Ισραηλινές προτάσεις στο ΓΕΝ
Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013
ΜΕΑ Heron σε ρόλο ναυτικής επιτήρησης. |
Χωρίς να γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες, πιθανολογούμε πως οι Ισραηλινοί παρουσίασαν την έκδοση ναυτικής επιτήρησης του ΜΕΑ Heron 1, η οποία βρίσκεται σε υπηρεσία με το ναυτικό της Ινδίας, του Εκουαδόρ και την Ισραηλινή αεροπορία. Η τελευταία, τα χρησιμοποιεί για λογαριασμό του ναυτικού για την επιτήρηση των οικοπέδων της Ισραηλινής ΑΟΖ. Το σύστημα είχε κάνει την εμφάνιση του και στην έκθεση Euronaval του περασμένου Οκτωβρίου, όπου έγινε επίδειξη των δυνατοτήτων του με ζωντανή μετάδοση εικόνας, σε κλωβό στο Le Bourget από ΜΕΑ που επιχειρούσε στην Μεσόγειο. Σύμφωνα με την ΙΑΙ σε μια τυπική αποστολή ναυτικής επιτήρησης το Heron επιχειρεί σε ύψος 5.000-8.000 ποδών με μέγιστο ύψος πτήσης τα 30.000 πόδια και αυτονομία 40 ωρών. Προσφέρεται με διάφορες διαμορφώσεις αισθητήρων: ραντάρ έρευνας EL/M-2022A της Elta, ηλεκτρο-οπτικό αισθητήρα μακράς ακτίνας MOSP, ραντάρ Elta 2055 SAR, φορτίο SIGINT/COMINT, σύστημα δορυφορικών επικοινωνιών κτλ. Σύμφωνα με εκπροσώπους της ΙΑΙ στην Euronaval, "το κόστος ενός σμήνους Heron της έκδοσης αυτής, αποτελούμενο από 3 ΜΕΑ και ένα σταθμό εδάφους, κοστίζει από 40 εώς 60 εκατομύρια". Χωρίς να διεκρινίζεται αν μιλούν για ευρώ ή δολλάρια, αν στην τιμή συμπεριλαμβάνονται ανταλλακτικά και λοιπά υλικά υποστήριξης, με ποια διαμόρφωση αισθητήρων κτλ... Η ίδια εταιρία προωθεί μια έκδοση του δικινητήριου πολιτικού αεροσκάφους Q400 της Bombardier σε διαμόρφωση ναυτικής συνεργασίας.
1 σχόλια:
Όποιος διαβάζει γιά τέτοιες εξελίξεις καλό θα ήταν να ρίξει και μιά ματιά εδώ. Αν καί μεγαλύτερος κίνδυνος είναι οι Τουρκικές εταιρείες πού έχουν "εισχωρήσει" στην Ελλάδα...
http://debka.com/article/22762/The-dark-labyrinth-of-straw-companies-in-which-Ben-Zygier-worked
Δημοσίευση σχολίου