Παραιτούνται 110 χειριστές της ΤΗΚ!
Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013
..«παίρνουν των ομματιών τους» 110 Τούρκοι πιλότοι, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν το 15% της συνολικής δύναμης της ΤΗΚ. |
Μετά τις φυλακίσεις αξιωματικών της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας για υποθέσεις όπως η "Εργενεκόν", η "Βαριοπούλα" και η υπόθεση εμπλοκής στο κύκλωμα πορνείας και κατασκοπίας, μια καινούργια εξέλιξη έρχεται να θέσει ζήτημα λειτουργικότητας και αξιοπιστίας της ΤΠΑ. Πρόκειται για το ζήτημα που προέκυψε από τις ομαδικές παραιτήσεις χειριστών μαχητικών αεροσκαφών της ΤΠΑ, οι οποίες, σύμφωνα με ερώτηση που κατέθεσε ο υπαρχηγός του Λαϊκού Ρεπουμπλικανικού Κόμματος (CHP) Ουμούτ Οράν (Umut Oran), προς τον πρωθυπουργό Ταγίπ Ερντογάν.
Ο Τούρκος βουλευτής ερωτά τον πρωθυπουργό εάν "οι παραιτήσεις 110 χειριστών της ΤΠΑ, λόγω των εξελίξεων του τελευταίου μηνός, δημιουργούν πρόβλημα σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης στην ΤΠΑ και εάν τελικά υπάρχει πρόβλημα έλλειψης χειριστών για να πετάξουν όλα τα μαχητικά αεροσκάφη!"
Ο Οράν συνεχίζει στην ερώτησή του: “Είναι ορθό ότι η παραίτηση 110 πιλότων, που αποτελεί ποσοστό 15% στο σύνολο των χειριστών μαχητικών που διαθέτει η ΤΠΑ, θα δημιουργήσει πρόβλημα στη χρησιμοποίηση όλων των μαχητικών αεροσκαφών που διαθέτει η ΤΠΑ; Η κατάσταση αυτή δεν δημιουργεί πρόβλημα εθνικής ασφαλείας για την πατρίδα μας; Ανάμεσα στους παραιτηθέντες πόσοι είναι εκείνοι που υπηρετούσαν σε πολεμικές μοίρες F16 και F4; "
Ο Τούρκος βουλευτής έθεσε σοβαρά ερωτήματα, ενώ υπάρχει και σειρά άλλων ερωτημάτων που θα πρέπει να απαντηθούν από τους Έλληνες αναλυτές και επιτελείς, ορισμένα από τα οποία θα επιχειρήσουμε να τα απαντήσουμε εμείς σε επόμενο άρθρο μας.
Είπαμε, υπομονή!
infognomon
10 σχόλια:
Ελπίζω μόνο να μη παραιτήθηκε η Aysegul
Και πριν 4-5 χρόνια παρουσιάστηκε το ίδιο ζήτημα. Δεν έχει σχέση με τις συλλήψεις των ανωτάτων αξ/κών αλλά με την εκρηκτική άνοδο των τουρκικών αερογραμμών. Παραιτούνται και προσλαμβάνονται ως πιλότοι εκεί.
νομίζω το κάνουν για να πάνε μελλοντικά (με λιγη εκπαίδευση) στην turkish airlines και pegasus και άλλες γραμμές. Εκεί και πιο πολλά θα παίρνουν και μες την χλιδή θα είναι. Ασφαλώς η απόφασή υποβοηθείται από την κατάσταση στο στρατό..
Με αφορμή την φωτογραφία της ανάρτησης
2007 Ικόνιο : Η ελίτ της THK ποζάρει για το φακό, λίγο πριν αναχωρήσει για τις ΗΠΑ (Red Flag)
http://4.bp.blogspot.com/-Mw-RDWZMRos/URJp3Kad04I/AAAAAAAAU9w/C7fxDKCs8bs/s1600/cv.jpg
Σήμερα :
2ος απο δεξιά, Murat Keles, δοκιμαστής-χειριστής της ΤΑΙ.
4ος από δεξιά,Ozsev Erkal σήμερα είναι ένας ευτυχής πιλότος,των Τουρκικών αερογραμμών
Κέντρο,Υποπτέραρχος Atilla Ozler έγκλειστος (16 χρονια) για την Balyoz.
Γι αυτό τα α/φη της ΤΗΥ καταλήγουν στο γρασίδι ανάμεσα στους τροχόδρομους του CDG και στα χωράφια εξω από το Άμστερνταμ.
Ο aviationlive να μας ανεβάσει επιτέλους και την άλλη την καλή φωτογραφία, από την 143filo, να κάνουμε γούστα ; )
Πρέπει να υποννοεί ο Τούρκος βουλευτής τα τελευταία γεγονότα με το μεγάλο κύκλωμα κατασκοπίας στη τουρκική πολεμική αεροπορία... Μάλλον είναι σε εξέλιξη οι αναταράξεις απο την υπόθεση αυτή... Αναμένουμε το επόμενο άρθρο-έρευνα.
Πάντα ενημερωμένος ο Aviatonlive..Εύγε
Σίγουρα καλή είδηση,αλλά να μην καταφεύγουμε σε μηδενισμούς και αφορισμούς!Και εκεί είναι σίγουρο πώς θα υπάρχουν καλοί πιλότοι.Αυτό που θα πρεπει να ενδιαφέρει τη δική μας μεριά θα είναι το πώς θα γίνουμε ακόμη καλύτεροι...!!!
Άσχετο,αλλά μπορεί κάποιος να γίνει χειριστής μαχητικού στην ΤΗΚ ακόμη κι αν είναι μύωπας;Μιλάω για τον δεύτερο κύριο απο αριστερά.
Μέντωρ
Δημοσίευση σχολίου