Η Φωτογραφία της Εβδομάδας
Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012
Mε την περιρρέουσα ατμόσφαιρα να επιτείνει την αβεβαιότητα (να'ναι καλά και ορισμένοι καλοθελητές -δυστυχώς-), ίσως είναι σημαντικότερο από πότε να γίνει γνωστό το ότι η επιχειρησιακή ετοιμότητα της αιχμής του δόρατος των ΕΔ διαφυλάσσεται ως κόρη οφθαλμού..Την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές ο μισός στόλος του ΠΝ θαλασσοδέρνεται στο Αρχιπέλαγος και οι Πολεμικές Μοίρες της Αεροπορίας αναχαιτίζουν την ΤΗΚ στο Ανατολικό Αιγαίο καθημερινά. Ας λάβουν γνώση οι ενδιαφερόμενοι εντός και εκτός συνόρων.
16 σχόλια:
Πανέμορφη φωτογραφία και σωστές παρατηρήσεις, αλλά η διαθεσιμότητα πάσχει.
Ευχαριστούμε για άλλη μία ωραία φωτό. Πιστεύω πως εκφράζω πολλούς αναγνώστες θεωρώντας πως την "φωτογραφία της εβδομάδας" καλό θα ήταν να την αναρτάτε ΚΑΘΕ εβδομάδα.
Ξέρουμε ότι τρέχετε και δεν προλαβαίνετε, αλλά όπως τα δημοσιευόμενα από σας κείμενα είναι κηροζίνη για τη σκέψη και τη δράση πολλών εξ ημών, έτσι οι φωτογραφίες είναι βάλσαμο για τα μάτια και την καρδιά. Είναι συνώνυμο ψυχικής ανάτασης!
Θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να ανεβαίνει κάθε βδομάδα.
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
Sorry guys αλλά αυτό δεν είναι φωτό αλλά γραφικό υπολογιστή.
H ανωτερω φωτογραφία βρίσκεται αναρτημένη στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑ.
Υπάρχουν και άλλες φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης με ανάλογη υφή, ορισμένες απο το ίδιο σετ.
http://www.haf.gr/media/photos/planes/fighters/F-16/f_16_50_12.jpg
http://www.haf.gr/media/photos/planes/fighters/F-16/f_16_50_20.jpg
http://www.haf.gr/media/photos/planes/fighters/F-16/f_16_50_11.jpg
Από τις πληροφορίες της φωτογραφίας:
Φωτογράφος Ιωάννης Λέκκας
Κάμερα Canon EOS 1D Mark III
Ημερομηνία 16/06/2011
Το όνειρο μου ήταν να γίνω πιλότος μαχητικών. Τα μάτια μου όμως δεν το επέτρεψαν. Είχα τη τύχη όμως, να πάω ως εύελπις στο εκπαιδευτικό ταξίδι των Ικάρων και έτσι να επισκεφθώ πολλές βάσεις της ΠΑ. Ακόμη, είχα τη τύχη να εκπαιδευτώ δύο φορές στα κατευθυνόμενα Α/Α βλήματα ΚΕΡΑΥΝΟΣ στη Τανάγρα και έτσι να βρίσκω την ευκαιρία να πηγαίνω στη πλησιέστερη μοίρα για να βλέπω από κοντά το όνειρό μου. Τότε στην Τανάγρα, πετούσαν F-104, F-102 και τα Μιράζ F-1, η δε εκπαίδευση γινόταν στην ΒΔ άκρη του κυρίου διαδρόμου. Στη συνέχεια ως ασκούμενος διοικητής Ίλης, ή ως 3ο Γραφείο ΕΜΑ, ή ως Διοικητής ΕΜΑ, είχα πάλι τη τύχη να λάβω μέρος σε ασκήσεις με πραγματικά πυρά (ειδικά στην περιοχή της Αλεξανδρούπολης, ΑΕΤΟΣ – Μεσόλοφος - Ιτέα), με τη συμμετοχή μαχητικών σε ρόλο ΕΑΥ. Ήταν πάντα συγκλονιστική η επέμβαση των μαχητικών της ΠΑ (ειδικά των F-104), όταν άφηναν το φορτίο τους (ρουκέτες και βλήματα πυροβόλου συνήθως) στο στόχο των ομόκεντρων κύκλων, μόλις 300 μέτρα μπροστά από τα άρματα. Το αποκορύφωμα ήρθε στην Κύπρο το 1996 (όπου είχα σημαντικό ρόλο στο ΝΙΚΗΦΟΡΟ), όταν ένα ζευγάρι F-16 εκτέλεσε αποστολή απομόνωσης του πεδίου της μάχης με βόμβες ελεύθερης πτώσης των 1000 lbs και ένα ζευγάρι Α-7 που εμφανίστηκε από το πουθενά, εκτέλεσε αποστολή ΕΑΥ με ρουκέτες. Εννοείτε με απόλυτη επιτυχία. Εκεί είδα το μακαρίτη Κληρίδη να δακρύζει που τα Ελληνικά φτερά, έφθασαν επιτέλους στη Κύπρο. Δυστυχώς σήμερα, κάποιοι προπαγανδίζουν και αναμένουν τη στήριξη της Κύπρου από τα Ισραηλινά F-15 και όχι από τα φτερά της μητέρας Ελλάδας. Εύχομαι, ελπίζω, η Πολεμική Αεροπορία, ειδικά αυτή, να μείνει ανέγγιχτη από τη μνημονιακή λαίλαπα. Διότι για τη πατρίδα μας, αποτελεί ουσιαστικά, τη μοναδική δύναμη αποτροπής.
Πέθανε ο Κληρίδης;!
Μάλλον πέθανε ο Κληρίδης. Του 1996. Αντικαταστάθηκε από τον Κληρίδη του 2004...
εξαιρετική φωτογραφία, μπράβο στον φωτογράφο και στο ενκρυπτώ που την ανέβασε
Είναι εν ζωή ο Κληρίδης; Λάθος άκουσα; Αν είναι λάθος, ζητώ συγνώμη...
@ 16 Φεβρουαρίου 2012 5:57:00 μ.μ. EET
Eκτός από τους συνδέσμους στον ιστότοπο της ΠΑ, ο Ιωάννης Λέκκας, μας έχει κάνει την τιμή να μας δώσει φωτογραφίες του για δημοσίευση στο Εν Κρυπτώ. To ότι νομίζεις πως είναι ψεύτικη, είναι ο καλύτερος έπαινος για έναν φωτογράφο.
Στην ιστοσελίδα της ΠΑ υπάρχουν πραγματικά εξαιρετικές φωτογραφίες, αλλά η συγκεκριμένη δείχνει να είναι πολύ έντονα και αφύσικα επεξεργασμένη.
Μιλάω για την συγκεκριμένη και 2-3 άλλες με F-16. Σε σημείο μάλιστα που θα έλεγα ότι μοιάζει να είναι 3D μοντέλο του F-16.
Επαναλαμβάνω μιλώ για την συγκεκριμένη φωτό και όχι για όλες.
Δεν θα σκίσουμε βέβαια και τα ...καλσόν μας αλλά ίσως να μπορούσε κάποιος από την ΠΑ να μας διαφωτίσει για το ιστορικό της συγκεκριμένης φωτό.
@Mithridates
έστειλα μήνυμα προηγουμένως αλλά δεν βγήκε.
Επαναλαμβάνω μιλάω για την συγκεκριμένη φωτογραφία που κατά 99% είναι (κατά τη γνώμη μου) υπερβολικά επεξεργασμένη, σε σημείο που να δείχνει ψεύτικη.
Η δουλειά του Λέκκα είναι εξαιρετική, ίσως (πάλι κατά τη γνώμη μου) η καλύτερη στην Ελλάδα και από τις καλύτερες στο σσυγκεκριμένο τύπο φωτογραφίας διεθνώς.
Μην λέτε πράγματα που δεν είπα. Μίλησα για την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ φωτό και όχι για όλες ή όλη τη δουλειά του Λέκκα.
@ 17 Φεβρουαρίου 2012 1:32:00 π.μ. EET
αλλά ίσως να μπορούσε κάποιος από την ΠΑ να μας διαφωτίσει για το ιστορικό της συγκεκριμένης φωτό
Mπορείς να το κάνεις μόνος σου. Σώζεις την φωτογραφία και κοιτάς το exif: Δεξί κλικ > ιδιότητες > λεπτομέρειες > προέλευση
Το φιλτράρισμα σε κάθε φωτογραφία, στην 'ατόφια' (raw) μορφή του, είναι θέμα τόσο του φωτογράφου, όσο και του μέσου στο οποίο δημοσιέυεται. Σε κάθε περίπτωση παραμένει ακριβώς αυτό: φιλτράρισμα.
Δεν είναι γραφικό υπολογιστή!
ΥΓ Σε μια περασμένη ώρα σαν κι αυτή, είναι λίγο δύσκολο να υπάρχει συνεχής έλεγχος στα σχόλια. Επαναλαμβάνω πως δεν είμαστε επαγγελματικό site με 'τμήματα'.
Ξεκινάς με την βιαστική (και αβάσιμη όπως αποδείχτηκε) κατηγορία ότι δεν πρόκειται για φωτογραφία αλλά για γραφικά υπολογιστή.
Όταν σε διάψευσαν, το γύρισες ότι δήθεν δεν εννοούσες ότι η φωτογραφία ήταν ψεύτικη, αλλά ότι ήταν υπερβολικά επεξεργασμένη.
Δεν σε πειράζει να μην σε πάρουμε στα σοβαρά
Κανοντας λελογισμενη καταχρηση του χωρου του μπλογκ, θελω να αφιερωσω στους πιλοτους της Πολεμικής Αεροπορίας μας αυτο: http://www.youtube.com/watch?v=2HLvz2c8SnQ
Δημοσίευση σχολίου