Οι Πολωνοί για το Παπανικολής
Σάββατο 9 Μαΐου 2009
Να και κάτι ακόμα που θα διαβάσετε πρώτα σε αυτό το ιστολόγιο.. (Σάββατο 9/5 14.30)
Σχετίζεται με το θέμα του υ/β Παπανικολής το οποίο τείνει να εξελιχθεί σε πραγματικό αγκάθι για το Πολεμικό Ναυτικό και την ηγεσία(?) του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
Σε απάντηση του Πολωνού Υπουργού Άμυνας Bogdan Klich σε επερώτηση βουλευτών του Πολωνικού Κοινοβουλίου για τον στόλο υ/β και τις μελλοντικές κινήσεις του Πολωνικού Ναυτικού,διευκρινίζεται ότι όντως Πολωνική αντιπροσωπία στην οποία συμμετείχαν ειδικοί του Γενικού τους Επιτελείου , αξιωματικοί του Πολωνικού Ναυτικού και εκπρόσωποι του Υπουργείου Άμυνας επισκεύτηκε τα ναυπηγεία στο Κίελο και είχε την ευκαιρία να δεί και το υποβρύχιο και κατα την διάρκεια των θαλάσσιων δοκιμών του , καθώς ένας απο τους κύριους στόχους της επίσκεψης κατα τον Πολωνό Υπουργό ήταν να διαπιστωθεί άν οι Ελληνικές αναφορές για τα τεχνικά προβλήματα του υ/β είναι αληθείς..
Δυστυχώς καταλήγει με την εξής φράση : "Οι θαλάσσιες δοκιμές στις οποίες συμμετείχαν αξιωματικοί του Ναυτικού έδειξαν αναντιστοιχία με τα αναφερόμενα δεδομένα" (δλδ τις ελληνικές αναφορές για προβλήματα..)
Παραθέτουμε το μέρος της απάντησης που αφορά το Παπανικολής :
"Η αντιπροσωπεία του Πολωνικού Ναυτικού επισκέφθηκε τα ναυπηγεία της Γαλλίας και της Σουηδίας, και τον Ιούνιο του 2008 το γερμανικό. Σκοπός της επίσκεψης ήταν να συγκρίνουν τις προσφορές για μια πιθανή εξαγορά των πλοίων και σύγκριση των γαλλικών Scorpene , Α-26 της Σουηδίας και γερμανικού τύπου 214. Τα πλοία είχαν αξιολογηθεί με βάση τις τρέχουσες και μελλοντικές επιχειρησιακές απαιτήσεις και την υλικοτεχνική ικανότητα του Πολεμικού Ναυτικού. Ειδικοί του Ναυτικού συνέκριναν τα πλοία σύμφωνα με το πλήρες εύρος των πληροφοριών που λαμβάνονται τόσο από τις εταιρίες και ειδικών αμυντικών εκδόσεων. Συσσωρευμένες γνώσεις, συμπεριλαμβανομένων των μέσων ενημέρωσης,ελέγχθηκαν κατά τις επισκέψεις στα ναυπηγεία.
Αναφορικά με τις Ελληνικές αμφιβολίες σχετικά με τα τεχνικά προβλήματα του πλοίου τύπου 214, θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι η αντιπροσωπεία των Ενόπλων Δυνάμεων της Δημοκρατίας της Πολωνίας από μια ομάδα εμπειρογνωμόνων Γενικού Επιτελείου, του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και του Πολεμικό Ναυτικό, έλεγξε τις πληροφορίες των μέσων μαζικής ενημέρωσης για αυτό το θέμα, δεδομένου ότι ήταν ένας από τους κύριους στόχους της περσινής επίσκεψης στο ναυπηγείο HDW. Οι θαλάσσιες δοκιμές στις οποίες συμμετείχαν αξιωματικοί του Ναυτικού έδειξαν αναντιστοιχία με τα αναφερόμενα δεδομένα"
Περαστικά μας .....
10 σχόλια:
το θέμα είναι τι λέει το ΠΝ όλα τα άλλα περισσεύουν.
Το ΠΝ από Οκτώβριο και μετά λέει ΟΚ.
Όταν αγοράζεις χωρίς να έχεις, αυτά παθαίνεις. Εμείς και δεν είχαμε και πρωτοπορίες θέλαμε. Το αποτέλεσμα φαίνεται. Τινάζεται η αμυντική ικανότητα του ΠΝ στον αέρα, τινάζονται και οι προϋπολογισμοί. Ας τα πάρουν οι Πολωνοί αφού είναι τόσο καλά(ή παίζουν το παιχνιδάκι του Γερμανικού ναυπηγείου). Εμείς ας πάρουμε τα χρήματα μας πίσω και υποβρύχια μπορούμε να αγοράσουμε και από αλλού.
Τώρα αν βγουν οι γνωστοί κινδυνολόγοι για να μας τρομάξουν με δήθεν θερμά επεισόδια και καταλήψεις νησιών, θα αναφέρω ότι τους έχουμε πάρει χαμπάρι τόσα χρόνια.
φίλε ανώνυμε (11.28) όπως πολύ σωστά αναφέρει και ο ανώνυμος μετά απο εσένα ,ΚΑΙ το ΠΝ λέει ακριβώς το ίδιο..
"Πρόγραμμα Υποβρυχίων Type 214 «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ».
Κατά την άποψη του ΠΝ το οποίο παρακολούθησε ατύπως τις δοκιμές του «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ» που ακολούθησαν την πιστοποίηση του υποβρυχίου από την αρμόδια γερμανική κυβερνητική αρχή (BWB), τα προβλήματα κλίσης (ελάχιστη απαίτηση του ΠΝ να μην υπερβαίνει τις 25 μοίρες, όπως είναι η μέγιστη κλίση των «ΓΛΑΥΚΟΣ» και σαφέστατα μικρότερη των 30 μοιρών οπότε τίθεται θέμα διαρροής ηλεκτρολύτη από τους συσσωρευτές), λειτουργίας και ολοκλήρωσης του συστήματος μάχης ISUS, δονήσεων του περισκοπίου, διαρροών, ακουστικού ίχνους κ.λ.π., έχουν επιλυθεί ικανοποιητικά. Καθώς το περιεχόμενο των λύσεων που υιοθετήθηκαν δεν περιλαμβάνεται στη σύμβαση είναι αυτονόητο ότι απαιτείται τροποποίηση της που είναι αρμοδιότητα της ΓΔΑΕΕ. Πάντως ο Α/ΓΕΝ εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι σύντομα θα έχει ολοκληρωθεί η απαιτούμενη διαδικασία ώστε να αρχίσει η εφαρμογή των μετατροπών και στα τρία υπό ναυπήγηση από τα Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ (ΕΝΑΕ) υπόλοιπα υποβρύχια του τύπου"
www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=6149&Itemid=51
στην ΓΔΑΕΕ είναι η μπάλα,όχι στο ΠΝ
Ικανοποιητικά λέει, αυτό πιθανός να σημαίνει ότι δεν έχουν επιλυθεί πλήρως και μένουν κάποιες εκκρεμότητες. Η ΓΔΑΕΕ από όσο έχουμε διαβάσει ζητάει μείωση της τιμής λόγω αυτού του «ικανοποιητικά» μιας και δεν καλύπτονται οι προδιαγραφές της σύμβασης, συνεπώς για ποιος φταίει ας κρατάμε μικρό καλάθι για πράγματα που δεν ξέρουμε, καθίστε να δούμε τι γίνετε και με το δεύτερο υποβρύχιο.
@ ανώνυμο (8:23)
Κατ' αρχήν όταν λες ότι μπορούμε να αγοράσουμε υποβρύχια και από αλλού, ξεχνάς ότι αυτό για να γίνει θέλει τουλάχιστον άλλη μια πενταετία, δηλ. το ΠΝ θα μείνει ως το 2015 με υποβρύχια 35-40 χρόνων, ενώ η Τουρκία μας πιέζει (και αν σου φαίνεται κινδυνολογίες αυτό, πήγαινε ένα ταξιδάκι ως το Αγαθονήσι να σε χαιρετάνε κι εσένα οι τούρκοι πιλότοι κάθε μέρα). Αλλά έστω ότι δεχόμαστε να περιμένουμε άλλα 5 χρόνια για νέα υποβρύχια - τα χρήματά μας πώς ακριβώς θα τα πάρουμε πίσω όπως λες, όταν με την καταπληκτική σύμβαση του Τσοχατζόπουλου έχουμε ήδη πληρώσει 80% μπροστά; Πιστεύεις ότι θα μας δώσουν οι Γερμανοί 1,5 δις Ευρώ πίσω; Ειδικά μέσα στη σημερινή οικονομική κρίση; Για ποιο λόγο, από την καλή τους την καρδιά; Ή μήπως θα βρουν άλλο κορόιδο σαν εμάς να τους πληρώσει τα υποβρύχια 430 εκ. Ευρώ το ένα (ενώ στην αγορά η τιμή είναι 300 εκ.), για να μας δώσουν εμάς πίσω τα λεφτά; Και αν εννοείς ότι θα πάρουμε τα λεφτά μας με διαιτησία, (α) κατ' αρχήν δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα κερδίσουμε όταν όλοι οι άλλοι πελάτες των Γερμανών παραλαμβάνουν τα υποβρύχια χωρίς πρόβλημα και (β) έστω κι αν κερδίσουμε, τα λεφτά θα τα πάρουμε τον κόκκινο Μάη.
Πρέπει να βρεθεί ένας ικανοποιητικός συμβιβασμός και να παραλάβουμε τα υποβρύχια. Απ' ότι φαίνεται είναι πλέον ΟΚ από επιχειρησιακή άποψη - ας επιβάλουμε στους Γερμανούς ποινικές ρήτρες για την καθυστέρηση, ας τις κόψουμε από τα χρωστούμενα και ας τους πληρώσουμε τα υπόλοιπα. Το ΠΝ τα χρειάζεται τα υποβρύχια αυτά.
Το ΠΝ τα χρειάζεται τα υποβρύχια που το καλύπτουν 100%. Όχι μπαλώματα. Και αυτό όσο κι αν δεν σου αρέσει σε όλους τους κινδυνολόγους που την μια τρομάζουν και φέρνουν την καταστροφή για την μη παραλαβή ελαττωματικού υλικού από την Ελλάδα και από την άλλη λοιδορούν τις εξοπλιστικές προσπάθειες της Γείτονος που μας έχουν φέρει στο χείλος του γκρεμού. Τα υποβρύχια έχουν προβλήματα που λύνονται με κοπή. Αν δεν γίνει αυτό, τα σκάφη έχουν σημαντικούς περιορισμούς στο να διεξάγουν επιχειρήσεις. Το να παίζουμε το παιχνίδι της κατασκευάστριας είναι κακό σε όλους τους τομείς. Και κυρίως στον επιχειρησιακό. Αλλά ο φόβος και η κινδυνολογία που έχει κατακλείσει το μυαλό ορισμένων, τους κάνει να μην βλέπουν μπροστά τους, εξυπηρετώντας άθελα τους τα συμφέροντα των πωλητών και όχι της Χώρας τους.
Όσον αφορά το Αγαθονήσι, ότι όπλο και αν έχεις, αν το κρατάς στην ντουλάπα και επιμένεις να το κρατάς κλειδωμένο ενώ οι γείτονες σου έχουν πάρει σχεδόν όλο το κοπάδι, δεν λέει τίποτα όσο σύγχρονο και να είναι.
"Tα υποβρύχια έχουν προβλήματα που λύνονται με κοπή. Αν δεν γίνει αυτό, τα σκάφη έχουν σημαντικούς περιορισμούς στο να διεξάγουν επιχειρήσεις."
αυτό το ξέρεις απο κάπου η απλά πιθανολογείς?
Υπαρχουν εξελιξεις.Καλα κανει το ΠΝ και δεν το παραλαμβανει αφου θα φτιαχτει αλλο.Ολα τα προβληματα ηταν πραγματικα παντως.
http://enkripto.blogspot.com/2009/05/214.html
Δημοσίευση σχολίου