Εις μνήμην Νικολάου Σιαλμά - 18 Ιουνίου 1992
Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009
Συμπληρώνονται σήμερα 17 χρόνια από την 18η Ιουνίου 1992, όταν ο υποσμηναγός Νίκος Σιαλμάς, αντιμετωπίζοντας σε άνιση εικονική αερομαχία τουρκικά F-16 χάθηκε με το Mirage F1 CG του στα γαλανά νερά του Β. Αιγαίου. Έπεσε στο καθήκον, προασπίζοντας τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας και την εθνική μας αξιοπρέπεια. Αιωνία του η μνήμη.
Ακρωτήρι Τρυπητή/Αη Στράτης - Μνημείο εις μνήμην του Νικολάου Σιαλμά με το μοιρόσημο της μονάδας του 342 ΜΠΚ και την φράση "Μολών Λαβέ"
Πρώτο αίμα...
ΑΛΗΘΕΙΑ, θυμάστε τί κάνατε στις 9:17 π.μ. στις 18 Ιουνίου 1992; Θα μου πείτε: ζητάς πολλά. Έχει περάσει άλλωστε ένας ολόκληρος μήνας. Εξάλλου τί σημασία μπορεί να έχει; Μόνο συγκριτική, μια και ότι και να κάνατε εκείνο το πρωινό του Ιουνίου, αποκλείεται να ήταν σπουδαιότερο απ' ότι έκανε ο υποσμηναγός Νικόλαος A. Σιαλμάς. Γιατί το πρωινό εκείνο, ο Νίκος Σιαλμάς έδωσε τη ζωή του σε έναν άνισο αγώνα, για να μπορούμε όλοι εμείς να θεωρούμε σημαντικά πολύ πιο πεζά ή και ευτελή πράγματα. H ιδέα εκείνου για το σπουδαίο, ήταν η εκδίωξη με κάθε μέσο του Τούρκου εισβολέα από τον εθνικό
εναέριο χώρο.
Έκοψε το νήμα της ζωής του στα γαλανά νερά του Αιγαίου που τάχθηκε να υπερασπίζει με κάθε τρόπο.
O ακήρυκτος πόλεμος στο Αιγαίο συνεχίζεται χωρίς διακοπή εδώ και 18 χρόνια. Οι χειριστές της αεροπορίας μας τον αντιμετωπίζουν σαν καθημερινή ρουτίνα. Καβαλάρηδες σε σιδερένια άλογα σε ένα συνεχή αγώνα που προκαλεί τα όρια. Αεροδρόμια διασποράς, ρέντινες, σκραμπλ, εμπλοκή. Μέρες μοναξιάς μακριά από την οικογένεια και κακές συνθήκες διαβίωσης. Οι χειριστές μας ξέρουν το παιχνίδι καλά.
O εισβολέας αυτήν τη φορά αποχώρησε νικητής, εκμεταλλευόμενος την τεχνολογική του υπεροχή. H πίκρα των χειριστών της Αεροπορίας μας για το χαμένο συνάδελφό τους υπήρξε μεγάλη.
O πόνος γίνεται μεγαλύτερος όμως καθώς εμείς οι υπόλοιποι, οι βολεμένοι στην ασφάλεια και στις "δουλίτσες" μας, τους ανακαλύπτουμε μετά από κάθε ατύχημα. Και τότε με το θράσος που εξασφαλίζει η άγνοια, προχωρούμε σε κρίσεις και επικρίσεις.Έτσι έγινε και μετά το θάνατο του Νίκου Σιαλμά.
Οι πολιτικάντηδες πάντα εκεί για να εξαργυρώσουν και το τελευταίο ίχνος ντροπής σε ψήφους. Έτσι, η πρώτη αντίδραση αφορά το ερώτημά τους γιατί στάλθηκαν αεροσκάφη δεύτερης γενιάς για αναχαίτιση. Το ερώτημα τέθηκε από εκείνους που είναι κύρια υπεύθυνοι για το ότι δεν διαθέτουμε αρκετά αεροσκάφη τρίτης γενιάς! Παράλληλα, πριν αλέκτωρ λαλήσει, ο Έλληνας Πρωθυπουργός δηλώνει ότι "δεν υπάρχει κίνδυνος από Ανατολάς".
Είναι λοιπόν μάταιη η θυσία του Νίκου Σιαλμά; Είναι οι τουρκικές παραβιάσεις μαγική εικόνα που βρίσκεται στο μυαλό των χειριστών της αεροπορίας μας; Όχι βέβαια.
Οι κάτοικοι των ακριτικών μας νησιών τις βιώνουν καθημερινά και γνωρίζουν την αυταπάρνηση των χειριστών της Π.Α. Και εκείνοι, πάντα σεμνοί και χωρίς περιαυτολογίες, εξακολουθούν να κάνουν τη δουλειά τους με τον καλύτερο τρόπο.
Όχι, ο Νίκος Σιαλμάς δεν ήταν ήρωας. Ήταν ένας άνθρωπος του καθήκοντος. Αυτό που θα μπορούσε να τον περιγράψει καλύτερα είναι τα λόγια του γλάρου Ιωνάθαν στο ομώνυμο ποιητικό έργοτου Richard Bach, όταν αφήνει την εκπαίδευση του σμήνους στα
φτερά του γλάρου Φλετς:
"Μην τους αφήσεις να διαδίδουν κουτές φήμες για μένα ή να με
κάνουν θεό. Σύμφωνοι Φλετς; Είμαι γλάρος. M' αρέσει να πετάω.
Ίσως....
Το ασπρογυάλισμα σταμάτησε. O γλάρος Ιωνάθαν είχε εξαφανισθεί
στον αέρα."
Εμείς θεωρούμε ότι δεν θα αργήσει η ώρα που το υπόλοιπο σμήνος
θα πάρει εκδίκηση για το θάνατό του.
Γιώργος Χριστογιαννάκης ΠΤΗΣΗ ΙΟΥΛΙΟΣ 1992
Ακρωτήρι Τρυπητή/Αη Στράτης - Μνημείο εις μνήμην του Νικολάου Σιαλμά με το μοιρόσημο της μονάδας του 342 ΜΠΚ και την φράση "Μολών Λαβέ"
Πρώτο αίμα...
ΑΛΗΘΕΙΑ, θυμάστε τί κάνατε στις 9:17 π.μ. στις 18 Ιουνίου 1992; Θα μου πείτε: ζητάς πολλά. Έχει περάσει άλλωστε ένας ολόκληρος μήνας. Εξάλλου τί σημασία μπορεί να έχει; Μόνο συγκριτική, μια και ότι και να κάνατε εκείνο το πρωινό του Ιουνίου, αποκλείεται να ήταν σπουδαιότερο απ' ότι έκανε ο υποσμηναγός Νικόλαος A. Σιαλμάς. Γιατί το πρωινό εκείνο, ο Νίκος Σιαλμάς έδωσε τη ζωή του σε έναν άνισο αγώνα, για να μπορούμε όλοι εμείς να θεωρούμε σημαντικά πολύ πιο πεζά ή και ευτελή πράγματα. H ιδέα εκείνου για το σπουδαίο, ήταν η εκδίωξη με κάθε μέσο του Τούρκου εισβολέα από τον εθνικό
εναέριο χώρο.
Έκοψε το νήμα της ζωής του στα γαλανά νερά του Αιγαίου που τάχθηκε να υπερασπίζει με κάθε τρόπο.
O ακήρυκτος πόλεμος στο Αιγαίο συνεχίζεται χωρίς διακοπή εδώ και 18 χρόνια. Οι χειριστές της αεροπορίας μας τον αντιμετωπίζουν σαν καθημερινή ρουτίνα. Καβαλάρηδες σε σιδερένια άλογα σε ένα συνεχή αγώνα που προκαλεί τα όρια. Αεροδρόμια διασποράς, ρέντινες, σκραμπλ, εμπλοκή. Μέρες μοναξιάς μακριά από την οικογένεια και κακές συνθήκες διαβίωσης. Οι χειριστές μας ξέρουν το παιχνίδι καλά.
O εισβολέας αυτήν τη φορά αποχώρησε νικητής, εκμεταλλευόμενος την τεχνολογική του υπεροχή. H πίκρα των χειριστών της Αεροπορίας μας για το χαμένο συνάδελφό τους υπήρξε μεγάλη.
O πόνος γίνεται μεγαλύτερος όμως καθώς εμείς οι υπόλοιποι, οι βολεμένοι στην ασφάλεια και στις "δουλίτσες" μας, τους ανακαλύπτουμε μετά από κάθε ατύχημα. Και τότε με το θράσος που εξασφαλίζει η άγνοια, προχωρούμε σε κρίσεις και επικρίσεις.Έτσι έγινε και μετά το θάνατο του Νίκου Σιαλμά.
Οι πολιτικάντηδες πάντα εκεί για να εξαργυρώσουν και το τελευταίο ίχνος ντροπής σε ψήφους. Έτσι, η πρώτη αντίδραση αφορά το ερώτημά τους γιατί στάλθηκαν αεροσκάφη δεύτερης γενιάς για αναχαίτιση. Το ερώτημα τέθηκε από εκείνους που είναι κύρια υπεύθυνοι για το ότι δεν διαθέτουμε αρκετά αεροσκάφη τρίτης γενιάς! Παράλληλα, πριν αλέκτωρ λαλήσει, ο Έλληνας Πρωθυπουργός δηλώνει ότι "δεν υπάρχει κίνδυνος από Ανατολάς".
Είναι λοιπόν μάταιη η θυσία του Νίκου Σιαλμά; Είναι οι τουρκικές παραβιάσεις μαγική εικόνα που βρίσκεται στο μυαλό των χειριστών της αεροπορίας μας; Όχι βέβαια.
Οι κάτοικοι των ακριτικών μας νησιών τις βιώνουν καθημερινά και γνωρίζουν την αυταπάρνηση των χειριστών της Π.Α. Και εκείνοι, πάντα σεμνοί και χωρίς περιαυτολογίες, εξακολουθούν να κάνουν τη δουλειά τους με τον καλύτερο τρόπο.
Όχι, ο Νίκος Σιαλμάς δεν ήταν ήρωας. Ήταν ένας άνθρωπος του καθήκοντος. Αυτό που θα μπορούσε να τον περιγράψει καλύτερα είναι τα λόγια του γλάρου Ιωνάθαν στο ομώνυμο ποιητικό έργοτου Richard Bach, όταν αφήνει την εκπαίδευση του σμήνους στα
φτερά του γλάρου Φλετς:
"Μην τους αφήσεις να διαδίδουν κουτές φήμες για μένα ή να με
κάνουν θεό. Σύμφωνοι Φλετς; Είμαι γλάρος. M' αρέσει να πετάω.
Ίσως....
Το ασπρογυάλισμα σταμάτησε. O γλάρος Ιωνάθαν είχε εξαφανισθεί
στον αέρα."
Εμείς θεωρούμε ότι δεν θα αργήσει η ώρα που το υπόλοιπο σμήνος
θα πάρει εκδίκηση για το θάνατό του.
Γιώργος Χριστογιαννάκης ΠΤΗΣΗ ΙΟΥΛΙΟΣ 1992
15 σχόλια:
Και το υπόλοιπο σμήνος πράγματι εκδικήθηκε...
Πρώτα η δική του μοίρα στις 8/2/95...
Έπειτα άλλοι συνάδελφοι στις 27/12/95...
Και τέλος η κατάρριψη της 8/10/96...
Απομένει η εκδίκηση για τον Ηλιάκη... θα 'ρθει κι αυτή.
Υποσμηναγός Νικόλαος Σιαλμάς, αθάνατος.
ΝΑΙ ΝΑΙ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΘΕΡΙΝΟΣ ΝΥΚΤΟΣ...
Η ΜΟΝΗ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΙΛΟΤΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΑΒΛΙ, ΣΤΗΝ ΠΡΕΦΑ, ΚΑΙ ΣΤΑ VIDEAKIA TOY YOUTUBE.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΡΑΔΙΟΑΡΒΥΛΕΣ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ,ΠΟΥ ΕΝΩ ΜΟΝΙΜΩΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΕΝΥΠΩΣΕΙΣ (ΑΕΡΟΜΑΧΙΕΣ) ΕΧΕΙ ΗΤΗΘΕΙ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ,ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ ΔΙΑΚΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ...
ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ,ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΥΠΟΥ ΜΟΣΑΝΤ -ΜΙΤ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΙΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΙΑΛΜΑ ...
Αριστοδημος
Φίλε Αριστόδημε ,δεν είναι δουλειά της Αεροπορίας η εξωτερική πολιτική ούτε μπορεί να παίρνει πρωτοβουλίες σαν αυτές που ανέφερες..
Δουλειά της αεροπορίας είναι η προστασία του ελληνικού εναερίου χώρου και της διεθνούς νομιμότητας στο Αιγαίο ,και υπο της παρούσες συνθήκες κάνει την καλύτερη δυνατή δουλειά..
Φίλε Αριστόδημε,
μάλλον δεν είσαι καλά πληροφορημένος. Στις τρεις ημερομηνίες που αναφέρθηκαν παραπάνω, τρία τουρκικά αεροσκάφη χάθηκαν στο Αιγαίο, κατά τη διάρκεια εικονικής αερομαχίας με ελληνικά.
- στις 8/2/95 το τουρκικό αεροσκάφος που έπεσε (δυτικά της Ρόδου) ήταν F-16, και ο χειριστής του υποσμηναγός Mustafa Yildirim διασώθηκε από ελληνικό ελικόπτερο. Στο συγκεκριμένο περιστατικό το τουρκικό αεροσκάφος αναχαιτιζόταν από ελληνικά Mirage F1CG, της μοίρας του Σιαλμά (342 ΜΠΚ Σπάρτη)
- Στις 27/12/95 έπεσε δυτικά της Λέσβου τουρκικό F-4E Phantom, στη διάρκεια αερομαχίας με ελληνικό F-16. Ο ένας από τους δύο χειριστές του σκοτώθηκε, ενώ ο άλλος, σμηναγός Giril Mehmet, διασώθηκε από ελληνικό ελικόπτερο.
- Στις 8/10/96 τουρκικό F-16 (διθέσιο) έπεσε νοτίως της Χίου, κατά τη διάρκεια αερομαχίας με ελληνικό Mirage 2000. Από τους δύο χειριστές του, ο σμηναγός Nail Erdogan σκοτώθηκε, ενώ ο σμήναρχος Cemil Cicekli διασώθηκε από ελληνικό ελικόπτερο. Το τελευταίο περιστατικό είναι το μόνο όπου και οι δύο πλευρές (η τουρκική επισήμως, η ελληνική ανεπισήμως) παραδέχονται ότι έγινε χρήση πυρών.
Επομένως οι χειριστές της ΠΑ πήραν την εκδίκησή τους για το Σιαλμά. Από κει και πέρα τα υπόλοιπα που λες, είναι αρμοδιότητα άλλων, εκτός ΠΑ.
δεν ειναι τα μόνα περιστατικά αυτά..
Ναι αλλά αυτά είναι τα μόνα γνωστά από τον τύπο ;)
Μην κάνουμε και καμιά ζημιά...
κατα την γνώμη η μόνη ζημία που θα προκαλούσε θα ήταν εις βάρος του τουρκικού μηχανισμού προπαγάνδας που προπαθεί να πείσει αλλήλούς αλλά και εμας ,παρέα με τους υπόλοιπους εταίρους ,ότι η ΤΗΚ κάνει πάρτυ στο Αιγαίο χωρίς κανένα απολύτως κόστος..σε άλλες σοβαρές αεροπορίες Γρίβας,Σκαμπαρδώνης κτλ θα κατείχαν αξιοζήλευτες θέσεις και δεν θα ήταν στο περιθώριο
αλλά αντιλαμβάνομαι ότι η συζήτηση χωράει πολύ κουβέντα..
ΥΓ για του λόγου το αληθές να υπενθιμήσω ότι η υποτιθέμενη τουρκική προσφυγή στο ευρωπαικό δικαστήριο για τον θάνατο του Ερντογάν αποδείχθηκε μια καλοστημένη απάτη εκ μέρους των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών -την οποία δυστυχώς τα ελληνικά ΜΜΕ αναπαρήγαγαν χωρίς κανένα έλεγχο-
και μιας και ανέφερες το θέμα αυτό ,ανώνυμε φίλε ,θα ανεβάσω λίαν συντόμως μια ενδιαφέρουσα φωτογραφία
καλημερα σε ολους τους φιλους.
Πιστευω οτι οφειλω τις εξής επισημανσεις :
Τα παντα δυστυχως σε αυτον το ματαιο κοσμο κρινονται ή κατακρινονται εκ του αποτελεσματος .Το να υπαρχουν νοήμονες συμπολιτες μου -με τους οποιους τονιζω ειμαι περηφανος να συνδιαλεγομαι μεσω αυτου του blog -που δεν εχουν συνειδητοποιησει οτι η ελληνικη κυριαρχια και η δειθνης ασφαλεια πτησεων στο Αιγαιο ειναι ενα διατρητο κουρελοχαρτο ,με λυπει αφανταστα.
Να σας θυμισω τις αμετρητες παρενοχλησεις επιβατικων αεροσκαφων, συμμαχικων στρατιωτικων αεροσκαφων στον ελληνικο εναεριο χωρο απο τους Τουρκους ?
Για πια διεθνη νομιμοτητα μιλαμε ?
Και επανερχομαι στο μονιμα διατυπωμενο και εφιαλτικα αναπαντητο ερωτημα : οι τουρκοι γιατι αποχωρουν απο το Αιγαιο αφου ξερουν οτι και πανω απο την Ακροπολη να φτασουν κανεις δεν θα τολμησει να αποδεσμευσει εντολες καταριψης πολυ απλα γιατι τελειωνουν ενα συγκεκριμενο εκπαιδευτικο σεναριο ! Τι θα γινειαραγε αν 2-3 ζευγαρια F-16 ΚΙΝΗΘΟΥΝ προς ΑΡΑΞΟ ή ΚΑΣΤΕΛΙ ? Εχετε την ψευδαισθηση οτι δεν θα γελοιοποιηθουμε γι αλλη μια φορα στην αεροπορικη πιατσα ?
ΕΙΝΑΙ δισκεδαστικο να παιζεις με τα φωτοπολυβολα σου και να εχεις την ψευδαισθηση οτι εδωσες ενα σκληρο μαθημα στον ΤΟΥΡΚΟ ,αλλα πολυ διαφορετικο να του δωσεις να καταλαβει οτι την επομενη φορα η διαφορα μεταξυ ζωης και θανατου θα την κανει ενα bartin-baker καθισμα...
Αυτη ειναι εξαλου και η διαφορα ενος κρατιδιου μπανανιας απο ενα σοβαρο κρατος.
Τελος σε οτι αφορα την αναφορα μου σε Μοσαντ -Μιτ ελπιζω να καποιοι να καταλαβαν συνειρμικα οτι υπαρχουν και αλλοι τροποι για τα σοβαρα κρατη να παρουν εκδικηση για τους δολοφονους των στελεχων τους...
Και για να ΄γινω και λιγο πιο κυνεικος ....ακομα και αν ξαναθρυνησουμε εναν νεο "ΗΛΙΑΚΗ " πιστευει κανεις μεσα του οτι θα βρεθει ελληνας αεροπορος που θα σωσει την τιμη και την υποληψη της μοιρας του και κατ επεκταση αυτης της δυσμοιρης χωρας ???
δεν το νομιζω ,επρεπε ο Μειμαρακης να φαει τονους απο ντοματες και ροχαλες οταν κατεβηκε στην Μοιρα μετα το συμβαν του ΗΛιακκη...αλλα ολοι μα ολοι κανανε την ΠΑΠΙΑ !!!
ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ
Καλημέρα Αριστόδημε,προσωπικά πιστεύω ότι κανένας δεν αμφφισβήτησε το γεγονός ότι ο ελληνικός εναέριος χώρος έχει καταντήσει κέντρο διερχομένων και εκ των πραγμάτων διολησθαίνουμε προς μια κατάσταση μειωμένης εθνικής κυριαρχίας..Αυτό είναι αδιαμφησβήτιτο γεγονός .Ένα το κρατούμενο.
Απο εκεί και πέρα όμως το να καταλογίζουμε το αποτέλεσμα αυτό στην ΠΑ και στην έλλειψη αντίδρασης των πιλότων της είναι το λιγότερο άδικο,,
Θέλω να τονίσω πάλι ότι τα περιστατικά κατάρριψης στα οποία κάποιος Έλληνας αεροπόρος έβαλε το χεράκι του ,είναι -πάρα πολλά- πολύ περισσότερα απο αυτά που ανέφερε ο ανώνυμος φίλος προηγουμένως.
Κατάρριψη δεν προυποθέτει απαραίτητα safety off ,υπάρχουν και τα manouver kills υπάρχει και το "fuel starvation" ,τελιτσες τελίτσες.... Εάν κάποτε κάποιος κάτσει να φτιάξει ένα πλήρη κατάλογο με τις απώλειες των απέναντι μονο στον χώρο του Αιγαίου ,πιστεύω ότι πολύς κόσμος θα αλλάξει αντίληψη.
Το να κινηθούν εχθρικα α/φ αιφνιδιαστικά προς μια απο τις αεροπορικές μας βάσεις είναι ένα σενάριο στο οποίο εκπαιδεύεται και προετοιμάζεται συνεχώς η ΠΑ ,θα έλεγα είναι ένας απο τους μεγαλύτερους φόβους.Και για αυτό τον λόγο υπάρχουν πάντα τόσα αεροσκάφη επιφυλακής και 3 και 5 και παραπάνω λεπτών,πολύ περισσότερα απ'οσα χρειάζονται για τις "εκπαιδευτικές πτήσεις" των απέναντι.Οι αεροπόροι μας είναι επαγγελματίες και σε διαβεβαιώνω ότι ο Τούρκος που μπαίνει στο Αιγαίο δεν το κάνει ΠΟΤΕ ελαφρά τι καρδία,άλλωστε το γεγονός ότι ο Οζντεμίρ οπλοφορούσε κατ την διάρκεια μια απλής "εκπαιδευτικής πτήσης" είναι ενδεικτικό της ψυχολογίας τους.
Το πρόβλημα όμως είναι πολιτικο-στρατιωτικό και ως τέτοιο η λύση δεν μπορεί να είναι αμιγώς στρατιωτική δυστυχώς..κάποια στιγμή πρέπει και η πολιτική ηγεσία να σταματήσει να παίζει τον ρόλο της στρουθοκαμήλου
Σε ότι αφορά την Μοσάντ κτλ,εγώ θα έλεγα πρώτα να ξεκινήσουμε απο τα βασικά...έχουμε νεκρούς αθαφτους στρατιώτες ακομα στο Ουσάκ και στην Κύπρο..ας ασχοληθούμε πρώτα με αυτούς και μετα ας αφιερωθούμε και στο σήμερα.
Αυτά όμως δεν μπορούν να γίνουν σε μια μέρα ,πρέπει ο κόσμος να αποκτήσει αντίληψη για το τι συμβαίνει στο περιγυρο του ,να ευαισθητοποιηθεί.Και αυτό πρέπει να γίνει σταδιακά ,όχι μονομιάς
Στην ερώτηση σου "ακομα και αν ξαναθρυνησουμε εναν νεο "ΗΛΙΑΚΗ " πιστευει κανεις μεσα του οτι θα βρεθει ελληνας αεροπορος που θα σωσει την τιμη και την υποληψη της μοιρας του και κατ επεκταση αυτης της δυσμοιρης χωρας ?"
σου δηλώνω ευθαρσώς και ειλικρινώς ΝΑΙ!
Η Άμυνα του Αρχιπελάγους : ένα σύνθετο πολιτικοστρατιωτικό πρόβλημα
http://enkripto.blogspot.com/2009/05/blog-post_25.html
Ο Σιαλμάς μας βλέπει απο κει πάνω, ας φανούμε αντάξιοί του!
Λίγες μέρες μετά τον ηρωϊκό θάνατο του Υποσμηναγού Νικολάου Σιαλμά ανέλαβα διοικητής Επιλαρχίας στον Έβρο. Η πρώτη ομιλία μου προς τους αξιωματικούς και τους στρατιώτες της Επιλαρχίας μου, ήταν η ανάγνωση ενός πολύ συγκινητικού αφιερώματος στον ήρωα Νικόλαο Σιαλμά γραμμένο από το Κ. Καβαθά στο περιοδικό "Πτήση".
Ήταν μια υπόμνηση σε όσους είχε λάχει ο κλήρος να φυλάνε το σύνορο, για το χρέος προς τη πατρίδα. Ο ηρωϊκός θάνατος του Νίκου Σιαλμά έπρεπε να είναι ο φάρος όλων μας.
Έχω συνεργαστεί πολλές φορές με αετούς σε ασκήσεις με συμμετοχή Α/Φ, έχω επισκεφθεί σχεδόν όλα τα Α/Δ, ενδιαφέρομαι για τη ΠΑ, χαίρομαι όταν αντιλαμβάνομαι ότι είναι ισχυρή κ.α. Ήταν το παιδικό μου ονειρό να γίνω Ίκαρος. Τα μάτια μου όμως δεν το επέτρεψαν.
Η γνώση που έχω για τα παιδιά που πετάνε τα πολεμικά μας αεροσκάφη και φυλάνε το σύνορο, είναι ότι αποτελούν ότι καλύτερο και σεμνότερο έχει να δείξει η πατρίδα μας.
Αν κάποιος έχει εκείνο το αφιέρωμα της "Πτήσης" ας το αναρτήσει.
Η ΑΓΟΡΑ ΝΕΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ ΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ-ΑΤΡΑΚΤΙΔΙΩΝ ΣΚΟΠΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ.
Τιμη και δοξα στο παλικαρι μας. Θα ζει παντα στην καρδια μας. ΑΘΑΝΑΤΟΣ
Δημοσίευση σχολίου