Μία διάτρητη απάντηση
Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010
Του Σταυρου Λυγερου
Οταν προχθές ρωτήθηκε για την παράνομη μετανάστευση, ο πρωθυπουργός απάντησε με ένα κράμα ιδεολογικής εμμονής και φτηνής προπαγάνδας. Δήλωσε ότι η κυβέρνηση Σημίτη έβαλε «μία πρώτη τάξη». Οι πολίτες γνωρίζουν εάν οι μαζικές νομιμοποιήσεις των κυβερνήσεων Σημίτη και Καραμανλή έβαλαν τάξη ή όχι. Κατηγόρησε, επίσης, τη Ν.Δ. ότι δεν επέβαλε το ελληνοτουρκικό σύμφωνο για την επαναπροώθηση. Η αλήθεια είναι ότι η Αγκυρα δεν το εφαρμόζει. Εχει δεχθεί λίγους πίσω και διευκολύνει όσους προσπαθούν να εισέλθουν παρανόμως στην Ελλάδα. Την ίδια τακτική ακολουθεί και επί κυβέρνησης Παπανδρέου. Αλλαγή θα υπάρξει μόνο εάν οι Τούρκοι υποχρεωθούν να συνάψουν συμφωνία επαναπροώθησης με την Ε.Ε.
Ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι τώρα ελέγχονται τα σύνορα. Η αλήθεια είναι ότι η ροή της παράνομης μετανάστευσης δεν έχει συρρικνωθεί και είναι δύσκολο να συρρικνωθεί. Ακόμα και όταν το Λιμενικό εντοπίζει πλοιάρια συνήθως υποχρεώνεται να κάνει επιχείρηση διάσωσης και να μεταφέρει τους παρανόμως εισελθόντες σε ελληνικό έδαφος. Ο πρωθυπουργός είπε ότι ο ισχύων Κώδικας Ιθαγένειας «είναι χωρίς κανόνες, είναι πολύ χαλαρός, είναι αυθαίρετος, είναι χωρίς ουσιαστικές προϋποθέσεις». Τίποτε από αυτά δεν είναι αλήθεια. Προφανώς τον θεωρεί αυστηρό και γι’ αυτό προωθεί το νομοσχέδιο που προβλέπει ότι η Ελλάδα θα παραχωρεί ιθαγένεια πολύ πιο εύκολα από τη συντριπτική πλειοψηφία των χωρών-μελών της Ε.Ε. Δεν τον απασχολεί ότι έτσι αναπόφευκτα θα τροφοδοτηθούν οι ροές παράνομης μετανάστευσης.
Αντί να απαντήσει στη συγκεκριμένη κριτική Σαμαρά, ο πρωθυπουργός τον κατηγόρησε για «ακροδεξιά αντίληψη». Η ιδεολογική τρομοκρατία υποδηλώνει βαθύτατα αντιδημοκρατική νοοτροπία. Εν προκειμένω γίνεται και πολιτικό μπούμερανγκ. Ο πρωθυπουργός είπε ότι το νομοσχέδιο για την παραχώρηση ιθαγένειας «είναι και χρέος απέναντι σε ανθρώπινα δικαιώματα ατόμων που έχουν πια επιλέξει την Ελλάδα ως πατρίδα. Και τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν μπαίνουν σε δημοψηφίσματα». Αντί να κάνει διάκριση νόμιμων και παράνομων μεταναστών, τους έβαλε σε ένα τσουβάλι, μιλώντας γι’ αυτούς που επέλεξαν την Ελλάδα. Κουβέντα για το δικαίωμα της Ελλάδας (και κάθε κράτους) να επιλέγει ποιους πολιτογραφεί. Πρόκειται για ιδεολόγημα και όχι για παράλειψη. Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι αδιαπραγμάτευτα, αλλά ούτε πρωτοετής φοιτητής δεν θα ισχυριζόταν ότι η απόκτηση ιθαγένειας από ένα μετανάστη είναι ανθρώπινο δικαίωμά του.
www.kathimerini.gr
Περισσότερα για τις ιδεοληψίες του κυρίου Παπανδρέου στους παρακάτω συνδέσμους :
Γιωργάκης και μετανάστες – ας τα πούμε μια φορά έξω απ’ τα δόντια...
Σπασμένες σκέψεις από ξένες γλώσσες
4 σχόλια:
Η εξορια εχει καταργηθει ή υπαρχει ακομη στην Ελλαδα ιστολογε...
Μπράβο στον Σταύρο Λυγερό. Ξέραμε ότι είναι ένας από τους εγκυρότερους έλληνες αρθρογράφους - τώρα όμως αποδεικνύει ότι είναι και ένας από τους εντιμότερους.
Την ώρα που η Καθημερινή τηρεί μια απαράδεκτη (ειδικά για δεξιά εφημερίδα) "γραμμή" υπέρ της χορήγησης ιθαγένειας στους μετανάστες, ο Λυγερός πάει κόντρα, και συνεχίζει ανελέητα να καταρρίπτει τα ιδεολογήματα του Γιωργάκη. Γερά, Κύριε Λυγερέ! Η ελληνική κοινωνία είναι μαζί σας...
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να καταρριφθούν τα "ιδεολογήματα" του Γιωργάκη (άλλωστε, και εντός ΠΑΣΟΚ οι αντίθετες φωνές δυναμώνουν συνεχώς).
Εκεί, δυστυχώς, που χρειάζεται προσπάθεια πλέον είναι να ακουστούν οι διάφορες αντίθετες φωνές, παρά τις προσπάθειες φίμωσης που γίνονται από κραταιά ΜΜΕ. Ευτυχώς, κάποιο δημοσιογράφοι, όπως ο Λυγερός με το άρθρο αυτό, δεν συμμετέχουν στην φίμωση και τιμούν ακόμη το λειτούργημα τους.
Για τους υπόλοιπους (και για εμάς που θέλουμε να ενημερωνόμαστε και όχι να αποβλακωνόμαστε) ευτυχώς που υπάρχει το διαδίκτυο και ορισμένες καλές σελίδες σε αυτό.
Δυστυχώς στήν χώρα μας εφαρμόζεται ένα πρόγραμμα Αφελλινισμού και Αποχριστιανοποίησης.
Στόχος είναι ο εκφυλισμός του Ελληνικού πληθυσμού και η μετατροπή μας σε μια άθεη, άβουλη και διαλυμένη κοινωνία που εύκολα χειραγωγείται.
Με την οικονομική υποδούλωση της χώρας, λόγω του σοσιαλιστικού προγράμματος της δεκαετίας του 80, το μέλλον είναι δυσοίωνο.
Δημοσίευση σχολίου