Κάρπαθος, 6 χρόνια μετά

Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Έξι χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την 23η Μαϊου 2006, όταν ο Σμηναγός Κώστας Ηλιάκης έχασε την ζωή του κατά την διάρκεια αναγνώρισης τουρκικών μαχητικών στο νοτιοανατολικό Αιγαίο, και στην ακριτική Κάρπαθο θα τελεστεί επιμνημόσυνη δέηση, παρόντος του υπουργού Εθνικής Άμυνας Φραγκούλη Φράγκου.

Ο σμηναγός Κ.Ηλιάκης και ο Νο2 του Υποσμηναγός Π.Κολτσίκογλου κλήθηκαν στις 23/5/06 να αναγνωρίσουν σχηματισμό τουρκικών αεροσκαφών που απογειώθηκε από την αεροπορική βάση Νταλαμάν στα πλαίσια αποστολής αεροφωτογράφησης αντιαεροπορικών συστημάτων στην Κρήτη. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα της Τουρκικής αεροπορίας δεν είναι άγνωστη στους ιπτάμενους της ΠΑ καθώς ανα τακτά χρονικά διαστήματα οι Τούρκοι προσπαθούν να εντοπίσουν πιθανές μετασταθμεύσεις των συστοιχιών S-300 που εδρεύουν στην νήσο. Ο σχηματισμός αποτελείτο από ένα RF-4 της 113 Filo εφοδιασμένο με σύστημα LOROP και 2 συνοδευτικά F-16 (192 Filo).

Η συνάντηση των δύο σχηματισμών έγινε δυτικά της Καρπάθου. Στην προσπάθεια του να προσεγγίσει το RF-4 για να καταγράψει σειριακό αριθμό και τύπο ατρακτιδίων ο Σμηναγός Ηλιάκης παρεμποδίστηκε από το το F-16 του Χαλίλ Ιμπραίμ Οζντεμίρ ο οποίος με κλειστούς ελιγμούς S μερικές δεκάδες μέτρα μπροστά απο το ελληνικό μαχητικό προσπάθησε να το θέσει εντός του κώνου αερίων του κινητήρα του (jetblast), κάτι που θα μπορούσε να προκαλέσει μέχρι και κατάρριψη του .

Toυρκικό F-16 περνά μόλις λίγα μέτρα απο ελληνικό μαχητικό κατα την διάρκεια αναχαίτισης. Η ατζαμοσύνη του Οζντεμίρ κατα την εκτέλεση τέτοιου ελιγμού οδήγησε στον θάνατο του Έλληνα πιλότου

Οι απρόσεκτοι ελιγμοί του Οζντεμίρ είχαν ως αποτέλεσμα την πρόσκρουση του α/φ του στο πρόσθιο μέρος του ελληνικού μαχητικού και τον ακαριαίο θάνατο του Έλληνα χειριστή. Ο ατζαμής πιλότος της 192 Filo διεσώθη από τουρκικό ε/π και μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο λίγο μετά το επεισόδιο. Η συγκεκριμένη μοίρα της αεροπορικής βάσης Παλαιοκάστρου (Balikesir) είναι γνωστό φυτώριο φανατισμού και κατα την διάρκεια των εμπλοκών στο Αιγαίο οι ιαχές στα τούρκικα δεν είναι σπάνιο φαινόμενο στις συχνότητες επικοινωνίας. Ενίοτε δε, αυτές διακόπτονται απότομα απο το χαρακτηριστικό"Miraz!Miraz!" και επικλήσεις στα θεία. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Μουσταφά Γιλντιρίμ και ο Ναίλ Ερντογάν ανήκαν και οι δύο στην 192 Μοίρα..

Ειρήσθω εν παρόδω τον περασμένο Γενάρη ο Τούρκος πιλότος καταδικάστηκε ερήμην σε φυλάκιση 4 ετών από ελληνικό δικαστήριο για τον φόνο του Σμηναγού Ηλιάκη, γεγονός που πυροδότησε ακόμα μια επίθεση λάσπης του τουρκικού ΥΠΕΞ προς την χώρα μας. Σε ανακοίνωση τους οι Τούρκοι έκαναν λόγο για «κατευθυνόμενη» δικαιοσύνη και έφθασαν στο σημείο να ισχυρίζονται ότι η αερομαχία έγινε εκτός ορίων του FIR Αθηνών (αμφισβητώντας ανοικτά τον ελληνικό εναέριο χώρο) και ότι Τούρκος πιλότος κατεδίωκε το ελληνικό μαχητικό, το οποίο "είχε παραβιάσει το τουρκικό FIR"...

31 σχόλια:

Ανώνυμος 23 Μαΐου 2012 στις 12:52:00 μ.μ. EEST  

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ

http://www.enkripto.com/2012/05/blog-post_15.html

TED 23 Μαΐου 2012 στις 1:06:00 μ.μ. EEST  

Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά το ότι ο Οζντεμίρ "παρελήφθη από τουρκικό ελικόπτερο" δεν είναι απολύτως ακριβές (εν πάσει περιπτώσει δεν είναι όλη η αλήθεια).

Εάν θυμάμαι καλά, διεσώθη από παραπλέον εμπορικό πλοίο στο οποίο αρνήθηκε (με χρήση όπλου;;;) να τον παραλάβει το Ελληνικό ΛΣ. Έτσι δεν είναι;

enkripto 23 Μαΐου 2012 στις 1:42:00 μ.μ. EEST  

τον μάζεψε παραπλεον εμπορικο, αρνηθηκε να δεχθει βοηθεια απο Έλληνες διασωστες (κατα μια εκδοχη τραβηξε και οπλο), κατόπιν παρελήφθη απο τουρκικό ε/π

HBS 23 Μαΐου 2012 στις 1:45:00 μ.μ. EEST  

"Και χωρίς τα φτερά δε φοβάμαι,
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά,
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι,
στο αιγαίο να δίνω φιλιά"

Να φυλάς τ' αδέρφια σου παλίκαρε και να οδηγείς το χέρι τους...

Ανώνυμος 23 Μαΐου 2012 στις 2:02:00 μ.μ. EEST  

Το εμπορικό πλοίο ήταν σε διεθνή ύδατα ή σε ελληνικά; Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει;

Ανώνυμος 23 Μαΐου 2012 στις 2:08:00 μ.μ. EEST  

23 Μαΐου 2012 2:02:00 μ.μ. EEST

Για να σε προλάβω το πλοίο θεωρείτε έδαφος της σημαίας που φέρει.

bob 23 Μαΐου 2012 στις 2:08:00 μ.μ. EEST  

http://www.youtube.com/watch?v=eXiPEX4th9Q

Ανώνυμος 23 Μαΐου 2012 στις 2:25:00 μ.μ. EEST  

Αιωνία η Μνήμη στον αείμνηστο αδελφό μας που έπεσε υπέρ βωμών και εστιών.
Ντροπή στον κατά σάρκα αδελφό του που κομματικοποίησε τη θυσία του αδελφού του το '09

Ανώνυμος 23 Μαΐου 2012 στις 3:04:00 μ.μ. EEST  

Ξέρουμε αν ο Χαλίλ πετάει ακόμα;

Ανώνυμος 23 Μαΐου 2012 στις 3:37:00 μ.μ. EEST  

Εγώ θα χαιρόμουν αν οι οπλουργοί της μοίρας έγραφαν το όνομα του αείμνηστου Ηλιάκη επάνω στα Α/Α όπλα.

Ανώνυμος 23 Μαΐου 2012 στις 4:13:00 μ.μ. EEST  

ΑΘΑΝΑΤΟΣ!

Manolis 23 Μαΐου 2012 στις 5:07:00 μ.μ. EEST  

Αληθευει οτι ο Τούρκος πιλότος που καταδικάστηκε ερήμην σε φυλάκιση 4 ετών από ελληνικό δικαστήριο για τον φόνο του Ηλιάκη καταζητηται σε ολη την Ε.Ε.?

Ανώνυμος 23 Μαΐου 2012 στις 7:51:00 μ.μ. EEST  

Περιέργως δεν λέτε την αλήθεια για τον Οζντεμιρ.Διαβλέπω μια αβεβαιότητα (αντίστροφη με την βεβαιότητά σας περί "εθνομηδενισμού" του Τσίπρα).Λοιπόν ,τα γεγονότα:
Ο Οζντεμίρ ανεσύρθη από Ιαπωνικής σημαίας δεξαμενόπλοιο στα διεθνή ύδατα,26ν.μ Ν.Α.της Καρπάθου. Ελληνικό Ε/π έφθασε πρώτο,κατέβασε διασωστική ομάδα στο πλοίο,καθώς είδαν ν` ανασύρεται ο πιλότος.Τότε πίστευαν ότι μπορεί να είναι ο Ηλιάκης!
Ο Ιάπωνας πλοίαρχος,εν τη αφελεία του καί καλή τη πίστει,πιστεύοντας ότι είχε απλώς πέσει αεροσκάφος καί έσπευσαν οι διασώστες, τους οδήγησε στον Οζντεμιρ.Μόλις από διασώστες/διασωζόμενο συνειδητοποιήθηκε ποιός είναι ποιός, ο Οζντεμίρ τράβηξε το όπλο καί αφοπλίσθηκε από Ελληνες καί Ιάπωνες.Ενημερώθηκε αμέσως το ΚΕΠΙΧ.
Ελάχιστα μετά κατέφθασε Τουρκικό Ε/π,κατέβασε διασωστική ομάδα στην πλώρη του Ιαπωνικού δεξαμενοπλοίου,όταν αντίκρυσαν τους Ελληνες ανταλλάχθηκαν πυρά πάνω στο δεξαμενόπλοιο, προς φρίκην του Ιάπωνα πλοιάρχου.
Ενεργοποιήθηκαν κόκκινες γραμμές μεταξύ Χηνοφώτη καί ομολόγων,μπλέχτηκε το ΥΠΕΞ κλπ.
Το ζουμί: ο Χηνοφώτης εισηγήθηκε να ικανοποιηθεί η απαίτηση των Τούρκων να παραδοθεί ο Οζντεμιρ,προκειμένου ν` αποφευχθεί θερμή κλιμάκωση ,καθώς οι Τούρκοι είχαν σηκώσει τα πάντα στον αέρα!Μετά από διαβουλεύσεις με Καραμανλή που ήταν στο Παρίσι σε σύνοδο του ΕΛΚ (στο τηλέφωνο μιλούσε με Χηνοφώτη ο ...Ρουσόπουλος!) καί με Ντόρα (ΥΠΕΞ-που ήταν σε επίσκεψη στη ...Φινλανδία!)η εισήγηση έγινε δεκτή καί η παράδοση έγινε πάνω στο δεξαμενόπλοιο,μόλις 16ν.μ από την Κάρπαθο προς την οποία το είχε στρέψει ο Ιάπωνας πλοίαρχος...
Λίγους μήνες μετά ο Χηνοφώτης έγινε ,με το σπαθί του, Υπουργός!
Μην αποπειραθείτε διαψεύσεις,είχα-μαζί με αρκετούς άλλους- ιδίαν αντίληψιν...

Ανώνυμος 24 Μαΐου 2012 στις 8:59:00 π.μ. EEST  

Αγαπητέ ανώνυμε, καλημέρα! Ν΄αγιάσει το στόμα σου και η πένα σου!!!
ΑΥΤΑ για όσους θέλουν τους ηγήτορες στα μέτρα τους!!!
Μίλαγε στο τηλ. ο ρουσόπουλος!!!
και η ντόρα στη Φινλανδία!!!
κατά τ΄άλλα υποστηρίζουμε την επιστροφή καραμανλή με ΟΛΟ το team, για να δούμε προκοπή!!!
Γράψε και για του λοιπούς!! παυλόπουλο, αλογοσκούφη, βουλγαράκη,,,,,,, !!!
Γιάννης

Μanolis 24 Μαΐου 2012 στις 8:59:00 π.μ. EEST  

Η ιστορια αυτη εχει τοσο σοβαρη καταγγελια που χρειαζεται τεκμηριωση ή εστω διασταύρωση. Αλλιως , εαν επιθυμουμε σοβαρο διαλογο, δεν μπορει να γινει πιστευτη. Πιο ευκολα πιστευω οτι ο Τουρκαλας τραβηξε οπλο διοτι ηξερε τι εκανε και αλλαξε παμπερς μολις ειδε πρωτο το γαλαζιο Super Puma , αλλα οτι επεσαν πυρα σε διεθνες μαλιστα εδαφος??? Μια ακομη ερωτηση: Εφόσον δεν μιλαμε για αποστολη διασωσης μαχης (CSAR), αλλα για διασωση ειρηνικης περιοδου το οτι ανταλλάχθηκαν πυρά σημαινει οτι τα πληρωματα μας των Πουμα οπλοφορουν σε καθε διασωση, πχ ναυαγων???

Μanolis 24 Μαΐου 2012 στις 9:03:00 π.μ. EEST  

Να διευκρινησω , οτι τη διεθνη νομοθεσια περι διεθνους εδαφους του δεξαμενόπλοιου, οφειλουν να τη γνωριζουν αριστα οι διασωστες και των 2 χωρων, μια και αφορα αμεσα στη δουλεια τους...

Ανώνυμος 24 Μαΐου 2012 στις 10:31:00 π.μ. EEST  

Στο onalert γράφει πως το δεξαμενόπλοιο ήταν σημαίας Παναμά. Τελικά τι ισχύει;

Ανώνυμος 24 Μαΐου 2012 στις 10:33:00 π.μ. EEST  

Tα πλοία θεωρούνται από απόψεως διεθνούς δικαίου ως έδαφος της χώρας της οποίας φέρουν την σημαία.Αρα το δεξαμενόπλοιο ήταν Ιαπωνικό έδαφος. Καθώς μάλιστα βρισκόταν σε διεθνή ύδατα σ` όλο το επεισόδιο, κανείς τρίτος (Τούρκος-Ελληνας) δεν είχε δικαιοδοσία επ`αυτού.
Εκ των υστέρων, το ΥΠΕΞ επιβεβίωσε ότι αφ` ης συνέτρεχε επιχείρηση διάσωσης για ατύχημα μέσα στην περιοχή έρευνας καί διάσωσης που προσδιορίζεται από το Ελληνικό FIR καί καθώς ο Ιάπωνας πλοίαρχος είχε ανταποκριθεί θετικά στο αίτημα της Ελληνικής διασωστικής ομάδας ,αυτή καλώς επιβιβάσθηκε στο δεξαμενόπλοιο. Καί νομικά,είχε δικαίωμα να συλλάβει τον ύποπτο πρόκλησης του ατυχήματος! Αλλωστε, ο Ιάπωνας με την θέλησή του έστριψε προς Κάρπαθο για να ξεφορτωθεί εκεί τον μπελά που του είχε κυριολεκτικά πέσει στο κεφάλι.Αμα έμπαινε στα 6 μίλια (ακόμα 40-50 λεπτά ήθελε)ο Οζντεμίρ θα ήταν κρατούμενος εντός Ελληνικού εδάφους!
Η Τουρκική ομάδα κατέβηκε με το έτσι θέλω στο δεξαμενόπλοιο ,γιατί,όταν έφθασαν με καθυστέρηση 15 λεπτών, έβλεπαν από το beacon του Οζντεμιρ ότι ήταν απάνω στο πλοίο.
Πυρ άνοιξαν οι Τούρκοι.
Για το επεισόδιο υπάρχουν αρκετοί μάρτυρες καί στο ΚΕΠΙΧ καί στο ΥΠΕΞ.
Από την Διεύθυνση Τουρκίας του ΥΠΕΞ θέλανε οπωσδήποτε να κρατηθεί ο Τουρκος πιλότος , γιατί έβλεπαν ότι όποιος τον κρατούσε έβγαινε διπλωματικά νικητής καί υπαγόρευε όρους για την παράδοσή του!.Πέρασε όμως του Χηνοφώτη καί του τότε ΓΓ του ΥΠΕΞ( Ροκανάς) που ήθελαν την ησυχία τους.Καίο πρώτος ανταμείφθηκε δεόντως!

Ανώνυμος 24 Μαΐου 2012 στις 1:37:00 μ.μ. EEST  

Αιωνία η μνήμη.

Καλό θα είναι να μην γράφονται ανοησίες περι "μάχης επάνω στο εμπορικό πλοίο".
Το οτι η αφήγηση των γεγονότων έχει μεγάλα κενά είναι γεγονός.
Απο αυτό το σημείο όμως μέχρι την κατασκευή χολυγουντιανών σεναρίων περι μαχών κ.λ.π. είναι επιεικώς φαντασίες.
Δυστυχώς η επαγγελματική δημοσιογραφική έρευνα στην Ελλάδα είναι είδος εν ανεπαρκεία.
Εξεταστέα και σχετικά εύκολο να εξακριβωθούν σε μεγάλο βαθμό:

α) οι (καταγεγραμμένες) αναφορές του Αιγυπτιακού πολιτικού αεροσκάφους για δύο εκρήξεις.
και
β)όσα συνέβησαν επάνω στο εμπορικό σκάφος
Αυτά, εάν κάποιος επιχειρούσε να ασχοληθεί σοβαρά και να έρθει σε επαφή με τον καπετάνιο του εμπορικού αμέσως μετά την άφιξή του στην Μάλτα και τους χειριστές του πολιτικού αεροσκάφους.
Τίποτε απο όλα αυτά δεν έγινε απ' ότι γνωρίζω, με αποτέλεσμα να έχουμε απο την μιά την επίσημη και ατελή εκδοχή των γεγονότων και απο την άλλη την φαντασία του καθενός.


Ζ

Ανώνυμος 24 Μαΐου 2012 στις 5:41:00 μ.μ. EEST  

Όλα τα παραπάνω περί μάχης επί του πλοίου είναι φαντασιοπληξίες και κακώς επιτράπηκε η δημοσίευσή τους στο σοβαρό "Εν Κρυπτώ".
Ιδία αντίληψη μπορεί να επικαλείται ο καθένας στο Ίντερνετ. Κι εγώ έχω ιδία αντίληψη ότι χθες κατέβηκαν εξωγήινοι στο Σούνιο. Μη με διαψεύσετε, έχω μάρτυρες.

Ανώνυμος 24 Μαΐου 2012 στις 6:43:00 μ.μ. EEST  

Τα περί μάχης τα είπατε εσείς(=Ανώνυμοι 1.37καί 5.41) .Επισης εσείς τα περί Χόλλυγουντ καί εξωγήινων στο Σούνιο.
Εγώ έγραψα "ανταλλαγή πυρών".Στη δουλειά μου η ακρίβεια των όρων είναι εκ των ουκ άνευ!
Αν είναι τεκμήριο πως δεν υπήρξε(= είναι ψευδές) ό,τιδήποτε εσείς δεν γνωρίζετε,υποκλίνομαι.

enkripto 24 Μαΐου 2012 στις 8:23:00 μ.μ. EEST  

"Διαβλέπω μια αβεβαιότητα (αντίστροφη με την βεβαιότητά σας περί "εθνομηδενισμού" του Τσίπρα).Λοιπόν ,τα γεγονότα:"

Καλά κάνεις και διαβλέπεις αβεβαιότητα, γιατί δεν υιοθετούμε ακριτως ότι γράφει ο καθένας στο ιντερνετ.

Ανώνυμος 24 Μαΐου 2012 στις 8:30:00 μ.μ. EEST  

http://www.anaxaitisi.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=233&Itemid=99

enkripto 24 Μαΐου 2012 στις 8:36:00 μ.μ. EEST  

Και για να είμαστε απόλυτα ξεκάθαροι επ'αυτού, και εμείς πιστευουμε ότι τα περι ανταλλαγής πυροβολισμών ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας.

Ανώνυμος 24 Μαΐου 2012 στις 10:34:00 μ.μ. EEST  

Επειδή ασχολούμαι ΕΝΕΡΓΑ με την έρευνα και διάσωση, και επειδή ο πρώτος διασώστης που κατέβηκε στο πλοίο εκτός από συνάδελφος τυγχάνει να είναι και φίλος, καλά είναι να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους.....

Δεν είδε καν όπλο. Το πλήρωμα του πλοίου τον ενημέρωσε ότι καθώς κατέβαινε, ο Τούρκος έκανε κίνηση να βγάλει το όπλο του αλλά το πλήρωμα (του πλοίου) τον αφόπλισε. Ο Νίκος μίλησε με τον Τούρκο, ο οποίος απλά αρνήθηκε να πάει μαζί του. Ενημερώθηκε το Puma μας, ενημερώθηκε το ΕΚΣΕΔ, κατόπιν το ΕΘΚΕΠΙΧ και εν συνεχεία η εντολή ήταν "να τον παραλάβουν οι δικοί του"......ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

Mithridates 25 Μαΐου 2012 στις 1:31:00 π.μ. EEST  

Σωστά αναφέρθηκε ότι ένα πλοίο στα διεθνή ύδατα είναι έδαφος της χώρας της οποίας την σημαία φέρει στο ιστό του και στην οποία είναι νηολογημένο. Η Συνθήκη του Δικαίου της Θάλασσας, προβλέπει περιπτώσεις που δύναται να υπάρξει έρευνα σε πλοίο στα διεθνή ύδατα αλλά για συγκεκριμένες περιπτώσεις και με συγκεκριμένες διαδικασίες.

Το Gas Century τον Μάϊο του 2006 ήταν υπό σημαία Παναμά, ανήκε σε εταιρία ιαπωνικών συμφερόντων και ο Πλοίαρχος ήταν Φιλιπινέζος και όχι Ιάπωνας.

Τα 16 μίλια από την Κάρπαθο είναι διεθνή ύδατα και ο πιθανός εξαναγκασμός του πλοίου να πλέυσει σε Ελληνικό λιμάνι πιθανότατα θα συνιστούσε πειρατία κατά το Δίκαιο της Θάλασσας το οποίο όχι μόνο έχουμε επικυρώσει από την Βουλή αλλά και το επικαλούμαστε ως βασικό συστατικό της εξωτερικής μας πολιτικής.

Ανώνυμος 25 Μαΐου 2012 στις 2:28:00 π.μ. EEST  

Eπιμένω σ` όσα κατέθεσα.
Ενας ίσχυρίζεται ότι ο φίλος του διασώστης δεν είδε όπλο(τον Οζντεμιρ αφόπλισε το πλήρωμα,ο φίλος ουδέν αντελήφθη)ο άλλος δεν άκουσε πυροβολισμούς,μαζί καί το Εν Κρυπτώ ,το οποίο εν παρόδω είναι βέβαιον περί ενός εξ όσων αναγράφονται στο διαδίκτυο:ο Τσίπρας είναι εθνομηδενιστής ,διότι το λέει, στο διαδίκτυο,ο έγκυρος Κ.Χολέβας!
Νομίζω ότι είναι ώρα να σοβαρευόμαστε: το θέμα ανταλλαγής πυροβολισμών προκύπτει από τις σχετικές έγγραφες διαμαρτυρίες των Τούρκων στο ΥΠΕΞ που μέχρι σήμερα ισχυρίζονται/παραδέχονται ότι ανταπέδωσαν πυρά.(Κανένας με ξάδερφο στο ΥΠΕΞ;;).
Οταν μας πυροβολούν, εμείς (=ο φίλος διασώστης!)ανταποδίδουμε με άνθη ή το εκλαμβάνουμε σαν λάστιχα που κλατάρουν μεσοπέλαγαααα.... Κατανοητόν!
Επίσης για την αγωνία περί πειρατείας ,ο Φιλιππινέζος(όντως-λάθος μου το Ιάπωνας)πλοίαρχος το είχε στρέψει μόνος του προς Κάρπαθο ,το λέει στην αναφορά του (επίσης στο ΥΠΕΞ) δεν ισχυρίζεται ότι απειλήθηκε.
ΤΕΛΟΣ,ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ: τον είχαμε τον Οζντεμιρ,τον παραδώσαμε αντί να του απαγγείλουμε κατηγορία!Μας τρέχουν τώρα σε διεθνή δικαστήρια για αποζημίωση οι Τουρκοι,βγήκαμε διπλωματικά από κάτω από το όλο επεισόδιο(=να μην τους ενοχλούμε στον διεθνή εναέριο χώρο!!). Καί ένας ναύαρχος έγινε Υπουργός,με δόξα καί τιμή!
Σήμερα πολλοί χύνουν υποκριτικότατα δάκρυα για τον Ηλιάκη! Καί λεονταρίζουν,επίσης υποκριτικότατα!Α, ξέχασα, ο Τσίπρας είναι ο εθνομηδενιστής,αυτός θα προδώσει την πατρίδα καί θα υπονομεύσει την εθνική κυριαρχία!! ΝΤΡΟΠΗ !!

Ανώνυμος 25 Μαΐου 2012 στις 9:39:00 π.μ. EEST  

Eστειλα μια απάντησηστη διάρκεια της νύχτας ,η οποία είναι σε όξύ ύφος αλλά ασκεί πολιτική κριτική για την ουσία του χειρισμού της παράδοσης του Οζντεμιρ από τον Χηνοφώτη καί τους τότε κυβερνώντες.Κριτική,καυστική δίχως ύβρεις απευθύνω για την παρουσίαση του θέματος Ηλιάκη από το Εν Κρυπτώ.
Θα εκτιμούσα αν την αναρτούσατε,εκτός καί αν ισχύει η θεωρία ότι το ΕνΚρυπτω δεν δέχεται αλλά μόνον ασκεί κριτική.

Ανώνυμος 25 Μαΐου 2012 στις 10:10:00 π.μ. EEST  

Ανώνυμε 2:28:00

Να το ξαναπώ γιατί ίσως δεν κατάλαβες....σου μεταφέρω την μαρτυρία ανθρώπου που ήταν ΠΑΝΩ στο πλοίο και ήταν ο άμεσα εμπλεκόμενος με την όλη κατάσταση. Πυροβολισμοί δεν έπεσαν. Τα περί κλαταρισμάτων και άλλα χαριτωμένα τα προσπερνώ.....
Εσύ αντιπαραθέτεις ισχυρισμούς των Τούρκων??

enkripto 25 Μαΐου 2012 στις 2:27:00 μ.μ. EEST  

Αγαπητέ φίλε, αν θες να κάνεις κριτική μπορείς να την κάνεις στα σχόλια, το τι ανάρτηση θα ανεβάσουμε θα το αποφασίσουμε εμείς.

Τώρα για το αν είμαστε δεκτικοί στην κριτική η όχι, το ξέρουν καλά οι τακτικοί αναγνώστες καθώς το εχουμε αποδείξει αρκετά χρόνια τώρα. Το τι λέει ο κάθε περαστικός ποσώς μας ενδιαφέρει.

Και επειδή βλέπω ότι επανέρχεσαι στην αναφορά στον "εθνομηδενισμο του Τσίπρα" επι της ουσίας έχεις κάτι να απαντήσεις, ή το μόνο αντεπιχείρημα είναι "το είπε ο Χολέβας";

Ανώνυμος 25 Μαΐου 2012 στις 3:05:00 μ.μ. EEST  

Απάντηση σε αυτόν που έγραψε για ανταλλαγή πυροβολισμών στο πλοίο και ότι μετά ο Ναύαρχος Χηνοφώτης έγινε Υπουργός.

Καταρχήν, σε πειράζει πολύ που ο Χηνοφώτης έγινε υπουργός ??
Για την ανταλλαγή των πυροβολισμών, έστω πως έγινε. Δεν τραυματίστηκε και δεν σκοτώθηκε κανείς ?? Αν ,,ναι,, τόσο άχρηστοι στο σημάδι ήταν οι έλληνες και τούρκοι ??
Για τον τούρκο πιλότο που δεν πιάσαμε. Δεν κατάλαβες πως στα 16 ν,μ από τις ακτές είναι διεθνή ύδατα ?? Ο τούρκος ΑΝ ήθελε θα έμπαινε στο ελληνικό ελικόπτερο. Από την στιγμή που ήταν ήδη σώος πάνω σε ένα πλοίο δεν τον ενδιέφερε η διάσωση του από ελληνικό ελικόπτερο ή πλοίο. Ούτε υπήρχε ένταλμα σύλληψης του....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP