Επίσκεψη Α/ΓΕΕΘΑ στην 126ΣΜ και ΣΕΑΠ

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Ο Α/ΓΕΕΘΑ με φόντο εκτοξευτή 5P8STE του συστήματος S-300PMU1 της Πολεμικής Αεροπορίας
Την Πέμπτη 19 Απριλίου 2012, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Μιχαήλ Κωσταράκος συνοδευόμενος από τον Αρχηγό ΓΕΑ Αντιπτέραρχο (Ι) Αντώνιο Τσαντηράκη, επισκέφτηκε την 126 Σμηναρχία Μάχης (ΣΜ) στο Ηράκλειο Κρήτης. Επιπλέον, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ επισκέφθηκε τη Σχολή Εφέδρων Αξιωματικών Πεζικού (ΣΕΑΠ).

Σκοπός της επίσκεψης, ήταν η ενημέρωση επί επιχειρησιακών θεμάτων που αφορούν στο Α/Α πυραυλικό σύστημα S-300, η παροχή κατευθύνσεων και οδηγιών στο πλαίσιο της επιχειρησιακής ετοιμότητας, καθώς και η άμεση επικοινωνία με το προσωπικό της 126 ΣΜ και της ΣΕΑΠ. Το σχετικό σχόλιο του Α/ΓΕΕΘΑ για την επίσκεψη : "Επίσκεψη στη Μονάδα των S-300 το πρωί. Άριστα. Με το προσωπικό της Μοναδος έχουμε την ίδια επιθυμία και τον ίδιο στόχο: Βολή το συντομότερο."


Περισσότερες φωτογραφίες :






6 σχόλια:

Ανώνυμος 21 Απριλίου 2012 στις 5:14:00 π.μ. EEST  

126ΣΜ, 11 χρόνια άδεια. Άδεια ενισχυμένα καταφύγια μαχητικών, άδεια πίστα, άδεια υπόστεγα, άδεια υπερσύγχρονα δοκιμαστήρια κινητήρων και εγκαταστάσεις ικανές για μια Μοίρα μαχητικών.

Τώρα βάζουμε τους S-300 μέσα.

Τόσο κοντά στην Κύπρο, τόσο κοντά στα όρια της ΑΟΖ.

Τουλάχιστον άν πάρουμε με το καλό τα Μπλάκχωκ ας τα στείλουμε εκεί.

Ανώνυμος 22 Απριλίου 2012 στις 4:17:00 μ.μ. EEST  

@ Ανώνυμος 5:14:00
Ο λόγος που είχαν επικαλεστεί οι αρμόδιοι για την αδρανοποίηση (από πλευράς πτητικής δραστηριότητας) της 126ΣΜ ήταν οι διαμαρτυρίες των κατοίκων του Ηρακλείου για θέματα ηχορύπανσης και ασφάλειας....
Επίσης, στην περίπτωση που αποκτήσουμε Black Hawk, αυτά θα επιχειρούν με την Αεροπορία Στρατού. Θεωρώ απίθανο αυτά να εγκατασταθούν σε μία βάση της Πολεμικής Αεροπορίας. Εξάλλου αυτό θα ήταν και αντιοικονομικό καθώς θα έπρεπε να μεταφερθεί στη Κρήτη σημαντικό μέρος της υποδομής της Αεροπορίας Στρατού αλλά και μεγάλος αριθμός στελεχών της με ότι αυτό συνεπάγεται. Επίσης θα έπρεπε να τροποποιηθεί πλήρως το δίκτυο τροφοδοσίας καυσίμων της 126ΣΜ το οποίο είναι κατασκευασμένο για την διακίνηση καυσίμου μαχητικών α/φ (JP7/8) και όχι ελικοπτέρων (JP5 κτλ.)
Αντί λοιπόν να μετασταθμεύσουν ελικόπτερα της ΑΣ στη Κρήτη δεν θα ήταν οικονομικότερο (και πιο συμφέρον επιχειρησιακά) να μεταφερθούν η 1η ΜΑΛ και η 5η Α/Μ ΤΑΞΠΖ (ουσιαστικά το 547ο Α/Μ ΤΠ) στην ηπειρωτική χώρα;;;

Γ.Μ.

Ανώνυμος 22 Απριλίου 2012 στις 6:50:00 μ.μ. EEST  

Πέρυσι το Σεπτέμβριο υποτίθεται ότι θα γινόταν η βολή, ακόμα περιμένουμε. Κατά τα άλλα, "άριστα"...

ΑΧΕΡΩΝ 23 Απριλίου 2012 στις 6:24:00 π.μ. EEST  

@ΓΜ
Εξ ὸσων γνωρὶζω,τα Blackhawk και τα ὰλλα ε/π του U.S Army,χρησιμοποιοὺν το JP8,και αυτὸς εὶναι και ο λὸγος που υιοθὲτησαν το εν λὸγω καὺσιμο και στα Ὰμπραμς,καθὼς και στα ντηζελοκὶνητα οχὴματα.

Ανώνυμος 23 Απριλίου 2012 στις 1:04:00 μ.μ. EEST  

Φίλε Αχέρωντα
Ευχαριστώ για την διευκρίνιση. Το έψαξα και εγώ και μάλλον έχεις δίκιο για το κάυσιμο. Ζητώ συγνώμη από τον φίλο Ανώνυμο 5:14:00 ....
Γ.Μ.

Nicholas 24 Απριλίου 2012 στις 5:36:00 π.μ. EEST  

Είναι πραγματικά ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι συστοιχίες πυραύλων S-300 PMU1 είναι πλήρως επιχειρησιακές. Eλπίζω ότι σύντομα θα γίνει εκτόξευση ενός πυραύλου 48N6E,κατά πάσα πιθανότητα εναντίον ενός τηλεχειριζόμενου στόχου της εταιρείας EADS – 3 SIGMA.

Θα ήταν καλύτερα οι χειριστές των συστοιχιών πυραύλων να εκπαιδευτούν σε πιο ρεαλιστικά σενάρια απειλών. Ένα θα ήταν να αντιμετωπίσουν ένα αριθμό Eλληνικών F-16 C Block 52 + που επιτίθενται από πολλές και διαφορετικές κατευθύνσεις και από διαφορετικά ύψη, χρησιμοποιώντας ECM (ηλεκτρονικά αντίμετρα). Ένα ακόμη πιο ρεαλιστικό σενάριο απειλής θα ήταν να αντιμετωπίσουν ένα αριθμό Eλληνικών F-16 Cs ενώ πετάνε σε ύψος λιγότερο από 50 μ. πάνω από τη θάλασσα, και υπάρχει μια προσπάθεια ηλεκτρονικής παρεμβολής των δύο ραντάρ, της επιτήρησης και της παρακολούθησης στόχου/ καθοδήγησης πυραύλων των συστημάτων S-300 PMU1 και SA-15.

Δεν υπάρχει αμφιβολία στο μυαλό μου ότι οι πιλότοι μαχητικών F-16Cs και F-4Es Terminator 2020 της THK εκπαιδεύονται να πετούν σε πολύ χαμηλό υψόμετρο και στην εκτόξευση πυραύλων stand-off, ενώ άλλα αεροσκάφη επιχειρούν την ηλεκτρονική παρεμβολή των συστημάτων αντιαεροπορικής άμυνας. Ελπίζω ότι οι χειριστές τόσο του S-300 PMU1 όσο και του TOR M1 εκπαιδεύονται σε ρεαλιστικά σενάρια απειλών.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP