Πολιτικό αεροδρόμιο και η Ανδραβίδα!
Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010
Δέσμευση Μαγκριώτη για το αεροδρόμιο Ανδραβίδας
Προχωρά η δημοπράτηση του, ενώ ο πολιτικός αεροσταθμός του Αράξου ολοκληρώθηκε το 2007 και απέχει 20 λεπτά από την Ανδραβίδα ενώ πρόσφατα έγινε και Διεθνής. Αναρωτιέται κανείς ποιά είναι η σκοπιμότητα του εν λόγω έργου εν μέσω οικονομικής κρίσης, περικοπής των αμυντικών δαπανών και κυρίως σε μιά Πτέρυγα Μάχης στην οποία στεγάζεται το Κέντρο Εκπαίδευσης Αεροπορικής Τακτικής/Σχολείο Όπλων Τακτικής. Προφανώς το να προσγειώνονται αεροσκάφη με Τουρκικό νηολόγιο που τυχαία θα κάνουν στάση εκεί, δεν απασχολεί και πολύ το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων. Ελπίζουμε να απασχολεί το Υπουργείο Εθνικής (ακόμα) Άμυνας και το ΓΕΑ και την ΕΥΠ.
Είναι καιρός πια η ΠΑ να αντιμετωπίσει το θέμα της πολιτικοποίησης όλων των κύριων βάσεών της στον βωμό της ψηφοθηρίας των κατά τόπους τοπικών παραγόντων και να θέσει το θέμα της ασφάλειας και της εύρυθμης λειτουργίας της με τρόπο αποφασιστικό. Δεν είναι δυνατόν την ώρα που θα κατεβαίνουν τα τσάρτερ το ένα μετά το άλλο στην Σούδα, τη Νέα Αγχίαλο τον Άραξο, και οσονούπω και στην Ανδραβίδα, να έχουμε scramble προκειμένου να αναχαιτίζουμε το μέρισμα ειρήνης της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας! Ούτε να περιμένουν τα πολιτικά ά/φη να απογειωθούν και να προσγειωθούν τα μαχητικά της ΠΑ που θα έχουν προτεραιότητα. Η ασφάλεια πτήσεων πολιτικής και πολεμικής αεροπορίας δεν επιτυγχάνεται εύκολα όσο συγκεντρώνονται αεροπλάνα στο ίδιο
αεροδρόμιο.
Και φυσικά το κατά πόσο θα είναι βιώσιμα δύο αεροδρόμια στην ουσία ανταγωνιστικά σε τόσο κοντινή απόσταση μεταξύ τους, απασχολεί τους τοπικούς επαγγελματίες, τις αεροπορικές και handling εταιρίες στην Ελλάδα αλλά όχι το Υπουργείο.
Για να μην δούμε πτήση Σμύρνη-Ανδραβίδα της Pegasus, ούτε και μελαχρινούς τουρίστες με dslr φωτογραφικές μηχανές, καταγραφείς και Γερμανικά διαβατήρια δίπλα στο ΚΕΑΤ, άς εξηγήσει το ΓΕΑ στον κύριο Μαγκριώτη το πώς έχει η κατάσταση. Το Ελληνικό φροντίσαμε να το κλείσουμε τοις Γερμανοίς ρήμασι πειθόμενοι, τα τσάρτερ δεν κατεβαίνουν στο πανάκριβο Ελ.Βεν. η τουριστική κίνηση πέφτει και η οικονομία είναι σε ύφεση. Αντί λοιπόν να φτιάχνουμε καινούριους αεροσταθμούς, το Ανατολικό υπάρχει ακόμα, με πίστα, διάδρομο, υπόστεγα, δεξαμενές καυσίμων κλπ. Άς προσέχαμε!
Το δημοσίευμα που ακολουθεί είναι από το www.thebest.gr
:
"Τον Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων κ. Γιάννη Μαγκριώτη επισκέφτηκε χθες το πρωί ο γραμματέας Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ στην Ηλεία Γιάννης Αργυρόπουλος, συνοδευόμενος από τον αναπληρωτή-συντονιστή του τοπικού συμβουλίου επιμόρφωσης Πέτρο Γιαννακόπουλο.
Η είδηση που προέκυψε, σύμφωνα με σημερινό δημοσιεύμα της εφημερίδας "Πατρίδα", είναι ότι σε αντίθεση με κάποιες φήμες που είχαν κυκλοφορήσει το τελευταίο διάστημα, η ηγεσία του Υπουργείου προχωρά με γοργούς ρυθμούς την ολοκλήρωση των διαδικασιών για τη δημοπράτηση του πολιτικού αεροδρομίου στην Ανδραβίδα.
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Μαγκριώτης στους συνομιλητές του, το έργο συμπεριλαμβάνεται στον προϋπολογισμό του Υπουργείου με 25 εκατ. ευρώ και δεσμεύτηκε ότι μέσα στο ερχόμενο έτος θα ξεκινήσει η υλοποίησή του. Σε ότι αφορά ορισμένα διαδικαστικά προβλήματα που έχουν ανακύψει από το ΓΕΑ, λόγω των ειδικών συνθηκών που διέπουν τη λειτουργία των στρατιωτικών αεροδρομίων, θα ξεπεραστούν πολύ σύντομα, όπως διαβεβαίωσε ο κ. Μαγκριώτης.
Κατά την χθεσινή συνάντηση τέθηκε επίσης το θέμα της διέλευσης της Ολύμπιας Οδού από την περιοχή του Καϊάφα-Ζαχάρως, με τον κ. Μαγκριώτη να δηλώνει ρητά ότι το Υπουργείο έχει αποκλείσει την προηγούμενη χάραξη και εξετάζει άλλες εναλλακτικές λύσεις. Συζητήθηκαν επίσης κι άλλα έργα που μπορούν να δώσουν αναπτυξιακή ώθηση στο Νομό Ηλείας, όπως είναι η αναβάθμιση του λιμανιού του Κατακόλου.
Τέλος οι κ.κ. Αργυρόπουλος και Γιαννακόπουλος τόνισαν στον Υφυπουργό ότι είναι αναγκαία η άμεση στελέχωση του ΤΑΠ Πύργου και με άλλους πολιτικούς μηχανικούς, καθώς οι υποχρεώσεις είναι μεγάλες και το υπάρχουν προσωπικό καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες προκειμένου να ανταποκριθεί στοιχειωδώς."
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/5816
6 σχόλια:
Το ταζουνε χρονια το αεροδρομιο στους Ηλειωτες αλλα.. πρασινα αλογα.Χωρο εχει απλετο για καινουργιο αεροδρομιο στην Ηλεια και τσαμπα γιατι ολα ειναι χωραφια.350.000 κοσμο εχει η Ηλεια σε τοσο μεγαλη γεωγραφικη εκταση.Τα σοβαρα εργα στρατηγικης αναπτυξης του νομου σταματουν το 1974 μετα το εργο του φραγματος του Πηνειου και τα Ξενια στο Αρκουδι δημου Καστρου(συμφεροντων τωρα Δασκαλαντωνακη-σοβαρη επενδυση).Κατα τη γνωμη μου ενα αεροδρομιο θα ηταν καλα αναμεσα Αμαλιαδας-Πυργου διοτι θα βρισκεται μεταξυ αρχαιας Ηλιδας και αρχαιας Ολυμπιας.Κοντυτερα στο λιμανι Κατακολου(που εχει τελωνειο) και στο λιμανι Κυλληνης-πυλης εξοδου προς το Ιονιο και αναμεσα στα δυο ξενοδοχειακα συγκροτηματα Δασκαλαντωνακη-Αγγελοπουλου-τα μεγαλυτερα του νομου.Το πολεμικο αεροδρομιο της Ανδραβιδας δεν ειναι βιωσιμη λυση και για πολιτικο, για το νομο, διοτι ενεχει την αντιπαλοτητα με τα συμφεροντα του Αραξου και των Αχαιων(ηταν πολιτικο της Ανδραβιδας και σε μια νυχτα αχαιος πολιτικος το "μετεφερε" στον Αραξο...). Απο Ηλεια με πολλες ευχες για το 2010!
Ηλπιζα οτι ο κ. Βενιζελος θα διεσωζε κατι απο το ρημαγμα των τελευταιων χρονων στο υπουργειο του, αλλα φαινεται πως κι αυτος δεν αντεχει τις πολιτικες πιεσεις και δεν εχει παρει ζεστα το θεμα της αμυνας.
Αλλωστε, γιατι να το παρει, αφου ολοι εχουμε πια καταλαβει, πως κανεις πολιτικος δε θελει και δεν προτιθεται να χρησιμοποιησει ποτε τις Ε.Δ. για οτιδηποτε αλλο απο μεσο καθυστερησης για διαπραγματευσεις σε περιπτωση που οι Τουρκοι βγουν στη Χιο.
Ουτε πιστευουν ουτε εχουν καμια διαθεση να κανουν αξιομαχες Ε.Δ. Για τα ματια του κοσμου τις κρατουν, γιατι πολιτικα δεν μπορουν να πουν πως δεν υπολογιζουν σ αυτες και τις κρατουν μονο για το θεαθειναι.
Με συγχωρείτε, αλλά τα θέλετε όλα δικά σας.
Ο κύριος Μαγκριώτης μπορεί κάλλιστα να είναι μίσθαρνο όργανο ξένης δύναμης (δε θα με εξέπληττε) ή απλώς καραγκιόζης (η καλή εκδοχή). Ή μπορεί και όχι. (Θα με εξέπληττε, αλλά σε αυτό τον κόσμο, όλα είναι πιθανά...)
Μπορεί το πολιτικό αεροδρόμιο να κατασκευαστεί χωρίς την ρητή άδεια της Πολεμικής Αεροπορίας; Στο κάτω κάτω, ο Μαγκριώτης (το κύριος περιττεύει) μπορεί (λέμε τώρα) να μην έχει και συναίσθηση της σημασίας του γεγονότος; Ο Αρχηγός της ΠΑ επέμεινε; Όταν ένας περιέργων κινήτρων υπουργίσκος επέμενε να κατασκευαστεί πολιτικό αεροδρόμιο σε μία από τις πιο ευαίσθητες εγκαταστάσεις της ΠΑ, απείλησε με παραίτηση (και αποκάλυψη;).
Η άνανδρη στάση του Αρχηγού της ΠΑ δε σχολιάζεται; Ο Μαγκριώτης είναι δεδομένο τι ρόλο εξυπηρετεί. Ο αρχηγός της ΠΑ;... (Για να μην αναφέρουμε το παχύδερμο πολιτικό προϊστάμενο του Α/ΓΕΑ. Αλλά είναι δεδομένο ότι αυτός το μυαλό του το έχει στη μάσα - χρηματική και τροφική).
Καλημέρα και καλή χρονια....
α) Από επιχειρηματικό σχέδιο: Αυτός που προτείνει τέτοιες αλλαγές, μάλλον θα είναι και ο εργολάβος του σχεδίου. Δεν εξηγείται αλλιώς.
β) Από Εθνική Ασφάλεια: Χωρίς καθόλου κόπο και με λίγο χρήμα, θα έχουμε νόμιμες αυτοψίες των συμμάχων και μάλιστα προς την πλευρά του Ιονίου...
Εγώ πάντως πιστεύω, ότι αυτός που σχεδιάζει τέτοιες αλλαγές, δεν πρέπει να έχει πάει, ούτε από το Google Earth στην περιοχή και να πιστεύει ότι τα μαχητικά αεροσκάφη, είναι κάτι κάγκουρες, που πετάνε γρήγορα....
Οι γνωστοί προμηθευτές χτύπησαν και πάλι. Ενώ οι Έλληνες πολίτες θα στενάξουν κάτω από την ανελέητη φορολογία στα ακίνητα και στα πενιχρά τους εισοδήματα, κάποιοι αμέσως έπιασαν δουλειά. Την μια τα πυρομαχικά των αρμάτων που σε μια νύχτα κάποιοι τα έδωσαν στους Γερμανούς, τις κορβέτες που από το πουθενά θα κατασκευάσει ο Σκαραμαγκάς, ως τα αεροδρόμια με καμία χρησιμότητα. Έπεται και συνέχεια.
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ
ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΕΙΤΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ
ΣΑΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑ
Δημοσίευση σχολίου