Ισραηλινές προτάσεις στο ΓΕΝ

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

ΜΕΑ Heron σε ρόλο ναυτικής επιτήρησης.
Την πόρτα του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού πέρασαν χθές εκπρόσωποι της Ισραηλινής εταιρίας ΙΑΙ, για να παρουσιάσουν στους αρμόδιους αξιωματικούς προτάσεις της εταιρίας σε θέματα αναβάθμισης των φρεγατών ΜΕΚΟ του Πολεμικού Ναυτικού, αλλά και στον τομέα επιτήρησης θαλασσίου χώρου με επίγεια και ιπτάμενα μέσα.. Στην εν λόγω παρουσίαση παρέστησαν αρμόδιοι επιτελείς από το ΓΕΝ/ΑΣ και την 353 ΜΝΑΣ ενώ εκπρόσωποι της IAI ήταν οι Amir Dan, Boaz Nathan και Noam Shani. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα η είδηση, ειδικά το σκέλος των προτάσεων για "εναέρια μέσα ναυτικής επιτήρησης".

Χωρίς να γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες, πιθανολογούμε πως οι Ισραηλινοί παρουσίασαν την έκδοση ναυτικής επιτήρησης του ΜΕΑ Heron 1, η οποία βρίσκεται σε υπηρεσία με το ναυτικό της Ινδίας, του Εκουαδόρ και την Ισραηλινή αεροπορία. Η τελευταία, τα χρησιμοποιεί για λογαριασμό του ναυτικού για την επιτήρηση των οικοπέδων της Ισραηλινής ΑΟΖ. Το σύστημα είχε κάνει την εμφάνιση του και στην έκθεση Euronaval του περασμένου Οκτωβρίου, όπου έγινε επίδειξη των δυνατοτήτων του με ζωντανή μετάδοση εικόνας, σε κλωβό στο Le Bourget από ΜΕΑ που επιχειρούσε στην Μεσόγειο. Σύμφωνα με την ΙΑΙ σε μια τυπική αποστολή ναυτικής επιτήρησης το Heron επιχειρεί σε ύψος 5.000-8.000 ποδών με μέγιστο ύψος πτήσης τα 30.000 πόδια και αυτονομία 40 ωρών. Προσφέρεται με διάφορες διαμορφώσεις αισθητήρων: ραντάρ έρευνας EL/M-2022A της Elta, ηλεκτρο-οπτικό αισθητήρα μακράς ακτίνας MOSP, ραντάρ Elta 2055 SAR, φορτίο SIGINT/COMINT, σύστημα δορυφορικών επικοινωνιών κτλ. Σύμφωνα με εκπροσώπους της ΙΑΙ στην Euronaval, "το κόστος ενός σμήνους Heron της έκδοσης αυτής, αποτελούμενο από 3 ΜΕΑ και ένα σταθμό εδάφους, κοστίζει από 40 εώς 60 εκατομύρια". Χωρίς να διεκρινίζεται αν μιλούν για ευρώ ή δολλάρια, αν στην τιμή συμπεριλαμβάνονται ανταλλακτικά και λοιπά υλικά υποστήριξης, με ποια διαμόρφωση αισθητήρων κτλ... Η ίδια εταιρία προωθεί μια έκδοση του δικινητήριου πολιτικού αεροσκάφους Q400 της Bombardier σε διαμόρφωση ναυτικής συνεργασίας.


1 σχόλια:

Ανώνυμος 15 Φεβρουαρίου 2013 στις 11:01:00 π.μ. EET  

Όποιος διαβάζει γιά τέτοιες εξελίξεις καλό θα ήταν να ρίξει και μιά ματιά εδώ. Αν καί μεγαλύτερος κίνδυνος είναι οι Τουρκικές εταιρείες πού έχουν "εισχωρήσει" στην Ελλάδα...
http://debka.com/article/22762/The-dark-labyrinth-of-straw-companies-in-which-Ben-Zygier-worked

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Κι αν είναι κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί οργισμένοι, κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα, για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια, μη φοβηθείς το χαλασμό.

Φωτιά! Τσεκούρι! Τράβα!, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε το περιβόλι, κόφτο, και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα, για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα, π’ όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθει, κι’ όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων!..

Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,κορώνα ιδέα , ιδέα σπαθί, που θα είναι απάνου απ’ όλα!"

Κωστής Παλαμάς
«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι·

θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»


Α.Κάλβος
«Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει από τον φόβο τον Τούρκο, που είναι σκλάβος του φόβου του, που θέλει να ζήσει όπως και να είναι. Που κάνει τον ψόφιο κοριό για να μην τον πατήσει κάποιος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα».

Ίωνας Δραγούμης

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP