Κινητικότητα στην Πολεμική Αεροπορία

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στον ειδικό αλλά και τον ημερήσιο τύπο (Λεωνίδας Μπλαβέρης-Δημοκρατία, περιοδικό Πτήση) επίκεινται σημαντικές αλλαγές στην δομή της ΠΑ. Οι κυριότερες από αυτές αφορούν :

• Tην διάλυση της 348 Μοίρας Τακτικής αναγνώρισης (είδηση για την οποία διατηρούμε ορισμένες επιφυλάξεις), με μόλις 4 RF-4 να παραμένουν σε υπηρεσία ως σμήνος υπό την αιγίδα μιας εκ των "Φαντομάδικων" μοιρών της 117 Πτέρυγας Μάχης με σκοπό την αξιοποίηση του ατρακτιδίου ASTAC. Πάντα σύμφωνα με την ίδια πηγή, τα υπόλοιπα RF-4 που θα αποσυρθούν θα κανιβαλιστούν με σκοπό την υποστήριξη των F-4 AUP που βρίσκονται σε υπηρεσία στις 338ΜΔΒ και 339ΜΠΚ Μοίρες, ενώ μέρος του προσωπικού θα επανεκπαιδευτεί σε νέα πτητικά καθήκοντα.

• Στην 110ΠΜ της Λάρισσας θα παραμείνουν προς το παρόν η 346 Μοίρα με τα F-16 Block 30 καθώς και η 337 Μοίρα "Φάντασμα" με τα υψηλότερων δυνατοτήτων F-16 Block 52+, ενώ υπάρχουν σκέψεις για την συστέγαση όλων των Μοιρών που επιχειρούν με τα παλαιότερα Βlock 30 για λόγους επίτευξης οικονομίας.

• Στον Άραξο (116 Πτέρυγα Μάχης) υιοθετείται ο σχεδιασμός δημιουργίας 3ης Μοίρας (334 ή 342Μ) ή που θα μοιραστεί τα νέα F-16 Βlock 52+ με την 335Μ, ενώ σε υπηρεσία θα παραμείνουν προς το παρόν οι κουρσάροι της 336Μ, τα θρυλικά Α-7 Corsair II, γεγονός που διευκολύνεται και από την παρουσία μεγάλου αποθέματος ανταλλακτικών. Φυσικά δεν είναι και πολύ δύσκολο να γίνει αντιληπτός ο λόγος για τον οποίο η ηγεσία της ΠΑ θέλει να διατηρήσει σε υπηρεσία τα Α-7E τουλάχιστον μέχρι το 2014, καθώς η ικανότητα μεταφοράς φορτίου μεγαλύτερου των 6 τόνων(..) σε συνδιασμό με την ακτίνα αποστολής της τάξης των 1.100 χιλιομέτρων τα καθιστούν ανεκτίμητα σε περίπτωση σύρραξης.



Fly low,hit hard..

14 σχόλια:

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:48:00 π.μ. EET  

θα συνεχίσουν να ξαγρυπνουν στην Αμιδα..

enkripto 12 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:51:00 π.μ. EET  

και όχι μόνο

enkripto 12 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:55:00 π.μ. EET  

για την ιστορία : Η φωτογραφία και το βίντεο είναι απο την άσκηση Καμπέρος 1995 (ΠΒ Κρανέας), μια εντυπωσιακότατη επίδειξη δύναμης της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας.

Τότε που στέλναμε ακόμα μηνύματα με πολλαπλούς αποδέκτες..

Οπλουργός 12 Φεβρουαρίου 2011 στις 8:52:00 π.μ. EET  

Δεν θα φτάσει κανένα απο τα Α7 στον στόχο του να είμαστε σοβαροί αυτά θα γίνονταν σε περασμένες δεκαετίες.

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:17:00 π.μ. EET  

Θυμάμε στη θητεία μου σε άσκηση προσβολής που ξέραμε πότε θα έρθουν και υποθέταμε από που θα έρθουν και πάλι μόνο όταν έκαναν το "pop-up" για την εικονική άφεση τα είδαμε... άμα περάσει το νερό και μπει στην ενδοχώρα που "γλύφει" το έδαφος πολύ δύσκολα σταματιέται.Τα Α7 στα κατάλληλα χέρια της ΠΑ και με σωστές τακτικές που θα τα προφυλάξουν από εμπλοκές με F16πιστεύω είναι μαγικό εργαλείο.

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2011 στις 8:45:00 μ.μ. EET  

Η Πολεμική Αεροπορία κρατάει την σημαία ψηλά καθημερινά. Οι Φαντομάδες, τα 16αρια, οι υπόλογοι, οι μηχανικοί, οι πιλότοι με μισθούςτο 1/3 από ό,τι παίρνει ένας μηχανοδηγός του ΗΣΑΠ με απολυτήριο λυκείου και αν...

Ζήτω η Πολεμική Αεροπορία!

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:41:00 μ.μ. EET  

προς οπλουργό: Μόνα τους ίσως όχι. Σε κατάλληλα διαμορφωμένα πακέτα κρούσης με διαφορετικούς τύπους αεροσκαφών, το πιο πιθανό είναι να φτάσουν, να ρίξουν, να επιστρέψουν.

ΑΧΕΡΩΝ 12 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:10:00 μ.μ. EET  

@Οπλουργος
Αν δεν μπορουν τα Α-7,ποια αλλα μπορουν;

Οπλουργός 13 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:17:00 π.μ. EET  

Τα Α-7 ποιο σύγχρονο οπλισμό αέρος-εδάφους θα έχουν; μήπως θα έχουν βόμβες ελευθέρας πτώσεως;

Ανώνυμος 13 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:16:00 μ.μ. EET  

Τα Α-7 φέρουν Paveway και Maverick, όπλα δηλαδή με μέγιστη εμβέλεια της τάξης των 20-30 km. ΟΚ, δεν είναι JDAM ή SPICE αλλά δεν είναι και άσχημα...

Nassos 13 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:37:00 μ.μ. EET  

Tα A7 έχουν επίσης πιστοποιηθεί και για χρήση του Autonomous Free Flight Dispenser System (AFDS).

Ανώνυμος 13 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:10:00 μ.μ. EET  

Γιατί απαξιώνετε τις απλές σιδερένιες βόμβες;
Δεν είναι όλοι οι στόχοι προστατευμένοι σαν αστακοί με Α/Α.
Και κάτι άλλο: το Α-7 ακόμα και να αρπάξει μερικές ζημιές, έχει πολλές πιθανότητες να φέρει πίσω ζωντανό τον χειριστή του. Έχει και θωρακίσεις και στο κάθισμα και στον κινητήρα.
Άμα φάει καμιά βολίδα ή θραύσμα το F-16, τι θα πάθει;

Καλά είναι τα Λαμποργκίνι αλλά και τα Niva έχουν την δική τους χάρη...

Unknown 13 Φεβρουαρίου 2011 στις 10:28:00 μ.μ. EET  

Οπλουργε για το στοχο(τουρκικα αεροδρομια..) που λες οτι δε θα τα καταφερουν τα Α-7, θα πρεπει να ξερεις οτι δε θα πανε μονα τους να επιτεθουν τα Α-7..θα προηγουνται τα F-16 σε διαμορφωση SEAD (καταστολης αεραμυνας).Αν αυτα αποτυχουν καθως και τα αλλα F-16 που θα προστατευουν τα SEAD και τα Α-7 τοτε ναι...αλλα στο μετωπο του Εβρου εκμεταλλευομενα το αναγλυφο θα ειναι υπερχρησιμα

Ανώνυμος 20 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:51:00 μ.μ. EET  

ΤΑ Α-7 στο μετωπο του Εβρου εκμεταλλευομενα το αναγλυφο ΘΑ ΤΟΥΣ Γ........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP