Και «Μακεδονικές Αερογραμμές» απο τον Βγενόπουλο
Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009
Την πρώτη της επίσημη πτήση πραγματοποίησε σήμερα η Olympic Air. Το αεροσκάφος, ένα Airbus 320 με κυβερνήτη τον Σωτήρη Καλογήρου, διευθυντή πτητικής εκμετάλλευσης της Olympic Air, πραγματοποίησε την πρώτη πτήση προς Θεσσαλονίκη, όπως είχε γίνει και πριν από 50 και πλέον χρόνια από την Ολυμπιακή του Αριστοτέλη Ωνάση.
Κατα την διάρκεια της σχετικής τελετής, ο πρόεδρος της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος ανακοίνωσε ότι έχει κατοχυρώσει τον τίτλο «Μακεδονικές Αερογραμμές», που σύντομα θα λειτουργήσουν ως θυγατρική της Olympic Air. Η ανακοίνωση του κ. Βγενόπουλου δημιούργησε αίσθηση, καθώς -όπως είναι γνωστό- με τον τίτλο «MAT-Macedonian Airlines» λειτουργεί η κρατική αεροπορική εταιρία της ΠΓΔΜ. Η νέα εταιρία θα έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη προκειμένου να καλυφθούν οι επιχειρηματικές και τουριστικές ανάγκες της περιοχής. Η νέα εταιρία θα πετάξει σε λίγους μήνες, όπως είπε ο κ. Βγενόπουλος. Οι πρώτες πτήσεις που θα κάνει η νέα εταιρία θα είναι προς Γερμανία και Αμστερνταμ.
Ο κ. Βγενόπουλος επεσήμανε ότι είναι μοναδικό επίτευγμα στον τομέα των αερομεταφορών το γεγονός ότι μέσα σε λίγους μήνες μπόρεσε να στηθεί, να λειτουργήσει και να πετάξει η νέα Ολυμπιακή. Σημείωσε ακόμη ότι υπάρχει μεγάλη συμπαράσταση του κόσμου «που μας δίνει δύναμη να προωθήσουμε το έργο μας». Διευκρίνισε ωστόσο ότι «δεν είμαστε ιδιοκτήτες του ονόματος της Ολυμπιακής αλλά διαχειριστές. Το όνομα ανήκει στους Έλληνες».
Ο στόλος
Ο στόλος της Olympic Air θα αποτελείται από 32 αεροσκάφη από τα οποία τα δεκαέξι είναι Airbus A319 και A320, δέκα Bombardier Q400, πέντε Bombardier Dash 100 και ένα ATR – 42. Ήδη από σήμερα είναι διαθέσιμα 21 συνολικά αεροσκάφη , τα οποία θα γίνουν 25 την 1η Νοεμβρίου και στη συνέχεια θα προστεθούν τα υπόλοιπα. Συνολικά η επένδυση της εταιρείας σε αεροσκάφη και ανταλλακτικά αναμένεται να φθάσει σε 1,1 δισ. δολάρια
Με το στόλο αυτό και σε συνεργασία με άλλες αεροπορικές εταιρείες, η Olympic Air θα ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις του επιβατικού κοινού και θα εμπλουτίσει τις λύσεις που έχουν οι πελάτες της για ταξίδια σε όλον τον κόσμο. Η αεροπορική σύνδεση της Ελλάδας με τα εξωτερικό θα βελτιωθεί καθώς θα προσφέρονται περισσότερες συνδέσεις από ότι στο παρελθόν.
Δίκτυα
Η Olympic Air θα χρησιμοποιεί όλα τα διαθέσιμα δίκτυα προς διευκόλυνση του επιβατικού κοινού:
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ: Συνεργασία με όλα τα ΙΑΤΑ τουριστικά γραφεία της Ελλάδας και του εξωτερικού.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ OLYMPIC AIR: Δυνατότητα για κράτηση και αγορά εισιτηρίων μέσω του www.olympicair.com.
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ: Δημιουργήθηκε τηλεφωνικό κέντρο κρατήσεων, και θα λειτουργεί 365 μέρες το χρόνο από τις 07:00 – 23:00 στα τηλέφωνα 801 801 01 01 από σταθερό τηλέφωνο ή 210 35 50 500 από κινητό.
http://www.antinews.gr/?p=16700
2 σχόλια:
Δεν ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει με αυτόν τον Βγενόπουλο , αλλά εμένα μου αρέσει . Ειδικά με τις Μακεδονικές αερογραμμές , φαίνεται για άλλη μια φορά ότι η ιδιωτική πρωτοβουλία , καλύπτει το κρατικό κενό στην Ελλάδα . Αν τα κίνητρά του είναι Πατριωτικά , μου φαίνεται ότι αυτός ο Κύριος θα μας εκπλήξει πολλές φορές ευχάριστα στο μέλλον . Ας ελπίσουμε .
Pro από Συμβασιλεύουσα .
Η ΜΑΤ εχει αναστειλλει τις λειτουργιες της απο τον Μαιο του 2009 (οποτε και καθηλωθηκε το τελευταιο αεροσκαφος της) ενω εχει αφεραιθει η αδεια εμπορικης εκμεταλλευσης (ΑOC) απο την ΥΠΑ των Σκοπιων απο την 01.09.2009. Ο λογος ειναι μη πληρωμενα χρεη για τη χρηση αεροδρομιων και τελων διελευσης εναεριων χωρων της Γερμανιας, Ελβετιας και αλλων κρατων για την περιοδο 1999-2005 και σποραδικα το διαστημα μετα μεχρι την ανοιξη του 2009. Δεν υφισταται πλεον και τα οποια διακριτικα της δεν ηταν κατοχωρωμενα. Ετσι και πολυ απλα ο Mr. Βγενο επραξε το μονο σωστο, κατοχυρωνοντας τα. Η υποφαινομενη συνεργασια της ΜΑΤ (η οποια αυτη την περιοδο υφισταται μονο στα χαρτια) με τον σερβικο εθνικο αερομεταφορεα JAT βρισκεται στο σταδιο της διαπραγματευσης. Το νεο σχημα (εφοσον επιτευχθει συμφωνια) θα χρησιμοποιησει νεο ονομα.
Δημοσίευση σχολίου