Η καθεστωτική ψευδοαριστερά, ο «Γιώργος ο «Έλληνας» και η Μεντινέ Μεμί

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Στα «ΝΕΑ» της 5/2/10 το πρωτοσέλιδο, με τίτλο «Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο τομή. Νόμος διαβατήριο για 500.000 μετανάστες», συνοδευόταν από δυο φωτογραφίες κλειστού και ανοικτού ελληνικού διαβατηρίου που απεικόνιζε μουσουλμάνο με το φεσάκι του, που τον λέγανε …«Γεώργιο Έλληνα». Όταν ο Χατζηαβάτης έχει κέφια τι σκέφτεται, ε; Σου λέει, άμα δουν το εξώφυλλο τ’ αδέρφια μας απ’ τη Λαχώρη και την Τόρα Μπόρα, μπορεί να πουλήσουμε και κάνα φύλλο παραπάνω σήμερα που δεν είχαμε προσφορές.

Μέσα ενθουσιώδεις συντάκτες της καθεστωτικής «προόδου» επέχαιραν κι ανησυχούσαν μήπως τα ειδικά τεστ ελληνικής γλώσσας γίνουν τροχοπέδη στην ελληνοποίηση του «Γιώργου του «Έλληνα», που τον λένε Αμπντουλχαλήμ και ήρθε με τις Τουρκικές Δουλεμπορικές Ακτοπλοϊκές Γραμμές.

Η είδηση όμως ήταν στη σελίδα 55. Η Μεντινέ Μεμί, 16 χρονών, σαν την μεγάλη κόρη μου, από την επαρχία Ταχτά της Μαλάτιας θάφτηκε ζωντανή από την οικογένεια της μέσα στο κοτέτσι, γιατί ..μιλούσε με άντρες. Ο ιατροδικαστής βρήκε χώμα στους πνεύμονες και στο στομάχι της, αποδείξεις της τρομακτικής αγωνιώδους προσπάθειας που έκανε το δύστυχο κοριτσάκι για να σωθεί. Πριν από λίγο καιρό η Μεντινέ είχε το θάρρος να προσφύγει στην Αστυνομία γιατί η οικογένεια της την κακοποιούσε. Το καθίκι που υποδυόταν τον πατέρα είπε τότε στους αστυνομικούς ότι «έχει φίλους, αυτό μ’ ενοχλεί..». Μάλιστα την είχαν δηλώσει αγνοούμενη από τα τέλη Δεκεμβρίου, υποκρινόμενοι ότι δεν ξέρουν. «Πατέρας», «μάνα», «αδέρφια».

Μεμονωμένο περιστατικό; Έρευνες λέει δείχνουν ότι 40% των Τούρκων εγκρίνει τέτοια «εγκλήματα τιμής» κι είναι συνήθη και πολλά!

Η απάντηση στο ερώτημα, γιατί; Ισλάμ.


Οι μουσουλμάνοι, πολλοί από αυτούς Τούρκοι, όχι μόνον στις χώρες καταγωγής τους αλλά και στην Δυτική Ευρώπη, συχνά σκοτώνουν τις κόρες ή τις αδελφές τους γιατί δημιούργησαν κάποια σχέση ή γιατί τόλμησαν να διαλύσουν τον αρραβώνα τους με τον κωλόγερο ή τον λιγδιάρη εύπορο στον οποίο της «πούλησε» ο πατέρας τους.

Τα τελευταία δε χρόνια είναι μόδα άλλη μέθοδος. Για να μην πηγαίνουν φυλακή οι πατεράδες και τα αδέλφια που συνήθως σφάζουν την «άτιμη», κάνουν κάτι άλλο. Κλείνουν την κοπέλα σ’ ένα δωμάτιο ασκώντας της αφόρητη ψυχολογική ή και σωματική βία και της αφήνουν χάπια, σχοινί ή κανά μαχαίρι, επιβάλλοντας της την αυτοκτονία, για να σωθεί η «οικογενειακή τιμή» και να μην βρεθούν πίσω από τα σίδερα ο πατέρας ή οι αδερφοί.

Ήδη υπήρξαν στην Ευρώπη οι πρώτες δίκες μουσουλμάνων μεταναστών γι’ αυτή τη νέα απίστευτη μέθοδο φόνου. Στην δε Τουρκία η συνεχής πρόοδος του ισλαμοφασισμού χειροτερεύει το πρόβλημα.

Αυτό το μοντελάκι λοιπόν μας αρέσει; Είναι συμβατό με τον ελληνικό τρόπο; Ήδη στο «Κ» της «Καθημερινής της Κυριακής» που μας πέρασε, ο Νίκος Βαφειάδης έγραψε για τις διαφημίσεις στο Πακιστάν για να κουβαληθούν στην Ελλάδα με 4 με 5000 δολαριάκια κι άλλα αδέρφια μας. Μάθαν ότι πηδιόμαστε…

Το ψηλό παιδί από τη Μινεσότα, ο αρμόδιος υπουργός του και οι ΜΚΟ γκρίζοι «σύμβουλοι» του, θέλοντας ψηφαλάκια ευγνωμοσύνης – όπως νομίζουν οι δόλιοι – και να υπηρετήσουν ριζοσπαστικά τις «πολιτικά ορθές» τρίχες που πιστεύουν, διεκδικούν στην ελληνική Ιστορία μια θέση που δεν θα ευχόμουν ούτε στον εχθρό μου. Η Αφροδίτη που μας έδειξε τον απαυτό της και μας είπε και την άποψη της, θα ‘ναι χαρούμενη, όταν οι ορδές θα πάρουν το διαβατήριο τους, θα φέρουν κι όλο το σόι και θα απασχολούμε κι εμείς τα διεθνή πρακτορεία με τέτοια «εγκλήματα τιμής», ενώ το μπαϊράμι θα γιορτάζεται με λαμπρότητα στο Σύνταγμα και στον Πύργο το Λευκό.

Δεν είναι μόνο το πρόβλημα ασφάλειας που θα δημιουργήσουμε στην Ευρώπη, αφού όλοι αυτοί με ελληνικό διαβατήριο θα μπορούν πλέον να πάνε οπουδήποτε εντός Σένγκεν και Ε.Ε. Δεν είναι μόνο ότι, θυμηθείτο το, η κατάργηση από τις Η.Π.Α. της βίζας για τους Έλληνες θα πάει περίπατο, όταν δουν τα κοπάδια των μουσουλμάνων με τα φρέσκα – φρέσκα ελληνικά διαβατήρια να συνωθούνται στην αμερικάνικη Πρεσβεία.

Ο νόμος αυτός, που με τόση κωλοπιλάλα προωθεί σύμπασα η καθεστωτική προοδευτικάντζα είναι ένας δυναμίτης στα θεμέλια της κοινωνίας. Οι εμπνευστές, υποστηρικτές και προωθητές του, ήδη κινούνται ενάντια στο εθνικό και λαϊκό συμφέρον, εκτός των ορίων της συνταγματικής νομιμότητας.

Βασικό δε στοιχείο σε πολλά βήματα της κυβέρνησης είναι η καμαρίλα, μια αδιαφάνεια που «βρωμάει» ότι υπάρχει κρυφή ατζέντα, κρυφοί σκοποί, σαφέστατα ιδεολογικοί. Δεν έχουν φράγκα να επιδοτήσουν άμεσα τους κομματικούς «πελάτες», ούτε να προσλάβουν νέες στρατιές στις ΔΕΚΟ και το φαλιρισμένο Δημόσιο. Θέλουν λοιπόν τις ευγνώμονες ψήφους των ταχείας ελληνοποίησης αλλοδαπών. Αυτή είναι η φανερή ατζέντα, των φανερών, φυσικών αυτουργών του «εγκλήματος». Θα ξυπνήσουν με μια τεράστια ανεξέλεγκτη απ’ αυτούς ισλαμική μειονότητα, που μπορεί να κάνει και δικό της κόμμα, με μια κοινωνική πραγματικότητα που θα μεταφέρει πρωτόγονα ήθη στην καρδιά των πόλεων μας αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα εκεί στα βάθη της Μινεσότα.

Υπάρχει όμως και η κρυφή ατζέντα της ολοκληρωτικής επίθεσης στο μισητό Έθνος, της αποδόμησης όχι μόνον της Παιδείας, της Ιστορίας και της κυρίαρχης Ιδεολογίας αλλά του ίδιου του Έθνους ως φυσικής υπόστασης. Έτσι θα γίνουμε πιο εύπλαστοι, πιο προσαρμόσιμοι, θα ‘χουμε δίπλα μας, στις γειτονιές μας, άλλα παλούκια. Η προσοχή μας, οι δυνάμεις μας θα είναι διασπασμένες, δεν θα είμαστε πια το μοναδικό μονομπλοκ Έθνος της Ευρώπης, κακό σπυρί στον κώλο της παγκοσμιοποίησης. Θα καταπιούμε έτσι πιο εύκολα και το νέο Σχέδιο Ανάν και την συγκυριαρχία στο Αιγαίο και την σταδιακή κυπροποίηση της Θράκης.

Θα έχουμε, ήδη έχουμε, ένα κράτος νεοταξικό, εχθρό της εθνικής ιδέας, της ελληνικότητας. Η φαιά φάλαγγα της ημιμαθούς ψευδοαριστεράς της γνωστής πλατείας, το αληθινό φασισταριό της χώρας, δίνει τα ρέστα της. Υποστηρίζει με χυδαιότητα, συκοφαντίες, μίσος και ολοκληρωτικό πνεύμα την αποδομητική επέλαση της κυβέρνησης. Θέλουν όσο πιο πολλά τετελεσμένα σε όλα τα μέτωπα κι όσο πιο γρήγορα.

Εκμεταλλεύονται την οικονομική κρίση και τον φόβο που έσπειραν για να επιβάλλουν τις μειοψηφικές κι ολοκληρωτικές απόψεις τους. Ένας μικρός παρακρατικός στρατός, ΜΚΟ, φασιστοειδείς πανεπιστημιακοί, δημοσιογραφικές πουτάνες και κρατικοδίαιτοι «διανοούμενοι» καραδοκούν σε κάθε γωνία για να μπήξουν στην πλάτη κάθε διαφωνούντα το στιλέτο του «ρατσιστή», του «εθνικιστή» κλπ. Αυτοί, οι αληθινοί φασίστες, σπιλώνουν εργολαβικά όποιον αντιδρά.

Γιατί όμως βιάζονται τόσο; Γιατί ξέρουν πως οι απόψεις τους είναι μειοψηφικές. Γιατί ξέρουν πως η νομιμοποίηση τους στη συνείδηση του Λαού είναι ελάχιστη.

Αφού λοιπόν ο Λαός δεν τους κάνει, αποφάσισαν ν’ αλλάξουν το Λαό! Ν’ αλλάξουν την ίδια του την σύνθεση, να αλλοιώσουν όχι απλά το εκλογικό σώμα αλλά να «σκοτώσουν» την εθνική ομοιογένεια, που δεν άφηνε την «πολυπολιτισμικότητα» να ριζώσει και να μας κάνει πειθήνιους και προσαρμόσιμους.

Βιάζονται γιατί ξέρουν πως δεν θα σταθούν για πολύ και όταν έρθει ο Αντώνης πάνω στα ερείπια που θα ‘χουν σωρεύσει, θέλουν να ‘χει να παλέψει με πολλά τετελεσμένα.

Όμως, αδέρφια, έχει ο καιρός γυρίσματα ή όπως θα ‘λεγε και το σόι στη Μινεσότα «what goes around comes around»…

(στην πρώτη φωτογραφία το διαβατήριο του Γιώργου του Έλληνα κατα τα ΝΕΑ, στην δεύτερη ο τάφος της ατυχης Μεντινέ)

http://www.antinews.gr

15 σχόλια:

Ανώνυμος 7 Φεβρουαρίου 2010 στις 11:06:00 π.μ. EET  

Σωστά και Άγια όσα λές και γράφεις αγαπητέ κ. Φαήλο Κρανιδιώτη εκλεκτέ συνέλληνα και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Πρέπει όμως να φτάσουμε κάποτε και στο "Δια ταύτα" κύριοι. Ο κάθε Έλλην και η κάθε Ελληνίς οι διαθέτοντες κοινόν νουν, τα καταλαβαίνουν, τα αντιλαμβάνονται και τα βιώνουν. Πολύ καλές έως άριστες οι Ελληνικές συγκεντρώσεις για να σταματήσει ο κατήφορος για τη εθνοκτόνο διαδικασία. Αλλά δεν αρκούν . Η σοσιαληστι(ρ)ική συμμορία που το παίζει "κυβέρνηση" έχει βαλθεί να διαλύσει την Ελλάδα, Εθνικά, κοινωνικά και εδαφικά. Αλλά εδώ είναι και το οξύμωρο της υποθέσεως. Διαλύουν την Ελλάδα με ψήφους του Ελληνικού Λαού. Ενός Λαού όμως που από την μιά γκρινιάζει,οδύρεται, και κατηγορεί άλλους για τα παθήματά του, αλλά από την άλλη, παρέχει εργασία (και ότι αυτό συνεπάγεται, ήτοι τροφή, στέγη, διαρροή συναλάγματος, αύξηση της ανεργίας και της εγκληματικότητας κλπ) σ' αυτούς που (είτε υποτίθεται,είτε όχι) θέλουν το κακό του. Χρειάζονται πιο δραστικά μέτρα για να λυθεί ο νέος Γόρδιος δεσμός. Το μείζον πρόβλημα αυτή την στιγμή είναι να βρεθεί ένας πραγματικός Έλληνας ηγέτης και όχι κάποιο κομματόσκυλο υποταγμένο στην "BILDENBERG" στην "Τριμερή" και την Μασωνία. Ένας νέος Αλέξανδρος. Όλα τα άλλα θα έλθουν μόνα τους. Η εφαρμογή της παροιμίας "Λάδι-λάδι-λάδι και τηγανήτα τίποτα" δεν συνάδει με την λύση του προβλήματος και μάλλον τα συμφέροντα των "παγκοσμιοποιητών" εξυπηρετεί. Διότι ως γνωστόν το "Πολύ το "Κύριε-Ελέησον" το βαριέται και ο παπάς" και όπως λένε και στο χωριό μου "πέσε πέσε το κοπέλλι, κάνει την κυρά και θέλει". Πολύ φοβούμε ότι στο τέλος, από το πολύ το "λέγε λέγε" θα το καταπιούμε κι' αυτό. Όπως έχουμε καταπιεί τόσα άλλα. (Τούρκικες προκλήσεις, ανιστόριτες διεκδικήσεις και παραβιάσεις εθνικού χώρου επι 35 συναπτά έτη, Ίμια, Οτσαλάν, S-300, δολοφονίες Τάσου Ισαάκ και Σολωμού Σολωμού, Χριστόφια, Σκοπιανούς, και τόσα άλλα). Στο "Δια ταύτα" λοιπόν. Εκεί πρέπει να φθάσουμε. Έχει κάτι κάποιος να προτείνει;; και Τι. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια.

Johnny Greece 2009 7 Φεβρουαρίου 2010 στις 12:57:00 μ.μ. EET  

Ευγε ανθρωπε μου!

Ανώνυμος 7 Φεβρουαρίου 2010 στις 2:07:00 μ.μ. EET  

Η συστηματική και οργανωμένη αποστολή μεταναστών από την Τουρκία,πρόκειται για εφαρμογή στην πράξη του δόγματος Οζάλ, ότι «δεν χρειάζεται να κάνουμε πόλεμο με τους Έλληνες, αφού αρκεί να τους στείλουμε μερικά εκατομμύρια από την εδώ μεριά και να τελειώνουμε με αυτούς».
Είναι η 5η φάλαγγα της Τουρκίας που όταν έρθει ο κατάλληλος χρόνος θα χρησιμοποιηθεί καταλλήλως.
Τα ισχυρά κάστρα πέφτουν με προδοσία. Μετά την Κύπρο έχει σειρά η Ελλάδα?

ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 7 Φεβρουαρίου 2010 στις 3:00:00 μ.μ. EET  

Ἔκανα ἕνα ἐμβριθὲς σχόλιον ἐχθὲς στὸ antinews ἐπ᾿ αὐτῆς τῆς δημοσιεύσεως, ἀλλὰ κατόπιν διεπίστωσα ὅτι ἐπερίττευε, ἀφοῦ ὁ «Γιῶργος Ἕλληνας» ὄχι μόνον ἔχει ἤδη λάβει ἑλληνικὸν διαβατήριον ἀλλὰ εἶναι καὶ πρωθυπουργός.

Αἰχμηρότερη καὶ κατεδαφιστικότερη γελοιοποίησις καὶ τοῦ λαθρονομοσχεδίου στρατολογήσεως ἀφροασιατῶν ψηφοφόρων τοῦ ΠΑΣΟΚ καὶ τοῦ ἰδίου τοῦ συστήματος ΠΑΣΟΚ, ἀπὸ αὐτὴν ποὺ ἔκαναν ἄθελά τους τὰ «Νέα» δὲν θὰ μποροῦσε νὰ γίνῃ.

Ανώνυμος 7 Φεβρουαρίου 2010 στις 4:09:00 μ.μ. EET  

Διαφωνώ ριζικά, τόσο με τις απόψεις που εκφράζονται στο άρθρο, όσο και με τον τρόπο που εκφράζονται.
Καταρχήν, πιστεύω πως το άρθρο κινδυνολογεί χωρίς να εξετάζει την ουσία του συγκεκριμένου νομοσχεδίου. Κανείς δεν είπε ότι κάθε ένας που θα μπαίνει παράνομα στη χώρα θα παίρνει ελληνικό διαβατήριο! Το νομοσχέδιο αποκαθιστά μια αδικία, γιατί είναι αδικία ένα παιδί που κατά τα άλλα είναι πλήρες και λειτουργικό μέλος της ελληνικής κοινωνίας, έχοντας περάσει από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, να μην θεωρείται στα χαρτιά Έλληνας. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις τέτοιων ατόμων, που είτε είναι Μουσουλμάνοι, είτε Καθολικοί, είτε Ορθόδοξοι, ζουν στην κοινωνία μας που τη θεωρούν πατρίδα και αυτή τους στερεί ορισμένα βασικά δικαιώματα.
Η αντιμετώπιση του προβλήματος με το δουλεμπόριο εκ μέρους της Τουρκίας και την προσπάθειά τους να αλλοιώσουν την πληθυσμιακή υπόσταση του Ελληνισμού είναι πολύ σοβαρό και πρέπει να αντιμετωπιστεί. Δε γίνεται, όμως, η αντιμετώπισή του να γίνει με στέρηση των δικαιωμάτων που πρέπει να αποδίδονται σε κάποιους.
Επίσης, το άρθρο που κινδυνολογεί βρίζοντας και "φωνάζοντας", αγνοεί άλλες προηγμένες χώρες, όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, οι οποίες παρά τα μεταναστευτικά κύματα που δέχονται κατά καιρούς (και πολύ πριν την χώρα μας), διατηρούν ακέραια την κουλτούρα τους.
Στο άρθρο γίνεται εκτενής αναφορά στα εγκλήματα τιμής, που γίνονται σε ισλαμικές χώρες, για να καταδειχθεί η διαφορετικότητα αυτών των ανθρώπων. Δεν πιστεύω πως η διαφορά είναι τόσο μεγάλη. Ας πάρουμε το παράδειγμα των Πομάκων και Τουρκογενών Μουσουλμάνων που σχεδόν επί έναν αιώνα ζουν στο Ελληνικό κράτος: διατηρούν αλώβητη την πίστη τους αλλά σ' αυτούς δεν παρατηρούνται αντίστοιχα φαινόμενα εγκλημάτων. Επίσης, ας δούμε την Ελλάδα 50 ή 100 χρόνια πριν: δεν ήταν δικαιολογημένο κοινωνικά να σκοτώσεις για την τιμή της αδερφής σου; Τα παραδείγματα αυτά δείχνουν ότι δεν προέρχονται από την ίδια τη θρησκεία τα φαινόμενα αυτά. Ένας Μουσουλμάνος που νιώθει Έλληνας και ζει στην ελληνική κοινωνία, ενστερνίζεται θέλοντας και μη τα πρότυπα και τις αξίες αυτής της κοινωνίας.
Όσο για τους πολιτικούς μας, κανείς δε λέει ότι διακρίνονται πάντα για την ικανότητα, την αποτελεσματικότητα ή την εξυπνάδα τους. Ωστόσο, είναι πολύ τραβηγμένο να θεωρούμε ότι κάθε κίνησή τους είναι αποτέλεσμα κάποιας ανθελληνικής συνωμοσίας με παγκόσμια πλοκάμια. Ας το πάρουμε απόφαση, δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου και δε θα γίνουμε αν κλεινόμαστε στον εαυτό μας. Θα πρέπει να ανεβάσουμε το πολιτισμικό μας επίπεδο, να χτίσουμε επιτέλους μια χώρα σοβαρή που θα προστατεύει τα δίκαιά και την ακεραιότητά της και είναι δίκαιη απέναντι στους πολίτες της.

*Προτίνω στο «εν κρυπτώ», σε συνέχεια αυτής της συζήτησης που έχει ανοίξει για το μεταναστευτικό, να αναρτήσει το εξαιρετικό άρθρο για τον ελληνισμό του Παντελή Μπουκάλα: "Η Ελλάδα ανήκει στους πιο Έλληνες..." (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, Κυριακή 24/01/2010)

ΠΚΠ

Ανώνυμος 7 Φεβρουαρίου 2010 στις 5:37:00 μ.μ. EET  

@ Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου 2010 4:09:00 μ.μ. GMT+0200

"Το νομοσχέδιο αποκαθιστά μια αδικία, γιατί είναι αδικία ένα παιδί που κατά τα άλλα είναι πλήρες και λειτουργικό μέλος της ελληνικής κοινωνίας, έχοντας περάσει από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, να μην θεωρείται στα χαρτιά Έλληνας. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις τέτοιων ατόμων, που είτε είναι Μουσουλμάνοι, είτε Καθολικοί, είτε Ορθόδοξοι, ζουν στην κοινωνία μας που τη θεωρούν πατρίδα και αυτή τους στερεί ορισμένα βασικά δικαιώματα. ..... Δε γίνεται, όμως, η αντιμετώπισή του να γίνει με στέρηση των δικαιωμάτων που πρέπει να αποδίδονται σε κάποιους."

Το επιχείρημα "είναι βασικό ανθρώπινο δικαίωμα η ελληνική ιθαγένεια" είναι αστήρικτο και λανθασμένο και χρησιμοποιείται μόνο για την δημιουργία εντυπώσεων. Γιατί είναι ανθρώπινο δικαίωμα (και βασικό μάλιστα, σύμφωνα με όσους το αναφέρουν) η ελληνική ιθαγένεια, και όχι π.χ. η αγγλική, η γερμανική, η σουηδική, η βελγική, η κουβεϊτιανή ή η γιαπωνέζικη;
Από που προκύπτει η υποχρέωση του ελληνικού κράτους να δώσει την ελληνική ιθαγένεια σε οποιονδήποτε την ζητήσει;



Για τις περιπτώσεις που ένας ξένος, με πολυετή διαμονή στην Ελλάδα κλπ., νιώθει κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας και θεωρεί την Ελλάδα πατρίδα του, να μπορεί να κάνει αίτηση για απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας, αλλά υπό προϋποθέσεις που θα αντανακλούν και θα διασφαλίζουν αυτό ακριβώς, το ότι πράγματι θεωρεί την Ελλάδα πατρίδα του και έχει ενσωματωθεί στην ελληνική κοινωνία. Και αυτές οι προϋποθέσεις (πολυετής νόμιμη παραμονή, ενσωμάτωση στην ελληνική κοινωνία κλπ.) υπάρχουν ήδη (άρα αυτός που πράγματι νιώθει Έλληνας μπορεί να πάρει την ιθαγένεια), αλλά το προτεινόμενο νομοσχέδιο θέλει απλά να τις εξαλείψει.


Όσο για τις άλλες "προηγμένες χώρες, όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, οι οποίες παρά τα μεταναστευτικά κύματα που δέχονται κατά καιρούς (και πολύ πριν την χώρα μας), διατηρούν ακέραια την κουλτούρα τους." (άλλο ένα συχνά επαναλαμβανόμενο, αλλά αβάσιμο επιχείρημα) όσοι έχουν μικρή σχέση με τις χώρες αυτές, γνωρίζουν ότι οι χώρες αυτές έχουν αλλάξει την μέχρι πρότινος πολιτική τους, με την εύκολη (έως και αθρόα) χορήγηση ιθαγένειας σε μετανάστες, γιατί διαπίστωσαν ακριβώς ότι οι μετανάστες δεν ενσωματώθηκαν στην κοινωνία. Αντίθετα, παίρνουν μέτρα (εκ των υστέρων) για την διατήρηση της εθνικής ταυτότητας τους.
Γιατί λοιπόν να τρέξουμε εμείς, σαν Ελλάδα, να εφαρμόσουμε ένα μοντέλο, το οποίο αποδεδειγμένα έχει αποτύχει;

Αποστόλης 7 Φεβρουαρίου 2010 στις 6:43:00 μ.μ. EET  

@ΠΚΠ
φιλικά σου το λέω, οι απόψεις σου είναι εξοργιστικές. Και είτε έχεις άγνοια των γεωπολιτικών προβλημάτων που θα δημιουργηθούν στο μέλλον στην άμοιρη αυτή πατρίδα, είτε πρακτορίζεις. Το να ελληνοποιήσεις τα παιδιά των μεταναστών θα ήταν δίκαιο υπό προϋποθέσεις όμως. Όπως πχ, ν'ακολουθήσουμε το παράδειγμα της Γερμανίας όπου αν επιλεγεί η πολιτογράφηση στη χώρα παραμονής, αυτομάτως σου απαγορεύεται να διατηρείς και την ιθαγένεια των γονέων σου. Σκέψου μόνο αν Αλβανικής καταγωγής εληνοποιημένοι πολίτες εγκατασταθούν μαζικά στην Ήπειρο και δημιουργήσουν Αλβανικό κόμμα. Ή αν Πακιστανικής καταγωγής δεκάδες χιλιάδες ελληνοποιημένοι εγκατασταθούν στη Θράκη (σημειωτέον, το Πακιστάν είναι η μόνη χώρα μετά την Τουρκία που έχει αναγνωρίσει την ΤΔΒΚ). Εξάλλου, όπως το έιπε και ο συνήγορος του πολίτη στη Βουλή, το να επιδίδεις την ιθαγένεια του κράτους-έθνους σου σε κάποιον αλλογενή-μετανάστη, δεν είναι θέμα ανθρωπιστικό. Δεν είναι δικιά μας αυτή η πατρίδα, ανήκει στους προηγούμενους που πεθάνανε γι'αυτή και στους επόμενους. Ελλάδα παραλάβαμε, Ελλάδα πρέπει να παραδώσουμε (και όχι Ελλαδιστάν)

Ανώνυμος 7 Φεβρουαρίου 2010 στις 6:52:00 μ.μ. EET  

ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ...

(ΓΙ ΑΥΤΟ ...ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ)

Εάν διασχίσετε της Βόρειας Κορέας ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, ... ΤΙΜΩΡΕΙΣΤΕ ΜΕ 12 χρόνια σκληρής εργασίας.

Εάν διασχίσετε ΤΟΥ ΙΡΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, ... ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ επ 'αόριστον.

Εάν διασχίσετε ΤΟΥ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, .... ΘΑ ΣΑΣ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΟΥΝ.

ΑΝ...

διασχίσετε της ΣΑΟΥΔΙΚΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, .... ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ φυλακιστείτε.

Εάν διασχίσετε παράνομα ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΩΝ ΗΠΑ, ... ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙΤΕ ξυλοδαρμό (και όχι μόνο) από την τοπική αστυνομία.

Εάν διασχίσετε ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, ... ΔΕΝ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΣΑΣ.

Εάν διασχίσετε της Βενεζουέλας ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, .... ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΤΕ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ....ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.

Εάν διασχίσετε ΤΗΣ ΚΟΥΒΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, ... ΘΑ ΣΑΣ ΡΙΞΟΥΝ ΦΥΛΑΚΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΤΕ.

Εάν διασχίσετε παράνομα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ, ... ΠΑΙΡΝΕΤΕ

- Μια θέση εργασίας,
- Μια άδεια οδηγών,
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ,
- Πρόνοια,
- ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ,
- ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ,
- ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ή δάνειο για να αγοράσει ένα σπίτι,
- ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ,
- ΔΩΡΕΑΝ HEALTH CARE,
- ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΦΥΛΑΚΗ ΑΝ ΣΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ...
- Μπορείτε ακόμη και να ΨΗΦΙΣΕΤΕ.
http://www.truth.freeforums.org/viewtopic.php?f=292&t=7047
Αντε να γελασουμε και λιγακη....

Ανώνυμος 7 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:09:00 μ.μ. EET  

@ Ανώνυμος 07 Φεβρουαρίου 2010 4:09:00 μ.μ. GMT+0200

"ας δούμε την Ελλάδα 50 ή 100 χρόνια πριν: δεν ήταν δικαιολογημένο κοινωνικά να σκοτώσεις για την τιμή της αδερφής σου;"

Καλα φιλε σοβαρολογεις?? και μην παιζουμε με τις λεξεις. Διαβασε για τις επιδημιες απο "αυτοκτονιες" και "ατυχηματα" που σκοτωνους γυναικες σε σκουπιδο-χωρες οπως το Πακισταν. Π.χ. το προβλημα με τους οικιακους θερμοσιφωνες που "ανατιναζονται τυχαια" σκοτωνοντας γυναικες οταν το καθε ζωο Πακιστανος θελει να τις ξεφορτωθει και ποσα αλλα.

Και η Ελληνικη κοινωνια ειναι πολυ πιο πολιτισμενη απο οτι γραφεις. Ας ξυπνησουμε επιτελους πριν το κωλοπαιδο απο την Μινεσοτα μας βαλει διπλα με τους λαθρο-ελληνοποιημενους και μετα καταλαβαινουμε το τι χασαμε.

Οσο για τις "αδικιες", πολλα αρθρα εχουν ηδη γραφει και εξηγουν τα πραγματα - τι ειναι δικαιωματα και τι διαφορα εχουν με τις προυποθεσεις του να γινει καποιος πολιτης.

Ανώνυμος 7 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:17:00 μ.μ. EET  

"Στο "Δια ταύτα" λοιπόν. Εκεί πρέπει να φθάσουμε. Έχει κάτι κάποιος να προτείνει;; και Τι. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια."

Συμφωνω... Αρχισε η κινητοποιηση με συλλογη υπογραφων και τα λοιπα. Τωρα ειναι θαμμενη κατω απο Φακελλοι -> Λαθρομετανασταση -> ψαξε για το αρθρο και βλεπω 438 υπογραφες, σχεδον ο αριθμος κολλησε. Τι γινεται με αυτη την προσπαθεια? ...

Νήμα 7 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:17:00 μ.μ. EET  

@07 Φεβρουαρίου 2010 4:09:00 μ.μ. GMT+0200

''Επίσης, το άρθρο που κινδυνολογεί βρίζοντας και "φωνάζοντας", αγνοεί άλλες προηγμένες χώρες, όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, οι οποίες παρά τα μεταναστευτικά κύματα που δέχονται κατά καιρούς (και πολύ πριν την χώρα μας), διατηρούν ακέραια την κουλτούρα τους.''

Μένω και εργάζομαι στην Αγγλία και σε διαβεβαιώ ότι αυτό που βλέπω σε μεγάλο βαθμό είναι ένα patchwork κοινοτήτων. 'Οχι μια συμπαγής κουλτούρα όπως αναφέρεις. Και η Βρετανική κουλτούρα δεν είναι παρα αυτό το PATCHWORK.
'Εχουν σοβαρό πρόβλημα με το Ισλάμ
και το έχουν το θέμα απο κοντά.


Οι ''προηγμένες χώρες'' κάνουν και δημοψηφίσματα. Ε! ας κάνουν και η οι ιματασιόν δημοκράτες τις κυβέρνησης ένα για το μεταναστευτικό. Αλλά η δημοκρατία τους δεν είναι παρά ένα καχέκτυπο δημοκρατίας.

Το να κάνεις μεταναστευτική πολιτική κατόπιν εορτής και αφότου σου έστειλαν/στέλνουν εκατοντάδες/χιλιάδες εξαθλιωμένους
που εισέχονται ΠΑΡΑΝΟΜΑ στην χώρα
δείχνει και την ποιότητα της μεταναστευτικής πολιτικής .

Ερωτήματα:
Πόσους ΝΟΜΙΜΟΥΣ χρειαζόμαστε;
Πότε θα σταματήσει η συνεχιζόμενη εισροή ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ και τι θα γίνει με αυτούς που έχουν ΛΙΜΝΙΑΣΕΙ στην Ελλάδα;
Υπάρχουν ΣΟΒΑΡΑ κριτήρια αξιολόγησης (πέρα του υποτιθέμενου περί παρακολούθησης 5 χρόνων στο σχολείο) και ΠΟΙΑ για να μπορεί να αιτηθεί κάποιος την ΕΛΛΗΝΙΚΉ Υπηκοότητα;

Απο την άλλη οι ''προηγμένες χώρες'' δεν έχουν στοχοποιηθεί για να μείνουν οι μισές όπως η Ελλάδα.
ΚΑΙ αυτό σχετίζεται άμεσα με ποιούς νομιμοποιείς και απο που και για ποιους λόγους έρχονται αυτοί ΠΑΡΑΝΟΜΑ.

Εν κρυπτώ άφησε τον Μπουκάλα της Καθημερινής Μπουκάλα. Αρκετά μας έχουν πρήξει τα συκώτια οι εργολάβοι της δήθεν ''Ενημέρωσης''.

Νήμα

Μίλτος 7 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:20:00 μ.μ. EET  

@07 Φεβρουαρίου 2010 6:52:00 μ.μ.

Μπράβο φίλε σωστά το θέτεις.
ΑΠΕΛΑΣΗ ΤΩΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ


Μίλτος

Πέτρος 7 Φεβρουαρίου 2010 στις 11:18:00 μ.μ. EET  

ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ

Ανώνυμος 8 Φεβρουαρίου 2010 στις 3:55:00 μ.μ. EET  

Γιατί νά δώσω ιθαγένεια στό παιδί πού γεννήθηκε εδώ;Γιά νά ανταμείψω τόν γονιό του, πού μπήκε στήν χώρα μου από τήν πίσω πόρτα,απρόσκλητος καί ανεπιθύμητος;
Ολοι είναι παράνομοι.Πρέπει νά απελαθούν,πάρ'αυτα,αλλά χρειάζονται νέους ψηφοφόρους,καί κάνουν τέτοιες λαδιές.Παίζουν όμως μέ τήν φωτιά.

Ανώνυμος 10 Φεβρουαρίου 2010 στις 11:47:00 π.μ. EET  

H κυβέρνηση έκανε τα πάντα για να χειροτερέψει τους όρους δανεισμού του Ελληνικού δημοσίου και δημιούργησε ένα πρωτοφανές κλίμα φόβου και ηττοπάθειας. Συγχρόνως σερβίρησε τον άθλιο νόμο για την απόκτηση ιθαγένειας, την απάτη της πράσινης ανάπτυξης, πήρε μέτρα για την διάλυση της άμυνας, έφτιαξε τον ανατριχιαστικό Καλλικράτη , κάλεσε τον Τούρκο για κουβέντα εφ’ όλης της ύλης και έστησε κλίμα για εσπευσμένη έξοδο των στελεχών των ΕΕΔ.

Από την άλλη πλευρά δεν κάνουν τίποτα για να κινηθεί η δημόσια διοίκηση. Κρατούν σε ομηρία και επομένως σε απραξία τις διοικήσεις της ΝΔ και μοιάζουν να έχουν μια αντίληψη προσωρινότητας. Πρεμούρα να εκλεγεί κι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Και το ΚΚΕ με τους αγρότες του κι ο Σαμαράς οεοο, που είναι ο Σαμαράς;

Να δείτε περί Απρίλιο, Μάιο που θα βρούμε πετρέλαιο στο Αιγαίο και με τη συνεκμετάλλευση θα ζήσουμε ειρηνικά και πλούσια και θα πηγαίνουμε στη Μύκονο για διακοπές (με διαβατήριο).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP