Υποστολή σημαίας για την φρεγάτα «Μπουμπουλίνα»
Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού την Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας η επίσημη τελετή υποστολής σημαίας της φρεγάτας τύπου "S" «Μπουμπουλίνα». Η φ/γ «Μπουμπουλίνα» (F-463) αποτελεί το πρώτο πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού που φέρει το όνομα της ηρωίδας της Επαναστάσεως του 1821 Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα και καθελκύστηκε στα ναυπηγεία Koninklijka Maatschappij De Schelde στο Vlissingen της Ολλανδίας στις 21 Ιανουαρίου 1981. Είναι η τελευταία φρεγάτα τύπου Standard που κατασκευάστηκε από το Ολλανδικό Ναυτικό. Εντάχθηκε στη δύναμη του Ολλανδικού Ναυτικού την 1η Οκτωβρίου 1983 και το αρχικό όνομα του πλοίου ήταν "Hhmls Pieter Florisz" (F-826).
Η παραλαβή του πλοίου και η ύψωση της Ελληνικής Σημαίας έγινε στις 14 Δεκεμβρίου 2001 στο Den Helder της Ολλανδίας. Στη συνολική της πορεία στο Πολεμικό Ναυτικό, η φ/γ «Μπουμπουλίνα» κατέγραψε 1.200 περίπου ημέρες εν πλω διανύοντας συνολικά περισσότερα από 148.000 ναυτικά μίλια, συμμετέχοντας σε 8 διασυμμαχικές, καθώς και σε πολυάριθμες διακρατικές και εθνικές ασκήσεις, επιχειρήσεις και αποστολές, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό
Η F-463 είναι μια εκ των τεσσάρων μη-εκσυγχρονισμένων φρεγατών "S", (Μπουμπουλίνα / Κανάρης / Θεμιστοκλής / Ν. Φωκάς) οι οποίες σταδιακά θα αποσυρθούν. Τον περασμένο Σεπτέμβριο αποφασίστηκε ο παροπλισμός των «Μπουμπουλίνα»/ «Κανάρης», διαμορφώνοντας τον αριθμό κυρίων μονάδων του ΠΝ στις 12, επί οροφής 14 φρεγατών.
Φωτογραφίες από την τελετή:
Η παραλαβή του πλοίου και η ύψωση της Ελληνικής Σημαίας έγινε στις 14 Δεκεμβρίου 2001 στο Den Helder της Ολλανδίας. Στη συνολική της πορεία στο Πολεμικό Ναυτικό, η φ/γ «Μπουμπουλίνα» κατέγραψε 1.200 περίπου ημέρες εν πλω διανύοντας συνολικά περισσότερα από 148.000 ναυτικά μίλια, συμμετέχοντας σε 8 διασυμμαχικές, καθώς και σε πολυάριθμες διακρατικές και εθνικές ασκήσεις, επιχειρήσεις και αποστολές, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό
Η F-463 είναι μια εκ των τεσσάρων μη-εκσυγχρονισμένων φρεγατών "S", (Μπουμπουλίνα / Κανάρης / Θεμιστοκλής / Ν. Φωκάς) οι οποίες σταδιακά θα αποσυρθούν. Τον περασμένο Σεπτέμβριο αποφασίστηκε ο παροπλισμός των «Μπουμπουλίνα»/ «Κανάρης», διαμορφώνοντας τον αριθμό κυρίων μονάδων του ΠΝ στις 12, επί οροφής 14 φρεγατών.
Φωτογραφίες από την τελετή:
32 σχόλια:
Και μετά και από αυτό,τί γίνεται με το Π.Ν. και τους αριθμούς και τους τύπους σκαφών;
Προβοκάτωρ
@Προβοκάτωρ
η οροφη ετσι κι αλλιως πλεον ειναι στις 12 φρεαγατες...
η αιτιολογία ειναι πως επαρκουν για την κάλυψη της χωρας μιας και λογο καταστασης δε θα συμμετέχουμε πλεον σε διεθνής επιχειρήσεις...
Συνεχίζεται μεθοδικά η από χρόνια μεθοδευμένη αποδυνάμωση των Ενόπλων Δυνάμεων μας. Απόσυρση Φρεγάτας και αντικατάστασή της από… ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ !!! αντί για δύο που έπρεπε να την αντικαταστήσουν στους επικινδυνότατους και χαλεπούς καιρούς που διανύουμε όσον αφορά την άμυνα, ασφάλεια και αποτρεπτική/επιθετική ικανότητα της Πατρίδας μας. Και που είσαι ακόμα, όπως διάβασα στο Strategy Reports «νέες περικοπές στις λειτουργικές δαπάνες του ΠΝ θα σημάνουν τον παροπλισμό και των υπολοίπων μη εκσυγχρονισμένων φρεγατών τύπου S», δηλαδή θα παροπλιστούν άλλες τρεις! Θέλουμε να ανακηρύξουμε και ΑΟΖ, με τι θα την υπερασπιστούμε; με βαρκούλες, τράτες και ψαροκάικα;;; Οι άλλοι απέναντι έχουν γμθ να φτιάχνουν και να αγοράζουν πλοία. Και καλά, άσε την ΑΟΖ τώρα (που όλα γι’ αυτήν γίνονται και την αρπαγή/λεηλασία των κοιτασμάτων ΜΑΣ και των πλουτοπαραγωγικών πηγών μας), τα νησιά μας;;; το Αιγαίο;;; η Κύπρος;;; Αλλά δεν πειράζει, κάποια επίσημα χείλη που ακόμα δαγκώνουν παχυλό μισθό του δημοσίου θα μας ενημερώσουν ότι κάποτε θα αντικατασταθεί η Φ/Γ Μπουμπουλίνα ίσως από μια άλλη, εκεί γύρω στα 2095 μάλλον, μόνο που τότε θα κόβει βόλτες γύρω απ’ την Σαλαμίνα, το Σούνιο και την Εύβοια (για τις δύο τελευταίες τοποθεσίες όρκο δεν παίρνω), κοιμηθείτε ήσυχοι λοιπόν, γμ το στανιό μου πια πρωί πρωί… Προβλέπω στο τέλος τέλος τέλος όλων αυτών να δίνουμε ξανά τον υπέρ πάντων αγώνα μέχρις εσχάτων, κυριολεκτικά και μεταφορικά, όχι μόνο για να νικήσουμε αλλά κυρίως για να συνεχίσουμε να υπάρχουμε. Εμείς εκεί θα ήμαστε πάντως, το χρέος μας και το καθήκον μας θα το κάνουμε μέχρι τελευταίας ρανίδος αίματος και πνοής και η Παναγιά μαζί μας, τους άλλους ας τους λυπηθεί ο Θεός, αν και στενά τους κόβω…
Τόλης Β
Προφανώς τα υποσυστήματα (μηχανές, ηλεκτρονικά, αλλά κυρίως το phalanx και το Rapid) θα αξιοποιηθούν σε άλλα πλοία.
@famas
Διέθετε Phalanx η Μπουμπουλίνα;
Για όσους διαμαρτύρονται πως αποσύρθηκε μία φρεγάτα χωρίς να αντικατασταθεί η απάντηση είναι πως η Ελλάδα δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να συνεχίσει να συντηρεί 14 φρεγάτες.
@Konstaninos Grm
Από 14 έπεσαν 12 λόγω επικαιρότητας(το 14 ισχύει) και θα πάνε στις 9 μόλις επίσημα παροπλίσουν και τις άλλες 3.
Προβοκάτωρ
Να πω τη σκέψη μου που σίγουρα θα μου επιτεθούν αρκετοί..
Στην κατάσταση που είμαστε αλλά και στη γενικότερη κατάσταση που είναι η Ευρώπη όπου το Βασιλικό Ναυτικό κάνει περικοπές παντού, όπου η Ισπανία αποσύρει αεροπλανοφόρο και λοιπές μονάδες, η Ιταλία ξεπουλάει πλοία κ.λπ. το να έχει η Ελλάδα 14 μονάδες επιφανείας δεν πάει πολύ νομίζετε; Φυσικά και τα έχουμε ανάγκη, φυσικά και πρέπει να διατηρούμε το αξιόμαχο αλλά έτσι όπως καταντήσαμε ας έχουμε τα πλοία τουλάχιστον ετοιμοπόλεμα, συντηρημένα και ανεφοδιασμένα παρά νούμερα στα χαρτιά πλοία ηλικίας 30 ετών και μη αναβαθμισμένα. Ας κοιτάξουμε εκσυγχρονισμό της κλάσης Ύδρα με την όποια εξοικονόμηση. Την εξαίρεση λοιπόν στον κανόνα τη στιγμή αυτή όπως και να το κάνουμε/επιθυμούμε δεν γίνεται να την κάνει η χώρα μας. Θα άλλαζε κάτι μόνο από πολιτική βούληση και αντίληψη ότι απειλούμαστε, πράγμα που δεν γίνεται ούτε στο 3000, οπότε και το ΠΝ με τα ψίχουλα που του δίνουν μαγικά δεν μπορεί να κάνει.
Την παροπλίσαμε που την παροπλίσαμε ...δεν υπήρχε η δυνατότητα να την κάνουμε ένα δώρο στην Κύπρο τουλάχιστον;
Δεν πρεπει να ειχε καν Ρhalanx και απο 76αρια Οτο Μελαρα πλεον εχουμε αποθεμα απο πυραυλακατους... Κατα τα αλλα, αντι να εκσυγχρονισουμε τα νεωτερα πλοια της κλασης που ειχαμε (πλην 2 στα ΗΑΕ), το καναμε στα παλαιοτερα (4-5ετη μεγαλυτερη ηλικια...).
@Προβοκάτωρ
προς απόσυρση ειναι αλλη μια....
η οροφη των φρεγατων στις 12 ειναι γνωστη απο καιρο...το πλοιο ετσι κι αλλιως δεν ηταν μαχημο κι αποτελούσε πηγη ανταλακτικων...οποτε ηταν αδυνατο και να πωληθεί κτλ...
Εχετε δει τι πλοια εχουν οι Βουλγαροι και οχι μονο τα κρατουν αλλα θελουν να τα εκσυγχρονισουν?
http://en.wikipedia.org/wiki/Wielingen-class_frigate
Τι θα μπορουσαμε αραγε να τους προσφερουμε?
Στη Σερβια πρεπει να τα προσφερουμε και αρματα που αποσυρουμε και Ρουμανια και Βουλγαρια τα πλοια...
καιρος να φτιαξουμε μια Βαλκανικη συμμαχια οπου θα τους πουλαμε φθηνο πετρελαιο,αεριο αρκει να ειναι συμμαχοι μας εναντια σε Τουρκια
Ελλαδα,Σερβια,Βουλγαρια,Ρουμανια εχουμε κοινους εχθρους την Τουρκια,Σκοπια και Αλβανια
@Konstaninos Grm
Άλλες 3 δυστυχώς..ΕΛΛΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ᾹΙΓΑΙΟΝ
Προβοκάτωρ
Διορθώνω: σαφώς και δεν είχε phalanx η Μπουμπουλίνα. Πρόκειται για τη μοναδική φρεγάτα που δεν είχε παρόμοιο ciws.
@Προβοκάτωρ
θα μεινουν δηλαδη οι 6 εξιχρονισμένες και οι 4 meko?
Ελπιζω στην αγορα 2 μεταχειρισμενων Ιταλικων η Ολλανδικων φρεγατων....
Περα απο αυτο....τα harpoon οι τορπιλοσωληνες τα σοναρ και τα phallax γιατι δε μπαινουν στις κανονιοφορους..?ετσι θα γινουν μαχημα πλοια αντιστοιχα κορβετας η τουλαχιστον θα μπορουν να βοηθουν ως ανθυποβρυχιακα περιποληκα...
Οι σέρβοι έχουν βιομηχανία που παράγει άρματα, τεθωρακισμένα, πυροβόλα, ρουκετοβόλα κ.α χερσαία συστήματα. Δεν έχουν κανένα λόγο να αποκτήσουν μη εκσυγχρονισμένα άρματα 30-40 χρονών που θα αποσύρουμε. Οι ρουμάνοι και βούλγαροι δεν θέλουν τα πλοία που αποσύρουμε.
Οι Έλλη και Λήμνος έχουν εκσυγχρονιστεί, οπότε δεν πρόκεται να αποσυρθούν.
Τα σόναρ των φρεγατών δεν γίνεται να μπουν στις κανονιοφόρους. Αλλά και να γινόταν δεν εξυπηρετεί σε κάτι να βάλεις σόναρ 30+ χρονών σε κάποια πλοία. Χρειάζεται κάτι πιο σύγχρονο....
Μηπως να τα ετοιμασουν για μετατροπη σε πλοια του Λ.Σ και να ελεγχουν ετσι αναμεσα ροδο-καστελ-κυπρο??
Με βασικα οπλα πανω, τουλαχιστον να μην παει χαμενο, αυτη τι στιγμη.Ενα ματι παραπανω στην περιοχη εκεινη δεν θα μας χαλουσε, και χωρις να προκαλει ως πολεμικο.
Για να μην πω μετατροπη σε νοσοκομειο ελλιμενισμενο σε καποιο ακριτικο νησι, για να μην στελνουμε αδικα τα σουπερ πουμα, καθε φορα που καποιος συνανθρωπος μας εχει αναγκη.
Και θα μπωρεσουν να δωσουν και λιγη δουλεια και σε κανενα ναυπηγιο, εστω και για λιγο, μια που αλλα δεν μας επιτρεπουν να κανουμε.
"The best name"
@The best name"
μια λεξη...ΚΟΣΤΟΣ!
περα απ τ οτι δεν υπαρχει καποιος λογος να γινει κτ τετοιο...
''Οι Έλλη και Λήμνος έχουν εκσυγχρονιστεί, οπότε δεν πρόκεται να αποσυρθούν.''
σωστος ο @ Ανωνύμως
Μιας και ο Ανωνυμος 5:58:00 μιλησε για Ρουμανια, ας δουμε ενα ρουμανικο BMP1!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f3/MLI-84M_Military_Parade_on_December_the_1st_2009.jpg
Οταν αρχισε η κριση ολοι ειπαν, και σωστα ειπαν, να κανουμε κρατι στις νεες παραγγελίες, να εκσυγχρονίσουμε αυτα που εχουμε, και να προμηθευτούμε μεταχειρισμενο αλλα αξιομαχο υλικο. Δυστυχως μετα απο 4 χρονια βλεπουμε οτι ουτε εκσυγχρονισμους κανουμε, ουτε προμηθειες μεταχειρισμενου υλικου γινονται (M1A1). Κακα τα ψεματα κυριοι, για να γινουν αυτα πολιτικη βουληση χρειαζεται, τα υπολλοιπα βρίσκονται... πχ οπως βρεθήκαν τα 200 μυριακια του ΟΠΑΠ που εγιναν χορηγίες στα ΜΜΕ,ή τα 50 μυριακια που χρειαστηκαν για να γινουν οι εκλογες του Ιουνιου, λεω εγω τωρα...
@Konstaninos Grm είπε...
Πυραυλικά συστήματα δεν μπορούν να τοποθετηθούν σε κανονιοφόρους για τον απλό λόγο ότι τα συγκεκριμένα πλοία έχουν διαφορετικά καθήκοντα. Για φαντάσου να στέλναμε πυραυλοφόρο σκάφος σε διαφυλονικούμενη περιοχή. Κλιμακώνουμε επικίνδυνα. Επίσης πρέπει να τοποθετηθούν και τα αντίστοιχα ηλεκτονικά, δεν τα "φορτώνεις" απλά στο σκάφος.
Τα αντιπυραυλικά σε κανονιοφόρο επίσης δεν έχει νόημα.
@ Ανώνυμο 19 Φεβρουαρίου 2013 - 5:58:00 μ.μ.
Εάν μου πεις πόσα χιλιόμετρα ακτογραμμή έχει η Σερβία και πόσα λιμάνια, δεσμεύομαι να μεταφέρω μόνος μου τη φρεγάτα εκεί.
Το ρουμάνικο ΒΜΡ-1 ονομάζεται κανονικά MLI-84 και είναι καινούργια κατασκευή. Αν εμείς βάζαμε τον νέο πύργο σε ΒΜΡ-1 αυτός θα στοίχοιζε περισσότερο από την αξία του οχήματος.
Και οι εκσυγχρονισμοί στοιχίζουν εκατοντάδες εκατομμύρια.
Για τις εκλογές χρειάζονται λεφτά, τζάμπα δεν γίνονται. Για τον ΟΠΑΠ για να δώθηκαν κάποια λεφτά θα υπήρχε όφελος από αλλού, υπόψη πως το κράτος το νοιάζει πολύ να έχει έσοδα από τα τυχερά παιχνίδια.
Δεν γίνεται όλα τα λεφτά από εκλογές, οπαπ κ.ο.κ να πάνε σε εξοπλισμούς για να γίνεται συνέχεια πλουσιότερη η Γερμανία, Γαλλία, Αμερική κ.α. Όλα αυτά τα χρόνια αρκετά δισεκατομμύρια κονόμησαν από την μικρή φτωχή και ταλαίπωρη Ελλάς.
@Konstaninos Grm
Πρόκειται να αποσυρθούν άλλες τρεις τύπου S(ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ-ΚΑΝΑΡΗΣ-ΦΩΚΑΣ)αν δεν βρεθούν κονδύλια για ΕΜΖ. Από τις 10 εκσυγχρονίστηκαν οι 6 και όντως έκανα λάθος για αυτές που ανέφερα αν και είναι ήδη 30 χρονών και το πολύ να πάνε 10 χρόνια ακόμη.
Οι ΜΕΚΟ είναι μια δεκαετία νεότερες και αν δεν είμασταν μπανανία θα ναυπηγούσαμε νέες βασιζόμενοι πάνω σε αυτόν τον τύπο με τις όποιες δικές μας προτάσεις.
Προβοκάτωρ
Ανωνυμε 8:47:00 δεν καταλαβες.. Δεν μπορεις να δινεις δεξια κι αριστερα επιδοτήσεις πχ στα κομματα, να εχεις δωσει 560 εκατομμυρια σε 4 εκλογες απο το 2009, λεφτα να πηγαινοερχονται συνεχεια και μετα να εχεις το θρασος και να λες οτι δεν εχεις 5 ψοροεκατομμυρια για να φερεις 400 αρματα απο την Αμερικη!
Η κανονιοφόρος έχει άλλη αποστολή και δεν έχει νόημα να φορτωθεί με σόναρ, Χαρπούν, Φάλανξ κτλ συστήματα. Η κανονιοφόρος είναι για να περιπολεί στα σύνορα, να φαίνεται στον αντίπαλο, να δίνει πληροφορίες στα μετόπισθεν για τις κινήσεις του αντιπάλου. Η πυραυλάκατος είναι για να βρίσκεται κρυμμένη και να βυθίσει ότι περάσει από την περιοχή της.
Είναι προτιμότερο για τις κανονιοφόρους να μεταφέρουν ειδικές δυνάμεις που θα χρησιμοποιηθούν για ανακατάληψη βραχονησίδων και άλλες ειδικές αποστολές, στο οπλισμό της καλύτερα να φέρει νάρκες αντί για Χαρπούν και Φάλανξ.
Οι S που δεν εκσυγχρονίστηκαν δεν πρόκειται να ενσυγχρονιστούν ακόμη και αν αύριο βρεθούν τρόπος του λέγειν 100 δις ευρώ. Είναι πάρα πολύ αργά να μιλάμε για εκσυγχρονισμό τους !!!!
Φρεγάτα S δεν μπορεί να αποκτησει το Λ.Σ, δεν μπορεί να συντηρήσει τέτοια πλοία !!
Ούτε να γίνει πλωτό νοσοκομείο σε ακριτικό νησί, από οικονομική άποψη είναι απίστευτα ασύμφορο, προτιμότερο το Σούπερ Πούμα που θα μεταφέρει ασθενείς.
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο τα 5 εκατομμύρια που χρειάζονται για να έρθουν τα άρματα εδώ.
Για αρκετά χρόνια δεν μπορούμε να βρούμε 430 εκατ. ευρώ για την αγορά βλημάτων για τα 353 Leopard-2A4/HEL.
Με το βλήματα θα εξοπλίσουμε τα 400 Μ-1 ?? Με τι λεφτά θα γίνεται η συντήρηση τους ?? Στα 5 εκατομμύρια βάλε τουλάχιστον άλλα δύο μηδενικά στο πλάι.... Και στην πορεία όταν θα έρθει η ώρα των αναβαθμίσεων καληνύχτα με ρίγανη....
Τα 5 εκατ. για τα μεταφορικά είναι η σταγόνα στον Ωκεανό....
@Προβοκάτωρ
Οπότε παμε στις 10 (6 s 4 meko)...Αν και θελω να πιστευω πως 2 απ τις μη εξιχρονισμενες θα μεινουν μεχρι ν αντικατασταθουν απο μεταχειρισμένα...
η απ τις fremm (Με δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha Radio, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου, δήλώσε ότι κατά τη χθεσινή επίσκεψη του προέδρου Φρανσουά Ολάντ στην Αθήνα, η ελληνική πλευρά υπέβαλλε αίτημα στη Γαλλία για την ενοικίαση δύο φρεγατών και τεσσάρων αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας.)
@D-Mitch
Παντα θεωρουσα τις κανονιοφορους αχρηστα πλοια...Τα πρωτα θυματα μιας συγκρουσης...Αν γινουν οι μετατροπες που λεω θα εχουν δυνατοτητες κορβετας η τουλαχιστον ανθυποβρυχιακού περιπολικου και θα μπορεσουν να ξελαφρωσουν τις φρεγατες σε αρκετες αποστολες...
Οι παλαιότερες εχουν τη δυνατοτητα μεταφορας βληματων...(Ναυμάχος ΙΙ (Κανονιοφόρος)
Χαρακτηριστικά
Ναυπηγείο ‘Σκαραμαγκά ΑΕ’
Καθέλκυση 16 Μαΐου 1990
Ένταξη σε υπηρεσία 27 Ιουλίου 1990
Δίδυμα σκάφη 'Αρματωλός ΙΙ'
Γενικά Χαρακτηριστικά
Εκτόπισμα 515 τόνοι
Μήκος 54,75 μέτρα
Πλάτος 10,50 μέτρα
Βύθισμα 2,55 μέτρα
Πρόωση 2x MTU 16V1163 TB63 diesels με υποδύναμη 9870hp σε δύο άξονες.
Πλήρωμα 36 άτομα
Οπλισμός OTOMELARA, 1 BOFORS, 2 REINMENTAL, 2 εκτοξευτήρες αντιμέτρων WEGMANN. Φορητοί εκτοξευτές ναρκών. Πρόβλεψη για πυραύλους επιφανείας/επιφανείας Harpoon.)(
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%B1%CF%85%CE%BC%CE%AC%CF%87%CE%BF%CF%82_%CE%99%CE%99_(%CE%9A%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%86%CF%8C%CF%81%CE%BF%CF%82))
οι νεοτερες απλα θα χρειαστουν καποιο ram η phalax (γιατι θα αποτελουν πλεον πολύτιμο στοχο) και με την προσθηκη sonar και τορπιλοσωληνων θα μπορουν σε περιοδο σύρραξης να αποκλεισουν τις διοδους των υποβρηχιων...
@Κonstantinos Grm
Γράφεις για RAM ή Phalanx σε κανονιοφόρους. Σε περίπτωση που εκσυγχρονιστούν οι ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΜΕΚΟ-200ΗΝ ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να εξοπλιστούν με RAM για οικονομικούς λόγους. Οπότε τι πιθανότητες υπάρχουν για RAM σε περιπολικά σκάφη ??
Ξέρεις πόσο στοιχίζει ένα σύστημα RAM ??
Ούτε περισσεύουν 8 Phalanx για τις κανονιοφόρους. Για να αγοραστούν νέα ούτε λόγος.
@Konstaninos Grm
Όπως τα λες..δυστυχώς..και μη χειρότερα..άμα ολοκληρωθεί και το ναυπηγικό πρόγραμμα των τουρκομογγόλων στην ώρα του ή νωρίτερα..
Προβοκάτωρ
@Ο/Η Ανώνυμος
δε διαφωνω οτι θα υπαρξει κοστος αλλα νομιζω αξιζει η επενδυση....
Δημοσίευση σχολίου