"Άντρας θέλει να λέγεται..."

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Το γνωστό περιστατικό της χειροδικίας του εκπροσώπου τύπου της Χρυσής Αυγής Η. Κασιδιάρη κατά της Λ. Κανέλη απασχόλησε ήδη το σύνολο της επικαιρότητας και καταδικάστηκε από όλους. Εμείς δε θα σταθούμε στα αυτονόητα: εννοείται ότι είναι καταδικαστέα η συμπεριφορά του Η. Κασιδιάρη και ότι ο πολιτικός διάλογος πρέπει να διεξάγεται με επιχειρήματα και όχι με γροθιές. Ούτε θα αναρτήσουμε εδώ το βίντεο για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα. Μπορείτε να το βρείτε αλλού.

Το σημείο όπου αξίζει να εστιάσουμε, είναι το τι μαρτυρά (και) το περιστατικό αυτό για τη "Χρυσή Αυγή" και τους εκπροσώπους της. Το συγκεκριμένο κόμμα συστηματικά επικαλείται υψηλές έννοιες όπως ο πατριωτισμός και η "τιμή", ενώ δηλώνει ότι έχει πειθαρχία και προσπαθεί να δίνει την εντύπωση στρατιωτικής συμπεριφοράς. Πίσω από αυτή την πρόσοψη όμως, αποκαλύπτεται πάντοτε το αντίστροφο των αξιών αυτών:
Πίσω από τον επικαλούμενο πατριωτισμό είδαμε ναζισμό και γερμανολαγνεία. Αντί για εσωτερική πειθαρχία, είδαμε τον "Καιάδα" ως καρικατούρα λοχία να δίνει "εγέρθητο" σε δημοσιογράφους και τον κ. Μιχαλολιάκο να χάνει τον αυτοέλεγχό του μπροστά στις κάμερες. Σήμερα είδαμε πώς αντιλαμβάνονται τα στελέχη της Χρυσής Αυγής τις έννοιες της "πειθαρχίας" και της "τιμής". Στην τηλεοπτική εκπομπή ο κ. Κασιδιάρης όχι μόνο δεν μπόρεσε να διατηρήσει την αυτοπειθαρχία του, αλλά και χτύπησε μια γυναίκα- δηλαδή διέπραξε κάτι, που από άποψη ανδρικής τιμής θεωρείται ανήκουστο.

Ας το ξαναπούμε για όσους το σχετικοποιούν: Άντρας δε χτυπάει γυναίκα, έστω κι αν αυτή είναι εκνευριστική, εριστική, τον διακόπτει, ή του πετάει χαρτιά. Άντρας δε χτυπάει γυναίκα, τελεία. Το ξύλο στις γυναίκες είναι αποδεκτό στον μουσουλμανικό πολιτισμό (που υποτίθεται αποστρέφονται οι Χρυσαυγίτες), όχι στον Ελληνικό. Είναι καταδικαστέο πρωτίστως, όχι από πολιτική άποψη, αλλά από άποψη προσωπικής αξιοπρέπειας. Όπως λέει επιγραμματικά μια κρητική μαντινάδα:

"Άντρας θέλει να λέγεται αλλά χτυπάει γυναίκα;
Τα παντελόνια βγάλτε του, πάρτε του τη Μπερέτα"...

74 σχόλια:

Alexandros 7 Ιουνίου 2012 στις 5:02:00 μ.μ. EEST  

Ντροπή του, γελοιοποιήθηκε ολοκληρωτικά και αμετάκλητα!

Απαράδεκτα τα λεγόμενα της Κανελή τόσο πριν όσο και μετά το περιστατικό!

Απαράδεκτη και η Ντούρου, μαζί όλοι δουλεύουν για ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, αντί για ειρωνείες και ύβρεις περίμενα να ακούσω έστω και ένα πολιτικο επιχείρημα "εισδικα" από τη Ντούρου, η οποια αντιπροσωπεύει θεωρητικά τη νέα γενιά, μάταια περιμένω, για την κανελή ξέρουμε οποιος διαφωνεί μαζί της είναι φασίστας, γερμανοτσολιάς, ταγματασφαλίτης, ο Κασιδιάρης αποδεικνύει με τις πράξεις του, όπως και πολλοί από αυτό το κόμμα, ακριβώς τα αντίθετα από όσα ισχυρίζεται και επιβεβαιώνει τις κατηγοριες που του εξαπολύουν οι αντίπαλοι του!

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 5:24:00 μ.μ. EEST  

Αμα η γυναικα εχει μια γλωσσα απο εδω μεχρι την Λαρισα και νομιζει οτι εχει το απυροβλητο, καλα να παθει.Καποτε εριχναν φαπες τα κουμμουνια. Τωρα τρωνε.

Αλασκας.

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 5:37:00 μ.μ. EEST  

Σιγά τις γυναίκες.

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 5:38:00 μ.μ. EEST  

Πολύ καλό άρθρο.
Εξακολουθείτε να έχετε καθαρό μυαλό.

TED 7 Ιουνίου 2012 στις 5:45:00 μ.μ. EEST  

Διπλά ηλίθιος ο εν λόγω. Μιά φορά επειδή χτύπησε γυναίκα και μία επειδή έτσι κατέστησε ηρωϊδα και "συμπαθή" στα μάτια του αμόρφωτου τηλεθεατή, αυτό το προκλητικό πολιτικό κενό που λέγεται Δούρου.

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 5:53:00 μ.μ. EEST  

ΝΑΙ όλοι μας τον καταδικάζουμε
ΝΑΙ όλοι λέμε ότι γελοιοποιήθηκε
ΝΑΙ όλοι λέμε ότι ήταν άνανδρη πράξη
Αλλα πρέπει να μάθει το ΚΚΕ να φέρεται να μην είναι προσβλητικό σε οποιοδήποτε αλλο κόμμα.
Έτσι και αλλιώς ο κόκκινος φασισμός της κυρίας Κανελη δεν διαφέρει και πολυ απο εκείνον του Κασιδιαρη.

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 6:01:00 μ.μ. EEST  

@Αλάσκας
Δηλαδή κατά την άποψη σου είναι πολύ αντρίκιο και μάγκικο να ξυλοκοπούμε μια γυναίκα επειδή έχει αντίθετη ιδεολογία και άποψη. Ωραία η σκέψη σου.
Ο ελληνικός πολιτισμός, για τον οποίο τόσο περηφανεύεται η ΧΑ, δημιούργησε έννοιες όπως ο διάλογος.

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 6:05:00 μ.μ. EEST  

@7 Ιουνίου 2012 5:53:00 μ.μ. EEST

Όσο αντιπαθητική και αν είναι η Κανέλλη την έχεις δει να κτυπάει κανέναν;
Από την λεκτική αντιπαράθεση μέχρι την χειροδικία υπάρχει τεράστια διαφορά.

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 6:22:00 μ.μ. EEST  

Είστε άκαρδοι.

Πρώτα με το άρθρο σας "Μια συνοπτική κριτική στο πρόγραμμα της ΝΔ για την εθνική άμυνα", τώρα με το ""Άντρας θέλει να λέγεται...""

Δεν σκέφτεστε ορισμένους σχολιαστές, που αφιέρωσαν τόσο χρόνο και προσπάθεια για να σας "χρωματίσουν" ως υποστηρικτές της ΝΔ ή της ΧΑ.

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 6:26:00 μ.μ. EEST  

Μας ενοχλει που χτυπισε γυναικα, ανθρωπο η και τα 2;
Δεν ειναι αντρικιο ουτε μαγκικο.

Οταν συζητουν τα 2 κακα- ακρα (γιατι και οι 2 το ιδιο κακο εκαναν στην Ελλαδα κατα το παρελθον) πρεπει να περιμενεις και τις συνεπειες.Τον ειπε γερμανοτσολια την ειπε κουμουνι!
Η Κατσελη τοσα χρονια στην τηλεοραση προαγει τον ελληνικο πολιτισμο;
Ελεος!!! Πριν 10 ημερες ενας του Συριζα δεν πλακονοταν χυδαια για ωρα με εναν που δεν συμφωνουσε μαζι του;
ΝΑΖΙΣΤΕΣ του κερατα ειναι και τρεχα να δεις τον Χιτλερ στα γραφεια τους.

Υ.Γ. Μην πυροβολουμε τον μονο βολευτη που εκανε πραξεις τα λεγομενα του. Ειχε πει οποιος διαφωνει μαζι του θα τον δερνει!!!

Αλασκας

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 6:35:00 μ.μ. EEST  

@ 7 Ιουνίου 2012 6:05:00 μ.μ EEST
Δεν μίλησα για την πράγματι αντιπαθητικη Κανελλη. Μίλησα για την γενικότερη στάση του ΚΚΕ ναι λέει τους άλλους ( δικαιολογημένα ) φασιστες αλλα να ξεχνάει ότι και αυτό είναι ενα σκλυρο φασιστικό κόμμα που η ιδεολογία που πρεσβεύει εχει κανει τόσα εγκλήματα όσα και αυτή του Κασιδιαρη. Κατα τη γνώμη μου όση φασαρία γίνεται ( επίσης δικαιολογημένα ) για την είσοδο της χρήσης αυγής θα έπρεπε να γίνετε και για το ότι το ΚΚΕ ΕΊΝΑΙ ΕΚΕΙ.

Το ξαναλέω η πράξη του Κασιδιαρη ήταν άκρως άνανδρη και για μένα ντόπια σε ολη τη χώρα στο εξωτερικό. Θα τα δείχνουν στιν Τουρκία και θα λένε ότι είμαστε και το ίδιο. Ότι δηλαδή και εμείς χτυπάμε γυναίκες!!!!

TED 7 Ιουνίου 2012 στις 6:37:00 μ.μ. EEST  

Δεδομένης της ιδιαίτερης ειδησεογραφίας της ημέρας (επεισόδιο Καισιδιάρη και θάνατος Αλβανού κακοποιού στη Παιανία), απορώ πως δεν εμφανίστηκε ακόμη ο ΠΛΑΤΩΝ να μας διαφωτίσει για τις θέσεις του ΣΥΡΡΙΖΑ.
Μάλλον από το πρωϊ θα συζητά με τον Αλέξη.

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 6:46:00 μ.μ. EEST  

@7 Ιουνίου 2012 6:05:00 μ.μ. EEST
Nαι την εχω δει να χτυπαει τον Κασιδιαρη ΠΡΙΝ την χτυπησει και εκεινος!
Ολοι ηταν απαραδεκτοι! Παυλοπουλος απαθης, Ντουρου προκλητικη και παρακολουθουσε με χαιρεκακια, Παπαδακης υποκριτικη δηθεν παρεμβαση, Τεχνικο προσωπικο του Αντενα γιατι δεν επενεβηκε και φυσικα Κασιδιαρης ¨μικροπρεπης.

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 6:58:00 μ.μ. EEST  

@7 Ιουνίου 2012 6:46:00 μ.μ. EEST

Αν θεωρείς το ανέμισμα των χαρτιών στο χέρι του χτύπημα και το συγκρίνεις με τις σφαλιάρες του Κασιδιάρη στο πρόσωπό της, ε τότε πάω πάσο..

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 7:12:00 μ.μ. EEST  

Μετά το περιστατικό ο Προκόπης Παυλόπουλος φέρεται να δήλωσε: "Δεν σηκώθηκα όρθιος γιατί, επειδή δεν ελέγχω τη δύναμή μου, θα τον σκότωνα"!

Αρματιστής 7 Ιουνίου 2012 στις 7:19:00 μ.μ. EEST  

@ Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 6:22:00 μ.μ.

Επειδή το άρθρο "Μια συνοπτική κριτική στο πρόγραμμα της ΝΔ για την εθνική άμυνα" το έγραψα εγώ, τι θέλεις να πεις;;; Τι εννοείς; Αν έχεις κάτι, η όποια κριτική δεκτή.

Αρματιστής 7 Ιουνίου 2012 στις 7:24:00 μ.μ. EEST  

@ Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 6:22:00 μ.μ.

Άκυρες οι ερωτήσεις. Συγνώμη.

Δυστυχώς, και εγώ σήμερα είμαι έτοιμος να εκραγώ. Για άλλους λόγους. Μια φορά, μπουνιά σε γυναίκα δεν πρόκειται να ρίξω. Το θεωρώ ανανδρία.

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 7:27:00 μ.μ. EEST  

@ Ανώνυμο 7.12:
Η υποτιθέμενη δήλωση Παυλόπουλου είναι εφεύρεση του "Πιτσιρίκου" του ΣΚΑΪ:
http://pitsirikos.net/2012/06/%ce%b4%ce%ae%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%ba%cf%8c%cf%80%ce%b7-%cf%80%ce%b1%cf%85%ce%bb%cf%8c%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%bf%cf%85/

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 7:44:00 μ.μ. EEST  

@7:27

Το ξέρω ρε φίλε, αλλά εσύ μάλλον αγνοείς την έννοια του χιούμορ.

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 8:05:00 μ.μ. EEST  

Ευτυχώς που δεν σηκώθηκε ο... Παυλόπουλος...!

stelios 7 Ιουνίου 2012 στις 8:09:00 μ.μ. EEST  

Στις 17 Ιουνιου που θα δειτε την ΧΑ με διψηφιο ποσοστο και τον Κασιδιαρη πρωτο σε ψηφους στο κομμα του, ειμαι περιεργος τι ερμηνεια θα δωσετε για τους Ελληνες ψηφοφορους

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 8:18:00 μ.μ. EEST  

Στην αρχή νευρίασα, κατόπιν όμως μπορώ να ισχυριστώ ότι καλά τις έκανε και τις δύο. Επιπλέον, αιφνιδιάστηκα και με τη γενικά θετική αποδοχή του συμβάντος από τον κόσμο στο internet.

D-Mitch 7 Ιουνίου 2012 στις 8:20:00 μ.μ. EEST  

Μπράβο στον αρθρογράφο!

Διάβασα επίσης και αυτό σήμερα του Γιώργου Καραμέρου:

"Ο Κασιδιάρης, τα σκατά και η συνάντησή μας 24 ώρες πριν δείρει την Κανέλλη"

http://www.newsnow.gr/article/120110/o-kasidiaris-ta-skata-kai-i-synantisi-mas-24-ores-prin-deirei-tin-kanelli.html

Οδυσσέας 7 Ιουνίου 2012 στις 8:26:00 μ.μ. EEST  

@ stelios:
Καλά. Εσύ μάλλον δεν έχεις ακούσει ότι οι εκλογές γίνονται με λίστα.
Μην ξεχάσεις να βάλεις σταυρό στον Κασιδιάρη, και πέστο και στους φίλους σου!

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 8:32:00 μ.μ. EEST  

@ Αρματιστή

η ειρωνεία στο σχόλιο δεν απευθυνόταν προς εσένα ή τους διαχειριστές της σελίδας, αλλά προς ορισμένους σχολιαστές σε προφανή διατεταγμένη κομματική υπηρεσία.


Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 6:22:00 μ.μ.

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 8:36:00 μ.μ. EEST  

[ειρωνεία]

Λογικό ήταν να αντιδράσει έτσι ο Κασιδιάρης, αφού η Κανέλλη τον "χτύπησε" με τον Ριζοσπάστη.
Είναι σαν να είσαι βρυκόλακας και να σε ραίνουν με αγιασμό.

[/ειρωνεία]

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 8:56:00 μ.μ. EEST  

Γυναικα η Καννελη?
Χα χα χα....καλοοοο....!!!!

stelios 7 Ιουνίου 2012 στις 8:57:00 μ.μ. EEST  

@ Οδυσσεας

καλα....θα το γραψω διαφορετικα. οταν θα παρει περισσοτερες ψηφους η ΧΑ στην εκλογικη περιφερεια του Κασιδιαρη (αναλογικα με τις αλλες περιφερειες) να δω τι ερμηνεια θα δωσετε

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 9:35:00 μ.μ. EEST  

Προς το φίλο ΑΛΑΣΚΑ, ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!

Προς λοιπούς φίλους σχολιαστές και την Ελληνική "Δημοκρατία":

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΡΟΣΟΧΗ!
Η Δημοκρατία που τόσο ΣΩΣΤΑ και ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ έχτισαν τα "μεγάλα" "δημοκρατικά" "αστικά" κόμματα, μετά την πτώση της χούντας!!! ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ από το φαινόμενο κασσιδιάρης και το "αυγό του φιδιού"!!
ΟΛΟΙ στις επάλξεις για να μη "χτυπηθεί" περισσότερο η "δημοκρατία μας"!!
ΕΜΠΡΟΣ στο δρόμο του ρουσφετιού, της μίζας, της απαξίωσης της ανθρώπινης ζωής, της πατριδοκαπηλίας, της...του...,
ΝΤΡΟΠΗΣ ΣΑΣ και ΑΙΣΧΟΣ υποκριτές, προασπιστές της Δημοκρατίας!!!

Γιάννης

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 9:59:00 μ.μ. EEST  

ΤED,
αυτό που επιλέγω να πω είναι ότι δύο γυναίκες έριξαν την Χρυσή Αυγή νοκ άουτ.Επέδειξαν ευφυΐα,αυτοέλεγχο καί στοχοπροσήλωση.(Πρόσεξες το χαμόγελο μετα το μπουγέλωμα;)
3 δράμια από το μυαλό της Δούρου αν είχαν στη Συγγρού, θα τα κατάφερναν καλύτερα.
Η Δούρου μαζί με 3-4 άλλους από το κόμμα της "διάβασε" την κατάσταση της χώρας πολύ καλύτερα από τους απόφοιτους του Χάρβαρντ, τους Αμερικάνους συμβουλάτορες ΠΑΣΟΚ-ΝΔ καί εκτόξευσε το κόμμα της πάνω από 30%.
Πες ό,τι θέλεις, η αποτελεσματικότητα ορισμένων στελεχών (έξω ο Μπαλάφας,1στους 15 που εμφανίζονται στα ΜΜΕ) του ΣΥΡΙΖΑ, δεν κρύβεται.Με μηδενικά μέσα καί προϋπολογισμό,εκμεταλλεύονται τα λάθη καί τις ανεπάρκειες των αντιπάλων τους ιδανικά. Ανταρτοπόλεμος με 100% επιτυχία...
Αυτά. ΠΛΑΤΩΝ

SPY_GR 7 Ιουνίου 2012 στις 10:04:00 μ.μ. EEST  

Τι γυναίκες άντρες και τρίχες κατσαρές.Οπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος, εδώ μας έφτασαν δυστυχώς όλοι οι "προοδευτικοί και ανθρωπιστές δημοκράτες" να απολαμβάνουμε τα τηλεοπτικά χαστούκια, σε μια Ελλάδα της ανέχειας, του διεθνούς περίγελου, της κακομοιριάς, των αυτοκτονιών, των ψυχοφαρμάκων,των συσσιτίων,της εγκληματικότητας, των λαθρομεταναστών, της μειωμένης κυριαρχίας και ελπίζω όχι της μειωμένης εδαφικής ακεραιότητας.
ΨΗΦΟ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ...τουλάχιστον ξέρουμε με ποιούς έχουμε να κάνουμε

Nikos 7 Ιουνίου 2012 στις 10:09:00 μ.μ. EEST  

Μπράβο ρε εν κρυπτώ, μπράβο...

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 10:16:00 μ.μ. EEST  

Τι κρίμα που χτύπησε τις 2 συντροφισσες. Έπρεπε να ζήσετε στον αντισυμμοριακό αγώρα τις ξενοκίνητες συντρόφισσες πως θέριζαν με τα πολυβόλα τα Ελληνόπουλα.
Υπάρχουν μαρτυρίες πως όταν συλαμβάναν καμιά την είχαν από απόσταση 50 μέτρων γιατί βρομοκοπούσε χειρότερα από γίδα.......ελπίζω η δούρου να ξεβρώμησε λίγο με το νεράκι.

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 10:45:00 μ.μ. EEST  

http://www.youtube.com/watch?v=_gjXnGG0uNE&feature=player_embedded

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 11:03:00 μ.μ. EEST  

Κακώς έριξε σκαμπίλια στην Κανέλη. Έπρεπε απλώς να της ρίξει ένα σπρώξιμο και το κιούπι, έτσι όπως είναι η χοντρή, θα κυλούσε κάτω και θα είχε μεγαλύτερη πλάκα (και γι' αυτόν). Ατυχία

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 11:04:00 μ.μ. EEST  

Ερώτηση, αν στην θεση της Κανελλη ηταν η Διαμαντοπουλου, η Δραγωνα, η Ρεπουση ή η Ντορα, τι θα λέγατε?

Ας μην κοροϊδευόμαστε, άλλο γυναίκα όπως η μανα σας ή η αδερφη σας, και άλλο γυναικα-κατακάθι του σάπιου πολιτικου συστήματος. Εχει τεραστια διαφορά!!!!

Λαθος του Κασιδιαρη και μεγαλη μακακια, αλλα ολη η Ελλαδα αυτό ονειρεύεται! Να μπει μεσα στην βουλή και στα “δημοκρατικα” πανελ των χουντοκαναλων και να αρχίσει τις φαπες!

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 7 Ιουνίου 2012 στις 11:28:00 μ.μ. EEST  

Βλέπω δεν το έχετε μετανιώσει για τη "Χρυσή Αυγή. Εντάξει, έχασα, πέφτω και παίρνω τις σχετικές κάμψεις (όχι πάνω από 20-25 λέει ο καρδιολόγος, έχουμε βγει από τα σαρανταφεύγα Ι5)

Ανώνυμος 7 Ιουνίου 2012 στις 11:51:00 μ.μ. EEST  

Ο Κασιδιάρης έχει σκάσει τις δύο κότες απέναντί του. Η Δούρου ζητάει νερό και ο Κασιδιάρης ανταποκρίνεται άμεσα. Το βλέπει η Κανέλη, πάει να λιποθυμίσει η φουκαριάρα και επιχειρεί να κάνει αέρα με την εφημερίδα. Οπότε σηκώνεται ο Κασιδιάρης και προκειμένου να μην πέσει ξερή και για να την συνεφέρει, της ρίχνει 3-4 ανάποδες. Αυτό ήταν όλο. Όλα τα άλλα είναι ηχητικό μοντάζ του Παπαδάκη, για να αυξήσει την τηλεθέαση.

Ανώνυμος 8 Ιουνίου 2012 στις 12:07:00 π.μ. EEST  

''Με μηδενικά μέσα καί προϋπολογισμό''

Κάτω απο το τραπέζι μόνο μηδενικά δεν είναι τα μέσα και ο προυπολιγισμός και γίνεται μέρα με τη μέρα πιο ξεκάθαρο απο ποιόυς χρηματοδοτούνται.Μια ματιά στις πάγιες θέσεις τους αρκέι...

Αρματιστής 8 Ιουνίου 2012 στις 12:13:00 π.μ. EEST  

Αγαπητοί φίλοι. Διαχειριστές και σχολιαστές του εν κρυπτώ.

Θα ήθελα να παίξω για λίγο το δικηγόρο του διαβόλου. Σήμερα όλα τα κανάλια, σύσσωμη η Τέταρτη Εξουσία, σύσσωμος ο ευγενής δημοκρατικός πολιτικός κόσμος, εξανέστησαν και καταδίκασαν απερίφραστα τις αντιδημοκρατικές και φασίζουσες πρακτικές της ΧΑ και ιδιαίτερα την άνανδρη επίθεση του βουλευτή Κασιδιάρη σε δύο βουλευτίνες της αριστεράς.

Θέλω να θέσω κάποια ερωτήματα:

Περί φασίζουσας συμπεριφοράς
Η 4η εξουσία, είναι άμοιρη του αίματος; Δεν έχει καμιά ευθύνη για αυτά που είδαμε να εκτυλίσσονται σήμερα, αλλά και για άλλα παρόμοια στο παρελθόν (όχι βεβαίως με ξύλο);
Τα κανάλια κατά πόσο υπηρετούν τη δημοκρατία και δεν υποθάλπουν τις φασιστικές συμπεριφορές;
Δεν έχουν καμιά ευθύνη ο σταθμός και ο παρουσιαστής της εκπομπής για τις θλιβερές σκηνές που όλοι παρακολουθήσαμε; ;
Ο παρουσιαστής της εκπομπής είναι πάρα πολύ έμπειρος (γριά αλεπού) και ως εκ τούτου μπορούσε να καταλάβει προς τα πού πήγαινε το πράγμα. Για ποιο λόγο λοιπόν δεν ανακάλεσε στη τάξη όσες και όσους άρχισαν να εκτοξεύουν ύβρεις, ή δεν διέκοψε αμέσως την εκπομπή για να εκτονωθεί η κατάσταση;
Εκτός από την «έργω εξύβριση», όπως ήταν η συμπεριφορά του Κασιδιάρη, υπάρχει και η «λόγω εξύβριση». Πόσες φορές όμως δεν παρακολουθήσαμε στα μμε να εξελίσσεται μια άνευ όρων μαζική «λόγω εξύβριση» χωρίς να ενοχλείται κανένας;

Η απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα, καθώς και άλλα πολλά που μπορούν να τεθούν, βρίσκεται στην ακόλουθη φράση την οποία άκουσα από ένα από τους πλέον σοβαρούς και έγκριτους δημοσιογράφους, το κο Χατζηνικολάου: «Όταν στη τηλεόραση αρχίζει ένας καβγάς, ποτέ δεν τον διακόπτεις». Και αυτό αποδεικνύεται καθημερινά όταν στη τηλεόραση αρχίζει καβγάς. Όλοι οι δημοσιογράφοι παραμένουν αμίλητοι και τον αφήνουν να εξελιχθεί. Δυστυχώς η τηλεόραση τρέφεται από την «ύβριν». Και ύστερα βεβαίως αρχίζει η σπέκουλα. Το προϊόν αποτελεί αποκλειστική επιτυχία του καναλιού … και του δημοσιογράφου … και πουλιέται … παντού. Αν αυτό δεν είναι φασισμός, τότε τι άλλο μπορεί να είναι…

Αυτές τις μέρες παριστάμεθα μάρτυρες της αδυναμίας των πολιτών να προμηθευτούν τα φάρμακα τους που είναι αναγκαία για την υγεία τους. Το πρόβλημα αυτό πλήττει με ιδιαίτερη βαρύτητα, σκληρότητα μάλλον, όσους συμπολίτες μας αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες, όπως καρκινοπαθείς, νεφροπαθείς, διαβητικούς, πάσχοντες από σκλήρυνση κατά πλάκας και πολλούς άλλους. Σας μιλώ ως πάσχων. Πρέπει να παίρνω εφ’ όρου ζωής πανάκριβα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα. Την ίδια κατάσταση αντιμετωπίζουν και οι συνάνθρωποί μας που κάνουν χημειοθεραπεία για την αντιμετώπιση καρκινικών όγκων. Έχω αποφασίσει να μη πάω να σταθώ στη γραμμή για να προμηθευτώ, (αν τα προμηθευτώ;) ύστερα από αφάνταστη ταλαιπωρία, τα φάρμακα που χρειάζομαι. Για όσο μπορώ θα προσπαθώ να τα αγοράσω. Για όλη αυτή τη κατάσταση, όλοι σιωπούν. Ειδικά η επίσημη πολιτεία. Το ενδιαφέρον των καναλιών, το θεωρώ κάλπικο. Σπέκουλα κάνουν στο πόνο των ανθρώπων όταν δείχνουν τις ουρές. Οι πολιτικοί ποιούν την νύσσα. Βεβαίως δεν αρνήθηκαν την επιχορήγηση. Τη κρατική… Υπάρχει και η μαύρη…

Θέλω να ρωτήσω: Η παραπάνω κατάσταση που ανέφερα, δεν αποτελεί έκφραση φασιστικής νοοτροπίας; Πόσοι ενοχλήθηκαν;

Αντιδημοκρατικές πρακτικές
Κανένας από τον «ευγενή και αριστοκρατικό κόσμο των πολιτικών» δεν πρέπει να αναφέρεται σε αντιδημοκρατικές συμπεριφορές. Είναι αυτοί που γράφουν την ουσία της δημοκρατίας στα παλαιότερα των υποδημάτων τους. Ειδικά τα δύο "κόμματα εξουσίας". Το μεγαλύτερο κατόρθωμά τους είναι η υπογραφή των μνημονίων και των δανειακών συμβάσεων, με τους αθλιους όρους που περιλαμβάνουν, χωρίς βεβαίως να διαθέτουν την απαιτούμενη «λαϊκή νομιμοποίηση». Ψήφισαν παραίτηση από την ασυλία της χώρας, χωρίς να ρωτήσουν το κυρίαρχο λαό. Άλλωστε και πότε τον ρώτησαν... Βεβαίως ένας ναζιστής σήμερα, έδωσε το δικαίωμα σε όλους αυτούς που κατ΄ επανάληψη ασέλγησαν επί της δημοκρατίας, της λαϊκής κυριαρχίας και των δικαιωμάτων του λαού, να το παίζουν "Ηρακλείς της δημοκρατίας".

ΥΓ. Ελπίζω να μη βιαστούν κάποιοι να ισχυριστούν ότι υποστηρίζω τη ΧΑ.

Οδυσσέας 8 Ιουνίου 2012 στις 12:14:00 π.μ. EEST  

Όσοι ενοχλούνται από κάποια σχόλια, παρακαλώ να κάνουν υπομονή. Τα ανεβάζω επίτηδες, για να βλέπουν όλοι με τι έχουμε να κάνουμε.

Alexandros 8 Ιουνίου 2012 στις 12:35:00 π.μ. EEST  

American Bar...... που έλεγε και μια ψυχή

Ανώνυμος 8 Ιουνίου 2012 στις 12:43:00 π.μ. EEST  

Να μην ξεχνάμε και το άλλο: ο Κασιδιάρης κρύβεται μέχρι να περάσει το αυτόφωρο, σαν το χειρότερο κλεφτρόνι. Μιλάμε για μεγάλο παληκάρι...

Alexandros 8 Ιουνίου 2012 στις 12:50:00 π.μ. EEST  

@Αρματιστή,

Γιατί άνθρωπε μου δεν βάζεις για βουλευτής, έστω και με το ΣΥΡΙΖΑ, θα σε ψηφίσω εγώ πρώτος, θα σου κάνω και προεκλογικό αγώνα αν θες.
Δεν πρέπει να επιτρέπεται να ακούγονται στην τηλεόραση τέτοιες προσβολές, φασίστες, Γερμανοτσολιάδες, Κουμμούνια σε δημόσια πολιτική συζήτηση, δεν μπορεί να λέγονται αυτά και ο παρουσιαστής να μένει απαθής, να πω και το άλλο, αν ο Κασσιδιάρης ήταν στα λογικά του και μπορούσε να αρθρώσει λέξη θα μπορούσε να κάνει και τις δυο με τα κρεμμυδάκια, απαράδεκτη ειρωνεία της Δούρου και κατάπτυστες προσβολές από την Κανέλη, η οποία είχε εμπλακεί και σε άλλο παρόμοιο συμβάν πρόσφατα και βρίστηκε με κάποιον άλλον στον αέρα. Βέβαια το "λεβεντόπαιδο" που δεν καταλαβαίνει και πολλά αντί να εκμεταλλευτεί την κατάσταση που ήταν μπροστά του ξεκίνησε να κάνει αυτό που ξέρει και έδωσε το καλύτερο show, τι καλύτερο για να χαζεύει ο κόσμος με αυτά και να μη δώσει καμία σημασία για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τόπος, τα τρομακτικά σοβαρά προβλήματα τόσο της καθημερινότητας όσο και τα εθνικά. Επιτέλους ξυπνήστε και σταματήστε τη διχόνοια, σταματήστε εσείς τους φανατικούς και τους αλλοπρόσαλλους, αναγκάστε τους να κάνουν τη δουλειά τους όλοι αυτοί οι καρεκλοκένταυροι, βγείτε στους δρόμους ενωμένοι όχι για να μουντζώσετε, αλλά για να απαιτήσετε να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να κάνουν τη δουλειά τους ΟΛΟΙ!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος 8 Ιουνίου 2012 στις 6:23:00 π.μ. EEST  

Oι συντρόφισες τότε με τα πολυβόλα (άριστες στο χειρισμό- Ανώνυμε 10.16΄)τώρα με τα λόγια δίνουν καί καταλαβαίνει στο φασισταριό.Ανάλογα με το στίβο διδάσκουν αποτελεσματικότητα,ξεσκέπασαν την Χρυσή Αυγή.
Κότα ο Προκόπης!
Οσο για τον Κασιδιάρη, σιγά το... Ελληνόπουλο."Εκ των ημετέρων απώλειες εις Γερμανός" που ανακοίνωνε καί ο Παπαδόγκωνας το` 44.

Ανώνυμος 8 Ιουνίου 2012 στις 9:21:00 π.μ. EEST  

Καλημέρα σε όλους!
Πέρα από την πλάκα, συμφωνώ με το φίλο σχολιαστή, ότι του κασιδιάρη του τη "φέρανε" οι δύο "κυρίες"!!
Μούσκεμα από το νερό η δούρου τον κοίταζε με νάζι!! παρατηρήστε το video! ξεσπαθώνει η "ανανήψασα" λιάνα, πέφτει στη λούμπα ο νεαρός και διαπράτει τη μεγαλύτερη βλακεία, ως εκπρόσωπος "σοβαρού" κόμματος!! δεν γνώριζε ο μιχαλολιάκος ότι ο πιτσιρικάς με τσαμπουκάδες και μπράτσα δεν κάνει για τη δουλειά, που του έχει αναθέσει;;;!!!
Πήγε ο πιτσιρικάς να τα βάλει με δύο αλεπούδες!! η μία της δημοσιογραφίας (κανέλλη) η άλλη της πολιτικής (δούρου) η οποία αναθρεμμένη με τα νάματα του διεθνισμού, αλλά και ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΣ εκπαιδευμένη στην αντιμετώπιση "κρίσεων", τον έβγαλαν νοκ αουτ!
ΣΧετικά με το ΣΟΦΟ φίλο ΑΡΜΑΤΙΣΤΗ, ας μου επιτρέψει να μη συμφωνήσω με τη ρήση:" ....βρίσκεται στην ακόλουθη φράση την οποία άκουσα από ένα από τους πλέον σοβαρούς και έγκριτους δημοσιογράφους, το κο Χατζηνικολάου...." Δεν είναι ο κος πλέον έγκριτος δημοσιογράφος, γιατί παρακολουθώ την πορεία του απ΄ όταν "βγήκε" στο γυαλί και δυστυχώς έχει κάνει "πολλά νερά" αναλόγως των περιστάσεων και των καταστάσεων!! Μήπως πριν τις εκλογές της 6ης Μαΐου δεν αποκαλούσε το σαμαρά πρωθυπουργό!! και τον συμβούλευε, να προσέξει και το κυβερνητικό σχήμα!!!

Γιάννης

Ανώνυμος 8 Ιουνίου 2012 στις 9:31:00 π.μ. EEST  

Oι συντρόφισσες τότε με τα πολυβόλα ανώνυμε 6:23 ήταν οι περισσότερες ξανθιές, όπως και οι σύντροφοι, γιατί ήταν βούλγαροι και όχι Έλληνες. Ακόμη και σε βιβλία παλεών συμμοριτών αναφέρουν τα προβλήματα πού είχε ο ξενοκίνητος δσε στην επάνδρωση του. Μπες στο you tube να δεις προπαγανδιστικά video του κκε που το 90% του δσε, είναι ξανθοί!!!Έλληνες το ξανθό γένος!!! Οι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ Φασίστες είναι οι κουμμουνιστές, αυτόι που αιματοκύλισαν την Ελλάδα.
Όλοι ξέρουμε ότι όταν οι Έλληνες πολεμούσαν στην αλβανία εσείς δεν είσασταν εκεί, γιατί ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΣΥΜΑΧΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΩΣ. ΜΑΖΙ ΜΠΟΥΚΑΡΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ και αν δεν είχε υπογραφτεί το σύμφωνο Ριμπεντροπ-Μολοτοφ, ο Β παγκόσμιος ίσως είχε αποφευχθεί. Ο ζαχαριάδης έλεγε να μην συμετάσχετε στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο του Μεταξά στην αλβανία!!!!!!!XAXA!! Η Αντίσταση που κάνατε στην κατοχή ήταν να επιτήθεστε στις ακομμάτιστες αντιστασιακές οργανώσεις, όπως το 5/42 σύνταγμα, τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ (στην Πελοπόννησο), και άλλες 10δες μικρότερες οργανώσεις, ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ-ΙΤΑΛΟΥΣ.
Ο σφαγέας των Έλλήνων "άρης" έλεγε "ΑΔΕΛΦΙΑ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ, ΕΙΝΑΙ Ο ΕΔΕΣ"!!!!
Σε όλους τους αγώνες του έθνους είσασταν με τους απέναντι!!!
Τέλος με την αριστερή παραμύθα σας, πάνω στην οποία χτήστηκε το μεταπολιτευτικό σάπιο κράτος.

enkripto 8 Ιουνίου 2012 στις 9:38:00 π.μ. EEST  

Να ξέρετε ότι άλλο σχόλιο εκτός θέματος δεν θα ανέβει. Όποιος θέλει να βγάλει τα εμφυλιοπολεμικά του, στο καφενείο.

Ανώνυμος 8 Ιουνίου 2012 στις 9:50:00 π.μ. EEST  

@enkripto 8 Ιουνίου 9:38:00 π.μ.

Κύριοι, τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ, ακόμη ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!
ΕΠΙΠΕΔΟ για διάλογο και όχι συζητήσεις "στο βρόντο" εκτός τόπου και χρόνου!!

Γιάννης

Ανώνυμος 8 Ιουνίου 2012 στις 10:07:00 π.μ. EEST  

Μόνο και μόνο που κάποιοι μην μπορώντας να δικαιολογήσουν τη θρασύδειλη πράξη του Κασιδιάρη, στρέφουν τη συζήτηση στον εμφύλιο, δείχνει την έλλειψη επιχειρημάτων και το ξεμπρόστιασμα που υπέστη χθες η ΧΑ.

Ανώνυμος 8 Ιουνίου 2012 στις 1:06:00 μ.μ. EEST  

Το Φως καίει τον Φασισμό

Του Στάθη

Οταν φάνηκε ότι υπάρχει η πιθανότης να συγκεντρώσει η «Χρυσή Αυγή» το εκλογικό ποσοστό που θα της επέτρεπε να μπει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, πολλοί πολίτες και πάντως όλοι οι αντιφασίστες ανησυχούσαμε - ορισμένοι μάλιστα, ανάμεσά τους και η ταπεινότης μου, με φρίκη.

Ομως, ουδέν κακόν αμιγές καλού - γράφαμε τότε πως, όταν η "Χρυσή Αυγή" βγει στο φως θα καεί! Και όντως.

Γύρω στους 400.000 συμπατριώτες μας και συμπολίτες ψήφισαν τους φασίστες, κυρίως εις ένδειξιν διαμαρτυρίας προς τον απαξιωμένο απ’ τον δικομματικό μονοκομματισμό κοινοβουλευτισμό.

Πολίτες που, μέσα στην οργή τους, ένοιωθαν ότι «όλοι ίδιοι είναι» και μόνον η «Χρυσή Αυγή» διαφορετική. Πολίτες τόσον απογοητευμένοι που έφθασαν να μην κάνουν διάκριση ιδεολογιών, πολιτικών, κομμάτων, προσώπων φθάνοντας εν τέλει σε μια α-πολιτική στάση, αντικοινοβουλευτική, επικίνδυνη και αντιδημοκρατική.

Ομως αυτή η α-πολιτική τους στάση παρήγαγε πολιτικό αποτέλεσμα. Το πιο επικίνδυνο για αυτούς τους ίδιους. Διότι, αυτοί που ψήφισαν «Χρυσή Αυγή», αν ποτέ αυτή επικρατούσε, θα ήταν επίσης θύματά της!

Σε αυτές τις 400.000 περίπου που ψήφισαν τη «Χρυσή Αυγή» οι συνειδητοί φασίστες ήταν και είναι ελάχιστοι, όμως φασίστες εξέλεξαν.

Σε αυτές τις 400.000 συμπατριώτες μας ουδείς γνωρίζει πόσοι απ’ αυτούς γνώριζαν τι στέλνουν στη Βουλή. Τώρα το γνωρίζουν.

Απ’ αυτές τις 400.000 Ελληνες που έστειλαν τους πολιτικούς επιγόνους των ναζί στο Κοινοβούλιο, δεν ξέρω πόσοι ανάμεσά τους πίστευαν ότι «καλό θα ήταν να πέσουν εκεί μέσα ορισμένες σφαλιάρες» και πόσοι πλέον το πιστεύουν ακόμα.

Οπως και να ’χει, μετά τις εκλογές της 6ης Μαΐου, η «Χρυσή Αυγή» άρχισε να βγαίνει στο φως και να καίγεται. Πολλοί απ’ τους πολίτες έβλεπαν τι είχαν ψηφίσει (και ως πολιτική και ως πρόσωπα) κι άρχισαν να αποστρέφουν το πρόσωπο. Σ’ όλην την περίοδο της μεσοβασιλείας ανάμεσα στις δύο εκλογικές αναμετρήσεις, τα ποσοστά της «Χρυσής Αυγής» βαίνουν μειούμενα.

Δεν ξέρω αν θα μπουν στην επόμενη Βουλή, αλλά και να μπουν απλώς θα τη μαγαρίσουν. Μετά θα βγουν και θα χαθούν στο σκοτάδι έχοντας αποδείξει τι πραγματικά είναι οι «υπεράνθρωποι» που θεωρούν τους άλλους «υπανθρώπους»: ανθρωποειδή!

Μάλιστα θρασύδειλα! Ουδείς απ’ αυτούς είχε τη λεβεντιά να παραδεχθεί ότι είναι φασίστας και να υπερασπισθεί την ιδεολογία του, αλλά όλοι κρύβονταν και κρύβονται πίσω απ’ τις φούστες του εθνικισμού,

δηλώνοντας εθνικιστές και πατριώτες,

χωρίς να γνωρίζουν, ανελλήνιστοι καθώς είναι, τη χαώδη διαφορά αυτών των δύο λέξεων, αυτών των δύο εννοιών.

(Οπως για παράδειγμα σήμερα ο κ. Βορίδης. Οταν χαρακτηρίζει τον εαυτόν του «δεξιό ακτιβιστή» για να μην τον πει φασίστα και νεοναζί της εποχής, λίαν πρόσφατης ιστορικά, που κυκλοφορούσε με τσεκούρι στα χέρια κι άρβυλα στα δύο απ’ τα πόδια του.)

Η ίδια η λέξη «εθνικιστής» (εμφανίζεται στα ελληνικά γύρω στα 1870) είναι δυσώνυμη του έθνους (έθνος - εθνικιστής) κατά το λαός - λαϊκιστής, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Η ουσία είναι ότι για αυτούς τους κήρυκες του ρατσισμού, της αγραμματοσύνης, του αντικομμουνισμού και της μισανθρωπίας ο έστω δυσώνυμος εθνικισμός είναι ο φερεντζές του φασισμού τους τον οποίον οι ίδιοι δεν έχουν το θάρρος να παραδεχθούν, αλλά ως υποκριτές τρίτης διαλογής άλλα παρενδύονται.

Ανώνυμος 8 Ιουνίου 2012 στις 1:07:00 μ.μ. EEST  

ΣΥΝΕΧΕΙΑ-


Διότι στην Ελλάδα ούτε οι φασίστες -πλην ελαχίστων- είναι πραγματικοί φασίστες, παρά θλιβερές καρικατούρες του είδους, λούμπεν και ψευτόμαγκες.

Απόδειξη η συμπεριφορά του εκπροσώπου της Χρυσής Αυγής στην εκπομπή του (εξαιρετικού τα τελευταία χρόνια στη δουλειά του) κ. Γιώργου Παπαδακη.

Ο άνανδρος αυτός νταής αφού χειροδίκησε εναντίον δύο γυναικών, καταβρέχοντας την κυρία Δούρου και γρονθοκοπώντας την κυρία Κανέλλη, αντί
να σταθεί και να αντιμετωπίσει τα επίχειρα της πράξης του, την κοπάνησε σαν δειλός.

Και ύστερα, απειλώντας ότι θα «επιστρέψει με άλλους 100» εξήλθε με τη βία απ’ τα στούντιο του ANT1 για να πάει να κρυφτεί.

Εκτός όμως από δειλός, είναι και θρασσύς! Ηγουν θρασύδειλος, καθ’ ότι άρχισε να απειλεί απ’ την κρυψώνα του (αυτοί οι τύποι «δοξάζονται κρυπτόμενοι») την κυρία Κανέλλη με... μηνύσεις διότι τον είπε φασίστα και τον χτύπησε... πρώτη!

Παρ’ ότι το πανελλήνιο έχει δει με τα μάτια του σε ατέλειωτα ριπλέι την κυρία Κανέλλη να σηκώνεται για να αποτρέψει τα χειρότερα, λέγοντάς του αηδιασμένη να φύγει μετά το κατάβρεγμα της κυρίας Δούρου, κουνώντας τον «Ριζοσπάστη» που κρατούσε στο χέρι όπως όταν θέλει κανείς να διώξει μια μύγα, παρ’ ότι όλα αυτά τα είδαμε όλοι χίλιες φορές, παρ’ ότι είδαμε όλοι αυτό το θρασσίμι να αποσυνδέεται απ’ το μικρόφωνό του και να ρίχνει τρία επαγγελματικά κροσέ καλά στηριγμένο στα δύο από τα τέσσερα πόδια του, παρ’ όλα αυτά ο λεβέντης αυτός κλαψουρίζει ότι η Λιάνα τον βάρηξε πρώτη!

Δεν εκπλήσσομαι . Αν οι φασίστες ήταν γενναίοι δεν θα ήταν φασίστες. Οσους παρίες κι αν παίρνουν στον λαιμό τους λέγοντας μεγάλες κουβέντες για «τιμή», στην πραγματικότητα είναι δυστυχισμένα παιδιά που δεν μεγάλωσαν ποτέ.

Υστερα απ’ όλα αυτά κι άλλα που πιθανόν να συμβούν διότι η προβοκάτσια έχει μακριά ποδάρια, το ερώτημα της Δημοκρατίας σε αυτόν τον τόπο δεν σηκώνει ελαφρότητες.

Σήμερα στόχος του φασισμού μπορεί να είναι οι μετανάστες, οι κομμουνιστές, οι Εβραίοι, οι αριστεροί, οι ομοφυλόφιλοι και πάντα οι γυναίκες, αύριο θα είναι οι σοσιαλιστές, οι χριστιανοί, οι δεξιοί, οι πάντες.

Το παρήγορον είναι ότι το Αντιφασιστικό Μέτωπο υπάρχει εν σώματι στις πολιτικές δυνάμεις της δημοκρατίας - πλην του σκοτεινού εκείνου τμήματος της αστικής τάξης, εγχώριας και διεθνούς, που θεωρεί τον φασισμό και τον νεοναζισμό, χρυσή εφεδρεία - «χρυσή Αυγή» όπως θέλετε πείτε το.

Ομως η «Χρυσή Αυγή» και στην παρούσα της μορφή και εις ό,τι άλλο ήθελε μεταμορφωθεί, με τη δράση της παράγει φόβο.

Και ο φόβος συσπειρώνει τους συντηρητικούς πολίτες γύρω απ’ τους ταγούς τους - εν προκειμένω τον Μνημονιακό κ. Σαμαρά.

Ας προσέχουν λοιπόν «οι χήνες του Καπιτωλίου», δηλαδή ο λαός και τα κόμματα των πληβείων...

Alexandros 8 Ιουνίου 2012 στις 2:17:00 μ.μ. EEST  

@Του Στάθη

Άλλο ένα κομματικοποιημένο άρθρο, το οποιο εμπεριέχει αλήθειες αλλα και ψέμματα, τα οποια προσπαθούν να εξυπηρετήσουν έναν συγκεκριμένο πολιτικο χώρο καπηλευομενο το λαϊκό αίσθημα εναντίον μιας απαράδεκτης συμπεριφοράς αλλα και απαραδεκτων απόψεων, που εκφράζονται από ένα ακραίο κίνημα, το οποιο ο συγγραφέας προσπαθεί να χρεώσει σε έναν άλλο πολιτικο χώρο.

Ξεκινάει με γενικές παραδοχές, τις οποιες όλοι συμμεριζόμαστε, η τουλάχιστον η συντριπτική πλειοψηφία, και αφού μας ενημερώνει για το τι σημαίνει η λέξη εθνικιστής αποφεύγει εντέχνως, όπως όλο το σύστημα άλλωστε, να αναφερθεί στη λέξη "Εθνιστής" ίσως γιατί είναι διεθνιστής ο συγγραφέας, συνεχίζει με το ότι το κίνημα αυτό αποτελεί μέρος της σκοτεινής αστικής τάξης. Εδώ εγώ θα προτείνω να ανοίξει ξανά τα βιβλία που έχει συμβουλευτεί και να δει πως αυτά τα κινήματα γεννήθηκαν από τη σκοτεινή εργατική τάξη και όχι την αστική. Επίσης, έντεχνα μας λέει για την αντιφασιστική δράση αλλα και και την "κρυφοφασιζουσα", χρεώνοντας ξεκάθαρα τη δεύτερη στην κεντροδεξιά παράταξη και την πρώτη που? Γιατί δεν γραφει ξεκάθαρα να μας πει ποιοι είναι οι αντιφασίστες και τι πρεσβεύουν αυτοί? Χαρακτηρίζει εμμέσως πλην σαφώς όλους τους μη αριστερούς πολίτες κρυφοφασίστες ουσιαστικά, αφού υποτίθεται πως η παράταξη, την οποια στηρίζουν η ο χώρος, που ανήκουν ιδεολογικά, στηρίζουν υποθετικά την Ναζιστική ιδεολογία ως χρυσή εφεδρεία.

Εμενα προσωπικά λοιπόν, το άρθρο αυτό με προσβάλλει και με προσβάλλει και ως άνθρωπο αλλα και προσβάλλει και την νοημοσύνη μου αλλα και την νοημοσύνη όλων των ανθρώπων, ο διεθνιστικός η ο εθνικός αυταρχισμός με βρίσκει κάθετα αντίθετο και δηλώνω δεξιός ιδεολογικά ούτε καν κεντροδεξιός, δεν είμαι ούτε "κρυφοφασιστας" ούτε "κρυφοδιεθινιστης" είμαι όμως εθνιστής και έτσι θα παραμείνω και δεν επιτρέπω σε κανέναν να με προσβάλλει αλλα και δεν επιτρέπω σε κανέναν να δαιμονοποιεί παραπάνω από τον μισό ελληνικό λαό και να σπέρνει τη διχόνοια για να στείλει μερικές ψήφους στον Τσίπρα. Ο αρθρογράφος είναι το ίδιο επικίνδυνος με τον Κασιδιάρη, δυστυχώς!

Ανώνυμος 8 Ιουνίου 2012 στις 3:10:00 μ.μ. EEST  

Επειδη τα πραγματα ειναι πολυ σοβαρα και εχουν ξεφυγει περα απο καθε οριο.

http://networkedblogs.com/yv21k

Και μην πειτε ειναι ασχετο με το θεμα. Ειναι σχετικοτατο!!!

Xmale 8 Ιουνίου 2012 στις 5:22:00 μ.μ. EEST  

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες." Βολταίρος

Αυτό είναι δημοκρατία και σ' αυτή τη δημοκρατία έχει θέση και η Χρυσή Αυγή και το ΚΚΕ, κόμματα που αν σχημάτιζαν κυβερνήσεις ενδεχομένως να καταργούσαν τη δημοκρατία.

Σαφώς όμως, σ' αυτήν τη δημοκρατία, όσο υπάρχει ακόμα, δεν χωρούν χειροδικίες.
Τότε έχουμε κατάλυσή της.
Και τι κάνουμε όταν ο άλλος μας προσβάλλει με τα λόγια;
Δεν θα δώσω μια εύκολη απάντηση. Θα πω μόνο ότι εδώ φαίνεται η ευφυΐα του καθενός.

Κλείνω με ένα ακόμα απόφθεγμα:
"Το να είσαι βλάκας, ατομιστής και υγιής, είναι οι τρεις προϋποθέσεις της ευτυχίας, καθότι λείπει η βλακεία, όλα χάνονται." Γουστάβος Φλόμπερ

Ανώνυμος 8 Ιουνίου 2012 στις 6:49:00 μ.μ. EEST  

Με όλη την συμπάθεια φίλοι του "εν κρυπτώ", ο σχολιασμός σας για το περιστατικό είναι απαράδεκτος όσο και οι πράξεις όλων τον παρευρισκομένων στην εκπομπή. Επαναλαμβάνετε την εμετική προσβολή κατά της ΧΑ ("γερμανολαγνεία") αντιγράφοντας τις πρακτικές των αναρχοκομμουνιστών και των ολιγαρχικών του κατεστημένου που σήμερα το παίζουν προασπιστές της λεγόμενης δημοκρατίας. Οι πραγματικοί "γλύφτες" εξωτερικών συμφερόντων και κέντρων εξουσίας είχαν και έχουν τα ινία της εξουσίας εδώ και 38 χρόνια.

Η κα. Δούρου πρέπει να είναι εκτός τόπου και χρόνου αν νομίζει ότι η ΧΑ θα φέρει την Ελλάδα πίσω 500 χρόνια. Προφανώς αγνοεί την κατάσταση που βιώνει η χώρα και ο λαός μας και τους υπεύθυνους που μας οδήγησαν εδώ. Το ίδιο συμπέρασμα μπορώ να βγάλω και με το ιστοτόπο αυτό που θέλει να παρουσιάζει την ΝΔ σαν την αναπόφευκτη, μοναδική, ή ρεαλιστική απάντηση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Σας διαβεβαιώ κύριοι ότι το πλασματικό δίλημμα (ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ) που θέτει το κατεστημένο θα αποτύχει παταγωδώς.

Δυστυχώς η ΧΑ θα συνεχίσει να κερδίζει υποστηριχτές και ψηφοφόρους γιατί είναι η μόνη, ακόμα και βίαιη, αντίδραση στη αριστερή πολιτική που λήστεψε και τρομοκράτησε τον λαό (και συμπεριλαμβάνω την ΝΔ). Ας διαφωνήσετε όσο θέλετε, αλλά ας μου παρουσιάσετε πρώτα τις δηλώσεις του Σαμαρά για τον κίνδυνο που διατρέχει η δημοκρατία από τα κόμματα που παρουσιάζουν για ινδάλματα τον Στάλιν, τον Βελουχιώτη, τον ΕΔΕΣ, τους αναρχικούς και τις τρομοκρατικές τους πράξεις, κοκ. Ας μας παρουσιάσετε τα προγράμματα της ΝΔ (όταν ήταν κυβέρνηση) για την πάταξη της λαθρομετανάστευσης, το περιορισμό του δημόσιου τομέα και εξόδων, και κάθε άλλο μείζων θέμα που καίει όχι μόνο τους δεξιούς αλλά κάθε μέσο πολίτη. Και αν έχετε έτοιμες δικαιολογίες γιατί απέτυχαν, ας παρουσιάσετε τουλάχιστον το πρόγραμμα (με πρακτικές εφαρμογές) για να το συγκρίνουμε με άλλα δεξιά και κεντρώα κόμματα του εξωτερικού. Τότε ίσως καταλάβετε ότι δεν υπάρχει δεξιό κόμμα στην Ελλάδα, και κατ' ανάγκη θα ρίχνουμε το ψηφοδέλτιο της ΧΑ.

Διονύσης

Ανώνυμος 8 Ιουνίου 2012 στις 7:57:00 μ.μ. EEST  

@ 8 Ιουνίου 2012 3:10:00 μ.μ. EEST

Αντί να βάζεις έναν ανώνυμο σύνδεσμο, θα ήταν προτιμότερο να έβαζες τον κανονικό σύνδεσμό για την σελίδα του Στόχου

Ανώνυμος 8 Ιουνίου 2012 στις 10:54:00 μ.μ. EEST  

Εχετε γίνει ΤΣΙΡΚΟ εκεί στην Ελλάδα.
Τέτοιο επίπεδο και περιεχόμενο τηλεοπτικών εκπομπών έχει μονο το Jerry Springer Show στην Αμερική. Ξέρει κανείς τι λέω και τί εννοώ;

Ρε ξυπνήστε ρε χαιβάνια. (η τελευταία προφανώς λέξη που ακούτε πολλές φορές την ημέρα από άλλες εκπομπές της Ανατολής).

Ανώνυμος 9 Ιουνίου 2012 στις 12:53:00 π.μ. EEST  

Μπράβο Εν Κρυπτώ για το επίπεδο του άρθρου.
Μπράβο σου Αρματιστή.

Ανώνυμος 9 Ιουνίου 2012 στις 1:21:00 π.μ. EEST  

Εχετε γίνει ΤΣΙΡΚΟ εκεί στην Ελλάδα.
Τέτοιο επίπεδο και περιεχόμενο τηλεοπτικών εκπομπών έχει μονο το Jerry Springer Show στην Αμερική. Ξέρει κανείς τι λέω και τί εννοώ;


Ναι φίλε μου. Ξέρουμε. Ξέρουμε όμως και τους μακαρίτες Μέρροου και Κρόνκαϊτ. Τον Μπρόκοου, τον Κόπελ και τον Τζένινγκς, τον Ράδερ και τον ΜακΝήλ, ακόμα και τον Στεφανόπουλο. Δημοσιογράφους με άποψη, κότσια και πάνω απ όλα δύσκολες ερωτήσεις που ξετινάζουν τους πολιτικούς προσκεκλημένους τους αντί να τους χαιδεύουν.

Any more questions?

Ένας "ekei stin Ellada"

Alexandros 9 Ιουνίου 2012 στις 3:03:00 μ.μ. EEST  

Τουλάχιστον εμείς συγκλονιζόμαστε ακόμα από τέτοια περιστατικά, σε πολλά "πολιτισμένα" κράτη έχουν αποχαυνωθεί από τον Jerry Springer και ψάχνουν πως θα φτιάξουν πραγματικό τηλεοπτικό Κολοσσαίο.......

Enas pou den einai swmatika sthn Ellada!

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 9 Ιουνίου 2012 στις 6:33:00 μ.μ. EEST  

@Alexandros
Είπα να μην απαντήσω αλλά μετά είδα τον Ψωμιάδη και...
Δυστυχώς Αλέξανδρε η παράταξή σου δε συμμερίζεται τις ιδέες σου. Συντονιστής προεκλογικού αγώνα είναι...ο Ψωμιάδης οποίος μιλά για "αδελφά κόμματα" - Μάνους, Χρυσή Αυγή και λοιπά. Για δες εδώ:
http://www.newsnow.gr/article/121746/panagiotis-psomiadisden-me-enoxlei-i-xrysi-avgi-alla-o-syriza--adelfo-komma-i-xrysi-avgi.html.
Τον εν λόγω κύριο δεν τον πειράζει η ΧΑ αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ. Γιατί μετά φταίει ο Στάθης που λέει αυτό που πάντα λέω κι εγώ και η ιστορία: Όταν σφίγγουν οι πισινοί, η δεξιά βγάζει τη στολή της Βέρμαχτ από το ντουλάπι.

Και έτσι μπορεί κανείς να καταλάβει γιατί ένα κουκουρούκου αριστερό κόμμα (ΣΥΡΙΖΑ)θα το ψηφίσουν όλοι όσοι δε θέλουν να έχουν προϊστάμενο ή εργοδότη τον κάθε Κασισιάρη, Άδωνη Γεωργιάδη, Πλεύρη, Βελόπουλο, Βορίδη. Και όσοι δε θέλουν να υπογράφουν δηλώσεις μετανοίας για να μείνουν στη δουλειά τους ή για να βρουν δουλειά. Ή την μεταμοντέρνα εκδοχή της Δυτικής Φεουδαρχίας στο πρόσωπο της φράου Ντόρας ή του χερ Μάνου. Μόνο στο ΚΚΕ δεν το κατάλαβαν αυτό και θα βρεθούν πάλι να ανοίγουν την πόρτα τα χαράματα και δεν θα είναι ούτε ο γαλατάς ούτε οι ληστές με τα καλάσνικοφ αλλά ο "Καραϊσκάκης" της ΧΑ με τα "παλικάρια" του , συνοδοιπόροι, κατά τον Ψωμιάδη, του κ.Σαμαρά. Ποιος προωθεί το διχασμό τώρα; Με συγχωρείτε αλλά εγώ, κατά την επίκαιρη ορολογία, "δεν μπορώ να το ρισκάρω".

Alexandros 9 Ιουνίου 2012 στις 9:33:00 μ.μ. EEST  

@Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ

Και αφού διάβασες αυτά που έγραψα κατάλαβες ότι ακόμα υποστηρίζω τη ΝΔ? Γιατί νομίζεις ότι πήρε 18% και χαριστικά πήρε τόσο γιατί πρέπει να υπολογίζεις και αυτούς τους ανθρώπους, που δεν πάει το χέρι τους να ψηφίσουν άλλο κόμμα. Ο Σαμαράς είχε μεγάλη ευκαιρία να φτιάξει καινούριο και υγιές κόμμα, όπως αποδείχτηκε πέταξε τη ευκαιρία στα σκουπίδια, ο Τσίπρας είχε ευκαιρία να φτιάξει υγιή κεντροαριστερή παράταξη, φαίνεται να την πετάει στα σκουπίδια με τα σκουπίδια, που μαζεύει από γύρω γύρω. Αν έχεις διαβάσει στα σχόλια μου εγώ υποστήριζα και ακόμα υποστηρίζω δηλαδή, πως η καλύτερη κυβέρνηση αυτή τη στιγμή για την Ελλάδα θα ήταν κυβέρνηση συνεργασίας ΝΔ ΣΥΡΙΖΑ, η μοναδική κυβέρνηση, που θα έχει πραγματική δυνατότητα να επαναδιαπραγματευτεί και χωρίς να δίνει αφορμή στους Ευρωπαίους να μας κατηγορήσουν για οτιδήποτε. Αυτοί όμως επέλεξαν άλλους δρόμους ο ένας με την Ντόρα , τον Ψωμιάδη και τον Άδωνη, και ο άλλος με τον Τατσόπουλο την Κατσέλη και τον Άρσενη, καληνύχτα και καλή τύχη σε όλους μας!

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 9 Ιουνίου 2012 στις 10:13:00 μ.μ. EEST  

Για Τατσόπουλο, Αρσένη και σια θα συμφωνήσω. Αλλά αυτή τη στιγμή ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι κόμμα αλλά αντιμνημονιακός συνασπισμός από κάθε πολιτικό χώρο. Ο Καραμπελιάς παρά την εμπάθειά του και την ασχετοσύνη του σε κάμποσα ιστορικά ζητήματα (ανάμεσα σε αυτά και για τους Σουλιώτες όπου προσπαθεί να βρει νέα Ρεπούση εκεί που δεν υπάρχει)έχει δίκιογια τις κρίσεις του για τον ΣΥΡΙΖΑ. Δε μας λέει όμως τίποτα για το θέμα του γαλατά. Δεν φτάνει η υψιπετής πολιτική του θεώρηση ως εκεί.

Από την άλλη το μόνο που μένει στον Σαμαρά είναι η εμμονή στη "σωτηρία" μέσω μνημονίου, το οποίο τώρα ψελλίζει οτι μπορεί και να το συζητήσει (όπως το συζγτούσε και ο Γιωργάκης υποθέτω, η κινδυνολογία και η αντικομμουνιστική ρητορεία - που στον ΣΥΡΙΖΑ οι κομμουνιστές είναι λιγότεροι από τους δίκαιους στα Σόδομα και Γόμορα. Τι κρύβουν όλα αυτά; Απλά πράγματα: παραμύθιασμα της λαϊκής δεξιάς με μπόλικο παραδοσιακό αντικομμουνισμό και εκφοβισμό (ο Τσίπρας θα σου τα πάρει όλα, θα γίνουμε Κούβα, θα πουλήσει Αιγαίο, Μακεδονία αλλά και τη Μύκονο, το κονσερβοκούτι και άλλα γραφικά) και πιασάρικες μεταγραφές από το ΛΑΟΣ για να μπούνε στο μαντρί. Και από την άλλη κλείνει το μάτι στην ευκατάστατη και ουδόλως θιγόμενη από μνημόνια και περικοπές ανώτερη οικονομικά τάξη με τη μεταγραφή Μπακογιάννη και υποσχόμενος "μεγάλες επιχειρηματικές ευκαιρίες" όταν με το καλό ξεπουληθούν τα πάντα. Και φυσικά θα αγοραστούν όλα σε ευρώ που θα επαναπατριστούν από έξω και θα μετατραπούν σε ευρωδραχμές - του ξέφυγε τις προάλλες του Καρατζαπαίρνη - έτσι δεν τον αποκάλεσε ο Βλαχάκος; - και το φανέρωσε το σχέδιο. Και φυσικά δε θα γίνουμε Κούβα, μη φοβάστε. Βουλγαρία θα γίνουμε...

Alexandros 9 Ιουνίου 2012 στις 10:45:00 μ.μ. EEST  

@ ΦΚΜΚ

Δεν μπορεί ο Σαμαράς να επαναδιαπραγματευτεί τίποτα από μόνος του από τη στιγμή που έχει βάλει υπογραφές, για αυτό και λέω συγκυβέρνηση ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ. ΝΔ ως εγγυήτρια της Ευρωπαϊκής προοπτικής, αλλά και ως το κόμμα που λέει ότι θα τηρήσουμε τις υποχρεώσεις μας αλλά και ΣΥΡΙΖΑ γιατί δεν έχει υπογράψει με κανέναν τίποτα, αντιπροσωπεύει την κοινωνία που διαμαρτύρεται δικαίως για τα απερίγραπτα μέτρα και είναι ο ΣΥΡΙΖΑ που ουσιαστικά θα θέσει τα όρια της ανοχής, επίσης μια τέτοια συγκυβέρνηση θα αποδείκνυε εμπράκτως ότι είμαστε ενωμένοι και πάμε όλοι μαζί να διαπραγματευτούμε, κάτι που είναι πολύ πιο σημαντικό από όσο νομίζουμε!
Ο φόβος είναι η τακτική που επέλεξε ο ΓΑΠ, τα γράφει άλλωστε ο Μαρκεζίνης στα βιβλία του, έχει περιγράψει λεπτομερέστατα την τακτική, που ακολουθεί η εξουσία, το ίδιο κάνει και ο Σαμαράς, αποδεικνύοντας πόσο λίγος είναι, από την άλλη και ο Τσίπρας επιλέγει την προεκλογική τακτική των ψεύτικων ελπίδων, είχαν και οι δυο την ευκαιρία να αλλάξουν τα πράγματα αλλά την πέταξαν!

ΑΧΕΡΩΝ 10 Ιουνίου 2012 στις 3:32:00 π.μ. EEST  

@Alexandros
Παρ´ὸτι εκτροχιαζὸμαστε απὸ το θὲμα της αναρτὴσεως,μὶα τοποθὲτηση στο τελευταὶο σχὸλιὸ σου.
Στο ενδεχὸμενο συγκυβερνὴσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ,ἢ αντιστρὸφως,διαβλὲπω τυπικὴ εφαρμογὴ του τεχνὰσματος του κακοὺ και του καλοὺ μπὰτσου,και μὰλιστα πειστικὼτερα απὸ το ντουὲττο ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.
Ὰλλωστε,κατὰ την ταπεινὴ μου γνὼμη,πὶσω απὸ τις ευανὰγνωστες κομματικὲς ταμπὲλες,κρὺβονται πολλὰ:διαπλοκὲς,κολὲγια,λὲσχες,στοὲς...εξ οὺ και το ευγενὲς ὰθλημα της πολιτικὴς κυβιστὴσεως.
Στο σημεὶο αυτὸ,θα εκφρὰσω την (ἂς ποὺμε)αιρετικὴ ὰποψη,ὸτι υπὸ τις δεδομὲνες συνθὴκες,η καλὺτερη κυβὲρνηση για την χὼρα,εὶναι μια υπηρεσιακὴ,χωρὶς εξουσιοδὸτηση να διαπραγματευτεὶ το μνημὸνιο,αλλὰ οὺτε και την πὶεση να το εφαρμὸσει.Ο ΥΕΘΑ Φρὰγκος,ὲκανε κὰποια δὴλωση σχετικὰ με το πὸσο προτὶθεται να εφαρμὸσει το μνημὸνιο στον τομὲα των αρμοδιοτὴτων του,για μὲνα ὲδωσε κὰποιο στὶγμα.
Ὶσως το σημειωτὸν στην παροὺσα συγκυρὶα να εὶναι προτιμὼτερο απὸ το τροχὰδην,την στιγμὴ που η Ισπανὶα μπορεὶ να αποτελὲσει τον καταλὺτη για ευρὺτερη αναπροσαρμογὴ της στὰσεως της Ε.Ε απὲναντι στο πρὸβλημα.

Alexandros 10 Ιουνίου 2012 στις 1:13:00 μ.μ. EEST  

Δεν πειράζει ας εκτροχιαστούμε και λίγο το μήνυμα του το έστειλε το θέμα αυτό θέλω να πιστεύω και ακόμα και η υπερβολική ανάλυση μάλλον κακό κάνει και η δυσφήμιση είναι διαφήμιση.

Λοιπόν, σωστό αυτό το περί υπηρεσιακής κυβέρνησης, το πρόβλημα όμως είναι πως η κυβέρνηση αυτή θα πρέπει να έχει νομιμοποίηση την ίδια με αυτή που είχε η κυβέρνηση Παπαδήμου που πέρασε το μνημόνιο με πάνω από 180 ψήφους. Θεωρώ πως δεν είναι σωστό να έχουν γίνει δυο φορες εκλογές και μετά να συμφωνήσουν όλοι να βάλουν κάποιον άλλον πρωθυπουργό, μα τότε γιατί ψηφίζουμε εμείς δηλαδή, η κυβέρνηση αυτή θα είναι ουσιαστικά παράνομη, οποτε αυτό είναι αδύνατο. Το ποιος θα ήταν πρωθυπουργός σε μια τέτοια Κυβέρνηση Σύρριζα ΝΔ, Τσίπρας η Σαμαράς είναι παντελώς αδιάφορο, ακόμα και να μοιράσουν τη θητεία θα μπορούσαν.

Η υπηρεσιακή κυβέρνηση θα μπορούσε ίσως να υπάρξει σε περίπτωση εθνοσυνέλευση και μάλιστα συντακτικής εθνοσυνέλευσης όπου θα έπρεπε να αλλαχτεί το "συνταγαμα" και με τη δικαιολογία ίσως αυτή να οριζόταν μια υπηρεσιακή κυβέρνηση για εύλογο χρονικό διάστημα, 5 χρονια για μένα είναι ένα καλο διάστημα, η οποια θα είχε την στήριξη όλων των παρατάξεων η ανοχή δεν φτάνει! Όπως αυτές οι κυβερνήσεις ανοχής που λένε είναι τελείως αηδίες δηλαδή. Βεβαια η εθνοσυνέλευση θα πρέπει να είναι πραγματική εθνοσυνέλευση όλων των εξουσιών και όχι μια ακόμα συνδιάσκεψη της Βουλής! Το θέμα είναι πως υπό αυτές τις συνθήκες είναι πολύ δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο χωρίς να γίνει ο χαμός, γιατί από τα πρόσωπα που θα είναι εκεί το 80% δεν το εμπιστεύεται ο κόσμος, οποτε είναι χαμένη υπόθεση.

ΑΧΕΡΩΝ 10 Ιουνίου 2012 στις 9:07:00 μ.μ. EEST  

@Alexandros
Δεν εννοὼ μὶα μακροπρὸθεσμη λὺση,αλλὰ μερικὼν μηνὼν το πολὺ,εὰν και οι επὸμενες εκλογὲς δεν δὼσουν καθαρὴ εντολὴ.Διευκρινὶζω ὸτι αυτὸ που κυρὶως με απασχολεὶ,εὶναι η ρὺθμιση του προβλὴματος της Ισπανὶας ως οδηγὸς για ὲνα νὲο ευρωπα'ι'κὸ πλαὶσιο αντιμετωπὶσεως της κρὶσεως της ευρωζὼνης,απὸ το οποὶο ελπὶζω να επωφεληθοὺμε.
Ὴδη χθὲς ''κυκλοφὸρησε'' ὸτι η Ισπανὶα κατὲθεσε αὶτηση παροχὴς βοὴθειας.Επειδὴ πὰντως η επικρατοὺσα ὰποψη εὶναι ὸτι η χὼρα αυτὴ δεν εὶναι πρακτικὼς δυνατὸν να διασωθεὶ,ὸπως ὰλλωστε οὺτε και η Ελλὰς με την ακολουθοὺμενη συνταγὴ,εὶτε θα θα το πὰρει η Ε.Ε απὸφαση ὸτι πλησιὰζει η ημερομηνὶα λὴξεὼς της,εὶτε θα προκὺψει αναγκαστικὰ ὲνα μορατὸριουμ για τα PIIGS,οπὸτε προκὺπτει για την Ελλὰδα παρὰθυρο ευκαιρὶας(το χρυσὰφι των στιγμὼν,ὸπως ὲγραφε παλαιὸτερα κὰποιος συντὰκτης του ''Ταχυδρὸμου'').
Ὲγραψες ὸτι το 80% των προσὼπων ενδεχὸμενης εθνοσυνελεὺσεως δεν θα το εμπιστεὺεται ο κὸσμος.
Δεν γνωρὶζω πὸσοι γνωρὶζουν ὸτι ο πατὲρας του υπηρεσιακοὺ πρωθυπουργοὺ Παναγὼτη Πικραμμὲνου,Ὸθων Πικραμμὲνος,υπὴρξε επὶ κατοχὴς εκδὸτης και διακινητὴς των προπαγανδιστικὼν εντὺπων των δυνὰμεων κατοχὴς,και ο σημερινὸς υπηρεσιακὸς πρωθυπουργὸς φοὶτησε στην γερμανικὴ σχολὴ Αθηνὼν,ὸπως και ο Μιχὰλης Χριστοφορὰκος(δεν εὶναι μὸνο το κολὲγιο Αθηνὼν προφανὼς φυτὼριο ''λαμπρὼν νὲων''),αλλὰ και πὸσοι ενοχλοὺνται απὸ κὰτι τὲτοιο.

Alexandros 11 Ιουνίου 2012 στις 12:02:00 μ.μ. EEST  

Είμαι εναντίον προσωρινών λύσεων, η κατάσταση που βρισκόμαστε δεν παίρνει προσωρινές λύσεις η ημίμετρα, πρέπει να έχουμε κυβέρνηση που θα αφεθεί να κάνει τη δουλειά που πρέπει να κάνει, οι προσωρινές λύσεις μας έφεραν εδώ.

Κατά τα αλλα, δεν γνωρίζω τι έκανε ο πατέρας του Πικραμένου, αλλα δεν μπορώ να μπω σε αυτή τη διαδικασία, γιατί αν "συμπνεχισουμε", διότι αυτό γίνεται, σε αυτή την τακτική τότε άλλοι θα είναι συνεργάτες των Γερμανών, άλλοι των Αμερικανων, άλλοι των Κινέζων, άλλοι των Ρώσων, εμενα με νοιάζει τι κάνει ο καθένας τώρα και όχι τι έκανε ο πατέρας του, όχι ότι ο Πικραμένος έχει κάνει τίποτα, ο άνθρωπος είναι εκεί γιατί έτσι λέει ο νομος, δηλαδή είναι το άτομο που θα πρέπει να ασχολούμαστε λιγότερο αυτή τη στιγμή, επίσης το ότι πήγε στο ίδιο σχολειό με τον χριστοφορακο δεν μου λέει τίποτα, δηλαδή όλοι οι συμμαθητές του Πάγκαλου είναι σαν τον Πάγκαλο? Δεν συμφωνώ με αυτή την τακτική καθόλου ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και μας έχουν βάλει σε αυτό το τριπάκι του να ξεθάβουμε τις έχθρες του εμφυλιου, κάτι που είναι εντελώς εγκληματικό, αυτή είναι μια περίοδος που πρέπει να την βλέπουμε και να την έχουμε ως παράδειγμα προς αποφυγή και όχι να γυρνάμε και να ξεθάβουμε το μισος, υπάρχουν σκελετοί σε όλων τις ντουλάπες, όμως οι περισσότεροι πλέον που έζησαν τότε έχει πεθάνει, ας τους αφήσουμε και αυτούς να ησυχάσουν και ας ησυχάσουμε και εμείς!

φτωχος αλλα οχι μονος ΕΛΛΗΝΑΣ 11 Ιουνίου 2012 στις 12:44:00 μ.μ. EEST  

Αχέροντα έχεις δικιο! Δε με νοιάζει ποιός ήταν ο πατέρας του σημερινού πρωθυπουργού ουτε τι εκανε.... Και μένα ολη μου η οικογένεια ψήφιζε επί 30 χρόνια ΠΑΣΟΚ και τώρα σκοτωνώμαστε τηλεφωνικως καθημερινά γιατί θέλουν να ψηφίσουν Τσίπρα...ΕΓΩ ΤΙ ΦΤΑΙΩ? Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα μου, αυτό που με κρατάει άυπνο τα βράδια είναι οτι δεν υπάρχει πουθενά ένας άνθρωπος να μας πάρει απ το χερι και να μας βγάλει απο το λάκκο-ποιό λάκκο?- απ το ΠΗΓΑΔΙ με τα σκατά που βουτήξαμε ΟΛΟΙ μας
τόσα χρόνια και να προσπαθήσει έστω να μας πάει λίγο πιο πάνω... Απλά και ταπεινά.Δε μπορώ πλέον άλλο τα ΘΑ, τις ταμπέλες, τις κάλπικες υποσχέσεις, τις δήθεν
αψιμαχίες και κοκκορομαχίες αυτων που εδώ και 40 τόσα χρόνια παίζουν τάβλι στις πλάτες μας...

Alexandros 11 Ιουνίου 2012 στις 1:16:00 μ.μ. EEST  

http://infognomonpolitics.blogspot.co.uk/2012/06/blog-post_11.html#.T9XEeWCEZ0w

Παραθέτω το παραπάνω link για αυτούς που ακόμα αμφισβητούν ότι οι κύριοι που διεκδικούν την ψήφο μας παίζουν μονο μικροκομματικά παιχνίδια και είναι ανίκανοι να δουν πέρα από τη myth τους, δυστυχώς με αυτούς πάμε να διαπραγματευτούμε στην Ευρώπη στην Αμερική, στην Τουρκια, πως να μην βάζουν τα γέλια μαζί μας?

Evmenis Kardianos 11 Ιουνίου 2012 στις 7:37:00 μ.μ. EEST  

Δηλαδή τι, ο παρουσιαστής αδιαφορεί αν οι καλεσμένοι του υβρίζονται χυδαιότατα (πουσταριά .... κ.τ.λ.!).

Ουδόλως ενοχλείται όταν η εκπομπή του εκφυλιζεται σε ένα άκρως αγενές και πρόστυχο υβρεολόγιο.

Όχι, δεν συμφωνώ, κάκιστα έπραξε ο "νεαρός" (ετσι δεν αποκαλούν και τους κουκουλοφόρους μπαχαλάκηδες που κατέστρεψαν και έκαψαν τόσες φορές την Αθήνα, καθώς και τρείς αθώους νέους ανθρώπους; Που είναι η επανάσταση η οποία έπρεπε να γίνει για αυτούς τους αθώους! Εκείνη που έγινε για τον κακομαθημένο 15τή Γρηγορόπουλο που πήγε στα Εξάρχεια γυρεύοντας ..;) που έρριξε τρείς σφαλιάρες στην μαινάδα και αισχρά υβρίζουσα Λιάνα Κανέλη!

Γιατί δεν καταδίκασαν, έστω φραστικά, τότε και εκείνους που έσπασαν την Λιάνα στο ξύλο, επειδή το περιοδικό της ΝΕΜΕΣΙΣ δημοσίευσε τα e-mails της σεπτής κύριας Μάργκαρετ και του "συγγραφέως" Νίκου στα οποία μας ειρωνεύονται, μας χλευάζουν και μας υβρίζουν, ποιοί αυτοί που τρέφονται τόσα χρόνια από το υστέρημα του Ελληνικού Λαού;

Εδώ και 15 χρόνια κατηγορώ και εγώ την Ν.Δ., ως απολυτως υπαίτια για όσα σήμερα συμβαίνουν. Οι διάφοροι πολιτικάντες της δεν εφάρμοσαν ούτε το Σύνταγμα ούτε τις εντολές που τους έδωσαν οι ψηφοφόροι τους, διότι φοβόντουσαν -λέει- μην βγάλουν οι Πασόκοι τα κουμπούρια. Τότε τι θέλουν την αρχή, μόνο για να "οικονομηθούν";

Άσε τον Κ. Μητσοτάκη που απεκάλυψε τον ύπουλο ρόλο του στο "Μακεδονικό" ο Ομογενής κ. Κρις Σπύρου!

Με την ευκαιρία αυτή επιθυμώ να ευχαριστήσω τον ΑΡΜΑΤΙΣΤΗ για την συμμετοχή του στην Ιστοσελίδα. Μου δίνει την ευκαιρία να ενημερώνομαι πάντοτε υπεύθυνα με όσα εκθέτει.



Ευμένης Καρδιανός

ΑΧΕΡΩΝ 11 Ιουνίου 2012 στις 10:25:00 μ.μ. EEST  

@Alexandros
Κὰτι κατὰλαβες λὰθος.
Σχολὶασα πὰνω στην τοποθὲτησὴ σου για το 80% που ο κὸσμος δεν θα εμπιστεὺεται,ακριβὼς για να καταδεὶξω ὸτι ὸσο ψὰχνεις,θα βρὶσκεις,και ὸτι με την παροὺσα πολιτικὴ σὺμβαση,δεν πρὸκειται να βρεθοὺν εντελὼς ασκὶαστες προσωπικὸτητες,ανακὺκλωση του συστὴματος θα εὶναι.

Alexandros 12 Ιουνίου 2012 στις 12:33:00 π.μ. EEST  

Σε αυτό έχεις δίκιο, για αυτό και είπα πως είναι πολύ δύσκολο υπό τις παρούσες συνθήκες να γίνει κάτι τέτοιο. Θα επιμείνω στην τρελή άποψή μου, πως το πιο ωφέλιμο είναι αυτό που λέει ο Βενιζέλος, κυβέρνηση συν-ευθύνης, σταθερή αλλά χωρίς Βενιζέλο και την παρέα του, δηλαδή ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ και με την προϋπόθεση ότι και οι δυο θα εκκαθαρίσουν το εσωτερικό τους, βέβαια μην επαναλαμβάνομαι αμέσως μετά το αποτέλεσμα των εκλογών και οι δυο κοίταξαν να κάνουν προσθέσεις για το πως θα κερδίσουν την εξουσία, χωρίς να εξετάζουν καν το εθνικό συμφέρον στις περισσότερες των περιπτώσεων. Τώρα περιμένω να δω ο Σαμαράς ποιους θα επιλέξει στη Θράκη, η Ντόρα ήδη πρότεινε κάποιον δικό της και επειδή αρνήθηκε ο Σαμαράς εκείνος ως γνήσιος ιδεολόγος μεταπήδησε στη ΔΗΜΑΡ :). ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ έβαλαν Μουσουλμάνους και εμένα το Μουσουλμάνος δεν με πειράζει εκ προοιμίου, εκείνο που με πειράζει είναι ότι οι εν λόγω κύριοι είναι εντελώς όργανα του προξενείου!
Πάντως είναι μερικοί πολιτικοί για τους οποίους ίσως θα έπρεπε να γίνουν έρευνες αν είναι κανονικοί πράκτορες ξένων δυνάμεων, γιατί καλά είναι αυτοί που εντάξει έχουν την ιδεολογία τους, είναι όμως και μερικοί που κάνουν συγκεκριμένες και κατευθυνόμενες κινήσεις, οι οποίες αν μη τι άλλο είναι ύποπτες.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP