Προμήθεια περιπολικών ανοικτής θαλάσσης από την Κύπρο
Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013
Στιγμιότυπο από τη συνεκπαίδευση της Εθνικής Φρουράς με το Γαλλικό Ναυτικό στις 31/7/12. |
Στον ιστότοπο των ΕΝΑΕ παρουσιάζεται μεταξύ άλλων σχέδιο ταχέων OPV τύπου HSY CF-70, προηγμένης έκδοσης των τεσσάρων κανονιοφόρων ΜΑΧΗΤΗΣ που απέκτησε το Πολεμικό Ναυτικό προς €182 εκατ. την περασμένη δεκαετία. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός των κανονιοφόρων ΜΑΧΗΤΗΣ του ΠΝ αποτελείται από Σύστημα Διαχείρισης Μάχης ΤΑCΤΙCΟS, ραντάρ ναυτιλίας Βridgemaster-Ε, ραντάρ έρευνας αέρος/επιφανείας Variant, ραντάρ ελέγχου πυρός LIROD, ηλεκτροοπτικό σύστημα έρευνας – ιχνηλάτησης Miradοr ενώ φέρουν ισχυρό οπλισμό με πυροβόλο ΟΤΟ Melara των 76mm, πυροβόλο Βοfors/Βreda L70/520R των 40mm, δύο πυροβόλα Rheinmetall των 20mm, δύο εκτοξευτές αναλωσίμων SRΒΟC, σύστημα άφεσης ναρκών M55 και βάσεις εκτοξευτών αντιαεροπορικών K/B Stinger. Με αποδεδειγμένη εμπειρία από τη ναυπήγηση OPV ισραηλινού τύπου SAAR-4 για το Λιμενικό Σώμα, τα ΕΝΑΕ θα μπορούσαν σε συνεργασία με ισραηλινές εταιρίες να προσφέρουν σκάφη με εξίσου προηγμένο ηλεκτρονικό εξοπλισμό και οπλικά συστήματα, αρκεί βεβαίως να ξεπεραστούν τα εμπόδια που θέτει η ΕΕ. Η ύπαρξη ελικοδρομίου, πέραν των λεμβών που φέρουν οι κανονιοφόροι ΜΑΧΗΤΗΣ, θα επιτρέπει την ταχύτατη εκτέλεση νηοψιών από αγήματα της κυπριακής ΔΥΚ με τα νέα ελικόπτερα της Εθνικής Φρουράς.
Όπως είναι εμφανές από τη σύγκριση των τεχνικών χαρακτηριστικών των δύο σκαφών, το CF-70 (ιδιου μεγέθους με τις Κ/Φ ΜΑΧΗΤΗΣ του ΠΝ) αναπτύσσει μεγαλύτερη ταχύτητα, διαθέτει ελικοδρόμιο, μικρότερες απαιτήσεις επάνδρωσης και χαρακτηριστικά μειωμένης παρατηρησιμότητας.
strategyreports
7 σχόλια:
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ..ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΕΩΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΟΣ..ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ,ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ,ΡΗΤΡΕΣ ΚΛΠ..Η ΚΥΠΡΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΙΣΧΥΡΕΣ ΑΝΤΙΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ..ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΑΣ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΚΑΦΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΜΕΣΑΙΟΥ ΕΚΤΟΠΙΣΜΑΤΟΣ ,ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ..ΕΜΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΘΗΚΟΝ ΕΧΟΥΜΕ..ΝΑ ΚΤΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΑΧ..ΤΟΥΣ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΜΕ..ΟΤΑΝ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΕ ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ..ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ..ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΥΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΙΕΣ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΚΥΠΡΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΕΝΑ ΑΘΛΙΟ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΜΙΖΑΔΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ..ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ..ΚΑΝΕΙΣ..
έχουμε 2 ΤΠΚ type148 που έχουν αποσυρθεί,να τους τις δώσουμε χωρίς τα Κ/Β
Διαστάσεις: 47/7/2,7 μέτρα
Εκτόπισμα: 265 τόνους
Πρόωση:4 MTU
Ταχύτητα: 36 κόμβοι
Πλήρωμα: 41
Οπλισμός:
1 πυροβόλο 76mm OTO Melara
1 αντιαεροπορικό Bofors 40 mm
20 νάρκες
Στην Κύπρο ''ψήνεται'' Ἀναστασιάδης,και ἐμείς χαιρόμαστε με παραισθήσεις.
Η χρησιμοποίηση ΤΠΚ σε ρόλους OPV δεν είναι ιδιαίτερα ενδεδειγμένη, επειδή η σχεδίαση των πρώτων αποδίδει προτεραιότητα στην επίτευξη υψηλής ταχύτητας, μέσω του περιορισμού του βυθίσματος και συνεπώς του εκτοπίσματος, ενώ για την ικανοποιητική εκτέλεση της αποστολής των τελευταίων απαιτείται εκτεταμένη αυτονομία της τάξης των 4.000nm με ταχύτητα 12kts, αξιοπλοΐα υπό δυσμενείς Καταστάσεις Θάλασσας, η οποία επιτυγχάνεται με μήκος τουλάχιστον 75m και μέσω της εγκατάστασης πτερυγίων ενεργού σταθεροποίησης, καθώς και ικανότητα υποδοχής ελικοπτέρου. Παρεμπιπτόντως, πώς η αύξηση του μήκους κατά μόλις 1.8m και του βυθίσματος κατά 1.2m συνεπάγεται διπλασιασμό του εκτοπίσματος (αύξησή του κατά 575t);
Α.Ε.
Οι κύπριοι δεν θέλουν τις S-148 μας γιατί τις θεωρούν παλαιές. Oύτε ιθαγενείς στην Αφρική δεν θα δέχονταν δωρεά σκαφών ηλικίας 40 ετών.
@A.E
Θεώρησα ότι το μήκος συμβολίζεται ἀπό τον χαρακτηρισμό CF70(μέτρα),ἀλλά φαίνεται ότι μιλάμε για προχειροδουλειά,γι΄αὐτό ἔγραψα για παραισθήσεις.
Και βεβαίως,οι ΤΠΚ εἶναι ἀκατάλληλες για μακροχρόνιες περιπολίες,για τους λόγους που ἀνέφερες.
S-148 ΚΑΙ BOFORS ; ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΜΕ STUKAS..
Δημοσίευση σχολίου