Το βιογραφικό της Ρένας Δούρου

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Στο επίκεντρο της προεκλογικής αντιπαράθεσης βρέθηκε το καταργηθέν Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων (ΙΑΑ) με αφορμή δημοσιεύματα του ημερήσιου Τύπου που υποστηρίζουν ότι η υποψήφια βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ρένα Δούρου απέκρυψε από το βιογραφικό της την επί διετία έμμισθη σχέση εργασίας με το Ινστιτούτο. Συγκεκριμένα, δημοσίευμα της εφημερίδας Δημοκρατία υποστηρίζει ότι η προαλειφόμενη για υπουργός Εθνικής Άμυνας (ή Εξωτερικών) είχε αναλάβει ρόλο αναλύτριας της τουρκικής πολιτικής από το 2001, η οποία “εκτός από τη συνεργασία της με τον εξ απορρήτων του τότε υπουργού Εθνικής Αμυνας Γιάννη Δρόσο, που ήταν επικεφαλής του Ινστιτούτου, φέρεται να συνεργαζόταν στενά και με τον έτερο έμπιστο του κ. Τσοχατζόπουλου, Βαγγέλη Χωραφά, ο οποίος στηρίζει τώρα κι αυτός -όπως ο Αντ. Κοτσακάς- τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο κ. Χωραφάς ήταν για χρόνια διευθυντής του επιτελείου (ΕΠΥΕΘΑ) του κ. Τσοχατζόπουλου με πολύ αυξημένες αρμοδιότητες.” Η υποψήφια βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επιβεβαίωσε μόλις χθες ότι προσελήφθη το 2001 στο ΙΑΑ (από το οποίο και παραιτήθηκε το 2003), χωρίς όμως να εξηγεί τη διαδικασία και τα κριτήρια βάση των οποίων προσλήφθηκε, όταν μάλιστα το πτυχίο της είναι άσχετο με το αντικείμενο (σ.σ. Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών).

Έχοντας υπόψη τον πρώην υπουργό Εξωτερικών του ΠΑΣΟΚ Δημήτρη Δρούτσα και τον υποτιθέμενο διδακτορικό τίτλο που ποτέ δεν απέκτησε, τους διαφόρους ανεπάγγελτους “κηπουρούς” που ανέλαβαν κρίσιμα χαρτοφυλάκια στο ΥΠΕΞ και στο ΥΠΕΘΑ και τον κατηγορούμενο για σύσταση και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση Άκη Τσοχατζόπουλο, προκύπτουν εύλογα ερωτήματα σε κάθε νοήμονα φορολογούμενο πολίτη:

1. Γιατί η Ρένα Δούρου απέκρυψε από το βιογραφικό της την επί διετία έμμισθη σχέση εργασίας με το ΙΑΑ; Ποιοι είναι οι ακριβείς πανεπιστημιακοί τίτλοι σπουδών που κατέχει και από ποια Ιδρύματα του εξωτερικού, και συγκεκριμένα της Τουρκίας; Αοριστίες τύπου “συνέχισε τις σπουδές της στη Γαλλία, την Τουρκία και την Αγγλία. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στις Πολιτικές Επιστήμες” δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές. Με ποια κριτήρια και διαγωνιστική διαδικασία προσελήφθη στο ΙΑΑ;

2. Eπιβεβαιώνεται ή όχι το δημοσίευμα ιστοσελίδας που υποστηρίζει ότι η Ρένα Δούρου εργαζόταν στο γραφείο του νομάρχη Ημαθίας (νυν αντιπεριφερειάρχη) εκλεγμένου με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας και αν ναι, γιατί δεν αναφέρεται ούτε αυτό στο βιογραφικό της;

3. Με δεδομένη την εκτεταμένη εγκληματική δράση του πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ Άκη Τσοχαζόπουλου και δημοσιεύματα για εκτεταμένη κατασπατάληση δημοσίου χρήματος την περίοδο 2004-2009 από το ΙΑΑ, θα υπάρξει οποιοσδήποτε εισαγγελικός έλεγχος στα οικονομικά του Ινστιτούτου από την έναρξη μέχρι και την παύση λειτουργίας του; Επιπλέον, θα υπάρξει έρευνα στα πόθεν έσχες όλων των στενών συνεργατών του προφυλακισμένου υπουργού καθώς και σε όλα τα μέλη Επιτροπών που συμμετείχαν στη διεξαγωγή των συγκεκριμένων διαγωνισμών προμηθειών του ΥπΕΘΑ;

strategyreports.wordpress.com

35 σχόλια:

Ανώνυμος 14 Ιουνίου 2012 στις 2:09:00 μ.μ. EEST  

Αγαπητοί φίλοι, όταν "βγεί" ο ήλιος από τη Δύση!!! τότε θα έχουμε απαντήσεις, στις τόσο ενδιαφέρουσες ερωτήσεις σας!!!

Γιάννης

Μanolis 14 Ιουνίου 2012 στις 2:28:00 μ.μ. EEST  

Τι προσοντα ειχε για να την προσλαβει ο μεγας ΑΚΗΣ ? Ωραια τυπισσα ηταν και ξανθια , γιατι ειχε μπουχτισει (προσωρινα) απο τις μελαχροινες...

NF 14 Ιουνίου 2012 στις 3:53:00 μ.μ. EEST  

Τα εγραψα προ 2 ημερων.

Το ΕΠΥΕΘΑ κοστιζε 9 δις. δραχμες (27 εκ. ευρω) ετησιως τις μερες του Ακη Τσοχατζοπουλου. Ολοι καταλαβαινουνε περι τινος επροκειτο.


Και οι ΣΥΡΙΖΑιοι εφαγαν καλα από την κουταλα της εξουσιας. Αλλωστε ηταν παντα συγκοινωνουντα δοχεια με το ΠΑΣΟΚ. Το ΥΕΘΑ δε θεωρησε σωστο να αναθετει αυτές τις μελετες στους ειδικους Τουρκολογους που διαθετουμε. Επισης δεν θεωρησε σωστο να αξιοποιησει το μεγαλο Νεοκλη Σαρρη, η τους φοιτητες του.
Θεωρησε όμως σωστο να προσλαβει την Δουρου, αποφοιτο του Παιδαγωγικου!
Ξερει καλα τουρκικά η Δουρου, οπως ξερει καθε σοβαρος Τουρκολογος;

Αηδιασα όταν ειδα τους Στρατηγους του Ελληνικου Στρατου να σηκωνονται ορθιοι και βαρανε προσοχες στη Δουρου και τον Τσιπρα στο Πενταγωνο. Αυτό ΔΕΝ προβλεπεται για κανεναν πολιτικο Αρχηγο κανενος κομματος!

NF 14 Ιουνίου 2012 στις 3:55:00 μ.μ. EEST  

Manolis:
Δικιο εχεις. Ο Ακης διεπρεπε στο σπορ, ενω οπως φαινεται ειχε ξεπερασει και το "Δασκαλο", τον Ανδρεα παπανδρεου!

Ανώνυμος 14 Ιουνίου 2012 στις 4:02:00 μ.μ. EEST  

Και οι στρατηγοί πάιδιά του κομματικού σωλήνα είναι, μην απογοητεύεσαι, έκαναν αυτό που ήξεραν καλύτερα...

Ένας επιτελής 14 Ιουνίου 2012 στις 4:03:00 μ.μ. EEST  

Προς τον κύριο NF που γράφει ότι στρατηγοί του ΕΣ "βάρεσαν προσοχή" στην κα Δούρου και τον κο Τσίπρα:

Τα ανωτέρω πρόσωπα δεν ήρθαν μόνα τους, αλλά συνοδεύονταν από τον κ. ΥΕΘΑ και τους κκ. αρχηγούς ΓΕΕΘΑ, ΓΕΣ, ΓΕΝ και ΓΕΑ. Είναι αυτονόητο ότι όταν μπαίνει έστω και ένα από τα ανωτέρω πρόσωπα, δίνεται προσοχή. Αλλοίμονο αν δεν δινόταν.
Η παρουσία του όποιου επισκέπτη δεν έχει σχέση.

Ανώνυμος 14 Ιουνίου 2012 στις 4:19:00 μ.μ. EEST  

Τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου,


F450

Ανώνυμος 14 Ιουνίου 2012 στις 6:46:00 μ.μ. EEST  

Πλείστοι όσοι υποψήφιοι(Μεϊμαράκης,Αβραμόπουλος) της ΝΔ έχουν πεπραγμένα στο Υπουργείο Αμυνας καί ευθύνες για την σημερινή αμυντική πολιτική της χώρας.Το ίδιο ακριβώς ισχύει καί για το ΥΠΕΞ(Μπακογιάννη,Βαρβιτσιώτης).Δεν έχω δεί να επισημαίνεται από το Εν Κρυπτώ η ακαταλληλότητα των υποψηφιοτήτων τους
Ερωτώ : η έλλειψη ειδικού μεταπτυχιακού τίτλου στην Τουρκολογία της Δούρου ήταν αυτή που επέτρεπε στις Τουρκικές φρεγάτες να κάνουν βόλτες στο Σούνιο;;Τί τουρκολογικές περγαμηνές είχαν οι Μεϊμαράκηςκαί Αβραμόπουλος;;Καί τόσοι άλλοι της ΝΔ που υπηρέτησαν στο καταργηθέν Ινστιτούτο Αμυντικής κλπ, τί αξιοκρατικά κριτήρια πληρούσαν; Αν οι αναλύσεις της Δούρου ήταν στραβές να τις παρουσιάσετε καί να τους ασκήσετε καταλυτική κριτική. Κριτική σε πράξεις όχι σε αυθαίρετα τεκμαιρόμενες προθέσεις!

enkripto 14 Ιουνίου 2012 στις 7:07:00 μ.μ. EEST  

Ο/Η enkripto είπε...
Αν "δεν έχεις δεί", δύο τινα συμβαίνουν : ή είσαι στραβός ή είσαι βαλτός


Σε κάθε περίπτωση για την ταμπακέρα, δεν είπες κουβέντα

Ανώνυμος 14 Ιουνίου 2012 στις 7:19:00 μ.μ. EEST  

Αυτοί υποτίθεται θα φέρουν το καινούργιο; Τα βύσματα του Άκη;

Πού'σαι Ρένα το μεταπτυχιακό το τούρκικο σε ποιον τομέα το έκανες;

Ανώνυμος 14 Ιουνίου 2012 στις 7:49:00 μ.μ. EEST  

Προεκλογικά,στοχοποιείτε την Δούρου καί κατ` επέκτασιν τον ΣΥΡΙΖΑ επειδή η Δούρου δούλεψε επί δύο έτη σε Ινστιτούτο του Υπουργείου Αμυνας.Λέτε ότι προσελήφθη με βύσμα,χωρίς να διαθέτει γνώσεις .
Εγώ σας λέω ότι παρουσίασε μελέτες καί αναλύσεις για την Τουρκία καί την προσέλαβαν.Θέλετε να το πείτε βύσμα δεν έχω πρόβλημα.Υποθέτω ότι καί οι δεκάδες μόνιμοι αξιωματικοί που θήτευσαν καί υπηρέτησαν στο Ινστιτούτο επί ΠΑΣΟΚ καί ΝΔ είχαν κι αυτοί βύσματα....
Το ερώτημα που σας έθεσα είναι απλό:προεκλογικά γιατί δεν αναρωτιέστε που δούλεψε ποτέ του ο Μεϊμαράκης,ποιά τα προσόντα του.Ο Αβραμόπουλος ξεκίνησε ως διπλωμάτης από το Διπλωματικό Γραφείο του Μητσοτάκη ,μετά κατ` ευθείαν στο Διπλωματικό Γραφείο του Ανδρέα (ελέω του μακαρίτη Μαχαιρίτσα). Τα πόστα που έκανε ήταν Πρόξενος στη...Λιέγη καίμετά στη...Γενεύη.Τον κάνουν αυτά ειδικό περί Τουρκίας;;Είναι πιστοποιητικά καταλληλότητας για το Υπουργείο Αμυνας;
Αν μου πείτε ότι Μεϊμαράκης καί Αβραμόπουλος είναι εκλεγμένοι με σταυρό,απαντώ ομοίως καί η Δούρου.Αρα, αφήστε να κριθεί η λαοπρόβλητη Δούρου στη βάση της όποιας δουλειάς της ανατεθεί...
Βεβαίως καί είμαι βαλτός,άμα αναλάβει η Δούρου θα προσληφθώ στο...Ινστιτούτο! Εσείς;

Οδυσσέας 14 Ιουνίου 2012 στις 10:10:00 μ.μ. EEST  

Εμείς πάλι όχι.
Κομματόσκυλα δεν υπήρξαμε ποτέ.
Και επειδή φαίνεσαι νεοφερμένος, δες τι γράφαμε για το Μεϊμαράκη π.χ. εδώ και για τον Αβραμόπουλο εδώ, και σταμάτα να μας πρήζεις.
Είπαμε, κομματόσκυλα δεν είμαστε και τα έχουμε σούρει σε όλους.

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2012 στις 12:22:00 π.μ. EEST  

Ψιττακός είναι και δη ρόζ, μην δίνεις σημασία

enkripto 15 Ιουνίου 2012 στις 1:47:00 π.μ. EEST  

Και που να δεις τι εχει ακούσει κατα καιρούς η Ντόρα...

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2012 στις 4:29:00 π.μ. EEST  

Τι σου κάνει ένα ποτήρι νερό...
Τα κατάφεραν πάλι οι θολοκουλτουριάρηδες με ''δεξιές'' τσέπες...

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2012 στις 9:37:00 π.μ. EEST  

Ερώτηση 1: Αν υποθέσουμε ότι η Δούρου έχει ασχοληθεί με τα ελληνοτουρκικά, τί ακριβώς θα γίνει; θα πείσει τους Τούρκους να κάνουμε MORATORIUM;
Ερώτηση 2: Αν γίνει υπουργός άμυνας τί ακριβώς θα κάνει; θα εξηγήσει στους Ταξιάρχους που έχουν 25 χρόνια παραμεθόριο ποιοί και τι είναι οι Τούρκοι και πως αντιμετωπίζονται;
Ερώτηση 3: Αν έχει δουλέψει με καθαρές σχέσεις με το ΙΑΑ γιατί το απέκρυψε; μήπως "χρωστάει" κάτι κάπου; και αν ναι τι;
Ερώτηση 4: Το γεγονός ότι κάποιος ξέρει τουρκικά τον κάνει απαραίτητα και τουρκολόγο; Εγώ προσωπικά κοντεύω να μάθω από τα σήριαλ που βλέπουμε συνέχεια.
Ερώτηση 5: Συμφωνώ ότι αν βγεί θα είναι λαοπρόβλητη όπως άλλωστε και οι άλλοι 299. Αυτό όμως την κάνει αυτόματα κατάλληλη για οποιοδήποτε οφίτσιο; γιατί δεν πάει στο παιδείας αφού έχει σπουδάσει δασκάλα το κορίτσι; Πάλι στου κασσίδη το κεφάλι θα μάθουν κάποιοι; Μετά αναρωτιόμαστε πως φυτρώνουν οι Κασσιδιάρηδες.

Ένας Χαζός αναγνώστης με πολλές απορίες.

TED 15 Ιουνίου 2012 στις 11:57:00 π.μ. EEST  

@ Ανώνυμο 14 Ιουνίου 2012 6:46:00 μ.μ.

Δηλαδή επειδή όλοι αυτοί είναι τρόμπες, πρέπει ν'ανεχθούμε και τη δικιά σας την άσχετη;

NF 15 Ιουνίου 2012 στις 12:57:00 μ.μ. EEST  

Προς: Ενας Επιτελης

Καταρχην τα σεβη μου προς ολους τους επιτελικους αξιωματικους μας.

Γνωριζετε οτι αυτα τα καραγκιοζιλικια δεν γινονταν οταν επισκεπτοταν ενας οποιοσδηποτε πολιτικος Αρχηγος το Πενταγωνο.
Θα μπορουσε ο Υπουργος και οι 4 Αρχηγοι των επιτελειων να ενημερωσουν τους ΣΥΡΙΖΑιους κατ'ιδιαν χωρις να γινει "προσκλητηριο" ολων των επιτελων αξιωματικων!
Δεν κατηγορω τη στρατιωτικη Ηγεσια.
Οπως εχω γραψει παλαιοτερα, ολη αυτη η ιστορια ηταν ενα πανεξυπνο ψυχολογικο τεχνασμα του Στρατηγου Φραγκου. Ξερει οτι οι ΣΥΡΙΖΑιοι την εχουν ψωνισει,εχουν καβαλησει το καλαμι, και προσπαθησε να κολακευσει τη ματαιοδοξια τους, με την ελπιδα οτι δε θα παφησουν ησυχες τις Ενοπλες Δυναμεις.
Συμφωνειτε παντως οτι η εικονα που δοθηκε ηταν πολυ κακη.

Αληθεια σαν στρατιωτικος που ειστε ,διαφωτιστε μας σο εξης: Ο Γερμανικος Στρατος του 1939-1945 δεν υπεστειλε τη σημαια του με τη Δυση του Ηλιου οπως ο ΕΣ και ολοι οι Στρατοι; Γιατι αν την υπεστειλε τοτε δεν υπηρχε σημαια στον ιστο εκεινη τη νυχτα, αρα ο Γλεζος ειναι απατεωνας!

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2012 στις 1:42:00 μ.μ. EEST  

Απλά εχεις δίκιο.Την ΕΛΛΗΝΙΚΗ σημαία σίγουρα την ανήψωσε αλλά ΠΟΤΕ δεν υπέστειλε την ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ την οποία υποτίθεται πέταξε σε φρεάτιο και δεν φύλαξε ως αποδειξη-σουβενιρ όπως πολλοί αλλοι μαχητές με κίνδυνο της ζωής τους.

Μanolis 15 Ιουνίου 2012 στις 2:05:00 μ.μ. EEST  

NF , για αυτο που ειπες για τον Γλεζο (κατ'επεκταση και για τον Σάντο που εχει πεθανει), εχω την εντυπωση οτι αν καποιος σου δειξει ενα δασος, εσυ θα δεις μονο το δακτυλο του... Αληθεια για τον ''στρατιώτη Κουκιδη'' τι θα ελεγες?

Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2012 στις 2:15:00 μ.μ. EEST  

Αγαπητέ NF,

Σχετικά με τον "απατεώνα" Γλέζο, παραθέτω το παρακάτω κείμενο:

«Κατά την νύκτα της 30ής προς την 31η Μαΐου υπεξαιρέθη η επί της Ακροπόλεως κυματίζουσα γερμανική πολεμική σημαία παρ' αγνώστων δραστών. Διενεργούνται αυστηραί ανακρίσεις. Οι ένοχοι και οι συνεργοί αυτών θα τιμωρηθώσι διά της ποινής του θανάτου» (Ελεύθερον Βήμα, 1.6.1941).

Προσέξτε, τι γράφει το κατοχικό βήμα: ΚΥΜΑΤΙΖΟΥΣΑ ΣΗΜΑΙΑ!!!

Νομίζω, λύνονται ΟΛΕΣ οι απορίες και είναι ΚΡΙΜΑ μετά από τόσα χρόνια, στο βωμό μικροκομματικών συμφερόντων να ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΗΡΩΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ!!

NF 16 Ιουνίου 2012 στις 12:06:00 μ.μ. EEST  

Θιχτηκαν καποιοι Αριστεροι για αυτο που εγραψα για το Γλεζο. Ο «ηρωας» Γλεζος ειχε ταχθει ρητως υπερ της αποσχισης της Μακεδονιας απο την Ελλαδα, ακολουθωντας πιστα τη γραμμη του ΚΚΕ!. Στην κηδεια του Χοτζα, αυτος ο «αγωνιστης της ελευθεριας» ηταν πρωτος πρωτος!
Δεν γνωριζω την ιστορια με τον στρατιωτη Κουκιδη και δε φερω αποψη.
Παρουσιαζεται ως αποδειξη ενα μονοστηλο καποιας εφημεριδας. Γιατι οι υπολοιπες εφημεριδες δεν ανεφεραν τιποτε; Τι λενε τα πρωτοτυπα αρχεια της Wehrmacht και της Αστυνομικης Διευθυνσης Αθηνων; Τιποτα!
Ο τυπικοτατος Γερμανικος Στρατος, οπως και ολοι οι Στρατοι, υπεστελλε τη σημαια με τη Δυση του Ηλιου.
Ας υποθεσουμε οτι κατεβασε τη σημαια. Δεν την κατεβασε, αλλα λεμε τωρα.
Και λοιπον; Σε τι εβλαψε πρακτικα τον Γερμανικο Στρατο; Κυριοι, οι ανωνυμοι Ελληνες στρατιωτες που πολεμησαν ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ τους Γερμανους στα Μακεδονικα οχυρα, στην Κρητη και στη Μεση Ανατολη, προκαλωντας τους σοβαρες απωλειες, ηταν απειρως σημαντικοτεροι απο δηθεν celebrities της Αντιστασης οπως ο Γλεζος. Ποσοι ξερουν τις νικες του Ελληνικου Στρατου στη Μεση Ανατολη και στο Ριμινι; Ποσοι ξερουν για τον Ιερο Λοχο και την 3η Ορεινης αξιαρχια;
Το 1974 στην Κυπρο ο καταδρομεας Μπικακης της 31 ΜΚ κατεστρεψε 6 τουρκικα αρματα μαχης με ενα ΠΑΟ 90 mm.Προταθηκε για το Αριστειο Ανδρειας, αλλα η Πατριδα τον αγνοησε. Εργαστηκε ως οικοδομος , και πεθανε ξεχασμενος σε τροχαιο 20 χρονια αργοτερα.Η 31 ΜΚ νικησε ολες τις τουρκικες μοναδες που αντιμετωπισε το 1974 παραμενοντας αηττητη στο πεδιο ης μαχης.
Αφιερωνω στον απατεωνα Γλεζο τη φοβερη αποστροφη του Γρηγορη Αυξεντιου προς τους ανδρες του:
“Οσοι απο εμας ζησουν , κανεις να μην επιζητησει τιμες και αξιωματα επειδη αγωνιστηκε. Γιατι η υπηρεσια προς την Πατριδα ΔΕΝ εξαργυρωνεται!”
Ιδου το video :
http://www.youtube.com/watch?v=qNTul6kmhRM

Αυτοι ηταν οι ηρωες, οχι ο απατεωνας Γλεζος.

Ανώνυμος 16 Ιουνίου 2012 στις 4:59:00 μ.μ. EEST  

“Οσοι απο εμας ζησουν , κανεις να μην επιζητησει τιμες και αξιωματα επειδη αγωνιστηκε. Γιατι η υπηρεσια προς την Πατριδα ΔΕΝ εξαργυρωνεται!”


Πόσο σοφά και αντρίκια λόγια...Αν οι νεκροί είχαν μιλιά θα κράζανε πολλούς αντιστασιακούς και αγωνιστές της κακιάς ώρας.

Ανώνυμος 18 Ιουνίου 2012 στις 11:00:00 π.μ. EEST  

ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΚΟΨΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΔΕΡΦΙΑ; ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΑΝΕ ΑΜΥΝΤΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ Η ΔΟΥΡΟΥ;
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ;

Φτωχός και μόνος κάου μπόυ 18 Ιουνίου 2012 στις 1:13:00 μ.μ. EEST  

@ NF
Απαράδεκτο να ισχυρίζεται κανείς οτι δεν τίμησε η πατρίδα τους αγωνιστές. Όλοι οι συνεργάτες των γερμανών στην κατοχή τιμήθηκαν με θέσεις και αξιώματα στη βουλή και στο στρατό. Οι γερμανοντυμένοι καπετανέοι φόρεσαν αμέσως μετά την κατοχή στολές του στρατού και της αστυνομίας. Και για να μην αερολογούμε διαβάστε το "Οι άλλοι καπετάνιοι. Αντικομουνιστές ένοπλοι στα χρόνια της Κατοχής και του Εμφυλίου." Φυσικά δεν είναι μαρξιστές οι συγγραφείς, καμία σχέση.

Μεγάλη ανταμοιβή πήραν και οι αριστεροί αγωνιστές. Περισσότερο τιμήθηκαν οι νεκροί. Η πολιτεία διακόσμησε πλατείες και σταθμούς με τα κεφάλια τους. Οι ζωντανοί στάλθηκαν διακοπές σε νησιά- Παρθενώνες της συγχρόνου Ελλάδος, σε μέρη σοβαρά και αξιοπρέπή όπως Αη στράτης, Μακρόνησος, Λέρος και όχι βέβαια σε τόπους διαφθοράς και απώλειας όπου συχνάζουν οι αλλοτριωμένοι Νεοέλληνες όπως η Μύκονος ή η Σαντορίνη.

Στους αγωνιστές της Μέσης Ανατολής έγινε μια μεγάλη αδικία. Μετά το Ελ Αλαμέιν, και ως ανταμοιβή για τον αγώνα τους, μόνο οι μισοί στάλθηκαν σε μακροχρονη άδεια (που η κομμουνιστική προπαγάνδα ονόμασε στρατόπεδα συγκέντρωσης των Εγγλέζων) ενώ οι υπόλοιποι συνέχισαν να υπηρετούν χωρίς καμιά αμοιβή. Και, όταν η πατρίδα αντιμετώπισε τον κομμουνιστικό κίνδυνο, πάλι αυτούς τους τελευταίους χρησιμοποίησε μαζί με τους ανιδιοτελείς φίλους μας, τους Άγγλους. Πολύ ταλαιπώρησε αυτούς τους ανθρώπους η πατρίδα. Και με ανταλλάγματα πέντε γαλόνια μόνο.

Τίτλος τιμής στον Γλέζο και τον Σάντα να τους αμφισβητεί ο Βελόπουλος και το συνάφι του. Τίτλος τιμής να τον πιάνει στο στόμα μου και να τον καθυβρίζουν οι νοσταλγοί του Χίτλερ. Μόνο γι'αυτό αξίζει να τον τιμάμε.

NF 18 Ιουνίου 2012 στις 6:47:00 μ.μ. EEST  

ΦTΩΧΕ ΚΑΙ ΜΟΝΕ ΚΑΟΥΜΠΟΥ
Τα γραπτα σου προδιδουν την ιδεολογικη σου καταγωγη. Το enkripto ειναι ενα πατριωτικο ιστολογιο, και εσεις οι ΣΥΡΙΖΑοι δεν εχετε καμμια δουλεια εδω.

Θα αφησω αλλους να απαντησουν για μενα:
«Μετα το 1974 αν δεν ησουν αριστερος, οχι δουλεια, ουτε γκομενα δεν εβρισκες!»
Διονυσης Σαββοπουλος


«Οι κομμουνισται ειναι αντιπατριωται, αντιστρατιωται, και γενικως εχουσιν ολα τα αντι εις ολα εκεινα τα οποια εμεις οι αλλοι θεωρωμεν εθνικα και ιερα»
Ελευθεριος Βενιζελος

Υποστηριξε ο Γλεζος, οπως και η πλειοψηφια των Αριστερων τη γραμμη του ΚΚΕ για αποσχιση της Μακεδονιας απο την Ελληνικη επικρατεια, και τη Δημιουργια στη θεση της Ανεξαρτητου Σλαβομακεδονικου κρατους; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!! ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

Αγαπητε καουμπου στο διαδικτυο μπορεις να βρεις το βιβλιο του Τακη Λαζαριδη, πρωην κομμουνιστη, σωματοφυλακα του Μπελογιαννη, που πηγε 15 χρονια φυλακη το 1952-1967.
Τιτλος του βιβλιου: "Συντροφοι ευτυχως ηττηθηκαμε!"
Σου αφιερωνω ενα μικρο αποσπασμα:
«Όταν εμείς, αφελώς και ανοήτως φερόμενοι, προσπαθούσαμε να μπάσουμε με τη βία τη χώρα μας στη σοβιετική στρούγκα, εκείνοι (σ.σ. οι Δεξιοι) αγωνίστηκαν «τον αγώνα τον καλόν» και πέτυχαν, υφιστάμενοι ακόμα και προσωπικές μειώσεις, να κρατήσουν την πατρίδα μας ελεύθερη και δημοκρατική. Διέσωσαν το δημοκρατικό πολίτευμα και τους θεσμούς του. Κι όταν έληξαν οι «μετασεισμικές δονήσεις» από τον εμφύλιο πόλεμο - μια από τις οποίες αναμφίβολα ήταν και το πραξικόπημα των συνταγματαρχών -διεξήγαγαν άψογες εκλογές τον Οκτώβριο του '81. Και δημοκρατικώτατα παρέδωσαν την εξουσία........»

I rest my case...............

Φτωχός και μόνος κάου μπόυ 18 Ιουνίου 2012 στις 9:54:00 μ.μ. EEST  

@NF
. Ουδέποτε έκρυψα την ιδεολογία μου. Βρίσκομαι εδώ με τη δική μου θέληση και θα μείνω όσο μου επιτρέπουν οι κανόνες των διαχειριστών του ιστολογίου. Ευτυχώς δεν ανήκεις σε αυτούς για να με διώξεις.

. Στο χώρο της αριστεράς, όταν έθαλλε, παρεπιδημούσαν πολλά παράσιτα. Το πολιτικό πρόβλημα του Σαββόπουλου ήταν να βρει γκόμενα. Φαίνεται να το έλυσε. Ευτυχώς γιατί αλλιώς θα έμενε ακόμη "αριστερός". Τώρα ας κάνει παρέα με πολιτικά μεγέθη τύπου Ανδρουλάκη. Αν θέλετε παρτε τον και στην ΧΑ. Αμα του βρείτε γκόμενα...

. Για το Βενιζέλο μια από τα ίδια με τους άλλους. Άλλωστε αυτός ψήφισε το ιδιώνυμο, έστειλε στρατό στην Ουκρανία και ξεκίνησε πρώτος τις διώξεις κομμουνιστών. Γιατί άραγε να θεωρηθεί φερέγγυα η γνωμη του;

. Άλλοι το όνομα άλλοι τη χάρη. Η Μακεδονία είναι ολοκληρη εδώ αλλά η Κύπρος όχι. Φαίνεται οτι ήταν μακρυα...

. Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλά βιβλια πράγματι. Υπάρχει και το "Η μαύρη σκιά πάνω από την Ελλάδα". Ο συγγραφέας (Ιάκωβος Χονδροματίδης) είναι σαφώς εθνικοσοσιαλιστικών αποχρώσεων και αντικομμουνιστής αλλά έχει πολύ ενδιαφέρον να δει κανείς ποιοι αποτελούσαν τον εθνικιστικό χώρο, πως πολιτεύτηκαν στην κατοχή, τι απέγιναν μετά. Χρησιμότατο βίβλίο: http://www.mediafire.com/file/79nbpb9c37delit/THE_BLACK_SHADOW.pdf
Φυσικά και ξέρω το βιβλίο του Λαζαρίδη, όπως και που και πότε ανέβηκε. Γεμάτη είναι η ιστορία του ΚΚΕ από ανθρώπους που δεν άντεξαν στο ξύλο,τα βασανιστήρια, τους εκβιασμούς και τον κατατρεγμό των ιδίων και των οικογενειών τους μια ζωή και για να σωθούν έγραψαν τέτοια βιβλία. Κάμποσοι πάλι ήταν απλώς κολοτούμπες (Μανωλέας, Τυρίμος) και δεν είχαν πρόβλημα να συνεργαστούν με τον οποιοδήποτε τους έδινε χρήμα και εξουσία, και φυσικά με Γερμανούς. Αξιολύπητοι άνθρωποι οι πρώτοι, έχουν τον σεβασμό μου για μια ανθρώπινή τους ανάγκη. Οι δεύτεροι πήραν ότι τους άξιζε: μια ριπή είτε από την ΟΠΛΑ είτε από τους Γερμανούς. Περιπτώσεις σαν τον Λαζαρίδη εντάσσονταισαφώς στη δεύτερη κατηγορία. Η ριπή που του αξίζει στους τωρινούς καιρούς ισοδυναμεί με μια σιωπηρή, απόλυτη περιφρόνηση.

Ανώνυμος 18 Ιουνίου 2012 στις 11:32:00 μ.μ. EEST  

razordur?

ΑΧΕΡΩΝ 19 Ιουνίου 2012 στις 6:58:00 π.μ. EEST  

@Φκμκ
Δεν προτὶθεμαι να εμπλακὼ στην παραταξιακὴ αντιπαρὰθεση,ὰλλωστε το ὲχω ξεκαθαρὶσει απὸ νωρὶς σ´αυτὴν την ανὰρτηση,αλλὰ ὲχω μὶα παρατὴρηση σχετικὰ με την Μακεδονὶα.
Γρὰφεις,''η Μακεδονὶα εὶναι ολὸκληρη εδὼ''.
Προς χὰριν της Ιστορὶας,οφεὶλω να υπενθυμὶσω ὸτι ΔΕΝ εὶναι ολὸκληρη η Μακεδονὶα εδὼ.Λεὶπει η Μοσχὸπολη,το Μορὶχοβο,το Μοναστὴρι,τα Βελεσσὰ,η Γευγελὴ,η Στρὼμνιτσα,το Βαλὰντοβο,το Παλαιὸ Πετρὶτσι,καὶ,καὶ καὶ...

TED 19 Ιουνίου 2012 στις 11:29:00 π.μ. EEST  

Είναι καταπληκτικό πώς, κάθε φορά που ασκείται τεκμηριωμένη κριτική στη σημερινή αριστερά για σημερινά θέματα (όπως εν προκειμένω για την ανεπάρκεια και τη διαφαινόμενη διαπλοκή της Δούρου - ναι, ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ), σπεύδουν κάποιοι "θεωρητικοί" να αχρηστεύσουν τη συζήτηση σουτάρωντας τη μπάλα στην εξέδρα του Εμφυλίου.

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 19 Ιουνίου 2012 στις 1:24:00 μ.μ. EEST  

@TED
Πρώτον η Δούρου είναι μια κλασσική περίπτωση όπου η άρχουσα τάξη βολεύει τα παιδιά της ανεξαρτήτως πολιτικής παράταξης. Εμένα αυτό δε με εκπλήσσει. Με εκπλήσσει η στοχοποίηση της Δούρου όταν τέτοιες περιπτώσεις είναι ο κανόνας. Ξαφνικά ανακάλυψαν κάποιοι με ιερή αγανάκτηση οτι η Δούρου βολευόταν. Ε και; Ποιος μεσομεγαλοαστός δεν έχει βολέψει τον μέτριο κανακάρη του σε χρυσοπληρωμένες θέσεις; Πόσοι άξιοι δεν έχουν μείνει πίσω εξ αιτίας του βολέματος; Ή μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ είναι λαϊκό αριστερό κόμμα; Πάντοτε η κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ ήταν ο ... ροζέ χαρακτήρας του. Καμία σχέση δεν έχει με λαϊκή αριστερά. Και οι πρακτικές του βολέματος δεν τους είναι άγνωστες. Απλώς γίνονται - λόγω προσβάσεων - σε μικρότερη κλίμακα. Αν πιστεύει κανείς οτι τον ΣΥΡΙΖΑ τον αποτελούν πολίτες αγνό παρθένο μαλλί... Για άλλους λόγους έφτασε τέτοια ποσοστά και το ξέρουμε όλοι. Τώρα τη μπάλλα την έχει η πρασινομπλέ ομάδα. Ας δούμε τι ποδόσφαιρο θα παίξει.

Καλά κάνει βέβαια το εν κρυπτώ και καταγγέλει τέτοιες περιπτώσεις. Έτσι πρέπει να γίνεται. Άσε τώρα το τι θα δούμε όταν οι Νεοδημοκράτες και πασόκοι μοιράσουν τα λάφυρα που απόκτησαν προχθές. Εδώ είμαστε και θα τα ξαναπούμε. Και μακάρι να μπορούσαμε να μιλήσουμε (ξέρω οτι δεν πρέπει να γίνει βέβαια αυτό για ευνόητους λόγους) και για την αξιοκρατία στις ΕΔ. Εκεί να δεις αξιοκρατία στις επιλογές και στις προαγωγές στελεχών. Οι ένστολοι τα γνωρίζουν.

@Αχέρων
Έχεις δίκιο. Ωστόσο το διακύβευμα ήταν Μοναστήρι ή Θεσσαλονίκη. Θυσιάσαμε το πρώτο για τη δεύτερη ωστε να εξασφαλιστεί το Β/ΒΑ Αιγαίο. Όσο για την Ανατολική Ρωμυλία...πονεμένη ιστορία αλλά και δεν περνούσε από το χέρι μας.

Ανώνυμος 19 Ιουνίου 2012 στις 2:59:00 μ.μ. EEST  

@Φτωχός και μόνος καουμπόυ

"έστειλε στρατό στην Ουκρανία"

μία απο τις 2 φορές που έλληνας πολιτικός είχε τα @@ να στείλει στρατό να πολεμήσει κομμουνιστές (θα μπορούσε να πολεμήσεις και ναζί, δημοκράτες, εξωγήινους κτλ - μου είναι παντελώς αδιάφορο)

Ως δώρο πήραμε την Μ.Ασία την πρώτη φορά, την ασφάλεια μας για 60 χρόνια την 2η.

Αν είχαμε και μυαλό και στέλναμε και ελάχιστο στρατό σε ιρακ 1991, σερβία 1999, αφγανιστάν-ιρακ, λιβύη θα παίρναμε ότι και η τουρκία: δωρεάν οπλισμό, άτοκα δάνεια κτλ

Καιρός είναι σήμερα να τονίσουμε στους ρώσους οτι κάποτε πολεμήσαμε για να είναι ελεύθεροι μπας και στείλουν καναν ισκάντερ-3 τζάπα.

Δίνεις και παίρνεις στην εξωτερική πολιτική. αν παίρνεις μόνο κάποτε θα δώσεις πολλά και με το ζόρι

μηδενιστής

NF 19 Ιουνίου 2012 στις 3:22:00 μ.μ. EEST  

Φτωχε και μονε καουμπου¨

Γιατι ειναι φερεγγυος ο Βενιζελος; Διοτι ηταν ο μεγαλυτερος πολιτικος της Νεοτερης Ελληνικης Ιστοριας και γιατι μεγαλωσε την Ελλαδα,ενώ εσεις προσπαθησατε να τη μικρυνετε.

Η Μακεδονια είναι ολοκληρη εδώ , όχι χαρη στις δικες σας προσπαθειες, αλλα παρα τις δικες σας προσπαθειες.
Και η Κυπρος θα ηταν ολη εδώ, αν ο Ανδρεας Παπανδρεου, η «Κεντροαριστερα» του, ο Μακαριος και το ΑΚΕΛ δεν ειχαν τορπιλλισει το σχεδιο Ατσεσον το 1964.

Θα σου πω εγω το ατυχημα της Ελλαδας. Δεν ειχε ποτε πατριωτικη Αριστερα, δεν ειχε έναν Imre Naggy, όπως ειχε πχ η Ουγγαρια το 1956.Αλλιως δεν θα πουλουσατε τη Μακεδονια στο «Σλαβομακεδονικο Λαο»!

Μετα το 1974 κατεστημενο ειστε ΕΣΕΙΣ!
Παρακαλω το ιστολογιο να δημοσιευσει ΑΥΤΟΥΣΙΟ αυτό που θα γραψω τωρα:

Το 1981 ο Μανος Χατζηδακις απολυθηκε από την ΕΡΤ. Βλεπετε ηταν δεξιος, ηταν και φιλος του Καραμανλη…. Ειχε πει τοτε την περιφημη φραση: «Για να πας μπροστα στη σημερινη Ελλαδα πρεπει να εισαι η π…..στης ή Αριστερος!»

Σεβομαι τους λιγοστους Πατριωτες Αριστερους. Υπηρχαν ανθρωποι στο ΑΚΕΛ το 1964 που ελεγαν «Ας γινει η Ενωση και ας παμε εμεις φυλακη» Υπηρχαν Πατριωτες Αριστεροι που ειχαν κανει οργισμενες δηλωσεις κατά του Αλβανου σημαιοφορου το 2000. Προφανως τα σχολια μου δεν τους αφορουν.

Μια ριπη από την εκαστοτε ΟΠΛΑ ηταν η μοιρα που επιφυλασσε η Αριστερα στους πολιτικους σας αντιπαλους. Αυτή τη μοιρα επιφυλαξε στο συνταγματαρχη Ψαρρο και στους ανδρες του , στο Χρηστο Λαδα που δολοφονησε μπροστα στην 9χρονη κορη του, στην Ελενη Γκατζογιαννη που δολοφονηθηκε γιατι δεν παρεδωσε στον ΔΣΕ τα παιδια της. Διαβαστε το ΣΥΓΛΟΝΙΣΤΙΚΟ βιβλιο «Ελενη» του γιου της , υπαρχει και σε ταινια στο youtube με τον Τζον Μαλκοβιτς.

Αυτή τη μοιρα επιφυλασσε η Αριστερα στα θυματα της 17Ν, στον Παυλο Μπακογιαννη, στους 3 νεκρους της ΜΑΡΦΙΝ . Αυτή είναι η Ελληνικη Αριστερα.

Όταν εσεις τιματε τους νεκρους σας, είναι «γιορτες μνημης». Όταν οι αλλοι κανουν το ιδιο στου Μακρυγιαννη είναι «γιορτες μισους».
H υποκρισια της Αριστερας.

TED 19 Ιουνίου 2012 στις 3:26:00 μ.μ. EEST  

@Φτωχό και μόνο κάου - μπόυ

Χαίρομαι που στο τελευταίο σχόλιό σου επιστρέφεις εντός θέματος. Όταν γράφεις για την ταμπακιέρα μου είσαι ιδιαίτερα συμπαθής, κι ας μη με βρίσκεις σύμφωνο σε πολλά.

enkripto 19 Ιουνίου 2012 στις 3:46:00 μ.μ. EEST  

Όσα σχόλια είναι εκτός θέματος δεν θα ανεβαίνουν. Αρκετά με τον εμφύλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP