Συνεχίζονται οι προκλήσεις στο Αιγαίο
Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013
Tετάρτη 13 Mαρτίου: Σχηματισμός έξι τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών καθώς και δυο αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας CN-235, επανέλαβαν την καθιερωμένη προκλητική βόλτα τους στο Αρχιπέλαγος, πραγματοποιώντας μια παραβίαση του Ελληνικού εθνικού εναέριου χώρου και πέντε παραβάσεις των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας σε Κεντρικό και Νοτιοανατολικό Αιγαίο αντίστοιχα. Δύο τουρκικά F-16 ήταν οπλισμένα, ενώ τον σχηματισμό των μαχητικών φρόντισαν να καλωσορίσουν Έλληνες αναχαιτιστές δυτικά της Λέσβου. Όλα τα ανωτέρω α/φ αναχαιτίστηκαν και αναγνωρίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική.
Πέμπτη 14 Μαρτίου: Σχηματισμός έξι τουρκικών μαχητικών και ένα ΑΦΝΣ CN-235, πραγματοποίησαν δύο παραβιάσεις του Εθνικού εναέριου χώρου και τρεις παραβάσεις των Κανόνων Εναέριας Κυκλοφορίας σε Κεντρικό και Νοτιανατολικό Αιγαίο. Τα τουρκικά F-16 αναχαιτίστηκαν νοτιοδυτικά της Λέσβου και δυτικά της Χίου από F-16 επιφυλακής της 130ΣΜ. Οι γείτονες δε, παραπονέθηκαν για radar lock επί των μαχητικών τους για περίοδο ενός και εννέα λεπτών αντίστοιχα.. Και σε αυτή την περίπτωση, δύο αεροσκάφη ήταν οπλισμένα ενώ όλα τα ίχνη αναχαιτίστηκαν και αναγνωρίστηκαν, κατά πάγια πρακτική. Tα CN-235 επιχειρούν από την αεροπορική βάση Dalaman (Μοίρα α/φ ναυτικής συνεργασίας) ενώ τα μαχητικά πιθανότατα είναι F-16 Block 50 των 191/192 Filo (α/β Παλαιοκάστρου/Balikesir).
Mπορεί η Άγκυρα να βαφτίζει τις συγκεκριμένες πτήσεις "εκπαιδευτικές", όμως στην πραγματικότητα η ΤΗΚ πραγματοποιεί κανονικές επιχειρησιακές αποστολές (Hur Deniz/ελεύθερη θάλασσα) , κατά τις οποίες ένα μέρος των αεροσκαφών φέρει όπλα α/α σε διάφορα setup. Και όπως αποδείχτηκε από την τραγωδία Ηλιάκη, οι Τούρκοι πιλότοι φέρουν και ατομικό οπλισμό, γεγονός που αποδεικνύει ότι έχουν πλήρη συναίσθηση ότι πετούν πολεμικές αποστολές σε εχθρικό εναέριο χώρο. Από το πρόγραμμα δεν λείπουν και οι εικονικές προσβολές ελληνικών στρατιωτικών εγκαταστάσεων και πλοίων (1,2,3) καθώς και οι αποστολές αεροφωτογράφισης, όπως αυτή που κατέληξε στο περιστατικό της 23ης Μαίου 2006 (Κάρπαθος, 6 χρόνια μετά).
Το ανωτέρω patch που φέρει στο μπράτσο του ιπταμένος της 162 Filo (α/β Πανόρμου, F-16 Block 40, κωδικός κλήσης Ζipkin/Καμάκι), είναι ενδεικτικό της πλήρους αποθράσυνσης της γείτονος, αποθράσυνσης που τροφοδοτείται από την ψοφοδεή ελληνική στάση έναντι των στρατιωτικών προκλήσεων στο Αρχιπέλαγος. Στο συγκεκριμένο σήμα διακρίνουμε τουρκικό F-16 να καμακώνει ένα μπλέ Μιράζ με κατακόκκινο καμάκι επάνω απο το νοτιοανατολικό Αιγαίο. Η επιγραφή "Malkoçoğlu Zipkinlar" (καμάκια των Μαλκότσογλου) συμπληρώνει τον συμβολισμό έτσι ώστε να μην υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνείας. Η οικογένεια Malkoçoğlu είναι μέρος της Οθωμανικής κληρονομιάς των γειτόνων και ηγήθηκε για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα (15ο-16ο αιώνα) το σώμα των Αkinci (μτφ επιδρομείς), ατάκτων ιππέων οι οποίοι επέδραμαν σε γειτονικούς λαούς της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, με συστηματικό πλιάτσικο και σφαγές ..
Όπως έχουμε ξαναπεί, τα συγκεκριμένα προκλητικά patch στοχεύουν και στην τόνωση του ηθικού των Τούρκων ιπταμένων, καθώς συνήθως στο Αιγαίο το "καμάκωμα" το κάνουν άλλοι.
Bλέπε σχετικά:
Η "εκπαίδευση" στο Αιγαίο και ο προκλητικός ψεύτης Μπασμπούγ
Πέμπτη 14 Μαρτίου: Σχηματισμός έξι τουρκικών μαχητικών και ένα ΑΦΝΣ CN-235, πραγματοποίησαν δύο παραβιάσεις του Εθνικού εναέριου χώρου και τρεις παραβάσεις των Κανόνων Εναέριας Κυκλοφορίας σε Κεντρικό και Νοτιανατολικό Αιγαίο. Τα τουρκικά F-16 αναχαιτίστηκαν νοτιοδυτικά της Λέσβου και δυτικά της Χίου από F-16 επιφυλακής της 130ΣΜ. Οι γείτονες δε, παραπονέθηκαν για radar lock επί των μαχητικών τους για περίοδο ενός και εννέα λεπτών αντίστοιχα.. Και σε αυτή την περίπτωση, δύο αεροσκάφη ήταν οπλισμένα ενώ όλα τα ίχνη αναχαιτίστηκαν και αναγνωρίστηκαν, κατά πάγια πρακτική. Tα CN-235 επιχειρούν από την αεροπορική βάση Dalaman (Μοίρα α/φ ναυτικής συνεργασίας) ενώ τα μαχητικά πιθανότατα είναι F-16 Block 50 των 191/192 Filo (α/β Παλαιοκάστρου/Balikesir).
"Eκπαιδευτική" διαμόρφωση τουρκικού F-16 στο Αιγαίο : 4χΑΙΜ-9 και δύο εξωτερικές δεξαμενές καυσίμων 330gal |
Mπορεί η Άγκυρα να βαφτίζει τις συγκεκριμένες πτήσεις "εκπαιδευτικές", όμως στην πραγματικότητα η ΤΗΚ πραγματοποιεί κανονικές επιχειρησιακές αποστολές (Hur Deniz/ελεύθερη θάλασσα) , κατά τις οποίες ένα μέρος των αεροσκαφών φέρει όπλα α/α σε διάφορα setup. Και όπως αποδείχτηκε από την τραγωδία Ηλιάκη, οι Τούρκοι πιλότοι φέρουν και ατομικό οπλισμό, γεγονός που αποδεικνύει ότι έχουν πλήρη συναίσθηση ότι πετούν πολεμικές αποστολές σε εχθρικό εναέριο χώρο. Από το πρόγραμμα δεν λείπουν και οι εικονικές προσβολές ελληνικών στρατιωτικών εγκαταστάσεων και πλοίων (1,2,3) καθώς και οι αποστολές αεροφωτογράφισης, όπως αυτή που κατέληξε στο περιστατικό της 23ης Μαίου 2006 (Κάρπαθος, 6 χρόνια μετά).
Το ανωτέρω patch που φέρει στο μπράτσο του ιπταμένος της 162 Filo (α/β Πανόρμου, F-16 Block 40, κωδικός κλήσης Ζipkin/Καμάκι), είναι ενδεικτικό της πλήρους αποθράσυνσης της γείτονος, αποθράσυνσης που τροφοδοτείται από την ψοφοδεή ελληνική στάση έναντι των στρατιωτικών προκλήσεων στο Αρχιπέλαγος. Στο συγκεκριμένο σήμα διακρίνουμε τουρκικό F-16 να καμακώνει ένα μπλέ Μιράζ με κατακόκκινο καμάκι επάνω απο το νοτιοανατολικό Αιγαίο. Η επιγραφή "Malkoçoğlu Zipkinlar" (καμάκια των Μαλκότσογλου) συμπληρώνει τον συμβολισμό έτσι ώστε να μην υπάρχει κανένα περιθώριο παρερμηνείας. Η οικογένεια Malkoçoğlu είναι μέρος της Οθωμανικής κληρονομιάς των γειτόνων και ηγήθηκε για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα (15ο-16ο αιώνα) το σώμα των Αkinci (μτφ επιδρομείς), ατάκτων ιππέων οι οποίοι επέδραμαν σε γειτονικούς λαούς της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, με συστηματικό πλιάτσικο και σφαγές ..
Όπως έχουμε ξαναπεί, τα συγκεκριμένα προκλητικά patch στοχεύουν και στην τόνωση του ηθικού των Τούρκων ιπταμένων, καθώς συνήθως στο Αιγαίο το "καμάκωμα" το κάνουν άλλοι.
Oι Οsman Cicekli, Ogur Kilar και Mustafa Yildirim απολαμβάνουν την φιλοξενία των μονάδων ΕΣΥ νήσων του Ανατολικού Αιγαίου. Προηγήθηκε το θερμό καλωσόρισμα των αναχαιτιστών της ΠΑ. |
Bλέπε σχετικά:
Η "εκπαίδευση" στο Αιγαίο και ο προκλητικός ψεύτης Μπασμπούγ
7 σχόλια:
Ερώτηση:Όταν λέμε ΄'radar lock για ενα και εννια λεπτά αντίστοιχα" εννοούμε από επίγεια αντιαεροπορικά ή επι 9 λεπτά το μεμέτι έτρωγε ξύλο απο δικό μας αεροσκάφος;Γιατί πολύ μου φαίνεται το χρονικό διάστημα για αερομαχία....
Δεν το διευκρινίζει η ανακοίνωση..Η εμπλοκή αντιαεροπορικών είναι σπάνιο φαινόμενο, οπότε πιστεύω ότι το 9λεπτο "ξύλο" είναι η πιθανότερη εκδοχή.
Είναι πλέον πάγια τακτική τους, στις ανακοινώσεις αναφέρουν την "παρενόχληση", τον τύπο και την α/β από την οποία απογειώθηκαν οι αναχαιτιστές μας, και τα τα Χ λεπτά κατα τα οποία υπέστησαν "radar lock".
Το radar lock λογικά υπήρχε πολύ πριν εμπλακούν σε κοντινή αερομαχια, σε μεγαλύτερη απόσταση δηλαδή. Γιαυτο και τα 9 λεπτά. Dogfight 9 λεπτών ειναι πολύ σε ώρα, και μάλλον θα είχαν θέμα καυσίμων,
Δημοσιεύουν το χρόνο του εγκλωβισμού γιατί τους σπάμε τα νεύρα, είναι εκνευριστικότατο να ακούς τον ήχο εγκλωβισμού τόση ώρα.
Πως να μην παραπονιούνται ? έλα στη θέση τους, να σου παίρνει τα αυτιά και να σου τρυπαει τον εγκέφαλο το radar lock buzzer από το seitan-yolari για τόση ώρα. Σίγουρα μετά την προσγείωση θα τρέχουν για depon και αλλαγή σωβρακου. "
Ωραία η πρώτη φωτογραφία!! Υπάρχει σε βίντεο; Είναι πολύ ωραίο να βλέπεις το φύλο που τρώνε οι απέναντι!
το ξύλο*
Δημοσίευση σχολίου