Στο στόχαστρο της Άγκυρας νησίδες στα Δωδεκάνησα

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Την Ελληνική κυριαρχία σε βραχονησίδες αλλά
και κατοικημένες νήσους των Δωδεκανήσων
αμφισβητεί η Άγκυρα.
Συντηρείται το κλίμα έντασης στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, λίγες ημέρες πριν από την προγραμματισμένη επίσκεψη Σαμαρά στην γείτονα. Η στρατηγική της μεθοδικής αμφισβήτησης κατοιμένων Ελληνικών νησίδων στα Δωδεκάνησα καλά κρατεί, προσθέτοντας ακόμα ένα επεισόδιο στο κακόγουστο αυτό σήριαλ. Αυτή την φορά την αφορμή έδωσε η διακυρηγμένη πρόθεση ομάδας Ελλήνων ιδιωτών να υψώσουν Ελληνικές σημαίες σε σειρά βραχονησίδων στο Ανατολικό Αιγαίο. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι απέναντι δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη και έτσι βουλευτές της αντιπολίτευσης βρήκαν την ευκαιρία να αμφισβητήσουν για ακόμα μια φορά την Ελληνικότητα συγκεκριμένων νησίδων, εκτοξεύοντας κατηγορίες κατά της "χρεωκοπημένης Ελλάδας η οποία προσπαθεί να πουλήσει αμφισβητούμενη νησιά λόγω οικονομικής κρίσης".

Πιο συγκεκριμένα η βουλευτής Προύσας του αντιπολιτευόμενου CHP, Σενα Καλελί κατέθεσε μια ερώτηση-πάσα προς τον Τούρκο ΥΠΕΞ Ναταβούτογλου, ερωτώντας αν οι εν λόγω νησίδες στις οποίες -κατ'αυτήν- υψώσαν σημαίες  Έλληνες στρατιώτες, είναι αμφιλεγόμενης κυριαρχίας, αν η τοποθέτηση σημαιών είναι παράνομη, τι μέτρα παίρνει η Τουρκία για να αποτρέψει τέτοιες κινήσεις, και αν αυτές αποσκοπούν τελικά στην κατοχύρωση δικαιωμάτων με σκοπό την πώληση των νησίδων για οικονομικούς λόγους ελέω...κρίσης.

Στην συνέχεια αμφισβήτησε ευθέως την κυριαρχία μιας σειράς Ελληνικών νησίδων, κατονομάζοντας το Φαρμακονήσι, τους Αρκιούς, το Αγαθονήσι, τους Φούρνους, την Ψέριμο, την Καλόλιμνο, την νησίδα Γυαλί βορείως της Νισύρου, τα ακατοίκητα Λέβιθα και Κίναρο, χρησιμοποιώντας τις τουρκικές ονομασίες οι οποίες συχνά αποτελούν νεολογισμούς.

Στο παρελθόν και άλλοι "αστέρες" της τουρκικής πολιτικής σκηνής, όπως ο πρόεδρος του ακροδεξιού Demokrat Parti (μτφ..Δημοκρατικό Κόμμα) Ναμίκ Τάν, και o απόστρατος συνταγματάρχης Ουμίτ Γιαλίμ (υψηλόβαθμο στέλεχος του DP) είχαν αμφισβητήσει με δηλώσεις τους την ελληνικότητα Φαρμακονησίου/Αγαθονησίου και Αρκιών. Μάλιστα ο δεύτερος επιχείρησε πρόπερσι να αποβιβασθεί στο Φαρμακονήσι, όπου τον...υποδέχτηκε η φρουρά της νήσου (1,2,3,4).

Χάρτης της ευρύτερης περιοχής, σημειωμένες οι νησίδες στο στόχαστρο της Άγκυρας.
Από τον θίασο αυτό δεν θα μπορούσε να λείψει και το κόμμα των γκρίζων λύκων (ΜΗΡ), το οποίο μέσω του βουλευτή Ερκάν Ακτσάι, κατηγόρησε την τουρκική κυβέρνηση (2/12) ότι«αποδέχεται πράξεις κυριαρχίας, όπως τον έλεγχο των ταξιδιωτικών εγγράφων Τούρκων επισκεπτών, που γίνονται από την ελληνική διοίκηση σε νησίδες, όπως το Φαρμακονήσι και το Γαϊδουρονήσι». Ο τούρκος βουλευτής μάλιστα ισχυρίστηκε ότι οι νησίδες αυτές «είναι τουρκικά εδάφη από την εποχή του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή».(1) Απαντώντας, ο Τούρκος ΥΠΕΞ  Αχμέτ Νταβούτογλου δήλωσε πώς «υπάρχουν προβλήματα συνδεόμενα με την κυριαρχία ορισμένων νησίδων και βραχονησίδων»....

Ο Ουμίτ Γιαλίμ ώς άλλος Σουλειμάν εκστρατεύει εναντίον του Φαρμακονησίου..
Οι νησίδες της ευρύτερης περιοχής έχουν τεθεί  στο στόχαστρο του κύριου φορέα  άσκησης στρατιωτικής πίεσης  στην χώρα μας εδώ και αρκετά χρόνια. Έτσι, τα αεροσκάφη της ΤΗΚ πραγματοποιούν συχνά μπαράζ υπερπτήσεων σε Φαρμακονήσι/Αγαθονήσι/Φούρνους καθ'οδόν προς το Κεντρικό Αιγαίο όπου και τα υποδέχονται οι αναχαιτιστές της ΠΑ. Ενδεικτικά δε, να αναφέρουμε ότι οι υπερπτήσεις εθνικού εδάφους από τουρκικά μαχητικά το 2009 έφτασαν τις 51, το 2010 τις 20 και το 2011 τις 4. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία αφορούσαν νησιά και νησίδες της συγκεκριμένης περιοχής. Το 2009 δε, οι προκλήσεις ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο καθώς αεροσκάφη της ΤΗΚ πραγματοποίησαν εικονική προσβολή σε στρατιωτικό φυλάκιο του Φαρμακονησίου (1), ενώ παρόμοια πρόκληση επαναλήφθηκε το 2010 στο γειτονικό Αγαθονήσι (1).

Οι λεονταρισμοί των ανεγκέφαλων πιλότων της ΤΗΚ όμως δεν σταματούν εκεί, καθώς κατά καιρούς επιχειρούν να παρενοχλήσουν ελικόπτερα της Αεροπορίας Στρατού (1), καθώς και του Λιμενικού Σώματος (1)  τα οποία πραγματοποιούν περιπολίες κατά της λαθρομετανάστευσης επί του άξονα Φαρμακονησίου-Αγαθονησίου (1,2,3).  Παραμονή πρωτοχρονιάς του 2009, σε απάντηση των τουρκικών προκλήσεων, ο τότε Α/ΓΕΕΘΑ Γράψας επισκέψτηκε την φρουρά Αγαθονησίου με ε/π CH-47 Chinook. Την επομένη το τουρκικό γενικό επιτελείο με ανακοίνωση του κατήγγειλε την πτήση γιατί "παραβιάσε τον τουρκικό εναέριο χώρο άνωθεν της νήσου Bulamac" (Φαρμακονήσι τουρκιστί).. Η επίσκεψη του Προέδρου Παπούλια στο Αγαθονήσι λίγες ημέρες αργότερα, για την εορτή των Θεοφανείων, προκάλεσε επίσημο διάβημα του  τουρκικού ΥΠΕΞ, γιατί ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας  επισκέφθηκε έδαφος "μη ελληνικό" και μάλιστα χωρίς την έγκριση της Τουρκίας...

Θεοφάνεια 2009 - Επίσκεψη Παπούλια στους ακρίτες του Αγαθονησίου
Είναι προφανές ότι οι κατευθυνόμενες ενέργειες Τούρκων βουλευτών, καθώς και οι παράνομες ενέργειες των ΤΕΔ στα Δωδεκάνησα γίνονται βάση συγκεκριμένων σχεδιασμών, και χρήζουν προσεκτικής παρακολούθησης από την Ελληνική πλευρά. Η αναθεωρητική πολιτική της Άγκυρας στο Αιγαίο πέρασε από τον χειμώνα του 2008 σε νέα φάση, εγκαινιάζοντας την έμπρακτη αμφισβήτηση του καθεστώτος κατοικημένων νησίδων του Αιγαίου, αφού προηγουμένως είχε επιτύχει την καταγραφή των ελληνικών βραχονησίδων ως γκρίζων ζωνών. Η διαφαινόμενη αύξηση της έντασης τους προσεχείς μήνες λόγω ΑΟΖ επιβάλει επαγρύπνηση και ψυχραιμία.

Σχετικά άρθρα:
Η ακατανόητη πολιτική αυτοκτονίας στο Ανατολικό Αιγαίο

15 σχόλια:

Pro από Συμβασιλεύουσα 27 Φεβρουαρίου 2013 στις 11:16:00 μ.μ. EET  


Ευχαριστώ εν κρυπτώ .
Νο 1 .

Φτωχός και μόνος κάου - μπόυ 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 12:04:00 π.μ. EET  

Πάρτε και μια αποκλειστικότητα:
Η υπογραφή για την υλοποίηση του συστήματος CCIAS βρίσκεται (για άλλη μια, πολλοστή, φορά) στο γραφείο του υπουργού Ε.Α εδώ και τρεις μέρες.Περισσότερες λεπτομέρειες για το σύστημα εδώ: http://www.enkripto.com/2012/04/blog-post_8361.html

Δυστυχώς και η έγκυρη (πιο έγκυρη δε γίνεται) πηγή πληροφόρησης και εγώ, παραμένουμε απαισιόδοξοι για την υλοποίηση ενός συστήματος που όπου παρουσιάστηκε (Ελλάδα και Κύπρο) απέσπασε εξαιρετικά σχόλια.

Ανώνυμος 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 12:10:00 π.μ. EET  

Θεωρώ οτι χρειάζεται επίδειξη νηφαλιότητας και μεθοδικότητας απο τη πλευρά μας ως προς τη διαχείριση του συγκεκριμένου ζητήματος τη παρούσα χρονική συγκυρία.Η ελεεινή φυλή απο απέναντι αποζητά τη παραμικρή αφορμή προκειμένου να δώσει μήνυμα αμφισβήτησης του καθεστώτος στο Αιγαίο και κατά συνέπεια να προσδιοριστεί ως συνδιαχειριστής προσποριζόμενος οικονομικά οφέλη.
Ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι την ενέργεια αυτών των συγκεκριμένων συμπατριωτών μας.Νομίζω πως θεωρείται δεδομένο,αλλά και με βάση το διεθνές δίκαιο οτι επρόκειτο ανέκαθεν, για ελληνικότατα εδάφη.Προς τι λοιπόν αυτές οι κινήσεις τη στιγμή που εμείς θα έπρεπε να αναζητούμε τη κατάλληλη ευκαιρία να εκθέσουμε τη Τουρκία ως τρομοκράτη στη περιοχή μας η οποία μάλιστα παρεμποδίζει την υλοποίηση συμφωνιών που,εκτός απο τα συμφέροντα της χώρας μας προωθούν και αυτά άλλων παραδοσιακών δυνάμεων;Γιατί έστω κι άθελά τους κάποιοι των οποίων το πατριωτισμό δεν αμφισβητώ,δίνουν κατά τη γνώμη μου τις καλύτερες ευκαιρίες στους Τούρκους να μας παρασύρουν στο παιγνίδι τους...
Μια πρόκληση,μια κλιμάκωση είναι που επιζητούν,προκειμένου να μας σύρουν σε ένα διαπραγματευτικό τραπέζι με τους δικούς τους όρους,ως επακόλουθο δεύτερων Ιμίων,ιδίως τώρα που δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται.
Προσοχή λοιπόν.....


Μέντωρ

enkripto 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 12:42:00 π.μ. EET  

@φκμκ

Ενδιαφερον, είχαμε μεινει στα οσα ειχαν δημοσιευθει το περασμενο καλοκαιρι..προσεχως σχετική ανάρτηση.

Ευχαριστω για το σχολιο

Ανώνυμος 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 8:19:00 π.μ. EET  

Δυστυχως φιλε Μεντωρ χρησιμοι ηλιθιοι(για τους απεναντι) δεν ειναι μονο αυτοι που ονειρευομενοι φανταστικους ροζ κοσμους ανοιγουν τις κερκοπορτες στον ισλαμοφασισμο .
Φοβαμαι παρα πολυ το τυρακι που θα βαλουν οι μυστικες υπηρεσιες της Ορκιας , γιατι ξερω οτι υπαρχουν Ελληνες (πατριωτες μεν - μη σκεπτομενοι δε) που θα πατασυρθουν και θα πιαστουν στην φακα , προσπαθωντας να υπερασπιστουν τα δικαια της πατριδας μας.
Θελει πολυ προσοχη .
Οι προβοκατσιες στηνονται . Δεν πρεπει να παρασυρθουμε .

Pro απο Συμβασιλευουσα.

Ανώνυμος 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 9:40:00 π.μ. EET  

φίλοι του εν κρυπτώ και φκμκ, καλημέρα.
1. "Δυστυχώς και η έγκυρη (πιο έγκυρη δε γίνεται) πηγή πληροφόρησης και εγώ, παραμένουμε απαισιόδοξοι για την υλοποίηση ενός συστήματος που όπου παρουσιάστηκε (Ελλάδα και Κύπρο) απέσπασε εξαιρετικά σχόλια".

ΔΥΣΤΥΧΩΣ αναμένουν εντολές εκ των άνω, για να προχωρήσουν ή όχι!!
Παλιά και δοκιμασμένη με ΕΠΙΤΥΧΙΑ πρακτική των "συμμάχων" και των δικών μας υπουργών!!

2. οι "γείτονες" σε θέματα τακτικής εκφοβισμού και διπλωματίας "δεν παίζονται"!
έτσι με τις επισκέψεις των δικών μας "προετοιμάζουν" το έδαφος όχι μόνο για το τι πρόκειται να συζητηθεί, αλλά και ΠΩΣ θα συζητηθεί!! ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ!!!, όπως "καληώρα" οι δικοί μας "νομπελίστες" της πρακτικής, σε ΟΛΑ τα θέματα, "βλέποντας και κάνοντας"!
Από την άλλη μεριά ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ο Ελληνικός λαός και ΥΨΩΝΕΙ ΣΗΜΑΙΕΣ στα νησιά και στις βραχονησίδες μας,θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να δείξει, ότι μπορεί οι "κυβερνώντες" να συζητάνε ό,τι θέλουν, όμως τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ λόγο τον έχουμε ΕΜΕΙΣ και δεν δίνουμε λογαριασμό σε κανέναν!! Σιγά μην πάρουμε και την άδεια των τουρκαλάδων ή τους προκαλέσουμε!!

Γιάννης

Ανώνυμος 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 11:13:00 π.μ. EET  

@ Μέντορα

Κάποτε πρέπει να ξεκαθαρίσει αυτή η κατάσταση με την Τουρκία μια και καλή. Ήδη έχει τραβήξει πολύ, δεν νομίζεις; Είναι δυνατόν να συνεχίσουμε να ζούμε με τον φόβο των Τούρκων και να πρέπει να προσέχομε τα λόγια και τις κινήσεις μας, μη τυχόν και τούς δθσαρεστήσουμε; Καλώς, λοιπόν, έβαλαν τις σημαίες. Κάτι είναι κι αυτό.

>..τη στιγμή που εμείς θα έπρεπε να αναζητούμε τη κατάλληλη ευκαιρία να εκθέσουμε τη Τουρκία ως τρομοκράτη στη περιοχή μας..<

Α μάλιστα και άμα την εκθέσουμε, λες και δεν ξέρει όλος ο κόσμος τι είναι, αυτή θα ντραπεί τόσο πολύ, που θα πάθει κατάθλιψη και από την στενοχώρια της ίσως να μην ξαναμιλήσει. Μα είμαστε σοβαροί;

____________________________________

Μέσα σ' αυτό το κλίμα και μετά την πρόσφατη εν ψυχρώ παραβίαση των θαλασσίων συνόρων μας από τουρκική φρεγάτα, ειλικρινά δεν βλέπω τι νόημα έχει η επίσκεψη Σαμαρά στην Τουρκία. Τι θα πάει να κάνει; Εκτός κι αν έχουν συμφωνήσει κάποια πράγματα, που εμείς αγνοούμε.

Ανώνυμος 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 11:39:00 π.μ. EET  

"Εκτός κι αν έχουν συμφωνήσει κάποια πράγματα, που εμείς αγνοούμε."

κοινές διακοπές; βόλτα για κεμπάπ;
κοινός λογαριασμός;

ποιός ξέρει;

μηδενιστής

Ανώνυμος 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 12:57:00 μ.μ. EET  

@Nativist

Δε διαφωνώ οτι τα ελληνοτουρκικά θα πρέπει να ξεκαθαριστούν,ιδίως σε μια εποχή όπου οι οικονομικές Συμπληγάδες απο τις οποίες διέρχεται η χώρα μας επιβάλλουν την άμεση αξιοποποίηση των ενεργειακών κοιτασμάτων τα οποία βρίσκονται εντός της ελληνικής επικράτειας.Εξάλλου,αυτός είναι κι ο λόγος για τον οποίο οι προβοκάτορες της Τουρκίας αναζητούν συνεχώς ευκαιρίες αμφισβήτησης.
Είμαι της άποψης οτι οφείλουμε να είμαστε πανέτοιμοι ωστόσο σε διπλωματικό και στρατιωτικό επίπεδο για την αντιμετώπιση των προκλήσεών τους και την υπεράσπιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων μας.Υπο τις παρούσες συγκυρίες όμως είμαστε πραγματικά;Εγώ προσωπικά θεωρώ πως όχι ακόμη.Δε μπορώ να προσδιορίσω χρονικά το πότε θα είμαστε,μακάρι και εντός ολίγου χρονικού διαστήματος,Απλά υποστηρίζω οτι χρειάζεται να ανασκουμπωθούμε σταθερά και μεθοδικά ουτωσώστε να πληρούμε αυτές τις δύο προ'υ'ποθέσεις.
Μάλιστα θα έλεγα οτι είμαι εμφατικός ως προς τη στρατιωτική προετοιμασία,διότι αν υποθέσουμε οτι αποφασίζουμε να διευθετήσουμε τα όσα μας ταλανίζουν με τη γείτονα μέσω προσφυγής στο Δ.Δ της Χάγης,λόγω του οτι απαιτείται συνυποσχετικό απο πλευράς τους,πολύ φοβάμαι οτι θα μας εκβιάσουν,με τη σκεπτικό του να οδηγηθούμε εκεί με τους δικούς τους όρους...
Τι προβλέπω λοιπόν;Η σύγκρουση με δαύτους θα είναι αναπόφευκτη.Και αν είναι λοιπόν να δώσουμε τον υπερ πάντων αγώνα,ας είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι.Μετά κι εγώ θα είμαι μαζί σου,και δυο και τρεις σημαίες να βάλουμε σε κάθε βραχονησίδα.Εκτός εάν δεχθούμε πρώτοι πρόκληση,οπότε θα είμαστε αναγκασμένοι να απαντήσουμε με ό,τι θα είναι διαθέσιμο.
Ως προς τη φράση μου ΄΄να καταδικαστούν ως τρομοκράτες΄΄,σαφώς και δεν εννοώ να καταφύγουμε σε κενές για τους τύπους δηλώσεις(απόλυτα δικαιολογημένος ο προβληματισμός σου,διότι κι όταν ανατράπηκαν οι ισορροπίες υπέρ μας λίγα χρόνια προ κρίσης ,οι πολιτικές δυνάμεις του τόπου κατέφευγαν σε μια τυπική δήλωση ίσα για να λεν οτι κάτι είπαν,βλέπε περίπτωση Σμηναγού Ηλιάκη),αλλά αφού έχουμε εξασφαλίσει όπως γράφω και την έμπρακτη στήριξη δυνάμεων με ταυτόσημα συμφέροντα εντός της περιοχής μας.Τότε οι δηλώσεις αποκτούν θαρρώ και άλλο ειδικό βάρος....

@Pro απο Συμβασιλεύουσα

Γι' ακόμη μια φορά με πιάνεις φίλε μου απόλυτα και χαίρομαι γι' αυτό.


Μέντωρ

Ανώνυμος 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 2:20:00 μ.μ. EET  

Εγώ πιστεύω πως αν τρία F-16 έσπαγαν το φράγμα του ήχου λίγα μέτρα πάνω απ’ την φρεγάτα τους, σπάζοντας από τα τζάμια της γέφυρας και τα γυαλιά μυωπίας του καπετάνιου έως τα πιάτα στην κουζίνα του πλοίου και τα τύμπανα των αυτιών του πληρώματος, θα το σκέφτονταν πολύ οι τούρκοι να ξαναμπουκάρουν για «βόλτα» στο Αιγαίο μας. Το ίδιο και αν μια Φρεγάτα μας εμφανιζόταν απ’ το πουθενά με ρότα ίσια καταπάνω τους με σιγή στα συστήματα επικοινωνίας, φουλ τις μηχανές μέχρι σημείου «όχι άλλο κάρβουνο» και όπου φύγει φύγει. Έχει και η ανοχή τα όρια της, και η υπομονή επίσης, αλλά βρίσκουν και τα κάνουν…

Τόλης Β

Ανώνυμος 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 3:48:00 μ.μ. EET  


«Ηχήστε σάλπιγγες»

Σαν σήμερα το 1943, σε ηλικία 84 ετών, άφηνε την τελευταία του πνοή στο σπίτι του, στην οδό Περιάνδρου 3 στην Πλάκα, ο επιφανέστερος ποιητής της γενιάς του 1880, ο Κωστής Παλαμάς.

Η είδηση κυκλοφόρησε αστραπιαία στην κατοχική Αθήνα. «Χτες βράδυ μία είδηση ακατανόητη μας ήρθε. Μία είδηση ασύλληπτη. Ο γερο-Παλαμάς πέθανε. Είχαμε ξεχάσει πως ήταν θνητός» γράφει στο προσωπικό της ημερολόγιο η Ιωάννα Τσάτσου.
Η κηδεία στο Α' Νεκροταφείο της Αθήνας μετετράπη σε εκδήλωση πάνδημης πατριωτικής αντικατοχικής έξαρσης.
«Ηχήστε οι σάλπιγγες... Καμπάνες βροντερές», είπε στον επικήδειο ο ποιητής Αγγελος Σικελιανός. «Σ' αυτό το φέρετρο ακουμπά η Ελλάδα!».

Από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 27Φεβ.2013

Γύριζε

«Γύριζε, μὴ σταθῇς ποτέ, ρίξε μας πέτρα μαύρη,
ὁ ψεύτης εἴδωλο εἶν᾿ ἐδῶ, τὸ προσκυνᾷ ἡ πλεμπάγια,
ἡ Ἀλήθεια τόπο νὰ σταθῇ μιὰ σπιθαμὴ δὲ θἄβρῃ.
Ἀλάργα. Μόρα τῆς ψυχῆς τῆς χώρας τὰ μουράγια.
Ἀπὸ θαμποὺς ντερβίσηδες καὶ στέρφους μανταρίνους
κι ἀπὸ τοὺς χαλκοπράσινους ἡ Πολιτεία πατιέται.
Χαρὰ στοὺς χασομέρηδες! Χαρὰ στοὺς ἀρλεκίνους!
Σκλάβος ξανάσκυψε ὁ ρωμιὸς καὶ δασκαλοκρατιέται.
Δὲν ἔχεις, Ὄλυμπε, θεούς, μηδὲ λεβέντες ἡ Ὄσσα,
ραγιάδες ἔχεις, μάννα γῆ, σκυφτοὺς γιὰ τὸ χαράτσι,
κούφιοι καὶ ὀκνοὶ καταφρονοῦν τὴ θεία τραχιά σου γλώσσα,
τῶν Εὐρωπαίων περιγελᾷ καὶ τῶν ἀρχαίων παλιάτσοι.
Καὶ δημοκόποι Κλέωνες καὶ λογοκόποι Ζωίλοι,
καὶ Μαμμωνᾶδες βάρβαροι, καὶ χαῦνοι λεβαντίνοι.
λύκοι, ὦ κοπάδια, οἱ πιστικοὶ καὶ ψωριασμένοι οἱ σκύλοι
κι οἱ χαροκόποι ἀδιάντροποι καὶ πόρνη ἡ Ρωμιοσύνη!»

Αυτό για τους σημερινούς "αεριτζήδες" πολιτικούς μας και τις "επισκέψεις τους" για το "δυνάμωμα" της ειρήνης στην περιοχή μας!!

Γιάννης

















































|























































































































































































Alexandros 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 5:42:00 μ.μ. EET  

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει δοθεί τόση δημοσιότητα στα παιδιά που πάνε και βάζουν τις σημαίες, σε Ελληνικό έδαφος όπου και οποτε γουστάρουμε σηκώνουμε τη σημαία μας! Από εκεί και μετά οι Τούρκοι δεν περιμένουν αυτό το γεγονός για να αμφισβητήσουν την Ελληνικότητα των νησιών, άλλωστε κάνουν το ίδιο και με μεγαλύτερα νησιά όπως η Λήμνος, είπαμε οι άνθρωποι έχουν στόχο την απόλυτη κυριαρχία τουλάχιστον στο μισό Αιγαίο, νησιά και θάλασσα, μερικοί όμως αρνούνται να δουν την πραγματικότητα.......

Ανώνυμος 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 5:49:00 μ.μ. EET  

@ Μέντορα

>Εγώ προσωπικά θεωρώ πως όχι ακόμη.<

Μάλλον, όχι πια, διότι κάποτε ήμασταν σε θέση να τους αντιμετωπίσουμε και όσο πιο παλιά, τόσο καλύτερα για εμάς.

Τώρα είναι θέμα τακτικής. Όσο υποχωρούμε, τόσο τα πράγματα χειροτερεύουν. Ο χρόνος κυλά σαφώς εις βάρος μας. Τι μένει να γίνει λοιπόν; Το θέμα είναι ότι με την άχρηστη πολιτική ηγεσία που έχομε, δεν βλέπω τίποτε να αλλάζει. Διότι και συμμάχους για να αποκτήσεις, πρέπει να δείξεις ότι είσαι διατεθειμένος να αγωνισθείς. Τον κιοτή δεν τον θέλει κανείς για σύμμαχο κι εμείς αυτό το επαίσχυντο όνομα έχομε βγάλει πια.

Ας παίξομε το τελευταίο χαρτί που μάς έμεινε, αυτό των ενεργειακών πόρων που είναι βέβαιο πια ότι έχομε και ο Θεός βοηθός. Δεν γίνεται διαφορετικά.

Pro από Συμβασιλεύουσα 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 5:53:00 μ.μ. EET  


Φίλε Μέντωρ .
(Μιλάμε την ίδια γλώσσα)

Εκτός από το εθνικό , υπάρχει και το κομματικό συμφέρον .

Δυστυχώς κάποιοι ελπίζουν σε μια Ελληνική ήττα γιατί αυτό θα τους φέρει στην εξουσία .
Εκτός λοιπόν από τους ρομαντικούς πατριώτες οι οποίοι θα παρασυρθούν , υπάρχουν και εκείνοι που θέλουν να παίξουν το παιχνίδι των Τούρκων γιατί νομίζουν ότι αυτό θα τους ενισχύσει πολιτικά .
Και ένα παράδειγμα από τα σχόλια στο ΕΝΚΡΥΠΤΩ .
Όπως και εσύ(σίγουρα)καταλαβαίνεις εκτός από τους ΔΙΚΑΙΩΣ απογοητευμένους δύσπιστους συμπατριώτες μας , υπάρχουν και αυτοί που οργανωμένα μπαίνουν και σχολιάζουν κάθε καλή είδηση ώστε να την αντιστρέψουν και κάθε κακή είδηση για να την μεγενθύνουν . Θέλουν να κρατήσουν τα πρόβατα τους στο μαντρί τους και ταυτόχρονα να μεγαλώσουν την απογοήτευση , άρα την δυσαρέσκεια , άρα να αυξήσουν τα πρόβατα στο μαντρί τος .

Και αυτοί αδελφέ μου δεν έχουν καμία δικαιολογία . Λειτουργούν κατά της πατρίδας .
Την ώρα που βρέθηκε μια Ελληνική κυβέρνηση να διεκδικήσει τα νόμιμα δικαιώματά μας ανακινώντας θέμα ΑΟΖ , την ώρα που οι ένοπλες δυνάμεις και οι απανταχού έφεδροι πολίτες-οπλίτες βρίσκονται σε επιφυλακή μάχης , ετοιμοι να αμυνθούν του πατρώου εδάφους αυτοί κάνουν "πολιτική" . Και μάλιστα του χειρίστου είδους . Διασπαστική . Αυτή που προσπαθεί να καταστρέψει την εθνική συνοχή .

Ένα κλικ πριν από τον πόλεμο .
Αυτοί είναι οι Έλληνες αδελφέ μου .

Κολοκοτρώνηδες και Νενέκοι .
Λεωνίδες και Εφιάλτες .

ΥΓ . Πιο παλιά το εν κρυπτώ είχε γράψει για την ομάδα των τρολ του Συριζα . Είμαι σίγουρος πλέον ότι υπάρχουν και από την άλλη μεριά του πολιτικού φάσματος τέτοιες ομάδες . Ο ρυθμός είναι διαφορετικός , το τραγούδι όμως το ίδιο .
Θα λογαριαστούμε.

Ανώνυμος 28 Φεβρουαρίου 2013 στις 8:42:00 μ.μ. EET  

@Nativist

Φρόνημα και μάλιστα υψηλό πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε.Φυσικά και συμφωνώ μαζί σου οτι ο κιοτής θα πρέπει να είναι μια έννοια προς απόταξη ούτως ή άλλως,διότι αρχικά οι πολίτες και οι στρατιωτικοί αυτής της χώρας θα κληθούν να υπερασπίσουν τα δίκαια,τα ιερά και τα όσιά της και μετά οι σύμμαχοι που θα έχουν προκύψει.Γι'αυτό φίλε μου μιλώ για την αναγκαία προετοιμασία και εκεί που επίσης συμφωνώ είναι στο οτι δ ε ν υπάρχει πολυτέλεια απώλειας περαιτέρω χρόνου.Απλά προτείνω το συνδυασμό των δύο πραγμάτων.Σε καμία περίπτωση δε θέλω να βρεθεί κανείς εξ'ημών αλλά και όλων των Συνελλήνων,όσο και αν θα είμαστε πραγματικοί λέοντες(κυριολεκτώ) πάνω στη μάχη,στη θέση να δει κανέναν SOM να κατευθύνεται προς το μέρος του και να μη προλάβει να πει ούτε τη προσευχή του,γιατί δεν θα έχουν υπάρξει τα κατάλληλα ελληνικά αντίμετρα που θα έπρεπε...Θα είναι απόλυτα καταστροφική μια τέτοια γενικευμένη κατάσταση,δυστυχώς η σύγχρονη τεχνολογία έκανε μάγκες και κότες και κουλάδια του κερατά όπως τους Τουρκαλάδες....

@Pro απο Συμβασιλεύουσα

Έγραψες στη κυριολεξία,διότι αναφέρεσαι σε μια άλλη εξίσου σημαντική παράμετρο που οφείλουμε να αναφέρουμε,αυτή της εθνικής ομόνοιας,συνειδητοποίησης και συνοχής που προαπαιτείται σε αυτές τις περιπτώσεις.Εύγε πραγματικά!
Κατά τη μάχη της Αγγλίας οι Λονδρέζοι υπέμεναν στω'ι'κά τις κακουχίες,τη πείνα και την εξαθλίωση.Αλλά υπήρξε ο κατάλληλος πολιτικός ταγός που τους κρατούσε,εν αντιθέσει με αυτά που τα τελευταία χρόνια έχουμε συνηθίσει εμείς(ένα απτό παράδειγμα οι βαρύγδουπες δηλώσεις τη προηγούμενη μέρα και το ατιμωτικό ΄΄ευχαριστώ΄΄ στους Αμερικανούς την επομένη).
Αυτή τη στιγμή ΔΥΣΤΥΧΩΣ ακόμη η ελληνική κοινωνία είναι διαιρεμένη σε πολλά ζητήματα,@Pro και @Nativist και οι υπόλοιποι εκλεκτοί φίλοι μη κοιτάτε που εμείς είμαστε έτοιμοι να θυσιάσουμε τα πάντα για τη σωτηρία του Έθνους και των μελλοντικών γενεών,υπάρχουν νέοι άνθρωποι που λένε ΄΄σιγά μη κάτσω να πολεμήσω και σκοτωθώ για τα πετρέλαιά τους΄΄,διότι οι επιτήδειοι των πολιτικών παρατάξεων,άλλοι λίγο,άλλοι πολύ,αφαίμαξαν τα οράματα και τα ιδεώδη του λαού μας και συνεχίζουν απτόητοι-οι αληταράδες(το είπα και έβγαλα το άχτι μου)...
Είναι πολλά τα λεφτά για το κάθε σύγχρονο Εφιάλτη,δυστυχώς....
@Nativist σωστός,ο Θεός,ο Θεός της Ελλάδας μας,απο δω και πέρα μαζί μας...


Μέντωρ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP