Διακλαδική συνεργασία στη συντήρηση

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Το 307 ΤΣΥΑΥ εκτέλεσε εργοστασιακού επιπέδου
συντήρηση σε ελικόπτερο AB-212ASW του ΠΝ
στο 1/5 του κόστους.
Παραδόθηκε σήμερα στη Διοίκηση Ελικοπτέρων Ναυτικού (ΔΕΝ) από το 307 Τεχνικό Συγκρότημα Υποστήριξης Αεροπορικού Υλικού (ΤΣΥΑΥ), το πρώτο ανθυποβρυχιακό ελικόπτερο ΑΒ-212ASW του Πολεμικού Ναυτικού μετά από εργασίες συντηρήσεώς του εργοστασιακού επιπέδου, σε μία σημαντική επίδειξη ουσιαστικής και έμπρακτης διακλαδικότητος, παρουσία των Αρχηγών ΓΕΣ Αντιστρατήγου Αθανασίου Τσέλιου και ΓΕΝ Αντιναυάρχου Ευάγγελου Αποστολάκη. Η τελετή πραγματοποιήθηκε στην έδρα του 307 ΤΣΥΑΥ, το οποίο ως γνωστόν υπάγεται στη Διοίκηση Στρατιωτικών Εργοστασίων (ΔΙΣΕ) της ΑΣΔΥΣ και εδρεύει στο Στεφανοβίκιο μαζί με την 1η Ταξιαρχία Αεροπορίας Στρατού (1η ΤΑΞΑΣ). Σύμφωνα με στρατιωτικές πηγές, το κόστος που επιβαρυνόταν μέχρι σήμερα το ΠΝ με την εκτέλεση της συγκεκριμένης εργασίας από την ΕΑΒ ανέρχονταν στο ποσό των €550.000 και μέσο όρο διάρκειας εργασιών 15 μήνες ενώ το αντίστοιχο κόστος από το 307 ΤΣΥΑΥ ανέρχεται περίπου σε €115.000. Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΝ ανακοίνωσε τον Ιούλιο του 2012 την πραγματοποίηση επιθεώρησης Major Reinforced Inspection (MRI) σε ελικόπτερο AB-212ASW, αποκλειστικά από το προσωπικό της στις εγκαταστάσεις της Βάσης Ελικοπτέρων Ναυτικού.

Η ενίσχυση του 307 ΤΣΥΑΥ με προσωπικό και σύγχρονες υλικοτεχνικές υποδομές θα συμβάλλει στην περαιτέρω εξοικονόμηση πόρων και αυτονομία στο τομέα της συντήρησης του αεροπορικού υλικού.

H τελετή παράδοσης του ελικοπτέρου παρουσία των Αρχηγών ΓΕΣ και ΓΕΝ.

Διακλαδικότητα στην πράξη.

strategyreports

20 σχόλια:

Ανώνυμος 27 Νοεμβρίου 2013 στις 10:55:00 μ.μ. EET  

Είναι κρίμα ότι έπρεπε να φτάσουμε ως χώρα ένα βήμα πριν την οικονομική καταστροφή, για να κάνουν οι ΕΔ το αυτονόητο (συνεργασία, οικονομία κλίμακος και αξιοποίηση υπάρχοντος δυναμικού).

Από την άλλη όμως, τους αξίζουν συγχαρητήρια που έστω την ύστατη στιγμή ξεπέρασαν την αδράνεια δεκαετιών και εν μέσω τόσων δυσχερειών δείχνουν έμπρακτα το δρόμο

Unknown 28 Νοεμβρίου 2013 στις 7:59:00 π.μ. EET  

Θα μπορούσε να τα πάει και στο Πακιστάν με ακόμα λιγότερα χρήματα . Ότι πληρώνεις παίρνεις. Κάτι τέτοια έξυπνα γίνονται χωρίς την εμπειρία των ειδικών και πέφτουν σαν τις μπεκάτσες. Δεν μπορεί να εμπιστεύεται την ΕΑΒ ένας Αμερικανικός κολοσσός και να τις αναθέτει τα F16 ενώ οι γάτες οι δικοί μας να μιλάνε ότι βρήκαν τόσο φτηνή επισκευή. Εύχομαι τύχη στους πιλότους που πετάνε με τις φτηνές επισκευές. ......

aviationlive 28 Νοεμβρίου 2013 στις 10:09:00 π.μ. EET  

Προφανώς τόσα χρόνια το ΠΝ ανέθετε τη συγκεκριμένη εργασία σε εργολάβο τη στιγμή που ο ΣΞ την πραγματοποιούσε στα δικά του ελικόπτερα με ίδια μέσα. Την ίδια διαδικασία ακολουθούν όλοι, ατυχές το παράδειγμα σας και οι συγκρίσεις.

AXEΡΩΝ 28 Νοεμβρίου 2013 στις 10:49:00 π.μ. EET  

@Πατεράκης Σπάρτακος -Γιώργος-
Ἐπειδή ἡ ἀνακατασκευή του ΤΣΥΑΥ εἶναι πολύ νωπή,και ἡ ἄλλη της ΔΕΝ μόλις περυσινή,ἐγώ θα παραπέμψω στην ποιότητα των ἐργασιῶν του 202ΚΕΑ,ἄν ἔχεις ἀκουστά.

Ανώνυμος 28 Νοεμβρίου 2013 στις 10:58:00 π.μ. EET  

Πολυ σωστα επισημανε ο σχολιαστης Π Σ Γιωργος.

Αλλο μερακι και ατομικες ικανοτητες και αλλο μια εμπειρια οπου την αξιοποιουν κατασκευαστικοι κολοσσοι στον ποιο απαιτητικo τομεα της αεροναυπηγικης. Τα επετελεια των ΕΔ και στα τρια σωματα εχουν εξασφαλησει ISO και αλλα quality control certification διεθνως αναγνωρισμενα στον τομεα του ενοπλου αεροναυπηγικου κλαδου;;

Η ΕΑΒ ειναι μια και αξιοζηλευτη και υπερ ικανοτατη, αναγνωρισμενη ακομα και απ'τους εχθρους μας.

Και οι αρχαιοι Ρωμαιοι στην Συγκλητο ερωτουσαν: Qui(cui) Bono??
Δηλαδη ποιος επωφελειται με το κλεισιμο της ΕΑΒ, και οχι μονο, ΕΑΣ ΕΛΒΟ ΠΥΡΚΑΛ και αλλες παρεμφερες μικρο επιχειρησεις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ;;

ΕνΚρυπτω, το αρθρο αυτο και η θεση του εκφραζει τον ιστοτοπο;;

SZAE 28 Νοεμβρίου 2013 στις 11:07:00 π.μ. EET  

@ Πατεράκης Σπάρτακος -Γιώργος-
H ΕΑΒ χρέωνε πολλές "μαιμού" ώρες για να πληρώνονται υπερωρίες κάποιοι.
H ΔΕΝ μετά τις παραλαβές απο την ΕΑΒ καθήλωνε τα Ε/Π για επιθεώρηση 3 ημερών οπου και βρίσκονταν πολλά ¨καλούδια¨
Επίσης Η ΕΑΒ αργούσε υπερβολικά να παραδώσει Ε/Π.
Οσο για τα F-16 απλά η ΕΑΒ μπήκε μέσα...

Caspian 28 Νοεμβρίου 2013 στις 11:42:00 π.μ. EET  

O λόγος που η LM "εμπιστεύεται" την EAB οφείλεται εν πολλοίς στο γεγονός ότι από τα δις ευρώ που έχει λάβει από το ελληνικό κράτος για εξοπλισμούς όφειλε στα πλαίσια των αντισταθμιστικών να αναθέσει έργο στην "ελληνική αμυντική βιομηχανία". Δεν ήταν κάποιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ΕΑΒ που οδήγησε στην ανάθεση έργου εκ μέρους της LM.

Χωρίς διάθεση απαξίωσης του έργου της ΕΑΒ, είναι μία επιχείρηση πολύ λιγότερο ανταγωνιστική σε σχέση με τις λοιπές εταιρείες του κλάδου. Συνεπώς η μεγάλη διαφορά στο κόστος μάλλον θα πρέπει να αναζητηθεί στο τι στραβό κάνει η ΕΑΒ στις δουλειές της και όχι στη "φτηνή επισκευή" των τεχνικών και των μηχανολόγων του ΕΣ.

Tα λοιπά περί "αξιοζήλευτης" και "αναγνωρισμένης ακόμα και από τους εχθρούς μας" επιχείρησης είναι εντυπωσιακά. Αν η ΕΑΒ εντυπωσιάζει ακόμα και τους εχθρούς μας, τότε λογικά θα πρέπει να εντυπωσιάζει και τους φίλους μας. Άραγε πόσους πελάτες προσέγγισε και πόσες συνεργασίες έχει αναπτύξει η ΕΑΒ οι οποίες δεν οφείλονται σε αντισταθμιστικά αλλά σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ή κάποιο καινοτόμο προϊόν/υπηρεσία που ανέπτυξε και παρουσίασε; Πέραν της περιορισμένης χρονικά (πληρωμένης) συνεργασίας για το Neuron, ουδέν.

Ανώνυμος 28 Νοεμβρίου 2013 στις 11:58:00 π.μ. EET  

Άντε με το καλό να κάνετε και εργοστασιακή συντήρηση στα Super Puma η μήπως αυτά είναι καλύτερα καθηλωμένα στην Ισπανία εεεε α ρε βρεγμένη σανίδα με τα σαπάκια μες το αλάτι... που κάνατε εργοστασιακή συντήρηση εάν έχετε τα κότσια φέρτε το για έλεγχο να το δούμε και να μας πείτε εάν θα δεχόσαστε να το παραλάβετε έτσι από την ΕΑΒ η θα ζητάγατε να σας τα ξηλώσουν όλα από μέσα..... αλήθεια τη εγγύηση έχει για πόσα χρόνια???

enkripto 28 Νοεμβρίου 2013 στις 1:01:00 μ.μ. EET  

"ΕνΚρυπτω, το αρθρο αυτο και η θεση του εκφραζει τον ιστοτοπο;;"

Συντήρηση αεροπορικών μέσων "in-house", όπου αυτό είναι εφικτό, με επίτευξη σημαντικής οικονομίας και περαιτέρω προώθηση της διακλαδικότητας.

Αυτή είναι η θέση του άρθρου.

Είμαι σίγουρος ότι τα στελέχη του 307 ΤΣΥΑΥ έχουν υψηλή κατάρτιση και το απαραίτητο αίσθημα ευθύνης για να φέρουν εις πέρας μια τέτοια εργασία.

Αυτό δεν σημαίνει πώς πρέπει να καταργήσουμε την ΕΑΒ, την μόνη βαριά βιομηχανία υψηλής τεχνολογίας στην Ελλάδα. Σημαίνει απλά πώς η εταιρία πρέπει να γίνει πιο ανταγωνιστική...για να το πώ κομψά.

Ανώνυμος 28 Νοεμβρίου 2013 στις 4:05:00 μ.μ. EET  

Ποια ΕΑΒ και αμυντική βιομηχανία ?? Γνωρίζω κάποια που δουλεύει πολλά χρόνια (διοικητικός υπάλληλος) στην ΕΑΒ. Σε δύο χρόνια είναι να βγει στην σύνταξη. Μέσα στα πάρα πολλά που είχα την ευκαιρία να μάθω για αυτή την εταιρία (πριν ήξερα τα βασικά) ένα είναι πως πολλοί τεχνικοί της για να λουφάρουν έχουν χωθεί στα γραφεία και το παίζουν γραφιάδες. Και μάλιστα συνεχίζουν να εισπράτουν 2 επιδόματα που δεν προβλέπονται για τους διοικητικούς υπαλλήλους. Το ένα είναι το επικινδυνότητας και το άλλο της ανθυ-υγειηνής εργασίας. Την ρώτησα 2-3 φορές να που πει πόσοι είναι αυτοί οι τεχνικοί και απέφυγε να μου απαντήσει με αριθμό. Είπε μόνο πως είναι πολλοί.

Για τα ναυπηγεία. Είχα γείτονα που δούλευε 30+ χρόνια στον Σκαραμαγκά σε κάποιο συνεργείο τους. Πολλές φορές τον είχα ρωτήσει για τα πολεμικά πλοία και υποβρύχια εκεί και για άλλα που έλεγαν να ναυπηγήσουν. Ο άνθρωπος σε μία δόση μου είχε πει πως όταν ναυπηγούσαν τις ΜΕΚΟ στην νυχτερινή βάρδια οι μισοί εργαζόμενοι μέσα σε αυτές έπεφταν για ύπνο.

Από άλλον που γνώρισα και είχε προλάβει να δουλέψει στις 6 ΤΠΚ Κομπαντάντ στα ίσια μου είπε πως τα βράδια έπεφτε για ύπνο για 4 ώρες.

Για την ΕΑΒ οι αμερικάνοι μας έδωσαν δουλειά ώστε όταν έρθει η ώρα να πρέπει να ανταποδώσουμε δίνοντας τους παραγγελίες, πολλαπλάσιας αξίας. Δίνουν εκεί ένα σέρβις-μικροαναβάθμιση των F-16 τους και κατασκευή απαρτίων για τα F-16 και C-130J που πουλάνε διεθνώς και μετά θα πάρουν παραγγελίες δις για F-35 για την Π.Α.
Φαίνετα κάποιοι να μην έχουν ξέρουν πως σκέφτονται και δουλεύουν οι αμερικάνοι και πως δουλεύουν οι μεγάλες βιομηχανίες.
Εντάξει, ούτε είχαν όλοι την ευκαιρία να ζήσουν και να δουλέψουν στην Αμερική και ούτε ο μπαμπάς τους και οι περισσότεροι στο σόι τους ήταν βιομήχανοι.

Χίλιες φορές η επισκευή συντήρηση στο ΤΣΥΑΥ παρά στην ΕΑΒ που να πληρώνει το Π.Ν και για τα επιδόματα των πολλών αραχτών τεχνικών στα γραφεία. Μερικοί μην ψάχνουν για μαλ@κες.
Και να επέμβει κάποιος αρμόδιος εκεί στην ΕΑΒ να του βάλει σε τάξη. Άντε μπράβο.
Γιάννης

Ανώνυμος 28 Νοεμβρίου 2013 στις 4:14:00 μ.μ. EET  

Κάτι που ξέχασα πριν. Άμα ήταν φτηνές οι επισκεύες που γίνονται στο ΤΣΥΑΥ η Αεροπορία Στρατού εδώ και χρόνια θα είχε θρηνήσει πολλά ελικόπτερα και χειριστές. Θα είμασταν Ινδία.... (δεκάδες πτώσεις ετησίως)
Όμως για να μην έχει συμβεί αυτό κάθε άλλο παρά φτηνές είναι οι επισκεύες της.
Γιάννης

Ανώνυμος 29 Νοεμβρίου 2013 στις 2:42:00 π.μ. EET  

Από τις ,,φτηνοδουλειές,, του ΤΣΥΑΥ πόσα από τα 100 Χιούι και τα ΑΒ-206, AH-64, U-17, Bell-212 κ.α α/φη έχουν πέσει τα τελευταία 30 χρόνια ??
Στο Πακιστάν πόσα ε/π και α/φη έχουν πέσει από την ,,φτηνοδουλειά,, των εργοστασίων τους ??
Εγώ ξέρω τις απαντήσεις. Με ενδιαφέρει όμως να ακούσω και από άλλους αν τις ξέρουν.
Γιάννης

ΥΠΛΓΟΣ(ΑΣ) 29 Νοεμβρίου 2013 στις 12:35:00 μ.μ. EET  

To 307 TΣΥΑΥ συντηρεί όλα τα Ε/Π της Αεροπορίας Στρατού δεκάδες χρόνια εξυπνάκηδες που έχετε άποψη για φτηνοδουλειά κτλ..αν δεν είναι έτοιμο και κατάλληλο ένα Ε/Π δεν το αποδίδουν απλά για πτήση..και οι περισσότεροι πετάνε σαν ιπτάμενοι μηχανικοί μαζί με τους πιλότους,οπότε μάλλον είναι ριψοκίνδυνοι..απλά μαθηματικά είναι άσχετοι..η εργατώρα ενός υπαλλήλου της ΕΑΒ που έχει μισθό 5000 ευρώ σε σχέση με τον μηχανικό του στρατού που παίρνει 900 προφανώς και δεν είναι η ίδια..ας μην αναφέρω αν παίρνει επίδομα ανθυγειηνής εργασίας...ούτε ο συνδικαλιζόμενος τεχνίτης πονάει τα Ε/Π όσο ένας μηχανικός των ΕΔ που πετάει κιόλας με αυτά και είναι η ζωή του,όχι το βόλεμα του..

Ανώνυμος 29 Νοεμβρίου 2013 στις 12:45:00 μ.μ. EET  

Πες'τα ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ

Manolis 29 Νοεμβρίου 2013 στις 3:06:00 μ.μ. EET  

H EAB δεν ανηκει σε καποιον μεγαλοδιαπλεκομενο ιδιωτη που προσπαθει να αρμεξει τις ΕΔ. Ειναι εταιρια που συστησε το Ελληνικο Δημοσιο με προοπτικη να επισκευαζει (και καποια στιγμη να κατασκευαζει ) πτητικα μεσα επ'ωφελεια των ΕΔ της χωρας. Λογω του ιδιωτικου δικαιου που την διεπει , μπορει να πωλησει τις υπηρεσιες της εκτος των ΕΔ και σε ιδιωτες , ελληνες και ξενους. Ουδεν μεμπτο εως εδω. Ο παραλογισμος ξεκινησε αρχικα με την ΠΑ, η οποια επ'ωφελεια της ΕΑΒ , παραγκωνισε το ομοειδες υφισταμενο 202 ΚΕΑ (Κρατικο Εργοστασιο Αεροσκαφων) με το να μην διδει τα απαραιτητα κονδυλια για ανανεωση του συνταξιοδοτουμενου (πολιτικου) προσωπικου και του μηχανολογικου εξοπλισμου του εργοστασιου. Φαινεται εδω, οτι ο ΕΣ μαλλον κρατησε πισινη με το 307 ΤΣΥΑΥ και τα αλλα σχετικα εργοστασια. Ισως επειδη λογω των πολλων Εργοστασιων Βασης , τελικα υπαρχει ...βιομηχανικη κουλτουρα στον ΕΣ. Επειτα, η εταιρια αποκτησε τις γνωστες (ημισοβιετικου τυπου...)αγκυλωσεις του δημοσιου τομεα της χωρας: Ασχετες διοικησεις, δεν προαγονται οι αξιοι, μισθοι πολυ υψηλοτεροι απο τον ιδιωτικο τομεα ασυνδετοι με την παραγωγικοτητα , προσληψεις φιλων και συγχωριανων με υψηλα βυσματα να τους ακολουθουν προστατευτικα σε ολη την ...καριερα τους, βρεξει-χιονισει-απεργησει ο μισθος στην τραπεζα κλπ κλπ. Αποτελεσμα : Υψηλο κοστος εργασιων , ειδικα εαν το λαβει κανεις υπ'οψιν του σε σχεση με τον ογκο της παραγομενης εργασιας ανα μοναδα χρονου . Ποιος την πληρωνει? Ο πιο "καλοβολος" πελατης, δηλ. αυτος που δεν διαμαρτυρεται πολυ και κυριως δεν ενεργοποιει ρητρες μη εκτελεσης συμβολαιων. Επειδη αναφερθηκαν οι (εγκαιρα και καλως εκτελεσμενες παρ'αυτα) συμβασεις απο την USAF, περαν των ΑΩ απο (ακριβοπληρωμενες) παραγγελιες προς υλοποιηση και των σχετικα χαμηλων τιμων που προσφερε η ΕΑΒ, υπαρχει ακομη ενας λογος αναθεσης εργασιων . Η Λοκχιντ εχει σοβαρα νομικα προβληματα στις ΗΠΑ με περιβαντολογικες οργανωσεις πολιτων, διοτι οι εργασιες της εχουν παραπροιοντα πολυ βλαβερα για το περιβαλλον (κυριως τοξικο εξασθενες χρωμιο - θυμαστε την ταινια "Εrin Brokovitz"?). Μεχρι προ μερικων ετων η ΕΑΒ δεν ειχε σοβαρη οχληση και απερριπτε σχεδον ανεπεξεργαστα τα αποβλητα της στον γνωστο ποταμο Ασωπο , οπως και πολλες αλλες βιομηχανιες της ΒΙ.ΠΕ. φυσικα... Η συνεχεια ειναι εν πολλοις γνωστη και η ευρυτερη περιοχη ΔΕΝ εχει πλεον ποσιμο νερο...
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26515&subid=2&pubid=67291148
http://asopossos.wordpress.com/2007/12/07/eab-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B3%CE%B5%CE%B9-1750000000-%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CF%83%CE%B8%CE%B5%CE%BD%CE%BF/
Δυστυχως η ΕΑΒ δεν (μπορει να) ειναι τιποτε περισσοτερο απο μια μικρογραφια του τροπου λειτουργιας του Δημοσιου τομεα της χωρας μας , ο οποιος δειχνει να δουλευει επ'ωφελεια των πολιτικων και των υπαλληλων του, και ΟΧΙ για το συνολο των πολιτων της χωρας...

Ανώνυμος 30 Νοεμβρίου 2013 στις 8:07:00 π.μ. EET  

Πατεράκη Σπαρτακος-Γιώργος

υπάρχουν και άλλοι αφανείς ήρωες, συνεργεία των Ε.Δ που γλυτώνουν χρήματα στο Δημόσιο απο τις εταιρίες που τους κρατάνε όμηρους επισκευών χρόνια τώρα.
Εταιρίες που πούλησαν συστήματα(βάση συμβάσεων) και δεν περέδωσαν τεχνογνωσία και έτσι έπιασαν όμηρο τις Ε.Δ.
Οι εταιρίες πέραν της τεχνογνωσίας τους,χρεώνουν και εργατοώρες οι οποίες στηρίζωνται στην όποια ευχέρια του κάθε εργαζόμενου με αποτέλεσμα να αυξάνεται το κόστος .
Καμία σχέση με τα συνεργεία των Ε.Δ που έχουν μόνο τον μισθουλάκο των τεχνικών σύν το κόστος των ανταλλακτικών χωρίς πραγματικές εργατοώρες.

Για να γράψουμε κάτι για το περίφημο σύστημα Tactikos και άλλων συστημάτων στο Π.Ν και πόσες χιλιάδες ευρώ έχει γλυτώσει το Ναυτικό από μια χούφτα Ανθρώπων-Τεχνικών με υπερωρίες με προσωπική εργασία και άλλα πολλά που δεν έχουν κανένα κόστος.


P25 ΚΩΣΤΑΚΟΣ

Ανώνυμος 30 Νοεμβρίου 2013 στις 10:27:00 π.μ. EET  

Μην σας απασχολει τοσο η διαφορα του κοστους καθοσον συμφωνα με το νεο ΦΕΚ περι κοστολογισης παροχων υπηρεσιων σε τρίτους η διαφορά θα είναι ακομη μεγάλη (προβλεπει εκπτωση 50 ο/ο από 25 που προεβλεπε το προηγούμενο μεταξυ των κλαδων των ΕΔ ,ενω και η εργατοωρα των ΣΕ είνα ποιο φτηνή).Θα μπορουσε να ηταν μηδενικο εαν στο επομενο ΦΕΚ υπάρξει προβλεψη για 100ο/ο εκπτωση λαμβανοντας υπόψη το πνευμα του " Αρχηστρατηγου". ΣΞ,ΠΝ,ΠΑ ολοι δουλευουμε για τον ιδιο σκοπό την Ασφαλεια της Χωρας

strategy 30 Νοεμβρίου 2013 στις 11:07:00 π.μ. EET  

Πριν μιλήσουν οι διάφοροι για τους λιγοστούς πλην επίλεκτους Τεχνικούς του ΤΣΥΑΥ, γιατί δε ρωτάνε καλύτερα να μάθουν αν έχουν εκπαιδευτεί στις ΗΠΑ και τι βαθμολογίες πέτυχαν σε σχέση με τους αλλοδαπούς συμμαθητές τους στα σχετικά Σχολεία.

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 30 Νοεμβρίου 2013 στις 1:15:00 μ.μ. EET  

Επειδή σε τρία ιστολόγια βλέπω την ίδια ανάρτηση και επειδή και το θέμα και τα σχόλια γυρνάνε γύρω από το ίδιο ζήτημα αλλά κανείς δεν τολμά να το πει ανοιχτά, να μη μασάμε τα λόγια μας. Η ΕΑΒ, ΕΒΟ, ΕΛΒΟ κλπ είναι πτωχές πλην τίμιες κόρες που τις διέφθειραν και οδήγησαν στην ηθική κατάπτωση και στο πεζοδρόμιο οι νταβατζήδες συνδικαλιστές και οι κακοί πολιτικοί. Τώρα όμως τα βάσανα τελείωσαν. Θα παραδοθούν στα χέρια του τίμιου Μπόμπολα, Αλαφούζου, Κόκαλη, Βαρδινογιάννη και θα ξαναγίνουν παρθένες. Θα παράγουν υψηλή τεχνολογία και θα επιδιορθώνουν τα πάντα τζάμπα (τζάμπα θα δουλεύει έτσι κι αλλιώς ο εργαζόμενος). Αυτό δεν είναι το νόημα; Εκεί δεν πάει η δουλειά;

Εγώ πάντως έχω πρόταση. Εξαρχής έπρεπε οι εταιρίες να ανήκουν στις Ένοπλες Δυνάμεις. Το πολιτικό προσωπικό θα επιλέγεται με ΑΣΕΠ και το επιστημονικό με πτυχία και εργασίες. Όσο εργάζεται εκεί κάποιος, θα ακολουθεί το μισθολόγιο των υπαξιωματικών και αξιωματικών, τίποτα περισσότερο. Παρόμοιες και επικαλυπτόμενες υπηρεσίες θα συμπτυχθούν/ καταργηθούν. Στόχος η αυτάρκεια σε υπηρεσίες και προϊόντα και δευτερευόντως οι εξαγωγές. Και πάλι τα προϊόντα θα μας κοστίζουν περισσότερο από την αγορά από έξω αλλά αυτό με τα χρόνια και με κάποιες εξαγωγές θα περιοριστεί. Στρατηγικές βιομηχανίες και υπηρεσίες μόνο στο Δημόσιο με μισθούς ενιαίου μισθολογίου ή στρατιωτικού και τέλος. Ιδιωτικοποίηση στην Ελλάδας ίσον ξεπούλημα και λουκέτο. Τα είδαμε και στον Σκαραμαγκά και αλλού. Αλλά σε μια χώρα όπου πετυχημένος υπουργός κατά τους Πρετεντέρη και Φαήλο είναι ο Άδωνις Γεωργιάδης, τι μπορεί να ελπίζει κανείς για το μέλλον της ΕΑΒ;

ΥΓ. Τι σχέση έχει το 307 ΤΣΥΑΥ και οι άστοχες συγκρίσεις, είτε εννοούνται είτε διατυπώνονται; Σε ένα λειτουργικό μοντέλο θα υπήρχε μια εταιρία που θα εκτελούσε τις επισκευές και θα ήταν στρατιωτική. Ή μήπως οι τουρκικές και ισραηλινές εταιρίες είναι ιδιωτικές; Το πολύ ημικρατικές.

Οδυσσέας 2 Δεκεμβρίου 2013 στις 7:49:00 μ.μ. EET  

Σχόλιο και συνέχεια της ενδιαφέρουσας συζήτησης στο hellenicarmedforces2010

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP