Κώστας Καββαθάς για Α/δ Ελληνικού

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

Toυ Κώστα Καββαθά

Είμαι ένας από τους τρεις Έλληνες πολίτες που κατάθεσαν τη προσφυγή για την ακύρωση της απόφασης Χατζηδάκη για το κλείσιμο του Ελληνικού. Τους λόγους τους έχω αναφέρει δεκάδες φορές σε κείμενα στα περιοδικά και στις εφημερίδες που συνεργάζομαι. Επειδή είμαι βέβαιος ότι κανείς δεν έχει διαβάσει κανένα απ' αυτά επαναλαμβάνω: η μόνη ελπίδα να απογύγει η περιοχή των 5.500 στρεμάτων την τσιμεντοποίση, κακοποίηση, κατάληψη από τα mall, τα hall, τα multiplex και ότι άλλο φέρνει η στρεβλή "ανάπτυξη" της Αλλαγής, των Ακόμα Καλύτερων Ημερών, της Νέας Διακυβέρνησης, του Εκσυγχρονισμού, της αλλαγής τηςΑλλαγής και του λουριού της Μάνας είναι να παραμείνει σε λειτουργία το αεροδρόμιο. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού, εξυπηρετούν εμένα που έχω οικόπεδο-φιλέτο, το τύπο με το κοχίμπα και τον άλλο που κάνει "εμπόριο" λαθραίου πετρελαίου.

Το Αεροδρόμιο Ελληνικού είναι, εκτός από "απάντηση" στην αποικιοκρατική σύμβαση με τη Χοχτιφ, χώρος που είναι απαραίτητος για την εξυπηρέτηση των αναγκών των 4.5 εκατομμυρίων "κρατουμένων" της πρωτεύουσας. Εκεί, εκτός από τη Γενική Αεροπορία, μπορεί να σταθμεύσουν ΟΛΑ τα μέσα του ΕΚΑΒ, υα ελικόπτερα της Αστυνομίας, Αερολέσχες και, πάνω και πέρα απ' όλα, μία Σχολή για Χειριστές Πολιτικής Αεροπορίας.

Σαν υστερόγραφο μόνο: αν κρατήσει ο κινητήρας ενός μικρού αεροπλάνου πάνω απ' το Χολαργό είναι αδύνατο να "καβαλήσω" τον Υμηττό και να προσγειωθώ στο αερομπούνκερ της Χοχτιφ άρα είμαι εντελώς νεκρός.
Τα "υπερ" της διατήρησης του αεροδρομίου είναι πολλά. Πρόθυμος για σκληρό, δημόσιο διάλογο στο ερώτημα: πράσινο η Golden Whole

απο σχόλιο στο tvxs.gr

8 σχόλια:

Ανώνυμος 1 Δεκεμβρίου 2009 στις 12:22:00 μ.μ. EET  

--μία Σχολή για Χειριστές Πολιτικής Αεροπορίας.--

Που στο βάθος χρόνου θα γίνει εκπαιδευτικό κέντρο για πιλότους της μέσης ανατολής και των βαλκανίων.

Ανώνυμος 1 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:11:00 μ.μ. EET  

ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΑΧΡΗΣΤΕΥΘΗΚΕ? Π Ο Υ Θ Ε Ν Α ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ.

Ανώνυμος 1 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:32:00 μ.μ. EET  

Τα αεροδρομια εινα σοβαρες υποδομες για καθε χωρα. Δεν δινονται δεν χαλιουνται δεν καταστρεφονται. Ουτε ψωμι ζητα ουτε νερο.Εκτος του οτι μπορουμε να το αξιοποιησουμε για να αποσυμφωρηθει το Βενιζελος μπορουμε να το εχουμε σαν "εναλλακτικο" για οτι συμβει στο μελλον. Αλλα δυστυχως εμεις καταστρεφουμε συντομοτερα απο οτι μπορουμε να χτισουμε.

Ανώνυμος 4 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:22:00 π.μ. EET  

Μακάρι να μην το χαλάσουν το Α/Δ του Ελληνικού, και να μεταφερθεί εκει όλη η Γενική αεροπορία μπας και γλυτώσει και το κακόμοιρο στρατιωτικό Α/Δ των Μεγάρων που έχει φορτωθεί το 70% της VFR κυκλοφορίας μέσα στην TMA της Αθήνας.

Ανώνυμος 13 Απριλίου 2010 στις 2:23:00 μ.μ. EEST  

Ο διακεκριμένος Δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου και εκδότης του περιοδοκού "Τέσσερεις Τροχοί", ο οποίος επανειλημμένα έχει γράψει για την ανάγκη να υπάρξη βιομηχανία κατασκευής αυτοκινήτων, πολύ ορθώς προτείνει να μην διατεθή ο χώρος του πρώην Αεροδομίου του Ελληνικού για [....] την γνωστή καταστρεπτική δήθεν εκμετάλευση.

Ο κ. Καβαθάς έχει πολλές φορές στο παρελθόν προσπαθήσει να πείσει του υποτιθέμενους αρμοδίους να αντιμετωπίσουν το μέλλον της Ελλάδος με ανοικτό μυαλό και νέες ιδέες, φευ όμως ποτέ δεν έχει εισακουσθεί από τους "ατσίδες" της πολιτικής σκηνής.

Fanis Mantzounis 17 Μαρτίου 2012 στις 9:49:00 μ.μ. EET  

ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΛΕΣ ΚΩΣΤΑ…..ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ….ΗΜΟΥΝ ΝΙΟΣ ΚΑΙ ΓΕΡΑΣΑ…..
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ….

Ανώνυμος 17 Μαρτίου 2012 στις 10:26:00 μ.μ. EET  

Ας αναφερθούμε και στην υποδομή που ήδη υπάρχει:
1. Όλα τα E/W εκεί αναφέρουν, δηλαδή στον πύργο ελέγχου (FIR ΑΘΗΝΩΝ) που έχει διασύνδεση και με την κεντρική στρατηγική διοίκηση της Π.Α.
2. Ας αναφέρουμε ότι η ΥΠΑ και το FIR Αθηνών μάλλον λειτουργεί εκεί ακόμη.
3. Όσες υποδομές έμειναν απο τη φιλοξενεία της Αμερικάνικης βάσης πχ τηλεπικονωνιακές υποδομές, οχυρωματικά έργα, τεράστια υπόστεγα.
4. Οχυρωματικά έργα (τούνελ, πυροβολεία, BOC κλπ) που εκτείνονται απο τη Βουλιαγμένης έως την παραλιακή.
Ας επισκεφθεί κάποιος αρμόδιος με τους ανάλογους συμβούλους / γνώστες τα υπόγεια του ανατολικού τερματικού, τον πύργο ελέγχου και τα υπόγειά του, την ΥΠΑ, τις τεράστιες τηλεπικοινωνιακές υποδομές.
Τέλος ΔΕΝ 'κλείνεις'... ΔΕΝ καταστρέφεις ένα ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ...
ΔΕΝ ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙΣ, ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ...

Mithridates 17 Μαρτίου 2012 στις 10:59:00 μ.μ. EET  

Το ΠΑΛΛΑΣ και το ΚΕΝΑ εκεί είναι ακόμα και λειτουργούν κανονικά. Ποιός θα πληρώσει ενδεχόμενη μετεγκατάσταση;

Στο 3) και στο 4) σε βρίσκω άκρως ενημερωμένο. Μακάρι στο ΓΕΑ και το ΥΠΕΘΑ να υπάρχει ακόμα κάποιος που να τα θυμάται αυτά, αν και αμφιβάλω! Τόσα χρόνια και ούτε μιά άσκηση για τα μάτια του κόσμου έστω.

Στην Ελλάδα οι αποφάσεις του Σ.τ.Ε εφαρμόζονται κατά περίπτωση δυστυχώς.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP