Τουρκική εταιρία αγόρασε το HMS Ιnvincible
Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011
Μια τουρκική εταιρία κέρδισε την βρετανική προσφορά για το από το 2005 παροπλισμένο αεροπλανοφόρο HMS Invincible. Προηγουμένως, η Βρετανία απέρριψε μια προσφορά ύψους £ 5,000,000 (8 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), ενός κινέζου επιχειρηματία.
Η προσφορά του κινέζου επιχειρηματία ήταν το διπλάσιο της αναμενόμενης τιμής, αλλά ο Lam Kin-bong, από τη επαρχία Guangdong της Κίνας, δήλωσε ότι του είπαν ότι παρέλειψε να παράσχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
Το 17.000 τόνων αεροπλανοφόρο HMS, το οποίο εν ενεργεία μπορούσε να μεταφέρει 22 αεροσκάφη και 1.100 ναύτες πουλήθηκε τελικά μέσω μιας δημοπρασίας στο διαδίκτυο σε ένα τουρκικό εργοστάσιο ανακύκλωσης, το οποίο κέρδισε την προσφορά σε τιμή κατά πολύ χαμηλότερη του κινέζου Lin. Η ιστοσελίδα της δημοπρασίας δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει την τελική τιμή, αλλά κινεζικά μέσα ενημέρωσης αναφέρονται σε εκτιμήσεις των περίπου 2 εκατομμυρίων λιρών.
Ο Lam Kin-bong, ο οποίος μετακόμισε στο Λονδίνο, σχεδόν πριν από 20 χρόνια, διευθύνει σήμερα μια αλυσίδα εστιατορίων στο Μπέρμιγχαμ. Οι βρετανικές αρχές υποψιάζονται ίσως ότι η κινεζική κυβέρνηση ή κινεζικές μυστικές υπηρεσίες ήταν πίσω από την προσφορά Lam.
Ο Lam είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι η προσφορά του είχε την υποστήριξη της Πρεσβείας της Κίνας στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά παράλληλα ανέφερε ότι η πρόθεσή του ήταν καθαρά εμπορική και δεν έχει καμία σχέση με τον στρατό.
Στρατιωτικοί αναλυτές ανέφεραν ότι είναι απίθανο το αεροπλανοφόρο να μπορεί να καταστεί και πάλι λειτουργικό.
http://fox2e-mag.blogspot.com
Σημ Εν Κρυπτώ : Mερικά στοιχεία για την παρούσα κατάσταση του HMS Ιnvincible - Το πλοίο παροπλίστηκε το 2005 και παραμένει σε ακινησία έκτοτε. Τον Σεπτέμβρη του 2010 διεγράφει απο το Naval Reserve List του Βασιλικού Ναυτικού και τον Δεκέμβρη του ιδιου έτους προσφέρθηκε για πώληση. Έχουν αφαιρεθεί οι μηχανές και άλλα κρίσιμα υποσυστήματα και πωλείται με μη-λειτουργικές τις γεννήτριες του (Engines - Removed, Generators and Pumps - Generally unserviceable or not working)
5 σχόλια:
λεπτομέρεις απο το Disposal & Reserve Ships Organisation
ΗΜS Invincible
Hull and Structure : Propellers Removed
Shaft & Gland Twin Shafts, locked with turning gear.
Glands hard up and dry.
Rudder Twin, hydraulically and mechanically locked amidships.
Stabilisers Two protruding each side max protrusion from W/L beam = 0.93m.
Logs Not in use.
Sonar Dome protrudes 2.2m on keel C/L 46.6m aft of stem W/L.
Keels 2 Bilge Keels. 0.075m Protrusion from side at W/L.
Hull valves Internally, Wired shut. Externally, openings blanked and welded up.
Hull condition Sound at last docking (2006).
Superstructure: Holding coat, appears sound. May be TBT remaining in way of dock blocks.
Much removed to facilitate coatings removal – paint having red-lead
content is present.
Accommodation Mainly empty, furniture removed. Slowly deteriorating.
Deck Gear
Anchors Starboard anchor is housed and stowed on focs’le, good condition.
Port anchor is stowed on flight deck
Chain Cable 13 Shackles of 60mm dia chain cable each in port and starboard
chain lockers. Out of certification.
Towing No problems foreseen, however ship has an enclosed focs’le cable
deck and cannot be plumbed by crane. There is no power available
for deck machinery. MoD may, without prejudice, attempt to pre-rig
tow in order to expedite speedy removal of ship.
Cordage Some remaining – not certified fit for use.
Bollards/Bits Appear sound. Not surveyed or tested.
Davits Weatherdeck boat davits. None in use
Machinery and Systems
Boilers 4 Stones Vapour type for auxiliary steam. Not serviceable.
Main Engines 4 Olympus gas turbines – Removed
Generators 8 in number Paxman Valenta 1.75MW Diesel Generators. Not serviceable.
Auxiliaries and Pumps Electrically, diesel and hydraulically driven. Not working.
Electrical System breached in many places. NOT FIT FOR USE.
Steering Gear Twin Hydraulic rams driving crossheads. Locked
Electronic & Sensors Few machines remain. None working.
GMDSS None
Batteries Removed.
Fire-Fighting Not working or maintained.
Sanitary Seawater flush to sea or Sewage Treatment Plant. Cleaned but not
working.
ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΝΑ ΚΟΥΒΑΡΙ ΕΙΝΑΙ.ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ.ΛΕΙΠΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ.ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΟΤΡΑΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ.ΑΝ ΕΙΧΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΘΑ ΠΟΥΛΙΟΤΑΝ 50 ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΤΙΜΗ ΑΥΤΗ.
Με Λίγη φαντασία όλα γίνονται!!!
Όταν οι (ο θεός να τους κάνει)΄"Έλληνες" εφοπλιστές, έτρεχαν πατείς με πατώ σε στην Τουρκία για να επισκευάσουν ή ακόμα και να κατασκευάσουν τα πλοία τους, οι Τούρκοι αποκτούσαν τεχνογνωσία και κατασκευαστική ικανότητα σε αντίθεση με μας που τα ξεπουλήσαμε όλα και επί πλέον βγάλαμε και τα μάτια μας μόνοι μας. Τώρα λέβητες, ηλεκτρομηχανές, άξονες και μηχανισμοί πηδαλίων, αισθητήρες, κλπ είναι αμελητέες ποσότητες για κάποιον που θέλει να επαναφέρει κάποιο πλοίο από κατάσταση παροπλισμού στην ενεργό υπηρεσία. Δυστυχώς για μας οι Τούρκοι δουλεύουν μεθοδικά και προγραμματισμένα. Κλασικό παράδειγμα είναι η ελληνική ΕΑΒ και η αντίστοιχη τουρκική. Που έχουν φτάσει αυτοί και που εμείς που ξεκινήσαμε και νωρίτερα. Τα επιτελεία πρέπει να έχουν τα μάτια τους 14 και να μην στηρίζονται στους πολιτικάντηδες, γιατί αν περιμένουμε από τους "πολιτικούς" ζήτω που καήκαμε.
Συμφωνω απολυτα με τον 9:34.
Oμως δυστυχως οι νεοελληνες πολιτικοι βραχεις την νοαν εξυπηρετουν ξενα συμφεροντα προσποριζομενοι κερδη και πολιτικη σταθεροτητα.
Οι δε στρατιωτικοι πασχουν απο φαντασια και υψηλο IQ για να μπορεσουν να απεγκλωβιστουν απο την ανθελληνικη λαιλαπα που πληττει τον τοπο σολα τα επιπεδα.
Δυστυχως φιλοι.
Ας ελπισουμε οτι ο Θεος θα βοηθησει την Ελλαδα κιοχι καποιοι αλλοδαποι...επιχειρηματιες...
Δημοσίευση σχολίου