Ανόητη καλλιέργεια ποιας «κουλτούρας»;

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

(Σημ enkripto : Πἀσα ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις εν Ελλάδι είναι καθαρά συμπτωματική..ακολουθεί άρθρο του Λάζαρου Μαύρου απο την Κυπριακή εφημερίδα Σημερινή)

EΙΡΗΣΘΩ

TOY ΛΑΖΑΡΟΥ ΜΑΥΡΟΥ

Ε Κ Τ Ο Σ από προσβλητική για τους «ακαλλιέργητους» των σχολείων, η ντιρεκτίβα του Υπ. Παιδείας είναι και ανόητη. Στόχος, λέει, της νέας σχολικής χρονιάς, υπό την Εξουσία του ΑΚΕΛ, είναι αυτολεξεί: «Η καλλιέργεια κουλτούρας ειρηνικής συμβίωσης, αμοιβαίου σεβασμού και συνεργασίας Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων με στόχο την ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ και την επανένωση της πατρίδας και του λαού μας».

Ι Δ Ο Υ Η ΑΝΟΗΣΙΑ: Αυτό που οι Ε/κ βιώνουν και ονομάζουν ως κατοχή, δεν υπάρχουν Τ/κ που να το θεωρούν κατοχή. Ούτε δέχονται να ονομάζεται κατοχή. Εξαιρείται ο κ. Σενέρ Λεβέντ και ελάχιστοι άλλοι, που ακόμα και οι «επαναπροσεγγιστικότεροι» Ε/κ, τύπου Μίχου Παπαπέτρου, τους θεωρούν «γραφική και αμελητέα μειοψηφία». Οι Τ/κ θεωρούν την εισβολή-κατοχή ως λύτρωση. Ως εθνικό τους επίτευγμα, ως απελευθέρωση και ως την εγγύηση για τους ίδιους. Συνεπώς απορρίπτουν την «απαλλαγή από την κατοχή». Και θίγονται από την απλή και μόνο εκφορά της λέξης ΚΑΤΟΧΗ. Πώς θα προκύψει «αμοιβαίος σεβασμός και συνεργασία»; Μήπως με την αλφαβήτα των «σεμιναρίων» να μη λέγεται, η κατοχή, κατοχή;

Σ Τ Ο Χ Ο Σ της ηγεσίας του ΑΚΕΛ, ανιχνευόμενος εξ αντιδιαστολής στο άρθρο του κ. Γιαν. Κολοκασίδη του Π.Γ. ΑΚΕΛ, χθες στη «Σ», είναι «το μονοπώλιο στη διαμόρφωση των συνειδήσεων της νέας γενιάς». Κι «οι μοχλοί χειραγώγησης των συνειδήσεων του κόσμου». Στις ντιρεκτίβες της «επαναπροσέγγισης». Ένθα αποδεικνύονται και ανεπίδεκτοι μαθήσεως: Επειδή η «επαναπροσέγγιση» δοκιμάστηκε επί δεκαετίες. Και προ και, κυρίως, μετά το άνοιγμα των διόδων του Αττίλα. Από πολύ νωρίτερα, στις συναντήσεις κομμάτων στο Λήδρα Πάλας. Και στα «USA-δικοινοτικά σεμινάρια». Και στις συνομιλίες, συνεστιάσεις, συναυλίες των ΔηΣυ-ΡΤΚ και ΑΚΕΛ-ΡΤΚ. Και στα δείπνα Ταλάτ - Αναστασιάδη. Και στα τσάγια των συζύγων Ταλάτ - Χριστόφια.

Και στην αναγόρευση του Ταλάτ σε «σύντροφο και φίλο» και «προοδευτικό συμπατριώτη» κ.ο.κ. Όλη αυτή η δοκιμασμένη ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ «επαναπροσέγγιση», τι απέδωσε από όσα (αντικατοχικά, ίσως) είχαν στον νου τους εκείνοι που την επινόησαν; Μηδέν εις το πηλίκον! Αντίθετα: Παρέχει στον Αττίλα τη δυνατότητα να εφαρμόζει τα δικά του προγράμματα καθημερινής διαμόρφωσης συνειδήσεων: Εκεί όπου εκπαιδεύει τους χρήστες των διόδων, πώς να σέβονται, να ανέχονται, κυρίως να υπακούουν και να επιδεικνύουν ΝΟΜΙΜΟΦΡΟΣΥΝΗ στα ένστολα όργανα του Αττίλα, στους θεσμούς, τους νόμους, τις διαδικασίες, τις εξουσίες και την κυριαρχία του Αττίλα. Καλλιεργημένους στην «κουλτούρα» νομιμοφροσύνης των υπάκουων και των νομοταγών υποτελών στον Αττίλα...

Πηγή : http://www.simerini.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=348513


Μερικά ακόμη εξαιρετικά άρθρα του Λάζαρου Μαύρου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP