Απάντηση της Πολεμικής Αεροπορίας σε δημοσίευμα

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Αεροσκάφος μεταφοράς VIP Gulfstream V της ΠΑ
"Σε απάντηση στο δημοσίευμα της Κυριακής 20 Ιανουαρίου 2013 της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" με τίτλο "Σπατάλες στην Εποχή της Κρίσης - Με το προεδρικό αεροσκάφος μοιράζουν την αλληλογραφία" σας γνωρίζουμε τα εξής :

Με την υπ' αριθμ. 2954/28-8-12 απόφαση της Κυβέρνησης :

"Το αεροσκάφος EMBRAER 30 θέσεων, θα παραχωρηθεί στην Πολεμική Αεροπορία και θα χρησιμοποιηθεί τόσο για την εκπαίδευση των πιλότων -ιδίου τύπου- ιπταμένων ραντάρ, όσο και για την αεροκομίδη ασθενών, μοσχευμάτων κλπ., έτσι ώστε να αποφευχθεί η καταπόνηση των στρατιωτικών μεταγωγικών και να μειωθεί το κόστος μεταφοράς.

Το αεροσκάφος EMBRAER 13 θέσεων, θα πωληθεί και το προϊόν της πώλησης θα χρησιμοποιηθεί για την κάλυψη άλλων αναγκών των Ενόπλων Δυνάμεων".

Η πτήση, στις 16 Ιανουαρίου 2013, προγραμματίστηκε για την εκπαίδευση δύο (2) συγκυβερνητών και επιπλέον αξιολόγηση στην πτήση δι' οργάνων ενός (1) τρίτου συγκυβερνήτη. Η πτήση αυτή είναι απαραίτητη για τη διατήρηση και πιστοποίηση της καταλληλότητας - διαθεσιμότητας των πληρωμάτων αέρος σύμφωνα με τους κανονισμούς της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) και δεν δύναται να εκτελεστεί ταυτόχρονα με τη μεταφορά υψηλών προσώπων. Είναι αυτονόητο ότι κατά τις πτήσεις μεταφοράς υψηλών προσώπων, τα πληρώματα θα πρέπει να είναι πλήρως αξιολογημένα και πιστοποιημένα για την εκτέλεση της αποστολής τους.

Με αφορμή τον προγραμματισμό της συγκεκριμένης πτήσης, η ΠΑ, για σκοπούς εξοικονόμησης πόρων, προγραμμάτισε ταυτόχρονα σε αυτή την πτήση και τη μεταφορά πληρωμάτων ελικοπτέρων Έρευνας-Διάσωσης στα αεροδρόμια επιφυλακής, μεταφορά υλικών και διαβαθμισμένης αλληλογραφίας. Με τη χρήση του συγκεκριμένου αεροσκάφους επιτυγχάνεται οικονομία έναντι της χρήσης στρατιωτικών μεταγωγικών C-130, των οποίων το κόστος ανά ώρα πτήσης είναι υπερδιπλάσιο του αεροσκάφους ERJ-135 LR.

Τα αναφερόμενα στο δημοσίευμα για εκποίηση - πώληση αφορούν το αεροσκάφος EMBRAER-135 BJ, 13 θέσεων και όχι το αεροσκάφος EMBRAER-135 LR, 30 θέσεων, που εκτέλεσε τη συγκεκριμένη πτήση.

Τέλος σημειώνεται ότι η ΠΑ, στην προσπάθεια μείωσης των λειτουργικών της δαπανών, εκμεταλλεύεται όλα τα πτητικά μέσα που της έχουν διατεθεί για την κάλυψη των επιχειρησιακών της αναγκών με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΑ"

25 σχόλια:

aviationlive 20 Ιανουαρίου 2013 στις 2:47:00 μ.μ. EET  

Ελπίζω ανάλογες απαντήσεις, να δωθούν όποτε απαιτηθεί και σε ηλεκτρονικά μέσα.

Ανώνυμος 20 Ιανουαρίου 2013 στις 3:28:00 μ.μ. EET  

Λιγο άσχετο αλλα κάτι μαύρες βαλίτσες με εκατομμύρια ευρώ στα σύνορα Γαλλίας - Ελβετίας τι απέγιναν; Θα μας πει το Πρώτο Θέμα;

Ανώνυμος 20 Ιανουαρίου 2013 στις 3:37:00 μ.μ. EET  

Σαφέστατη απάντηση. Δεν μπορώ να καταλάβω που τις βρίσκουν τις πληροφορίες οι συντάκτες των εφημερίδων. Όχι πως είναι υποχρεωμένη η Π.Α. να δώσει εξηγήσεις στον κάθε άσχετο με τα αεροπορικά δρώμενα αλλά μια σωστά τοποθετημένη απάντηση κλείνει τα στόματα των "καλοθελητών".
Ας κοιτάξουν οι "κύριοι" των μέσων μαζικής αποβλάκωσης τις μεγάλες σπατάλες που γίνονται καθημερινά σε διάφορες "επιχορηγήσεις" και ας αφήσουν τον ιερό χώρο της Π.Α. ήσυχο.

Ιερολοχίτης 20 Ιανουαρίου 2013 στις 3:38:00 μ.μ. EET  

Έλα ρε παιδιά,με το "ΘΕΜΑ" ασχολείστε?Κακώς απαντήσαμε,σιγά μην λογοδοτούν οι ΕΔ στον κάθε γλείφτη δημοσιογραφίσκο που θα πούλαγε την ψυχή του στο διάολο για να βγάλει και όλο το σχέδιο επιχειρήσεων στον αέρα αρκεί να έχει την αποκλειστικότητα...

Manolis 20 Ιανουαρίου 2013 στις 4:51:00 μ.μ. EET  

Δυστυχως Ιερολοχίτη , η εφημεριδα του κ. Θεμου , γνωστου και ως κομιστη -πορνό- DVD , ειναι στις πρωτες σε κυκλοφορια κυριακατικες εφημεριδες... Ισως γι'αυτο η ΠΑ εδωσε την σαφη και αποστομωτικη απαντηση. Με την ευκαιρια αυτη , επιβεβαιωνεται το "πενια τεχνας κατεργαζεται" σε πληρη αναπτυξη , αλλα και το γιατι υπερψηφιζονται ακομη τα κομματα που εφθασαν τον τοπο σε τατοια χαλια.

Ανώνυμος 20 Ιανουαρίου 2013 στις 8:48:00 μ.μ. EET  

Γιατί να μην κρατήσουμε και το μικρότερο αεροσκάφος, των 13 θέσεων, για μεταφορές;

Ανώνυμος 21 Ιανουαρίου 2013 στις 2:45:00 π.μ. EET  

Το "τυπάκι" που θα έπρεπε να είναι φυλακή για εκβίαση πρωθυπουργού έχει εφημερίδα που την διαβάζουν οι περισσότεροι Έλληνες.

Χώρα οπερέτα είμαστε..

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 21 Ιανουαρίου 2013 στις 4:53:00 μ.μ. EET  

Τι δεν καταλαβαίνετε για το Πρώτο Θέμα; Καθρέφτης του τόπου είναι η εφημερίδα. Διαβάστε μόνο το τι σχόλια γίνονται στη ηλεκτρονική της έκδοση. Όλη η χυδαιότητα, η απαιδευσιά, το κόμπλεξ, ο ρατσισμός, ο ελληναράς περνά εκεί μέσα. Όσοι τη διαβάζουν είναι ηθικά όμοιοι με αυτούς που την έχουν. Αυτοί είναι οι Έλληνες του τόπου και γι'αυτό αν δεν πιάσουμε πάτο δε θα σωθούμε με τίποτα

Ανώνυμος 21 Ιανουαρίου 2013 στις 7:01:00 μ.μ. EET  

Μια απορία.

Αναφέρεται στην ανακοίνωση ότι κατά τη διάρκεια της πτήσης που έχει σκοπό τη διατήρηση και πιστοποίηση της καταλληλότητας - διαθεσιμότητας των πληρωμάτων, δεν είναι δυνατό να γίνει ταυτόχρονη μεταφορά υψηλών προσώπων (το δέχομαι για λόγους ασφαλείας), είναι δυνατόν όμως να γίνει μεταφορά πληρωμάτων ελικοπτέρων Έρευνας-Διάσωσης.

Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοούν, ότι δηλαδή οι ζωές των τελευταίων, αν τις βάλουμε σε μια ζυγαριά, δεν αξίζουν τόσο πολύ;

Ανώνυμος 21 Ιανουαρίου 2013 στις 11:55:00 μ.μ. EET  

1. To προς πώληση Embraer είναι το "μεγάλο", το οποίο όμως είναι 13 θέσεων λόγω του ότι έχει διαμόρφωση executive με γραφεία....κρατάμε το "μικρό" που όμως έχει 30 θέσεις και πολύ καλά κάνουμε, μιας και το μεγάλο θα πουληθεί σε καλύτερη τιμή.

2. Ο λόγος που δεν δύναται να μεταφερθούν VIP πρόσωπα σε πτήσεις αξιολόγησης, είναι καθαρά τυπικός. Από θέμα ασφάλειας πτήσεων, και οι πτήσεις αξιολόγησης είναι ασφελέστατες μιας και οι αξιολογητές είναι έμπειροι εκπαιδευτές στον τύπο.....

3. Δυστυχώς η Αεροπορία επηρρεάστηκε από το γελοίο και εμπαθές δημοσίευμα του "Πρώτου Θέματος" και η σημερινή αλλaγή πληρωμάτων Έρευνας-Διάσωσης ενώ ήταν προγραμματισμένη να γίνει με Embraer, έγινε τελευταία στιγμή με C-130......πληρώσαμε σχεδόν 3 φορές πάνω την αλλαγή των πληρωμάτων, αλλά τουλάχιστον δεν θα μας κοροιδεύει ο κ.Φρίξος Δρακοντίδης.....

Ανώνυμος 22 Ιανουαρίου 2013 στις 8:33:00 π.μ. EET  

Ανώνυμος 21 Ιανουαρίου 2013 - 7:01:00 μ.μ. EET

Σαφώς και τα πληρώματα των ελικοπτέρων αξίζουν όσο οι ζωές και των υπολοίπων! Απλά όταν γίνεται εκπαίδευση διαθεσιμότητας για τους χειριστές οι πορείες, ο τρόπος προσέγγισης και αρκετές διαδικασίες είναι τελείως διαφορετικές από τις προγραμματισμένες και δεν συμβαδίζουν με το δρομολόγιο της VIP πτήσης. Πέραν τούτου είναι και το τυπικό κομμάτι του ζητήματος στην αεροπορική δεοντολογία.

ΑΧΕΡΩΝ 22 Ιανουαρίου 2013 στις 8:51:00 π.μ. EET  

Ποιών οι ζωές ἔχουν μεγαλύτερη ἀξία για την Ελλάδα,στην πραγματικότητα το γνωρίζουμε πολύ καλά.
Ἀλλά και σε ποιών τις ζωές δίνεται μεγαλύτερη σημασία,και αὐτό το γνωρίζουμε,και δυστυχῶς,ΔΕΝ εἶναι οι ζωές των πληρωμάτων.

Μanolis 22 Ιανουαρίου 2013 στις 8:56:00 π.μ. EET  

Ασε που οι "ΒΙΠ" δεν πανε σε νησια της αγονης γραμμης συνηθως , αλλα μαλλον στο εξωτερικο πιο πολυ.

Ανώνυμος 22 Ιανουαρίου 2013 στις 5:10:00 μ.μ. EET  

Χαλαρώστε με το ποιανών οι ζωές έχουν αξία. Λέτε να κουβαλάει VIP και να κάνει touch and go πχ? Δεν γίνονται αυτά. Από την άλλη, υπήρχε ποτέ περίπτωση μία τόσο απλή πτήση όπως η αξιολόγηση συγκεβερνητών να επηρεάζει την ασφάλεια του πληρώματος?

Ανώνυμος 22 Ιανουαρίου 2013 στις 7:23:00 μ.μ. EET  

Εγώ λέω το άλλο. Άλλη δουλειά δεν είχε ο εκπρόσωπος τύπου κυριακάτικα να απαντήσει στην λαχανοφυλλάδα; Δεν είχε πιο σοβαρά πράγματα να κάνει;

Ανώνυμος 22 Ιανουαρίου 2013 στις 10:29:00 μ.μ. EET  

Αυτή ακριβώς είναι η δουλειά του εκπροσώπου τύπου, να απαντάει άμεσα.

Ανώνυμος 22 Ιανουαρίου 2013 στις 11:40:00 μ.μ. EET  

Αν είναι αυτή η δουλειά του να απαντά άμεσα, ας ασχοληθεί και με κάποια άλλα ζητήματα που μένουν χωρίς απάντηση. Ξέρει αυτός! Μόνο με τις εφημερίδες ξέρουν να ασχολούνται! Τα ειδικά περιοδικά που τους έχουν στηρίξει τόσα χρόνια και μόνα αυτά έγραφαν ένα καλό λόγο για την Π.Α. τα έχουν ξεχάσει...

Ανώνυμος 23 Ιανουαρίου 2013 στις 12:31:00 π.μ. EET  

ασε μεγάλε, τα περισσότερα περιοδικά στηριζαν την τσέπη τους και τους χρηματοδότες τους (βλέπε διαφημίσεις με το τσουβάλι)..

ούτε την ΠΑ στήριζαν ούτε κανέναν άλλο

Ανώνυμος 23 Ιανουαρίου 2013 στις 8:07:00 π.μ. EET  

Υπήρχαν πολλά περιοδικά που ήταν μόνο για τις διαφημίσει αλλά το πιο σοβαρό και το πιο παλιό στον χώρο ήταν πάντα στο πλάι της Π.Α. Και στους δύσκολους καιρούς που ζούμε πάλι αυτό την στηρίζει πραγματικά. Η Π.Α. όμως του γυρνά την πλάτη γιατί από ότι φαίνεται εκεί στο επιτελείο ποσώς τους νοιάζει η προβολή του έργου της και η στρατολόγηση των πιτσιρικάδων. Και μην ακούσω πάλι τα περί ύπαρξης του intrenet και άλλες αηδίες γιατί μόνο το σοβαρό ειδικό έντυπο μπορεί να ξεναγήσει τους μικρούς στην Π.Α.

Ανώνυμος 24 Ιανουαρίου 2013 στις 3:45:00 μ.μ. EET  

Κυριακή απογεύμα και ο spokesman tweeτάρει, μας δουλεύεις που θα μας πείς ότι δεν τους νοιάζει η προβολή του έργου τους;Ξεχάστε τα αποκλειστικά,η περίοδος του κλειστού club τέλειωσε.Τα περιοδικά στην Ελλάδα δεν έχουν να προσφέρουν κάτι άλλο,είναι ακριβά,δεν πουλάνε και πλεόν υπάρχουν άλλα κανάλια επικοινωνίας.Μια γενιά γαλουχήθηκε με παπάτζες,τους πηδάμε τους απέναντι και καουμπόιλίκια και τα αποκλειστικά,αυτή είναι η προσφορά των περιοδικών.Η ΠΑ είναι στο σωστό δρόμο και καλά έκανε και τους έκοψε τις πτήσεις.

Γιάννης Λέκκας 25 Ιανουαρίου 2013 στις 1:34:00 π.μ. EET  

Κύριοι χαλαρώστε! Ο εκπρόσωπος τύπου σαφώς και πρέπει να απαντά σε όλα τα μέσα ενημέρωσης πόσο μάλλον σε μια εφημερίδα που έχει συνήθως μεγάλη κυκλοφορία και την διαβάζει το ευρύτερο κοινό. Δεν μπορεί να γράφει ο καθένας ότι θέλει χωρίς να έχει εικόνα του αντικειμένου και να μην δίνεται μια απάντηση στην σωστή κατεύθυνση. Σχετικά με τα περιοδικά γνώμη μου είναι πως πράγματι κάποια περίοδο υπήρχαν έντυπα που εξυπηρετούσαν σκοπούς είτε συμφέροντα εταιριών είτε οικονομικά συμφέροντα των ιδιοκτητών τους. Παρόλα αυτά δεν μπορούμε να τα βάλουμε όλα στο ίδιο σακί! Το πρώτο περιοδικό στον χώρο της Αεροπορίας, η Πτήση κρατούσε πολύ σοβαρή και μετρημένη στάση στηρίζοντας την Π.Α. χωρίς τραμπουκισμούς, όπως διάβασα παραπάνω δίνοντας πάντα μια καλή εικόνα στον αναγνώστη. Πιστεύω πως ακόμη και σήμερα παραμένει το εγκυρότερο περιοδικό στον χώρο με πολύ φιλότιμες προσπάθειες από τους ανθρώπους που δουλεύουν για αυτό και μάλιστα χωρίς την σωστή αμοιβή. Δεν είναι λοιπόν δίκαιο να προσάπτουμε χαρακτηρισμούς σε όλους. Επίσης πολύ καλή παρουσία είχε και το HAFy με κείμενο πολύ καλής ποιότητας και εξίσου καλές φωτογραφίες. Σήμερα πολύ σοβαρή πηγή ενημέρωσης αποτελεί και ο Δούρειος παρόλο που είναι γενικό αμυντικό περιοδικό. Στα παραπάνω έντυπα ο αναγνώστης έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί για αντικείμενα που ΔΕΝ βρίσκονται στο διαδίκτυο. Θα συμφωνήσω με κάποιον από τους παραπάνω πως το σοβαρό ειδικό έντυπο είναι αναντικατάστατο και θα πρέπει η ηγεσία της Π.Α.να στηρίζει αυτές τις προσπάθειες. Για τις πτήσεις των δημοσιογράφων τώρα, εγώ διαφωνώ με την απαγόρευση τους. Σαφώς το θέμα είχε ξεφύγει από τα όρια καθώς μέχρι και πρόσφατα πετούσαν χωρίς λόγο άσχετοι με τον χώρο, έως και πρόεδροι συλλόγων(!), χωρίς η Π.Α. να έχει ουσιαστικό κέρδος. Παρόλα αυτά η μετρημένη φιλοξενία δημοσιογράφων στο κόκπιτ αεροσκαφών της Π.Α. μόνο οφέλη μπορεί να έχει. Οι εποχές που ζούμε είναι δύσκολες και ειδικά κάτω από την πίεση των οικονομικών καταστάσεων το προσωπικό της Π.Α. που μοχθεί καθημερινά χωρίς να ανταμείβεται σωστά έχει την ανάγκη της σωστής προβολής. Η προσωπική μου πείρα στον χώρο έχει δείξει πως η επίδραση της προβολής του έργου τους αυξάνει κατακόρυφα το ηθικό τους! Και έχει τεράστια διαφορά να βλέπει π.χ. ένας χειριστής ή ένας τεχνικός το πρόσωπο του στο έντυπο σε μια "ψαγμένη" φωτογραφία με μια έξυπνη λεζάντα από το να φανεί στο διαδίκτυο. Μετά από μια δυο μέρες το τελευταίο χάνεται, φεύγει, έρχεται κάτι καινούριο, ενώ το έντυπο έχει την δική του ανεξίτηλη. δύναμη. Δεν είναι τυχαίο που το κορυφαίο παγκοσμίως περιοδικό, το Combat Aicraft Monthly, έχει την μεγαλύτερη κυκλοφορία με πωλήσεις που υπερβαίνουν τα 70.000 φύλλα μηνιαίως. Για περιοδικό ειδικού τύπου είναι πολλά! Αντίγραφα του μπορεί να δείτε στα πιο απίθανα μέρη του αεροπορικού κόσμου, όπως στο briefing room των Jolly Rogers, προσωπική διαπίστωση, ή στα αρχηγεία των επιτελείων του ΝΑΤΟ ακόμη και σε ένα απομακρυσμένο box στη Bagrad! Δύσκολα θα βρείτε όμως εκτυπωμένες φωτογραφίες ή κείμενα από το διαδίκτυο. Η σχέση περιοδικών - επιτελείου Π.Α. πρέπει μα είναι συνεργατική γιατί στο τέλος είμαστε στο ίδιο στρατόπεδο! Προσέξτε την διαφορά, μια εφημερίδα σαν αυτή που αναφέρεται παραπάνω συνήθως θα ψάξει να βρει την είδηση που θα δυσφημίσει την Π.Α. γιατί πρώτον δεν γνωρίζει το αντικείμενο και δεύτερον πουλά στο ευρύτερο κοινό που του αρέσει να διαβάζει κουτσομπολιά και όχι πράγματα ουσίας. Το σοβαρό ειδικό έντυπο θα δώσει μια εικόνα με μοναδικό τρόπο γιατί ακριβώς είναι γνώστης του αντικειμένου και σκοπός του είναι η παρουσίαση του αεροπορικού αντικειμένου κάνοντας βέβαια με σοβαρό τρόπο αντικειμενική κριτική, πέρα από κομματικά συμφέροντα, για τις επιλογές ή τα δρώμενα της Π.Α.

Ανώνυμος 3 Μαΐου 2013 στις 10:32:00 π.μ. EEST  

Το προτελευταίο σχόλιο με τις ασχήμιες προς το πρόσωπο του πρώην Α/ΓΕΑ έπρεπε να το αφήσετε,για να το βλέπει το κοινό τους που τόσα χρόνια τους εκτιμούσε αλλά αποδείχθηκαν αλήτες που πάνω από όλα βάζουν το περιοδικό τους και μόνο.

Ανώνυμος 27 Αυγούστου 2013 στις 11:58:00 μ.μ. EEST  

" Για τις πτήσεις των δημοσιογράφων τώρα, εγώ διαφωνώ με την απαγόρευση τους. Σαφώς το θέμα είχε ξεφύγει από τα όρια καθώς μέχρι και πρόσφατα πετούσαν χωρίς λόγο άσχετοι με τον χώρο, έως και πρόεδροι συλλόγων(!), χωρίς η Π.Α. να έχει ουσιαστικό κέρδος. Παρόλα αυτά η μετρημένη φιλοξενία δημοσιογράφων στο κόκπιτ αεροσκαφών της Π.Α. μόνο οφέλη μπορεί να έχει."
Τελικά έχεις μεγάλη εμπάθεια και πολύ μεγάλη ιδέα για τον ευατό σου.....Κρίμα.

Ανώνυμος 28 Αυγούστου 2013 στις 2:02:00 μ.μ. EEST  

Επίσης στους "άσχετους" μην ξεχάσεις να βάλεις και γνωστή μοντέλα η οποία πέταξε μέσω του ομίλου των περιοδικών που δουλεύεις. Αλλά τότε ήταν η εποχή με τα μέλια με τους κομπιναδόρους εκδότες. Πέρα τις εμπάθειας και του Εγώ σου έχεις και πολύ ασθενή μνήμη...Αίσχος.

Ανώνυμος 28 Αυγούστου 2013 στις 5:17:00 μ.μ. EEST  

Γιάννη πόσα καύσιμα έχει κάψει για σένα η Π.Α και πόσες ώρες εργασίας σπατάλησε χωρίς πραγματικό όφελος; Το μονο όφελος ήταν πωλήσεις.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP