Παρερμηνεύοντας κατά το δοκούν τον Α/ΓΕΑ...
Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010
Πριν από ένα μήνα περίπου, δημοσιεύσαμε εδώ μια "πρόταση για τα Μιράζ 2000". Περιληπτικά, λέγαμε ότι τα χρήματα που ζητά η Dassault για τον εκσυγχρονισμό των 20 εναπομεινάντων Mirage 2000 EGM της 114 ΠΜ στο επίπεδο των 25 Mirage 2000-5 είναι υπερβολικά, και ότι με το ίδιο ποσό η ΠΑ μπορεί να αγοράσει διπλάσιο αριθμό μεταχειρισμένων Mirage 2000-5/9 από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ή/και το Κατάρ. Μάλιστα, η πρότασή μας προχωρούσε και πέραν της απλής αντικατάστασης των Mirage 2000 EGM, επισημαίνοντας ότι, αν αγοραζόταν το σύνολο των αεροσκαφών των Εμιράτων και του Κατάρ (75) η ΠΑ θα μπορούσε με μικρό κόστος να αντικαταστήσει και τα F/RF-4E, καθώς και τα εναπομείναντα Α-7 και να επιτύχει σημαντική ομοιοτυπία. Λίγο αργότερα η ίδια πρόταση δημοσιεύτηκε και σε άλλες ιστοσελίδες καθώς και σε αμυντικά περιοδικά, σε ορισμένες περιπτώσεις συνδυαζόμενη με απόσυρση, όχι των F-4E αλλά των F-16 Block30, που φέρονται ως υποψήφια για πώληση στη Ρουμανία.
Η πρόταση αυτή παρουσιάζει ενδιαφέρον από επιχειρησιακή άποψη, αλλά έχει εκείνο το βασικό μειονέκτημα που συνήθως "σκοτώνει" κάποια εξοπλιστικά προγράμματα μεταχειρισμένων στην Ελλάδα: το κόστος είναι χαμηλό σε σύγκριση με άλλες επιλογές και -κυρίως- δεν υπάρχει όφελος μεσαζόντων, καθώς μιλάμε για διακρατική συμφωνία. Γι' αυτό γράφαμε πριν ένα μήνα ότι "βέβαια μια τέτοια πρόταση δε θα ενθουσίαζε καθόλου τους ποικίλους μεσάζοντες και εμπόρους όπλων, καθώς θα μείωνε δραστικά τις απολαβές που προσδοκούν από την επόμενη ελληνική αγορά μαχητικών. Σε κάτι τέτοιους τύπους, οι λέξεις "μεταχειρισμένο", "διακρατική σύμβαση", "καλό και φτηνό" προκαλούν αλλεργία..."
Και πριν αλέκτορα φωνήσαι τρις, άρχισαν να εμφανίζονται τα δημοσιεύματα, για τα "παμπάλαια Μιράζ που θα αντιπαρατάσσει η Ελλάδα στα τουρκικά στελθ" και διάφορα άλλα κινδυνολογικά. Ως ένα σημείο ο προβληματισμός είναι θεμιτός και κατανοητός: η αεροπορική κυριαρχία είναι ένα σύνθετο πρόβλημα με πολλές παραμέτρους, και γίνεται συνθετότερο όταν πρέπει να συμπιεστεί και το κόστος. Κάθε τεκμηριωμένη γνώμη είναι θεμιτή. Εμείς είμαστε της άποψης ότι μια χώρα όπως η Ελλάδα, που αναγκάζεται να διατηρεί μεγάλο αριθμό οπλικών συστημάτων λόγω του πολυάριθμου και ισχυρού αντιπάλου, δεν έχει την πολυτέλεια να αγοράζει "λευκούς ελέφαντες", δηλ. λίγα και πανάκριβα οπλικά συστήματα, αλλά πρέπει να αξιοποιεί κάθε ευκαιρία ενίσχυσης με ποιοτικό μεταχειρισμένο υλικό, ειδικά όταν είναι όμοιο με το ήδη υπάρχον στις ΕΔ.
Όπως είπαμε κάθε γνώμη είναι δεκτή προς συζήτηση. Όχι όμως όταν παρερμηνεύει τις απόψεις των αρμοδίων αξιωματικών, για να "θάψει" την αντίθετη άποψη...
Iστότοπος του αμυντικού χώρου, μεταφέροντας υποτίθεται τις απόψεις που εξέφρασε ο Α/ΓΕΑ Β. Κλόκοζας σε δημοσιογράφους, μας λέει ότι "το πρόγραμμα του Νέου Μαχητικού Αεροσκάφους ήταν, είναι και θα παραμείνει η κορυφαία προτεραιότητα της ΠΑ η οποία δεν πρόκειται να δεχθεί μεταχειρισμένα-«νέα» μαχητικά όπως προωθούν κάποιοι κύκλοι". Παρακάτω διαβάζουμε ότι "για το θέμα της προμήθειας μεταχειρισμένων αεροσκαφών ο Β. Κλόκοζας περιορίστηκε να πει πως δεν επιθυμεί την προμήθεια μεταχειρισμένων αεροσκαφών που «δεν υπηρετούν στην ΠΑ αυτή τη στιγμή», αφήνοντας να εννοηθεί πως προτιμά μια λύση νέων αεροσκαφών στο πλαίσιο του προγράμματος του Νέου Μαχητικού".
Όμως, όταν ο Α/ΓΕΑ λέει ότι δε θέλει μεταχειρισμένα "που δεν υπηρετούν στην ΠΑ αυτή τη στιγμή", εξ αντιδιαστολής προκύπτει σαφώς ότι δεν έχει αντίρρηση για μεταχειρισμένα αεροσκάφη από τύπους που ήδη υπηρετούν... Έτσι δεν είναι; Κι αν είναι έτσι, τότε γιατί κάποιοι σπεύδουν να "ερμηνεύσουν" τον Αρχηγό;
Η πρόταση αυτή παρουσιάζει ενδιαφέρον από επιχειρησιακή άποψη, αλλά έχει εκείνο το βασικό μειονέκτημα που συνήθως "σκοτώνει" κάποια εξοπλιστικά προγράμματα μεταχειρισμένων στην Ελλάδα: το κόστος είναι χαμηλό σε σύγκριση με άλλες επιλογές και -κυρίως- δεν υπάρχει όφελος μεσαζόντων, καθώς μιλάμε για διακρατική συμφωνία. Γι' αυτό γράφαμε πριν ένα μήνα ότι "βέβαια μια τέτοια πρόταση δε θα ενθουσίαζε καθόλου τους ποικίλους μεσάζοντες και εμπόρους όπλων, καθώς θα μείωνε δραστικά τις απολαβές που προσδοκούν από την επόμενη ελληνική αγορά μαχητικών. Σε κάτι τέτοιους τύπους, οι λέξεις "μεταχειρισμένο", "διακρατική σύμβαση", "καλό και φτηνό" προκαλούν αλλεργία..."
Και πριν αλέκτορα φωνήσαι τρις, άρχισαν να εμφανίζονται τα δημοσιεύματα, για τα "παμπάλαια Μιράζ που θα αντιπαρατάσσει η Ελλάδα στα τουρκικά στελθ" και διάφορα άλλα κινδυνολογικά. Ως ένα σημείο ο προβληματισμός είναι θεμιτός και κατανοητός: η αεροπορική κυριαρχία είναι ένα σύνθετο πρόβλημα με πολλές παραμέτρους, και γίνεται συνθετότερο όταν πρέπει να συμπιεστεί και το κόστος. Κάθε τεκμηριωμένη γνώμη είναι θεμιτή. Εμείς είμαστε της άποψης ότι μια χώρα όπως η Ελλάδα, που αναγκάζεται να διατηρεί μεγάλο αριθμό οπλικών συστημάτων λόγω του πολυάριθμου και ισχυρού αντιπάλου, δεν έχει την πολυτέλεια να αγοράζει "λευκούς ελέφαντες", δηλ. λίγα και πανάκριβα οπλικά συστήματα, αλλά πρέπει να αξιοποιεί κάθε ευκαιρία ενίσχυσης με ποιοτικό μεταχειρισμένο υλικό, ειδικά όταν είναι όμοιο με το ήδη υπάρχον στις ΕΔ.
Όπως είπαμε κάθε γνώμη είναι δεκτή προς συζήτηση. Όχι όμως όταν παρερμηνεύει τις απόψεις των αρμοδίων αξιωματικών, για να "θάψει" την αντίθετη άποψη...
Iστότοπος του αμυντικού χώρου, μεταφέροντας υποτίθεται τις απόψεις που εξέφρασε ο Α/ΓΕΑ Β. Κλόκοζας σε δημοσιογράφους, μας λέει ότι "το πρόγραμμα του Νέου Μαχητικού Αεροσκάφους ήταν, είναι και θα παραμείνει η κορυφαία προτεραιότητα της ΠΑ η οποία δεν πρόκειται να δεχθεί μεταχειρισμένα-«νέα» μαχητικά όπως προωθούν κάποιοι κύκλοι". Παρακάτω διαβάζουμε ότι "για το θέμα της προμήθειας μεταχειρισμένων αεροσκαφών ο Β. Κλόκοζας περιορίστηκε να πει πως δεν επιθυμεί την προμήθεια μεταχειρισμένων αεροσκαφών που «δεν υπηρετούν στην ΠΑ αυτή τη στιγμή», αφήνοντας να εννοηθεί πως προτιμά μια λύση νέων αεροσκαφών στο πλαίσιο του προγράμματος του Νέου Μαχητικού".
Όμως, όταν ο Α/ΓΕΑ λέει ότι δε θέλει μεταχειρισμένα "που δεν υπηρετούν στην ΠΑ αυτή τη στιγμή", εξ αντιδιαστολής προκύπτει σαφώς ότι δεν έχει αντίρρηση για μεταχειρισμένα αεροσκάφη από τύπους που ήδη υπηρετούν... Έτσι δεν είναι; Κι αν είναι έτσι, τότε γιατί κάποιοι σπεύδουν να "ερμηνεύσουν" τον Αρχηγό;
11 σχόλια:
Το προβλημα εν προκειμενω ειναι οτι εαν και εφοσον συμφωνησουμε σε ολα,το χρονοδιαγραμμα παραμενει απομακρο(απο 2014 και μετα).Καταληγουμε και παλι στο τετριμμενο πλην διαχρονικο συμπερασμα οτι αν δεν μαζεψεις στον καλο καιρο,δεν θαχεις στην αναγκη.
1ον προς Εν κρυπτώ
Αγαπητέ, είναι σαφές ότι και σε διαβάζουν και ακολουθούν τα γραφόμενα εδώ (πχ. Μιραζ 2000-9, Καλόγεροι κλπ.) πράγμα που σημαίνει ότι κάνεις καλή δουλειά. Πρόσεχε όμως γιατί κάποιοι ίσως να ενοχλούνται.
2ον προς Αχέρωντα
Αγαπητέ, γιατί από το 2014 και μετά; Διαθέτουμε χειριστές και τεχνικούς εκπαιδευμένους ήδη στα Μιράζ 2000-5, υπάρχει ο πυρήνας έτοιμος να ξεκινήσει την σταδιακή εκπαίδευση νέων Μοιρών. Θέληση να υπάρχει, και χρήμα (σαφώς λιγότερο από οποιαδήποτε άλλη λυση). Ειδικά άν πάρουμε τα 12 του Κατάρ, αυτά εντάσσονται άμεσα!
το ειπα τοτε,θα το πω και τωρα.
100! γαλλικα αεροσκαφη, χωρις ιχνος αμερικανικου συστηματος, υποσυστηματος και οπλου δεν προκειτε ποτε να δουμε, ακομη κι αν η πολιτικη ηγεσια το ηθελε.
ειναι πολλα τα ευρω χασουρας για τις αμερικανικες βιομηχανιες αεροσκαφων
γάτος
Ανωνυμε 3/11 11.57
Τα -9 των εμιρατων θα αποδεσμευθουν οταν θα αρχισει η ενταξη του διαδοχου τυπου σε υπηρεσια.Δεν εχουν ολοι το ζορι μας.Τα α/φ του καταρ δεν παρουσιαζουν ισως αυτο το προβλημα,αλλα θα πρεπει παρολα αυτα να δοθει και το Ο.Κ απο τους Γαλλους,και να αρχισουν να κινουνται και απο Ελληνικης πλευρας καποια πραγματα.
ο αρχηγός δεν θέλει μεταχειρισμένα Typhoon trance 1 που θέλουν να μας κοτσάρουν οι γερμανοί και τα οποία είναι κατωτέρων δυνατοτήτων απο τα F-16adv.
Tα Μ2000-9 είναι εξαίρετα αεροσκάφη και αναπληρώνουν επάξια τα παλαιότερα α/φ μας που πρέπει να αποσυρθούν μέχρι το 2015.
''Θέληση να υπάρχει, και χρήμα''
μην πας μακρια. θελουν λεει για νεο εκπαιδευτικο κοντα 1δις ευρω.
τα ΗΑΕ αγοραζουν Μ-349 για εκπαιδευτικα. ερωτω λοιπον, δε μπορουμε να ζητησουμε ''πακετο'' τα μιραζ τους μαζι με τα εκπαιδευτικα χωκ τους?
ακομα κι αν αρνηθουν υπαρχει λυση.
τα φαντομ μας. ειναι 2θεσια,εχουν αναβαθμιστει ηλεκτρονικα,εχουν καλη αυτονομια,εκτελουν ικανοποιητικους ελιγμους,μπορουν να παρουν ποικιλια αισθητηρων,εχουν ρανταρ,το γνωριζουν οι πιλοτοι μας και το σημαντικοτερο ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΜΠΑ!!!!
βγαζεις τους μετακαυστηρες και εισαι ετοιμος, και οι ισραηλινοι το εκαναν με τα διθεσια Τ-4. λυσεις υπαρχουν, μυαλο?
γάτος
αφου δεν γίνεται να πάρουμε 100 φ35 ή οτιδήποτε καινούριο,καλό είναι να πάρουμε οτι ποιοτικό μπορούμε.
Άλλωστε ο κύριος όγκος της ΤΗΚ ειναι και θα είναι φ16.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά διότι οι αριθμοί είναι αμείλικτοι.
Η Ελληνική ΠΑ διαθέτει αυτή τη στιγμή:
1) Περίπου 150 Α/Φ που μπορούν να θεωρηθούν ότι ικανοποιούν «σχετικά» τις επιχειρησιακές ανάγκες της (125 F-16 block 50 και 25 Mirage 2000-5). Γράφω σχετικά διότι τουλάχιστο τα 87 F-16 block 50 δεν διαθέτουν συστήματα αυτοπροστασίας. [Τα 60 είχαν παραγγελθεί από τις «άγιες» κυβερνήσεις του Σημίτη, στα ΚΥΣΕΑ των οποίων συμμετείχαν και έβαλαν την υπογραφή τους α) ο «αδιάφθορος και αθώος του αίματος» ΓΑΠ (που δεν είχε καταλάβει τίποτε για το πάρτι δισεκατομμυρίων που είχε στηθεί – αυτό το παιδί δεν καταλαβαίνει ποτέ τίποτε) και β) ο χόντρος υβριστής των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, αυτός που δήλωσε ότι τη σημαία στα Ίμια τη πήρε ο αέρας και σήμερα δηλώνει ότι τα λεφτά τα έφαγαν οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι. Τα άλλα 30 τα παρήγγειλε η κυβέρνηση της ΝΔ, η οποία βεβαίως δεν παρήγγειλε τα άλλα 10 που απαιτούνταν για να συγκροτηθούν 2 Μοίρες των 20 Α/Φ (η μεγάλη απόφαση του Βαγγέλα που σήμερα ποιεί τη νύσσα και ο οποίος δεν έκανε απολύτως τίποτε κατά τη παραμονή του στο ΥΕΘΑ, πλην βεβαίως της αψυχολόγητης μείωσης της θητείας στους 9 μήνες].
2) 50 περίπου Α/Φ (F-16 block 30 και 25 Μ 2000) τα οποία έχουν εισέλθει στη 3η δεκαετία της ζωής τους και ήδη θα έπρεπε να είχε αρχίσει η μελέτη για την αντικατάστασή τους.
3) 90 περίπου Α/Φ F-4 και Α-7 τα οποία θα έπρεπε ήδη να είχαν αποσυρθεί, αλλά δυστυχώς παραμένουν στην ενέργεια μια και δεν υπάρχει κανένα σχετικό πρόγραμμα για την αντικατάστασή τους.
Το πρόγραμμα του νέου μαχητικού καθυστερεί υπερβολικά και όταν τελικά θα αποφασιστεί (;;;;), θα αποδώσει στη ΠΑ 40 Α/Φ, που θα αρχίσουν να παραλαμβάνονται μετά από 6 τουλάχιστο χρόνια το νωρίτερο.
Οπωσδήποτε όλοι εμείς που γράφουμε και συζητάμε και εγώ μάλιστα που δεν προέρχομαι από την ΠΑ, δεν έχουμε όλα τα στοιχεία υπόψη μας. Οι αριθμοί όμως είναι εδώ και δεν αστειεύονται.
Εάν όντως τα Mirage 2000-5/9 των ΗΑΕ και του ΚΑΤΑΡ είναι διαθέσιμα για πώληση και πέρα από το μεγάλο υπόλοιπο ζωής που διαθέτουν, βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση, δεν έχουν υποστεί δομικές καταπονήσεις, διαθέτουν ικανοποιητικό απόθεμα ανταλλακτικών και είναι δυνατή η διάθεση πιστοποιητικού τελικού χρήστη, θα είναι έγκλημα η μη αγορά τους. Θα είναι τραγικό να μένουμε ακόμα σε Α/Φ που έχουν κλείσει την τριακονταετία και βάλε και να μη αγοράζουμε μεταχειρισμένα πολύ νεώτερα και απείρως ικανότερα.
Όπως πολύ εύστοχα παρατηρεί και ο «εν κρυπτώ», όλοι σύρονται πίσω από μια δήλωση ότι «δεν μας καλύπτει το μεταχειρισμένο υλικό», όταν πολύ καλά γνωρίζουν ότι «ουδεπόποτε» θα μπορούν να διαθέτουν μόνο καινούργιο. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι στις διακρατικές συμβάσεις δεν υπάρχουν μίζες και οι μεγάλοι δεν συζητούν τέτοιες προμήθειες.
Η ΠΑ μέσα στην επόμενη δεκαετία θα χρειαστεί να αντικαταστήσει οπωσδήποτε 150 μαχητικά. Υπάρχει κάποια κυβέρνηση που θα μπορέσει να διαθέσει το θηριώδες ποσό που απαιτείται για να αγοράσουμε 150 καινούργια μαχητικά;;;; Γνωρίζει κανένας σας;;
Έτσι πορεύτηκε η ΠΑ τα τελευταία 36 χρόνια. Προμηθεύονταν ότι μπορούσαν καινούργιο και προσπαθούσαν να βρούνε και μεταχειρισμένα. Αυτό δεν έγινε και το 1990-93; Δεν προμηθεύτηκαν περίπου 100 Α-7 και F-4 από τα Αμερικανικά αποθέματα; Το ίδιο δεν έκανε και το ΠΝ όταν αγόρασε από την Ολλανδία τις Φ/Γ Kortenaer με τίμημα περίπου 40 εκατομμύρια ευρώ η μία;
Αυτή η μανία της προμήθειας μόνο καινούργιων οπλικών συστημάτων, που έχει καταλάβει το σύνολο των ΕΔ, δεν θα μας βγεί σε καλό. Τελικά θα μείνουμε μόνο με παμπάλαια υλικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Ελληνικός στρατός και ειδικά το πεζικό, που προκειμένου να μη προμηθευτούν τα μεταχειρισμένα Marder ή Bradley, επιμένουν στα Μ113 ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή θα πάρούν τα BMP-3!!!!! Αν τα δουν ποτέ, σφυράτε μου…..
Θέλω να ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα βρεθούν ηγεσίες που θα έχουν πραγματική γνώση και επιτέλους θα πρυτανεύσει η λογική και ο ρεαλισμός.
Ενδιαφέρον- στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα έγινε διόρθωση της αρχικής ανάρτησης.
>>>Ενδιαφέρον- στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα έγινε διόρθωση της αρχικής ανάρτησης.<<<
Ανέλαβε δράση το τμήμα εξαφάνισης πατατών, αφού ενημερώθηκε από το τμήμα εντοπισμού κραξίματος. Αργήσανε λίγο βέβαια γιατί βοηθούσαν το τμήμα παρακολούθησης Nutuk. Κάλλιο αργά παρά ποτέ πάντως.
ΤΑ 63 ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΜΙΡΑΖ 2000-9 ΤΩΝ ΗΑΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 600 ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΟΤΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΝΤΑΣΣΟ .
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ ΑΡΜΑΤΙΣΤΗ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΟΙ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΠΑΛΑΙΩΜΕΝΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ...ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ (ΔΙΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3-5 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ)ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΗΑΕ.
Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΗ ΙΔΕΑ ΣΤΟ 90% ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ 3 ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΕΣ ΜΟΙΡΕΣ ΜΙΡΑΖ + ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΕΝΤΑΡΙΑ .ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΣΧΕΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ EF-2000 ΕΣΤΩ ΚΑΙ TRANCE1 ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΤΩΝ F16. Ο ΤΥΦΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΤΕΡΤΗΣ ΓΕΝΕΙΑΣ ΑΕΡ/ΦΟΣ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ F-16 ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥ, ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ!
ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΜΕΤ/ΝΟΙ ΤΥΦΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ 24 ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΔΗΛ. ΜΙΑ ΜΟΙΡΑ...ΛΙΓΟΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ ..ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ.
./ΕΛ
Δημοσίευση σχολίου