Προβλήματα στις κορβέτες Κ130 του γερμανικού Ναυτικού.

Κυριακή 24 Μαΐου 2009

Σύμφωνα με αναφορές Γερμανικών ΜΜΕ οι 5 νέες κορβέτες κλάσης BRAUNSCHWEIG (κόστος μονάδας 240 εκ Ευρώ έκαστη) παροπλίστηκαν αιφνιδίως.

Το σοβαρό πρόβλημα που οδήγησε σε αυτή την απόφαση ανακαλύφθηκε κατά τη διάρκεια δοκιμής της κορβέτας OLDENBURG όταν μια βίδα έπεσε στο κιβώτιο ταχυτήτων και προκάλεσε σοβαρές ζημιές. Στον ελέγχο που ακολούθησε βρέθηκαν μια σειρά από σχεδιαστικα λάθη στο κιβώτιο . Η κατασκευάστρια MAAG που εδρεύει στο Winterthur της Ελβετίας κατα τους Γερμανούς πρέπει να υποβάλει ως τις 12 Ιουνίου το σχέδιο επίλυσης των σφαλμάτων.(σαν να θυμίζει κάτι αυτό..)

Οι εκπρόσωποι του Ναυτικού και των ναυπηγείων δεν αναφέρθηκαν στο κόστος των απαιτούμενων αλλαγών και στις ποινικές ρήτρες, οι απαιτούμενες δαπάνες όμως υπολογίζονται σε αρκετές δεκάδες εκατομύρια.
Οι πέντε κορβέτες δεν αναμένεται να επιτύχουν πλήρη διαθεσιμότητα πριν τα μέσα του 2011. Το αρχικό πρόγραμμα προέβλεπε ότι τα πέντε πλοία θα εισέρχοντας ο σε υπηρεσία μεταξύ Μαίου του 2007 και Φεβρουαρίου του 2009.

Σοβαρό θέμα προκύπτει με την αξιοπιστία της ΒWB καθώς και τα 5 πλοία είχαν παρει πιστοποίηση..Υπενθυμίζουμε ότι ένα απο τα επιχειρήματα της ΤΚΜS για να πιέσει για παραλαβή του Παπανικολή ήταν η προσφερόμενη πιστοποίηση απο την ΒWB...


8 σχόλια:

Ανώνυμος 24 Μαΐου 2009 στις 9:46:00 π.μ. EEST  

Που είναι τα παπαγαλάκια και οι πολεμοκάπηλοι που ωρύονταν για την καταλληλότητα των υποβρύχιων; Όλοι εμείς που ασχολούμαστε με το θέμα θυμόμαστε τα άρθρα τους για την καταλληλότητα των Τ-214 και την αναξιοπιστία της ελληνικής κυβέρνησης που δεν τα παραλάμβανε.

Πριν από λίγο καιρό, έκαναν την εμφάνιση τους δημοσιεύματα σχετικά με τα προβλήματα που εμφανίζουν τα γερμανικά ΤΟΜΑ Puma (που κάποιοι μετ επιτάσεως προωθούσαν στην ελληνική αγορά τοποθετώντας τα στην κορυφή των ΤΟΜΑ παγκοσμίως) τα οποία θα απαιτήσουν αρκετά χρήματα παραπάνω από τα προϋπολογιζόμενα, για να αποδώσουν αυτό που υπόσχονταν τα διαφημιστικά τους φυλλάδια.

Ανώνυμος 25 Μαΐου 2009 στις 5:27:00 μ.μ. EEST  

Μια που τα θυμάσαι τόσο καλά για θύμισέ μας
(1) ποιο ακριβώς πρόβλημα εξακολουθούν να έχουν τα U-214 που μας κάνει να αρνούμαστε την παραλαβή τους, μετά την παραδοχή του ΠΝ ότι πλέον διορθώθηκαν όλα (του ΠΝ, όχι της γερμανικής BWB)...
(2) τι σχέση έχουν τα προβλήματα των γερμανικών κορβετών με τα προβλήματα των ελληνικών υποβρυχίων
(3) πότε ακριβώς θα παραλάβει το ΠΝ νέα υποβρύχια αν δεν παραλάβουμε τα U-214
(4) πώς ακριβώς θα πάρουμε πίσω από τους Γερμανούς το 80% της τιμής των υποβρυχίων (1,5 δις Ευρώ) που πλήρωσε το ΠΑΣΟΚ, αν δεν παραλάβουμε τα υποβρύχια

Ένα αμετανόητο "παπαγαλάκι"...

Ανώνυμος 25 Μαΐου 2009 στις 5:46:00 μ.μ. EEST  

Έλα μου ντε, τι σχέση έχουν; Δεν καταλαβαίνεις; Αν η BWB παραδίδει ελαττωματικά σκάφη στο ίδιο της το ΠΝ, φαντάσου τι προβλήματα έχουν τα δικά μας σκάφη. Όσον αφορά το ελληνικό ΠΝ, πως ξαφνικά λύθηκαν τα προβλήματα χωρίς κοπή του σκάφους; Αυτοί δεν έλεγαν ότι απαιτείται κοπή του σκάφους για την λύση του προβλήματος της ευσταθείας; Η προπέλα αλλάχτηκε; Ή μήπως κι εκεί ως δια μαγείας λύθηκε το πρόβλημα; Τα προβλήματα με το περισκόπιο λύθηκαν ή βγήκε προδιαγραφή που να περιορίζει την ταχύτητα σε συγκεκριμένο όριο ή πλήρη ακινησία για να χρησιμοποιηθεί; Τα προβλήματα με το σύστημα μάχης λύθηκαν;

Στο ερώτημα σου πότε θα παραλάβει το ΠΝ νέα υποβρύχια, να ρωτήσεις τους υπογράφοντες την σύμβαση. Αλλά ξέχασα, είναι δύσκολο να τους βρεις αφού συνέχεια πετάγονται Παρίσι για weekend γάμους κτλ.

Για το πώς θα πάρουμε τα χρήματα μας πίσω, με τους τρόπους που χρησιμοποιούν όλοι. Με τα διεθνή δικαστικά μέσα.

Ανώνυμος 25 Μαΐου 2009 στις 6:10:00 μ.μ. EEST  

Το ΠΝ ποτέ δεν είχε πει ότι πρέπει να κοπεί το σκάφος- άλλοι τα έλεγαν αυτά... Απ' όσο έγραψε η ΕΑ&Α, η μείωση της κλίσης στην επιφάνεια επιτεύχθηκε με την αφαίρεση βάρους από τον πύργο του υποβρυχίου - βγήκε ένα βαρύ σύστημα ψύξης καυσαερίων και αντικαταστάθηκε με άλλη μέθοδο ψύξης.
Για τα υπόλοιπα προβλήματα που ρωτάς, μόνο υποθέσεις μπροούν να γίνουν. Το σύστημα μάχης και το περισκόπιο δεν είναι δύσκολα προβλήματα, και σίγουρα δεν απαιτούν κοπή σκάφους. Όσο για την προπέλα, προφανώς η απάντηση στην ερώτησή σου είναι απόρρητη ;)
Αλλά αν το ΠΝ λέει ΟΚ (και μάλιστα κόντρα στην πολιτική γραμμή που είναι να γλυτώσουμε πληρωμές), προφανώς είναι ΟΚ...
Ως προς το χρόνο παραλαβής, μην υπεκφεύγεις, καλοπροαίρετα μιλάμε και οι δύο. Το θέμα είναι απλό: για τα 214 η σύμβαση υπογράφηκε το 2000 και περιμέναμε τον Παπανικολή το 2005 (χωρίς τις καθυστερήσεις) - άρα θέλει τουλάχιστον 5 χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης. Βάλε και κανα χρόνο πριν για την ανάθεση, καλό 2015 μας βλέπω με καινούρια ΥΒ. Εν τω μεταξύ, οι Τούρκοι στο "Θαλασσόλυκο" είχαν στο Αιγαίο, χαλαρά χαλαρά, οχτώ υποβρύχια. Εμείς πόσα νομίζεις ότι μπορούμε να βγάλουμε τώρα; Αυτά είναι απλές λογικές σκέψεις - αν εσύ θες να τις πεις πολεμοκάπηλες, δικαίωμά σου.
Το 1,5 δις από τους Γερμανούς ΔΕΝ μπορούμε να το πάρουμε αν δεν αποδείξουμε υστέρηση σε σχέση με τις συμβατικές προδιαγραφές (που δεν είναι καθόλου βέβαιη). Θα μπορούσαμε να πάρουμε κάποια χρήματα ως ποινικές ρήτρες για την καθυστέρηση, άντε και για την υπέρβαση προδιαγραφών στο θέμα του θορύβου, αλλά για το θέμα της κλίσης αποκλείεται.
Η σωστή λύση είναι, επιβάλλεις ποινικές ρήτρες για την καθυστέρηση και το θόρυβο, μειώνεις με αυτό τον τρόπο το ποσό που έχει απομείνει να πληρώσεις, και τα παραλαμβάνεις. Όλα τα υπόλοιπα είναι παιχνίδια συμφερόντων (πολιτικών και βιομηχανικών) στην πλάτη του ΠΝ.

enkripto 25 Μαΐου 2009 στις 8:29:00 μ.μ. EEST  

Κατα την γνώμη μου,σαφώς και υφίσταται θέμα αξιοπιστίας της BWB ,μετά τις τελευταίες εξελίξεις

Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το Παπανικολής θα τύχει την ίδια τύχη με τις κορβέτες καθώς σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες το ΠΝ εχει δώσει το πράσινο φως για την παραλαβή .Αλλού κολάει το θέμα ,ψηλοτερα

Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω το πόρταλ defencenet για ΑΚΟΜΑ μια αντιγραφή ανάρτησης απο το ιστολόγιο "εν κρυπτώ" χωρίς να αναφέρει την πηγή..

Στο αρχικό τους άρθρο έγραφε "σύμφωνα με πληροφορίες γερμανικών ΜΜΕ που αναπαράγουν εληνικά blogs" ,κατόπιν το σβήσαν και αυτό...

Παίδες μην είστε μικρόψυχοι,δεν θα ζητήσουμε δα και ποσοστά..Λειτουργούμε αφιλοκερδώς και για την "τρέλα" μας που λένε.

θα παρακαλέσω τους φίλους που αναρτούν σχόλια να χρησιμοποιούν ψευδώνυμα για να μπορούμε να συνενοηθούμε

flanker7 25 Μαΐου 2009 στις 8:41:00 μ.μ. EEST  

Στο θέμα των υποβρυχίων θα παράφραζα ένα ρητό και θα έλεγα ότι μια καλή λύση σήμερα είναι προτιμότερη από μια καλύτερη λύση αύριο.

Ανώνυμος 25 Μαΐου 2009 στις 8:51:00 μ.μ. EEST  

THORAX
Μια κακή απόφαση είναι καλύτερη από καμμία απόφασης

Ανώνυμος 25 Μαΐου 2009 στις 9:22:00 μ.μ. EEST  

μην ανησυχείτε παιδιά ,δεν γίνεται πόλεμος

αφου το είπε και ο Βασιλάκος χαρ χαρ χαρ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP