|
Σοβαρά τεχνικά προβλήματα για το Τ-129 |
Ο Τουρκικός Στρατός απέρριψε την αποδοχή των πρώτων 5 επιθετικών ελικόπτερων Τ129Α βασικής διαμόρφωσης λόγω σημαντικών τεχνικών προβλημάτων. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Cumhuriyet, τα ελικόπτερα δεν εκπληρώνουν τις συμβατικές προδιαγραφές στις επιδόσεις «βάρος», «ισορροπία» και «δόνηση» ενώ παράλληλα αφήνονται υπονοούμενα για μίζες στη συγκεκριμένη προμήθεια, μετά και τις πρόσφατες αποκαλύψεις για δωροδοκία της ινδικής κυβέρνησης από την ιταλική Finmeccanica. Ειδικότερα αναφέρεται πως το ελικόπτερο εμφανίζει ανισομερή κατανομή βάρους μεταξύ εμπρόσθιου και οπίσθιου τμήματος, η τεχνική επίλυση του οποίου απαιτεί προσθήκη βάρους με αποτέλεσμα δραματικές επιπτώσεις στις επιδόσεις πτήσης. Το δημοσίευμα επισημαίνει χαρακτηριστικά πως το αυξημένο όριο
βάρους καθιστά τα ελικόπτερα αναποτελεσματικά για επιχειρήσεις στους ορεινούς όγκους της νοτιοανατολικής Τουρκίας. Σημειώνεται πως αντίστοιχο πρόβλημα εμφανίστηκε και στα Μη Επανδρωμένα Αεροσκάφη (UAV) ANKA λόγω μεγάλου βάρους του αισθητήρα AselFLIR-300 που εξοπλίζει και τα μελλοντικά επιθετικά ελικόπτερα του Τουρκικού Στρατού.
strategyreports
8 σχόλια:
Μάλλον ΑΝΚΑ και Τ129 θα πρέπει να κάνουν δίαιτα...
Προτείνω άμεσα στην ελληνική κυβέρνηση, να κάνει αίτημα στην Ιταλική κυβέρνηση για "ενοικίαση ή δωρεάν παραχώρηση επιθετικών ελικοπτέρων Τ129Α"!
Από άχρηστα και πλήρως ανενεργά οπλικά συστήματα, οι ελληνικές ένοπλες δυνάμεις έχουν την μεγαλύτερη πείρα παγκοσμίως. Λίγα ακόμα όπλα λοιπόν, στο νεκροταφείο "σύγχρονων - ανενεργών" οπλικών συστημάτων που ονομάζεται "Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις"....
Επειδή αδυνατείτε προφανώς να κατανοήσετε την τεχνική πολυπλοκότητα των εν λόγω προβλημάτων, καλό θα είναι να είστε πιο συγκρατημένοι ως προς την περιφρόνησή σας.
Ειναι συχνο νεα συστηματα να εμφανιζουν προβληματα που στην συνεχεια συνηθως επιλυονται. Η Τουρκια απο την στιγμη που αποφασισε να παραγει εγχωρια οπλικα συστηματα κινειται προς την σωστη κατευθυνση και καποιες αποκλισεις δεν πρεπει να την σταματουν. Αν στηριξουν με επιμονη και συνεπεια την αμυντικη παραγωγη τους και δεν εχουν λαμογιες και αρπαχτες αργα ή γρηγορα θα τα καταφερουν... Οσο αφορα εμας το εθνικο σπορ της αρπαχτης δεν θα επιτρεψει στην αμυντικη βιομηχαμηχανια μας να αναπτυξει εστω και ενα συμφωνο με τις προδιαγραφες και σε λογικη τιμη σουγια...
Τα μισά να κατασκευάζαμε από ότι αυτοί ή έστω την βούληση και την προσπάθεια που καταβάλουν να γίνουν ανεξάρτητοι και θα το καταφέρουν αργά η γρήγορα και δεν θα μεμψιμοιρούσαμε σήμεροις..
Προβοκάτωρ
Οταν προσπαθείς να παράγεις ΕΕ/Π που θα ήθελες να κάνουν ότι τα ΑΗ-64 και Tiger και πας να το κάνεις με ελαφρύτερο σκάφος, είναι σίγουρο ότι δεν θα βγει εντος προδιαγραφών...είναι κάτι σαν το βαθμό απόδοσης των τζακιών - ο καθε κατασκευαστής τάζει φοβερό ποσοστό αλλά στην πράξη πρέπει να γίνουν πολλά για να φτάσεις σε ενα αποδεκτό επίπεδο.
Μπορεί να αποκτήσουν και θα την αποκτήσουν τελικά την τεχνογνωσία κατασκευής - πλην όμως το κόστος ανα μονάδα θα εκτοξευτεί και ακόμη πιο σίγουρα θα καθυστερήσουν σημαντικά οι παραδόσεις, με ότι αυτό συνεπάγεται για την μαχητική ικανότητα των γειτόνων.
Η Τουρκια με πληθυσμο περιπου στα 80 εκ. ειναι μια μεσαια χωρα. Αν καταφερει να ανεβασει και το βιοτικο της επιπεδο λογικο ειναι να επιχειρησει να αναπτυξει σε μεγαλο βαθμο την δικη της αμυντικη βιομηχανια. Ετσι κατα την γνωμη μου κινειται στην σωστη κατευθυνση.
Φυσικο ειναι οι πρωτες προσπαθειες να μην δωσουν αριστα αποτελεσματα αλλα συμφωνα με το οτι ειναι ορατο αυτη την στιγμη η Τουρκια δεν απειλειται απο κανεναν (το αντιθετο μαλιστα απειλει τουλαχιστον εμας και την Κυπρο), επομενως εχει την πολυτελεια της αποτυχιας του πρωταρη. Με μια σωστη και λογικη διαχειρηση του ζητηματος της αναπτυξης και παραγωγης οπλικων συστηματων αργα ή γρηγορα θα τα καταφερουν. Αν μαλιστα το προβλημα ειναι μονο στο βαρος των σκοπευτικων μπορουν να το λυσουν μειωνοντας εστω τις επιδοσεις (ειπαμε σοβαρη ορατη απειλη δεν αντιμετωπιζουν).
Με το προγραμμα αυτο θα εχουν την τεχνογνωσια και την εμπειρια το επομενο ελικοπτερο που θα παραγουν να ειναι ισως και ολοκληρο δικο τους και μαλλον πολυ αξιολογο σαν οπλικο συστημα.
@23 Φεβρουαρίου 2013 - 7:46:00 μ.μ. EET
επειδή στην ελλάδα μαζεύουμε μόνο πατάτες και δεν έχουμε ιδέα απο ηλεκτρονικά, ούτε έχουμε καν σχόλια, όντως δεν καταλαβαίνουμε πώς και δεν χώρεσαν όλα αυτά μέσα στο σασί ελαφρού ελικοπτέρου...μα γιατί;;;; αφού οι τούρκοι είναι γνωστοί κατασκευαστές και εφευρέτες!!!! χαχαχαχαχαχα
η περιφρόνησή δεν είναι ως προς το ελικόπτερο - που είναι ιταλικό και πετάει απο το 1992 στην σομαλία επιτυχημένα σε πολεμικές αποστολές - αλλά ως προς τη φυλή που νομίζει οτι με αφήνοντας χαίτη και χτυπώντας τατουάζ θα γίνουν ιταλοί και αυτοί και θα φτιάξουν ελικόπτερα και αεροπλάνα ενώ ακόμα δεν έχουν χαρτί υγείας στο 80% του πληθυσμού.
μηδενιστής
Δημοσίευση σχολίου