Ο ακήρυχτος πόλεμος φθοράς έχει πλέον αποτελέσματα
Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010
Με έκπληξη διαβάσαμε σε προχθεσινό δημοσίευμα, ότι υπάρχει η σκέψη στο ΓΕΑ για λόγους οικονομίας να " καταργηθούν δύο εκ των τριών προωθημένων αεροδρομίων επιφυλακής". Καστέλλι και Σκύρος είναι τα «προτεινόμενα», με την Λήμνο να επιβιώνει, απλώς γιατί "είναι αναντικατάστατη λόγω θέσεως."!
Άν κάτι τέτοιο αληθεύει, τότε πρόκειται για το πρώτο ίσως χειροπιαστό αποτέλεσμα του πολέμου φθοράς που ξεκίνησε η Τουρκική αεροπορία στο Αιγαίο από το 1974 και μετά. Ενός πολέμου ακήρυχτου μεν, που όμως έχει πολλά στοιχεία τόσο πραγματικού αεροπορικού πολέμου, όσο και Ψυχολογικών Επιχειρήσεων, καθώς φυσικά και νομικές και διπλωματικές πτυχές κι επιπτώσεις διόλου ευκαταφρόνητες. Και φυσικά πολύ κόπο, ιδρώτα αλλά και δυστυχώς αίμα. Η Τουρκία φαίνεται πως θα αναγκάσει την Ελλάδα σε υποχώρηση δια του κορεσμού. Και μάλιστα όχι κατά τη διάρκεια πραγματικών επιχειρήσεων, αλλά εν καιρώ ειρήνης για λόγους ...οικονομίας! Ακριβώς όπως το σχεδίαζε εδώ και δεκαετίες.
Με μέθοδο, με σύστημα και ανυποχώρητη επιμονή, οι παραβάσεις της Περιοχής Πληροφοριών Πτήσεων Αθηνών και οι παραβιάσεις του Εθνικού μας Εναέριου Χώρου, παρουσίαζαν στην αρχή αριθμητική και εδώ και 13-14 χρόνια, γεωμετρική πρόοδο. Παρ' όλο που στην αρχή οι Τούρκοι χειριστές ήταν κατώτεροι σε επιδόσεις από τους δικούς μας. Επέμειναν. Έπαθαν κι έκτοτε μαθαίνουν καθημερινά από τους καλύτερους δασκάλους. Δεν πτοήθηκαν. Απέκτησαν αυτοπεποίθηση. Απέκτησαν πιο σύγχρονα μέσα. Αναπτύσσουν την πολεμική τους βιομηχανία με αξιοζήλευτη επιμέλεια, προκειμένου να φτάσουν στην αμυντική επάρκεια και την απεξάρτηση από άλλες χώρες. Επιμένουν ξανά και ξανά. Καθημερινά. Πάνω από τα Ελληνικά νησιά του Αιγαίου.
Κι εκεί υπήρχαν και υπάρχουν πάντα οι αναχαιτιστές μας, τα α/φη ετοιμότητας. Να αναγνωρίσουν και να αναχαιτίσουν τους εισβολείς, ανάλογα με τα επιχειρησιακά σχέδια και τους κανόνες εμπλοκής. Τη νύχτα των Λιμνιών (Ιμμίων) με καιρό όταν η Τουρκική Αεροπορία δεν σήκωσε τίποτα, η ΠΑ είχε 2 ζευγάρια σε περιπολία μάχης καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας. Εκτός από την επιχειρησιακή πλευρά του θέματος, υπάρχει και η πολιτική. Η συμβολική. Η επίδειξη Σημαίας. Τα βρεγμένα Γαλανόλευκα Εθνόσημα πάνω στα F-4E και τα Mirage-2000 αλλά και στο μοιραίο ΠΝ-21 εκείνη τη νύχτα, έστειλαν το μήνυμα. Προς όλες τις κατευθύνσεις. Είμαστε εδώ. Παντός καιρού, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Στο Αρχιπέλαγος. Ακρίτες. Υψικρατούντες. Με 11 μποφόρ και μηδενική ορατότητα. Και φυσικά όχι μόνο εκείνη τη νύχτα αλλά κάθε νύχτα και μέρα από το 1974 και μετά.
Μια ολόκληρη προσπάθεια έγινε για να χτιστεί το "αεροπλανοφόρο του Αιγαίου", η 135 Σμηναρχία Μάχης στην Σκύρο. Ο ακρογωνιαίος λίθος της διάταξης μάχης της ΠΑ που μας επιτρέπει ν' αναχαιτίζουμε στα ελάχιστα λεπτά τα Τουρκικά μαχητικά. Ο πονοκέφαλος των Τούρκων επιτελών. Το αεροδρόμιο που άρχισε να χτίζεται το 1975 ακριβώς γι αυτό το λόγο. Με συνοπτικές διαδικασίες. Από το 1982 φιλοξενεί 24 ώρες το 24ωρο τα πληρώματα και τα α/φη ετοιμότητος: τα readiness! Από εκεί σηκώθηκαν ο Υποσμηναγός Σιαλμάς και ο Σμηναγός Μανωλάκος στις 18 Ιουνίου 1992. Από έκεί σηκωνόταν ο Κωνσταντινουπολίτης Αλέξης Μπριντάκ πού όχι μόνο τους αντιμετώπιζε επιτυχώς, αλλά έμπαινε και στη συχνότητά τους και τους μιλούσε στα Τουρκικά εκνευρίζοντάς τους αφάνταστα! Η Σκύρος σήκωσε το βάρος των αναχαιτίσεων ήδη από την δεκαετία του 80, στην κρίση του 1987 και σε εκατοντάδες άλλα περιστατικά η σημασία της ήταν καθοριστική. Η στρατηγική της τοποθεσία την καθιστά ανεκτίμητη για την άμυνα της χώρας.
Την δεκαετία του 90 είχαμε το Δόγμα του Ενιαίου Αμυντικού Χώρου Ελλάδος Κύπρου. Αυτό προκάλεσε τον πολλαπλασιασμό των Τουρκικών παραβιάσεων. Το αεροδρόμιο Καστελλίου, η στρατηγική σημασία του οποίου είχε ήδη γίνει προφανής από την δεκαετία του 60 και το οποίο τον Ιούλιο του 1974 φιλοξένησε τα F-84F που είχαν αποστολή να κτυπήσουν το προγεφύρωμα στο Πεντεμίλι, ανακατασκευάστηκε κι επεκτάθηκε ώστε να φιλοξενεί μόνιμα α/φη και πληρώματα readiness. Από το 2000 άλλωστε, η 126 Σμηναρχία Μάχης στο Αεροδρόμιο Ηρακλείου, έχασε τα Mirage F.1 και ο τίτλος της ώς "Μάχης" είναι μόνο κατ' ευφημισμόν μιας και έκτοτε δεν διαθέτει μαχητικά α/φη, για να μην ενοχλούνται οι έχοντες αυθαίρετα περίοικοι. Η 133 Σμηναρχία Μάχης στο Καστέλλι Ηρακλείου
είναι το ιδανικό αεροδρόμιο για πτήσεις όχι μόνο προς την Κύπρο αλλά και προς την Άμιδα (Diyarbakir) και την Μελιτινή (Malatya). Κάτω από την ομπρέλλα των S-300 PMU-1 που καθιστά το κόστος εξουδετέρωσής της απαγορευτικό για την Τουρκική Αεροπορία, είναι άλλο ένα αγκάθι για τους γείτονες.Κι όμως, ότι χτίσαμε όλες αυτές τις δεκαετίες συνεχών Τουρκικών διεκδικήσεων και προκλήσεων, είμαστε έτοιμοι να το γκρεμίσουμε για λόγους οικονομίας.
Λες και δεν υπάρχουν άλλοι τομείς στην Εθνική Άμυνα για περικοπές. Από τα εικονικά πτητικά επιδόματα προσωπικού που δεν πετά, μέχρι τις προμήθειες ανταλλακτικών από την ελεύθερη αγορά, ενώ μέσω FMS μπορούμε να τα παίρνουμε 30% φθηνότερα! Τελικά τί είναι σημαντικότερο από την Εθνική μας Κυριαρχία; Είμαστε έτοιμοι να παραδοθούμε στις ορέξεις των γειτόνων μας για να "κάνουμε οικονομία"; Θα θυσιάσουμε την άμυνα της χώρας, θα δωσουμε στους Τούρκους τη δυνατότητα να φανούν ακόμα πιό αδιάλλακτοι και να ζητήσουν ακόμα περισσότερα, μόνο και μόνο για να μπορέσει η ηγεσία του ΥΕΘΑ να δώσει συνέντευξη τύπου και να καμαρώσει για τις περικοπές που έκανε;
Καλά θα κάνουν οι αρμόδιοι αντί να προσπαθήσουν να φανούν αρεστοί στην πολιτική ηγεσία και ν' αποφύγουν τις έκτακτες κρίσεις, να προτάξουν το Εθνικό συμφέρον και να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία των προκεχωρημένων βάσεων της ΠΑ. Πάσει θυσία! Περικοπές να γίνουν εκεί που πρέπει και όχι εκεί που η ζημιά θα είναι ίσως ανεπανόρθωτη.
Γιατί όταν προκύψει η επόμενη Ελληνοτουρκική κρίση, ίσως το μόνο πράγμα που θα αποτρέψει τον πόλεμο και θα διασφαλίσει την ειρήνη και την Εθνική μας κυριαρχία, θα είναι τα χτισμένα καταφύγια στη Σκύρο και το Καστέλλι. Που θα στείλουν σε 2 λεπτά στον αέρα τ' αναχαιτιστικά μας. Αυτή είναι η αποστολή των προκεχωρημένων αεροδρομίων. Οι κύριες βάσεις όπως η Νέα Αγχίαλος και η Τανάγρα, έχουν άλλη αποστολή.
Οι Τούρκοι είναι κοντά στο να φτάσουν στον αντικειμενικό τους σκοπό: να νικήσουν χωρίς να πέσει τουφεκιά. Να κερδίσουν τον πόλεμο φθοράς και μαζί μ' αυτόν την συγκυριαρχία στο Αιγαίο και την Φινλανδοποίηση της Ελλάδας. Θα τους αφήσουμε;
17 σχόλια:
Φταινε αυτοι που τοσα χρονια αντι να κοιταξουν το συμφερον της χωρας κοιταζαν τα δικα τους.Και μεχρι τωρα το ιδιο κανουν,Εμεις τα αλαλα
και τα μπαλαλα τους ψιφηζουμαι και τους ξαναψιφηζουμαι και θα τους ξαναψιφησουμαι.
μην ασκείτε ψυχολογικό πόλεμο!
Θα πάμε να κρυφτούμε στα σπίτια μας στο τέλος!
ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ.ΥΠΑΡΧΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ.....
Στις μισές νομαρχίες να κοπεί το "λάδι" φτιάχνεις ένα στρατό από την αρχή.
Βέβαια πρέπει να πάρουμε υπόψη ότι από αυτό το λάδι ζεί ο αδερφός μας, ο φίλος μας, η κόρη μας οι οποίοι θα στριμωχτούν άγρια ή θα χάσουν τις δουλειές τους .
Εχουμε δύσκολο δρόμο μπροστά μας αλλά πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι το μοντέλο χρεοκόπησε....
Αν συμβεί κάτι τέτοιο πλέον δεν μιλάμε απλά για ηλιθιότητα αλλά για κάτι άλλο!
Σιγά την πολεμική μηχανή της Τουρκίας!
Λίγο να τους ζορίσουμε θα διασπαστούν σε μικρά κρατίδια!
Αλλά δυστυχώς δεν έχουμε Έλληνες πολιτικούς αλλά Ελληνόφωνους κρυπτοκάτι!
Ρε παιδιά το θέμα δεν είναι μόνο η κατάργηση των αεροδρομίων. Εδώ
σιωπηρά έχει πέσει η οροφή της ΠΑ
Μονο η οροφη; Στο defensenet δεν ελεγε πως πλεον πετουν οι πιλοτοι 12 ωρες το μηνα αντι για 30 που ειναι το ελαχιστο στο ΝΑΤΟ;
Μετα θα λεμε ακομα οτι εχουμε την καλυτερη αεροπορια; Καλα.
sto defnet elege episis oti oi Milgem mpazoun nera..
Θα παρακαλούσα πριν κάνετε σχόλια για "εικονικά πτητικά επιδόματα" να σκέφτεστε λίγο περισσότερο. Γιατί όταν το διαβάσουν κάποιοι που δεν ξέρουν και παρανοηθεί αυτό που λέτε, θα φτάσουμε στο σημείο να μην έχουμε κόσμο να επανδρώσει τα οποια αεροδρόμια επιφυλακής και τα αεροσκάφη τους. Και πιστέψτε με σας το λέει καλοπροαίρετα ένας άνθρωπος που έκανε readyness στα νησιά αυτά το 1996 εως το 2009.
Ευχαριστώ.
Δεν θα τολμήσουν. Έχει και η προδοσία τα όριά της. Αν θέλουν περικοπές να σταματήσει εδω και τώρα (τι ωραίο πασοκικό σύνθημα!) η τροφοδοσία των κομμάτων από τον κρατικό προυπολογισμό, για την συντήρηση των στρατιών των κομματικών κηφήνων. Να σταματήσουν οι πολιτικάντηδες να μισθοδοτούνται από τα χρήματα των φορολογουμένων και αν δεν τους αρέσει ας αλλάξουν επάγγελμα. Εμείς πληρώνουμε για να έχουμε Στρατό, Αστυνομία, Παιδεία και Υγεία. Όχι για τις βίλλες και τα κόττερα των πρώην αφισοκολλητών που έγιναν "δήθεν" και του κάθε (είδους) κομματόσκυλου. Κάτω τα χέρια από τις Ένοπλες Δυνάμεις. Δεν είναι τσιφλίκι των πολιτικάντηδων. Είναι κεφάλαιο του Ελληνικού Λαού.΅Εμείς πληρώνουμε, εμείς πάμε στρατιώτες. Για την Ελλάδα. Όχι για τους προδότες ξεπουλημέμους πολιτικάντηδες των οποίων η θέση που τους αξίζει είναι μία. Στο "Γουδή".
>Θα παρακαλούσα πριν κάνετε σχόλια >για "εικονικά πτητικά επιδόματα" >να σκέφτεστε λίγο περισσότερο. >Γιατί όταν το διαβάσουν κάποιοι >που δεν ξέρουν και παρανοηθεί >αυτό που λέτε, θα φτάσουμε στο >σημείο να μην έχουμε κόσμο να >επανδρώσει τα οποια αεροδρόμια >επιφυλακής και τα αεροσκάφη τους. >Και πιστέψτε με σας το λέει >καλοπροαίρετα ένας άνθρωπος που >έκανε readyness στα νησιά αυτά το >1996 εως το 2009
Αγαπητέ φίλε, φυσικά και δεν αναφερόμαστε σ' εκείνους που πετούν και το δικαιούνται. Αναφερόμαστε σ' εκείνους που λόγω μετάθεσης δεν πετούν, παρ' όλ'αυτά εξακολουθούν να παίρνουν το πτητικό επίδομα όντας τοποθετημένοι σε γραφεια σε πρεσβείες στο εξωτερικό, στο ΓΕΑ κλπ.
Και μπορείς να είσαι σίγουρος ότι το φαινόμενο το γνωρίζουμε από πολύ κοντά.
Στο defencenet μπορεί να λέει ότι θέλει. Δεν πετάνε τα παιδιά 12 ώρες των μήνα σε καμία περίπτωση. Κάποιοι πετάνε και πολύ πάνω από 30. Τουλάχιστον στην ΠΜ που ήμουν εγώ τα παιδιά σκιζόντουσαν...
Τα "εικονικά πτητικά επιδόματα" (όπως τα αποκαλείτε) τα πέρνουν ιπτάμενοι που δεν πετούν πια λόγω προβλημάτων υγείας (που οι περισσότεροι απέκτησαν κατά τις πτήσεις με μαχητικό) είτε που έχουν σταματήσει πια τις πτήσεις λόγω ηλικίας.
Και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για ανθρώπους που έχουν φάει τα readiness και τις αναχαιτήσεις με το κουτάλι, ανθρώπους που μια ζωή ίδρωναν την φόρμα πτήσης τους και τους θαυμάζατε από αυτό εδώ το blog.
H Αεροπορία αναγνωρίζοντας την προσφορά τους στην δύση πια της Αεροπορικής τους καριέρας, συνεχίζει να τους δίνει το πτητικό επίδομα που δίκαια κατοχύρωσαν, σαν ένα είδος ΑΤΥΠΗΣ αναγνώρισης της προσφοράς τους προς το Όπλο αλλά και την Πατρίδα.
Μην τους παρουσιάζετε σαν ρεμπεσκέδες που κοροιδεύουν τον κόσμο παίρνοντας επιδόματα που δεν τα αξίζουν.
Μιλα΄με για ανθρώπους που έχουν χιλιάδες ώρες στο ενεργητικό τους που είτε η τύχη είτε η Υπηρεσία τους τοποθέτησε σε ένα γραφείο για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω. Ανθρώπους που η ηλικία τους σημαίνει παιδιά σε ηλικία σπουδών και τεράστια έξοδα. Δεν κάνουν την μεγάλη ζωή, το πτητικό τους είναι άκρως απαραίτητο!!!
Ούτως ή άλλως ο αριθμός τους είναι μικρός για να γίνει σοβαρή οικονομία, μπροστά στις τεράστιες σπατάλες του υπόλοιπου δημόσιου βίου...
Σαν ενεργεία ιπτάμενος, δεν με ενοχλεί καθόλου οι άνθρωποι αυτοί να πέρνουν το ίδιο πτητικό με εμένα...
ΕΛΕΟΣ! Δε μπορεί να ... κλείσουν τη Σκύρο ???
Πόσο ανεγκέφαλοι μπορεί να είναι κάποιοι?
Πρώτα απόλα δε "κλείνεις" μια τέτοια επένδυση σε χώρο χρόνο και χρήμα.
Δεύτερον, αν τόσο πολύ καίγεσαι με τα έξοδα καλύτερα να κλείσεις κάποια μη μάχημι σμηναρχία ή κάποια "πτέρυγα μάχης" της δυτικής Ελλάδας που συνεισφέρει πολύ λιγότερα καθημερινά στην Άμυνα της χώρας από τη Σκύρο.
3ον είναι ξεφτίλα αυτή η αναίμακτη υποχώρηση από το πεδίο καθηυμερινής μάχης.
Αγαπητέ φίλε (2:07). Μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει καμία προκατάληψη σε ότι αφορά τους ιπταμένους, και νομίζω αν 'ξεφυλλίσεις' το παρον blog, θα το διαπιστώσεις και μόνος σου.
Από εκεί και πέρα είναι γνωστά τα προβλήματα που θ' αντιμετωπίσει το προσωπικό με τις περικοπές που εξαγγέλθηκαν, και που όπως όλοι γνωρίζουμε, δεν διαθέτει το 'όπλο' της απεργίας και της διαμαρτυρίας, όπως άλλες επαγγελματικές τάξεις.
Παρ' όλα αυτά θα μας επιτρέψεις να επισημάνουμε ορισμένα πράγματα:
Εφόσον δεν συμπληρώνονται οι 30 ώρες πτήσης το 6μηνο που ορίζει ο νόμος, και υπάρχουν ιπτάμενοι που χωρίς να πετούν το λαμβάνουν κανονικά, τότε δυστυχώς μιλάμε για παρανομία. Δεν είναι "άτυπο" αλλά παράνομο. Για τις ώρες που τις έχουν φάει στα readiness, έχουν ήδη λάβει το ανάλογο επίδομα, και πολύ καλά έκαναν γιατί το δικαιούνταν.
Το αν είναι και ηθικό, είναι μια άλλη συζήτηση. Νόμιμο πάντως δεν είναι.
Σαφώς και ο χαρακτηρισμός "ρεμπεσκέδες" όχι μόνο δεν αναφέρθηκε, αλλά ούτε καν υποννοήθηκε με κανένα τροπο (μακρια απο εμάς). Ούτε φυσικά είπε κάποιος ότι κάνουν τη "μεγάλη ζωή". Το που μπορούν να γίνουν περικοπές το έχουμε αναφέρει, αλλά ανάμεσα στην Εθνικη Ασφάλεια (πχ συνέχιση λειτουργίας 135 και 133) και τα οποιαδήποτε συντεχνιακά κεκτημένα, θα μας επιτρέψεις να διαλέξουμε την πρώτη.
Και είμαστε σίγουροι πως κανένας Έλληνας ιπτάμενος δεν πετάει για το "επίδομα"!
Fly safe!
enkripto
Ανώνυμε φίλε,θερμή παράκληση, αν μπορείς να στείλεις ένα email στο enkripto@gmail.com
Έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα τουρκικό κράτος άκρως φιλοπολεμικό, άκρως χαμηλού επιπέδου μόρφωσης (σε σχέση με τον πληθυσμό του) και άκρως πολυπληθυσμικό. Αντιθέτως στη χώρα μας παρά τον μικρό πληθυσμό, έχουμε ανθρώπους που κατά καιρούς έχουν πρωτότυπες ιδέες, ιδιαίτερα ανεπτυγμένα με κατεύθυνση την τεχνολογία χόμπυ και ιδιαίτερα χαρίσματα οι οποίοι προτείνουν εξτρεμιστικές hi tech λύσεις ώστε να κάνουμε αρκετή οικονομία και να "φοβίζουμε" λίγο τους αντιπάλους μας χωρίς να είμαστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούμε τεχνικές και τεχνολογία γνωστές στο ΝΑΤΟ έτσι ώστε να τις μαθαίνουν και οι αντίπαλοί μας. Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι εξωγήινοι, είναι παλικάρια μόνιμοι σε κάποιο από τα τρία σώματα με την ατυχία να έχουν λανθασμένη ειδικότητα επειδή κάποτε δεν έγραψαν καλά στην εισαγωγή τους σε κάποια στρ σχολή. Δυστυχώς που λέτε φίλοι μου αυτοί οι άνθρωποι όταν προτείνουν λύσεις με τις ιδιαίτερες γνώσεις τους, βρίσκονται μπροστά σε έναν τοίχο ζήλειας από τους συναδέλφους τους (με το πρόσχημα της λάθος ειδικότητας) και σε έναν τοίχο προσχημάτων του κράτους όπως αυτός της μη παραβίασης κανόνων του ΝΑΤΟ. Στο τέλος απογοητεύονται και το μόνο που περιμένουν πια είναι να περάσει 25ετία και να βγουν σε πρόωρη σύνταξη ώστε να δώσουν σε άλλους τομείς αυτό που θα μπορούσαν να δώσουν στο σώμα που υπηρετούν αλλά δεν τους δέχτηκε αλλά και για να σταματήσουν να τους πρήζουν οι ανώτεροι που κατάλαβαν οτι ξέρουν πολλά και τους κάνουν ζηλόφθονα τη ζωή δύσκολη. Στο τέλος διαπιστώνουμε οτι στην Ελλάδα ούτε κουμπί δεν κατασκευάζουμε. Κρίμα. Δεν είναι όμως αργά ακόμη. Εσύ ο αξιωματικός, ο διοικητής, ο μοίραρχος, όποιος τελοσπάντων είσαι που μας διαβάζεις μόνο και μόνο για να βρεις ποιος δε συμφωνεί με το ποίημα που σου μάθαν αυτοί που δε θέλουν τα παραπάνω, ψάξε καλύτερα στη μονάδα σου, κάπου βρήσκεται ένα τέτοιο παλικάρι που έχει πολλά να σου δώσει αλλά δεν τον ακούς για διάφορους λόγους. Πάρτον, δώστου τα κατάλληλα μέσα και την κατάλληλη αναγνώριση, κάνε πίσω τον εγωισμό σου, ανέδειξέ τον, δώστου κίνητρα να σου δώσει οτι ξέρει. Δε θα χάσεις, δε θα χάσουμε. Όσο και να γκρινιάζουμε το κράτος και οι παράγοντές του δε διορθώνονται, μπορούμε όμως να διορθωθούμε εμείς. Ένα τουβλάκι να πάμε μπροστά, από κάποιον ανώνυμο που την πάτησε. Για να μην την πατήσουν άλλοι.
Δημοσίευση σχολίου