Επίσκεψη Α/ΓΕΕΘΑ στην 126ΣΜ και ΣΕΑΠ
Παρασκευή 20 Απριλίου 2012
Την Πέμπτη 19 Απριλίου 2012, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Μιχαήλ Κωσταράκος συνοδευόμενος από τον Αρχηγό ΓΕΑ Αντιπτέραρχο (Ι) Αντώνιο Τσαντηράκη, επισκέφτηκε την 126 Σμηναρχία Μάχης (ΣΜ) στο Ηράκλειο Κρήτης. Επιπλέον, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ επισκέφθηκε τη Σχολή Εφέδρων Αξιωματικών Πεζικού (ΣΕΑΠ).
Σκοπός της επίσκεψης, ήταν η ενημέρωση επί επιχειρησιακών θεμάτων που αφορούν στο Α/Α πυραυλικό σύστημα S-300, η παροχή κατευθύνσεων και οδηγιών στο πλαίσιο της επιχειρησιακής ετοιμότητας, καθώς και η άμεση επικοινωνία με το προσωπικό της 126 ΣΜ και της ΣΕΑΠ. Το σχετικό σχόλιο του Α/ΓΕΕΘΑ για την επίσκεψη : "Επίσκεψη στη Μονάδα των S-300 το πρωί. Άριστα. Με το προσωπικό της Μοναδος έχουμε την ίδια επιθυμία και τον ίδιο στόχο: Βολή το συντομότερο."
Περισσότερες φωτογραφίες :
Σκοπός της επίσκεψης, ήταν η ενημέρωση επί επιχειρησιακών θεμάτων που αφορούν στο Α/Α πυραυλικό σύστημα S-300, η παροχή κατευθύνσεων και οδηγιών στο πλαίσιο της επιχειρησιακής ετοιμότητας, καθώς και η άμεση επικοινωνία με το προσωπικό της 126 ΣΜ και της ΣΕΑΠ. Το σχετικό σχόλιο του Α/ΓΕΕΘΑ για την επίσκεψη : "Επίσκεψη στη Μονάδα των S-300 το πρωί. Άριστα. Με το προσωπικό της Μοναδος έχουμε την ίδια επιθυμία και τον ίδιο στόχο: Βολή το συντομότερο."
Περισσότερες φωτογραφίες :
6 σχόλια:
126ΣΜ, 11 χρόνια άδεια. Άδεια ενισχυμένα καταφύγια μαχητικών, άδεια πίστα, άδεια υπόστεγα, άδεια υπερσύγχρονα δοκιμαστήρια κινητήρων και εγκαταστάσεις ικανές για μια Μοίρα μαχητικών.
Τώρα βάζουμε τους S-300 μέσα.
Τόσο κοντά στην Κύπρο, τόσο κοντά στα όρια της ΑΟΖ.
Τουλάχιστον άν πάρουμε με το καλό τα Μπλάκχωκ ας τα στείλουμε εκεί.
@ Ανώνυμος 5:14:00
Ο λόγος που είχαν επικαλεστεί οι αρμόδιοι για την αδρανοποίηση (από πλευράς πτητικής δραστηριότητας) της 126ΣΜ ήταν οι διαμαρτυρίες των κατοίκων του Ηρακλείου για θέματα ηχορύπανσης και ασφάλειας....
Επίσης, στην περίπτωση που αποκτήσουμε Black Hawk, αυτά θα επιχειρούν με την Αεροπορία Στρατού. Θεωρώ απίθανο αυτά να εγκατασταθούν σε μία βάση της Πολεμικής Αεροπορίας. Εξάλλου αυτό θα ήταν και αντιοικονομικό καθώς θα έπρεπε να μεταφερθεί στη Κρήτη σημαντικό μέρος της υποδομής της Αεροπορίας Στρατού αλλά και μεγάλος αριθμός στελεχών της με ότι αυτό συνεπάγεται. Επίσης θα έπρεπε να τροποποιηθεί πλήρως το δίκτυο τροφοδοσίας καυσίμων της 126ΣΜ το οποίο είναι κατασκευασμένο για την διακίνηση καυσίμου μαχητικών α/φ (JP7/8) και όχι ελικοπτέρων (JP5 κτλ.)
Αντί λοιπόν να μετασταθμεύσουν ελικόπτερα της ΑΣ στη Κρήτη δεν θα ήταν οικονομικότερο (και πιο συμφέρον επιχειρησιακά) να μεταφερθούν η 1η ΜΑΛ και η 5η Α/Μ ΤΑΞΠΖ (ουσιαστικά το 547ο Α/Μ ΤΠ) στην ηπειρωτική χώρα;;;
Γ.Μ.
Πέρυσι το Σεπτέμβριο υποτίθεται ότι θα γινόταν η βολή, ακόμα περιμένουμε. Κατά τα άλλα, "άριστα"...
@ΓΜ
Εξ ὸσων γνωρὶζω,τα Blackhawk και τα ὰλλα ε/π του U.S Army,χρησιμοποιοὺν το JP8,και αυτὸς εὶναι και ο λὸγος που υιοθὲτησαν το εν λὸγω καὺσιμο και στα Ὰμπραμς,καθὼς και στα ντηζελοκὶνητα οχὴματα.
Φίλε Αχέρωντα
Ευχαριστώ για την διευκρίνιση. Το έψαξα και εγώ και μάλλον έχεις δίκιο για το κάυσιμο. Ζητώ συγνώμη από τον φίλο Ανώνυμο 5:14:00 ....
Γ.Μ.
Είναι πραγματικά ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι συστοιχίες πυραύλων S-300 PMU1 είναι πλήρως επιχειρησιακές. Eλπίζω ότι σύντομα θα γίνει εκτόξευση ενός πυραύλου 48N6E,κατά πάσα πιθανότητα εναντίον ενός τηλεχειριζόμενου στόχου της εταιρείας EADS – 3 SIGMA.
Θα ήταν καλύτερα οι χειριστές των συστοιχιών πυραύλων να εκπαιδευτούν σε πιο ρεαλιστικά σενάρια απειλών. Ένα θα ήταν να αντιμετωπίσουν ένα αριθμό Eλληνικών F-16 C Block 52 + που επιτίθενται από πολλές και διαφορετικές κατευθύνσεις και από διαφορετικά ύψη, χρησιμοποιώντας ECM (ηλεκτρονικά αντίμετρα). Ένα ακόμη πιο ρεαλιστικό σενάριο απειλής θα ήταν να αντιμετωπίσουν ένα αριθμό Eλληνικών F-16 Cs ενώ πετάνε σε ύψος λιγότερο από 50 μ. πάνω από τη θάλασσα, και υπάρχει μια προσπάθεια ηλεκτρονικής παρεμβολής των δύο ραντάρ, της επιτήρησης και της παρακολούθησης στόχου/ καθοδήγησης πυραύλων των συστημάτων S-300 PMU1 και SA-15.
Δεν υπάρχει αμφιβολία στο μυαλό μου ότι οι πιλότοι μαχητικών F-16Cs και F-4Es Terminator 2020 της THK εκπαιδεύονται να πετούν σε πολύ χαμηλό υψόμετρο και στην εκτόξευση πυραύλων stand-off, ενώ άλλα αεροσκάφη επιχειρούν την ηλεκτρονική παρεμβολή των συστημάτων αντιαεροπορικής άμυνας. Ελπίζω ότι οι χειριστές τόσο του S-300 PMU1 όσο και του TOR M1 εκπαιδεύονται σε ρεαλιστικά σενάρια απειλών.
Δημοσίευση σχολίου