«Προχωράμε με την αγορά φρεγατών από τη Γαλλία»

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

H Ελλάδα θα προχωρήσει με την αγορά έξι φρεγατών Fremm από τη Γαλλία, παρά τα οικονομικά της προβλήματα, δήλωσε ο υφυπουργός Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης στο πρακτορείο Reuters.

Σύμφωνα με τη γαλλική εφημερίδα La Tribune το θέμα επρόκειτο να θίξουν στη σημερινή τους συνάντηση στο Παρίσι ο Γιώργος Παπανδρέου και ο Νικολά Σαρκοζί. «Θα εφαρμόσουμε τη συμφωνία της προηγούμενης κυβέρνησης για την αγορά έξι φρεγατών Fremm», σύμφωνα με τον κ. Μπεγλίτη.

Η Ελλάδα ξεκίνησε διμερείς συνομιλίες με τη Γαλλία για την αγορά φρεγατών το 2009. Όπως γράφει η La Tribune, το κόστος υπολογίζεται σε 2,5 δισ.ευρώ ενώ το συμβόλαιο αναμένεται να υπογραφεί εντός του έτους.

Reuters

16 σχόλια:

Ανώνυμος 10 Φεβρουαρίου 2010 στις 5:22:00 μ.μ. EET  

Που είναι οι κλαίοντες για τις ικανότητες του πλοίου; Ξαφνικά δεν είναι άχρηστο; Πολύ περίεργο βρε παιδί μου.

krisaion 10 Φεβρουαρίου 2010 στις 6:28:00 μ.μ. EET  

ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΦΙΩΖΟΥΣ ! ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΒΑΝΗΣ ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ ΤΟΥ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ !

http://krisaion.blogspot.com/2010/01/blog-post_4239.html

Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ; ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ;

Ανώνυμος 11 Φεβρουαρίου 2010 στις 2:07:00 π.μ. EET  

Καταρχην αυτο χρεωνεται στον Καραμανλη .(θελουμε δεν θελουμε μας αρεσει η οχι)

2)Οποιος πει οτι αυτα τα πλοια ειναι αχρηστα ...ενταξει ειναι ασχετος...επειδη η δουλεια μου ειναι πολυ σχετικη με το ναυτικο ,και εχω μελετησει το θεμα ιεναι εξαιρετικα πλοια...μακαρι να τις κανουμε 10!

Ανώνυμος 11 Φεβρουαρίου 2010 στις 2:54:00 π.μ. EET  

Aμα ο υπόλοιπος κόσμος δεν πιστεύει τους ψεύτες ελληνες πολιτικούς γιατί εμείς ;

Μάλλον θα πάρουν το 1/3 και θα μας κοροϊδεύουν ότι είμαστε εντάξει γιατί έχουμε "τεχνολογική υπεροχη" έναντι τις Τουρκίας !

Ανώνυμος 11 Φεβρουαρίου 2010 στις 9:30:00 π.μ. EET  

Τα αρνητικά στην εν λόγω φρεγάτα είναι ότι ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του πρωτότυπου πλοίου ώστε να καταφανούν οι αδυναμίες που αναπόφευκτα θα εμφανισθούν. Τα επιχειρησιακά χαρακτηριστικά της FREMM δεν κάλυπταν τις απαιτήσεις του ελληνικού ναυτικού περί to ενεργές ραντάρ και γι' αυτό το οπλικό σύστημα της FREMM δεν εντάχθηκε σε short list αξιολόγησης. Άν το ναυτικό μας έχει άλλες επιχειρησιακές απαιτήσεις τότε η τυχόν ένταξή τους κρύβει περιπέτειες και επιπλέον μεγάλα κόστη.
Το θετικό της αγοράς είναι ότι επιτέλους ξεκινά η πρόσκτηση νέων πλοίων έστω και με καθυστέρηση άνω της πενταετίας, οπότε όταν ολοκληρωθεί αυτή η παραγγελία, υπολογίστε τουλάχιστον μία δεκαετία, οι ολλανδικές φρεγάτες θα πνέουν για τα καλά τα τελευταία τους καθώς επίσης οι ΜΕΚΟ θα έχουν αρχίσει να υστερούν για τα καλά. ΣΈΡΝΟΝΤΑΙ.

Ανώνυμος 11 Φεβρουαρίου 2010 στις 3:28:00 μ.μ. EET  

Ναυπηγεία έχουμε. Ναυπηγούς πανάξιους έχουμε. Μηχανολόγους, Ηλεκτρολόγους Ηλεκτρονικούς που πιάνουν πουλιά στον αέρα,έχουμε. Εργατοτεχνίτες που κάνουν θαύματα έχουμε (π.χ. απόκλιση βάσης πυροβόλου φρεγατων ΜΕΚΟ μηδέν, χάριν ενός τεχνίτου των ναυπηγείων Σκαραμαγκά). Αξιωματικούς του ΠΝ που ξέρουν τι χρειαζόμαστε για τις επιχειρησιακές ανάγκες της χώρας στον κατά θάλλασα αγώνα έχουμε και μάλιστα από τους καλλίτερους παγκοσμίως. Φιλότιμο και φιλοπατρία διαθέτουμε για να χρηματοδοτήσουμε προγράμματα κατασκευής δικό μας. Τι μας λείπει όμως για να κατασκευάσουμε μια καθαρά ελληνικής σχεδίασης Φρεγάτα ή κάθε άλλο πλοίο επιφανείας για το Π.Ν;;; Μα ... Έλληνες πολιτικοί που δεν εξαργυρώνουν τα διάφορα γραμμάτια που τους έφεραν στην εξουσία. Αυτό δεν έχουμε.

Ανώνυμος 11 Φεβρουαρίου 2010 στις 5:11:00 μ.μ. EET  

Scalp Naval θα χει το μηχανάκι;

Ανώνυμος 11 Φεβρουαρίου 2010 στις 6:22:00 μ.μ. EET  

Δε χρειαζόμαστε Scalp Naval για τις φρεγάτες. Να μην παραμυθιαζόμαστε με κάθε καινούριο γκατζετάκι. Οι κατάλληλοι φορείς για τα Scalp είναι αεροσκάφη (και τους έχουμε ήδη στα Mirage 2000) και υποβρύχια (που μάλλον θα έπρεπε να είχαμε γαλλικά για να το φορέσουν), δηλαδή φορείς ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ. Δεν είμαστε ΗΠΑ που αλώνιζαν τα καταδρομικά τους χωρίς αντίπαλο ανοιχτά του Ιράκ και όποτε γούσταραν αμολούσαν και πέντε Τόμαχωκ. Εμείς έχουμε ισχυρό ΑΝΤΙΠΑΛΟ, και στη θάλασσα και στον αέρα. Μια φρεγάτα μας που θα κουβαλάει Σκαλπ στο Αιγαίο θα είναι στοχοποιημένη ανά πάσα στιγμή από τουρκική αεροπορία και ναυτικό, ενώ αντίθετα με εκτόξευση από αεροσκάφη (ή υποβρύχια) το χτύπημα θα είναι αιφνιδιαστικό.

Η βασική αποστολή των φρεγατών μας στο Αιγαίο ήταν, είναι και θα είναι ΑΝΘΥΠΟΒΡΥΧΙΑΚΗ, γιατί τα τουρκικά υποβρύχια είναι η μεγάλη απειλή και 3-4 από αυτά, το ποθετημένα στα στενά του Κ. Αιγαίου, μπορούν να εμποδίσουν τις μεταφορές μας προς τα νησιά. Δευτερεύουσα αποστολή είναι η ΑΑ άμυνα στόλου, για κάλυψη της Κύπρου. Τριτεύουσα αποστολή είναι η εμπλοκή αντίπαλων μονάδων επιφανείας. Και μετά έρχονται οι στόχοι εδάφους, κυρίως με ναυτικό βομβαρδισμό.
Αν πάρουμε SCALP για τις FREMM, σημαίνει ότι δεν έχουμε καθαρή στρατηγική σκέψη.

Ανώνυμος 11 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:41:00 μ.μ. EET  

ΠΑΛΙΚΑΡΕ ''Δε χρειαζόμαστε Scalp Naval για τις φρεγάτες'', ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ 1000ΧΛΜ ΕΜΒΕΛΕΙΑ!! ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΣΕ ΧΑΛΟΥΣΕ ΝΑ ΡΙΧΝΑΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ...ΣΑΡΩΝΙΚΟ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;; ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΛΟΙΑ ΜΕ ASTER-30 KAI ASTER-15 ΕΠΑΝΩ, ΔΕ ΤΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΑΡΚΕΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ...ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ Ο ΚΟΡΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;ΒΑΛΤΕ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΝΑ ''ΚΥΝΗΓΑΝΕ'' ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ..ΕΤΣΙ ΔΙΑΣΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ...ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ, ΣΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΟΥ, ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ...
-ΑΡΜΕΛ-

Ανώνυμος 11 Φεβρουαρίου 2010 στις 10:44:00 μ.μ. EET  

Μόνο το παρακάτω που έγραψες αρκεί πιστεύω.

ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ Ο ΚΟΡΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟΣ

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:31:00 μ.μ. EET  

Ο κορεσμός του εχθρού επιτυγχάνεται πολύ καλύτερα με 25 Μ2000 που θα σηκωθούν, θα προσεγγίσουν τα σημεία εκτόξευσης σε 5 λεπτά και θα εκτοξεύσουν τους πυραύλους τους από 25 διαφορετικά σημεία, παρά με 4 φρεγάτες που θα κουβαλάνε από 6 Σκαλπ η καθεμία και η θέση τους θα είναι γνωστή (μέσες άκρες) στον αντίπαλο.
Η απάντηση ότι μπορούν να εκτοξεύσουν από το Σαρωνικό είναι εσφαλμένη, γιατί το πλεονέκτημα που μας δίνουν οι Σκαλπ (πλήγμα βαθιά εντός της Τουρκίας) απαιτεί εκτόξευση ανατολικά του 25ου μεσημβρινού - για να μην πω πού πρέπει να γίνει εκτόξευση για να είναι εντός βεληνεκούς ένα μεγάλο φράγμα στρατηγικής σημασίας...
Αν είναι να εκτοξεύουμε από το Σαρωνικό, ας αγοράσουμε και επίγειους εκτοξευτές σε φορτηγά, δεν είναι δύσκολο τεχνικά.
Και τέλος, η απάντηση ότι μια φρεγάτα με Aster 15 και 30 δεν είναι εύκολη λεία, παραβλέπει το εξής: μια φρεγάτα έχει περιορισμένο χώρο και μπορεί να δεχτεί περιορισμένο οπλισμό - πόσο μάλλον μια μεσαία φρεγάτα όπως η FREMM (κάντε μια σύγκριση με το εκτόπισμα των Horizon για να καταλάβετε). Επομένως για να βάλεις πάνω SCALP, κάτι άλλο θα κόψεις, και αυτό μάλλον θα σημαίνει λιγότερους Aster, και μειωμένο ΑΑ ρόλο.
Και επαναλαμβάνω τις στρατηγικές προτεραιότητες όπως τις είπα πάνω. Ο ανθυποβρυχιακός πόλεμος είναι Νο1 απαίτηση για το Αιγαίο (διαβάστε και τις αφηγήσεις του Λυμπέρη για τις ελληνοτουρκικές κρίσεις του 1987 και του 1996 και ποιες ήταν οι αγωνίες των επιτελών μας), μετά έρχεται η ΑΑ άμυνα για να καλύψουμε την Κύπρο, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ.

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2010 στις 11:30:00 μ.μ. EET  

ΠΡΩΤΟΝ: ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ 25 Μ-2005 ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΡΟΛΟ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ; ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ...

ΔΕΥΤΕΡΟΝ: 25 ΒΛΗΜΑΤΑ, ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ 25 ΣΤΟΧΟΙ...ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΟΧΟΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ 2-3 ΒΛΗΜΑΤΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ...ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΣΤΟΧΟΙ. ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΡΕΣΜΟ;;

ΤΡΙΤΟΝ: ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΚEΣ ΜΑΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ Ή ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΤΑΡΑΧΟΙ;;

ΤΕΤΑΡΤΟΝ: ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 6 ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ 4, ΑΡΑ ΓΙΑ 36 ΒΛΗΜΑΤΑ ΕΤΟΙΜΑ ΠΡΟΣ ΕΞΑΠΟΛΥΣΗ.

ΠΕΜΠΤΟΝ: ΟΙ ASTER ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΧΘΡΙΚΗ ΜΟΙΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΒΑΛΟΥΜΕ 8 SCALP ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΡΕΓΑΤΑ!

ΕΚΤΟΝ: ΟΙ ΑΝΘΥΠΟΒΡΥΧΙΑΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ SCALP. ΙΔΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕ SCALP ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΝΘΥΠΟΒΡΥΧΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΝΘΥΠΟΒΡΥΧΙΑΚΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΠΛΟΙΑ, ΑΥΤΑ ΚΑΘΕΑΥΤΑ. ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ (ΒΛΕΠΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ CN-235, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ MELTEM - LONG HORIZON) ''ΣΚΑΝΑΡΟΥΝ'' ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΡΠΙΛΕΣ ΚΑΙ ΒΟΜΒΕΣ ΒΥΘΟΥ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΙΣ ΦΡΕΓΑΤΕΣ...ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΕΙ Η ΦΡΕΓΑΤΟΥΛΑ!

ΕΒΔΟΜΟΝ: ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΛΥΜΠΕΡΗ...ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΑΛΙΖΩ ΠΛΗΓΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΙΜΙΑ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΦΥΛΑΞΗ ΤΗΣ 2ΗΣ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑΣ! Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ...ΑΛΛΩΣΤΕ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ!...

ΟΓΔΟΟΝ (ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΝ)!!: ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ''ΑΜΥΝΤΙΚΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ''...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ...
ΦΙΛΙΚΑ, -ΑΡΜΕΛ-

Ανώνυμος 13 Φεβρουαρίου 2010 στις 2:06:00 μ.μ. EET  

Αρμέλ, έτσι απο περιέργεια τις έχεις διαβάσει τις αφηγήσεις του Λυμπέρη για το 87 και το 96; Το λέω γιατί έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον και όντως περιέχουν χρήσιμες αναφορές..

όσο για τα Ίμια ο Λυμπέρης πέρα απο τις όποιες ευθύνες του έπαιξε τον ρόλο του αποδιοπομπαίου τράγου και λειτούργησε ως "αμορτισέρ" για ολόκληρη την ηγετική ομάδα της εποχής..κατα την γνώμη την μεγαλύτερη ευθύνη την φέρουν εκείνοι και όχι ο Λυμπέρης,αλλά αυτό είναι μεγάλο θέμα και οχι του παρόντος.Μόνο τρείς επισημάνσεις

Ας μην βιαζόμαστε να ρίξουμε το ανάθεμα στον Λυμπέρη.. ο άνθρωπος ας μην ξεχνάμε ότι δεσμεύεται και απο το απόρρητο και πλέον αυτοί που αρνούνται ότι του έδωσαν εντολή "να παραμείνει η κατάσταση ώς έχει" είναι αποδεδειγμένα ψεύτες , με βάση τα όσα αποκαλύπτουν τα αμερικανικά αρχεία

Συν τοις άλλοις απο τις 11 το βράδυ ήταν αναγκασμένος να βρίσκεται στο....πολιτικό γραφείο και όχι στον θάλαμο επιχειρήσεων ως όφειλε και αυτός αλλα και οι άλλοι, λόγω αρνησης Σημίτη να δώσει... σημάδια κλιμάκωσης. Για το μπάχαλο που ακολούθησε ευθύνεται σε ΜΕΓΑΛΟ βαθμό και αυτό

επειδη δεν έχει ακουστεί όσο πρέπει, μπορείς να δείς και την δικιά του άποψη στο παρακάτω λινκ

http://www.enkripto.com/2009/10/1310.html

στο 6ο και 11ο βίντεο

Ανώνυμος 13 Φεβρουαρίου 2010 στις 3:42:00 μ.μ. EET  

ΔΕΝ ΡΙΧΝΩ ΟΛΟ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΤΟΝ ΛΥΜΠΕΡΗ. ΟΛΗ Η ΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΗΤΑΝ ΘΛΙΒΕΡΗ...ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Ο ΤΟΤΕ Α/ΓΕΕΘΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ...ΚΑΙ ΛΕΩ ΑΝΩΤΑΤΟΙ (ΑΠΟ ΤΑΞΙΑΡΧΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ), ΓΙΑ 2 ΛΟΓΟΥΣ:
1) ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (ΚΟΙΝΩΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ), ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ...
2) ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗΣ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΑΠΟΞΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ, ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΠΡΟΣΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ!
ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΟ LINK ΠΟΥ ΠΑΡΕΘΕΣΕΣ..ΔΕΝ ΜΕ ΕΠΕΙΣΕ! ΑΛΛΗ Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ 87, ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΤΟΥ 96. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΕΠΕΙ, ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΤΣΙ ΛΙΓΟ ΑΟΡΙΣΤΑ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΛΑ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ, ΠΟΛΛΟΙ ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΕΙΧΑΝ ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΟΥΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΕΝΗΜΕΡΟΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ!...
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΟΤΡΙΑ, ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΟΒΑΡΕΨΟΥΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ...
ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΕΛΚΥΣΤΙΝΔΑ ΤΗΣ ΕΠΙΡΡΙΨΗΣ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΜΕ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ...
-ΑΡΜΕΛ-

Ανώνυμος 13 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:53:00 μ.μ. EET  

ΦΙΛΕ ΑΡΜΕΛ,

χαίρομαι να σε βλέπω ενεργό - επιχειρησιακό !

...Μου θυμίζεις πολλά!

ΑΚΡΩΤΗΡΙΟ ΓΑΤΟΣ-ΣΑΜΟΣ

Ανώνυμος 14 Φεβρουαρίου 2010 στις 10:52:00 π.μ. EET  

ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ, ''ΓΑΤΕ'' ΑΠΟ ΣΑΜΟ...
-ΑΡΜΕΛ-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP