Ένα μεγάλο Εύγε! στον χειριστή του F-16 Block52+

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Οι πολύ κακές καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην περιοχή του Ανατολικού Αιγαίου, επιφύλαξαν μια δυσάρεστη έκπληξη στο ζεύγος μαχητικών F-16 Block 52+ που είχε απογειωθεί από την 115 Πτέρυγα Μάχης, προσπαθώντας να εξακριβώσει την ταυτότητα του αργοκίνητου ίχνους που είχε προηγουμένως εντοπιστεί από το εθνικό σύστημα αεράμυνας προχθές τη νύχτα λίγο πριν τα μεσάνυχτα (θα αναφερθούμε στο θέμα σύντομα…).

Ένα από τα μαχητικά κατά τη διάρκεια της νυκτερινής έρευνας κτυπήθηκε ξαφνικά από κεραυνό, με αποτέλεσμα να σημάνει αμέσως συναγερμός στο συντονιστικό κέντρο έρευνας και διάσωσης! Ελικόπτερο Super Puma τέθηκε σε επιφυλακή αναμένοντας εντολή για να προβεί σε διάσωση χειριστή, που ενδεχομένως θα είχε εγκαταλείψει το λαβωμένο μαχητικό. Μεσολάβησαν μερικά βασανιστικά και αγωνιώδη λεπτά κι ενώ οι διασώστες βρίσκονταν εντός του ελικοπτέρου, πριν από την αρνητική απάντηση του χειριστού του κεραυνόπληκτου μαχητικού.

Ο χειριστής – …. ένας από τους «ένστολους» που πληρώνουν τις εγκληματικές πολιτικές δεκαετιών, δηλαδή την κοροϊδία – όχι μόνο δεν έχασε την ψυχραιμία του, αλλά ενεργώντας ως πραγματικός έμπειρος ιπτάμενος, αποφάσισε να επιχειρήσει να προσγειώσει το μαχητικό και να διασώσει για την Πολεμική Αεροπορία και την Ελλάδα, το πολύτιμο επιχειρησιακά, αξίας 40 και πλέον εκατομμυρίων ευρώ, αεροσκάφος.

Δεν γνωρίζουμε το μέγεθος της βλάβης που προέκυψε, ούτε εάν το ΓΕΑ σκοπεύει να απονείμει ευαρέσκεια στον αξιωματικό της που κατάφερε και προσγείωσε το μαχητικό, το οποίο σύντομα θα βρίσκεται ξανά στον ουρανό του Αιγαίου στα χέρια κάποιου ιπτάμενου της Αεροπορίας προστατεύοντας την ακεραιότητα της πατρίδας.

Εκείνο όμως που αποδείχτηκε περίτρανα – με αποδέκτες όλους εκείνους που βυσσοδομούν με κάθε ευκαιρία κατά των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων – είναι ότι κάποιοι που παίζουν τη ζωή τους κορόνα γράμματα στον αέρα επί 24ώρου βάσεως, χωρίς αργίες και αποχές (σ.σ. αφορά χειριστές των μαχητικών, πληρώματα και διασώστες των Super Puma και φυσικά πολλούς από τις μάχιμες ειδικότητες πάνω στις οποίες στηρίζεται η έγκαιρη ειδοποίησης και η ασφαλής πτήση των προηγούμενων), αναγκάζονται κάτω από την πίεση των συνθηκών να λαμβάνουν από δύσκολες έως και επικίνδυνες για τη ζωή τους αποφάσεις, προκειμένου να μην χαθεί το πανάκριβο αεροσκάφος που τους εμπιστεύθηκε η πατρίδα.

Ένα μεγάλο μπράβο, μαζί με ένα ακόμη πιο μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ από όλους εμάς που απολαμβάνουμε τις ειδήσεις googlάροντας (ακόμη ένας νεολογισμός…) στον υπολογιστή μας, προς τον Επώνυμο και μαζί Ανώνυμο χειριστή της Πολεμικής Αεροπορίας της 115 Πτέρυγας Μάχης για την επιτυχή προσγείωση του λαβωμένου μαχητικού.

Ίσως κάποιοι να σχολιάσουν «ε, και; Αφού έχει ξανασυμβεί…». Σε αυτούς τους ανειλικρινείς λοιπόν σχολιαστές μιας μόνιμα στρεβλωμένης πραγματικότητας, θα απαντήσουμε ότι η διαφορά μεταξύ ατυχήματος και δυστυχήματος είναι τόσο προκλητικά και συνάμα απελπιστικά μικρή, ώστε να αποκτά ουσία και περιεχόμενο η ευχή την οποία δίδουμε σε όλους ανεξαιρέτως τους Ίκαρους της Πολεμικής Αεροπορίας με την φράση: «ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ»..

defence-point.gr


Φωτογραφία: Εagleaviation.gr/Ιωάννης Λέκκας

23 σχόλια:

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2013 στις 8:25:00 μ.μ. EET  

http://youtu.be/8jZgsQx6RYs

το αφιερώνω σε αυτούς που
"οι ουρανοί είναι δικοί τους"

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2013 στις 8:26:00 μ.μ. EET  

http://youtu.be/8jZgsQx6RYs

σε αυτούς που οι ουρανοί είναι δικοί τους

ΑΧΕΡΩΝ 12 Φεβρουαρίου 2013 στις 9:42:00 μ.μ. EET  

Ποιός ἔλεγε ότι οι μάγκες δέν υπάρχουν πιά;

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2013 στις 9:49:00 μ.μ. EET  

Μήπως, εσείς ξέρετε να μας πείτε τι ακριβώς έγινε στην Κάλυμνο, γιατί θα τρελλαθούμε με τις αηδίεες που διαβάζουμε εδώ κι εκε;

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2013 στις 10:00:00 μ.μ. EET  

ΟΙ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ ΤΗΣ ΠΑ ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΣΥΧΡΟΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΗΡΩΩΝ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ. ΕΙΘΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

enkripto 12 Φεβρουαρίου 2013 στις 10:07:00 μ.μ. EET  

το μόνο που έχουμε να πούμε προς το παρόν είναι ότι το πραβδανετ έδωσε πάλι ρεσιτάλ..

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2013 στις 10:15:00 μ.μ. EET  

Για άλλη μια φορά τους ευχαριστούμε...
Αυτό και μόνο.

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2013 στις 11:21:00 μ.μ. EET  

Οι Έλληνες ιπτάμενοι είναι υπόδειγμα επαγγελματιών και από τους τελευταίους που κάνουν σωστά την δουλειά τους στην Ελλάδα. Δεν έχουν καμία σχέση με τους δημόσιους υπαλλήλους ούτε στην νοοτροπία ούτε στο επίπεδο γνώσεων και ήθους. Και ενώ το κράτος κάνει τα πάντα να πολεμήσει τις Ένοπλες Δυνάμεις ένας χειριστής ρισκάρει για να επιστρέψει ένα υπέρ πολύτιμο αεροσκάφος ώστε να μπορέσει και πάλι να απογειωθεί για άλλη μια φορά υπερασπίζοντας το Αιγαίο! Απλά μπράβο! Από εσάς παίρνουμε κουράγιο να συνεχίσουμε να είμαστε Έλληνες!

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2013 στις 11:33:00 μ.μ. EET  

τελευταιες πληροφοριες αναφερουν μαχη με ufo στην Καλυμνο

Ανώνυμος 13 Φεβρουαρίου 2013 στις 2:35:00 π.μ. EET  

Pravdanet respect!! Η απίστευτη ενημέρωση!

Ανώνυμος 13 Φεβρουαρίου 2013 στις 9:29:00 π.μ. EET  

κάθε φορά που ανοίγετε την βρωμοφυλάδα ο έμπορος όπλων βγάζει λεφτά.

ενκρυπτώ κάνε την αρχή και παρακαλώ μην ξαναναφέρεις τπτ. παιδιά δεν έχετε να χάσετε απολύτως τπτ.

μηδενιστής.

Μanolis 13 Φεβρουαρίου 2013 στις 11:44:00 π.μ. EET  

Οι πιλοτοι μας , σε παρα πολλες περιπτωσεις προ και μετα κρισης , εγκαταλειπουν μονο οταν δεν ειναι τιποτε απολυτως δυνατον να γινει, ενω ακομη και τοτε, εχουν προσπαθησει επανειλημενως να μην πεσουν σε κατοικημενη περιοχη. RESPECT.

Ανώνυμος 13 Φεβρουαρίου 2013 στις 1:33:00 μ.μ. EET  

Δηλαδή με ένα κεραυνό πέφτει το F16??
Kamikaze

HBS 13 Φεβρουαρίου 2013 στις 2:59:00 μ.μ. EET  

@ Kamikaze

Ο κεραυνός μπορεί να προκαλέσει πολύ σοβαρές ζημιές. Από τις καταχωρημένες διακρίσεις Ασφάλειας Πτήσεων και Εδάφους (ΑΠΕ) της ΠΑ ξεχωρίζει μια αντίστοιχη περίπτωση: "Στις 13-05-2010, κατά την διάρκεια ενόργανης προσέγγισης στο Α/Δ ALBACETE της Ισπανίας στα πλαίσια άσκησης του TLP το αφος F-16D Block 50 S/N 084 στην πίσω θέση του οποίου ίπταντο ο Δκτής του TLP Col. (SAF) Ignatiuo Bengoechea Marti και ενώ βρισκόταν εντός νεφών χτυπήθηκε από κεραυνό. Αποτέλεσμα αυτού ήταν η απώλεια της MAIN GEN, FCC, FCR, INS, HUD, ADI και ρωγμές στο RADOME του αφους. Διατηρώντας την ψυχραιμία του ο Σγός (Ι) Μιχελής Γεώργιος και με την χρήση του Βοηθητικού Τεχνητού Ορίζοντα εξήλθε των νεφών. Εν συνεχεία εκτέλεσε τις προβλεπόμενες διαδικασίες του Check List και προσγειώθηκε ασφαλώς στο Α/Δ ALBACETE".

Εδώ μπορείς να διαβάσεις για την περίπτωση ιταλικού F-16 που έπεσε από κεραυνό το 2008 και λοιπές γενικές πληροφορίες επί του θέματος:

http://theaviationist.com/2008/02/15/a-lightning-strike-causes-the-loss-of-an-italian-f-16-are-lightnings-a-risk-for-aviation-safety/

HBS 13 Φεβρουαρίου 2013 στις 3:27:00 μ.μ. EET  

Συμπληρωματικά (για να "νοστιμίσει" η αναφορά σε πτώσεις F-16 από χτυπήματα κεραυνών) υπάρχει και το blk40 της 162filo του Capt. Askin Sezer (εκτινάχθηκε) που έπεσε κοντά στο Buçak τον Μάη του 2000 από χτύπημα κεραυνού...

TED 13 Φεβρουαρίου 2013 στις 3:56:00 μ.μ. EET  

Όπως ήδη ενημέρωσα κάποιους φίλους (και το Εν Κρυπτώ), οι μάσκες πέσανε.

Το DefenceNet ανήκει πλέον και επισήμως σε βούλγαρους.

www.et.gr/idocs-nph/search/dllTxtDoc.html?args=5C7QrtC22wFYAFdDx4L2G3dtvSoClrL82yh7yZjcHfvGPdEKB-9ApO-YfIgfrTN_OYbt19F4WHQv-snlvFcqirQNK_x_ymQSzU0k7GrQzSkjQGMPFdiswOuopPp5hj3n9GPQ9WCEp0R9MtLDnfFJVa6et1J9FpxIXaZ0Q563O6dbqUhjXjVWhx9M8nMKL43C&form.submitted=True

Διαδώστε το όπου μπορείτε και μην ξανακάνετε στους εν λόγω ούτε κλικ, ούτε τσάμπα διαφήμιση.

Ανώνυμος 13 Φεβρουαρίου 2013 στις 4:02:00 μ.μ. EET  

@ HBS
Δεν διαφωνώ, αλλά πόσο λογικό είναι ένα αεροπλάνο αξίας >40Μ € (βάλε και τα όπλα) να είναι έρμαιο των..καιρικών συνθηκών. Δηλαδή, τόση εξέλιξη είχε το F16, ραντάρ, όπλα κινητήρες κλπ δεν φτιάχνανε τίποτα καλύτερο εναντίον ενός πανάρχαιου φυσικού φαινομένου?

HBS 13 Φεβρουαρίου 2013 στις 4:52:00 μ.μ. EET  

Λογικό το ερώτημα σου και άκρως φιλοσοφικό, αλλά κανείς δεν μπορεί να νικήσει τη φύση αδερφέ μου. Ειδικά όταν μιλάμε για πολύπλοκες πτητικές μηχανές όπου μια χαλαρή σύνδεση ή μια ελάχιστη διαρροή μπορεί να προκαλέσει από μόνη της εγκατάλειψη. Γι' αυτό και ο ρόλος των τεχνικών/μηχανικών και υπολόγων των αεροσκαφών είναι ΕΞΙΣΟΥ σημαντικός με των ίδιων των πιλότων. Όταν βρεις χρόνο ρίξε μια ματιά στις καταχωρημένες διακρίσεις Ασφάλειας Πτήσεων και Εδάφους (ΑΠΕ) της ΠΑ για να καταλάβεις πόσο σημαντική δουλειά κάνουν τα άτομα...

http://www.haf.gr/el/structure/units/gea/dape/diakriseis.asp

ΗΛΙΑΣ 13 Φεβρουαρίου 2013 στις 6:52:00 μ.μ. EET  

ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΚΕΝΩΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ 300.000 VOLT ΠΕΡΙΠΟΥ.ΟΣΟ ΚΑΛΑ ΜΟΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ Α/Φ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΒΛΑΒΗΣ.

Manolis 13 Φεβρουαρίου 2013 στις 8:54:00 μ.μ. EET  

Xθες στους "Φακελους" του σκαι, μιλουσε ο ιδιοκτητης της Νο 1 εταιριας στον κοσμο στα αντικεραυνικα (προστασιας υπερτασης σε ηλεκτρονικο εξοπλισμο) συστηματα , η οποια ... ειναι Ελληνικη (Raycap) και εχει εργοστασιο κατασκευης στη Δραμα. Ολα τα αεροδρομια της FAA στις ΗΠΑ και αρκετα σε βορεια Ευρωπη, ειναι εφοδιασμενες με ελληνικης σχεδιασης και κατασκευης συστηματα! Τωρα ξεκινουν σχεδιασμο και εγκατασταση αντικεραυνικων συστηματων προστασιας σε πλοια. Ελπιζω να επεκταθουν και σε αεροσκαφη οταν το επιτρεψει η τεχνολογια.
ΤED,
Mη μασας, αχυρανθρωπος ειναι. Οπως και ο προηγουμενος.

Ανώνυμος 15 Φεβρουαρίου 2013 στις 10:54:00 π.μ. EET  

http://www.haf.gr/el/structure/units/gea/dape/diakriseis.asp

Aτσα και" Random " το Radar...

Αθάνατη ελληνική ημιμάθεια...

Μanolis 16 Φεβρουαρίου 2013 στις 9:24:00 π.μ. EET  

Ανωνυμε 15 Φεβρουαρίου 2013 - 10:54:00 π.μ. EET
Καλα , ο σμηνιτης του www.haf.gr εκανε ενα ορθογραφικο λαθος. Εσυ κριτικαρεις ενω μπερδευεις το Radar με το Radome ?

ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ.. 11 Μαΐου 2013 στις 12:21:00 π.μ. EEST  

ΟΙ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΜΑΣ!!ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ ΣΟΥ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP