Μερικές σκέψεις για την κατάρριψη του RF-4E (2)
Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012
Κερδίζει έδαφος η εκδοχή (που αναλύσαμε εδώ) ότι το τουρκικό RF-4 καταρρίφθηκε από πυρά συριακών πυροβόλων και όχι από πυραυλικό σύστημα, με βάση τις λεπτομέρειες του περιστατικού που ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος του συριακού υπουργείου Εξωτερικών. Το θέμα δεν έχει μόνο τεχνικό ενδιαφέρον (η απώλεια ενός Φάντομ, αεροσκάφους γνωστού για τη δομική αντοχή του, από πυρά πυροβόλων είναι σπάνια), αλλά και πολιτικές προεκτάσεις, καθώς το περιορισμένο βεληνεκές των Α/Α πυροβόλων καθιστά βέβαιο ότι η κατάρριψη έγινε εντός συριακού εναερίου χώρου.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ο εκπρόσωπος του συριακού υπουργείου Εξωτερικών Jihad Makdissi δήλωσε ότι η συριακή αεράμυνα αναγκάστηκε να αντιδράσει άμεσα στην πτήση του τουρκικού μαχητικού εντός συριακού εναερίου χώρου, σε ύψος 100 μέτρων (330 ποδών), που αποτελούσε "μια ξεκάθαρη παραβίαση της συριακής κυριαρχίας".
"Το αεροσκάφος εξαφανίστηκε και ύστερα επανεμφανίστηκε στο συριακό εναέριο χώρο, πετώντας σε ύψος 100 μέτρων και περίπου 1-2 χιλιόμετρα (0.6-1.2 μίλια) από τη συριακή ακτή", δήλωσε στη συνέντευξη τύπου σχετικά με το περιστατικό.
"Αναγκαστήκαμε να δράσουμε αμέσως. Ακόμη κι αν το αεροσκάφος ήταν συριακό θα το είχαμε καταρρίψει", πρόσθεσε. Ο Makdissi πρόσθεσε ότι το τουρκικό F4 καταρρίφθηκε από πυρά αντιαεροπορικών πυροβόλων, και όχι από πύραυλο κατευθυνόμενο από ραντάρ. "Το βεληνεκές των σφαιρών (sic) είναι μόνο 2.5 χιλιόμετρα (1.5 μίλια)."
Ο εκπρόσωπος του συριακού ΥΠΕΞ δεν ήταν σαφής ως προς τις ενδεχόμενες επιπτώσεις του επεισοδίου στις κάποτε φιλικές σχέσεις της Συρίας με την Τουρκία, που τον τελευταίο χρόνο στράφηκε κατά του Σύρου προέδρου Bashar al-Assad, καθώς η βία στη Συρία κλιμακώθηκε και χιλιάδες πρόσφυγες κατέφυγαν στη νότια Τουρκία. Η Τουρκία έχει ζητήσει τη σύγκληση συνεδρίασης του NATO για αύριο, προκειμένου να συμβουλευθεί τους συμμάχους της και να συμφωνήσουν για την απάντηση στο περιστατικό, που κατά την Τουρκία ήταν μια επίθεση χωρίς προειδοποίηση σε διεθνή εναέριο χώρο.
Ο Makdissi δήλωσε ότι "αυτά που λέχθηκαν από την τουρκική κυβέρνηση διαφέρουν από την πραγματικότητα... έχουν περιπλέξει την κατάσταση". Έίπε επίσης ότι παρά το περιστατικό, η Συρία παραμένει προσανατολισμένη σε μια "σχέση γειτονίας" με την Τουρκία. "Ζούμε σε μια τεταμένη κατάσταση με την Τουρκία, αλλά δεν έχουμε εχθρικές προθέσεις κατά του τουρκικού λαού."
Τα δύο μέλη του πληρώματος αγνοούνται ακόμα, ενώ τα συντρίμμια του αεροσκάφους τους βρίσκονται σε βαθιά νερά, στα ανοιχτά της μεσογειακής ακτής. Η "συντονισμένη" συρο-τουρκική επιχείρηση έρευνας και διάσωσης για την ανεύρεση των δύο χειριστών συνεχίζεται, δήλωσε ο Makdissi, προσθέτοντας ότι κάποια από τα συντρίμμια έχουν βρεθεί και παραδοθεί στην Τουρκία.
Ο Makdissi ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του με μια προειδοποίηση εναντίον οποιασδήποτε ενέργειας από το ΝΑΤΟ, που το προηγούμενο έτος βοήθησε τους Λίβυους επαναστάτες να ανατρέψουν τον δικτάτορα Muammar Gaddafi. "Υποτίθεται ότι το NATO υπάρχει για να δυναμώνει τα κράτη", είπε he said. "Αν η συνεδρίασή τους γίνεται με εχθρικούς σκοπούς, ας γνωρίζουν ότι το έδαφος και τα ύδατα της Συρίας είναι ιερά."
Για πτήση σε χαμηλό ύψος και υψηλή ταχύτητα μιλάνε πλέον και πηγές όπως ο δημοσιογράφος David Cenciotti, ο οποίος μεταφέρει την οπτική μη κατονομαζόμενου νατοικού πιλότου και συντάσσεται με την εκδοχή της κατάρριψης από πυρά πυροβόλων. Το εξαιρετικά ενδιαφέρον απόσπασμα έχει ως εξής :
“όταν πετάς σε χαμηλό ύψος με υψηλή ταχύτητα είτε πραγματοποιείς μια ανορθόδοξη απόπειρα διείσδυσης στον εχθρικό ΕΕΧ για να χρησιμοποιήσεις τους αισθητήρες σου, είτε για να παραμείνεις κάτω απο την κάλυψη νεφών (to keep below the cloud cover). Όμως καθότι το να πετάς αποστολή ISR (Intelligence Surveillance Reconnaissance) σε χαμηλό ύψος και σε λιγότερα απο 12νμ απο την ακτή είναι ανώφελο, νομίζω ότι απλά δοκίμαζαν την Συριακή αεράμυνα (Εν Κρυπτώ: Το καουμποιλίκι που λέγαμε..). Και τώρα νομίζω ότι έχουν μια καλή ιδέα της ετοιμότητας της και αυτό είναι, μεταξύ άλλων, από τα πιο ενδιαφέροντα πράγματα που μάθαμε από το περιστατικό"
“Πριν από μερικά χρόνια, πετούσα backseater σε Τουρκικό μαχητικό κατά την διάρκεια τακτικής επιχειρησιακής αξιολόγησης (Taceval) στο Diyarbakir. H πορεία μας μας έφερε κοντά στα σύνορα με την Συρία και σχεδόν καθ' όλο το μήκος εκείνου του σκέλους οι ραδιοεπικοινωνίες μας τζαμάρονταν ενεργά. Η παρεμβολή στις επικοινωνίες δεν προβλεπόταν για εκείνη την αποστολή, οπότε ήταν πιθανότατα το αποτέλεσμα μιας ενεργού εμπλοκής των Συριακών Ενόπλων Δυνάμεων.
Και μια ακόμα ενδιαφέρουσα είδηση. Παρά την τεταμένη ατμόσφαιρα και τις απειλές των Τούρκων, αεροσκάφος τουρκικό α/φ CN-235 που συμμετείχε στην αποστολή έρευνας και διάσωσης για τους δύο αγνοούμενους χειριστές, εγκλωβίσθηκε από τη συριακή αεράμυνα, σκορπώντας όπως ήταν φυσικό τον πανικό στο πιλοτήριο. Ας κρατάνε σημειώσεις ορισμένοι εντός συνόρων.. (βλέπε Aegean Spike)
22 σχόλια:
Τσαμπα μαγκες, παλι, οι Ελληνες
Αλασκας
Για άλλη μια φορά κάνατε ψύχραιμη ανάλυση των γεγονότων, την ώρα που άλλοι κραύγαζαν για S-300 και κοσμοσφύρ. Μπράβο σας.
Επεσε απο s 300 η καποιο ρωσικο συστημα
Δεν συμφερει τη Συρια να το παραδεχθει γιατι ουσιαστικα εμπλεκει τη Ρωσια
Ακομα οτι επεσε απο πυρα ειναι προπαγανδα σιγα μην ειναι και οι Ραμπο εκει στη Συρια και ριχνουν με σφεντονες τα αεροπλανα
Μεχρι και Ισραηλινοι λενε οτι ειναι Ρωσοι λετε να ειστε εσεις σωστοι και αυτοι λαθος?
Πέστα αγόρι μου, πέστα
λολ είδατε τι κάνει η πολύ Πράβδα;
Εγώ πιστεύω πως το έριξε ελεύθερος σκοπευτής spetsnaz, πρώτος ξάδερφος του Πούτιν.
Πιστεύω ότι έπεσε από τον πανικό των τούρκων πιλότων, μόλις κατάλαβαν ότι τους είχαν εγκλωβίσει τα ραντάρ αεράμυνας των Σύρων! Έτσι αντί ανύψωσης τους πήρε η κάτω βόλτα και μπουμ!!
ολόκληρο φάντομ έπεσε κ δεν άνοιξε μύτη στην μπαρουταποθηκη του αρμαγεδδών
@ Ανώνυμος 25 Ιουνίου 2012 7:26:00 μ.μ. EEST
LOL
Η Τουρκική κυβ. ανακοίνωσε ότι δύο (2) Συριακά Κ/Β Ε/Α εκτοξεύτηκαν εναντίον του καταριφθέντος Τουρκικού RF-4E στις 21-6-2012. Το γεγονός ότι το πλήρωμα του Α/Φ δεν επέζησε – εκτινάχθηκε παρέχει ενδείξεις ότι το Α/Φ χτυπήθηκε από Κ/Β Ε/Α και όχι από Α/Α πυροβόλα. Φυσικά, η Τουρκική κυβ. δεν μπορεί να δικαιολογήση το γεγονός ότι το RF-4E έκανε «βόλτα» για 15 τουλάχιστον λεπτά στον Συριακό εναέριο χώρο ενώ το Α/Φ καταυγάζονταν αρχικώς από Σοβιετικής κατασκευής Συριακά ραντάρ επιτήρησης και, μετέπειτα, από Συριακά ραντάρ ελέγχου πυρός. Το τελευταίο έπρεπε να είχε πείσει τους Τούρκους χειριστές - εάν ο εξοπλισμός τους RWR-ECM-ESM δούλευε σωστά - ότι έπρεπε ν' αναχωρήσουν από την περιοχή κατεπειγόντως, πράγμα που δυστυχώς δεν έπραξαν (όλοι γνωρίζουμε τις Τουρκικές «επίσημες διαμαρτυρίες» όταν η Ελληνική αεράμυνα καταυγάζει με ραντάρ ελέγχου πυρός Τουρκικά Α/Φ τα οποία παραβιάζουν τον Ελληνικό εναέριο χώρο). Προ ολίγου το Αγγλικό δίκτυο BBC (21:29 ώρα Ελλάδος – 24/6/2012) ανέρτησε τον Τουρκικό ισχυρισμό ότι η Συριακή αεράμυνα έβαλε ανεπιτυχώς και εναντίον «διασωστικού» Τουρκικού Α/Φ CASA CN-235. Εφ’ όσον υπάρχει ΚΟΙΝΗ επιχείρηση έρευνας κ’ διάσωσης από Τουρκικά και Συριακά ναυτικά μέσα στην περιοχή, για ποιό λόγο να γίνονται υπερπτήσεις από Τουρκικά «διασωστικά» CN-235, εκτός κι άν βέβαια το εν λόγω CN-235 ήταν της «ποικιλίας» ηλεκτρονικού πολέμου;
Λάμπρος Ε.Π. – εν Η.Π.Α. μετανάστης
24/6/2012 – τοπική ώρα 14:40 – ώρα Ελλάδος 21:40
Λάμπρο, μπορείς να δώσεις κάποια παραπομπή για τα περι τουρκικής κυβέρνησης/πυραύλων την 21-6;
Mιλάς για τις δηλώσεις Arinc; Γιατί αυτές έγιναν σήμερα, ως ρελάνς στα όσα είπαν οι Σύροι περι α/α πβ. Χωρίς κανένα μα κανένα περαιτέρω επιχείρημα για να υποστηρίξει αυτή τη θέση.
Άποψη μας είναι ότι οι τουρκικές αντιφάσεις είναι προφανείς, οι άνθρωποι αυτοαναιρούνται κάθε 24 ώρες. Πιθανότατα προετοιμάζουν το έδαφος για πιθανά αντίποινα.
ΥΓ το Γενικό τους επιτελείο τηρεί σιγή ιχθύος προς το παρόν..
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΠΗΓΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
http://www.washingtonpost.com/world/middle_east/syria-denies-knowing-downed-fighter-jet-was-turkish/2012/06/25/gJQAVgJW1V_story.html
Σε μία παλαιότερη έκδοση του ανωτέρως άρθρου (24/6/2012 – 08:25 ώρα Η.Π.Α., 15:25 ώρα Ελλάδος) από την σημερινή έκδοση της εφημερίδας “The Washington Post” (Ουάσινγκτων, πρωτεύουσα Η.Π.Α.), γίνεται αναφορά σε δηλώσεις ενός εκπροσώπου τύπου του Τουρκικού ΥΕΞ, Κου. Σελτζούκ Ουνάλ (Selcuk Unal) ότι οι Σύριοι εξαπέλυσαν «τουλάχιστον δύο» Κ/Β Ε/Α εναντίον του Τουρκικού RF-4E (“He said the Syrians fired ‘at least a couple’ of surface-to-air missiles at the jet” – ακριβής γλώσσα του άρθρου). Από το άρθρο διαφαίνεται ότι αυτές οι δηλώσεις μάλλον έγιναν την Κυριακή, 24 Ιουνίου 2012, όταν η Τουρκία δήλωσε την προσφυγή της στο ΝΑΤΟ. Πάντως το ίδιο άρθρο γράφει ότι ο Κος. Ουνάλ ανέφερε ότι το Α/Φ επλήγη 15 ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ την «σύντομη παραβίαση» του Συριακού εναερίου χώρου και όταν – υποτίθεται – το Α/Φ «ήταν πίσω σε διεθνή εναέριο χώρο και κατευθύνονταν “προς διαφορετική κατεύθυνση“ από προς Συρία» (“Turkish Foreign Ministry spokesman Selcuk Unal said the missile strike came 15 minutes after the ‘brief violation,’ when the plane was back in international airspace and was heading in ‘a different direction’ than Syria”). Στην ΟΥΣΙΑ η Τουρκική κυβ. ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ότι το RF-4E «έκοβε βόλτες» για 15 λεπτά ΕΝΤΟΣ του Συριακού εναερίου χώρου.
Λάμπρος Ε.Π. – εν Η.Π.Α. μετανάστης
24/6/2012 – τοπική ώρα 16:12 – ώρα Ελλάδος 23:12
Οι γείτονες Τούρκοι είναι όλο εκπλήξεις. Τα κατορθώματά τους σε αφήνουν άφωνο. Όταν οι σελίδες της στρατιωτικής ιστορίας δεν περιγράφεί τις σφαγές, τους βιασμούς και την βαρβαρότητα\ά τους, όταν δεν περιγράφει "ηρωικές" στιγμές όπου οι αξιωματικοί θερίζουν τους δικούς τους στρατιώτες που μετατρέπονται εύκολα σε υποχωρούντα όχλο, περιγράφει περιστατικά όπως...
- ...τότε που χάθηκαν στη θάλασσα όταν οδηγούσαν ΝΑΤΟική νηοπομπή. Άγνωστο αν και τότε είπαν το αμίμητο "Μalta Yok!"
- ...τότε που βομβάρδιζαν τα πλοία τους χωρίς λόγο
- ...τότε που με μετάκαυση έφευγαν πανικόβλητοι προς την ενδοχώρα τους με πορεία ...270 μέχρι και μέχρι να καταλάβουν που είναι η ανατολή και πού η δύση, έπεσαν από έλλειψη καυσίμου
- ...τότε που έχασαν το χρώμα τους, όταν εξιστορώντας τα παραμύθια τους για μια κατάρριψη κουτούλησαν πάνω σε αυτόν που τους κατέρριψε
- ...τότε που κόλλησαν σε αβαθή την ναυαρχίδα τους όταν ήθελαν να μας την επιδείξουν
- ...τότε που κουτουλούσαν τα κεφάλια τους όταν κόλλησαν στη λάσπη προσπαθώντας να βγουν σε θέσεις διασποράς εν μέσω κρίσης
- ...τότε που για να μην ματαιώσουν την κατασκοπευτική τους πτήση κουτούλησαν ηλιθιωδώς ένα δικό μας
- ...τότε που προσπαθώντας να περάσουν μπροστά από λιμάνι μας κόβοντας δρόμο μέσα από υφάλους κουτούλησαν έναν και μας άφησαν ενθύμιο ένα σόναρ
- ...τώρα που κατάφεραν το αμίμητο, και να "μπερδέψουν" τις δικές τους ακτές με των γειτόνων τους, κι αφού επί 15 λεπτά και παρ΄ όλο που τους επισημάνθηκε από τον ασύρματο ότι παραβιάζουν εθνικό εναέριο χώρο άλλης χώρας, τελικά κατάφεραν το ακατόρθωτο. Κατάφεραν να κουτουλήσουν τα σουπερ-ντούπερ αναβαθμισμένα αεροσκάφη τους πάνω σε αντιαεροπορικό φράγμα πυρός πυροβόλων του '50! Εκτός από ξέρες, υφάλους και βραχονησίδες τώρα κουτουλάνε και σε βλήματα, κακές γλώσσες μάλιστα λένε ότι ήταν και ληγμένα!
http://www.youtube.com/watch?v=dgB0XGV_xZc&feature=player_embedded
Μια διευκρίνιση για μια "παράπλευρη" πληροφορία:
Σε διάφορα blogs και sites διάβασα ότι το πλήρωμα τουρκικού α/φ CN-235 που συμμετείχε στις έρευνες για τον εντοπισμό του RF-4 "πανικοβλήθηκε" και έσπευσε να αποχωρήσει από την περιοχή όταν διαπίστωσε ότι εγκλωβίστηκε από συριακή α/α συστοιχία. Δεδομένου ότι για να γίνει μια τέτοια "διαπίστωση" απαιτείται η ύπαρξη συστήματος RWR ή/και ESM και ότι τα τουρκικά CN-235 της βασικής μεταφορικής έκδοση δεν φέρουν τέτοιον εξοπλισμό, συμπεραίνεται πως το συγκεκριμένο α/φ ήταν:
α)τροποποιημένο για αποστολές ηλεκτρονικού πολέμου αεροσκάφος της Τουρκικής Αεροπορίας, ή
β)αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας CN-235MPA του Τουρκικού Ναυτικού, ή
γ)ένα από τα 2 τροποποιημένα για ειδικές επιχειρήσεις CN-235 που αξιοποιεί η αεροπορική μονάδα (OHG) των Ειδικών Δυνάμεων του τουρκικού Γενικού Επιτελείου.
Γ.Μ.
"15 minutes AFTER the brief violation" σημαίνει κατ'αυτούς ότι το Α/Φ προσβλήθηκε 15 λεπτά μετά την έξοδό του από τον ΕΕΧ της Συρίας.Εξού και το "brief".
@ Γ.Μ. 26 Ιουνίου 2012 2:19:00 π.μ. EEST
Την ίδια σκέψη έκανα κι εγώ αλλά φοβήθηκα μη γράψω μαιά βλακεία.
Η Τουρκία είναι σοβαρό Κράτος με υπεύθυνη και ικανή Πολιτική και Στρατιωτική Ηγεσία. Δεν παίρνει αποφάσεις στο άρπα κόλλα. Στην περιοχή παίζονται μεγάλα συμφέροντα από μεγάλους παίχτες, Ρωσία, ΗΠΑ, Ισραήλ. Η Τουρκία βάζει πρώτα τα Εθνικά της συμφέροντα σε μακροπρόθεσμη βάση, κανείς δεν ξέρει τι παίζεται πίσω από την κατάρρευση του Α/Φ, τα φαινόμενα συνήθως απατούν. Να μην τρέξουμε να βγάλουμε συμπεράσματα. Εγώ πιστεύω ότι η Τουρκία θα το παίξει σε όλα τα ταμπλό ( Επιτήδειος Ουδέτερος ) και στο τέλος θα βγει συνολικά κερδισμένη. Όσο για μας ο Χ΄΄βάτης (Αβραμόπουλος) στον πρώτο που πήγε να δώσει τα διαπιστευτήριά του ήταν στον Μ. Βεζίρη, τι ειρωνεία στην Πόλη ! ! ! Τα υπόλοιπα είναι λόγια της Χαλ ημάς.
Εγώ πιστεύω ότι το "χτύπημα" είναι ένα επικοινωνιακό τρίκ ΄για να μας απροσανατολήσουν για δήθεν θερμού επισοδείου και ότι έπετε τουρκοσυριακός πόλεμος. Μάλιστα βγήκαν και βιντεάκια με μετακινήσεις τουρκικών Τ/Θ στα τουρκοσυριακά σύνορα και κάποιοι χάρηκαν.
Ας κοιτάξουμε τον πισινό μας γιατί το χοντρό παιχνίδι είναι στο Αιγαίο μας.
Ερώτηση στους φίλους εδώ.
Το πυραυλικό σύστημα S300 έχει πολλαπλές κεφαλές και επειδή τα αεροσκάφη πετούσαν σαν ζεύγος είναι αδιανόητο να χτηπήθηκε μόνο το ένα και το άλλο να επέστρεψε με σοβαρά προβλήματα. Κάτι στημένο μυρίζει.Οι κεφαλές δεν είναι μονόφθαλμες και βλέπουν μόνο το ένα αεροσκάφος Έπρεπε και τα δυο να είχαν γίνει σκόνη ή όχι;
@Ανώνυμος 9:04:00
Αγαπητέ φίλε, κανένα από τα βλήματα του συστήματος S-300 δεν φέρει πολλαπλές κεφαλές. Όλοι οι τύποι βλαμάτων του συγκεκριμένου συστήματος φέρουν μοναδιαία πολεμική κεφαλή (εκτός αν εννοείς θραυσματογόνο). Στην συγκεκριμένη περίπτωση πάντως τα όσα ακόυστηκαν για S-300 (και για BUK ή
Pantsir-S1) πιθανότατα ήταν
ράδιο-αρβύλα. Όσον αφορά την πιθανότητα επιβίωσης ενός μαχητικού (πόσο μάλλον για άλλο αεροσκάφος που πετά στον ίδιο σχηματισμό) κατόπιν πλήγματος από α/α πύραυλο, αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες (απευθείας ή μη πλήγμα, μέγεθος και είδος της πολεμικής κεφαλής του βλήματος, χαρακτηριστικά του αεροσκάφους στόχου κλπ.), συνεπώς η κάθε περίπτωση πρέπει να εξετάζεται ξεχωριστά. Για το συγκεκριμένο συμβάν ακόμα δεν έχουν ξεκαθαριστεί τα πράγματα, πόσο μάλλον να γίνουν γνωστές και τέτοιου είδους λεπτομέρειες. Οπότε ας περιμένουμε τα σχετικά στοιχεία για να μπορέσουμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.
Γ.Μ.
"Δεδομένου ότι για να γίνει μια τέτοια "διαπίστωση" απαιτείται η ύπαρξη συστήματος RWR ή/και ESM και ότι τα τουρκικά CN-235 της βασικής μεταφορικής έκδοση δεν φέρουν τέτοιον εξοπλισμό"
μην είμαστε και τόσο σίγουροι γι αυτό.
@27/6/12 9:37
Πολὺ σωστὴ η επιφὺλαξη,ιδὶως για RWR.
@ Ανώνυμος 9:37:00
@ Αχέρων
Αγαπητοί φίλοι, εύλογη η επιφυλακτικότητά σας για για ύπαρξη ή μη συστήματος RWR (για ESM προφανώς δεν τίθεται ζήτημα) στα μεταγωγικά CN-235 της Τουρκικής Αεροπορίας. Η δική μου σχετική αναφορά πιο πάνω, βασίζεται στη ανυπαρξία οποιασδήποτε πληροφορίας/στοιχείου, από όπου να προκύπτει εγκατάσταση τέτοιου συστήματος. Αν έχετε εσείς κάποιο στοιχείο (φωτογραφικό υλικό, ανακοίνωση παραγγελίας κλπ.) περί του αντιθέτου, θα την περιμένω με εξαιρετικό ενδιαφέρον!
Με εκτίμηση,
Γ.Μ.
Φὶλε Γ.Μ
Απὸ πλευρὰς μου δεν ὲχω κανὲνα πειστὴριο,αλλὰ απλὼς συμμερὶζομαι την επιφὺλαξη του 9:37.
Επαναλαμβὰνω,επιφὺλαξη.Ὸχι βεβαιὸτητα,οὺτε υποψὶα.
Δημοσίευση σχολίου