραθετω δυο κειμενα απο την ιστοσελιδα της ΠΑ:
1ο ΚΕΙΜΕΝΟ:
«Επίσης, το 2003, μετά από Διυπουργική απόφαση, η Μοίρα ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου την εκτέλεση αεροδιακομιδών, παρέλαβε τα 3 εναπομείναντα Ε/Π Α-109 Power του ΕΚΑΒ και συγκρότησε το σμήνος Ελικοπτέρων ΕΚΑΒ. Το Σμήνος αυτό, ανεξαρτητοποιήθηκε το 2005, ονομάστηκε ΣΕΑΒ και εγκαταστάθηκε σε άλλο χώρο εντός του Α/Δ Ελευσίνας.
Στις 28 Φεβρουαρίου 2006 η 358 ΜΕΔ καθώς είχε στελεχωθεί με πολυάριθμο προσωπικό, διαφόρων ειδικοτήτων ενώ είχε αυξηθεί πολύ ο αριθμός αλλά και η πολυτυπία των Ε/Π της, διασπάστηκε σε τρεις ανεξάρτητες Μοίρες την 358 ΜΕΔ, με Ε/Π ΑΒ-205 και Β-212, την 384 ΜΕΔ με Ε/Π AS-332 Super Puma και την ΜΣΕ/Π που ανέλαβε την τεχνική υποστήριξη των Ε/Π των δύο προαναφερθέντων Μοιρών καθώς και του ΣΕΑΒ.»
http://www.haf.gr/el/structure/units/day/units/112pm/358med.asp

2ο ΚΕΙΜΕΝΟ:
«Η απόκτηση των ελικοπτέρων ΑGUSTA Α-109Ε ΡOWER ξεκίνησε αρχικά σαν μια προσπάθεια ανακούφισης των ακριτικών περιοχών της επικράτειας, στις περιπτώσεις επείγουσας αεροδιακομιδής ενός ασθενούς σε νοσοκομεία των Αθηνών ή άλλων αστικών κέντρων με κατάλληλη για την περίπτωση του υποδομή.
Η αρχική επιχειρησιακή εκμετάλλευση του τύπου ανατέθηκε σε ιδιωτικό φορέα, με παράλληλη επιχειρησιακή υπαγωγή στο ΕΚΑΒ, με τις παραδόσεις να κλιμακώνονται από το Δεκέμβριο του 1999 ως το Μάιο του 2003. Δυστυχώς η αρχική θητεία του τύπου σημαδεύτηκε με τρία πολύνεκρα ατυχήματα και την αντίστοιχη απώλεια από το σύνολο των πέντε ελικοπτέρων του στόλου.»
Το γεγονός αυτό οδήγησε στην, από το Μάιο του 2003, ενσωμάτωση του εναπομείναντος δυναμικού στις τάξεις της 358 Μοίρας Έρευνας Διάσωσης. Παράλληλα, στα πλαίσια ρήτρας που αφορούσαν τα πρώτα ατυχήματα, προστέθηκε ένα επιπλέον ελικόπτερο στο στόλο των ήδη υπαρχόντων. Το ιπτάμενο προσωπικό, το οποίο στελέχωσε τα Α-109Ε, προερχόταν από τις τάξεις της 358 ΜΕΔ, είτε ως εν ενεργεία Αξιωματικοί είτε ως εξ εφεδρείας. Η πολυτυπία και ο μεγάλος όγκος προσωπικού και αποστολών της 358 ΜΕΔ, οδήγησαν το ΓΕΑ στην απόφαση οργάνωσης του ΣΕΑΒ με το Ιπτάμενο προσωπικό που επιχειρούσε καθώς και το Τεχνικό προσωπικό που συντηρούσε τα τρία Ε/Π Α-109Ε, ως ανεξάρτητου σμήνους από το Νοέμβριο του 2004.
http://www.haf.gr/el/structure/units/day/units/112pm/seab.asp
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ! Πηραν 5 ακαταλληλα ελικοπτερα «μπουζουκια» Α-109 για το ΕΚΑΒ και επεσαν τα 3, με αντιστοιχο αριθμο νεκρων! Αν το κρατος ειχε παρει BlackHawk ή Super Puma, διαμορφωμενα σε νοσοκομειακα, και αν τα πετουσαν οι Ενοπλες Δυναμεις, ΚΑΝΕΝΑ δεν θα ειχε πέσει! Και θα μπορουσε και το Υγειονομικο να μεταφερει πολλους τραυματιες εν καιρω πολεμου!
Αυτο που σκεφθηκα εγω ασφαλως και θα το ειχαν σκεφθει και εισηγηθει τοτε και οι Ενοπλες Δυναμεις. Αλλα οι πολιτικοι επρεπε να παρουν τις μιζες τους!
Η διαφθορα της Κυβερνησης Σημιτης δεν κοστισε μονο χρημα αλλα και ανθρωπινες ζωες!
Θα το προχωρησω παραπερα. Ειχαμε ηδη τα S-70, SeaHawk του Ναυτικου, δηλαδη τη ναυτικη εκδοση του BlackHawk. Εξαιρετικα ελικοπτερα! Γιατι παραγγειλαμε μεταγωγικα ΝΗ-90 για την ΠΑ, αλλα και ελικοπτερα SAR Super Puma «παντός καιρου» για το Λιμενικο ; Δεν μπορουσαμε να παρουμε τις αντιστοιχες εκδοσεις του Blackhawk; Οι Τουρκοι που εκαναν ακριβως αυτο ηταν ηλιθιοι;
Η Sikorsky βγαζει ακομα και πυροσβεστικα Blackhawk, το ξερατε;
Και η Αστυνομια μια χαρα θα εκανε τη δουλεια της με Blackhawk!
Ας πορευθουμε τωρα με 4-5 (ισως και παραπανω) τυπους ελικοπτερων, ενω μπορουσαμε να εχουμε εναν, σε διαφορες διαμορφωσεις, για ολες τις δουλειες!
Γιατι; Γιατι; Μα για να παρουν μιζες οι πολιτικοι βεβαιως βεβαιως!
Ατιμε Παγκαλοβούβαλε, ΔΕΝ τα φαγαμε ολοι μαζι!


NF 22 Αυγούστου 2012 στις 5:09:00 π.μ. EEST  

ΓΜ:
Σε οτι αφορα τους κινητηρες των F-16 εγω πιστευω οτι αν θελαμε, θα πειθαμε την General Electric να μας δωσει αυτο που θελαμε. Η Ελλαδα ειναι καλος πελτης του στρατιωτικου-βιομηχανικου συμπλεγματος των ΗΠΑ και μπορουσε να πιεσει με πολλους τροπους. Μεσω της Lockheed Martin , μεσω της Αμερικανικης Κυβερνησης κλπ. Αν εβαζαν προσκομματα τα ΗΑΕ, θα μπορουσαμε να το συζητησουμε και με τους Εμιρηδες , δελεαζοντας τους με εμπορικες συμφωνιες, ή και με μιζες! Αλλα γιατι να το κυνηγησουν οι πολιτικοι, αν εδινε καλυτερες μιζες η Pratt and Whitney; Ακομα θυμαμαι τις αμετρητες ολοσελιδες διαφημισεις της εταιρειας στον ελληνικο τυπο.Ο κινητηρας ειναι η καρδια του αεροσκαφους. Για ποια ομοιοτυπια μιλαμε στα F-16, οτασν εχουμε 2 τυπους κινητηρων;

Ty 22 Αυγούστου 2012 στις 10:30:00 π.μ. EEST  

Λειτουργούμε 6 (?) τύπος ελικοπτέρων σε ελικοδρόμια που είναι δίπλα στην θάλασσα είτε σε εκτάσεις που επικρατούν απαράδεκτες συνθήκες ορατότητας καθ όλη την διάρκεια της χειμερινής περιόδου χωρίς να υπάρχει εμφανής επιχειρησιακή αναγκαιότητα. Κάθε κλάδος έχει ανεξάρτητες μονάδες εφοδιασμού τεχνικής υποστήριξης και εκπαίδευσης για την κάλυψη κοινών αναγκών. Τα ΚΕΝ θα γίνουν πιο πολλά κι από τα ΚΕΠ. Η ΠΑ φοράει μπλε παραλλαγές και άρβυλα που προμηθεύεται από το εμπόριο (η collection του 700ΣΕ δεν καλύπτει τις στιλιστικές ανησυχίες των αεροπόρων). Το καλοκαίρι πλήθος στελεχών αποσπάται για κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών (ΚΑΑΥ, θέρετρα ,ΚΕΔΑ). Θέλαμε να θεσπίσουμε αξιοκρατικές διαδικασίες για την εξέλιξη των στελεχών και δίνουμε μόρια στους πολύτεκνους αφού δε μπορούμε να αντιληφθούμε ότι η μετάθεση συμπεριλαμβάνει και θέση. Δεν έχουμε καύσιμα για τις φρεγάτες στο Αιγαίο αλλά κυνηγάμε πειρατές στην Αφρική. Δεν έχουμε καύσιμα για τα αεροσκάφη αλλά έχουμε αρκετούς Ιπτάμενος για να επανδρώσουμε τέσσερις Αεροπορίες.
Η λύση που προτείνεται είναι η κατάργηση των πανελληνίων και η πρόσληψη αξιωματικών με διαγωνισμό που θα φέρουν συνειδητοποιημένα στελέχη στις ΕΔ.
ΥΓ Κε Μηδενιστή περιμένω να με συμπληρώσεις και να καταλήξεις στα συμπεράσματα γιατί πρέπει να πάρω τα ηρεμιστικά μου

Ανώνυμος 22 Αυγούστου 2012 στις 11:51:00 π.μ. EEST  

Παιδιά, μην ανησυχείτε. Ο βουλευτής της ΝΔ της περιοχής βρήκε τη λύση! Άφησε την καραμέλα του ανοίγματος ή κλεισίματος στρατοπέδων και ασχολείται με τις μετεγκαταστάσεις ελικοπτέρων και την επέκταση αεροδρομίων. Τι κι αν το αεροδρόμιο Μακεδονία είναι μία ωρίτσα δρόμο. Άντε να τον κάνει ο Αντώνης ταξίαρχο τιμής ένεκεν. Να πουλάει ακριβότερα τα ροδάκινα λόγω αεροπορικού κόστους.

http://kranosgr.blogspot.gr/

Ανώνυμος 22 Αυγούστου 2012 στις 12:12:00 μ.μ. EEST  

@Ty

φίλε εγκυκλοπαίδεια γράφει κανείς με τα "παράδοξα" όπως τα λένε ορισμένοι ή καθαρή προδοσία και ανικανότητα όπως λέω εγώ, στις ΕΕΔ.

η ΑΣ αποτελεί το κερασάκι αλλά η τούρτα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ.

μηδενιστής

ΥΓ η τούρτα απέναντι είναι επίσης τεράστια.

Ανώνυμος 22 Αυγούστου 2012 στις 2:32:00 μ.μ. EEST  

ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΟΙΝΟ ΝΟΥ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ-ΤΟΝ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΟΧΑΒΑΛΕΡΤ. ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ.
ΑΡΕ "ΜΠΟΥΝΤΑΛΑΔΕΣ" ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ "ΦΙΛΟΙ" ΜΑΣ.

Οδυσσέας 22 Αυγούστου 2012 στις 3:31:00 μ.μ. EEST  

@ Ανώνυμο 2.32:
Τα σχόλια που δημοσιεύτηκαν δεν αποκαλύπτουν τίποτα που να μην ήταν ήδη γνωστό από άλλες πηγές.
Μη σε νοιάζει και γίνεται έλεγχος - αν ήξερες τι κόβουμε κατά καιρούς...

Ανώνυμος 22 Αυγούστου 2012 στις 3:41:00 μ.μ. EEST  

Φίλτατε NF

Ξαναλέω ότι συμφωνω απολύτως μαζί σου όσον αφορά το ζήτημα της ομοιοτυπίας. Άλλωστε είμαι ένας από αυτούς που πρότεινε τα ίδια ακριβώς πράγματα προ δεκαπενταετίας, μέσα από επιστολές μου στο ειδικό Τύπο.

Θα διαφωνήσω όμως στο ζήτημα της ένταξης ΟΛΩΝ των ελικοπτέρων σε έναν εννιαίο φορέα υπαγόμενο στο ΓΕΕΘΑ. Όσα αναφέρεις για τα A-109 του ΕΚΑΒ είναι ακριβή και γνωστά ευρέως. Μην ξεχνάς όμως ότι τα ελικόπτερα αυτά υπήχθησαν άρον-άρον στην ΠΑ καθώς ο μέχρι τότε τρόπος χρήσης τους είχε αποδειχθεί ανασφαλής. Επίσης υπήρχαν πολύ συγκεκριμένα προβλήματα με την ιδιωτική εταιρεία που είχε αναλάβει την συντήρηση/υποστήριξή τους. Επρόκειτο λοιπόν για μια κίνηση ανάγκης και όχι για μια συνειδητή επιλογή προς την κατεύθυνση που αναφέρεις. Η δε ΠΑ δεν ερωτήθη ποτέ!
Η δικ΄κη μου άποψη είναι ότι η ΠΑ και οι Ένοπλες Δυνάμεις γενικότερα δεν πρέπει να έχουν καμία ανάμιξη σε αποστολές αεροδιακομιδών, αεροπυρόσβεσης/δασοπροστασίας κτλ. Πόσο μάλλον να τους "φορτώναμε" και τα μέσα της ΕΛ.ΑΣ. ή και του Λ.Σ. και να τους προσθέταμε και αποστολές αστυνόμευσης, φύλαξης συνόρων, ελέγχου κυκλοφορίας κτλ.
Πιστεύω πως η καλύτερη λύση θα ήταν η δημιουργία ενός πολιτικού φορέα με όλα τα εναέρια μέσα ασφαλείας/πολιτικής προστασίας. Η περίπτωση των στρατιωτικών μέσων είναι (και πρέπει να παραμείνει) εντελώς ξεχωριστή. Ας κάνουμε πρώτα αυτό και μετά συζητάμε για "Διακλαδική Διοίκηση Ελικοπτέρων".

Υ.Γ.: Αμφιβάλω αν υπήρχε τότε πιθανότητα αποδέσμευσης του αυξημένης ώσης κινητήρα της GE για τα F-16. Η Αμερικανική Κυβέρνηση ήταν αρνητική στο ενδεχόμενο αποδέσμευσής του ακόμα και για το γιγαντιαίο ινδικό πρόγραμμα MMRCA (για την πρόταση F-16IN). Το θέμα είναι τι έγινε και δεν στραφήκαμε στο άλλο μοντέλο που πρότεινε η GE (εδώ κολάνε οι υποψίες...)

Με εκτίμηση,
Γ.Μ.

NF 22 Αυγούστου 2012 στις 8:47:00 μ.μ. EEST  

Αγαπητε ΓΜ:
Τι προτεινε η General Electric σχετικα με το «αλλο μοντελο»;
Ποιος αρνηθηκε τελικα την εξαγωγη του κινητηρα 32.000 λιβρων; Η Αμερικανικη Κυβερνηση ή η General Electric; Γιατι αν ηταν η Αμερικανικη Κυβερνηση που αρνηθηκε, δεν υπηρχε λογος να τα σπασουμε με την General Elecrtric. Θα παρακαλουσα να μας πεις λεπτομερειες γιατι η υποθεση βρωμαει πολυ.

Σε οτι αφορα την εκτελεση μη πολεμικων/στρατιωτικων αποστολων απο τα ελικοπτερα των ΕΔ:

Κανενας αλλος δημοσιος φορεας δεν εχει την τεραστια εμπειρια των ΕΔ στα ελικοπτερα.
Πριν απο καποια χρονια επρεπε να γινει μια αεροδιακομιδη, αλλα ειχε θυελλωδεις ανεμους. Οι πιλοτοι των ελικοπτερων του ΕΚΑΒ αρνηθηκαν να πεταξουν. Το Υπουργειο Υγειας απευθυνθηκε με απογνωση στη Διοικηση ελικοπτερων του ΠΝ στο Μαραθωνα. Μεσα σε 15 λεπτα το ελικοπτερο του Ναυτικου απογειωθηκε. Η πειθαρχια και το πνευμα μοναδος (esprit de corps) των ΕΔ απλα δεν υπαρχουν στο υπολοιπο Δημοσιο.
Οι ΕΔ πρεπει να εκτελουν αυτες τις αποστολες και για εναν αλλο λογο. Αποστομωνουν τους πολέμιους των αμυντικων δαπανων και ιδιως την Αριστερα. Αν πεις «η Διοικηση ελικοπτερων κυνηγα τουρκικα Υ/Β ή μεταφερει ενισχυσεις στο Αιγαίο», η Αριστερα θα φωναζει για «αχρηστες κουρσες εξοπλισμων». Αν ομως πεις οτι «η Διοικηση ελικοπτερων μεταφερει επισης αρρωστους, σβηνει φωτιες,ή μαζεύει ναυαγούς» , τότε η Αριστερα θα το βουλωσει. «Κοινωνικος ρολος των ΕΔ», κλπ, κλπ.

Ανώνυμος 23 Αυγούστου 2012 στις 12:25:00 μ.μ. EEST  

@NF

καλά σίγά μην το βουλώσει η αριστερά.
θα βγει να πει ο κοινωνικός ρόλος των ΕΔ υποσκπαπτεται από πολεμικές αποστολές, εκεί που βάζαν τα φορεία των ασθενών φορτώνουν και ραδιεενεργά βλήματα ουρανίου κτλ. κτλ. ;)

αλλά φυσικά έχεις δίκιο.

Ανώνυμος 23 Αυγούστου 2012 στις 1:35:00 μ.μ. EEST  

Αγαπητέ NF

Εξ όσων γνωρίζω η General Electric είχε δεσμευθεί στα ΗΑΕ ότι ο κινητήρας F110-GE-132 θα αποτελούσε αποκλειστικό προνώμιο των F-16E/F Block-60, τουλάχιστον για κάποιο χρονικό διάστημα. Την δέσμευση αύτή προάσπιζε και η Αμερικανική Κυβέρνηση μη αποδεχόμενη αντίστοιχα αιτήματα αποδέσμευσης άλλων χωρών. Όπως έγραψα πιο πάνω αυτό ίσχυε αρχικώς και για το ινδικό πρόγραμμα μέχρι που η αμερικανική πλευρά άλλαξε στάση και αποφάσισε να προσφέρει εκεί το τροποποιημένο μοντέλο F110-GE-132A. Όποιος φίλος γνωρίζει κάτι ακριβέστερο παρακαλώ ας με διορθώσει.
Πάντως η πρόταση της GE για το ελληνικό πρόγραμμα αφορούσε το μοντέλο F110-GE-129, ώσης 29.400 λιβρών.
Γ.Μ.

Ανώνυμος 23 Αυγούστου 2012 στις 4:15:00 μ.μ. EEST  

Η άποψή σου για το θέμα των ελικοπτέρων αγαπητέ NF εξακολουθεί να βρίσκει κάθετα αντίθετο παρά τα αξιοσέβαστα επιχειρήματά σου.
Αποστολές όπως αεροδιακομιδές, αεροπυρόσβεση, εναέριας αστυνόμευσης κλπ (στην ελληνική περίπτωση εξαιρώ τις αποστολές SAR, ιδίως στο Αιγαίο, για ευνόητους λόγους) είναι ξένες ως προς τον κύριο ρόλο των Ενόπλων Δυνάμεων. Φυσικά αυτές μπορούν να κληθούν και να συμβάλουν όποτε έκτακτες συνθήκες το επιβάλουν, αλλά επ' ουδενί δεν μπορούν και δεν πρέπει το Στράτευμα να καλείται να υποκαταστήσει όποιον φορέα δεν μπορεί να κάνει καλά την δουλειά του. Στρατιωτικό προσωπικό, μέσα και πόροι δεν μπορούν να αναλώνονται σε πάρεργα. Με την ίδια λογική άλλωστε, οι Ε.Δ. θα μπορούσαν να παραλάβουν και τα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. και του Π.Σ. ή τα σκάφη του Λ.Σ., και να αναλάβουν τις σχετικές αποστολές.

Ο εννιαίος φορέας διαχείρησης των μη στρατιωτικών εναερίων μέσων του Δημοσίου (περιλαμβανομένων και των πυροσβεστικών αεροσκαφών) πρέπει να γίνει επιτέλους πραγματικότητα. Είναι αληθές ότι η εμπειρία των Ε.Δ. είναι πολύ μεγάλη αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα πράγματα πρέπει να μείνουν ως έχουν για πάντα. Κάλλιστα θα μπορούσαν στελέχη της Π.Α. και της Α.Σ. να αποσπαστούν στον νέο φορέα και να βοηθήσουν στην οργάνωση του και στην εκπαίδευση του προσωπικού μεταφέροντας τις εμπειρίες και την τεχνογνωσία τους. Αν και πάλι το προσωπικό του φορέα κριθεί ανεπαρκές θα μπορούσαν αν αποσπαστούν/μεταταχθούν σε αυτόν χειριστές εξ εφεδρείας της (όπως αυτοί που υπηρετούν στην 359 ΜΑΕΔΥ) μέχρι να καλυφθούν οι ανάγκες.
Ας δούμε αντίστοιχα παραδείγματα των ιδιαίτερα αποτελεσματικών αεροπορικών Κλάδων της Πολιτικ΄κης Προστασίας σε χώρες όπως η Γαλλία και η Ισπανία. Βούληση πρέπει να υπάρχει και όλα τα άλλα είναι εύκολα.

Πάντα φιλικά,
Γ.Μ.

Ανώνυμος 27 Αυγούστου 2012 στις 2:36:00 π.μ. EEST  

@NF
Η δουλειά των ανθυποβρυχιακών ελικοπτέρων δεν είναι να μεταφέρουν ασθενείς.

Πρώην Ελικοπτεράς 31 Αυγούστου 2012 στις 10:47:00 μ.μ. EEST  

Αγαπητό εν κρυπτώ για έναν και μόνο λόγο δημιούργηθηκε το 2o ΤΕΕΠ στην Πάχη: Στο να δημιουργηθεί μία μονάδα για να παίρνουν μεταθέσεις τα στελέχη. Διότι για κάποιους είναι αδιανόητο να κάθεται τόσα χρόνια σε ένα μέρος.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP