Πορεία 090
Τετάρτη 16 Μαΐου 2012
Νωρίς το πρωΐ, κάπου στην δυτική Ελλάδα. Ο κόσμος πηγαίνει στις δουλειές του κι εσύ φυσικά δεν αποτελείς εξαίρεση. Ακούγοντας στο ράδιο τις ειδήσεις να μιλάνε για την ανικανότητα των πολιτικών να σχηματισουν κυβέρνηση, περνάς την πύλη του αεροδρομίου και κατευθύνεσαι στο κτήριο της Μοίρας. Καλημερίζεις τους συναδέλφους σου, παραγγέλνεις έναν καφέ βιαστικά στην καντίνα και μπαίνεις στο γραφείο εκπαίδευσης για να επιβεβαιώσεις το πρόγραμμα της ημέρας. Είσαι προγραμματισμένος για το πρώτο κύμα σε εκπαιδευτική πτήση αξιολόγησης χειριστή.
Ο ΑΕ (Αξιωματικός Επιχειρήσεων, ο Υδκτης δηλαδή) πανταχού παρών να συντονίζει το πρόγραμμα, με χειριστές και τεχνικούς, να λαμβάνει αναφορές για τα αεροπλάνα και την κατάστασή τους, να σκέφτεται δεκάδες πράγματα ταυτόχρονα, να συντονίζει όλο το προσωπικό, από τους στρατεύσιμους οδηγούς μέχρι το ποιός ίσως να κοιμήθηκε αργά την προηγούμενη νύχτα.
Ενημερώνεται από τον Αρχιμηχανικό για την βραδυνή βάρδια των τεχνικών που ξενύχτησαν άλλη μια φορά στο υπόστεγο για να είναι τα αεροπλάνα έτοιμοπόλεμα με το πρώτο φως στην γραμμή πτήσεων. Δεκάδες λεπτομέρειες που πρέπει να αξιολογήσει ταυτόχρονα, να τις βάλει σε σειρά και να φροντίσει ώστε το πρόγραμμα να κυλήσει όπως ακριβώς είχε ετοιμαστεί την προηγούμενη μέρα: στην εντέλεια χωρίς καμμία καθυστέρηση.
Καπού ανάμεσα στα νεανικά πρόσωπα με τις φόρμες πτήσεων στην καντίνα συναντάς τον υπό αξιολόγηση χειριστή. Νέος, χαρούμενος που έχει φτάσει στο τελευταίο σκαλοπάτι προ της αξιολόγησης, μιας συνεχούς προσπάθείας από τότε πού ξύπνησε ο ιός του αεροπόρου μέσα του. Χιλίαδες ώρες στο αέρα εσύ, λίγες εκατοντάδες αυτός. Πρόθυμος αλλά και σίγουρος με δύο τρείς κουβέντες ξέρεις ότι η πτήση μάλλον θα κυλήσει ομαλά..εκτός και έαν τύχει κάτι!
Πας στο SOR (Squadron Operation Room/Θάλαμος Επιχειρήσεων της Μοίρας, σε ενισχυμένο καταφύγιο) για την προ πτήσεως ενημέρωση (briefing) σε θέματα καιρού, γενικής κατάστασης καθώς και το δελτίο πληροφοριών της ημέρας, το οποίο τον τελευταίο καιρό είναι πολύ πλούσιο μιας και οι απέναντι βρίσκονται εδώ κι ένα μήνα σε συνεχείς ασκήσεις, με πολύ κόσμο έξω από τις μονάδες σε μια περίοδο πολιτικής αστάθειας για την χώρα μας.
Κατευθύνεσαι τώρα στο γραφείο για το briefing του σχηματισμού σου. Πάνω από τους χάρτες η σχεδιάση είναι κάτι παραπάνω από σχολαστική. Οι συνάδελφοί σου και τα αεροπλάνα που σου έχει εμπιστευτεί η Πατριδα, πρέπει όχι μόνο να εκτελέσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους την αποστολή τους, αλλά να το κάνουν με απόλυτη ασφάλεια. Απόλυτη. Καμμία λεπτομέρεια δεν πρέπει να διαφύγει της προσοχής, να καταγραφεί και να σχεδιαστεί τρόπος αντιμετώπισης κάθε ενδεχομένου. Από τον καιρό και τα εναλλακτικά αεροδρόμια, μέχρι το που υπάρχουν καλώδια υψηλής τάσης και περάσματα αποδημητικών πουλιών. Η πτήση σχεδιάζεται σχολαστικά σε κάθε της λεπτομέρεια κι ελέγχεται ξανά και ξανά μέχρι να έχουν καλυφθεί τα πάντα.Οκ παιδιά; Και Όπως είπαμε: προσοχή στο egress (την επιστροφή στην βάση) εκεί που παρά την κούραση δεν πρέπει να υπάρχει χαλαρότητα!
Προχωράς προς το δωμάτιο των σωστικών για να φορέσεις τον εξοπλισμό διάσωσης, την φόρμα anti-g, να πάρεις την τσάντα με την μάσκα και την κάσκα σου και να κατευθυνθείς στο βανάκι που θα σε πάει πρώτα να υπογράψεις την παραλαβή του αεροπλάνου και μετά στο καταφύγιο που σε περιμένει μαζί με τους τεχνικούς για τον προ πτήσεως οπτικό έλεγχο, και σκαρφαλώνεις στο κόκπιτ.΄Χειριστές και τεχνικοί σαν καλοκουρδισμένο ρολόϊ, σε μια ρουτίνα που δεν σ αφήνει να εφυσηχάζεις ούτε δέκατα του δευτερολέπτου. Τα checklists βγαίνουν από τις τσέπες και η διαδικασία κρατά αρκετά λεπτά μέχρι να ολοκληρωθεί. Την ίδια ώρα οι τεχνικοί προχωρούν κι εκείνοι στους ελέγχους, αποσυνδέουν την γεννήτρια πεπιεσμένου αέρα, απασφαλίζουν τα συστήματα, βγάζουν τα προειδοποητικά, βιδώνουν τις θυρίδες και με τις κατάλληλες κινήσεις των χεριών σε ενημερώνουν ότι μπορείς να ξεκινήσεις την τροχοδρόμηση. "Τσιμπάς" λίγο τη μανέτα μπροστά και τα ρουθούνια σου πιά δεν γεύονται τις μυρωδίες της άνοιξης αλλά της καμένης κηροζίνης από τα προπορευόμενα αεροπλάνα.
Φωτογραφία © Ιωάννης Λέκκας http://www.eagleaviation.gr/
Πηγαίνεις στο last chance (στην άκρη του διαδρόμου πριν να μπεις σε αυτόν για την απογείωση), επικοινωνώντας με τον πύργο. Εκεί οι τεχνικοί ολοκληρώνουν τον έλεγχο, υψώνουν με τα χέρια τους τις αφαιρούμενες κόκκινες ταινίες ενώ κι εσύ εκτελείς τους δικούς σου τελευταίους ελέγχους, διασταυρωτικός έλεγχος πηδαλίων, πυξίδα, κοιτώντας τα όργανά σου. Ο μικρός μπροστά διαβάζει το checklist και ενώ είσαι έτοιμος για απογείωση, ο πύργος ακούγεται στην συχνότητα: "Tiger blue, παραμένεις στην θέση σου". Ενώ προσπαθείς να καταλάβεις τι έχει γίνει κι ελέγχεις πάλι τα όργανα ενώ οι τεχνικοί αναφέρουν με τα σήματα χειρός ότι όλα είναι εντάξει, με την άκρη του ματιού σου βλέπεις τα δύο οπλισμένα αεροπλάνα ετοιμότητας (readiness) να τροχοδρομούν βιαστικά έξω από τα καταφύγιά τους. Σε λιγότερο από δύο λεπτά σ' έχουν προσπεράσει και παίρνουν γραμμή στον διάδρομο για άμεση απογείωση. Ασυνήθιστο αλλά η προσοχή σου είναι όλη στραμμένη στο αεροπλάνο σου και τον σχηματισμό σου. Δεν υπάρχει χρόνος και διάθεση για άλλες σκέψεις. Οι υπόλογοι αφαιρούν τους πύρρους ασφαλείας από τα όπλα ενώ ο πύργος σε πληροφορεί ότι ακυρώνεται η προγραματισμένη αποστολή σου, "Tiger blue, αλλαγή σχεδίου πτήσης θα πάρεις πορεία ανατολική αρχικά 0-9-0, καθώς και νέες εντολές εν πτήση σε επαφή με τον Κρόνο"
Οι διαταγές που λαμβάνεις είναι να πετάξεις combat profile, όπως δηλαδή σε καιρό πολέμου, προς την περιοχή της Λέρου. Eκεί συναντάς και άλλα μαχητικά, οπλισμένα και σε CAP, σε θέσεις εναέριας περιπολίας μάχης δηλαδή και σε λίγο διατάσσεσαι να εκτελέσεις εικονική προσβολή σε στόχο στα διεθνή ύδατα. Κλασσικό Pop-up σε αποστολή ΤΑΫΝΕ. Ο μικρός ανταποκρίνεται με το παραπάνω. Τα πάντα είναι τόσο ρεαλιστικά που το μόνο που λείπει είναι η άφεση πυρών! Αφού εκτελέσετε τις προσβολές παίρνεις τον δρόμο της επιστροφής, το egress.
Όσο για την πτήση αξιολόγησης, δεν υπάρχει καλύτερη και πιο ρεαλιστική πτήση για να αξιολογήσεις κάποιο νεαρό αεροπόρo: Train the way you 'll fight...
Η προαναφερόμενη πτήση έλαβε χώρα ένα ανοιξιάτικο πρωϊνό. Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα είναι συμπτωματική.
Ο ΑΕ (Αξιωματικός Επιχειρήσεων, ο Υδκτης δηλαδή) πανταχού παρών να συντονίζει το πρόγραμμα, με χειριστές και τεχνικούς, να λαμβάνει αναφορές για τα αεροπλάνα και την κατάστασή τους, να σκέφτεται δεκάδες πράγματα ταυτόχρονα, να συντονίζει όλο το προσωπικό, από τους στρατεύσιμους οδηγούς μέχρι το ποιός ίσως να κοιμήθηκε αργά την προηγούμενη νύχτα.
Ενημερώνεται από τον Αρχιμηχανικό για την βραδυνή βάρδια των τεχνικών που ξενύχτησαν άλλη μια φορά στο υπόστεγο για να είναι τα αεροπλάνα έτοιμοπόλεμα με το πρώτο φως στην γραμμή πτήσεων. Δεκάδες λεπτομέρειες που πρέπει να αξιολογήσει ταυτόχρονα, να τις βάλει σε σειρά και να φροντίσει ώστε το πρόγραμμα να κυλήσει όπως ακριβώς είχε ετοιμαστεί την προηγούμενη μέρα: στην εντέλεια χωρίς καμμία καθυστέρηση.
Καπού ανάμεσα στα νεανικά πρόσωπα με τις φόρμες πτήσεων στην καντίνα συναντάς τον υπό αξιολόγηση χειριστή. Νέος, χαρούμενος που έχει φτάσει στο τελευταίο σκαλοπάτι προ της αξιολόγησης, μιας συνεχούς προσπάθείας από τότε πού ξύπνησε ο ιός του αεροπόρου μέσα του. Χιλίαδες ώρες στο αέρα εσύ, λίγες εκατοντάδες αυτός. Πρόθυμος αλλά και σίγουρος με δύο τρείς κουβέντες ξέρεις ότι η πτήση μάλλον θα κυλήσει ομαλά..εκτός και έαν τύχει κάτι!
Πας στο SOR (Squadron Operation Room/Θάλαμος Επιχειρήσεων της Μοίρας, σε ενισχυμένο καταφύγιο) για την προ πτήσεως ενημέρωση (briefing) σε θέματα καιρού, γενικής κατάστασης καθώς και το δελτίο πληροφοριών της ημέρας, το οποίο τον τελευταίο καιρό είναι πολύ πλούσιο μιας και οι απέναντι βρίσκονται εδώ κι ένα μήνα σε συνεχείς ασκήσεις, με πολύ κόσμο έξω από τις μονάδες σε μια περίοδο πολιτικής αστάθειας για την χώρα μας.
Κατευθύνεσαι τώρα στο γραφείο για το briefing του σχηματισμού σου. Πάνω από τους χάρτες η σχεδιάση είναι κάτι παραπάνω από σχολαστική. Οι συνάδελφοί σου και τα αεροπλάνα που σου έχει εμπιστευτεί η Πατριδα, πρέπει όχι μόνο να εκτελέσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους την αποστολή τους, αλλά να το κάνουν με απόλυτη ασφάλεια. Απόλυτη. Καμμία λεπτομέρεια δεν πρέπει να διαφύγει της προσοχής, να καταγραφεί και να σχεδιαστεί τρόπος αντιμετώπισης κάθε ενδεχομένου. Από τον καιρό και τα εναλλακτικά αεροδρόμια, μέχρι το που υπάρχουν καλώδια υψηλής τάσης και περάσματα αποδημητικών πουλιών. Η πτήση σχεδιάζεται σχολαστικά σε κάθε της λεπτομέρεια κι ελέγχεται ξανά και ξανά μέχρι να έχουν καλυφθεί τα πάντα.Οκ παιδιά; Και Όπως είπαμε: προσοχή στο egress (την επιστροφή στην βάση) εκεί που παρά την κούραση δεν πρέπει να υπάρχει χαλαρότητα!
Προχωράς προς το δωμάτιο των σωστικών για να φορέσεις τον εξοπλισμό διάσωσης, την φόρμα anti-g, να πάρεις την τσάντα με την μάσκα και την κάσκα σου και να κατευθυνθείς στο βανάκι που θα σε πάει πρώτα να υπογράψεις την παραλαβή του αεροπλάνου και μετά στο καταφύγιο που σε περιμένει μαζί με τους τεχνικούς για τον προ πτήσεως οπτικό έλεγχο, και σκαρφαλώνεις στο κόκπιτ.΄Χειριστές και τεχνικοί σαν καλοκουρδισμένο ρολόϊ, σε μια ρουτίνα που δεν σ αφήνει να εφυσηχάζεις ούτε δέκατα του δευτερολέπτου. Τα checklists βγαίνουν από τις τσέπες και η διαδικασία κρατά αρκετά λεπτά μέχρι να ολοκληρωθεί. Την ίδια ώρα οι τεχνικοί προχωρούν κι εκείνοι στους ελέγχους, αποσυνδέουν την γεννήτρια πεπιεσμένου αέρα, απασφαλίζουν τα συστήματα, βγάζουν τα προειδοποητικά, βιδώνουν τις θυρίδες και με τις κατάλληλες κινήσεις των χεριών σε ενημερώνουν ότι μπορείς να ξεκινήσεις την τροχοδρόμηση. "Τσιμπάς" λίγο τη μανέτα μπροστά και τα ρουθούνια σου πιά δεν γεύονται τις μυρωδίες της άνοιξης αλλά της καμένης κηροζίνης από τα προπορευόμενα αεροπλάνα.
Φωτογραφία © Ιωάννης Λέκκας http://www.eagleaviation.gr/
Πηγαίνεις στο last chance (στην άκρη του διαδρόμου πριν να μπεις σε αυτόν για την απογείωση), επικοινωνώντας με τον πύργο. Εκεί οι τεχνικοί ολοκληρώνουν τον έλεγχο, υψώνουν με τα χέρια τους τις αφαιρούμενες κόκκινες ταινίες ενώ κι εσύ εκτελείς τους δικούς σου τελευταίους ελέγχους, διασταυρωτικός έλεγχος πηδαλίων, πυξίδα, κοιτώντας τα όργανά σου. Ο μικρός μπροστά διαβάζει το checklist και ενώ είσαι έτοιμος για απογείωση, ο πύργος ακούγεται στην συχνότητα: "Tiger blue, παραμένεις στην θέση σου". Ενώ προσπαθείς να καταλάβεις τι έχει γίνει κι ελέγχεις πάλι τα όργανα ενώ οι τεχνικοί αναφέρουν με τα σήματα χειρός ότι όλα είναι εντάξει, με την άκρη του ματιού σου βλέπεις τα δύο οπλισμένα αεροπλάνα ετοιμότητας (readiness) να τροχοδρομούν βιαστικά έξω από τα καταφύγιά τους. Σε λιγότερο από δύο λεπτά σ' έχουν προσπεράσει και παίρνουν γραμμή στον διάδρομο για άμεση απογείωση. Ασυνήθιστο αλλά η προσοχή σου είναι όλη στραμμένη στο αεροπλάνο σου και τον σχηματισμό σου. Δεν υπάρχει χρόνος και διάθεση για άλλες σκέψεις. Οι υπόλογοι αφαιρούν τους πύρρους ασφαλείας από τα όπλα ενώ ο πύργος σε πληροφορεί ότι ακυρώνεται η προγραματισμένη αποστολή σου, "Tiger blue, αλλαγή σχεδίου πτήσης θα πάρεις πορεία ανατολική αρχικά 0-9-0, καθώς και νέες εντολές εν πτήση σε επαφή με τον Κρόνο"
Οι διαταγές που λαμβάνεις είναι να πετάξεις combat profile, όπως δηλαδή σε καιρό πολέμου, προς την περιοχή της Λέρου. Eκεί συναντάς και άλλα μαχητικά, οπλισμένα και σε CAP, σε θέσεις εναέριας περιπολίας μάχης δηλαδή και σε λίγο διατάσσεσαι να εκτελέσεις εικονική προσβολή σε στόχο στα διεθνή ύδατα. Κλασσικό Pop-up σε αποστολή ΤΑΫΝΕ. Ο μικρός ανταποκρίνεται με το παραπάνω. Τα πάντα είναι τόσο ρεαλιστικά που το μόνο που λείπει είναι η άφεση πυρών! Αφού εκτελέσετε τις προσβολές παίρνεις τον δρόμο της επιστροφής, το egress.
Όσο για την πτήση αξιολόγησης, δεν υπάρχει καλύτερη και πιο ρεαλιστική πτήση για να αξιολογήσεις κάποιο νεαρό αεροπόρo: Train the way you 'll fight...
Η προαναφερόμενη πτήση έλαβε χώρα ένα ανοιξιάτικο πρωϊνό. Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα είναι συμπτωματική.
22 σχόλια:
Επεισόδιο Τουρκίας - Ισραήλ πάνω από την Κύπρο
http://goo.gl/lzMbr
Πολύ καλό άρθρο, μεταφέρει απόλυτα την αίσθηση σαν να είμαστε εκεί.
το είχαμε αναφέρει χθές
http://www.enkripto.com/2012/05/m-scramble.html#comment-4459520053683659230
Άλλος για τη βάρκα μας;
http://www.youtube.com/watch?v=MWLr0TRTthI&feature=related
Κάπου στη δυτική Ελλάδα νωρίς το πρωί...ξυπνάμε και εμείς οι υπόλοιποι να πάμε στις δουλειές μας, ξέροντας όμως ότι τα Corsair είναι εκεί στον Αραξο...τα ακούμε οταν απογειώνονται...και τα βλέπουμε όταν παίρνουν πορεία 090 και χτυπάει και η δικιά μας καρδιά μαζί τους...ξέρουμε όμως ότι είναι εκεί...ΟΛΟΙ ΜΑΣ...μόνο εσάς έχουμε να μας προστατεύετε...μόνο.
Πολλά πολλά like για την ανάρτηση και για τα σχόλια!
Επίσης για πολλοστή φορά respect στο Γιάννη Λέκκα του οποίου ο φακός μας ταξιδεύει!
Στα Α-7 λέγαμε πάντα.. any time any place any altitude.. όντως πολύ καλό το άρθρο. Συνεχίστε έτσι.
Για όσους φίλους διάβασαν το 090 και δεν κατάλαβαν καλά... είναι ανατολικά!!
Αμα δεν είχα κάνει οπτήρας σε γέφυρα αντιτορπιλικού, δύσκολα θα το καταλάβαινα!
@16/5/12 10:51
Ὲτσι εὶναι αδελφὲ,μὸνο αυτοὺς ὲχουμε να μας προστατεὺουν...μὸνο.
Απολυτος σεβασμος στους πιλοτους της Πολεμικης μας Αεροποριας.Η Παναγια παντα μαζι σας αδερφια.
@ ΑΧΕΡΩΝ,
Αφού "μὸνο αυτοὺς ὲχουμε να μας προστατεὺουν", όταν ή εάν έρθει ο Τούρκος, εμάς τους υπόλοιπους δεν μας χρειάζεστε! Άρα αφού όλοι εμείς οι υπόλοιποι δεν είμαστε μη-απαραίτητοι να καθίσουμε στον καναπέ μας και να παρακολουθούμε "πόλεμο" από την TV.
Σωστά?
Ήρεμα Αχέρων. Οι τυχεροί προικισμένοι και ευλογημένοι, καλή τους ώρα, θα πετάνε και θα πολεμάνε. Για μας τους άλλους, κάτι θα μείνει...Ευτυχώς οι απέναντι είνα ένας σωρός.
Όρεξη νάχουμε, αφερφέ!!
Νίκος
Αχέρων, κάτι θα μείνει και για μας τους υπόλειπους, δεν μπορεί...Εχουν ένα σωρό κόσμο οι απέναντι και ένα σωρό "κομάντο" να μας στείλουν...
Μην να μεμφόμαστε τα παιδιά επειδή πετάνε και πολεμάνε, καλή τους ώρα.
η αλήθεια είναι ότι η ΠΑ έχει πολύ δύσκολο καθήκον γιατί αν γίνει κάτι και οι απέναντι τους την βαρέσει και έρθουν να βομβαρδίσουν ή οτιδήποτε άλλο(συγνώμη τώρα που γίνομαι υπερβολικός αλλά ποτέ δεν ξέρεις και πάντα κοιτώ την οποιαδήποτε περίπτωση σε ένα θέμα)μόνο η ΠΑ θα προλάβει να κάνει κάτι και η αεράμυνα μας!!και αυτοί είναι που θα μας δώσουν χρόνο για να ετοιμαστούμε όλοι εμείς και θα πάμε στα σύνορα και ως γνωστών οι προδότες θα λακίσουν
Είναι η ταχύτητα της επέμβασης άρα και του αποτελέσματος που το ιεραρχεί στην πρώτη θέση,ειδ' άλλως φαντάζεσθε το Παπανικολή να έχει κουρνιάσει μερικά 24ώρα στο έμπα του Ελλησπόντου και να περιμένει τον στόλο τους να βγει;
Σημασία έχει ότι το πάζλ του Ελληνικού στρατού συμπληρώνεται με σωστά στελέχη,πολιτικά & στρατιωτικά,και μάλλον θα θυμηθούμε το 1910.
και τον συντονισμό ο "Κρονος". Για αυτούς δε λέμε ποτέ τίποτα που είναι σε ετοιμότητα 0΄λεπτών 24 ωρες το 24ωρο 365 μερες το χρονο.¨ολο το ΣΑΕ (Σύστημα Αεροπορικού Ελέγχου) δίνει τη ψυχή του ...αλλά τέλος πάντων
Δόξα και τιμή στους αετούς του Αιγαίου!. Είναι καθολικός ο σεβασμός και η εκτίμηση Όλων των Ελλήνων για την Πολεμική μας Αεροπορία και ειδικά για τους Πιλότους της. Ο αιώνιος Έλληνας μαχητής που δεν υπολογίζει το μέγεθος του αντιπάλου είναι πάντα παρών!.
Αχέροντα, μήπως να καταταγείς εθελοντικά αφού σου αρέσει τόσο πολύ;
Μιὰ στιγμὴ,παὶδες,με παρεξηγὴσατε.
Ὸταν λὲω ὸτι μὸνο αυτοὺς ὲχουμε,ΔΕΝ εννοὼ βεβαὶως μὸνο την Αεροπορὶα,οὺτε πολὺ περισσὸτερο ὲναν μὸνο τὺπο μαχητικοὺ,εννοὼ ὸτι ὲχουμε ΜΟΝΟ την δικὴ μας Εθνικὴ Ὰμυνα,με ὸσους την συναποτελοὺν,ὰλλωστε και εγὼ ο ὶδιος,στον Στρατὸ υπηρὲτησα,και ὸχι στην Αεροπορὶα.Οι Ὲνοπλες Δυνὰμεις δεν περιορὶζονται στην Αεροπορὶα,οὺτε η Αεροπορὶα περιορὶζεται στα Α 7.Ὸλα και ὸλοι ὲχουν την θὲση και την αξὶα τους.Για να φτὰσεις στο Α 7 πρὲπει να περὰσεις απὸ το Τ 41,Τ 37 παλαιὸτερα,Τ 2,κ.ο.κ,και στο πακὲτο πετὰνε ΜΑΖΙ Α 7,Μ 2000,,ΑΣΕΠΕ,και ὸτι ὰλλο διατὶθεται.
Και εννοεὶται ὸτι χωρὶς Στρατὸ στο ὲδαφος και Στὸλο στην θὰλασσα,ὰμυνα δεν ὲχεις.
Θὰ προσθὲσω μὰλιστα,ὸτι στην σημερινὴ Ελλὰδα,και παρὰ την δυσφορὶα κὰποιων πολιτικὼς ορθὼν αλλὰ εθνικὼς οριζοντιωμὲνων,η εφεδρεὶα και η Εθνοφυλακὴ,καθὼς επὶσης και τα μὰχιμα Σὼματα Ασφαλεὶας θα ὲχουν πολλὴ,πὰρα πολλὴ δουλειὰ να κὰνουν.
Ελπὶζω να λὺθηκε η παρεξὴγηση.
Ανὼνυμε 17/5/12 8.54
Και εσὺ,πὰνε κρὺψου σε κανὲνα γυναικωνὶτη,μὴν σε βροὺν και σε στρατολογὴσουν κατὰ λὰθος.
Πολύ καλό άρθρο, θεωρώ ότι μας μπάζει με κάποιο τρόπο στο "κλίμα". Συγχαρητήρια για την ανάρτηση.
"Κρόνος" (3ο ΚΕΠ- Κέντρο Ελέγχου Περιοχής) ο συντονιστής όλων των αεροπορικών επιχειρήσεων στο Νοτιο Αιγαίο, στη Κεντρική και Ανατολική Μεσόγειο. Εκεί στην Νοτιοανατολική άκρη της Κρήτης. Αντιμετωπίζοντας τον εισβολέα στο καστελλόριζο την κύπρο και στις Ασκήσεις με όλους τους "συμμάχους" . Χώρια η επιχειρηση της Λιβύης
Δημοσίευση σχολίου