Λακέδες της Τουρκίας στην Ευρώπη

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

O..αμερόληπτος Βίλι Φότρ παραλαμβάνει την 
κάρτα μέλους από τον πρόεδρο του DEB
Μουσταφά Αλή Τσαβούς
Έκθεση-μαϊμού κάποιων εξωνημένων Ευρωπαίων πολιτικών για τα δικαιώματα της «τουρκικής μειονότητας» που δήθεν παραβιάζονται συστηματικά από τη χώρα μας…

Σας γράφαμε τις προάλλες για τη γελοία οπερέτα που έστησαν στις Βρυξέλλες (σε χώρο του ευρωκοινοβουλίου) κάποιοι πουλημένοι ευρωβουλευτές μαζί με δύο πρακτόρικες οργανώσεις τουρκοφρόνων, την«Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Τούρκων Δυτικής Θράκης» (ABTTF) και το κόμμα DEB της Θράκης.

Όπως σας είχαμε ενημερώσει, στην αρχή της συνόδου είχε παρουσιασθεί μία έκθεση, την οποία είχαν συντάξει οι εν λόγω πουλημένοι ευρωβουλευτές, δηλαδή ο διευθυντής της ΜΚΟ HRWF (Human Rights Without Frontiers – “Ανθρώπινα Δικαιώματα Δίχως Σύνορα”) Βίλι Φότρ, ο Φρανσουά Αλφονσί και ο διευθυντής της FUEN(Ομοσπονδιακής Ένωσης Ευρωπαϊκών Λαών) Χανς Χάινριχ Χάνσεν, που στο διάστημα 16-20 Οκτωβρίου επισκέφτηκαν την ελληνική Θράκη – μετά από πρόσκληση της ABTTF - και συνάντησαν όλο τον…ανθό των ενθάδε τουρκοφρόνων.

Στην έκθεση αυτή – με τίτλο «Οι εθνοτικά Τούρκοι στην Ελλάδα, μια μουσουλμανική μειονότητα» – που παρουσίασε ο Βίλι Φοτρ, γίνεται λόγος για τα προβλήματα που δήθεν αντιμετωπίζει η μειονότητα στα επίπεδα της εκπαίδευσης, της ίδρυσης συλλόγων, της θρησκείας και της ελευθερίας των ΜΜΕ. Εμείς σας παραθέτουμε σήμερα περισσότερες λεπτομέρειες για το περιεχόμενο αυτής της (λέμε τώρα) «έκθεσης», όπως τις βρήκαμε σε δημοσίευμα του τουρκοπεριοδικού της Κομοτηνής «Ρόντοπ Ρουζγκαρί» στις 6/12/2012 (μετάφραση tourkikanea.gr).

Απολαύστε το:

«Η ελληνική κυβέρνηση τη δεκαετία του 1990 ακολούθησε πολιτική αφομοίωσης.

Ο Φοτρ ανέφερε πως η Τουρκική Μειονότητα Δυτικής Θράκης αφέθηκε κληρονομιά στην Ελλάδα από την Οθωμανική αυτοκρατορία με την συνθήκη της Λοζάνης και ότι την δεκαετία του 1990 οι ελληνικές κυβερνήσεις στην βάση της θέσης πως δεν υπάρχει εντός των ελληνικών συνόρων εθνοτικά τουρκική κοινότητα, άσκησε μια πολιτική αφομοίωσης και για αυτό τον λόγο απαγόρευσε την επίσημη χρήση του όρου ¨τουρκική μειονότητα¨

Η νηπιακή εκπαίδευση να προστεθεί στο σύστημα μειονοτικής εκπαίδευσης

O Φοτρ στην αναφορά του στην οποία παραθέτει τα στοιχεία που αποκόμισε από την επίσκεψη του στην περιοχή τον Οκτώβριο του 2012, ανέφερε πως με βάση την συνθήκη της Λοζάννης η μειονότητα έχει το δικαίωμα να ιδρύει δικά της σχολεία, αλλά ότι οι ελληνικές κυβερνήσεις με διάφορες πολιτικές το κατέστησαν ιδιαίτερα προβληματικό. Ο Φοτρ ανέφερε πως η διδακτέα ύλη, τα σχολικά βιβλία και ακόμη και οι δάσκαλοι έχουν περιορισμένη πρόσβαση στις εκπαιδευτικές πηγές της τουρκικής γλώσσας. Ο Φοτρ αναφερόμενος στο θέμα των δίγλωσσων νηπιαγωγείων, είπε πως συναντήθηκε με τον διευθυντή του δημοτικού σχολείου του Εχίνου Χασάν Κουράκ, ο οποίος απομακρύνθηκε από την θέση του επειδή δέχτηκε στο σχολείο 20 παιδιά που δεν είχε γίνει η εγγραφή τους επειδή δεν είχαν πάει στο κρατικό νηπιαγωγείο, και συμβούλεψε την ελληνική κυβέρνηση πως για να λυθεί οριστικά το θέμα πρέπει η προσχολική εκπαίδευση να ενταχθεί στο σχολικό σύστημα μειονοτικής εκπαίδευσης.

Η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να άρει όλα τα εμπόδια στην χρήση τα λέξης ¨τουρκικός¨

Στην αναφορά ο Φοτρ εξετάζοντας το θέμα της ελευθερίας συνεταιρίζεσθαι, εκθέτει τις παρατηρήσεις του σχετικά με τις προσφυγές στο ΕΔΑΔ των συλλόγων που έκλεισαν ή δεν τους επετράπη να λειτουργήσουν λόγω του όρου ¨τουρκικός¨ στην επωνυμία τους, όπως και για την σημερινή διαδικασία. Στις συναντήσεις του με τους εκπροσώπους των συλλόγων ο Φότρ ζήτησε από τις ελληνικές κυβερνήσεις να εφαρμόσουν τις αποφάσεις του ΕΔΑΔ και να άρουν κάθε εμπόδιο για την χρήση του όρου ¨τουρκικός¨ το μέλλον.

Όπως και οι υπόλοιπες αναγνωρισμένες θρησκείες, πρέπει και οι μουσουλμάνοι να μπορούν να εκλέγουν τους θρησκευτικούς τους ηγέτες

Ο Φοτρ σχετικά με το θέμα της θρησκευτικής ελευθερίας και των μουφτήδων, ανέφερε πως παρά το ότι οι αναγνωρισμένες θρησκείες στην Ελλάδα επιτρέπεται να εκλέγουν τον θρησκευτικό τους ηγέτη, η μουσουλμανική μειονότητα στερήθηκε αυτού του δικαιώματος. Ο Φοτρ στην αναφορά γράφει πως η ελληνική κυβέρνηση με νόμο του 1991 άρχισε να διορίζει μουφτήδες, χωρίς να υπολογίζει την αναγνωρισμένη με την συνθήκη της Λοζάνης αυτονομία. Ο Φότρ που συναντήθηκε με τους εκλεγμένους μουφτήδες και εξέτασε τις δικαστικές υποθέσεις των μουφτήδων Ιμπραήμ Σερήφ και Μεχμέτ Αγκά, συμβούλεψε την ελληνική κυβέρνηση να αναγνωρίσει και στην μουσουλμανική μειονότητα το ίδιο δικαίωμα που ισχύει και για τις άλλες επίσημες θρησκείες.

Να καταργηθούν οι περιορισμοί στην ελευθερία των ΜΜΕ

Ο Φοτρ σχετικά με το θέμα της ελευθερίας των ΜΜΕ, εξέτασε τις βαριές ποινές αποζημίωσης που επιβλήθηκαν στις εφημερίδες Γκιουντέμ και Μιλλέτ και ζήτησε από την ελληνική κυβέρνηση να τιμωρούνται μόνο οι περιπτώσεις σοβαρής προσβολής. Ο Φοτρ ερευνώντας τις ποινές που επιβλήθηκαν στους ραδιοφωνικούς σταθμούς Kral FM και Tele Radio FM, ζήτησε να υπάρξει σεβασμός στην ελευθερία έκφρασης των τουρκικών ΜΜΕ και από την ελληνική κυβέρνηση να διαφυλάξει την διαφορετικότητα των απόψεων».

Λοιπόν! Επειδή το πνεύμα…αμεροληψίας που διαπνέει όλο το κείμενο βγάζει μάτι ακόμη και σε τυφλό, ενώ από την άλλη κι εμάς ο χρόνος μας είναι πραγματικά πολύτιμος, δεν σκοπεύουμε ασφαλώς να αναλωθούμε σε ιδιαίτερα σχόλια γύρω από κάποια προφανή ερωτήματα που αυτομάτως προκύπτουν, όπως π.χ. αν ο αξιότιμος κύριος Φοτρ έχει ακούσει τους όρους «Πομάκοι» και «Ρωμά» (και γιατί άραγε τόση σιωπή για το δικαίωμα και αυτών των ανθρώπων να μάθουν τη μητρική τους γλώσσα), αν έχει ακούσει τι ισχύει διεθνώς για τους μουφτήδες, αν έχει αναρωτηθεί πώς συντηρούνται και πώς χρηματοδοτούνται όλοι οι εν Θράκη παράνομοι τουρκο-σύλλογοι, αν είχε την ευθιξία να ρωτήσει γιατί τιμωρήθηκαν οι φασιστικές τουρκοφυλλάδες, αν ο δημόσιος υπάλληλος κύριος Κουράκ που συνομίλησε μαζί του, είχε την απαιτούμενη σχετική υπηρεσιακή άδεια για να μιλήσει για θέματα της υπηρεσίας του, κλπ, κλπ, κλπ.

Ένα μόνο σχόλιο αξίζει ουσιαστικά εδώ να κατατεθεί: τι αξιοπιστία μπορεί να έχει μία τέτοια «έκθεση» που τη συντάσσουν κάποιοι ξεκάθαροι λακέδες τουρκικών συμφερόντων, που κουβαλιούνται στη Θράκη με έξοδα της Τουρκίας, μιλάνε με όλους τους ντόπιους πράκτορες της Τουρκίας και έκτοτε κάνουν, όπου βρεθούν κι όπου σταθούν, συνεχείς δηλώσεις υπέρ των τουρκικών θέσεων; Και φτάνουν μάλιστα, όπως έχουμε ήδη πει σε προηγούμενη ανάρτηση, έως του σημείου να γίνονται μέχρι και επίτιμα στελέχη του κόμματος DEB της Θράκης (σας ξαναδείχνουμε και τη φωτογραφία του…αμερόληπτου κυρίου Βίλυ Φοτρ την ώρα που παραλαμβάνει την κάρτα μέλους από τον πρόεδρο του DEB Μουσταφά Αλή Τσαβούς σε δεξίωση στις Βρυξέλλες την προηγουμένη της συνόδου-οπερέτας)! Τη δουλειά τους όμως, παρ’ όλα αυτά, συνεχίζουν να την κάνουν οι Τούρκοι, προωθώντας τις θέσεις τους, κάνοντας συνεχώς «θόρυβο» και κλιμακώνοντας την προπαγάνδα τους σε όλη την Ευρώπη.

Εμείς τι κάνουμε απέναντι σε όλα αυτά;

infognomonpolitics

11 σχόλια:

Αναδελφος 20 Δεκεμβρίου 2012 στις 4:03:00 μ.μ. EET  

Εμεις μπορουμε να ξεκινησουμε αναλογη καμπανια, για την αμοιβαιοτητα μεταξυ των μουσουλμανων της Δυτικης Θρακης και των ορθοδοξων χριστιανων της Κωνσταντινουπολης, Ιμβρου, Τενεδου που προεβλεπε η εν λογω Συνθηκη.Η πορεια της εξελιξης των δυο αυτων μειονοτητων σε Ελλαδα και Τουρκια αποτελει το καλυτερο επιχειρημα.Το πογκρομ του Σεπτεμβριου 1955 και οι διωξεις που ακολουθησαν την δεκαετια του 1960 δεν πρεπει να ξεχνιουνται, αλλα να προβαλλονται καθε φορα εντονα και αναλυτικα προς καθε ενδιαφερομενο.
Η παγια πολιτικη της Τουρκιας να εξαλειψει καθε τι ελληνικο απο την Κωνσταντινουπολη, ακολουθειται με συνεπεια και απο την κυβερνηση του ΑΚΡ, η οποια πριν ενα περιπου μηνα ψηφισε νομο που απαγορευει στους Ελληνες πολιτες να αποκτουν εκει ακινητη περιουσια.

Ανώνυμος 20 Δεκεμβρίου 2012 στις 4:22:00 μ.μ. EET  

Το ότι δεν μαθαίνονται, δεν σημαίνει ότι δεν γίνονται ενέργειες από το ελληνικό κράτος.

Εγώ έχω κάτι υπόψη μου, που έμαθα τυχαία πριν κάποια χρόνια, αλλά δεν υπάρχει λόγος και να το πω δημοσίως. Σωστά;

Γιάννης

Ανώνυμος 20 Δεκεμβρίου 2012 στις 4:24:00 μ.μ. EET  

Το πρoηγούμενο σχόλιο, για να μην μπερδευτούμε, είναι από: Γιάννης Φ.

Ανώνυμος 20 Δεκεμβρίου 2012 στις 5:51:00 μ.μ. EET  

η Τουρκική Μειονότητα Δυτικής Θράκης αφέθηκε κληρονομιά στην Ελλάδα από την Οθωμανική αυτοκρατορία με την συνθήκη της Λοζάνης

Να πάει να πει κάποιος σ' αυτούς τους μπετόβλακες ότι δεν αφέθηκε καμία κληρονομία από τους βρομιάρηδες τουρκομογγόλους οθωμανούς προς τους Έλληνες. Η απελευθέρωση των εδαφών μας έγινε χάρης στις θυσίες μας κι ενώ οι τουρκομογγόλοι έχουν αθετήσει όλες τις δικές τους υποχρεώσεις (πχ ο διωγμός των Ελλήνων της Πόλης), εμείς δεχόμεθα πυρά επειδή αναφερόμαστε σε μια μουσουλμανική μειονότητα (όπως αναφέρεται ρητά και στην συνθήκη της Λοζάνης), δηλαδή στην πραγματικότητα αφού μιλάμε για έναν πολυεθνικό αχταρμά στον οποίο οι τουρκικής καταγωγής είναι μειονότητα.

Άσχετο 20 Δεκεμβρίου 2012 στις 6:24:00 μ.μ. EET  

Υπάρχουν εκείνα που γίνονται και δεν λέγονται, και άλλα που λέγονται και δεν γίνονται απαντώ, στο άσχετο. :p

Σχετικά με το θέμα με κάλυψε ο Αναδελφος.

ΑΧΕΡΩΝ 21 Δεκεμβρίου 2012 στις 12:58:00 π.μ. EET  

Βλὲπετε πὸσο ακριβὰ και πὸσο μακροπρὸθεσμα κοστὶζουν οι ολιγωρὶες;
Εὰν εὶχαμε αντιδρὰσει με ισοδὺναμο τρὸπο το 1955,σὴμερα δὲν θα εὶχαμε αυτὸ τουλὰχιστον το καρκὶνωμα.

Δημήτριος Αγιασοφίτης 21 Δεκεμβρίου 2012 στις 9:31:00 π.μ. EET  

Θα πρέπει τουλάχιστον τέτοιες ενέργειες και οι συμμετέχοντες σε αυτές να ''καθαρίζονται'' από τις Ελληνικές μυστικές υπηρεσίες εαν υπάρχουν ακόμη τέτοιες.

Έρρωσθε,

Δημήτριος Αγιασοφίτης

Αναδελφος 21 Δεκεμβρίου 2012 στις 11:43:00 π.μ. EET  

@ ΑΧΕΡΩΝ. Δεν αντιδρασαμε (κακιστα βεβαια )γιατι μας επιασαν "στον υπνο".Η προσοχη της Ελλαδος εκεινη την εποχη ηταν στραμμενη στην Κυπρο.Ολη αυτη η ιστορια με το πογκρομ κρατησε απο το απογευμα της 6ης μεχρι τις πρωτες πρωινες ωρες της 7ης Σεπτεμβριου. Μετα ανελαβε ο στρατος και παγωσαν ολα, αλλα το ξεπαστρεμα ειχε ηδη συντελεστει.Χαρακτηριστικη ηταν φραση τουρκου χωροφυλακα:"Χθες μας εβαζαν να τα σπαζουμε, και σημερα να τα προσεχουμε" (τα μαγαζια και τα σπιτια των Ελληνων).Οταν εγινε το πραξικοπημα του 1960, ο τοτε πρωθυπουργος Αντναν Μεντερες και ο υπουργος Ζορλου δικαστηκαν και τελικα απαγχονιστηκαν το 1962 σαν ενοχοι του πογκρομ.Οπως ομως εγραψα και παραπανω η ζημια ειχε συντελεστει και ουσιαστικα δεν εγινε καμμια σοβαρη προσπαθεια για επανορθωση.

ΑΧΕΡΩΝ 21 Δεκεμβρίου 2012 στις 11:56:00 μ.μ. EET  

@Ανὰδελφο
Το πρὰγμα δὲν περιορὶστηκε στην νὺχτα της 6ης προς 7η Σεπτεμβρὶου,αλλὰ συνεχὶστηκε μὲχρι και το 1974,υπὸ την σκιὰ του Αττὶλα.
Η απομεὶωση της ελληνικὴς κοινὸτητος της Κωνσταντινουπὸλεως ὲφθασε στο αποκορὺφωμὰ της μετὰ την Τουρκοκυπριακὴ ανταρσὶα των Χριστουγὲννων 1963,και συνεχὶσθηκε μὲ ὲνταση μὲχρι και την αποχὼρηση της Μεραρχὶας απὸ την Κὺπρο.
Βλὲπεις λοιπὸν,ὸτι εὶχαμε πολὺ περισσὸτερο απὸ ὲνα ἢ δὺο εικοσιτετρὰωρα για να ετοιμὰσουμε και να δὼσουμε την απὰντηση μας.

Αναδελφος 22 Δεκεμβρίου 2012 στις 12:03:00 μ.μ. EET  

@ΑΧΕΡΩΝ. Εχεις δικαιο για την δυνατοτητα απο μερους μας, απλα η αμεση παρομοια αντιδραση την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη θα ειχε το πλεονεκτημα οτι θα εμφανιζοταν απολυτα δικαιολογημενη στα ματια της διεθνους κοινης γνωμης στα πλαισια ενος ατυπου "οφθαλμον αντι οφθαλμου".Και οι ξενες κυβερνησεις αποτελουσαν παραγοντα που δεν μπορουσε, η δεν ηθελε να αγνοησει η δικη μας ,καθως εξαρτιοταν σε μεγαλο βαθμο.Η ουσια ειναι οτι το προβλημα διογκωθηκε και η επιλυση του τωρα ,ειναι λιγο δυσκολωτερη απο οτι τοτε.

ΑΧΕΡΩΝ 23 Δεκεμβρίου 2012 στις 2:40:00 π.μ. EET  

@Ανὰδελφο
Νομὶζω ὸτι η οπτικὴ μας,εν πολλοὶς,συμπὶπτει.
Οι τελευταὶες σου παρατηρὴσεις ὸμως,φωτὶζουν,ενοχλητικὰ θα ὲλεγα,ὲνα ακανθὼδες σημεὶο της ὸλης υπαγωγὴς της Ελλὰδος στην Δὺση:ὸταν υποτὶθεται ὸτι αναζητοὺμε ασφὰλεια στην Δυτικὴ συλλογικὸτητα,και αντὶ ασφαλεὶας εισπρὰτουμε απὸ καψὼνια μὲχρι πισὼπλατες μαχαιριὲς,ποιὸ εὶναι το κὲρδος μας απὸ ὸλα αυτὰ;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP