Πτήση Α/ΓΕΕΘΑ και Α/ΓΕΑ με F-16 της 111 ΠΜ
Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ την Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Μιχαήλ Κωσταράκος, ανταποκρινόμενος σε πρόσκληση του Αρχηγού ΓΕΑ Αντιπτέραρχου (Ι) Αντώνιου Τσαντηράκη, επισκέφτηκε την 111 Πτέρυγα Μάχης (ΠΜ), όπου τους υποδέχτηκε ο Αρχηγός Τακτικής Αεροπορίας Αντιπτέραρχος (Ι) Φώτιος Κρεβάικας.
Σκοπός της επίσκεψης ήταν η επικοινωνία με το προσωπικό, η ενημέρωση επί επιχειρησιακών θεμάτων και η παροχή κατευθύνσεων και οδηγιών στο πλαίσιο της επιχειρησιακής ετοιμότητας.
Οι δύο Αρχηγοί πραγματοποίησαν πτήση με αεροσκάφη F-16 της 347 Μοίρας σε σχηματισμό τετράδας αεροσκαφών.
12 σχόλια:
Και ποιο το όφελος της Πολεμικής Αεροπορίας που πέταξε ο Αρχηγός του ΓΕΑ? Δεν βάζουν κανένα δημοσιογράφο να πετάξει να διαφημίσει λίγο την Πολεμική μας Αεροπορία? Από πότε έχει να δημοσιευθεί στην Πτήση άρθρο με ρεπορτάζ πτήσης δημοσιογράφου? Από ότι έμαθα τις έχει κόψει τις πτήσεις για τα περιοδικά ο κύριος Τσαντηράκης. Σε άλλες χώρες οι αεροπορίες παρακαλούν τους δημοσιογράφους για προβολή πόσο μάλλον όταν πρόκειται για δύσκολες εποχές όπως οι σημερινές με τις εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο και τις ΑΟΖ. Τελικά τόσα χρόνια μας εκπαίδευαν αλλά τίποτα δεν μάθαμε από τους αμερικανούς! Και μην μου πείτε πως η προβολή της Π.Α. είναι σε δεύτερη μοίρα λόγω της κρίσης. Αν θέλουν οι υπεύθυνοι γίνεται και χωρίς έξτρα κόστος! Και εκείνο το μαύρο το demo team τι γίνεται? Είναι από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο display της Ευρώπης και καμία προβολή. Στο site της Π.Α. υπάρχει μια φιλότιμη προσπάθεια ανάδειξης του αλλά τίποτα περισσότερο. Αν δείτε την αντίστοιχη προβολή που έχει το τουρικό θα καταλάβεται τι εννοώ!
Η προβολή των ιπτάμενων μέσων είναι το Α και το Ω στις σημερινές εποχές και αυτό πρέπει να το καταλάβουν οι κύριοι της Π.Α.
Ένας παλιός αεροπόρος...
Νισάφι πια με τις πτήσεις δημοσιογράφων. Τόσες έγιναν στην Ελλάδα. Για προβολή σήμερα χρησιμοποιείται το youtube.
Τα πολεμικά αεροσκάφη δεν είναι αεροταξί και δεν προορίζονται για ψυχαγωγικές πτήσεις ηγεσιών, δημοσιογράφων και πολιτικών. Το ρίσκο του να πετάει ένα αεροσκάφος μεταφράζεται σε χρήμα το οποίο κανένας από τους παραπάνω δεν πληρώνει. Να τελειώνουμε με τη λογική του τζάμπα στην Ελλάδα. Και τι έγινε φίλτατε που έχει η τουρκική αεροπορία μεγαλύτερη προβολή; Έγινε καλύτερη; Απλώς κολακεύεται η ματαιοδοξία ορισμένων. Όσοι είναι ταγμένοι σε τέτοια αποστολή και χωρίς προβολή κάνουν το καθήκον τους. Διευκρινίζω ότι δεν είμαι κατά της προβολής αλλά είναι διαφορετικό πράγμα από τις ψυχαγωγικές πτήσεις.
Πιλότος Β-2 Stealth
Να προβληθεί η ΠΑ; Σε ποιον και γιατί; Η μοναδική αρνητική αναφορά αφρά μόνο σε κάποια σκάνδαλα που δημιοσιεύονται κατά καιρούς.
Από την άλλη οι πέντε αυτές φωτογραφίες είναι προκλητικές όταν οι μονάδες καλούνται να περικόψουν έξοδα ουσιαστικής σημασίας και το κόστος αυτών φαντάζει τεράστιο σε οικονομικό και ηθικό επίπεδο...
Φίλοι μου λυπάμαι γιατί απλά δεν έχετε καταλάβει το πραγματικό νόημα της προβολής. Προβολή σημαίνει προσέλευση νέου κόσμου στην Π.Α. και κυρίως ιπταμένους. Αν νομίζετε πως όταν πετούν οι δημοσιογράφοι κάνουν κακό ή χρεώνουν την χώρα τότε είστε λάθος. Θα σας το θέσω όπως το έθεσε ένα συνάδελφος μου ιπτάμενος όταν ρωτήθηκε η άποψη του για το θέμα της πτήσης δημοσιογράφων. "Κάποιοι από αυτούς πρέπει να πετούν συχνά και να μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους στο τύπο. Μπορούν και διαμορφώνουν συνειδήσεις"
όποιος κατάλαβε κατάλαβε!
Καλύτερα θα ήταν να γίνουν κάποιες ψυχαγωγικές πτήσεις για ΠΟΛΙΤΕΣ, καθώς αυτοί πληρώνουν στο φινάλε, και τα αεροσκάφη και τους πιλότους.
Π.χ πτήσεις για 10 πολίτες (με ένα ποσοστό μαθητών ανάμεσά τους) οι οποίοι θα επιλεγούν κατόπιν κληρώσεως.
Αυτή θα ήταν η καλύτερη διαφήμιση...
Δεν βλέπω να καταλαβαίνεται το νόημα της κουβέντας που άνοιξα. Οι πτήσεις των πολιτών δεν νομίζω πως προσφέρουν κάτι εφόσον δεν αποκομίζει τίποτα η Π.Α. Για αυτό υπάρχουν και οι αερολέσχες. Όποιος θέλει να πετάξει ας πάει μέχρι τα Μέγαρα να κάνει το κέφι του. Εγώ μιλάω για public relations, branding και recruting campaing, φράσεις που από ότι φαίνεται σας είναι άγνωστες. Η συμμετοχή ενός εξειδικευμένου δημοσιογράφου και γνώστη των αεροπορικών πεπραγμένων δεν επιβαρύνει μια έξοδο αεροσκαφών, αντίθετα τα αποτελέσματα της καταγραφής της εμπειρίας από κάποιον που μπορεί και περνά μηνύματα στον τύπο είναι πολύ βασικό συστατικό της επικοιννιακής επικοινωνιακής πολιτικής της Αεροπορίας. Δεν σημαίνει πως επειδή έχουμε μια δυνατή Π.Α. δεν πρέπει να την προβάλουμε.
Το παραπάνω σχόλιο περί προβολής μέσω you-tube δεν θα το σχολιάσω γιατί δεν πληρεί ούτε τα κατώτερα όρια σοβαρότητας
public relations, recruiting κ.λπ γίνονται σήμερα μέσω internet. Και ναι μέσω youtube. Εκτός και αν νομίζεται ότι τα πιτσιρίκια παίζουν monopoly στο σπίτι όπως εσείς στην ηλικία τους. Κάποτε περιμέναμε να διαβάσουμε στα περιοδικά καμιά πτήση δημοσιογράφου γιατί τα περιοδικά τότε ήταν μονόδρομος στην ενημέρωση γύρω από την ΠΑ.
Κανένα ηλεκτρονικό μέσο δεν μπορεί να αντικαταστήσει την στιβαρότητα και το κύρος του τύπου. Και ο τύπος δεν διαβάζεται μόνο από τα παιδιά όπως αναφέρεις αλλά και από επαγγελματίες του χώρου όπως στρατιωτικούς, προσωπικό υπαλλήλων κτλ. Δεν αναφέρθηκα μόνο στο recruit.
Αλλά ακόμα και έτσι να είναι πάλι χρειάζεσαι τον επαγγελματία που θα σου τραβήξει το σωστό video να ανεβάσεις στο you-tube. Μήπως παρεμπιπτόντως έχεις δει το "American Fighter Pilot, Operation Red Flag"; Αν ναι σίγουρα καταλαβαίνεις τι εννοώ. Αν όχι σίγουρα θα το βρεις εύκολα.
Συγγνώμη, αλλά τι ακριβώς πουλάει η Πολεμική Αεροπορία και έχει ανάγκη από τόση διαφήμιση; Ή μήπως θα πάρει κάποιος τη σημαντικότερη απόφαση της ζωής του να γίνει ιπτάμενος επειδή θα διαβάσει το ρεπορτάζ κάποιου, συχνά ημιμαθούς, δημοσιογράφου; Κορυφαίο αυτό περί "στιβαρότητας" του τύπου. Επιβεβαιώνεται καθημερινά...
Πιλότος SR-71 Blackbird
Τη διαφήμιση που σου έκανε η Ικαριάδα και μετέπειτα ο μπινές δεν στην έχει κάνει κανένας δημοσιογράφος.Οι δημοσιογράφοι όταν καταφέρουν να πουλήσουν 5ψήφιο αριθμό εντύπων ας πετάξουν,σήμερα τα άρθρα τους διαβάζονται από στενό κύκλο αναγνωστών(έχει φτάσει η σούπερ κατερίνα να πουλάει 50.000 τεύχη και ο ειδικός τύπος 5.000).Ας προσλάβει η ΠΑ 2 εικονολήπτες και 2 φωτογράφους να σου γεμίσουν το Flickr,το Facebook και το Youtube.Την προβολή σου δεν την αφήνεις αποκλειστικά σε ιδιώτες ρίξε μια ματιά στην ιστοσελίδα της Γαλλικής πα. έχουν το κανάλι τους στο dailymotion,κυκλοφορούν περιοδικό και το διανύμουν οι ίδιοι σε κιόσκια.
Σύγκρινε και βγάλε τα συμνπεράσματα σου για τους ειδικούς
βίντεο από το Βήμα
http://www.youtube.com/watch?v=1M7Ggd1LB4c
βίντεο από την αρετή και τόλμη
http://www.youtube.com/watch?v=bh8yZ5See4Q&feature=related .
Συγγνώμη, αλλά τι ακριβώς πουλάει η Πολεμική Αεροπορία και έχει ανάγκη από τόση διαφήμιση;
Διαφωνώ με τη λέξη 'πουλάει'. H ΠΑ προσφέρει: Αποτροπή, Ειρήνη και Ασφάλεια με Κόπο, Ιδρώτα και Αίμα!
Δημοσίευση σχολίου