Aμερικανικά Ρ-3C στο στόχαστρο του ΠΝ

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Επίσημη επίσκεψη στις ΗΠΑ πραγματοποιεί από σήμερα ο  Αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Κοσμάς Χρηστίδης. Κατά την διάρκεια της επίσκεψης του Α/ΓΕΝ, η οποία θα διαρκέσει έως τις 25 Ιανουαρίου, θα επισκεφθεί το Πεντάγωνο, την Ανώτατη Συμμαχική Διοίκηση Μετασχηματισμού (Supreme Allied Command Transformation HQ) και το Fleet Forces Command. Η ηγεσία του ΠΝ αναμένεται να ζητήσει από το Αμερικανικό Ναυτικό α/φη ναυτικής συνεργασίας P-3C για να καλύψει τις επιτακτικές Ελληνικές ανάγκες στον συγκεκριμένο τομέα.

Τους τελευταίους μήνες έχει τεθεί επίσημως (με δηλώσεις πολιτικών αρχηγών, του πρωθυπουργού συμπεριλαμβανομένου) και ανεπισήμως θέμα διακύρηξης Ελληνικής ΑΟΖ. Παρά την κρισιμότητα του ζητήματος η ηγεσία του ΥΠΕΘΑ δεν έχει φροντίσει να δώσει λύση σε ένα χρονίζον πρόβλημα - την έλλειψη αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας για την αποτελεσματική επιτήρηση των σχετικών θαλασσίων εκτάσεων. Εδώ και 4 χρόνια η 353 Μοίρα Ναυτικής Συνεργασίας έχει κλείσει και τα Αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας Ρ-3Β παραμένουν καθηλωμένα στο έδαφος εφόσον δεν υπήρχαν τα απαραίτητα κονδύλια για να περάσουν την μεγάλη προγραμματισμένη βαριά συντήρησή τους (depot level maintenance). Kαι για όσους καλοθελητές ισχυριστούν ότι λεφτά δεν υπάρχουν, σας "πάμε στοίχημα" ότι δεν γνωρίζουν πχ, πώς οι επιχορηγήσεις του κρατικού ΟΠΑΠ σε ΜΜΕ για το 2012, αγγίζουν τα 20 εκατομ. ευρώ.. (ρεπορτάζ της εξαίρετης Αριστέας Μπουγάτσου).

P-3B Orion της 353 ΜΝΑΣ εν πτήση, όσο ακόμα υπήρχαν κονδύλια για συντήρηση..

8 σχόλια:

Unknown 19 Ιανουαρίου 2013 στις 5:56:00 μ.μ. EET  

παλιοτερα κατι ακουγόταν για τα s-3 μηπως καλύτερα να κοιταζαμε προς τα εκει..?

Ανώνυμος 19 Ιανουαρίου 2013 στις 7:26:00 μ.μ. EET  

ta s3 exoun mikroteri emveleia kai einai pio mikra ara ligotera organa . vevaia exoun pio polles pithanotites epiviosis afou einai pio grigora..
to thema einai oti me 4 p3c kalipteis tis anages sou amesa afou kai megali emveleia exoun kai polla opla pairnoun kai etoimo prosopiko exoume na ta xeiristoun amesa . to thema einai na paroume to max ton dinatotiton oplikon sistimaton me xamilo kostos .

Ανώνυμος 19 Ιανουαρίου 2013 στις 7:34:00 μ.μ. EET  

Από το στόμα μου το πήρες! Τα S-3 θα μπορούσαν να αποτελούν μέρος του οπλοστασίου μας αν η τότε κυβέρνηση δεν έκανε τα στραβά μάτια. Όταν τα αεροσκάφη ήταν διαθέσιμα από το αμερικανικό ναυτικό μετά την απόσυρση τους. Σημειώστε πως πρόκειται για εκσυγχρονισμένα Viking με δυνατότητα αξιοποίησης του LANTIRN και του AGM-65. Θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε την τέλεια μοίρα ναυτικής συνεργασίας με επιδόσεις ασύγκριτα καλύτερες των Orion και με το έξτρα προσόν της εναλλακτικής αποστολής air refueling για τα M-2000. Αλλά όπως πάντα ποιος να ενδιαφερθεί και γιατί...

Mithridates 19 Ιανουαρίου 2013 στις 9:10:00 μ.μ. EET  

Tα Viking μας είχαν προσφερθεί όταν ακόμα πετούσαν, το 2006-8, τώρα είναι πλέον αργά...

Ανώνυμος 19 Ιανουαρίου 2013 στις 10:47:00 μ.μ. EET  

Δεν συμφέρει να πάρουμε α/φος που δεν θα υπηρετούσε πλέον στις αμερικανικές Ε.Δ. Η υποστήριξη του θα ήταν δύσκολη και ακριβή υπόθεση. Στα ,,εκσυγχρονισμένα,, S-3 οι αμερικάνοι τους είχαν αφαιρέσει τον α/υ εξοπλισμό τους....
Για να μην το κουράζουμε με παροπλισμένα και ιστορικά α/φη όσοι θέλουν αμερικανικά μεταχειρισμένα α/φη ναυτικής περιπολίας κοιτάνε μόνο για P-3C.
Για την ιστορία η ελληνική πλευρά είχε υποβάλει στην αμερικανική ερωτηματολόγιο για τα S-3 και οι απαντήσεις δεν ήταν ικανοποιητικές για να προχωρήσει το θέμα.
Αν καταφέρουμε να αποκτήσουμε 5-6 P-3C έχει καλώς...

Ανώνυμος 20 Ιανουαρίου 2013 στις 11:17:00 π.μ. EET  

Αττική οδός: Ξοδεύουν 1 εκατ. ευρώ τον χρόνο για κάθε χιλιόμετρο!

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1710000

Ανώνυμος 20 Ιανουαρίου 2013 στις 11:29:00 π.μ. EET  

@ Ανώνυμος 19 Ιανουαρίου 2013 - 7:26:00 μ.μ. EET

Λόγω της 4ετίας (αν όχι περισσότερο) που πέρασε από την αναστολή λειτουργίας της 353ΜΝΑΣ, τυχόν νέα Ρ-3 ΔΕΝ θα μπορέσουν να αξιοποιηθούν άμεσα (εκτός και αν με το "άμεσα" εννοείς απλά "σε συντομότερο χρονικό διάστημα από ότι αν αποκτηθούν S-3")

SZAE 20 Ιανουαρίου 2013 στις 10:51:00 μ.μ. EET  

Η 353 είχε στελεχωθεί ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ επαρκώς. Το υλικό της διασκορπίστηκε. Το μεν έμψυχο σε διαφορες άλλες υπηρησίες το δε άψυχο κάλυψε τρύπες ή σαπίζει.
Ο χρόνος για την επαναχρησιπμοποίηση των όποιων Ρ-3 έρθουν, εαν έρθουν, θα είναι μεγάλος και όχι άμμεσος.
Οι ανάγκες πάντως είναι, πιεστικά, πολλές.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP