Η AgustaWestland αποκαλύπτει υποψηφιότητα για το Τουρκικό Πρόγραμμα Ελικοπτέρου Γενικής χρήσης

Τρίτη 28 Απριλίου 2009


Στα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης Αμυντικού Υλικού (IDEF) 2009 χθες 27 Απριλίου στην Κωνσταντινούπολη, η ιταλική AgustaWestland αποκάλυψε πρόπλασμα πλήρους κλίμακας της ειδικής έκδοσης του AW149, με την οποία διεκδικεί το Πρόγραμμα Τουρκικού Ελικοπτέρου Γενικής χρήσης (TUHP).

Πρόκειται για νέας γενιάς ελικόπτερο μέσου βάρους, 8,1 τόνων και πολλαπλού ρόλου, σχεδιασμένο για να καλύψει τις στρατιωτικές απαιτήσεις των τουρκικών υπηρεσιών. Το TUHP μεγιστοποιεί την ανάμιξη της Τουρκικής Αεροδιαστημικής Βιομηχανίας (ΤΑΙ) και πρόσθετων ηγετικών εγχώριων εταιρειών όπως οι Aselsan, Τουρκική Βιομηχανία Κινητήρων (ΤΕΙ), Roketsan και Havelsan, διευρύνοντας τις στρατηγικές συνεργασίες τις οποίες ήδη οικοδόμησε η AgustaWestland για το πρόγραμμα Τακτικού Ελικοπτέρου Μάχης και Αναγνώρισης (ATAK) T-129. Αξίζει να αναφερθεί πως ΤΑΙ και AgustaWestland υπέγραψαν τον Μάρτιο του 2004 σύμβαση για την κατασκευή 250 ατράκτων του ελαφρύτερου ελικοπτέρου γενικής χρήσης AW139, οι παραδόσεις των οποίων άρχισαν τον Δεκέμβριο του 2006 και προβλέπεται να ολοκληρωθούν το 2017.

Το TUHP 149 διαθέτει πλατύ και ανεμπόδιστο θάλαμο σταθερής διατομής, με μεγάλες συρόμενες θύρες. Ο θάλαμος μπορεί εύκολα να αναδιαμορφωθεί για να εκπληρώσει διαφορετικές επιχειρησιακές απαιτήσεις, περιλαμβανόμενης της ικανότητας μεταφοράς 18 πλήρως εξοπλισμένων στρατιωτών. Τα ψηφιακά αεροπορικά ηλεκτρονικά ανοικτής αρχιτεκτονικής και τεχνολογίας αιχμής, καθώς και τα ολοκληρωμένα συστήματα αποστολής και όπλων επιτρέπουν στο ελικόπτερο να αναλάβει ευρύ φάσμα αποστολών. Το υψηλών επιδόσεων δικινητήριο ελικόπτερο είναι σχεδιασμένο για αποστολές σε κάθε περιβάλλον, ημέρα και νύχτα. Μπορεί να διαμορφωθεί για να μεταφέρει ευρύ φάσμα όπλων, περιλαμβάνοντας κάλαθους εκτόξευσης ρουκετών, βλήματα αέρος-εδάφους και πολυβόλα, καθώς και εξωτερικές δεξαμενές σε ποικιλία συνδυασμών. Πολυβόλα σε έστορες μπορούν να τοποθετηθούν σε παράθυρα σταθερού πλαισίου ή στις θύρες. Παρέχονται επίσης δομικές προβλέψεις για την εγκατάσταση εξωτερικού άγκιστρου φορτίου, ενισχυμένου βαρούλκου διάσωσης και ποικιλίας εξοπλισμού αποστολής. Εξαιτίας της τμηματικής του σχεδίασης για ταχεία αναδιαμόρφωση ρόλου, το TUHP 149 προσαρμόζεται άριστα σε εντυπωσιακό φάσμα καθηκόντων όπως η μεταφορά στρατιωτών, οι επιχειρήσεις πεδίου μάχης και εφοδιαστικής, η υποστήριξη με πυρά, η Έρευνα Και Διάσωση (SAR) και η SAR Μάχης (CSAR), οι επιχειρήσεις ειδικών δυνάμεων, η αναγνώριση, η επιτήρηση, η αεροδιακομιδή θυμάτων (CASEVAC), ο ρόλος διοίκησης, ελέγχου και επικοινωνιών, η ανύψωση εξωτερικών φορτίων και η μεταφορά στρατιωτικών Πολύ Σημαντικών Προσώπων (VIP). Πάντα κατά την εταιρεία, το TUHP 149 είναι εξαρχής σχεδιασμένο με χαμηλές απαιτήσεις υποστήριξης και συντήρησης, για να ελαχιστοποιούνται τα λειτουργικά κόστη και τα κόστη κυριότητας εφ' όρου ζωής. Σειρά υπηρεσιών υποστήριξης και εκπαίδευσης θα είναι διαθέσιμη για αποτελεσματική από άποψη κόστους υποστήριξη εφ' όρου ζωής, η οποία θα καλύπτει τις απαιτήσεις του πελάτη. Προβλέπεται επίσης πλήρης εξομοιωτής πτήσης «Επιπέδου D».

Υπενθυμίζεται πως στις 5 Δεκεμβρίου 2007 η Εκτελεστική Επιτροπή Αμυντικής Βιομηχανίας (SSIK) της Τουρκίας ακύρωσε δύο Αιτήματα Προσφορών (RfP) για 84 ελικόπτερα συνολικής αξίας $1,5 δισ. και αποφάσισε την έναρξη παράλληλων διαπραγματεύσεων με τις Sikorsky των ΗΠΑ -προφανώς για το S-70A- και AgustaWestland για την υλοποίηση των προγραμμάτων. Το RfP για 52 ελικόπτερα μεταφορών πολλαπλού ρόλου αναφερόταν σε 20 γενικής χρήσης για τον Στρατό και 6 για το Ναυτικό, 6 CSAR για την Πολεμική Αεροπορία και 20 για τις πυροσβεστικές δυνάμεις της Γενικής Διεύθυνσης Δασών. Το δεύτερο RfP αναφερόταν σε 12 δικινητήρια Ελικόπτερα Επιτήρησης και Αναγνώρισης (SRH) για την τουρκική Στρατοχωροφυλακή και 20 για σχετική απαίτηση της Γενικής Διεύθυνσης Ασφαλείας του Υπουργείου Εσωτερικών.

Πηγή

1 σχόλια:

Ανώνυμος 6 Μαΐου 2009 στις 12:07:00 π.μ. EEST  

Κι εμείς ακόμη περιμένουμε τα 20 ΝΗ-90. Αλήθεια θα πληρώσει κανείς για την σκανδαλώδη επιλογή του ΝΗ-90 που ήταν σε πλήρη αντίθεση με την θέληση του ΕΣ που πολλοί κατέκριναν.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP